![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
nin-iko |
![]()
პოსტი
#241
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 80 რეგისტრ.: 21-April 07 წევრი № 1,709 ![]() |
მოგესალმებით ამ თემის წევრებს,
მოკლედ გეტყვით ჩემს სათქმელს და იმედია სწორად ავირჩიე თემა, თუ არადა მოდერს შეუძლია წაშალოს. მინდა რაც შეიძლება მეტი წავიკითხო ღვთისმეტყველებაზე, მოკლედ ძალიან ბევრი კითხვები მაქვს (შეიძლება ზოგიერთი მათგანი უაზროა, მაგრამ .....), არ მინდა ვიყო ისეთი ამღსარებელი, რომელიც არის "ბრმა", ანუ უფრო მეტი მინდა ვიცოდე, მირჩიეთ გამოცდილემა ადამიანებმა ლიტერატურა, რა წავიკითხო პირველ ეტაპზე და ასე შემდეგ, ან უბრალოდ მირჩიეთ რამე მადლობა წინასწარ |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#242
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა , რა წავიკითხო პირველ ეტაპზე ღვთისმეტყველებაში პირველ ეტაპზე კარგი იქნება რომ წაიკითხო: პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი დოგმატური ღვთისმეტყველება http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski.htm მიტროპოლიტი ანტონ სუროჟელი სიყვარულის საიდუმლო საუბარი ქრისტიანულ ქორწინებაზე http://www.orthodoxy.ge/tserilebi/surojeli.../qortsineba.htm და ესენი http://www.orthodoxy.ge/tsodva_satnoeba.htm დანარჩენი მერე ![]() იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
nk44 |
![]()
პოსტი
#243
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 185 რეგისტრ.: 2-June 09 წევრი № 7,069 ![]() |
ღვთისმეტყველებაში პირველ ეტაპზე კარგი იქნება რომ წაიკითხო: პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი დოგმატური ღვთისმეტყველება http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski.htm მიტროპოლიტი ანტონ სუროჟელი სიყვარულის საიდუმლო საუბარი ქრისტიანულ ქორწინებაზე http://www.orthodoxy.ge/tserilebi/surojeli.../qortsineba.htm და ესენი http://www.orthodoxy.ge/tsodva_satnoeba.htm დანარჩენი მერე ![]() იხარე; კაიროსი! და ეს ლიტერატურა მაღაზიებში თუ მოიპოვება?? და რომელ მაღაზიაშია დიდი არჩევანი? -------------------- "ეპისკოპოსი რომელიც ერესს ქადაგებს მასეთი მოხსენიება ზუსტად ზედგამოჭრილია! ეგ შეურაცხყოფა არ არის. ეგ მხილებაა!
ჩემი რჩევაა კარგად გააცნობიერო რომ მეუფე სპირიდონი მართლაც ერესს ქადაგებს! ამაზე მალე დაიწერება სხვა წყაროებშიც." -დავით ხოსიტაშვილი ეს რაღაც სრულიად ახალი ერესია - სპირიდონიანიზმია მგონი-დავით ხოსიტაშვილი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#244
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
მგონი ლესელიძეზეა ბევრი მაღაზია, ნუ მაგას მაქ მყოფები უფრო კარგად გეტყვიან
![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
death |
![]()
პოსტი
#245
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
მოკლედ ბევრი ეძებდა წმინდანის განმარტებას იოანეს გამოცხადებაზე, ამიტომ ავტვირთავ ანდრეი კესარილეის განმარტებას, რომელიც რეალურ ყოველგვარი ტაშ-ფანდურისა და მისტიციზმის უქონელ განმარტებას იძლება.
ანდრეი კესარიელი - იოანეს გამოცხადება -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
nin-iko |
![]()
პოსტი
#246
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 80 რეგისტრ.: 21-April 07 წევრი № 1,709 ![]() |
არსებობს თუ არა ჯანმრთელობის პარაკლის, თუ კი არსებობს ვინმეს ხომ არ გაქვთ ელექტრონული ვერსია?
მადლობა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#247
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ჯანმრთელობის პარაკლის მასეთი პარაკლისს ღვთისმსახური იხდის, ხოლო ერისკაცს შეუძლია წაიკითხოს უფლისადმი ან რომელიმე წმიდანისადმი მიძღვნილი დაუჯდომელი ან პარაკლისი, ესენი შეგიძლია აქ ნახო http://www.orthodoxy.ge/lotsvani.htm -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
izi-bartki |
![]()
პოსტი
#248
|
![]() შეიყვარეთ სიყვარული ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 ![]() |
KAIROS
ბერი პაისის,წიგნი მინდა,"სიტყვები" მე-2-ე წიგნი,დანარჩენი 4 მაქვს, ![]() -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#249
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
|
izi-bartki |
![]()
პოსტი
#250
|
![]() შეიყვარეთ სიყვარული ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 ![]() |
G_I_O_R_G_I_
შენ გაიხარე როგორც მე გამახარე ![]() ![]() ![]() -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
Doc |
![]()
პოსტი
#251
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 24-October 09 წევრი № 7,645 ![]() |
მომიტევეთ თუ სხვა თემაში ვპოსტავ (შემდგომში მიმითითეთ მსგავსი სახის შეკითხვები სად უმჯობესია დავპოსტო.)
მაინტერესებს თუ არის ელექტრონული ვერსია ნეტარი ავგუსტინეს ''ჭეშმარიტი სარწმუნოებისათვის'' (ქართულად). გთხოვთ მიმითოთოთ ბმული -------------------- ''საუკეთესოა რწმენით შემცნობილი ძიება,
რაც რწმენის საძირკველზე აშენებს ჭეშმარიტების დიდმშვენიერ ცოდნას" კლიმენტი ალექსანდრიელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#252
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ქართულად ეჰ ![]() სადაა... ისე კი არც რუსულადაა მგონი Аврелий Августин Исповедь О Символе Веры (თუ ამას გულისხმობდი?) О предопределении святых О свободе воли Против академиков в трех книгах -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
izi-bartki |
![]()
პოსტი
#253
|
![]() შეიყვარეთ სიყვარული ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,169 რეგისტრ.: 15-June 07 მდებარ.: გაღმა ნაპირი..:) წევრი № 2,203 ![]() |
ეჰ რა ტყუილად გამიხარდა... მეორე წიგნი არაა,პირველია ის,"ტკივილითა და სიყვარულით თანამედროვე ადამიანის შესახებ" და "ოჯახური ცხოვრება" ეგ უკვე მესამე წიგნია...
![]() KAIROS იქნებ დამეხმაროო... ბერი პაისის წიგნი მინდა მეორე... -------------------- "რომელმან სუას წყლისა მისგან რომელი მე მივცსე მას,არა სწყუროდეს უკუნისამდე"(იოან.4.14)
"ჭეშმარიტება არ იჩაგრება იმით, რომ ვიღაცა მას არ იზიარებს". შილერი. |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#254
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
KAIROS
ქართულად თარგმნილი ერთი წიგნი ყოფილა ნეტარი ავგუსტინესი "აღსარებანი" ოღონდ საჯარო ბიბლიოთეკაში.450 გვერდიანი წიგნი |
ბადრი |
![]()
პოსტი
#255
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,332 რეგისტრ.: 30-October 08 მდებარ.: წყალტუბო წევრი № 5,866 ![]() |
G_I_O_R_G_I_
ციტატა KAIROS ქართულად თარგმნილი ერთი წიგნი ყოფილა ნეტარი ავგუსტინესი "აღსარებანი" ოღონდ საჯარო ბიბლიოთეკაში.როგორც აქ წერია http://www.nplg.gov.ge/frames.php?url=http...Flang%3Dge%26db არ იწერს -------------------- "უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"
"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#256
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
იზი,
თუკი რაიმე არსებობს ქართულ ინტერნეტ სივრცეში ბერი პაისის, არის მინიშნებულ ლინკზე, სხვა ენებზე უფრო შეიძელება პოვნა. ციტატა ყოფილა ნეტარი ავგუსტინესი "აღსარებანი აღსარებანი რათქმუნდა ბადრი ![]() ესაა უშესანიშნავესი წიგნი, რომელიც ყველამ უნდა წაიკითხოთ (რჩევაა რამოდენიმეჯერ) და თარგმნილია ქართულად (ძალიან კარგადაც) ბაჩანა ბრეგვაძის მიერ. მაგრამ ჩვენი მეგობარი ითხოვდა წიგნს სახელით: ციტატა ''ჭეშმარიტი სარწმუნოებისათვის'' რომელიც მე საერთოდ ვერ მიხვდი რა წიგნი უნდა... ლათინურად არის მსგავსი სათაურის ნაშრომი, მაგრამ არა მგონია ამას ითხოვდეს. პ.ს. ავგუსტინეს აღსარებანი რუსულად http://www.pagez.ru/lsn/0061.php -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Doc |
![]()
პოსტი
#257
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 24-October 09 წევრი № 7,645 ![]() |
ნეთარი ავგუსტინეს ''ჭეშმარიტი სარწმუნოებისათვის" შემთხვევით წავაწყდი.
თრგმნილია ვასილ ბურკაძის მიერ, არ ვიცი რომელი წყაროდანა ნათარგმნი. ისე ცტა არ იყოს რთული ენითაა მაგრამ შინაარსი კარგად აღსაქმელი. გთავაზობთ ერთერტ თავს. (იქნებ ასე მიგახვედროთ). უკაცრავად ვერ გადავიყვანე ამ კომპზე შრიფტი იმედია world ნახავთ Tavi XXVI saRmTo gangebuleba Cveni xsnisaTvis Zveli da axali kacis eqvs asakTan dakavSirebiT. amasTanave, RvTaebrivi gangebulebis droebiTi moqmedeba da sakurnebeli Zali im adamianTa mimarT, romelnic Secodebis Sedegad sikvdils ewivnen, Semdegnairad da Semdegis rigiT gamoisaxeba. Tavidan yuradRba mivapyroT bunebasa da aRzrdas erTi romelime Sobiliadamianisa. Pirveli misi asaki – yrmoba- sxeulebriv sazrdoobaSi miedineba da sruliad daviwyebulia mozrdilis mier. Am asaks mosdevs siymawvile, romlidanac Cven viwyebT ukve raRacis damaxsovrebas. Siymawviles mosdevs siWabuke, romlisTvisacbunebas Stamomavlobis gagrZelebis unari miuniWebia da adamians mamad Seqmnis. Semdeg dgeba vaJkacobis xana, romelSic adamians sazogadoebriv saqmeTa aRsrulebac SeuZlia, maRal TanamdebobaTa dakavebac da kanonTa winaSe morCilebac; am asakSi umkacresi aRkveTa danaSaulebebisa dasastiki sasjeli, xel-fexs rom ukravs damnaSaveebs, xorciel sulebSi warmoSobs yvelaze mSfoTvare gamovlinebebsac vnebaTa da simZafresac danaSaulisa, gaormagebul sasjels rom imsaxurebs. rameTu danaSaulis Cadena am dros mxolod Secodebas ki ar niSnavs, mxolod borotmoqmedeba ki ar aris, imis qmnaca, rac akrZalulia. da bolos, vaJkacobis asakis RvawlTa Semdgom dgeba dro garkveuli mosvenebisa – siberisa. aqedan moyolebuli – vidre TviT sikvdilmde adamianisa grZeldeba yvelaze mixrwnili da susti, yvelaze metad uZluri da sneulebebs daqvemdebarebuli asaki. ai, amgvaria cxovreba im adamianisa, romelic xorcielad cxovrobs da Seborkilebulia warmaval saganTa ganuwyveteli mosurvebiT. aseTi adamiani Zvel kacad iwodeba,garegan da miwier kacad, sul erTia – rogoric ar unda iyos misi xvedri am qveynad: Tundac, rogorc xalxi ityvis xolme, yovels sikeTeSi bednierad waremarTbodes da keTilmowyobil, ayvavebul saxelmwifoSi cxovrobdes, mefeTa Tu mTavarTa mfarvelobiT sargeblobdes, anda kanonTa mFarvelobiT iyos daculi, anda yvela am pirobis qveS iyos. rametu sxvagvarad SeuZlebelia xalxi keTildReobiT cxovrobdes, Tundac iseTi adamianebi, romlebic mxolod miwiers mieswrafvian, Tumca, ra Tqma unda, amgvar adamianebsac aqvT, garkveulwilad, Taviseburi simSveniere, romelsac Cven udables simSveniere vuwodeT. am adamianis mdgomareobaSi, Cven rom rogorc Zveli, garegani da miwieri kaci aRvwereT,- im mdgomareobaSi, romelic Taviseburad zomieric SeiZleba iyos da aRmatebulic monur keTilmsaxurebaze, zogierTi adamiani mTeli Tavisi cxovrebis manZilze rCeba, dabadebidan vidre sikvdilamde. sxvani ki, Tumca isinic, aucileblobisa gamo, TavianT cxovrebas amgvarive mdgomareobiT iwyeben, magram SemdegSi Sinaganad xelaxla iSvebian, sulierad aRorZindebian da darCenil naSTs uwindeli mdgomareobisas (anu Zvel kacs Tavis TavSi) TandaTan amcireben da sulac moakvdineben; isini sulierad ganmtkicdebian, sibrZneSi izrdebian da mxolod zeciur kanonebs emorCilebian manamde, vidre srul aRorZinebas miaRwevdnen xiluli sikvdilis Semdeg. ai, amgvar adamians ki – axali kaci ewodeba, anu Sinagani, zeciuri kaci, romelsac Tavis mxriv, sakuTari sulierni asakni aqvs, weliwadTa Seabamisad ki ara, aramedgansazRvruli Sinagani (sulieri) warmatebulobis mixedviT Camoyalibebuli. es asakni sulieri, axali kacisa Semdegia: Ppirvel asakssulieri kaci istoriis velze atarebs, romelic mas sasargeblo magaliTebiT asazrdovebs; meore asakia – yovelive adamianuris daviwyebisa da RmerTisaken swrafvis dro, roca is aRar aris damokidebuli adamianur avtoritetze da gonebis gaZlierebul moqmedebaSi mxolod uzenaes da ucvalebel sjuls eyrdnoba; mesame asakia – kidev ufro meTad mtkice mdgomareoba sulisa, roca adamiani gonebis ZaliT moicavs, imorCilebs xorciel survilebs da Sinaganad uxaris am, Taviseburad meuRleobrivi sitkboebis gancdisaga, roca suli mis (warsulis) mogonebas uerTdeba da simorcxvis safarveliT ibureba, ise, rom ukve iZulebis gamo ki ar cxovrobs saTno cxovrebiT, aramed Tavisi nebiT, da Tundac yvelafers Seundobdnen mas, mainc aRar surs scodavdes; meoTxe asakia is dro, roca adamiani imasave akeTebs, rasac mesame asakSi iqmnda, magram ukve gacilebiT mtkiced da Tanamimdevrulad, ris gamoc aris srulyofili kaci, SemZle imisa da Semzadebuli imisaTvis, romRirseulad daiTminos ama qveynis yoveli ubedureba, qariSxali da mSfoTvareba, da sZlios kidec maT; mexuTe asaki axali kacisa – mSvidobiani da yovel mxriv mosvenebuli periodia, roca damiani uzenaesi, gamouTqmeli sibrZnis sruls simdidresa da uxvebaSi hgiebs; meeqvse asakia – saukuno cxovrebisaTvis yovelmxrivi Semzadebisa daTavis Secvlis dro, roca adamiani mTlianad iviwyebs ama warmaval sicocxles swored im saxes SeiZens srulyofilebisas, romelic RmerTis xatad da msgavsad Seiqmna; da bolos, meSvide asakia - ukve saukuno simSvide da maradiuli netareba, romelSic aRaraviTari asaki ar aris, rameTu rogorc Zveli kacis bolo – (xorcieli) sikvdilia, aseve axali kacis gvirgvinia – saukuno cxovreba, imitom rom pirveli – codvis Svilia, meore ki – simarTlisa da kTilmsaxurebisa. -------------------- ''საუკეთესოა რწმენით შემცნობილი ძიება,
რაც რწმენის საძირკველზე აშენებს ჭეშმარიტების დიდმშვენიერ ცოდნას" კლიმენტი ალექსანდრიელი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#258
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Doc
ციტატა უკაცრავად ვერ გადავიყვანე ამ კომპზე შრიფტი იმედია world ნახავთ მოგეშველები თავი XXVI საღმთო განგებულება ჩვენი ხსნისათვის ძველი და ახალი კაცის ექვს ასაკთან დაკავშირებით. ამასთანავე, ღვთაებრივი განგებულების დროებითი მოქმედება და საკურნებელი ძალი იმ ადამიანთა მიმართ, რომელნიც შეცოდების შედეგად სიკვდილს ეწივნენ, შემდეგნაირად და შემდეგის რიგით გამოისახება. თავიდან ყურადღბა მივაპყროთ ბუნებასა და აღზრდას ერთი რომელიმე შობილიადამიანისა. Pირველი მისი ასაკი – ყრმობა- სხეულებრივ საზრდოობაში მიედინება და სრულიად დავიწყებულია მოზრდილის მიერ. Aმ ასაკს მოსდევს სიყმაწვილე, რომლიდანაც ჩვენ ვიწყებთ უკვე რაღაცის დამახსოვრებას. შიყმაწვილეს მოსდევს სიჭაბუკე, რომლისთვისაცბუნებას შტამომავლობის გაგრძელების უნარი მიუნიჭებია და ადამიანს მამად შექმნის. შემდეგ დგება ვაჟკაცობის ხანა, რომელშიც ადამიანს საზოგადოებრივ საქმეთა აღსრულებაც შეუძლია, მაღალ თანამდებობათა დაკავებაც და კანონთა წინაშე მორჩილებაც; ამ ასაკში უმკაცრესი აღკვეთა დანაშაულებებისა დასასტიკი სასჯელი, ხელ-ფეხს რომ უკრავს დამნაშავეებს, ხორციელ სულებში წარმოშობს ყველაზე მშფოთვარე გამოვლინებებსაც ვნებათა და სიმძაფრესაც დანაშაულისა, გაორმაგებულ სასჯელს რომ იმსახურებს. რამეთუ დანაშაულის ჩადენა ამ დროს მხოლოდ შეცოდებას კი არ ნიშნავს, მხოლოდ ბოროტმოქმედება კი არ არის, იმის ქმნაცა, რაც აკრძალულია. და ბოლოს, ვაჟკაცობის ასაკის ღვაწლთა შემდგომ დგება დრო გარკვეული მოსვენებისა – სიბერისა. აქედან მოყოლებული – ვიდრე თვით სიკვდილმდე ადამიანისა გრძელდება ყველაზე მიხრწნილი და სუსტი, ყველაზე მეტად უძლური და სნეულებებს დაქვემდებარებული ასაკი. აი, ამგვარია ცხოვრება იმ ადამიანისა, რომელიც ხორციელად ცხოვრობს და შებორკილებულია წარმავალ საგანთა განუწყვეტელი მოსურვებით. ასეთი ადამიანი ძველ კაცად იწოდება,გარეგან და მიწიერ კაცად, სულ ერთია – როგორიც არ უნდა იყოს მისი ხვედრი ამ ქვეყნად: თუნდაც, როგორც ხალხი იტყვის ხოლმე, ყოველს სიკეთეში ბედნიერად წარემართბოდეს და კეთილმოწყობილ, აყვავებულ სახელმწიფოში ცხოვრობდეს, მეფეთა თუ მთავართა მფარველობით სარგებლობდეს, ანდა კანონთა მFარველობით იყოს დაცული, ანდა ყველა ამ პირობის ქვეშ იყოს. რამეტუ სხვაგვარად შეუძლებელია ხალხი კეთილდღეობით ცხოვრობდეს, თუნდაც ისეთი ადამიანები, რომლებიც მხოლოდ მიწიერს მიესწრაფვიან, თუმცა, რა თქმა უნდა, ამგვარ ადამიანებსაც აქვთ, გარკვეულწილად, თავისებური სიმშვენიერე, რომელსაც ჩვენ უდაბლეს სიმშვენიერე ვუწოდეთ. ამ ადამიანის მდგომარეობაში, ჩვენ რომ როგორც ძველი, გარეგანი და მიწიერი კაცი აღვწერეთ,- იმ მდგომარეობაში, რომელიც თავისებურად ზომიერიც შეიძლება იყოს და აღმატებულიც მონურ კეთილმსახურებაზე, ზოგიერთი ადამიანი მთელი თავისი ცხოვრების მანძილზე რჩება, დაბადებიდან ვიდრე სიკვდილამდე. სხვანი კი, თუმცა ისინიც, აუცილებლობისა გამო, თავიანთ ცხოვრებას ამგვარივე მდგომარეობით იწყებენ, მაგრამ შემდეგში შინაგანად ხელახლა იშვებიან, სულიერად აღორძინდებიან და დარჩენილ ნაშთს უწინდელი მდგომარეობისას (ანუ ძველ კაცს თავის თავში) თანდათან ამცირებენ და სულაც მოაკვდინებენ; ისინი სულიერად განმტკიცდებიან, სიბრძნეში იზრდებიან და მხოლოდ ზეციურ კანონებს ემორჩილებიან მანამდე, ვიდრე სრულ აღორძინებას მიაღწევდნენ ხილული სიკვდილის შემდეგ. აი, ამგვარ ადამიანს კი – ახალი კაცი ეწოდება, ანუ შინაგანი, ზეციური კაცი, რომელსაც თავის მხრივ, საკუთარი სულიერნი ასაკნი აქვს, წელიწადთა შეაბამისად კი არა, არამედგანსაზღვრული შინაგანი (სულიერი) წარმატებულობის მიხედვით ჩამოყალიბებული. ეს ასაკნი სულიერი, ახალი კაცისა შემდეგია: Pპირველ ასაკსსულიერი კაცი ისტორიის ველზე ატარებს, რომელიც მას სასარგებლო მაგალითებით ასაზრდოვებს; მეორე ასაკია – ყოველივე ადამიანურის დავიწყებისა და ღმერთისაკენ სწრაფვის დრო, როცა ის აღარ არის დამოკიდებული ადამიანურ ავტორიტეტზე და გონების გაძლიერებულ მოქმედებაში მხოლოდ უზენაეს და უცვალებელ სჯულს ეყრდნობა; მესამე ასაკია – კიდევ უფრო მეთად მტკიცე მდგომარეობა სულისა, როცა ადამიანი გონების ძალით მოიცავს, იმორჩილებს ხორციელ სურვილებს და შინაგანად უხარის ამ, თავისებურად მეუღლეობრივი სიტკბოების განცდისაგა, როცა სული მის (წარსულის) მოგონებას უერთდება და სიმორცხვის საფარველით იბურება, ისე, რომ უკვე იძულების გამო კი არ ცხოვრობს სათნო ცხოვრებით, არამედ თავისი ნებით, და თუნდაც ყველაფერს შეუნდობდნენ მას, მაინც აღარ სურს სცოდავდეს; მეოთხე ასაკია ის დრო, როცა ადამიანი იმასავე აკეთებს, რასაც მესამე ასაკში იქმნდა, მაგრამ უკვე გაცილებით მტკიცედ და თანამიმდევრულად, რის გამოც არის სრულყოფილი კაცი, შემძლე იმისა და შემზადებული იმისათვის, რომღირსეულად დაითმინოს ამა ქვეყნის ყოველი უბედურება, ქარიშხალი და მშფოთვარება, და სძლიოს კიდეც მათ; მეხუთე ასაკი ახალი კაცისა – მშვიდობიანი და ყოველ მხრივ მოსვენებული პერიოდია, როცა დამიანი უზენაესი, გამოუთქმელი სიბრძნის სრულს სიმდიდრესა და უხვებაში ჰგიებს; მეექვსე ასაკია – საუკუნო ცხოვრებისათვის ყოველმხრივი შემზადებისა დათავის შეცვლის დრო, როცა ადამიანი მთლიანად ივიწყებს ამა წარმავალ სიცოცხლეს სწორედ იმ სახეს შეიძენს სრულყოფილებისას, რომელიც ღმერთის ხატად და მსგავსად შეიქმნა; და ბოლოს, მეშვიდე ასაკია - უკვე საუკუნო სიმშვიდე და მარადიული ნეტარება, რომელშიც აღარავითარი ასაკი არ არის, რამეთუ როგორც ძველი კაცის ბოლო – (ხორციელი) სიკვდილია, ასევე ახალი კაცის გვირგვინია – საუკუნო ცხოვრება, იმიტომ რომ პირველი – ცოდვის შვილია, მეორე კი – სიმართლისა და კთილმსახურებისა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Doc |
![]()
პოსტი
#259
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 24-October 09 წევრი № 7,645 ![]() |
afxazi
გმადლობ. უფრო მადლობელი დაგრჩები თვეზის ჭერასაც თუ მასჭავლი (როგორ გადაიყვანე?) -------------------- ''საუკეთესოა რწმენით შემცნობილი ძიება,
რაც რწმენის საძირკველზე აშენებს ჭეშმარიტების დიდმშვენიერ ცოდნას" კლიმენტი ალექსანდრიელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#260
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა როგორ გადაიყვანე?) www.convert.ge პირველში ინგლისურად წერ და მეორეში გადავა (უტფ8 არის ქართული და ავტომატურადვეა, იქიდანვე შეიძლება რუსულ შრიფტში გადაყვანა და ა.შ. ასევე პირიქით) სამწუხაროდ წიგნი (რომლის სათაური მოყვანილ ნაწილში არ ჩანს) ქართულ ინტერნეტსივრცეში არ არსებობს, მე ვერც რუსულში ვნახე. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 23rd July 2025 - 03:31 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი