IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

22 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> წმინდანები, წმინდა ნაწილები, ხატთაყვანისცემა, ...
KAIROS
პოსტი Mar 5 2007, 06:55 PM
პოსტი #181


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ადრე ძირითადად სულ საერო ლიტერატურას ვკითხულობდი, ახლა კი რელიგიურს. ჩემი აზრით თემა სხვა რამეს ეხება და არა იმას თუ რა ლიტერატურას ვკითხულობ


მარიამ დაუჯერე კაიროსს smile.gif

არცერთი უკიდურესობა ვარგა, თუ მონასტერში ხარ და მონაზვნობას აპირებ, მაშინ პაოლო კუელიოს წაკითხვა არ დაგჭირდება , ერში თუ ხარ მაშინ მხატვრულიც ბევრი უნდა იკითხო ( გამორჩეულად რათქმაუნდა) და რელიგიურიც, აი მაგალითად მე ყველას ჰენრიკ სენკევიჩის :"ვიდრე ხვალ, უფალო" წაკითხვას ვურჩევდი, მხატვრულიცაა და რელიგიურ თემაზეცაა.... იკითხე მხატვრული ლიტერატურა...

ციტატა
თემა სხვა რამეს ეხება და არა იმას თუ რა ლიტერატურას ვკითხულობ მე.


რჩევის მიცემა ყველგან შეიძლება, მერწმუნე ამ საკითხში შემიძლია პატარა რჩევები მოგცე და ნუ მიბრაზდები, თემის განვრცობისათვის კი ახალ თემებში ქავთარაძემ ჩემი რეკომენდაციით ( smile.gif ) გახსნა ძალიან საინტერესო თემა "ხმა ერისა", აი იქ ვისაუბროთ მხატვრული ლიტერატურის მნიშვნელობაზე და იმაზე რასაც წაიკითხავ ( და უნდა წაიკითხო ! smile.gif ), რელიგიურ ლიტერატურას აქვე ზემოთ ბიბლიოთეკაში გიდებთ და ისინიც იკითხე, ჯერჯერობით საქართველოში ისინი არსად არ იყიდება, მარტო ასე ინტერნეტ სივრცეშია...


ალექს.ბ-ს

ციტატა
შენ იმხელა სტატია დადე (თან რუსულ ენაზე), რომ მიჭირს ამის პასუხი.


კარგი ალექს ჩემო, პასუხი გიჭირს, არცაა გასაკვირი, ახლა მაშინ ის მითხარი,

ამათი საწინააღმდეგო გაქვს რამე?

ციტატა
ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა

ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე

გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!

P.S.

1. პირველი საუკუნეების მამებში ვგულისხმობთ ახალი აღთქმის შემდგომ პერიოდს ( II-V სს.)

2. თაყვანისცემას ხატთა და წმიდა ნაწილთა და თუნდაც წმიდათა ( რომელთა გამოც მიეგება თაყვანი და პატივი პირველ ორს) აუცილებლად გავარჩევთ თაყვანისცემისაგან რაც მხოლოდ ღმერთს განეკუთვნება!

3. პასუხამდე გადაიკითხეთ


და კიდევ, გთხოვ, ილოცე ქრისტესადმი, რომ მარტო საკამათო და შეცდომა კი არ ეძებო, იმ სტატიებში ან წიგნებში რასაც გაძლევთ, არამედ ჭეშმარიტება, ამიტომ იქნებ მერე თავიდან, მშვიდად წაიკითხო:

1) СЛОВО О ПОКЛОНЕНИИ СВЯТЫМ ИКОНАМ.

Преподобный Максим Грек


2) პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი

ხატთა თაყვანისცემა


3) და იქნებ თქვენი მონა-მორჩილის 3 პოსტიც

და მერე თუ გინდა ფურცელზე ამოიწერე, რომ არ დაგავიწყდეს რაიმე, ნელნელა მითხარი, რა მოგეწონა, რა იყო მისაღები, სად შეიცვალე ოდნავ მაინც აზრი და რა გასწავლა , მერე რა ვერ გაიგე...

თუ აქ შენს წერაში, სადღაც მაინც ჭეშმარიტების ძიებაც იგულისხმება, ასე გულდასმით და მეცნიერულად უნდა მიუდგე საქმეს და დამიჯერე შედეგიც არ დააყოვნებს!

აბა თქვენ იცით,

პატივისცემით,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 5 2007, 09:59 PM
პოსტი #182


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



alex_b
ციტატა
ანუ, როცა ვამბობთ: "ყველანი ლაპარაკობენ ენებით? ყველანი განმარტავენ?" - საუბარი ეხება ენების განმარტებას

არა!
აქ, კონკრეტულად ამ ადგილას არანაირ თარგმანთან საქმე არ გვაქვს. აქ ეს სიტყვა ნიშნავს განმარტებას. მე მხოლოდ ამის თქმა მინდოდა, თორემ სხვა ადგილას თარგმანება შესაძლებელია სხვა მნიშვნელობიტაც იყოს.
შენ თავად აღიარებ რომ ყველას არ აქვს უფლება რომ განმარტოს სახარება.
მაშ რატომღა მიდიხარ იმის წინააღმდეგ, რისიც ასე გწამს? შენ მიგაჩნია რომ იმ რჩეულთა რიცხვს მიეკუთთვნები, რომლებზეც ეგ მუხლი არ ვრცელდება? ანუ იმდენად ღრმა სულიერებაში ხარ რომ სახარების უშეცდომო განმარტება ძალგიძს? არ გეწყინოს, მაგრამ თუ მართლა მასე თვლი, მაგას ჩემი გაგებით ამპარტავნება ქვია.
ხალხი წლებით უდაბნოში მოსაგრეობდა, ეპისკოპოსები ხდებოდნენ, მარხვაში და ლოცვაში ღამეებს ათევდნენ და ამით იმსახურებდნენ უფლის ჯილდოს სახარება ისე დაენახათ როგორც ეს თავად უფალს სურდა. შენ კი ამბობ ეს ადამაიენბი ცდებოდნენ და შენი განმარტება კი ზუსტია. სხვა ვერაფერს ვერ დავარქმევ ამას.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Mar 6 2007, 12:51 PM
პოსტი #183


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



ოოოო
როგორც ვხედავ სალაპარაკო დამიგროვდა.
შეიძლება ბნელი სექტანტი მეძახოთ, მაგრამ მერწმუნეთ სიამოვნებით მოვუსმენ ყველა აზრს და განვიხილავ.

კაიროს ისე შენი დამოკიდებულება მომწონს.
სხვები ხანდახან გვიბრაზდებიან ხოლმე მე და გლახას.

მაშ ასე.


QUOTE
ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა
ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე
გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!


ვერ შეგედავები.
შესაძლოა ამას აკეთებდნენ პირველი საუკუნის მამები.
მაგრამ ის, რომ ვიღაც რაღაცას აკეთებდა, არ ითვლება წესად, თუ ამას არ ადასტურებს მცნება.
შემიძლია მაგალითი მოგიყვანო:
დავითისა და სოლომონის ცოლების "სიუხვე". - განა ეს მცნებაა?
დავითმა თავი მოიგიჟიანა - ეს მცნებაა?
აბრაამმა მოატყუა მეფე, გაასაღა რა სარა თავის დათ. - არც ეს არის მცნება.
პეტრესაც ქონდა არასწორი ქცევები წარმართებთან დაკავშირებით, მაგრამ ეს მცნებაში არ დაწერილა.
=============
მოკლეთ აღარ ჩამოვთვლი, შეიძლება ზოგი მათგანი შენც გაგახსენდეს.
ასე რომ იმის თქმა მინდა, რომ არავისი მოქმედება არ ჩაითვლება სამაგალითოდ, თუ მას არ მხარს არ უმაგრებს დაწერილი მცნება ან ქრისტეს მაგალითი.

პირველი საუკუნის მამები კი არა, თვითონ პავლე მოციქულიც (მის სიდიადეს აღარ შევეხები) ამბობს: "მომბაძეთ მე ისევე, როგორც მე ქრისტეს!".
თუ ქრისტეს ბაძავდა ვინმე ან მის მცნებას ასრულებდა, სიამოვნებით მივბაძავ და დავემორჩილები. მაგრამ დანარჩენზე რა მოგახსენოთ...
სიყვარულით ალიკა.


ახლა კი შენ დათიკო: smile.gif
QUOTE
არა!
აქ, კონკრეტულად ამ ადგილას არანაირ თარგმანთან საქმე არ გვაქვს. აქ ეს სიტყვა ნიშნავს განმარტებას. მე მხოლოდ ამის თქმა მინდოდა, თორემ სხვა ადგილას თარგმანება შესაძლებელია სხვა მნიშვნელობიტაც იყოს.

ამაზე უკვე ვისაუბრე და არგუმენტები მოვიყვანე.
შენ კი ამბობ უბრალოდ "არა!"
კარგი იქნებოდა ცოტა არგუმენტებიც დაგემატებინა (ცოტა სალაპარაკო გამიჩნდებოდა wink.gif )

QUOTE
შენ თავად აღიარებ რომ ყველას არ აქვს უფლება რომ განმარტოს სახარება.
მაშ რატომღა მიდიხარ იმის წინააღმდეგ, რისიც ასე გწამს? შენ მიგაჩნია რომ იმ რჩეულთა რიცხვს მიეკუთთვნები, რომლებზეც ეგ მუხლი არ ვრცელდება? ანუ იმდენად ღრმა სულიერებაში ხარ რომ სახარების უშეცდომო განმარტება ძალგიძს? არ გეწყინოს, მაგრამ თუ მართლა მასე თვლი, მაგას ჩემი გაგებით ამპარტავნება ქვია.

არა ძმაო, ნამდვილად არ მაქვს პრეტენზია სახარების უშეცდომო განმარტებისა, მაგრამ ვერც იმას დამიმტკიცებს ვინმე, რომ საერთოდ არ შემიძლია განვმარტო ან გავიგო სახარება.

QUOTE
ხალხი წლებით უდაბნოში მოსაგრეობდა, ეპისკოპოსები ხდებოდნენ, მარხვაში და ლოცვაში ღამეებს ათევდნენ და ამით იმსახურებდნენ უფლის ჯილდოს სახარება ისე დაენახათ როგორც ეს თავად უფალს სურდა. შენ კი ამბობ ეს ადამაიენბი ცდებოდნენ და შენი განმარტება კი ზუსტია. სხვა ვერაფერს ვერ დავარქმევ ამას.

ძალიან ნუ გაართულებ მეგობარო სახარებას.
სახარება ყველასია და არა რჩეულთა. ღმერთი განწყობილია და მონდომებულია ადამიანებს დაუახლოვდეს. იმდენად, რომ მან ზეცა მიატოვა და უბრალო მწყემსებთან, მეთევზეებთან და მებაღეებთან მეგობრობდა და მათთან საუბრობდა ღვთის სასუფეველზე.
და ისე სხვათა შორის მე არ ვამბობ რომ ის ადამიანები ცდებოდნენ.
მაგრამ მე ადამიანი ვარ, და მაქვს უფლება მეც დავრწმუნდე, გადავამოწმო და განვიხილო არის თუ არა ჭეშმარიტი ესა თუ ის განმარტება.
"ვინაიდან მოვიდა ძე ღვთისა და მოგვცა გონება, რათა შევიცნოთ ჭეშმარიტი და ვიყოთ მის ჭეშმარიტ ძეში - იესო ქრისტეში. ეს არის ჭეშმარიტი ღმერთი და საუკუნო სიცოცხლე." (1იოან.5:20).


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 6 2007, 04:38 PM
პოსტი #184


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ვახ რა შემართებაა დავეცი პირდაპირ
ეგრე გააგრძელე



ნუ აღფრთოვანდები ძალიან, ბევრი შეცდომები დაუშვა biggrin.gif

ციტატა
ვიღაც რაღაცას აკეთებდა


ვიღაცაა შენთვის მოციქულების უშუალო მოწაფეები? ohmy.gif

მოდი შეგახსენებ რამხელა ადამიანებზე წერ "ვიღაცას" და როგორ უძირითადეს შრომებზე და საქმეებზე კი "რაღაცას"

არ ავცდები III ს.აც smile.gif

Свщмч. Діонисій Ареопагитъ († 96 г.)
Краткое историческое свѣдѣніе о св. Діонисіѣ Ареопагитѣ [ХЧ, СПб., 1825].
Протоіерей Георгій Флоровскій. Corpus Areopagiticum [Парижъ, 1933].
Къ Тимоѳею. О Таинственномъ Богословіи [Пер. архим. Гавріила. ХЧ, СПб., 1825].
О небесной Iерархіи [М, 1893].
ПИСЬМА

1. Къ Гаію Ѳерапевту, 1-е [Пер. архим. Гавріила. ХЧ, СПб., 1825].
7. Священноначальнику Поликарпу [ХЧ, СПб., 1838].
10. Іоанну Богослову, Апостолу и Евангелисту, во время заточенія его на островѣ Патмосѣ [ХЧ, СПб., 1838].

Свщмч. Климентъ Римскій († 101 г.)
Епископъ Августинъ (Гуляницкій). Два окружныя посланія св. Климента Римскаго о дѣвствѣ, или къ дѣвственникамъ и дѣвственницамъ [ТКДА, Кіевъ, 1869].
Первое окружное посланіе о дѣвствѣ, или къ дѣвственникамъ и дѣвственницамъ [Пер. Еп. Августина Гуляницкаго. ТКДА, Кіевъ, 1869].
Второе окружное посланіе о дѣвствѣ, или къ дѣвственникамъ и дѣвственницамъ [Пер. Еп. Августина Гуляницкаго. ТКДА, Кіевъ, 1869].

Свщмч. Игнатій Богоносецъ († 107 г.)
Посланіе къ Ефесянамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Магнезійцамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Траллійцамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Римлянамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Филадельфійцамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Смирнянамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].
Посланіе къ Поликарпу [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].

Аристидъ философъ († 150 г.)
Н. Эминъ. Отрывокъ изъ апологiи Аристида [ПО, М., 1879].
Отрывокъ изъ апологiи [Пер. съ армян. Н. Эмина. ПО, М., 1879].
Н. Барсовъ. Изъ новооткрытыхъ памятниковъ первобытной христіанской проповѣди [ХЧ, СПб., 1887].
Слово о благоразумномъ разбойникѣ [Пер. Н. Барсова. ХЧ, СПб., 1887].

Муч. Іустинъ Философъ († 166 г.)
Апологія 2. Представленная въ пользу христіанъ римскому сенату [Пер. прот. П. Преображенскаго. М., 1892].

Свщмч. Поликарпъ Смирнскій († 167 г.)
Посланіе къ Филлипійцамъ [Пер. прот. П. Преображенскаго. СПб., 1895].

Свт. Мелитонъ, еп. Сардійскій († 177 г.)
Протоіерей Петръ (Преображенскій). О Мелитонѣ Сардійскомъ и его сочиненіяхъ [М., 1866].
Рѣчь которую держалъ онъ предъ императоромъ Антониномъ, чтобы научить его познанію Бога и показать ему путь истины [Пер. прот. П. Преображенскаго. М., 1866].

Тертулліанъ († 220 г.)
Посланіе къ Скапулѣ, Африканскому Проконсулу [Пер. Е. Карнеева. СПб, 1847].
Объ одѣяніи женщинъ [Пер. Е. Карнеева. СПб, 1847].

Ермій Философъ († ок. 250 г.)
Протоіерей Петръ (Преображенскій). Объ Ерміѣ, сочинителѣ «Осмѣянія языческихъ философовъ» [М., 1866].
Осмѣяніе языческихъ философовъ [Пер. протоiер. П. Преображенскаго. СПб., 1895].

Оригенъ († 254 г.)
ДВѢ БЕСѢДЫ НА КНИГУ ПѢСНЬ ПѢСНЕЙ.
Предисловіе. Блаженнѣйшему папѣ Дамасу Іеронимъ [Изъ твореній блаж. Іеронима. ТСОЗ, Кіевъ, 1911].
Бесѣда первая [Изъ твореній блаж. Іеронима. ТСОЗ, Кіевъ, 1911].
Бесѣда вторая [Изъ твореній блаж. Іеронима. ТСОЗ, Кіевъ, 1911].

Проф. Н.И. Сагарда. Письмо Оригена къ св. Григорію Чудотворцу [ХЧ, СПб., 1912].
Письмо къ св. Григорію Чудотворцу [Пер. проф. Н. Сагарда. Петроградъ, 1916].

Свщмч. Кипріанъ Карѳагенскій († 258 г.)
ТРАКТАТЫ.
Книга о суетѣ идоловъ [ТСОЗ, Кiевъ, 1891].
Книга о зрѣлищаxъ [ТСОЗ, Кiевъ, 1891].
ПИСЬМА.

1. Къ Донату о благодати Божіей [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].
2. Къ Евкратію о комедіантѣ [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].
3. Къ Помпонію о дѣвственницахъ [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].
4. Къ Рогаціану о діаконѣ, оскорбившемъ епископа [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].
5. Къ клиру и народу фурнитанскому, о Викторѣ, назначившемъ пресвитера Фавстина опекуномъ [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].
6. Къ пресвитерамъ и діаконамъ [ТСОЗ, Кiевъ, 1861].

Свщмч. Діонисій Александрійскій († 265 г.)
ПОСЛАНІЯ И ПИСЬМА.
1. Къ Василиду о великой субботѣ и о томъ, когда слѣдуетъ оставлять постъ [Пер. свящ. А. Дружинина, Казань, 1900].
2. Къ Домицію и Дидиму [Пер. свящ. А. Дружинина, Казань, 1900].

Свт. Григорiй Неокесарiйскiй (†ок. 266 г.)
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Благодарственная рѣчь Оригену» [ХЧ, СПб., 1912].
Благодарственная рѣчь Оригену [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Изложеніе вѣры [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Каноническое посланіе» [ХЧ, СПб., 1913].
Каноническое посланіе [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Переложеніе Екклесіаста» [ХЧ, СПб., 1913].
Переложеніе Екклесіаста [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Къ Ѳеопомпу ο возможности и невозможности страданій для Бога» [ХЧ, СПб., 1913].
Къ Ѳеопомпу о возможности и невозможности страданій для Бога [Пер. проф. Н.И Сагарда. Петроградъ, 1916].
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Къ Филагрію ο единосущіи» [ХЧ, СПб., 1913].
Къ Филагрію о единосущіи [Пер. проф. Н.И Сагарда. Петроградъ, 1916].
Проф. Н.И. Сагарда. Святаго Григорія Чудотворца, епископа Неокесарійскаго, «Къ Татіану краткое слово ο душѣ» [ХЧ, СПб., 1913].
Къ Татіану краткое слово о душѣ [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Бесѣда 1. На Благовѣщение Пресвятой Богородицы [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Бесѣда 3. На Благовѣщеніе Всесвятой Богородицы Дѣвы Маріи [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].
Бесѣда на Рождество Христово [Пер. проф. Н.И. Сагарда. Петроградъ, 1916].

Отцы перваго Антіохійскаго Собора (ок. 266 г.)
Посланіе къ Павлу Самосатскому, писанное до его низверженія [ХЧ, СПб., 1840].

Свщмч. Ипполитъ Римскій († 268 г.)
Обличеніе на Іудеевъ [ХЧ, СПб., 1841].


და აი ესენი ვინც შენ ჩამოგითვალე ან უშუალოდ მოწაფენი იყვნენ მოციქულთა ან მათ მოწაფეთა უშუალო მოწაფენი და ახლა ამ ხალხს ვიღაცას უძახი და მათ გაკეთებულს რაღაცას? ohmy.gif

ციტატა
შეიძლება ბნელი სექტანტი მეძახოთ


არა, ბნელი არა მაგრამ სექტანტი ხარ და ამაშია მთელი უბედურება, შენ გინდა რომ ბიბლიაში გეწეროს, ღვთისმშობლის ხატს ეცი თაყვანიო, შენ გინდა რომ იქ ეწეროს ყველაფერი, რაც იქ არ წერია და მინიშნებითია, მაშინ იმას ისე ხსნი როგორც გასწავლეს, მაშინვე ჩიხში შედიხარ, როგორც კი რეალობას შევეხებით, ანუ როგორ განახორციელა პირველივე საუკუნეების მამებმა წმიდა წერილი თავის ცხოვრებაში, შენთვის მხოლოდ ციტატებია ყველაფერი, ამაშია სექტანტობა დამღუპველი, ეგ ძამიკო ჩაკეტილი წრეა, ამიტომ ვამბობდი რომ თუკი სექტანტს ჭეშმარიტების მიღება არ უნდა, მაშინ ციტატების გადასროლა-გადმოსროლის მეტი არაფერი გამოვა...

გაკადნიერდი და უმძიმესი ცოდვა დაუშვი, როდესაც მთელი პირველქრისტიანი მამების ( მოციქულთა უშუალო მოწაფეების) მთელი ნამოღვაწარი და ნააზრევი ყოვლადუმეცრად საშინელ ცოდვებს შეადარე!


ციტატა
დავითისა და სოლომონის ცოლების "სიუხვე". -
დავითმა თავი მოიგიჟიანა -
აბრაამმა მოატყუა მეფე, .
პეტრესაც ქონდა არასწორი ქცევები


მაშ, მეძავობა, სიგიჯე, სიცრუე და შეცდომებია შენთვის ზემოთ ჩამოთვლილი მამები, მათი სისხლი და მათი შრომები?

ცუდი და ძალიან ცუდი შედარება მოგივიდა და უნდა წაიღო ეს სიტყვები უკან!

ვერ შეძლო ალბათ პავლემ, პეტრემ. იოანემ, ანდრიამ ჭეშმარიტება ესწავლებინათ თავიანთი მოწაფეებისათვის და ვიღაც XVIII-XIX ს.ის პროტესტანმა გაუხსნა მსოფლიოს გონება ხო?

შეხედე წლებს

Свщмч. Діонисій Ареопагитъ († 96 г.)


Свщмч. Климентъ Римскій († 101 г.)


Свщмч. Игнатій Богоносецъ († 107 г.)


Аристидъ философъ († 150 г.)


Муч. Іустинъ Философъ († 166 г.)


Свщмч. Поликарпъ Смирнскій († 167 г.)


Свт. Мелитонъ, еп. Сардійскій († 177 г.)

Тертулліанъ († 220 г.)


Ермій Философъ († ок. 250 г.)


Оригенъ († 254 г.)

Свщмч. Кипріанъ Карѳагенскій († 258 г.)


Свщмч. Діонисій Александрійскій († 265 г.)

Свт. Григорiй Неокесарiйскiй (†ок. 266 г.)


Отцы перваго Антіохійскаго Собора (ок. 266 г.)


Свщмч. Ипполитъ Римскій († 268 г.)


შეხედე და ნახე, ჯერ კიდევ როდის გადმოცემდნენ იმ სწავლებას, რასაც ეკლესია დღესდღეობით ინახავს, შენ რასაც ამბობ ეგ ყველაფერი 250 წლისაც არ არის, ესენი მოციქულებისაგან ისმენდნენ ამ ყველაფერს და ასე აკანონებდნენ, თქვენ კი კათოლიკური ეკლესიისაგან განხეთქილი მარტინ ლუთერის მეოცდამეშვიდე განაყოფი ხართ...

არა გაქვს უფლება ასე "ვიღაცად" მოიხსენო ისინი, ვინც იოანე მახარებლის ფეხებთან იზრდებოდა და ვინც თავი დადო ქრისტესათვის, რუსული იცი იმედია, იცის ეს რას ნიშნავს?

Свщмч ? - წმიდა მღვდელმოწამე ე.ი. იგი იყო ან მღვდელი ან ეპისკოპოსი და ეწამა უფლისათვის



Свщмч. Діонисій Ареопагитъ († 96 г.)
( მოციქულთა უშუალო მოწაფე)

Свщмч. Климентъ Римскій († 101 г.)
( პეტრეს უშუალო მოწაფე, რომის მესამე პაპი)

Свщмч. Игнатій Богоносецъ († 107 г.)

( გადმოცემით ის ყრმა, რომელიც უფალმა ხელში აიყვანა და დალოცა, ანტიოქიის ეკლესიის წინამძღოლი, ეწამა რომში, კოლიზეუმში, დაგლიჯეს მხეცებმა, ისინი პირველად მას ფერხთით დაუწვნენ, მხოლოდ როდესაც დართო ნება მოწამემ, მაშინ აღესრულა, მისგან მხოლოდ გულიღა დარჩა და ზედ სასწაულებრივად ეწერა : " ი ე ს უ " )


Муч. Іустинъ Философъ († 166 г.)

( ყოფილი ფილოსოფოსი, მოექცა და წითელი მანტია არ გაიხადა, მე ახლა გავხდი ნამდვილი ფილოსოფოსიო, ეწამა უფლისათვის)

Свщмч. Поликарпъ Смирнскій († 167 г.)

( უახლოესი მეგობარი ეგნატე ანტიოქელისა, მოწაფე იოანე ღვთისმეტყველისა, სმირნის ეკლესიის წინამძღოლი, უფლისათვის დაწვეს)


Свщмч. Кипріанъ Карѳагенскій († 258 г.)

( ყოფილი ჯადოქარი, მოქცევისას შემდეგ ეპისკოპოსი გახდა და ეწამა კიდეც)


Свщмч. Діонисій Александрійскій († 265 г.)


Свщмч. Ипполитъ Римскій († 268 г.)


და ჩვენ ისინი გვასწავლია თუ როგორ უნდა გავიგოთ ბიბლია, როგორ უნდა ვცეთ თაყვანი უფალს, სასიხარულოდ ამის დამადასტურებელი ფაქტებიცა გვაქვს, დაგიდეთ კატაკომბების სურათები, პირველი ეკლესიების სურათები, პირველი ხატ-სიმბოლოების სურათები და ეს ფაქტები მხოლოდ ერთ რამეს ღაღადებდნენ ასე ასწავლეს მოციქულებმა და ასე ცხოვრობდა მთელი ქრისტიანული სამყარო II-ს დანვე!!!

ამას ვერ უარყოფ... შეგიძლია, ისევ გააგრძელოთ კამათი, ბიბლიის მუხლებზე, იქნებ პავლემ ასწავლა არასწორედ რომის ქრისტიანებს და ალიკაა სწორი? იქნებ პეტრემ უთხრა ტყუილი კლიმენტი რომაელს და ჩვენი გლახუნია მართალი? იქნებ იონე შეცდა ბიბლიის ( თავისი დაწერილი ! smile.gif ) განმარტებისას ეგნატესთან და ჩვენი დულოსა ღაღადებს ჭეშმარიტებას? ! biggrin.gif

ეჰ, ძმაო, რეალობა ხანდახან მკაცრია, სახეში იცის გატყლაშუნება ! smile.gif

იმედით,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 6 2007, 05:14 PM
პოსტი #185


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



KAIROS
ციტატა
ნუ აღფრთოვანდები ძალიან, ბევრი შეცდომები დაუშვა

შენი დაწერილი (გადმოწერილი) ყველაფერი უშეცდომოა? rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

მე მიკვირს, რომ ყველა მაგარი და უშეცდომოა (თქვენი აზრით) ვინც 2-3 საუკუნეებში დაწერა რამე ...

საინტერესო და უცნაურია... wink.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 6 2007, 05:21 PM
პოსტი #186


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მე მიკვირს, რომ ყველა მაგარი და უშეცდომოა (თქვენი აზრით) ვინც 2-3 საუკუნეებში დაწერა რამე



წაშალე ახლავე ეგ ჯიუტი პოსტი!

აქ ერთეულ რაღაც ქმედებებზე კი არაა საუბარი ან ერთი ვინმეს აზრებზე, არამედ მთელ ეკლესიაზე დაწყებული მოციქულებიდან, მეორე, მესამე და ოცდამეერთე საუკუნით დამთავრებული!
ასე აზროვნებდა მთელი ეკლესია, მოციქულების ხანიდანვე!
და გთხოვ, ნუ წერ, ასეთ გაუაზრებელ პოსტებს!
ხანდახან რომ არ მაბრაზებდე რა!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Mar 6 2007, 05:31 PM
პოსტი #187


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



კაიროს
ისე სიტყვა "ვიღაცის" ნაცვლად "ვინმე" რომ დამეწერა, ნეტავ რას მიპასუხებდი.
ამხელა ტექსტი მაგ სიტყვის გამო დაწერე?
ეს შენი არგუმენტებია.
და ეს კი იცოდე, რომ ავტორიტეტების ნათქვამი ყოველთვის არაა სწორი.
და რაც შეეხება ხატთაყვანისცემას - ეს მამების მიერ განმარტებული სახარება არ უნდა იყოს ჩემი აზრით. ეს რომ პავლესთის, ან იოანესათვის გეთქვათ, ალბათ გაუკვირდებოდანთ. (თუმცა შეიძლება მათთვისაც გეთქვათ, რას ამბობ მამება თქვესო).

ისე კაიროს ნუ მიბრაზდები ხოლმე ok?


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 6 2007, 05:36 PM
პოსტი #188


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ავტორიტეტების ნათქვამი ყოველთვის არაა სწორი.



მაპატიეთ, მაგრამ ახლა თუკი სერიოზულ არგუმენტებს არ მოვისმენ, ვწყვეტ კამათს, მე შავით თეთრზე გიჩვენეთ, რომ 1 ) შეცდი და შეურაცხყოფა მიაყენე მამებს, და როგორც ვატყობ სინანულიც არა გაქვს და რაც მთავარია, არაა აქ ვინმე ან რამდენიმე ავტორიტეტის აზრი, ჯერ ერთი ავტორიტეტი კი არა მოციქულებრივი მამები, და მეორე ესაა საზოგადო აზრი მთელ ეკლესიაში!!!

ციტატა

და ჩვენ ისინი გვასწავლია თუ როგორ უნდა გავიგოთ ბიბლია, როგორ უნდა ვცეთ თაყვანი უფალს, სასიხარულოდ ამის დამადასტურებელი ფაქტებიცა გვაქვს, დაგიდეთ კატაკომბების სურათები, პირველი ეკლესიების სურათები, პირველი ხატ-სიმბოლოების სურათები და ეს ფაქტები მხოლოდ ერთ რამეს ღაღადებდნენ ასე ასწავლეს მოციქულებმა და ასე ცხოვრობდა მთელი ქრისტიანული სამყარო II-ს დანვე!!!

ამას ვერ უარყოფ... შეგიძლია, ისევ გააგრძელოთ კამათი, ბიბლიის მუხლებზე, იქნებ პავლემ ასწავლა არასწორედ რომის ქრისტიანებს და ალიკაა სწორი? იქნებ პეტრემ უთხრა ტყუილი კლიმენტი რომაელს და ჩვენი გლახუნია მართალი? იქნებ იონე შეცდა ბიბლიის ( თავისი დაწერილი ! ) განმარტებისას ეგნატესთან და ჩვენი დულოსა ღაღადებს ჭეშმარიტებას? !



აქ ერთეულ რაღაც ქმედებებზე კი არაა საუბარი ან ერთი ვინმეს აზრებზე, არამედ მთელ ეკლესიაზე დაწყებული მოციქულებიდან, მეორე, მესამე და ოცდამეერთე საუკუნით დამთავრებული!
ასე აზროვნებდა მთელი ეკლესია, მოციქულების ხანიდანვე!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dulos
პოსტი Mar 6 2007, 06:17 PM
პოსტი #189


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 215
რეგისტრ.: 28-February 07
წევრი № 1,219



სანამ კომენტარს გავაკეთებ მოყვანილ არგუმენტებზე ერთი აზრი მინდა გამოვხატო. ეს თემას არ შეეხება, მაგრამ ვფიქრობ თქვენს წყრომას არ დავიმსახურებ.

ყოველი ჩვენთაგანი ღმერთის წინაშე წარსდგება როდესაც ამის დრო მოვა და საკუთარი ცხოვრებისათვის ანგარიშს ჩააბარებს. საუბარი რომ ეხებოდეს ნებისმიერ საერო საკითხს ან დისციპლინას კიდევ შეიძლება საკუთარ თავს მისცე რაღაც ზედმეტის უფლება, მაგრამ როდესაც ღმერთზე და ღვთისმეტყველებაზე არის საუბარი და როდესაც ადამიანს რაღაცის სწამს ფრთხილად უნდა იყოს. უფალი იესო ამბობს “იფხიზლეთ და ილოცეთ რომ არ ჩავარდეთ განსაცდელში”. რა განსაცდელზე არის ლაპარაკი აქ? არ შეიძლება ადამიანს სექტანტი უწოდო მხოლოდ იმისათვის, რომ იძახის ბიბლიაა ჩემთვის უპირველესი ავტორიტეტიო?! პირადად მე დიდად მეპარება ეჭვი ამის ჭეშმარიტებაში. ზეცაში სახელებით ან მეტსახელებით კი არ ხვდებიან, არამედ წრფელი რწმენით და სუფთა სინდისით. “გულით სწამთ და ბაგეებით აღიარებენ გადასარჩენად” (რომ.10:10).

რაც შეეხება კონკრეტულად ამ თემას ნუ ადანაშაულებთ პიროვნებას ეკლესიის მამების უპატივისმცემლობაში, თუ იძახის რომ მისთვის უპირველეს ავტორიტეტს ღმერთის სიტყვა წარმოადგენს.

პატივცემულო კაიროს რამდენიმეჯერ მოიყვანეთ ეკლესიის მამების დიდი სია. მინდა დავიჯერო, რომ გაცნობილი ხართ მათ ყველა ნაშრომს, წაკითხული და გამოკვლეული გაქვთ და ამიტომაც ასე გაბედულად არწმუნებთ სხვასაც და არგუმენტად იყენებთ. წინააღმდეგ შემთხვევაში ამას შთაბეჭდილების მოხდენად და რომელიმე დოკუმენტიდან კოპირებულ სიად ჩავთვლიდი.

მოდით თქვენს მიერ მოყვანილ სიას გადავხედოთ (უკანასკნელს).
მაშ ასე 15 ეკლესიის მამა გყავთ მოყვანილი და მათი ნაშრომების საერთო რიცხვი დავითვალე და დაახლოვებით 58-ია. თქვენ ირწმუნებით რომ ეს ნაშრომები თქვენს პოზიციას ამყარებს?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 6 2007, 06:18 PM
პოსტი #190


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



ეს პოსტი წეღან დათიკოს მივწერე, მაგრამ ალბათ ისე წაიშალა, რომ ვერც წაიკითხეთ.
გთხოვთ ჯერ წაიკითხოთ და მერე წაშალოთ.
გამოგადგებათ სხვა დროს თქვენგან განსხვავებულ ადამიანებთან საუბრისას

დათიკო

მე შენთვის იმიტომ ვარ სექტანტი რომ მართლმადიდებელი არ ვარ....
შენ კი ჩემთვის იმიტომ ხარ სექტანტი, რომ ჩემთვის ყველა არის სექტანტი, რომელიც იმას იძახის, რომ : მის ხელშია "ჭეშმარიტების გასაღები"

ამას იმიტომ გეუბნები, რომ შენთვის მე პირადად ვარ სექტანტი და მწვალებელი
ჩემთვის ხშირად "განუმარტავთ" რა არის მწვალებელი, და თურმე ეს სიტყვა არც ისე ცუდია როგორც ჟღერს...დამერწმუნე ძალიან ცუდად ჟღერს...და ძალიან ცუდ შეგრძნებას იწვევს და თანაც შეურაცმყოფელია (არა მართლმადიდებლისთვის) და რახან გეუბნები შეგიძლია პირში აღარ უთხრა ეს 'სექტანტს", ზურგსიკან კი NO PROBLEM
...იმიტომ რომ მართლმადიდებელთა უმრავლესობა სიამაყით (ხშირად დამცირებით)გადაჰყურებს სხვა გვარად მოაზროვნებს (საქართველოში ასეა) რაც არ უნდა მიმტკიცონ ეს ...
მაპატიეთ, რომ ცოტა ცუდ განწყობაზე დამაყენა ამ ფრაზამ....

და ჩემს ნათქვამს ცუდად ნუ გაიგებთ..ეს ჩემი გულის ტკივილია sad.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 6 2007, 06:25 PM
პოსტი #191


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
modiT Tqvens mier moyvanil sias gadavxedoT (ukanasknels).
maS ase 15 eklesiis mama gyavT moyvanili da maTi naSromebis saerTo ricxvi daviTvale da daaxlovebiT 58-ia. Tqven irwmunebiT rom es naSromebi Tqvens pozicias amyarebs?


აი ეგრე აჯობებს!
კარგით ახლა სია რათქმაუნდა მოყვანილია წყაროდან, და შესაბამისად შემიძლია ყველა იმ წყაროში წავიდე და სწორედ დედანებიდან გამომდინარე რომ დავამტკიცო ის

ცნობილი 3 პუნქტი, რაც ადრე დავწერე

ციტატა
ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა
ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე
გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!



მაშინ დამეთანხმებით, რომ უშუალოდ II ს.დან ეკლესია ისე ფიქრობდა როგორც დღეს? და ეს იქნება იმის დადასტურება თუ არა რომ მოციქულებმა ასე ასწავლეს?

თუ კი, მაშინ აუცილებლად მოგიყვანთ ყველა წყაროს მინიშნებით!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dulos
პოსტი Mar 6 2007, 06:32 PM
პოსტი #192


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 215
რეგისტრ.: 28-February 07
წევრი № 1,219



ციტატა
აი ეგრე აჯობებს!


როგორც ვიცი საზღვარგარეთ იმყოფებით კერძოდ კი ევროპაში. თავხედობად არ ჩამომართვათ, მაგრამ როგორ ძლებთ ამდენი სექტანტის გარემოცვაში. მათ შორის ვინც თქვენს გარშემო დადის ქუაჩაში შეიძლება არცერთი არ იყოს თქვენი მრწამსის აღმსარებელი. კიდევ ვიმეორებ არასწორად მიმაჩნია ეგ დამოკიდებულება. პიროვნებას სწამს ღმერთი, წმიდა სამება; უყვარს და ადიდებს მთელი თავისი გულით, მისი სიტყვა არის მისთვის უპირველესი ავტორიტეტი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 6 2007, 06:34 PM
პოსტი #193


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
როგორც ვიცი საზღვარგარეთ იმყოფებით კერძოდ კი ევროპაში. თავხედობად არ ჩამომართვათ, მაგრამ როგორ ძლებთ ამდენი სექტანტის გარემოცვაში


დულოს, შენ მაგაზე არ ინერვიულო smile.gif, ვძლებ, ვძლებ, მაგის გამოკვლევას სჯობს, მიპასუხო კითხვაზე და არ გვინდა აქ ოფთოფიქობა!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Dulos
პოსტი Mar 6 2007, 06:38 PM
პოსტი #194


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 215
რეგისტრ.: 28-February 07
წევრი № 1,219



არ ვნერვიულობ, მაკვირვებს. ტუმცა მე მათ სექტანტებად არ ვთვლი.

რამდენიმე საინტერესო ნაშრომი აღმოვაჩინე თქვენს მიერ დასახელებული ავტორებიდან. ვეცნობი და აუცილებლად შეგეხმიანებით.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 06:40 PM
პოსტი #195


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



alex_b
ციტატა
არა!
აქ, კონკრეტულად ამ ადგილას არანაირ თარგმანთან საქმე არ გვაქვს. აქ ეს სიტყვა ნიშნავს განმარტებას. მე მხოლოდ ამის თქმა მინდოდა, თორემ სხვა ადგილას თარგმანება შესაძლებელია სხვა მნიშვნელობიტაც იყოს.

ამაზე უკვე ვისაუბრე და არგუმენტები მოვიყვანე.
შენ კი ამბობ უბრალოდ "არა!"
კარგი იქნებოდა ცოტა არგუმენტებიც დაგემატებინა (ცოტა სალაპარაკო გამიჩნდებოდა

მე მაგაზე არგუმენტი მოგიყვანე უკვე.
არ მეზარება, თავიდან დავწერ:
შენ თქვი რომ სახარების ამ ციტატაში:
29. ნუ ყოველნი მოციქულ იყვნენა? ნუ ყოველნი წანაწარმეტყუელ? ნუ ყოველნი მოძღუარ? ნუ ყოველნი ძალ? 30. ნუ ყოველთა მადლი აქუნდეს კურნებათაჲ? ნუ ყოველნი ენათა იტყოდიან? ნუ ყოველნი გამოსთარგმანებდენ?
ბოლო ფრაზაზე - ნუ ყოველნი გამოსთარგმანებდენ? შენ თქვი, რომ ნიშნავს ერთი ენიდან მეორეზე გადათარგმნას (შენი პირადი აზრია).
მე გიპასუხე, რომ ეს სიტყვა (აქ) ნიშნავს არა თარგმანს ერთი ენიდან მეორეზე, არამედ "განმარტებას".
შენ არ დამეთანხმე. არგუმენტად მოიყვანე მოხლოდ ის, რომ სხვა ციტატებში თარგმანება სხვა ენიდან გადათარგმანს ნიშნავსო, რაზეც მე გიპასუხე, რომ შესაძლებელია სხვაგან კიდეც იყოს ასეთი მნიშვნელობით ნახმარი ეს სიტყვა, მაგრამ ამ კონკრეტულ ფრაზაში ნიშნავს "განმარტებას" და შესაბამისი არგუმენტიც მოვიყვანე -რუსული თარგმანი:
29 Все ли Апостолы? Все ли пророки? Все ли учители? Все ли чудотворцы? 30 Все ли имеют дары исцелений? Все ли говорят языками? Все ли истолкователи?
სადაც "გამოთარგმნა" ითარგმნება როგორც истолковать. მაშინ როცა თავად სიტყვა თარგმნა ნიშნავს - переводить.
სიტყვა истолковать მნიშვნელობა კი არის "განმარტება".
ამის შემდეგ შენ კიდევ უაზრზე დადექი და მომთხოვე არგუმენტების წარმოდგენა.
ძალიან გთხოვ მითხრა: შემ კვლავაც თვლი, რომ ამ ციტატაში სიტყვა ""განმარტება", ისევ უცხო ენიდან თარგმანად მიგაჩნია?
თუ ეს ასეა, მაშინ რატომ არ არის რუსულ თარგმანში толковать და არა переводить? რუსულ სახარებაში შეცდომაა დაშვებული?
ძალიან გთხოვ ნუ მომიყვან სხვა ციტატებს სახარებიდან, რადგან მე კონკრეტულად ამ ციტატაზე მაქვს საუბარი და სხვაგან რა მნიშვნელობითაა ეს სიტყვა ნახმარი ამ მომენტისთვის არ მაინტერესებს.
ახლა შენ დამისაბუთე შესაბამისი არგუმენტებით, რომ ამ ციტატაში ეს სიტყვა ნიშნავს ერთი ენიდან ”გადათარგმნას” და არ ნიშნავს ”განმარტებას”.

აქვე ერთ ”პატარა” არგუმენტსაც დავამატებდი:
მე ხელში მიჭირავს იოანე ოქროპირის სამოციქულოს განმარტება. აქ თანამიმდევრულად ჯერ მოციქულის სიტყვებია დაწერილი, ხოლო შემდეგ კი ოქროპირის განმარეტება მოსდევს. ხოდა, ეს თანამიმდევრობა ასეთნაირად არის დასათაურებული: მოციქულისაჲ (თავად ტექსტი) და ”თარგმანი” - რასაც კონკრეტულად განმარტება მოსდევს. ძველ ქართულში თარგმანი ნიშნავს განმარტებას და სწორედ ამიტომაც ასეა დასათაურებული ამ წიგნში მოციქულისა და იოანე ოქროპირის სიტყვები.




User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 06:51 PM
პოსტი #196


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



გლახა
ციტატა
მე შენთვის იმიტომ ვარ სექტანტი რომ მართლმადიდებელი არ ვარ....

შენ რატომღაც ჩემს პოსტში მხოლოდ ის დაინახე რისი დანახვაც გსურდა. მე იქ მეწერა პროტესტანტები და სექტანტენი. საინტერესოა რატომ მიიღე შენს თავზე სექტანტობა?
ციტატა
შენ კი ჩემთვის იმიტომ ხარ სექტანტი, რომ ჩემთვის ყველა არის სექტანტი, რომელიც იმას იძახის, რომ : მის ხელშია "ჭეშმარიტების გასაღები"

თან ყველა სიკეთესთან ერთად სიტყვა სექტის განსაზღვრებაც არ გცოდნია.
შენ თუ ჩემი შეურაცხყოფა გინდა, ეგ სხვა საქმეა. მე შენ შეურაცხყოფას კი არ გაყენებ, არამედ იმას ვამბობ, რომ შენ თაბვს არიდებ არგუმენტირებულ საუბარს, როგორც ეს ჩვევიათ პროტესტანტებს და სექტანტებს.
ციტატა
ამას იმიტომ გეუბნები, რომ შენთვის მე პირადად ვარ სექტანტი და მწვალებელი

გირჩევ ჯერ კარგად გაერკვე რას ნიშნავს სექტანტი და რას ნიშნავს მწვალებელი მართლმადიდებლისთვის.
თუ გგონია, რომ ტავზე ხელს გადაგისმევ იმის გამო რომ შენ წმინდა მაები არაფრად მიგაჩნია და ჩვენს სიწმინდეებს ზიზღით უყურებ, ძალიან ცდები. მე ვცდილობ შენთან საერთო ენა გამოვნახო, მაგრამ რატომღაც საიდანაც არ მოგიარე იქ მომიბრახუნე კარი.
ციტატა
და ჩემს ნათქვამს ცუდად ნუ გაიგებთ..ეს ჩემი გულის ტკივილია

დამერწმუნე, ძალიან იდია ჩემი გულისტკივილი იმის მიმართ, როდესაც გსურს ადამიანთან გქონდეს თბილი ურთიერთობა და ის ყველა გზით ცდილობს ყურებზე ხელები ისე აიფაროს რომ არაფერი არ ესმოდეს, თვითონ კი ხმამაღლა გაჰყვირის საკუთარ აზრს.
ასე არაფერი გამოვა.
თუ შენ გსურს ჩვენთან ურთიერთობა, ისაუბრე მხოლოდ არგუმენტირებულად, მოიშორე ცინიზმი და სიტყვები ბანზე არ აგვიგდო.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 6 2007, 06:59 PM
პოსტი #197


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



დათიკო

ეს უკვე შეცდომაა

ციტატა
თუ გგონია, რომ ტავზე ხელს გადაგისმევ იმის გამო რომ შენ წმინდა მაები არაფრად მიგაჩნია და ჩვენს სიწმინდეებს ზიზღით უყურებ, ძალიან ცდები.


შენ საიდან იგებ რომ ეკლესიის მამები არაფრად არ მიმაჩნია? მინდა დავადასტურო რომ ძალიანაც "კარგად" მიმაჩნია.
ხოლო რაც შეეხება სიწმინდეებს, მე შეურაცყოფა არ მიმიყენებია. თუ შენ იმას გულისხმობ, რომ კაიროსის დადებულ სურათზე ვთქვი "ჩონჩხი"..მაშ სხვა რა უნდა მეთქვა? ადამიანის ძვლოვან სტრუქტურას ჩონჩხი ჰქვია, და ეს სულაც არ არის შეურაცყოფა...და იმას რომ ეს ჩემთვის სიწმინდეს არ წარმოადგენს არავისთვის არ არის უცნობი.
თავზე ხელის გადასმას არავისგან არ ველი ...არც ამ ფორუმზე და არც ცხოვრებაში...

და კიდევ: მე შენ შეურაცყოფას არ გაყენებ. ღმერთმა დამიფაროს. მერე თვალებში როგორ უნდა შემოგხედო?
და თუ ჩემდა უნებურად შეურაცყოფა მოგაყენე, ღვთის გულისათვის მაპატიე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 07:07 PM
პოსტი #198


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



გლახა
ციტატა
შენ საიდან იგებ რომ ეკლესიის მამები არაფრად არ მიმაჩნია?

მე ვიგულისხმე - ავტორიტეტებად არ აღიარებ.
ციტატა
ხოლო რაც შეეხება სიწმინდეებს, მე შეურაცყოფა არ მიმიყენებია.

ისევ სხვაგვარად იგებ ყველაფერს. გთხოვ დაკვირვებით წაიკითხე ხოლმე ჩემი პოსტები. მე დავწერე
ციტატა
ჩვენს სიწმინდეებს ზიზღით უყურებ

შენთვის ეს "ჩონჩხი" სიწმინდეს სრულებით არ წარმოადგენს. მე არ ვამბობ რომ შენ ამით შეურაცხყოფ სიწმინდეს. ის მხოლოდ ჩვენთვისაა სიწმინდე და შენთვის მხოლოდ ჩონჩხია. აი, ამაზე მქონდა საუბარი. არავის აქვს უფლება გაიძულოს თაყვანი სცე იმას რასაც არ მიიჩნევ სიწმინდედ.
თუ შენთში ჩვენი წმინდა ნაწილები არ იწვევს ზიზღს, მაშინ ბოდიშ მოგიხდი.
ისედაც გთხოვ მოტევებას, ძალიან გავცხარდი.
უბრალოდ არ მიყვარს ხოლმეაზრს მოკლებული უარგუმენტო საუბარი, როდესაც ეს ღვთისმეტყველებას და რელიგიას ეხება.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 6 2007, 07:11 PM
პოსტი #199


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



ციტატა
თუ შენთში ჩვენი წმინდა ნაწილები არ იწვევს ზიზღს, მაშინ ბოდიშ მოგიხდი.

ზიზღს ნამდვილად არ იწვწევს...

მაგრამ ცუდ განწყობაზე მაყენებს...
მოდი ამაზე მოვრჩეთ საუბარს.. smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 07:12 PM
პოსტი #200


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



გლახა
ციტატა
მოდი ამაზე მოვრჩეთ საუბარს..

რატომ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

22 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 5th July 2025 - 02:56 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი