IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

25 გვერდი V « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ესქატოლოგიიდან ესქატომანიამდე
დათიკო
პოსტი May 24 2007, 11:26 AM
პოსტი #261


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



abo
[quote] კარგი ეს ვითომ არ არის შეურაცმყოფელი მაგრამ რატომ აღნიშნავ რომ არაფრისმთქმელია ან ჭკუის დამრიგებლური როცა მთხოვ დაგიწერო ინფორმაცია და მერე მეუბნები ჭკუას მასწავლიო აბა დაუკვირდი?
რაც შეეხება რევ მირიანისძის ამბავს მე საიდან მოვიტანდი თუ ამის სარწმუნო ვერსიები არ იარსრბებდა სწორედ ჩემ დასახელებულ ავტორებთან? თუ ნოტარიუსით დამტკიცებული მოვიტანო რომ რევმა დაწერათქო? არა ამას ვერ მოვიტან, მაგრამ ფაქტს არსებობის უფლება აქვს. თან გითითებ ლიტერატურას და გირჩევ წაიკითხეთქო,რასაც შენ შეურაცყოფად თვლი აბა მე რა გიყო თუ არ წაიკითხე? მოვლენას რომელსაც გვერდს ვერ აუვლი და მეორედ მოსვლასთან აკავშირებს ქართულ ენას და საქართველოს, მაგის უტყუარი საბუთი მოგიტანე თან კამათიც აქედან დაიწყო. აბა არგუმენტირებული ხელშესახები რომ შუშანიკია ყველამ ვიცით გამიგე მეგობარო? თუ ეგიც შეურაცყოფაა?ანთუ არ იცოდი იმ სტელების შესახებ(ან თუ იცოდი მაშინ რას კამათობდი?)და გირჩიო რომ მეტი წაიკითხო ეს შეურაცყოფაა?და ცინიკურად ლაპარაკობ თუ კვერს უკრავ , ეს შეცდომა არაა?და რომ საქართველო ასოცირდება აპოკალიპსთან და არ გინდა დაიჯერო მიუხედავად მოყვანილი ფაქტებისა ეს შეცდომა არაა? და უკან დახევა რომ დიდსულოვნებაა და დადებითი თვისება ადამიანისა, კი იცი მარა ე.წ."ვიკრუტკებით"ცდილობ არ დაიხიო უკან არ არის შეცდომა?აქედან რამე შეურაცყოფადაც ჩამითვალო მაგრამ თუ ასეა ბოდიშს მოვითხოვ, მაგრამ მორჩილებისკენაც მიუთითებენ მამები, ..და შენ გულში ჩაიხედე.მე მგონი დავამთავრეთ ამ თემაზე საუბარი თუ არა მზად ვარ გავაგრძელოთ [/quote]
აბო, მოდი დავიწყოთ იმით, რომ არც მე ვარ გაუნათლებელი თინეიჯერი ასეთი ჰონორით რომ მესაუბრო. შენც არ მიცნობ, თუმცა თავს კი აძლევ უფლებას ჭკუა მარიგო როგორც პატარას.
ის შენი ფრაზები რაც მე ჩამოვწერე, ამპარტავნების საკმაოდ დიდ დოზას შეიცავენ.
მე ვარ დაჩემი ნაბადიო! აი, ამის მეტზე არაფერზე მეტყველებს შენი ჩამონაწერი.
დიახაც მე თავი ვიგრძენი შეურაცხყოფილად, რადგან სრულიად არ დამიმსახურებია შენგან ასეთი ფამილიარული და ვითომ ჭკუის დამრიგებლური დამოკიდებულება.
ყველაფერი კი დაიწყო ამით:
[quote]მე აქ მოკამათეების გასაგონად მინდა ვთქვა, რომ ქებაი , იოანე ზოსიმეს გადაწერილი აქვს ხელნაწერებიდან , რომელიც რევ მირიანის ძეს ეკუთვნოდა( არ მითხრათ ახლა ეგრივით ლინკი დამიდევიო) და ეს რევი იმ მირიანის ძეა რომლის გვერდით მოძღვრავდა ქართველ ერს მოციქულთა სწორი. აქედან გამომდინარე ასე ხელაღებით კამათისაგან თავი შეიკავეთ და ნურც ქართულს აბიაბურებთ და ნურც საქართველოს. ვიღაცას შეიძლება ეს კონა შურად ქონდეს მაგრამ წილხვედრ ერს არა, ეს ყველაფერი არასწორიც რომ იყოს რავა ხმალამოღებული იბრძვით ამის წინააღმდეგ და ცინიზმსაც ურევთ შიგადაშიგ, მეგრულიო და ა.შ. რა გიხარიათ მერე ეს? რო ვითომ სწორი ხართ და იოანას ფსიქიკაზე ზემოქმედებთ. კაიროსს მინდა უთხრა რომ როცა საქები იყო მადლობაც მოუხადე, მაგრამ აქ ნამდვილად ვერ ვეთანხმები , კანუდოსელსაც -ბიბლია იკითხეთო, წაკითხული გვაქვს თან ბევრჯერ და კიდევ ბევრჯერ ვაპირებთ წაკითხვას , ახლაც ვკითხულობთ და ბევრ რამესაც ვგებულობთ. მასეთი მენტორული ტონი არაა მოსაწონი სწორედ ქრისტიანობაში. თეოლოგები ხართ და ერთი ეგრი ვერ გააჩერეთ და კუთხეში რომ მივიმწყვრიე პოსტები წამიშალა დავითმა და გაათავისუფლა . რომ მოვთხოვე პ.მ.-ში ამიხსენითქო მის მერე დუმს. არ მინდა ეჭვი შემეპაროს რამეში. ბიბლიას შევეხები ისევ, დეტალებში ბიბლიას რომ დაეყრდნო სულ მცირე თამარის ბიბლიას უნდა კითხულობდე და არა სტოკჰოლმის. ასე რომ ცოტა მოკრძალებულად მეგობრებო და ნუ ხართ ასე დარწმუნებული თქვენს სიმართლეში, მწარმსის გადაკეთებას კიდე თავი დაანებეთ არაა მაგი ასე სახუმარო.[/quote]
თავი რომ გავანებოთ შენს კატეგორიულ ტონს, რაც ასე არ უხდება ასეთ საუბარს (და საერთოდ არანაირ საუბარს)
შენ განაცხადე, რომ იოანზე ზოსიმეს მიერ გადაწერილი ტექსტი "ქებაჲ და დუდებაჲ ქართულისა ენისაჲ” ეკუთვნის რევ მირიანის ძეს
შემდგომ ამისა განაცხადე, რომ ვაბიაბურებთ ქართულ ენასა და საქართველოს.
[quote]აქედან გამომდინარე ასე ხელაღებით კამათისაგან თავი შეიკავეთ და ნურც ქართულს აბიაბურებთ და ნურც საქართველოს.[/quote]
არც პათოსია მისაღები, რადგან ქართული არც ქართულ ენას ვაბიაბურებთ და არც თავად საქართველოს და ამის გამო საკადრისი პასუხი მიიღე კაიროსისგან.
და შემდეგ რჩევაც კი მოგვეცი:
[quote]ასე რომ ცოტა მოკრძალებულად მეგობრებო და ნუ ხართ ასე დარწმუნებული თქვენს სიმართლეში[/quote]
ნეტავი შენს თავზე რატომა რ ფიქრობ ანალოგიურადვე, როდესაც რევ მირიანის ძეს მიაწერ ქებაჲს ავტორობას?
შემდომ ამისა მე დავწერე:
[quote]ნამეტანი რაინდული გამოსვლა გამოგივიდა
არაა ეხლა ეგრე საქმე შენ როგორც დახატე.
ნუ ბრაზობ... აქ არავინ არავის არ ჩაგრავს და შესაბამისად დამცველი რაინდებიც არ არიან საჭირო. [/quote]
ჯერ ერთი მოდი შევადაროთ შენს მიერ ჩემს მიმართ დაწერილი რეპლიკები ამას. ვთვლი, რომ ამაში არაფერია ცინიკური და არც შეურაცმყოფელი, მაგრამ რადგანაც შენ ეს სიტყვები ცინიზმად და შეურაცმყოფელად ჩათვალე, არ გავამწვავე სიტუაცია და ბოდიში მოვიხადე (ახლა ვხვები რომ ასე არ უნდა მოვქცეულიყავი!)
ამას მოვაყოლე ჩემი ინტერესი აღნიშნული წყაროს შესახებ:
[quote]სიმართლე რომ ვტქვა, პირველად მესმის ქებაის ასეთი წარმომავლობის შესახებ.
მე რამდენადაც ვიცი, და ამას თავად პატრიარქიც ადასტურებს თავის ქადაგებაში, უცნობია თუ საიდან გადმოწერა ზოსიმემ ეს ხელნაწერი.
საინტერესოა, შენ საიდან გაქვს ეგ ინფორმაცია. არსებობს რაიმე წერილობითი საბუთი, თუ ვინმესგან გაქვს გაგონილი?[/quote]
როდესაც ადამიანი საქვეყნოდ აცხადებს ისეთ დიდ რამეს რაც ქებაჲს ავტორობას ეხება, ვფიქრობ იმსახურებს შესაბამის ინტერესსაც. არა მგონია ცოდვა ჩამედინოს, როდესაც სრულიად მიამიტურად, ყოველგვარი ცინიზმისა და ირონიის გარეშე ვიკითხე, თუ რომელ წყაროზე დაყრდნობით გაკეთდა ეს განცხადება.
სამწუხაროდ, ნაცვლად იმისა, რომ მიმეღო პასუხი, აღმოჩნდა, რომ მაკლია განათლება, უნდა ვიკითხო მეტი, რომ ჩავწვდე ამ საიდულოებას.
[quote]რაც შეეხება ქებაის იგი მიკვლეულ იქნა სინურ ხელნაწერში ალ. ცაგარელის მიერ ამასვე ამტკიცებენ ისეთი დიდი ენათმეცნიერები როგორებიცაა კ. კეკელიძე, პ. ინგოროყვა, რ, პატარიძე, ა, ბაქრაძე ზ. გამსახურდია .[/quote]
კი ბატონო ეგ ვიცით რომ სინურ ხელნაწერშია. ისიც ვიცით რომ ამ ავტორებს მასზე უმუშავიათ. მაგრამ ამ წინადადებაში, დამეთანხმები ალბათ რომ პასუხი ჩემს კითხვაზე არ არის. ისიც კი არ წერია, რომ ამ აზრს ეს მეცნიერები იზიარებენო.
შემდგომ:
[quote]რა არ გყოფნის? [/quote]
რა თქმა უნდა არ მყოფნის, რადგან ჩემი კითხვა უპასუხოდაა დარჩენილი
[quote] მაშინ ცოტა მეტი იკითხე და მიხვდები ბევრ რამეს[/quote]
აი ეს კი უკვე შეურაცხყოფაა. რასაც შენ რატომღაც ჩვეულებრივ რამედ მიიჩნევ. შენ აშკარად ზევიდან მიყურებ. ქედმაღალი ტონით ცდილობ დამამცრო, რომ მე არ ვკითხულობ, არ ვინტერესდები ისტორით და გიბედავ ასეთი კითხვების დასმას, ნაცვლად იმისა რომ დავჯდე და 9 ტომი წიგნი წავიკითხო.
ამას მოსდევს ნიშნის მოგებით ნათქვამი ორიოდ ფრაზა:
[quote]დავათის ქვაჯვარზე თუ გაგიგია რამე, მასზეა ქებაის შინაარსია ამოტვიფრული ერთ მხარეზე ქართულად და მეორეზე ბერძნულად, რომელზეც ორივე მთავარანგელოზია ამოტვიფრული და თარიღდება 362-381 წლებით აქ მთავარანგელოზები სადღესასწაულო მანტიებით არიან გამოქანდაკებული რაც მიუთითებს ქართული მწიგნობრობის აღორძინებას.[/quote]
ნუთუ იმდენად გაუნათლებელი ვარ რომ არ ვიცი ამ აღმოჩენების შესახებ?
[quote]ჰე არ გეყოფა?[/quote]
არ მეყოფა ბატონო, რადგან ვერც აქ ვერ ვნახე პასუხი ჩემს კითხვაზე.
ნაცვლად ამისა, თურმე დაგღალე:
[quote]დავიღალე, დანარჩენი თქვენ იკითხე და ასეთ შეცდომებს აღარ დაუშვებთ .კიდევ მიგითითებ ბდაზორის სტელაზე ისე საქართველოშია ,გაარკვიე რა ხდება იქ და მერე ვილაპარაკოთ დანარჩენზე[/quote]
უკაცრავად თუ მოგწყვიტეთ, ბატონო ჩემო, ღრმად მეცნიერულ საქმიანობას. ოღონდ არ მითრა ახლა რომ ეს ცინიკურია, რადგან ამას თავად შენ აცხადებ:
[quote]რომელიც20 წლის წინ მაქვს დამუშავებულიდა[/quote]
უარგუმენტობის გამო შენ ცდილობ საუბარს სხვა მიმართულება მისცე.
[quote].(მნათობი 83- 87წლის)აქ დილეტანტურ დონეზე არაა საუბარი მათ იძულებული გახდნენ საზღვარგარეთელი ოპონენტებიც დამოწმებოდნენ.... [/quote]
აქაც არსადაა მითითებული ავტორობა.
[quote]რაც შეეხება რევ მირიანისძის ამბავს მე საიდან მოვიტანდი თუ ამის სარწმუნო ვერსიები არ იარსრბებდა სწორედ ჩემ დასახელებულ ავტორებთან?[/quote]
შენ ხუთი ავტორი დაასახელე. აქედან ერთი მწერალია რომელიც ისტორის სანიკიძის მსგავსად ”ალამაზესბს”), მეორე მკრეხელი ეზოთერიკოსი მწვალებელი თეოსოფისტი შტაინერისტი (თამამად განვაცხადებ ამას) ვგულისმხობ ზვიად გამსახურდიას (ოღონდ ეს სხვა თემაა და აქ არ მსურს ამაზე საუბარი). დანარჩენებთან აღნიშნული საკითხი არ წამიკითხავს და არსაც შემხვედრია, რომ მათ სადმე რევ მირიანის ძე დაესახელებინოთ ტექსტის ავტორად. ვარაუდიც კი არ არის წარმოთქმული. შენ კი მეტად ჭკუისდამრიგებლური ტონით აკეთებ ამ განცხადებას, რაც, როგორც მე ვხვდები ვარაუდაც რომ გამოვაცხადოთ, არასწორი იქნება.
სწორედ ამიტომ უწმინდესი თავის ქადაგებაში არაფერს ამბობს ამაზე. ის თამამად, ზედმეტი ყოყმანის გარეშე აცხადებს, რომ არ იცის ვინ არის ტექსტის ავტორი.
ნუთუ უწმინდესი ცრუობს?
[quote], ეს მე ვიცი და პატრიარქს არ ეცოდინება? [/quote]
კი, იცის და ცრუობს როცა ამას ამბობს:
[quote]ვინ იყო ის ჩვენი დიდი წინაპარი, ის კურთხეული ადამიანი, რომელსაც გამოუცხადა უფალმა, რომ „სახარებასა შინა ქართულსა ენასა ლაზარე ჰრქვიან“? ეს ჩვენთვის არ არის ცნობილი. იოანე-ზოსიმე, რომლის ხელნაწერითაც ამ ლექსმა, ამ საოცარმა სიტყვებმა ჩვენამდე მოაღწია, იყო მხოლოდ გადამწერი. ხოლო ავტორი, ვისაც გამოეცხადა ეს უდიდესი საიდუმლო, არ ვიცით.[/quote]
შემდგომ ამისა კვლავაც არის მცდელობა გადაიყვანო საუბარი სხვა სიბრტყეში.
[quote]მოვლენას რომელსაც გვერდს ვერ აუვლი და მეორედ მოსვლასთან აკავშირებს ქართულ ენას და საქართველოს, მაგის უტყუარი საბუთი მოგიტანე თან კამათიც აქედან დაიწყო. [/quote]
მე კიდევ ერთხელ გიმეორებ, რომ არაფერს ვამბობ (ჯერ-ჯერობით) იმაზე რომ ეს ტექსტი არ ეხება მეორედ მოსვლას და მის კავშირს საქართველოსთან.
მე ვდილობ გამოვიკვლიო (აგერ უკვე მერამდენე გვერდია) საიდან მოიტანე ქებაის ავტორად რევ მირიანის ძე რომ არის. მორჩა! მეტი ჯერ-ჯერობით არაფერი მინდა.
ხოდა, ბატონო ჩემო, თუ არ იცი, არც უნდა განაცხადო, თან მითუმეტეს ასეთი მენტორული და ჭკუისდამრიგებლური ტონით. თან აშკარაა შენი მხრიდან პრინციპი - ”ყველაზე კარგი თავდაცვა, თავდასხმაა”.
ხოდა ჩემი თხოვნაა, არ გინდა ქედმაღლობა, ამპარტავნება. უბრალოდ, გვითხარი საიდან მოიტანე, რომელი წყაროდან ეგ ამბავი და ამით დამთავრდება ყველაფერი.
ხოლო, თუ არ იტყვი, მაშინ ჩავთვლი, რომ იცრუე, გაავრცელე ცრუ ინფორმაცია. აქ ამ ფორუმზე ბევრი ადამიანი შემოდის, მათ შორის ისეთებიც ვინც ისტორია კარგად არ იცის. და მე არნაირის სურვილი არ მაქვს აქედან ცრუ ისტორიული ფაქტებით გავსებული გავიდეს.
[quote]და უკან დახევა რომ დიდსულოვნებაა და დადებითი თვისება ადამიანისა, კი იცი მარა ე.წ."ვიკრუტკებით"ცდილობ არ დაიხიო უკან არ არის შეცდომა?აქედან რამე შეურაცყოფადაც ჩამითვალო მაგრამ თუ ასეა ბოდიშს მოვითხოვ, მაგრამ მორჩილებისკენაც მიუთითებენ მამები, ..და შენ გულში ჩაიხედე.მე მგონი დავამთავრეთ ამ თემაზე საუბარი თუ არა მზად ვარ გავაგრძელოთ[/quote]
სხვას მორჩილებას უწუნებ, თავად კი ცრუ ინფორმაციას ავრცელებ! არაა ლამაზი, ბატონო!
”ვიკრუტკები” კი შენს პოსტებში მეტია, რადგან რა ხერხს აღარ მიმართე რომ პასუხისთვის თავი აგერიდებინა. მთელი არქეოლოგიური მასალა დამიდე, მაგრამ არცერთი მათგანი არ სცემს პასუხს ჩემს კითხვას.
აქედან გამომდინარე ძალიან იოლია დასკვნის გამოტანა. შენი განცხადება იმის შესახებ, რომ ქებაჲს ავტორია რევ მირიაანის ძე არის დიდი სიცრუე!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 24 2007, 12:13 PM
პოსტი #262


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
KAIROS
მე ხელახლა გადავათვალიერე თქვენი პოსტები და მასში საქართველოსადმი ცინიზმი ვერსად ვიპოვე , თუ რაიმე გაუგებრობა იყო თქვენდამი ჩემი მხრიდან , არ ვთაკილობ ამ გაუგებრობის გამომწვევი ჩემი სიტყვები უკან წავიღო
პატივისცემით აბო


ამიტომ გცემთ დიდ პატივს ბ.ნო აბო, ღმერთმა დამიფაროს საქართველოს წინააღმდეგ რაიმე წამომცდეს, ყველაფერი რასაც ვწერ სიმართლის ძიებას ემსახურება, ხოლო ამ ძიებით ჩვენს ეკლესიას ვემსახურებით და მსახურით საქართველოსაც წავადგებით იმედია!

ზოგადად კი სიმშვიდისაკენ მოგიწოდებთ, სჯობს საქმეს არგუმენტებით და მეცნიერულად მივუდგეთ, ვფიქრობ მეცნიერული წრეებისათვის "ქებაის" ავტორი უცნობია, ჩემთვის ამას გადამწყვეტი მნიშნველობა არა აქვს თეოლოგიური აზრიდან გამომდინარე...

იხარეთ,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ლეონტი
პოსტი May 24 2007, 12:28 PM
პოსტი #263


ილოცე!!!
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,990
რეგისტრ.: 7-November 06
მდებარ.: ოთახი
წევრი № 416



ციტატა(დათიკო @ May 24 2007, 10:26 AM) *



ხოლო, თუ არ იტყვი, მაშინ ჩავთვლი, რომ იცრუე, გაავრცელე ცრუ ინფორმაცია. აქ ამ ფორუმზე ბევრი ადამიანი შემოდის, მათ შორის ისეთებიც ვინც ისტორია კარგად არ იცის. და მე არნაირის სურვილი არ მაქვს აქედან ცრუ ისტორიული ფაქტებით გავსებული გავიდეს.

სხვას მორჩილებას უწუნებ, თავად კი ცრუ ინფორმაციას ავრცელებ! არაა ლამაზი, ბატონო!
”ვიკრუტკები” კი შენს პოსტებში მეტია, რადგან რა ხერხს აღარ მიმართე რომ პასუხისთვის თავი აგერიდებინა. მთელი არქეოლოგიური მასალა დამიდე, მაგრამ არცერთი მათგანი არ სცემს პასუხს ჩემს კითხვას.
აქედან გამომდინარე ძალიან იოლია დასკვნის გამოტანა. შენი განცხადება იმის შესახებ, რომ ქებაჲს ავტორია რევ მირიაანის ძე არის დიდი სიცრუე!!!

რა იყო დააღჩვე ეხლა ეს კაცი, რა თქვა ამისთანა, რომ ასე ამხედრდი?
ვიღაც მეცნიერის აზრი გაიმეორა ალბათ რევის შესახებ და თუ არ გაგუდავ წყაროსაც დაგიდებს ალბათ.
აქ ბევრი შემოდის და არ მინდა ცრუ ფაქტებით ავსებული გავიდესო რომ ამბობ, ამ ფორუმის მთავარი რედაქტორი ხარ თუ რა არი. ან ეს ფორუმი რა უნივერსიტეტი ხომ არ გგონია? ვისაც რა აზრი და ინფორმაცია აქვს იმას წერს.
აბა გადაავლე თვალი რამდენი სისულელე და მკრეხელობა წერია სხვა თემებში.
იქ რატო არ ფხიზლობ ამაზე რო ესე გაცხარდი?
შენ შეგეხო პირადად? დამცირებული იგრძენი თავი?
მერე ქრისტიანულ ფორუმზე ხარ თუ ყივჩაღების საველე ბანაკში ვერ გავიგე.
დაწყნარდი და ვიმსჯელოთ მშვიდად ,.
აი მეც ვაწყენიე კაიროსს და იმედია აღარ ვიქნებით ვნებათღელვაში აწი ამ თემასთან დაკავშირებით.
wink.gif


--------------------
tamarapaint.com აგრეთვე putkari.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი May 24 2007, 12:39 PM
პოსტი #264


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(abo @ May 23 2007, 08:23 PM) *

კანუდოსელი
უარგუმენტოს რა დარჩენია, თუ არა შეურაცხყოფა?

ამას თქვენ ჩემზე ამბობთ?



არა...ლეონტიზე

ციტატა(თამარი_ცქნაფო @ May 23 2007, 07:21 PM) *

თქვენ მე მაოცებთ, საერთოდ სხვა რამეს ვამბობ და ვინ რას წერთ, ვეღარ გამიგია. ფილოლოგია აქ იმ შუაშია, რომ ყველას ავიწყდება ერთი რამ: იოანე ზოსიმეს ტექსტი არაა გარდამოცემა და დოგმატი, ესაა ''შესხმა''' ანუ ქება და ამ კუთხით ვამბობ, რომ გაიხსენეთ ფილოლოგია-მეთქი. დანარჩენზე არ რაც გინდათ ის თქვით, ყველას თავისია ზრი აქვს...



საკითხი თეოლოგიურია წამოჭრილი და ჩვენც ამაზე ვწერთ, ხოლო იმის შEსახებ, თუ ვინაა ავტორი, სხვა სფეროა...

და თუ გადმოცემა და დოგმატი არაა, მაშინ რაღას წერდი ჩვენს ნაწერებზე ორაზროვან კომენტარებს? ჩვენ ხომ ფილოლოგიას არ შევხებივართ?


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი May 24 2007, 12:43 PM
პოსტი #265


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



ლეონტი
ციტატა
დაწყნარდი და ვიმსჯელოთ მშვიდად ,.

კი ბატონო.
თანახმა ვარ
ოღონდ ამას მარტო მე ნუ მეტყვი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ლეონტი
პოსტი May 24 2007, 12:54 PM
პოსტი #266


ილოცე!!!
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,990
რეგისტრ.: 7-November 06
მდებარ.: ოთახი
წევრი № 416



ციტატა(კანუდოსელი @ May 24 2007, 11:39 AM) *

არა...ლეონტიზე

სფასიბა.


--------------------
tamarapaint.com აგრეთვე putkari.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი May 24 2007, 01:36 PM
პოსტი #267


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(ლეონტი @ May 24 2007, 12:54 PM) *

სფასიბა.


U ველკომ არა ელი biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი May 24 2007, 03:03 PM
პოსტი #268


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



უკცრავად მაგრამ ქებაის ორ სხვადასხვა თემაში რატომ ვარჩევთ?


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
abo
პოსტი May 25 2007, 12:03 AM
პოსტი #269


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,533
რეგისტრ.: 20-March 07
წევრი № 1,441



დათიკო
ვინაიდან თქვენ მაინდამაინც დოკუმენტი გინდათ, მე დაგიდებ ზუსტად იმ არგუმენტებს რის საფუძველზე ამტკიცებენ ენათმეცნიერები ქებაის რევისეულ ვერსიას და ყველა არგუმენტის ავტორსაც დაგისახელებ და მე მგონი რაღაც ეჭვი ამ ვერსიის სისწორეზე თქვენც გაგიჩდებათ:ჯერ ის რომ ა. ბაქრაძემ პირველმადაათარიღა ძეგლი მე-4 საუკუნით, ხოლო რ. პატარიძემ დაადგინა, რომ ქებაი შექმნილია342 წელს.(და არა ივარაუდა). ე.ი.14 წელია ჯერ გასული რაც ქრისტიანები ვართ. გონებით შეიძლება წარმოდგენა ამ დროს რევი რამდენი წლის იქნებოდა. ამ თემებზე მუშაობდნენ და აქვთ ჩამოყალიბებული ვერსიები ენათმეცნიერ ე.ჭელიძეს(მნათობი83წ)სტატიაში "გნოსტიკური ხასიათის ძეგლი". მ. ჩხარტიშვილი"საიდუმლოება სახელისა-ისტორიული პორტრეტები" (1992წ)და მივიდნენ დასკვნამდე რომ ეს რევის ამბავი თვით ქებაიში არის ნათქვამი(მოგეხსენებათ ავტორები ხშირად იყენებდნენ ამ ხერხს, თუნდაც რუსთაველი)) დავაკვირდეთ სად? როდესაც ნაწარმოები მთავრდება მოლო სტრიქონი ასეთია:
და ესე ყოველი, რომელი წერილი არს,
მოწამედ წარმოგითხარ,
ასი ესე წელი,
და წილი ანბანისაი.
ეს ხსენებულმა მეცნიერებმა ახსნეს შემდეგნაირად: ეს ნაწერი მოწმედ ან დასტურად გითხარიო მე რ-მო და "რ" უნდა იპოვო ანბანის რიცხვთა წილში მე 100 ნომრადო. და ეს 100 არის "რ"-ს რიცხვითი შესატყვისი და ეს "რ" არის რევ მირიანის ძე. გამიგე მეგობარო? ახლა ეს მაინდამაინც შეიძლება ძნელად დავიჯეროთ მე და შენ მაგრამ მაინც ხომ გვინდა ასე იყოს?აი ამიტომ ვახსენე მაგ კონტექსტში, მაგრამ გამომრჩა რომ მეთქვა "არსებობს უტყუარი ვერსია" , მაშინ ყველაფერი რიგზე იქნებოდა და ამდენს აღარ ვიკამათებდით მე მგონი დავაკმაყოფილე თქვენი კითხვა, აწი გინდა ვიძმაკაცოთ გინდა ვიჩხუბოთ ორივეზე თანახმა ვარ. tongue.gif ესეც არ მიიღო შეურაცყოფად smile.gif
სხვათაშორის იოანას დაპოსტილი ვერსია ქებაისი არასრულია, და მე მგონი მენდობი მაგაში, რომ ბოლო სტრიქონი ასეა როგორც ვწერ. მიუხედავად იმისა რომ ლიტერატორი საერთოდ არა ვარ.



--------------------
არ გაიწვრთნების სამი რამ: მგელი, არწივი, კაი ყმა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
abo
პოსტი May 25 2007, 04:13 AM
პოსტი #270


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,533
რეგისტრ.: 20-March 07
წევრი № 1,441



ციტატა


ხოლო, თუ არ იტყვი, მაშინ ჩავთვლი, რომ იცრუე, გაავრცელე ცრუ ინფორმაცია. აქ ამ ფორუმზე ბევრი ადამიანი შემოდის, მათ შორის ისეთებიც ვინც ისტორია კარგად არ იცის. და მე არნაირის სურვილი არ მაქვს აქედან ცრუ ისტორიული ფაქტებით გავსებული გავიდეს.

სხვას მორჩილებას უწუნებ, თავად კი ცრუ ინფორმაციას ავრცელებ! არაა ლამაზი, ბატონო!
”ვიკრუტკები” კი შენს პოსტებში მეტია, რადგან რა ხერხს აღარ მიმართე რომ პასუხისთვის თავი აგერიდებინა. მთელი არქეოლოგიური მასალა დამიდე, მაგრამ არცერთ მათგანი არ სცემს პასუხს ჩემს კითხვას.
აქედან გამომდინარე ძალიან იოლია დასკვნის გამოტანა. შენი განცხადება იმის შესახებ, რომ ქებაჲს ავტორია რევ მირიაანის ძე არის დიდი სიცრუე!!!


უკომენტაროდ
პატივისცემით აბო!


--------------------
არ გაიწვრთნების სამი რამ: მგელი, არწივი, კაი ყმა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი May 25 2007, 06:49 PM
პოსტი #271


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



abo
ციტატა
ვინაიდან თქვენ მაინდამაინც დოკუმენტი გინდათ, მე დაგიდებ ზუსტად იმ არგუმენტებს რის საფუძველზე ამტკიცებენ ენათმეცნიერები ქებაის რევისეულ ვერსიას და ყველა არგუმენტის ავტორსაც დაგისახელებ და მე მგონი რაღაც ეჭვი ამ ვერსიის სისწორეზე თქვენც გაგიჩდებათ:ჯერ ის რომ ა. ბაქრაძემ პირველმადაათარიღა ძეგლი მე-4 საუკუნით, ხოლო რ. პატარიძემ დაადგინა, რომ ქებაი შექმნილია342 წელს.(და არა ივარაუდა). ე.ი.14 წელია ჯერ გასული რაც ქრისტიანები ვართ. გონებით შეიძლება წარმოდგენა ამ დროს რევი რამდენი წლის იქნებოდა. ამ თემებზე მუშაობდნენ და აქვთ ჩამოყალიბებული ვერსიები ენათმეცნიერ ე.ჭელიძეს(მნათობი83წ)სტატიაში "გნოსტიკური ხასიათის ძეგლი". მ. ჩხარტიშვილი"საიდუმლოება სახელისა-ისტორიული პორტრეტები" (1992წ)და მივიდნენ დასკვნამდე რომ ეს რევის ამბავი თვით ქებაიში არის ნათქვამი(მოგეხსენებათ ავტორები ხშირად იყენებდნენ ამ ხერხს, თუნდაც რუსთაველი)) დავაკვირდეთ სად? როდესაც ნაწარმოები მთავრდება მოლო სტრიქონი ასეთია:
და ესე ყოველი, რომელი წერილი არს,
მოწამედ წარმოგითხარ,
ასი ესე წელი,
და წილი ანბანისაი.
ეს ხსენებულმა მეცნიერებმა ახსნეს შემდეგნაირად: ეს ნაწერი მოწმედ ან დასტურად გითხარიო მე რ-მო და "რ" უნდა იპოვო ანბანის რიცხვთა წილში მე 100 ნომრადო. და ეს 100 არის "რ"-ს რიცხვითი შესატყვისი და ეს "რ" არის რევ მირიანის ძე. გამიგე მეგობარო? ახლა ეს მაინდამაინც შეიძლება ძნელად დავიჯეროთ მე და შენ მაგრამ მაინც ხომ გვინდა ასე იყოს?აი ამიტომ ვახსენე მაგ კონტექსტში, მაგრამ გამომრჩა რომ მეთქვა "არსებობს უტყუარი ვერსია" , მაშინ ყველაფერი რიგზე იქნებოდა და ამდენს აღარ ვიკამათებდით მე მგონი დავაკმაყოფილე თქვენი კითხვა, აწი გინდა ვიძმაკაცოთ გინდა ვიჩხუბოთ ორივეზე თანახმა ვარ. ესეც არ მიიღო შეურაცყოფად
სხვათაშორის იოანას დაპოსტილი ვერსია ქებაისი არასრულია, და მე მგონი მენდობი მაგაში, რომ ბოლო სტრიქონი ასეა როგორც ვწერ. მიუხედავად იმისა რომ ლიტერატორი საერთოდ არა ვარ.

თავიდანვე დაგედო ეს.
აქედან გამომდინარე ვასკვნი რომ ეს არის ჰიპოთეზა.
მე მსურს რომ ამ ფორუმზე მაქსიმალურად მეგობრული და თბილი დამოკიდებულება იყოს.
სწორედ ამიტომ, თუ ზედმეტი მომივიდა, ამისთვისაც მზად ვარ ბოდიში მოვიხადო.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
abo
პოსტი May 25 2007, 07:30 PM
პოსტი #272


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,533
რეგისტრ.: 20-March 07
წევრი № 1,441



გაიხარე დათიკო! მზად ვარ მეგობრობისათვის , დაე უკანასკნელი ყოფილიყოს ასეთი მცირეც , მაგრამ მაინც გაუგებრობა. გამიგია მერე კაი მეგობრობა იციანო! ამის საშულება მოგვეცემა და ღმერთმა მოგვცეს,... ამენ!!!
biggrin.gif


--------------------
არ გაიწვრთნების სამი რამ: მგელი, არწივი, კაი ყმა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი May 25 2007, 08:11 PM
პოსტი #273


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



abo
ციტატა
გაიხარე დათიკო! მზად ვარ მეგობრობისათვის , დაე უკანასკნელი ყოფილიყოს ასეთი მცირეც , მაგრამ მაინც გაუგებრობა. გამიგია მერე კაი მეგობრობა იციანო! ამის საშულება მოგვეცემა და ღმერთმა მოგვცეს,... ამენ!!!

იცოცხლე smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jul 4 2007, 02:58 AM
პოსტი #274


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ისევ მომიწევს ამ თოფიქის ამოწევა, მართალია მე აღარ ვიქნები 3 თვე მაინც, მაგრამ, სხვა განყოფილებებში და თემებში შევამჩნიე, რაღაც "ბედნიერი საქართველო მეორედ მოსვლის შემდეგ" ohmy.gif

ასეა საქმე...

აბა მიხედეთი,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
forumis virusi
პოსტი Jul 4 2007, 03:04 AM
პოსტი #275


kaspersky devikene da cesit unda miSvelos
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 124
რეგისტრ.: 1-July 07
წევრი № 2,359



ციტატა(KAIROS @ Jul 4 2007, 03:58 AM) *

ისევ მომიწევს ამ თოფიქის ამოწევა, მართალია მე აღარ ვიქნები 3 თვე მაინც, მაგრამ, სხვა განყოფილებებში და თემებში შევამჩნიე, რაღაც "ბედნიერი საქართველო მეორედ მოსვლის შემდეგ" ohmy.gif


კატასტროფაა!

"ბედნიერი, მართალი და ჭეშმარიტი ქრისტიანები მეორედ მოსვლის შემდეგ" ეს არ სჯობია? smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მეხელი
პოსტი Jul 5 2007, 12:00 PM
პოსტი #276


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 54
რეგისტრ.: 25-April 07
წევრი № 1,751



ციტატა(forumis virusi @ Jul 4 2007, 03:04 AM) *

კატასტროფაა!

"ბედნიერი, მართალი და ჭეშმარიტი ქრისტიანები მეორედ მოსვლის შემდეგ" ეს არ სჯობია? smile.gif



მე მგონი ჯობია "ბედნიერი კაცობრიობა და მთელი სამყარო მეორედ მოსვლის შემდეგ". წმინდა მამები და მთელი ეკლესია ყოველთვის ამაზე ლოცულობს და ამისთვის მსახურებს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jul 5 2007, 12:14 PM
პოსტი #277


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Jul 4 2007, 02:58 AM) *

"ბედნიერი საქართველო მეორედ მოსვლის შემდეგ" ohmy.gif

ასეა საქმე...


და არ იცოდი, რომ ჩვენისთანა ბედნიერი განა არის სადმე ერი? biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Oct 31 2007, 09:29 PM
პოსტი #278


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



მომიწევს ისევ ამ თემას მივუტრიალდე,

უკვე მერამდენედ მესმის უცხოეთში ჩამოსული ზოგიერთი სასულიერო ან ეკლესიური საერო პირებისაგან ემიგრანტებისადმი რაღაც საოცარი არგუმენტის მოშველიება, თუ რატომ უნდა დაბრუნდნენ საქართველოში, თურმე მეორედ მოსვლაა და ჟამი ახლოსაა და ა.შ. ( ახლახანს წავიკითხე ეგ ემიგრანტების განყოფილებაში, პირდაპირ ამბიონიდან უქადაგია ეს ვიღაც პ"პუტკუნა მამაოს"), რა ვთქვათ, სანამ უნდა გაგრძელდეს ეს მარაზმი? ფსევდო, ნაციონალიზირებული ესქატოლოგია, რომელიც ესქატომანიადაა ქცეული უკვე ლამის დოგმატად იქცა...
რა გითხრათ, რით გაგახაროთ?
კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
death
პოსტი Nov 1 2007, 12:36 AM
პოსტი #279


A P O L O G I S T
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,274
რეგისტრ.: 4-February 07
წევრი № 1,003



KAIROS

ჩემოდნიანი ქრისტეანები ყოველთვის იყვნენ და ყოველთვის იქნებიან. ასე რომ მომგონი არ ღირს ამაზე დიდი ყურადღების გამახვილება. smile.gif


--------------------
ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.

The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare

თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს"
(გალ 5.1)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 1 2007, 12:48 PM
პოსტი #280


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Oct 31 2007, 10:29 PM) *

თურმე მეორედ მოსვლაა და ჟამი ახლოსაა და ა.შ. (


ყაზბეგში ყველა, ყაზბეგში - იქ მეორედ მოსვლის ნიშია, სადაც მეორედ მოსვლა მოხდება, ასეთია ერთი დედაბერი მონაზვნის დედაბრული ზღაპარ-სიზმრები biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

25 გვერდი V « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 07:28 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი