IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

22 გვერდი V « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> წმინდანები, წმინდა ნაწილები, ხატთაყვანისცემა, ...
alex_b
პოსტი Mar 6 2007, 07:13 PM
პოსტი #201


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



QUOTE
ბოლო ფრაზაზე - ნუ ყოველნი გამოსთარგმანებდენ? შენ თქვი, რომ ნიშნავს ერთი ენიდან მეორეზე გადათარგმნას (შენი პირადი აზრია).

ერთი ენიდან მეორეზე გადათარგმნას კი არა.........
ეს ის ენები იყო, ორმოცდამეათე დღეს რომ გადმოვიდა მოციქულებზე და მიეცათ მათ ცეცხლოვანი ენები. მოციქულთა საქმეებში და წერილებშიც ვხვდებით საკამაოდ სწავლებას ამ ენებთან დაკავშირებით (თუმცა სამწუხაროდ ისეთი შთაბეჭდილება მექმნება, რომ ბევრმა წმიდა მამების წერილები უკეთ იცით, ვიდრე ბიბლია). ხოდა როცა ისინი ლაპარაკობდნენ და ლოცულობდნენ ადამიანთათვის გაუგებარი ენით (სულიწმიდის ნიჭი იყო ეს) ასევე არსებობდა სულიწმიდის ნიჭი, რომელიც ამ ენებს განმარტავდა, ანდა თარგმნიდა. ჩემი აზრით ორივე სიტყვა მიესადაგება ამ შემთხვევაში ზემოთხსენებულ მუხლს.

და არა ფრანგულიდან ჩინურზე თარგმნა.!!!!


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Mar 6 2007, 07:17 PM
პოსტი #202


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
ხოდა როცა ისინი ლაპარაკობდნენ და ლოცულობდნენ ადამიანთათვის გაუგებარი ენით


ადგილები ბიბლიიდან... ?


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 07:23 PM
პოსტი #203


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



alex_b
ციტატა
ერთი ენიდან მეორეზე გადათარგმნას კი არა.........

აბა რას?
განმარტებას?
ციტატა
ადამიანთათვის გაუგებარი ენით

ანუ უცხო ენაზე საუბრობდნენ.
ვინ იყვნენ მათ გარშემო იმ მომენტში? ჩინელები? ფრანგები? ქართველები?
ვისთვის უნდა ყოფილიყო ეს ენა გასაგები?
ციტატა
სევე არსებობდა სულიწმიდის ნიჭი, რომელიც ამ ენებს განმარტავდა

ანუ თარგმნიდა.
შენ მაინც იგივე გამოგდის. თუ უცხოა რამე ენა, მას სჭირდება გადათარგმნა.
ანუ შენ მაინც იმის გჯერა რომ ამ ციტატაში სიტყვა თარგმანება ნიშნავს ერთი ენიდან თარგმნას მეორე ენაზე, ანუ იმ ენაზე რაც გასაგებია სხვისთვის.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Mar 6 2007, 07:27 PM
პოსტი #204


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



QUOTE
ადგილები ბიბლიიდან... ?

რამდენსაც გინდა იმდენს მოგახსენებ.
1. საქმეების 2:3-4;
2. საქმეების 10:46;
3. საქმეების 19:6;
4. 1კორინთელთა 12:10;
5. 1კორ. 12:28;
6. 1კორ. 12:30;
7. 1კორ. 13:1;
8. 1კორ. 13:8;
9. 1კორ. 14:5-6;
10. 1კორ. 14: 18-23;
და დასკვნა:
11. 1კორ. 14:39

ასევე ალბათ ამაზე უნდა იყოს ლაპარაკი:
რომაელთა 8:26
საკმარისია მნათე?
იმედია ამ ადგილებს გადახედავ.

დათიკო
ამ ადგილებს გადახედე ბიბლიაში და მიხვდები რასაც ვგულისხმობ


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 6 2007, 07:35 PM
პოსტი #205


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



alex_b
ციტატა
ამ ადგილებს გადახედე ბიბლიაში და მიხვდები რასაც ვგულისხმობ

3. და ეჩუენნეს მათ განყოფანი ენათანი ვითარცა ცეცხლისანი, და დაადგრა თითოეულად კაცად-კაცადსა მათსა ზედა. 4. და აღივსნეს ყოველნი სულითა წმიდითა და იწყეს სიტყუად უცხოთა ენათა, ვითარცა სული იგი მოსცემდა მათ სიტყუად.
ესე იგი მათ იწყეს საუბარი უცხო ენაზე.
ესე იგი ციტატაში რომელზეც ჩვენ ეხლა ვდაობთ. ის სიტყვა შენი აზრით არის ამ ენებიდან რა ენებზეც მათ დაიწყეს საუბარი იმ ენის გადათარგმნა იმ ენაზე, რომელიც ყველასთვის გასაგები იქნებოდა?
ანუ თარგმნას ნიშნავს?
მიპასუხე - ეგ სიტყვა ნიშნავს გადათარგმნას თუ განმარტებას?
და საერთოდ ეგ ციტატა სახარების განმარტებაზეა და არა სულიწმინდის მადლოთ მინიჭებული ენების ცოდნის თარგმნაზე.
აღნიშნულ ციტატაში ცხადზე ცხადააა დაწერილი რომ ყველას არ აქვს განმარტების შესაძლებლობა.
ამაში შენც დამეთანხმე, რომ უბრალო ადამიანი და გამოცდილი მოძღვარი ერთნაირად ვერაოსედეს განმარტავენ სახარებას.
არის თუ არა ასე?
მაშ, ესე იგი ის ვინც განმარტავს სახარებას უნდა იყოს სულიწმინდის მადლით განბრძნობილი.
შენ ასეთად მიგაჩნია თავი?

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Mar 6 2007, 07:40 PM
პოსტი #206


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



1. საქმეების 2:3-4;

3. რომელთაცა წარუდგინა თავი თჳსი ცხოველი შემდგომად ვნებისა თჳსისა მრავლითა სახითა, ორმეოცთა დღეთა ეჩუენებოდა მათ და ეტყოდა სასუფეველისათჳს ღმრთისა, 4.

2. საქმეების 10:46;

46. რამეთუ ესმოდა მათი, იტყოდეს რაჲ ენათა, და ადიდებდეს ღმერთსა. მაშინ მიუგო პეტრე და ჰრქუა: 47. წყლისაგან ნუ რაჲ ყენებაჲ არსა არა ნათლის-ცემაჲ ამათი, რომელთა-ესე სული წმიდაჲ მიიღეს, ვითარცა-იგი ჩუენ? 48. და უბრძანა მათ ნათლის-ღებად სახელითა იესუ ქრისტესითა. მაშინ ევედრნეს მას, რაჲთა დაადგრეს მათ თანა დღე რაოდენმე.

3. საქმეების 19:6;

6. და დასხმითა ჴელთა პავლესთაჲთა მათ ზედა მოვიდა მათ ზედა სული წმიდაჲ, იტყოდეს ენათა და წინაწარმეტყუელებდეს.

4. 1კორინთელთა 12:10;

10. რომელსამე შეწევნანი ძალთანი, რომელსამე წინაწარმეტყუელებაჲ, რომელსამე განკითხვაჲ სულთაჲ, და სხუასა თესლად-თესლადი ენათაჲ, და სხუასა თარგმანებაჲ ენათაჲ. 11. ხოლო ამას ყოველსა შეეწევის ერთი და იგივე სული, განუყოფს თჳთოეულად კაცად-კაცადსა, ვითარცა ჰნებავს.

5. 1კორ. 12:28;

28. და რომელნიმე დაადგინნა ღმერთმან ეკლესიათა: პირველად მოციქულნი, მეორედ - წანაწარმეტყუელნი, მესამედ - მოძღუარნი, მერმე - ძალნი, მაშინღა მადლნი კურნებათანი, შეწევნანი, ღუწოლანი, თესლად-თესლადი ენათაჲ

6. 1კორ. 12:30;

30. ნუ ყოველთა მადლი აქუნდეს კურნებათაჲ? ნუ ყოველნი ენათა იტყოდიან? ნუ ყოველნი გამოსთარგმანებდენ?


7. 1კორ. 13:1;

1. ენასა ღათუ კაცთასა და ანგელოზთასა ვიტყოდი, ხოლო სიყუარული არა მაქუნდეს, ვიქმენ მე, ვითარცა რვალი, რომელი ოხრინ, გინა წინწილანი, რომელნი ჴმობედ.

8. 1კორ. 13:8;


8. სიყუარული არასადა დავარდების, გინა თუ წანაწარმეტყუელებანი განქარდენ, ანუ თუ ენანი და-ვე-სცხრენ, გინა თუ მეცნიერებანი განქარდენ.


9. 1კორ. 14:5-6;


. 5. მნებავს თქუენ ყოველთაჲ ენათა სიტყუაჲ, უფროჲსღა, რაჲთა სწანაწარმეტყუელებდეთ, რამეთუ უფროჲს არს, რომელი წანაწარმეტყუელებდეს, ვიდრეღა რომელი იტყოდის ენათა, გარნა თუ რაჲთა გამოსთარგმანებდეს, რაჲთა კრებული აღეშენოს. 6. ხოლო აწ, ძმანო, მო-თუ-ვიდე თქუენდა და ენათა ვიტყოდი, რაჲ-მე გარგო თქუენ, არა თუ გეტყოდი თქუენ გამოცხადებითა ანუ მეცნირებითა ანუ წანაწარმეტყუელებითა ანუ მოძღურებითა?

10. 1კორ. 14: 18-23;

18. ვჰმადლობ ღმერთსა ჩემსა, რამეთუ უფროჲს თქუენ ყოველთასა ენათა ვიტყჳ. 19. არამედ ეკლესიასა შინა მნებავს ხუთ სიტყუა გონებითა ჩემითა სიტყუად, რაჲთა სხუათაცა უმოძღურო, ვიდრე ბერთა სიტყუათა ენითა. 20. ძმანო, ნუ ყრმა იქმნებით გონებითა, არამედ ბოროტისათჳს ყრმა იყვენით, ხოლო გონებითა სრულ იყვენით. 21. რამეთუ შჯულსა წერილ არს, ვითარმედ: უცხოჲთა ენითა და ბაგითა უცხოჲთა ვეტყოდი ერსა ამას, და არცაღა ესრეთ ისმინონ ჩემი, იტყჳს უფალი. 22. ამისთჳსცა ენანი სასწაულად არიან არა მორწმუნეთათჳს, არამედ ურწმუნოთათჳს; ხოლო წანაწარმეტყუელებაჲ არა ურწმუნოთათჳს, არამედ მორწმუნეთათჳს. 23. აწ უკუეთუ შეკრბეს ყოველი კრებული ერთბამად, და ყოველნი ენითა იტყოდიან, და შევიდენ ვინმე ურწმუნონი გინა უცებნი, არა-მე თქუანა, ვითარმედ: სცთებით გინა ჰბორგთ? 24. ხოლო უკუეთუ ყოველნი წანაწარმეტყუელებდენ, და შე-ვინმე-ვიდეს ურწმუნოჲ გინა უცები, ეხმილოს ყოველთა მიერ, განიკითხოს ყოველთა მიერ. 25. და ესრეთ დაფარულნი გულისა მისისანი განცხადნენ, და ესრეთ დავარდეს პირსა ზედა თჳსსა და თაყუანის-სცეს ღმერთსა და აღიაროს, ვითარმედ: ნანდჳლვე ღმერთი თქუენ შორის არს. 26. რაჲ-მე უკუე არს, ძმანო? რაჟამს შეჰკრბეთ ერთბამად, კაცად-კაცადსა თქუენსა ფსალმუნი აქუს, მოძღურებაჲ აქუს, გამოცხადებაჲ აქუს, თარგმანებაჲ აქუს, ენათა მეტყუელებაჲ აქუს, - ყოველივე ესე აღსაშენებელად იქმნებოდენ. 27. უკუეთუ ენითა ვინმე იტყოდის, ორნი გინა თუ უმრავლეს სამნი, და ერთი გამოსთარგმანებდინ. 28

11. 1კორ. 14:39

39. ვინაჲცა, ძმანო ჩემნო, გშურდინ წანაწარმეტყუელებად და სიტყუად ენათა ნუ დაეყენებით.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
==========================

მოკლედ აქედან რამდენგანაა, გაურკვევლობაზე საუბარი? smile.gif


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 7 2007, 12:10 AM
პოსტი #207


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
რამდენიმე საინტერესო ნაშრომი აღმოვაჩინე



მეტი არა? smile.gif და კითხვაზე რად არ მპასუხობ?



ციტატა
შემიძლია ყველა იმ წყაროში წავიდე და სწორედ დედანებიდან გამომდინარე და ისტორიული რეალობიდან რომ დავამტკიცო ის

ცნობილი 3 პუნქტი, რაც ადრე დავწერე



ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა
ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე
გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!



მაშინ დამეთანხმებით, რომ უშუალოდ II ს.დან ეკლესია ისე ფიქრობდა როგორც დღეს? და ეს იქნება იმის დადასტურება თუ არა რომ მოციქულებმა ასე ასწავლეს?

თუ კი, მაშინ აუცილებლად მოგიყვანთ ყველა წყაროს მინიშნებით!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 7 2007, 06:00 PM
პოსტი #208


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



თემის სათაურია
ციტატა
წმინდანები, წმინდა ნაწილები, ხატთაყვანისცემა, ...

!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 7 2007, 06:44 PM
პოსტი #209


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



ახლა მაინტერესებს როგორ გესმით მართლმადიდებელ ქრისტიანებს ეს ადგილი: (იესოსი და სამარიტელი ქალის საუბარი ჭასთან)


...ჩვენი მამები ამ მთაზე სცემდნენ თაყვანს, თქვენ კი ამბობთ, იერუსალიმშია ადგილი სადაც უნდა სცემდნენო თაყვანს.
ეუბნება მას იესო: ქალო მერწმუნე, დგება ჟამი, როცა არც ამ მთაზე და არც იერუსალიმში თაყვანს აღარ სცემთ მამას.
თქვენ არიცით რას სცემთ თაყვანს, ჩვენ კი ვიცით, რადგან ხსნა იუდეველთაგანაა.
მაგრამ დგება ჟამი და უკვე აქ არის, როცა წეშმარიტი თაყვანისმცემელნი თაყვანს სცემენ მამას სულითა და ჭეშმარიტებით, რადგან მამაც სწორედ ასეტ თაყვანისცემლებს ეძებს თავისთვის.
ღმერთი არის სული და მისი თაყვანისმცემელნი თაყვანს უნდა სცემდნენ სულითა და ჭეშმარიტებით.
სახარება იოანესი 4:20...24


ამ მუხლების მერე, მე მგონი ცხადია, რომ მარიამის საყვარელი მუხლი ფსალმუნებიდან: შევიდე ტაზარსა შენსა და თაყვანი ვცე...ახალ აღთქმაში უკვე კარგავს აქტუალურობას, რამეთუ ადრეც ვთქვი, რომ სული რვთისა აღარ არის კრეტსაბმელის მიღმა...
ეს მუხლები ასევე ნატელს ფენს თაყვანისცემის საკითხს. ვის და როგორ უნდა ვეთაყვანოთ... smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 7 2007, 07:03 PM
პოსტი #210


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



გლახუნი smile.gif

აბა რეებს წერ smile.gif რა შუაშია ეგ ხატების თაყვანისცემასთან? და ვინ თქვა რომ სული ღვთისა კრეტსაბმელის უკანაა? ან ის ვინ თქვა რომ იქ არ არის? იგი ყველგანმყოფია და ყველგან შეიძლება მისი თაყვანისცემა, მაგრამ ღვთისმსახურებისათვის ეკლესიებია, ანუ წმიდა ადგილები, სადაც ღვთისმსახურება აღესრულება, და ახალი აღთქმის შემდეგ უფალისადმი თაყვანისცემა ყველგან და ღვთისმსახურების აღსრულება ნებისმიერი ქალაქის ნებისმიერ ქრისტიანულ და ჭეშმარიტ ეკლესიაში შეიძლება, ახლა ეჭვი მეპარება, რომ ზუსტად მიხვდე რას ვწერ, ამიტომ გთხოვ აქ არ გვინდა ამაზე კამათი, გირჩევ ცალკე თოფიქი გახსნა "წმიდა წერილის ცალკეული მუხლების გაგებისათვის", აქ კი მხოლოდ თემაზე ანუ :წმინდანები, წმინდა ნაწილები, ხატთაყვანისცემაზე ვისაუბროთ.
ჩემი კითხვა ძალაში რჩება, და სხვა რამეთ აქ ნუ დაწერთ რა გთხოვთ!

ციტატა
შემიძლია ყველა იმ წყაროში წავიდე და სწორედ დედანებიდან გამომდინარე და ისტორიული რეალობიდან რომ დავამტკიცო ის

ცნობილი 3 პუნქტი, რაც ადრე დავწერე



ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა
ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე
გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!



მაშინ დამეთანხმებით, რომ უშუალოდ II ს.დან ეკლესია ისე ფიქრობდა როგორც დღეს? და ეს იქნება იმის დადასტურება თუ არა რომ მოციქულებმა ასე ასწავლეს?

თუ კი, მაშინ აუცილებლად მოგიყვანთ ყველა წყაროს მინიშნებით!



--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 7 2007, 07:13 PM
პოსტი #211


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



KAIROS
არა ჩემო კაიროს, მართალია შენებრ განათლებული არა ვარ მართლმადიდებლურ თეოლოგიაში, და საუბარის ტანამიმდევრობის წაყვანაც უკეთ შეგიძლია....
მე აქ თაყვანისცემის საკითხს მივუბრუნდი.

ციტატა
ახლა ეჭვი მეპარება, რომ ზუსტად მიხვდე რას ვწერ

არა უშავს მთავარია შენ მიხვდი მე რა დავწერე smile.gif


ციტატა
მაგრამ დგება ჟამი და უკვე აქ არის, როცა წეშმარიტი თაყვანისმცემელნი თაყვანს სცემენ მამას სულითა და ჭეშმარიტებით, რადგან მამაც სწორედ ასეტ თაყვანისცემლებს ეძებს თავისთვის


მე ვფიქრობ, რომ ეს მუხლი თავისთავად გამორიცხავს ღმერთის გარდა სხვა ვინმეს ან რაიმეს თაყვანისცემას...მათ შორის წმინდა ნაწილების და ხატების rolleyes.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Mar 7 2007, 07:18 PM
პოსტი #212


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



გლახა
გავაგრძელებ KAIROS-ის ნათქვამს და გეტყვი, რომ ძველ აღთქმაში მსხვერპლშეწირვა ერთადერთ ტაძარში - იერუსალიმში ხდებოდა, მაშინ როცა ახალ აღთქმაში უსისხლო მსხვერპლი ყველგან იწირება

სამარიტელნიც (და მრავალი სხვა - ისრაელისა და იუდეის სხვადასხვა სამეფოების არსებობის პირობებში), იმიტომ ჩამოშორდა ჭეშმარიტ სჯულს (ერთ-ერთი მიზეზი), რომ თაყვანისცემა მხოლოდ იერუსალიმში ხდებოდა

ამაზე ეკითხება სამარიტელი დედაკაცი მაცხოვარს


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი Mar 7 2007, 07:26 PM
პოსტი #213


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



მაგას ისიც დაუმატეთ რომ მოციქულებიც დადიოდნენ ტაძარში, მოციქულთა საქმეებში არაერთხელაა ეს დაწერილი. ფეხბურთის სათამაშოდ რომ არ წავიდოდნენ იქ, ალბათ ყველა ხვდება biggrin.gif


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 7 2007, 07:30 PM
პოსტი #214


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



კანონისტი
ციტატა
ღმერთი არის სული და მისი თაყვანისმცემელნი თაყვანს უნდა სცემდნენ სულითა და ჭეშმარიტებით


თუმცაღა ღმერთი უწინაც სული იყო არა?

მე უბრალოდ ის მიკვირს, რომ არსად როდესაც იესო თაყვანისცემაზე ლაპარაკობს, არ ახსენებს არც წმინდანთა ნაწილებს (არც წარსულ, არც აწმყო და არც მომავალ დროში)...და როდესაც თქვენ ძვირფასო ხალხნო აქ მოგყავთ წმინდა მამათა წერილები (და ბევრი წმინდა მამა, როგორც ვიცი 2-4 საუკუნეებში არც კი ლაპარაკობა ხატებზე) ისეთი წარმოდგენა მრჩება, რომ თითქოს მაცხოვარს დაავიწყდა, ან შეეშალა და ეკლესიის მამებმა შემდეგ საუკუნეებში შეახსენეს იესოს და მის სწავლებას დაამატეს ეს ხატთაყვანისცემის შესახებ სწავლება...

მარიამი
ციტატა
მაგას ისიც დაუმატეთ რომ მოციქულებიც დადიოდნენ ტაძარში, მოციქულთა საქმეებში არაერთხელაა ეს დაწერილი. ფეხბურთის სათამაშოდ რომ არ წავიდოდნენ იქ, ალბათ ყველა ხვდება


მინდა ვთქვა ინდიელივით: გლახას მოსწონს და უყვარს ტაძარში წირვა ლოცვა რომ აღევლინება. რამეთუ უფალი ყველგან არს, სადაც მისი შვილები არიან.. smile.gif
და ეს პრაქტიკა არ ეწინააღმდეგება ქრისტეს რჯულს smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Mar 7 2007, 07:33 PM
პოსტი #215


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



გლახა
ციტატა
მე უბრალოდ ის მიკვირს, რომ არსად როდესაც იესო თაყვანისცემაზე ლაპარაკობს, არ ახსენებს არც წმინდანთა ნაწილებს (არც წარსულ, არც აწმყო და არც მომავალ დროში)...და როდესაც თქვენ ძვირფასო ხალხნო აქ მოგყავთ წმინდა მამათა წერილები (და ბევრი წმინდა მამა, როგორც ვიცი 2-4 საუკუნეებში არც კი ლაპარაკობა ხატებზე) ისეთი წარმოდგენა მრჩება, რომ თითქოს მაცხოვარს დაავიწყდა, ან შეეშალა და ეკლესიის მამებმა შემდეგ საუკუნეებში შეახსენეს იესოს და მის სწავლებას დაამატეს ეს ხატთაყვანისცემის შესახებ სწავლება...


დაავიწყდა რა შუაშია შენი ჭირიმე??

როდესაც უფალი საუბრობს მდოგვის მარვცლის ზომა სარწმუნოებაზე, რატომ არაფერს ამბობს მამაო ჩვენო-ზე?? დაავიწყდა??

ყველაფერს ერთსადაიმავე დროს ხომ არ იტყოდა. სამარიტელთან საუბარი კი სულ სხვა რამეს შეეხებოდა და ეს დაგიწერე


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
შეხვეწილი
პოსტი Mar 7 2007, 07:33 PM
პოსტი #216


უსამართლობაა ქვეყნის ალაჰი და ძალმომრეობაა მისი მოციქული
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 555
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: გარდატეხის ასაკი
წევრი № 436



smile.gif


--------------------
სამშობლოსათვის თავდადება კიდეც მინდოდეს... ვერ დავდებ!
რადგან გაყიდეს და... არ გამაჩნია!

არადა, რავჩივარ ერთი?..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 7 2007, 07:33 PM
პოსტი #217


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ე უბრალოდ ის მიკვირს, რომ არსად როდესაც იესო თაყვანისცემაზე ლაპარაკობს, არ ახსენებს არც წმინდანთა ნაწილებს


გლახაააა! რეებს წერ კაცო? როგორ იტყოდა ამას, როცა ჯერ არც კი არსებობდნენ წმიდანები ( მაცხოვრის აღდგომის შემდეგ დაბრუნდა ადამიანი სამოთხეში)? რა არგუმენტები გაქვს ხოლმე მაოცებ, მაცხოვარს არც ის უთქვია ინტერნეტში წერეთო, მაგრამ რას აკეთებ ახლა შენ? biggrin.gif

ციტატა
თქვენ ძვირფასო ხალხნო აქ მოგყავთ წმინდა მამათა წერილები (და ბევრი წმინდა მამა, როგორც ვიცი 2-4 საუკუნეებში არც კი ლაპარაკობა ხატებზე


გლახუნი, არ გაქვს შენ ისინი წაკითხული, შენ არც ისტორია იცი ხატთაყვანისცემისა, არც ის იცი, რომ ხატი ასე ციდან არ ჩამოვარდნილა, ეს ტრადიცია ეკლესიაში განვითარდა სწორედ იმ პირველქრისტიანულ ჯვარ.სიმბოლოებიდან, რომლებიც II-სდან ყველგან გვხდება... ასე რომ იგივე შეცდომა II.სში ხატებზე ვერ ილაპარაკებდნენ,რადგან როგორც ასეთი ხატები არ არსებობდა, იყო, ვიმეორებ წმ. სიმბოლონი, რომელსაც გულით ატარებდნენ, საფლავზე იხატავდნენ, და იყო კეთილიმწყემსის ხატები, ასევე წარღვნის თემა და ა.შ. მოკლედ ამ ყველაფერზე მაშინ მოვყვები, როცა იმ ჩემს კითხვებზე მივიღებ პასუხს:

შემიძლია ყველა იმ წყაროში წავიდე და სწორედ დედანებიდან გამომდინარე და ისტორიული რეალობიდან რომ დავამტკიცო ის

ცნობილი 3 პუნქტი, რაც ადრე დავწერე



ქრისტიანობა პირველივე საუკუნეებიდანვე გამოხატავდა

ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა
ბ) თავიდანვე მიაგებდა პატივს ქრისტიანთა საფლავებს და ლოცულობდა მათზე
გ) პირველი საუკუნეების მამებისადმი არ იყო უცხო შევედრებოდნენ წმიდანებს რათა მეოხება გაეწიათ ღვთის წინაშე!



მაშინ დამეთანხმებით, რომ უშუალოდ II ს.დან ეკლესია ისე ფიქრობდა როგორც დღეს? და ეს იქნება იმის დადასტურება თუ არა რომ მოციქულებმა ასე ასწავლეს?

თუ კი, მაშინ აუცილებლად მოგიყვანთ ყველა წყაროს მინიშნებით!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Mar 7 2007, 07:39 PM
პოსტი #218


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



გლახა
ციტატა
...ჩვენი მამები ამ მთაზე სცემდნენ თაყვანს, თქვენ კი ამბობთ, იერუსალიმშია ადგილი სადაც უნდა სცემდნენო თაყვანს.
ეუბნება მას იესო: ქალო მერწმუნე, დგება ჟამი, როცა არც ამ მთაზე და არც იერუსალიმში თაყვანს აღარ სცემთ მამას.
თქვენ არიცით რას სცემთ თაყვანს, ჩვენ კი ვიცით, რადგან ხსნა იუდეველთაგანაა.
მაგრამ დგება ჟამი და უკვე აქ არის, როცა წეშმარიტი თაყვანისმცემელნი თაყვანს სცემენ მამას სულითა და ჭეშმარიტებით, რადგან მამაც სწორედ ასეტ თაყვანისცემლებს ეძებს თავისთვის.
ღმერთი არის სული და მისი თაყვანისმცემელნი თაყვანს უნდა სცემდნენ სულითა და ჭეშმარიტებით.
სახარება იოანესი 4:20...24

ამ მუხლების მერე, მე მგონი ცხადია, რომ მარიამის საყვარელი მუხლი ფსალმუნებიდან: შევიდე ტაზარსა შენსა და თაყვანი ვცე...ახალ აღთქმაში უკვე კარგავს აქტუალურობას, რამეთუ ადრეც ვთქვი, რომ სული რვთისა აღარ არის კრეტსაბმელის მიღმა...
ეს მუხლები ასევე ნატელს ფენს თაყვანისცემის საკითხს. ვის და როგორ უნდა ვეთაყვანოთ...

http://church.ge/index.php?s=&showtopic=11...indpost&p=60570
მაგ ციტატაში სამარიტელ კერპთაყვანისმცემლებზეა საუბარი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ალექსანდრე
პოსტი Mar 7 2007, 07:42 PM
პოსტი #219


Advanced Member
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,232
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 7



დათიკო
ციტატა
http://church.ge/index.php?s=&showtopic=11...indpost&p=60570
მაგ ციტატაში სამარიტელ კერპთაყვანისმცემლებზეა საუბარი

დავით ეს ნაშრომები ქართულად არ არის სადმე? sad.gif


--------------------
ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო.

ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
გლახა
პოსტი Mar 7 2007, 07:48 PM
პოსტი #220


--------
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,345
რეგისტრ.: 24-July 06
წევრი № 12



KAIROS
ციტატა
გლახაააა! რეებს წერ კაცო? როგორ იტყოდა ამას, როცა ჯერ არც კი არსებობდნენ წმიდანები ( მაცხოვრის აღდგომის შემდეგ დაბრუნდა ადამიანი სამოთხეში)? რა არგუმენტები გაქვს ხოლმე მაოცებ, მაცხოვარს არც ის უთქვია ინტერნეტში წერეთო, მაგრამ რას აკეთებ ახლა შენ?


ციტატა
მე უბრალოდ ის მიკვირს, რომ არსად როდესაც იესო თაყვანისცემაზე ლაპარაკობს, არ ახსენებს არც წმინდანთა ნაწილებს (არც წარსულ, არც აწმყო და არც მომავალ დროში)...


ციტატა
მაშინ დამეთანხმებით, რომ უშუალოდ II ს.დან ეკლესია ისე ფიქრობდა როგორც დღეს?


ვერ დაგეთანხმები...რადგანაც

ციტატა
ა) წმიდა სიმბოლოთ, რომლებისაგანაც შემდგომ განვითარდა ხატწერა


სიმბოლო ერთია, მაგრამ მისი ტაყვანისცემის საგნად გადაქცევა მეორე. ისე კარგად დაწერე: შემდგომ განვითარდაო...

კაიროს ერთი სათხოვარი მექნება იქნება მიმითითო წყაროები საიდანაც ამოვიკითხავ ხატმებრძოლეობის შესახებ ინფორმაციას. მაინტერესებს ის ადამიანები, ის მამები, რომლებიც ეწინააღმდეგებოდნენ ხატების ტაყვანისცემას... უკეთესი იქნება ეს იყოს ნეიტრალური წყარო. (თუ შესაძლებელია) არც მართლმადიდებლური, არც პროტესტანტული, რადგან პროტესტანტები სათავისოდ წერენ, მართლმადიდებლები სათავისოდ... წინასწარ მადლობა.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

22 გვერდი V « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 5th July 2025 - 02:49 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი