![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#1
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
მოგესალმებით ყველას.
ქართულ თარგმანში ეს მუხლი საკმაოდ უხეში უზუსტობით არის თარგმნილი, რაც მთარგმნელს ჩემი აზრით არ ეპატიება. http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agt...filipelta-2.htm "6. რომელსაც, თუმცა ღვთის ხატი იყო, ნაძარცვად არ შეურაცხავს ღვთის სწორად ყოფნა." ბერძნული სიტყვა "მორფე", რომელიც "ხატად" ითარგმნება, სინამდვილეში ნიშნავს "ფორმა"-ს. ანუ ეგ მუხლი ამბობს, რომ იესო იყო არა ღვთის ხატი, არამედ ღვთის ფორმის. ფორმა კი არაფერია თუ არა ბუნება, რადგან ღმერთს ფორმა არ აქვს. პავლე მოციქული ამბობს, რომ იესოს აქვს სრული ღვთაებრივი ბუნება. ეს დასტურდება იმაშიც, რომ მან მიიღო ადამიანის ბუნება(ფორმა). ქართული თარგმანი კი სრულიად უგულისყუროდ თარგმნის "მორფე"-ს როგორც "ხატი". სინამდვილეში "ხატი" არის ბერძნულად "ეიკონ". იგივე შეცდომას უშვებს გიორგი მთაწმინდელიც: 6. რომელი-იგი ხატი ღმრთისაჲ იყო, არა ნატაცებად შეირაცხა ყოფად იგი სწორებად ღმრთისა, ეგ სიტყვა არ ნიშნავს ხატს. მაგრამ რატომღაც ძალიან ბევრი შეცდომა იპარება ამ ქართულ თარგმანებში... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
![]() ![]() |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#2
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
Otherguy ამ საკთხზე- ,,მორფეს'' თემა , აფხაზის საკმაოდ კარგი პოლკემიკა მახსოვს ფორუმზე... აქ თარგმანზეა საქმე. ხოლო ქართული თარგმანები არის არაზუსტი. ღვთის ხატი ღმერთი ვერ იქნება. ამიტომ ეს თარგმანი მუხლს მთლიანად ამახინჯებს. ღვთის ხატი არის ადამიანი. ამიტომ ეწოდება იესოს ადამიანურ ბუნებას ღვთის ხატი კოლასელთა 1:15-ში. ამ მუხლში კი საუბარია ღვთის ძეზე განკაცებამდე. ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა, რომელიც ვერ იქნებოდა ღვთის ძე განკაცებამდე. -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#3
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
აქ თარგმანზეა საქმე. ხოლო ქართული თარგმანები არის არაზუსტი. ღვთის ხატი ღმერთი ვერ იქნება. ამიტომ ეს თარგმანი მუხლს მთლიანად ამახინჯებს. ღვთის ხატი არის ადამიანი. ამიტომ ეწოდება იესოს ადამიანურ ბუნებას ღვთის ხატი კოლასელთა 1:15-ში. ამ მუხლში კი საუბარია ღვთის ძეზე განკაცებამდე. ხატი არის ხილული წარმოჩინება უხილავისა, რომელიც ვერ იქნებოდა ღვთის ძე განკაცებამდე. კოლასელთა 1;15 ღვთის ხატი ეწოდება ერთ სუპიექტს ერთ იპოსტასს ქრისტეს და საუბარი არ არის განკაცებულ ქრისტეზე არამედ საუბარია ერთ პირზე რომელიც ადრე იყო სული და მერე გახდა ხორცი და შემდეგ ისევ სული გახდა და დაიბრუნა ის დიდება რაც ქონდა ქვეყნიერების შექმნამდე მამასთან, როგორც სახარებაში თავად ბრძანებს. თუ ხატი უხილავი ღვთისა განკაცებას გულისხმობს მაშინ ყველა ქმნილებაზე უწინარესი როგორ არის? 17 მუხლში პირდაპირ წერია რომ იგი ყოველივეზე უწინ არის და მისით დგას ყოველივე. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ_ საუბარია ერთ სუბიექტზე ღვთაებრივი ლოგოსი და კაცი ქრისტე იესო ერთიდაიგივეა ერთი ნებით! არ არსებობს ადამიანური ნება! ქრისტეს ერთი ნება ქონდა მხოლოდ. კოლასელთა 1:15 სხვანაირად გაგება იწვევს ტექსტის დარღვევას! ![]() ![]() |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 6th July 2025 - 07:50 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი