IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

> ესაიას წინასწარმეტყველება
Atm@n
პოსტი Dec 27 2012, 10:28 AM
პოსტი #1


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 820
რეგისტრ.: 22-August 12
წევრი № 12,578



ინტრიგნული კითხვა ფორუმის უხუცესებს: smile.gif

ესაიას წინასწარმეტყველებაში ვკითხულობთ:

"ამიტომ თავად მოგცემს მეუფე ნიშანს: აჰა, მუცლადიღებს ქალწული და შობს ძეს, და უწოდებს საბელად ემანუელს.

ერბოსა და თაფლს უნდა ჭამდეს, ვიდრე ბოროტების უკუგდებას და სიკეთის არჩევას არ ისწავლის.
" (ესაია 7.14-15)

იგივე წინასწარმეტყველება მეორდება მათეს სახარებაშიც (1.23):

"აჰა, ქალწული მუცლად იღებს, და შობს ძეს, და უწოდებენ მას სახელად ემმანუელს, რაც თარგმანით ნიშნავს: ჩვენთან არს ღმერთი."

მაგრამ მეორე ნაწილი (ერბოსა და თაფლზე) გამოტოვებულია. და სახარებებშI საერთოდ არაა აქცენტი იმაზე, რომ იესოს თაფლი და ერბო უნდა ეჭამა (რაღაც პერიოდი მაინც).

რატომ? unsure.gif


--------------------
Пойди туда - не знаю куда, принеси то - не знаю что!

I Am Free, That Is Why I'm Lost
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Reply to this topicStart new topic
გამოხმაურებები
აკაკი
პოსტი Dec 28 2012, 06:24 AM
პოსტი #2


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



საერთოდ ეს ახალი თარგმანი ვერ არის მთლად კარგი შესრულებული

მეორე ნაწილში წინასწარმეტყველი ამოწმებს, ადასტურებს ემანუელის, ე.ი. უფლის ჭეშმარიტ ადამიანურობას, მის კაცობრივობას, მიუხედავად იმისა, რომ იგი ქალწულისაგან იშვა, თვინიერ მამაკაცისა, როგორც წინა ნაწილშია გადმოცხემული. ცოდვის გარდა ყველანაირად ჩვენი მსგავსი.

ერბო (კარაქი) და თაფლი არის პატარა ბავშვის საკვები, იგი (ემანუელი) არ ღებულობს კაცობრიობას უეცრად (ანუ არ ხდება იმ უდიდესი მისიის ასე უჩვეულო, ნაჩქარევი აღსრულება), რაც ერთგვარი სასწაულის ტოლფასი იქნებოდა, მეტად უჩვეული და გასაკვირი. ეს იმას ნიშნავს რომ ჩვილობიდან გარკვეულ ასაკამდე (30 წ.) იგი სრულიად ჩვეულებრივად ცხოვრობს (მორჩილებაში, როგორც ლუკა მახარებელი ამბობს), ასე რომ ვთქვათ, ზრდის ყველანაირ ეტაპს გადის... ყველანაირი საკვირველების, სასწაულების და უჩვეულობის გარეშე. როცა მიაღწევს სრულ ახალგაზრდობას, სახარებიდანვე ვიცით, რომ იგი უკვე ხილულად, თვალნათლივ, ე.ი. ცხადათ უარყოფს ბოროტს და გამოირჩევს კეთილს, გავიხსენოთ უმაცხოვრის დაბნოში მყოფობა (ძვ. ქართულში - "შეურაცხ-ყოს ბოროტი და გამოირჩიოს კეთილი". ეს მუხლი პირდაპირ მოახსენებს კაცს უდაბნოს სამ აგამოცდას)

ეს კი მისი ადამიანური სულისა და გონების სრული მომწიფების ნიშანს გამოხატავს, დაგვირგვინებას...

რადგან სახარებიდანვე ვხედავთ მას, თორმეტი წლის ასაკში ტაძარში მოძღვართა შორის მყოფს, კითხვებს რომ ასვამდა, უსმენდა კიდეც.. და "განუკჳრდებოდა მათ ყოველთა, რომელთა ესმოდა მისი გულისხმის-ყოფაჲ იგი და სიტყჳს-მიგებაჲ მისი". (ლკ. 2. 46-47).


მეეჭვება რომ გასაგებად დავწერე..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

პოსტი ამ თემაში


Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 7th July 2025 - 04:24 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი