IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

30 გვერდი V « < 22 23 24 25 26 > »   
Reply to this topicStart new topic
> რელიგიური მსოფლიო,სიახლენი,აზრები..., ფაქტი და კომენტარი
A.V.M
პოსტი Jan 1 2014, 02:37 AM
პოსტი #461


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ტაბულამ რელიგიურ უმცირესობათა წარმომადგენლებს საშუალება მისცა ქართული საზოგადოებისთვის ახალი 2014 წელი მიელოცათ.

ეპისკოპოსი ჯუზეპე პაზოტო - ამიერკავკასიის ლათინური წესის კათოლიკეთა სამოციქულო ადმინისტრაცია
ეპისკოპოსი მერაბ გაფრინდაშვილი - ბაპტისტურ-ევანგელური ეკლესია
ეპისკოპოსი ოლეგ ხუბაშვილი - საქართველოს სახარების რწმენის (ორმოცდაათიანული) ეკლესია
ეპისკოპოსი ჰანს-იოაჰიმ კიდერლენი - საქართველოს ლუთერული ეკლესია
მღვდელი ჰუსიკ ჰარუთინიანი - ყოველთა სომეხთა წმინდა, მართლმადიდებელი სამოციქულო ეკლესია.

http://www.tabula.ge/ge/story/78752-religi...xaltslo-milocva


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
qetevano
პოსტი Jan 4 2014, 02:05 PM
პოსტი #462


ბრრრრრ
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 3,683
რეგისტრ.: 27-September 12
მდებარ.: ევრივეა
წევრი № 12,646



ცნობილი მართლმადიდებელი ბლოგერი, პროტოდიაკვანი ანდრია კურაევი
დაითხოვეს მოსკოვის სასულიერო აკადემიიდან ”ეპატაჟური პუბლიკაციების” გამო.
რა დააშავა ამ ადამიანმა, რომელმაც ყველაზე ახალგაზრდა ასაკში (35 წ.) დაიმსახურა
ღვთისმეტყველების პროფესორის წოდება რუსეთში და აღიარებულია ასევე ყველაზე
ახალგაზრდა პერსონაჟად ლექსიკონში ” XIX–XX ასწლეულების რუსი
ფილოსოფოსები”?
რა პუბლიკაციებზეა საუბარი?
დავიწყოთ იმით, რომ კურაევი ითვლება რუსული მართლმადიდებელი ეკლესიის
ქმედებათა პირმოუფერებელ კრიტიკოსად.
ჩამოვთვალოთ:
სულ ბოლო მისი ”დანაშაული” ოყო ჰომოსექსუალიზმის მხილება ყაზანის სასულიერო
სემინარიაში;
მანამდე კი: გასული წლის ოქტომბერში აფხაზები აღიარა ქართულ მიწაზე თურქების
მიერ ჩამოსახლებულ ხალხად;
Pussy Riot.-ის მიმართ გამოტანილი განაჩენი მიიჩნია ქრისტიანული ეკლესიისათვის
გაუმართლებლად მკაცრად;
ჯერ კიდევ 2012 წელს ამხილა პუტინის მომხრეები სიწმინდეთა შეურაცხყოფაში.
გავიხსენოთ თითოეული ეს შემთხვევა:
1.კურაევმა გამოააშკარავა ყაზანის სასულიერო აკადემიაში არსებული სოდომიის
ფაქტები - იგი გამოეხმაურა სემინარიის მოსწავლეთა წერილს, რომლებიც უჩიოდნენ
სემინარიის პრორექტორს სასწავლო-აღმზრდელობით ნაწილში - კირილ ილიუხინს
სექსუალურ ძალადობაში. ეს ისტორია შეიძლებოდა მიეჩქმალათ, რომ არა ანდრია
კურაევი, რომელმაც მოვლენათა დეტალები გაახმაურა საკუთარ ბლოგში.
სემინარიის მოსწავლეების ჩვენებით სასწავლო დაწესებულების ყველა
ხელმძღვანელი აღმოჩნდა სოდომისტი!
”რაც შეეხება ყაზანში მხილებულ ილიუხინს, მისი გადაყვანა სცადეს სხვა ეპარქიაში, -
დანანებით აღნიშნავდა კურაევი - რადგან, სამწუხაროდ”, ”ცისფერმა ლოჟამ” ძალიან
ღრმად გაუშვა თავისი მეტასტაზები. მათ აქვთ ერთმანეთთან ”ცისფერი სოლიდარობა”.
2. აფხაზეთში გარკვეული დროით ცხოვრებისა და იქაური ვითარების გაცნობის შემდეგ
კურაევმა დაადგინა დღევანდელ მცხოვრებთა არაავტოქტონურობა. აი, მისი დასკვნა:
”ეს არის სერიოზული საკითხი - რა მიმართება აქვთ აფხაზეთთან იმ ადამიანებს,
რომელთაც ჩვენ დღეს ვეძახით აფხაზებს? აფხაზეთის ტერიტორიაზე არსებობს
გამაოგნებელი ქრისტიანული ტაძრები. არსებობდა უძველესი აფხაზური სამეფო. იყო
აფხაზური ეკლესია. ეს სიმართლეა. საკითხი მხოლოდ ის გახლავთ: რა
დამოკიდებულება აქვთ მათთან იმ ადამიანებს, რომლებიც დღეს იქ ცხოვრობენ?
პარადოქსი მდგომარეობას იმაში, რომ თავის თავს ისინი უწოდებენ ”აფსუას”, თავის
ქვეყანას უწოდებენ ”აფსნის” და არა ”აფხაზეთს”; ხოლო ”აფხაზეთი” ქართული
სიტყვაა. ანუ, ისინი, ვინც ოდესღაც იწოდებოდნენ აფხაზებად, წარმოადგენდნენ
ქართულ ეთნოსს, როგორც მაგალითად მეგრელები და სხვანი. ქართველი
მეცნიერებიც მიიჩნევენ, რომ, აუთენტური აფხაზები იყვნენ მართლმადიდებლები -
ერთიანნი ქართველ ხალხთან ეკლესიურად და ასე შემდეგ... ისინი ამოწყვიტეს და
განდევნეს ზღვის პირიდან თურქებმა XVI-XVII საუკუნეებში, ისინი გაქრნენ ან
გაიხიზნენ საქართველოს ღრმა მთიანეთში, აღმოსავლეთში. ხოლო დაცარიელებულ
სანაპირო მიწებზე თურქებმა მთებიდან ჩამოასახლეს ჩერქეზები და უთხრეს -
იცხოვრეთ ამიერიდან აქ. გამოდის, რომ აფხაზეთის დღევანდელი მოსახლეობა სულ
ახალი ჩამოსახლებულია. მაგრამ მათ სიამოვნებთ იმ უძველესი ტაძრების
მშენებლებად იგრძნონ თავი, ისევე, როგორც ვალახები ნეტარებენ იმით, რომ თავს
ძველი რომაელების მემკვიდრეებად მიიჩნევენ და თავს რუმინელებს უწოდებენ”.
3. კურაევს ადანაშაულებენ იმაში, რომ ის გამოდის მადონას კონცერტების
წინააღმდეგ; სუროგატული დედობის წინააღმდეგ - ფილიპ კირკოროვის და ალა
პუგაჩოვას მაგალითზე და ამ დროს ქომაგად უდგება ” Pussy Riot”-ის ჯგუფს.
პროტოდიაკვანი ანდრია კურაევი მართლაც არ თვლიდა Pussy Riot"-ის პანკ-ლოცვას
ღვთის გმობად და სიწმინდეების შეურაცხყოფად და ზომაზე მეტად მკაცრად მიიჩნევდა
მათ დატუსაღებას:
”მათი გამოხტომა, ცხადია, ხულიგნობა იყო, - აღნიშნავდა იგი - მაგრამ, მხოლოდ
იურიდიულ ენაზე. ეკლესიურად ეს ღვთის გმობა არ არის. იმიტომ, რომ, მათ ტაძარი
არც გაუძარცვავთ და არ შეურაცხუყვიათ; ისინი მღეროდნენ - ”ღვთისმშობელო,
განდევნე პუტინი”. პუტინი კი ღმერთი არ არის... ისიც დავუშვათ, რომ გოგონები ვერ
აცნობიერებდნენ, რას სჩადიოდნენ - მაგრამ განა ამის გულისათვის ისინი უნდა
მოათავსონ სატუსაღოში, იქ, სადაც მრუდდება ადამიანთა ბედისწერა?”
4. ანდრია კურაევმა 2012 წლის 4 თებერვალს ”პოკლონნაია გორაზე” გამართული
პუტინის მომხრეთა მიტინგი მიიჩნია იქაურობის წაბილწვად. აი, რას წერდა ის:
”იქ იყო პანკ-სტალინისტების ფეერიული კრება. პროხანოვი, შევჩენკო, ბაგიროვი
(კაცი, რომელსაც პეტერბურგისთვის კიდევ ერთი ბლოკადის გადატანა აქვს
ნასურვები), კურგინიანი, დუგინი. ამ უკანასკნელმა ბრძანა, რომ ”მაცხოვრის ტაძრში
პანკ-ლოცვის ჩატარებისთვის ” Pussy Riot”-ის გოგონები იმსახურებდნენ ”კოცონზე
დაწვას”!
სწორედ ამ სიტყვების პასუხად მიიჩნევდა კურაევი თავყრილობას წმინდა ადგილის
წაბილწვად და დაასკვნიდა: ”ხომ გასაგებია, რა მოხდება, ეს მწერლები
ხელისუფლებაში რომ აღმოჩნდნენ?”
მკითხველი იოლად დარწმუნდება, რომ ზემოთ მოყვანილი მხილებანი შეუთავსებადია
დღევანდელი რუსული ეკლესიის შიდა და საგარეო კურსთან და, ამდენად,
მართლისმთქმელი პროტოდიაკვანი სრულიად დამსახურებულად აღმოჩნდა ამ
ეკლესიის სასულიერო აკადემიის გარეთ!

წყარო: ივერიელის ბლოგი


--------------------
ბეტმენი ხელს არ აწერს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 5 2014, 03:17 PM
პოსტი #463


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



qetevano
დასათხოვი იყო ...
მაგარს უბერავს...


biggrin.gif


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 11 2014, 10:35 PM
პოსტი #464


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ღმერთთან სიახლოვისთვის სამხრეთ აფრიკელებმა ბალახის ჭამა დაიწყეს (+6 ფოტო)
სამხრეთ აფრიკელმა პასტორმა მრევლს მოუწოდა, მიირთვან ბალახი და ამ გზით "ღმერთთან უფრო ახლოს" იქნებიან.

მას შემდეგ, რაც პასტორმა ლესეგო დანიელმა მსგავსი შინაარსის განცხადება გააკეთა, პრეტორიას მცხოვრებლები ქუჩებში გავიდნენ და ბალახის ჭამა დაიწყეს. დასავლურ გამოცემებში დაბეჭდილმა ფოტოებმა, სადაც აღბეჭდილია თუ როგორ "სადილობს" ხალხი ბალახით, მავანი აღაშფოთა.

ბალახის ჭამის შემდეგ უამრავი ადამიანი მოიწამლა.


წყარო/Source: http://www.ambebi.ge/mozaika/94227-ghmerth...l#ixzz2q7HeflJ1


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 14 2014, 09:12 PM
პოსტი #465


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



აფრიკელი ქრისტიანი - ”რატომ შევჭამე მუსლიმის ფეხი?”
აფრიკელი ქრისტიანი - ”რატომ შევჭამე მუსლიმის ფეხი?”
14-01-2014
თავდაპირველად ცენტრალური აფრიკის რესპუბლიკაში ქრისტიანები თავად იყვნენ სამიზნეები, მაგრამ ახლა მათი რელიგია ანგარიშგასაწევი ძალაა - ახლა ამ ქვეყანაში მუსლიმად ყოფნაა სახიფათო. შეტრუსულ და ნაკუწებად დაფლეთილ მუსლიმის სხეულს ქუჩაში მიათრევენ. ახლახანს ქრისტიანებმა მუსლიმი მოკლეს. მათ სათავეში ვანჯა მაგლუა ედგა, მეტსახელად "ცოფიანი ძაღლი". იმ საბედისწერო დღეს ის სიძულვილით იყო დაბრმავებული. ის ყვება, რომ შური იძია, რადგან მუსლიმებმა მთელი ქრისტიანული ოჯახი გაჟლიტეს - მათ შორის ფეხმძიმე ქალი და ჩვილი ბავშვი.

"მათ კარი შეამტვრიეს და ბავშვი შუაზე გააპეს. მე მათზე შურისძიების პირობა დავდე" - ამბობს მაგლუა. და მართლაც, მან კალიბალიზმის აქტით იძია შური. თავიდან მსხვერპლი - შემთხვევითი მუსლიმი დანით დაჩეხა, მერე ბენზინი გადაასხა და ცეცხლი წაუკიდა, ბოლოს კი ფეხი ძვლებამდე მოაჭამა.

"აი, ამიტომ მეძახიან "ცოფიან ძაღლს" - ამბობს მაგლუა.

პ.ს. მას შემდეგ რაც 2013 წლის ნოემბრის ბოლოს ხმა დაირხა, რომ ისლამისტი მეამბოხეები ქრისტიანულ საძმოებს ატერორებდნენ, ცენტრალური აფრიკის რესპუბლიკაში კვლავ გამწვავდა რელიგიათაშორისი კონფლიქტი. მაშინ კონფლიქტის მოგვარება ფრანგული მხარის შუამდგომლობით მოხერხდა.

თუმცა როგორ ჩანს, ბოლომდე არა, რადგან საპასუხო ძალადობის ტალღა ახლა უკვე ქრისტიანების მხრიდან წამოვიდა.

http://www.kvirispalitra.ge/msoflio/20248-...imis-fekhi.html


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 16 2014, 03:11 PM
პოსტი #466


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ANALYSIS: Pope Francis’ cardinals point the way to Catholicism’s future
David Gibson | Jan 12, 2014 | 14 Comments
407 159reddit142 15

Show caption

Cardinals listen during Pope Francis’ grandiose inauguration Mass on Tuesday (March 19) at St. Peter’s Square in the Vatican. RNS photo by Andrea Sabbadini
This image is available for Web and print publication. For questions, contact Sally Morrow.

(RNS) In naming his first batch of new cardinals on Sunday (Jan. 12), Pope Francis made some surprising choices that largely confirmed the characteristics he wants in the Catholic Church he leads: a greater focus on the poor, a bigger voice for the Global South and a reduced emphasis on the traditional hierarchical perks.

True to form, Francis wrote each of the new cardinals and stressed that the new title “does not imply promotion.” He asked them to refrain “from any expression of worldliness or from any form of celebration contrary to the evangelical spirit of austerity, sobriety and poverty.”

Some had expected Francis to leave his mark by pushing well beyond the ceiling of 120 cardinals under the age of 80 who are eligible to vote in a conclave.

(Cardinals who turn 80 no longer have a vote, and Francis also named three cardinals 80 and older as a kind of Catholic version of a lifetime achievement award.)

Instead, he distributed 16 new red hats — just two more than the 14 current vacancies — to bishops in unexpected places, such as Haiti and Burkina Faso, among the world’s poorest nations, as well as South Korea and the Philippines, a second for that island nation.

Five of the new electors are from Latin America, boosting representation in the College of Cardinals from the pope’s home continent by a third, including Francis’ own successor in Buenos Aires, Archbishop Mario Poli.

Four of the new “princes of the church” will be from the Roman Curia, the papal bureaucracy that has been dogged by scandal and dysfunction in recent years, and three of them are Italian. But those three are also his hand-picked aides, and Francis shocked traditional sensibilities by declining to give red hats to the traditional “cardinalatial” sees of Venice and Turin.


Show caption

“The Breakdown: Cardinals compared to Catholics,” Religion News Service graphic by T.J. Thomson
This image is available for Web and print publication. For questions, contact Sally Morrow.

“Under Francis, we are in a period when old schemes of ecclesial power and authority, and promotion, are being set aside in favor of a new emphasis on pastoral care in support of the marginalized and the suffering,” wrote Robert Moynihan, editor of Inside the Vatican magazine.

The pope instead will give a red hat to the archbishop of Perugia, the first cardinal for the small hilltop town in the central Umbria region of Italy since the late 1800s. The reason: Archbishop Gualtiero Bassetti has a reputation as a pastoral churchman — “a figure said to more accurately reflect Francis’ identikit of a shepherd with the ‘smell of the sheep,’” as blogger Rocco Palmo put it.

Canada will get one new cardinal — Archbishop Gerald C. Lacroix of Quebec — but the U.S., which has a full complement of cardinals, was shut out for the first time since John Paul II included no Americans in his first picks in 1979.

All told, 12 of the 16 new voting-age cardinals are from different countries around the world and virtually every region: two from Europe, two from North and Central America, three from South America, two from Africa, and two from Asia.

As Vatican-watcher John Thavis put it, this first round of appointments was a geographic shift “but no earthquake.” Francis did not raise the number of voting-age cardinals to dilute the influence of the Curia or Europe, nor did he name lay people as cardinals or announce a new role for the College of Cardinals.

“The fact that he chose not to make such radical changes reflects several factors,” Thavis wrote. “First, Francis probably did not want to be seen as revamping the very institution that elected him only 10 months ago. If deeper changes are needed, they can easily come later in his pontificate.

“Second, he may be convinced that a shift toward more pastoral leaders and fewer bureaucrats in the College of Cardinals is something that can be accomplished gradually. Over the next five years, he will have an opportunity to name at least 40 additional cardinals.”

Finally, Thavis said it may be that Francis doesn’t see the cardinals as the key to reforming the church.

The cardinals’ main duty for now is to elect a new pope, and Francis may want to focus on other means to promote a more collaborative church, such as calling a wider range of bishops and other church leaders together in regular synods, or meetings, in Rome to discuss challenges and changes.

Francis’ picks on Sunday did signal that he not only wants pastoral leaders for the church but he also wants men who bring a moderate, less doctrinaire and less flamboyant approach to ministry — in effect, prelates more in line with his own style.


Show caption

“Change in the number of cardinals per country/region over the past decade,” Religion News Service graphic by T.J. Thomson
This image is available for Web and print publication. For questions, contact Sally Morrow.

This shift in style was also seen in his decision to name British Archbishop Vincent Nichols of Westminster a cardinal and not to give a red hat to a number of eligible “culture warrior” types, such as Archbishop Andre-Joseph Leonard of Belgium or even Archbishop William Lori of Baltimore.

Also interesting were Francis’ choices among the “honorary” cardinals he named — three men 80 or older who would not be able to vote in a conclave. Such choices are a way that popes telegraph the kind of church they hope to shape.

Among the three is 98-year-old Archbishop Loris Capovilla, a revered figure in progressive circles who was the secretary to Pope John XXIII, who died in 1963 after launching the modernizing Second Vatican Council. Francis will canonize “Good Pope John” in April.

Then again, left off the list was Dublin Archbishop Diarmuid Martin, who has been a powerful voice for combating clergy sexual abuse. Victims’ advocates lamented his absence.

But there are indications that Francis may prefer to create cardinals in small, regular batches rather than doing so every two or three years in a grand ceremony. So the next flock could be sighted sooner rather than later.

When the new cardinals receive their red hats at the Feb. 22 consistory it will bring the total number of cardinals to 218 and the number of cardinals under age 80 — and therefore eligible to vote in a conclave — to 122; that number will drop to 120 in March when two current cardinals turn 80.

Via Catholic News Service, here is the list of the 16 new cardinal-electors in order of seniority; the last three are the cardinals over 80 who cannot vote in a conclave.

Italian Archbishop Pietro Parolin, Vatican secretary of state, 59 (he turns 60 on Jan. 17).
Italian Archbishop Lorenzo Baldisseri, general secretary of the Synod of Bishops, 73.
German Archbishop Gerhard L. Mueller, prefect of the Congregation for the Doctrine of the Faith, 66.
Italian Archbishop Beniamino Stella, prefect of the Congregation for Clergy, 72.
English Archbishop Vincent G. Nichols of Westminster, 68.
Nicaraguan Archbishop Leopoldo J. Brenes Solorzano of Managua, 64.
Canadian Archbishop Gerald C. Lacroix of Quebec, 56.
Ivorian Archbishop Jean-Pierre Kutwa of Abidjan, Ivory Coast, 68.
Brazilian Archbishop Orani J. Tempesta of Rio de Janeiro, 63.
Italian Archbishop Gualtiero Bassetti of Perguia-Citta della Pieve, 71.
Argentine Archbishop Mario A. Poli of Buenos Aires, 66.
Korean Archbishop Andrew Yeom Soo-jung of Seoul, 70.
Chilean Archbishop Ricardo Ezzati Andrello of Santiago, 72.
Burkinabe Archbishop Philippe N. Ouedraogo of Ouagadougou, Burkina Faso, 68.
Philippine Archbishop Orlando B. Quevedo of Cotabato, 74.
Haitian Bishop Chibly Langlois of Les Cayes, 55.
Italian Archbishop Loris F. Capovilla, personal secretary of Blessed John XXIII, 98.
Spanish Archbishop Fernando Sebastian Aguilar, retired, of Pamplona, 84.
Saint Lucian Archbishop Kelvin E. Felix, retired, of Castries, 80.

http://www.religionnews.com/2014/01/12/pop...licisms-future/


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 20 2014, 09:28 PM
პოსტი #467


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



მონაზონმა, რომელმაც არ იცოდა, რომ ფეხმძიმედ იყო, იმშობიარა
იტალიაში, ქალაქ რიეტიში მცხოვრებმა მონაზონმა, რომელმაც არც კი იცოდა, ფეხმძიმედ რომ იყო, იმშობიარა.

31 წლის მონაზონი ძლიერი მუცლის ტკივილით ადგილობრივ საავადმყოფოში გადაიყვანეს. მას ეგონა, რომ მოიწამლა და ტკივილის გასაყუჩებლად ძლიერი მედიკამენტი სჭირდებოდა. მოულოდნელად კი სამშობიარო ბლოკში აღმოჩნდა. მან ახალშობილ ვაჟს

რომის პაპის პატივსაცემად ფრანცისკი დაარქვა. რიეტის მერი, სიმონე პეტრანგელი გავრცელებულ ინფორმაციას ადასტურებს და ახალგაზრდა ქალის ვინაობას საიდუმლოდ ტოვებს.

"არ ვიცოდი ფეხმძიმედ თუ ვიყავი. მხოლოდ მუცლის ძლიერი ტკივილი მქონდა", - ამბობს მონაზონი.

ადგილობრივები ახალბედა დედისთვის და ჩვილისთვის ტანსაცმელსა და სხვადასხვა პროდუქტს აგროვებენ. მონაზონის ფეხმძიმობა სრული მოულოდნელობა იყო სხვა მონაზვნებისთვისაც. ის რიეტის ქალთა მონასტერში მოღვაწეობს, რომელიც მოხუცებულთა სახლს პატრონობს.


წყარო/Source: http://www.ambebi.ge/mozaika/94880-monazon...l#ixzz2qxdP2Huw


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Jan 22 2014, 07:51 PM
პოსტი #468


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



Сегодня утром монахи Киево-Печерской лавры отец Гавриил, отец Мелхиседек и отец Ефрем стали на ул. Грушевского в Киеве с крестом и иконами между митингующими и «Беркутом» и прекратили противостояние. Они вышли как миротворцы, не для того, чтобы поддержать одну из сторон.

Хотя им предлагали стать «с народом», отцы только молились и пели тропарь Пасхи «Христос Воскресе...», сообщает страница в facebook Раменского благочиния Москвы. Столкновения прекратились.

Как стало известно «Православию в Украине», около 09:00 утра священнослужители Украинской Православной Церкви пришли на улицу Грушевского, разместились между противоборствующими сторонами и стали молиться, призывая стороны к завершению конфликта и покаянию.

Монахи не намерены уходить, пока ситуация полностью не стабилизируется.

Священство, сменяя друг друга, продолжает свой молебный пост на Грушевского. Об этом в 19:30 на своей странице в facebook написал архимандрит Алипий (Светличный):

«Только что приехал домой переодеться и отогреться. Пишу по-быстрому. По быстрому потому, что к 12 ночи надо вернуться на майдан, который переместился всей своей агрессивной частью на ул. Грушевского. С 14 часов стоял с братией Десятинного монастыря на молебном посту. После 18 часов приехали отцы Виктор -секретарь епархии и Георгий- прессекретарь. Они подменили меня. За что благодарен, потому что от холода мышцы на шее свело.
Вы даже не представляете как это важно там стоять священству!
Сколько людей подходило( и в масках тоже! тайком) и благодарили, что мы стоим там. Удивлялись, что Московского Патриархата. Пишу быстро: еще зуб на зуб не попадает. И надо собираться обратно». Батюшка планирует там быть до 6 утра.

Силовое противостояние между митингующими и сотрудниками правоохранительных органов началось 19 января, после неудавшейся попытки демонстрантов прорвать милицейский кордон и выйти к зданию Верховной рады. Протестующие требовали отмены законов, принятых 16 января.

21 января 2014 года

http://www.pravoslavie.ru/news/67755.htm


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
შანკარა
პოსტი Feb 22 2014, 04:38 AM
პოსტი #469


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 51
რეგისტრ.: 22-February 14
წევრი № 13,586



წმ. ანდრია პირველწოდებულის სახ. ქართული უნივერსიტეტის
ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკ. II კ. სტუდენტი ღვთისავარ ჩაბრავა

რვა მართლმადიდებლური არგუმენტი რეინკარნაციისა და აღმოსავლური (დჰარმული)
სწავლებების წინააღმდეგ და მათი თეოსოფიური კონტრარგუმენტები

დჰარმული მოძღვრებებისა და თეოსოფიის საერთო (ანტიაბრაამული) აპოლოგია

וסןיא काली
(ათეისტური მატერიალიზმისა და აბრაამული რელიგიების წინააღმდეგ)

მართლმადიდებლური არგუმენტი: „ამდენად, ადამიანის ინდივიდუალობაც ილუზიაა. მაშ, ვინაა სიყვარულის სუბიექტი? თუ მოყვარული სხეულებრივი ადამიანია, მაშინ გამოდის, რომ უყვარს ილუზიას, ხოლო თუ მოყვარული ატმანია მაშინ საკუთარ სიყვარულთან ანუ ეგოცენტიზმთან და თვითგაღმერთებასთან გვაქვს საქმე, ე.ი. თუ ადამიანს უყვარს სხვა ადამიანი, როგორც ინდივიდუმი, მას უყვარს მირაჟი და ილუზია, ხოლო, თუ ადამიანს ატმანი უყვარს, მაშინ, რადგან ატმანი ერთია, ამიტომ მას საკუთარი თავი უყვარს. ინდუიზმის უმთავრესი „დოგმატია“: „შენ ხარ ის“ (სანსკ. „ტატ ტვამ ასი“). რა სიყვარულზე შეიძლება ამ შემთხვევაში ვილაპარაკოთ, როცა სიყვარულის ობიექტი და სუბიექტი ერთი და იგივეა: ატმანს უყვარს საკუთარი თავი ბრაჰმანის სახით და პირიქით. მაშ ვინ უყვარს და ვის ერწყმის იოგი, თუ ყოველივე ილუზიაა, ხოლო მისი ატმანი აბსოლუტის იგივეობითია? ამის გამოა, რომ იოგი სიყვარულსაც ისეთივე დამღუპველ ვნებად მიიჩნევს, როგორც სიძულვილს, რადგან იგი მას მატერიალურ ე.ი. ილუზორულ სამყაროზე აჯაჭვავს.“ (წყარო: მართლმადიდებელი აპოლოგეტის ზურაბ ეკალაძის მართლმადიდებლური სტატია - „რეინკარნაცია და ქრისტიანობა“ www.orthodoxy.ge)
კონტრარგუმენტი #1: ჯერ ეს ერთი დავიწყოთ იმით, რომ ადამიანის ინდივიდუალობა ილუზია არაა, ადამიანის ინდივიდუალობა ორნაირი არსებობს: სულიერი ანუ ჯივატმიკური და ფშვინიერი ანუ ბუდჰიკურ-მანასიკურ-კაუზიური, სულიერი ინდივიდუალობა, ესაა ზესულიერი, უსახო, უსაწყისო, უსასრულო და უფორმო, ყოვლისმომცველი ზეცნობიერი არსი. ატმანი ანუ ეს არსი, სხვა არაფერია თუ არა ერთიანი და არადიფერენცირებული სულიერი ცნობიერება, ყოვლისგამჭოლი და ყოვლისმომცველი, იმანენტური და ტრანცენდენტური, ისაა სიყვარულისა და ჰარმონიის, სიკეთისა და სინათლის აბსოლუტური პირველარსი და დასაბამი, სიცოცხლის, მარადიული არამატერიალური ზესულიერი სიცოცხლის ზეკოსმიური ზესამყაროული არსი, რომელიც არის ყოველივე ცოცხალის ერთიანი და განუყოფელი არადისკრეტული საფუძველი. სიყვარულის სუბიექტი ეს ატმანი ვერ იქნება, ეს გასაგებია. მაგრამ ისიც გასაგებია, რომ სიყვარულის სუბიექტი შესაძლოა იყოს კაუზიური საფშვინველი როგორც მეორადი არსი, რეზულტატი და შედეგი პირველარსისა. კაუზიური საფშვინველი - ბუდჰი-მანასი ანუ ტაიჯასა ესაა ცოცხალი, მოაზროვნე არსება, რომელიც გრძნობს, ფიქრობს, აზროვნებს, გააჩნია მისწრაფებები და იმედები, ფსიქომენტალური ფუნქციები, თვისებები და ატრიბუტები. კაუზიური (ბინარული) საფშვინველი განსხვავებით მარადიული ატმანისაგან მრავალია და არა ერთი. ატმანი ანუ სული, ბუდისტური ტერმინოლოგიით პარანიშპანა სვაბჰავა იგივე კაბალისტური ეინ სოფი იგივე ზოროასტრული ზარვან აკარანა ანუ ვედანტური ნირგუნა ბრაჰმანი იგივე დაო– ერთადერთია და მოიცავს ყოველივეს და განმსჭვალავს, ხოლო საფშვინველი ბევრია. ყველა ცოცხალ არსებას საკუთარი პერსონალური საფშვინველი გააჩნია. საფშვინველი სამია: ღვთაებრივი, ადამიანური და ცხოველური ანუ ფსიქიკური. ამათგან მესამე ფსიქოასტრალური მატერიალური ელემენტებისაგან შედგება და არააბსოლუტურია და ამიტომაც მოკვდავია და წარმავალი, ეფემერული, ისაა წყარო მატერიალური ვნებებისა და სურვილებისა, ადამიანური და ღვთაებრივი საფშვინველები მარადიულნი და უკვდავნი არიან, მაგრამ მატერიალურ ენერგიებთან და მატერიის ნაწილაკებთან შეხებისას განიცდიან მოქცევით დეფორმაციებსა და გამრუდებებს, ადამიანური საფშვინველის - მანასის და ღვთაებრივი საფშვინველის - ბუდჰის ჭეშმარიტი ბუნება არის - მარადისობა, ცნობიერება და ნეტარება (სატ-ჩიტ-ანანდა), ანანდას თვისება მატერიასთან შეხების გამო გამოწვეული დეფორმაციებით ხანაც ლებულობს და ხანაც ისევ ნორმაში მოდის. სიყვარულის სუბიექტი არის ცოცხალი გონება - ადამიანური საფშვინველი და ცოცხალი ინტელექტი - ღვთაებრივი საფშვინველი, სხეული ილუზიაა, ხოლო საფშვინველი არა! აი ასე! ბუდჰის უყვარს ბუდჰი, მანასს უყვარს მანასი და არა ატმანს ატმანი, ბუდჰი აზროვნებს, მანასი აზროვნებს და არა ატმანი, ატმანი არის საფუძველი ანუ თესლი, საფშვინველი არის ყლორტი, ხოლო სხეული ნაყოფი. ატმანი არის თესლი უქმნელი და უშობელი, მარადის არსებული, დაუბადებელი... საფშვინველი ყლორტი ტანჯული, დატყვევებული, მოაზროვნე და მოსიყვარულე, სამსახოვანი, საგვამოვანი; ფსიქიკური, მენტალური და სულიერი (უგუნური, გონიერი და სულიერ-ინტელექტუალური), სხეული ესაა - მატერია სამსახოვანი, სამგვამოვანი; სულიერი, მშვინვიერი და ხორციელი (კაუზიური, ასტრალური და ფიზიკური), უსასრულოდ და უსაზღვროდ დაყოფადი, დისკრეტული და დიფერენცირებული ილუზორული სტრუქტურა. მატერია არის ბრაჰმანის უმდაბლესი რეზულტატი. პიროვნულობის ილუზია იბადება ფსიქიკური ეგოს – ახამკარას წიაღში და აღწევს გონებაში, ამრუდებს რა მის მენტალურ იდენტობას. პიროვნულობა წარმოადგენს ილუზიას რომელიც იქმნება ჯივას ანუ ცოცხალი არსების პოტენციური ენერგიის, უმეცრების ენერგიის, გონების, ინტელექტისა და ცნობიერების დამჩრდილავი, ჭეშმარიტი სულიერი მე–ს დამფარავი ძალის – ავარანა შაკტის და იშვარას ანუ უფლის პოტენციური ღვთაებრივი ენერგიის, ვირტუალური პროექციის ენერგიის – იოგა-მაიას ანუ ვიკშიპა შაკტის სინერგიული ზეგავლენით, ჯივას გონებაზე (მანასზე) და ინტელექტზე (ბუდჰიზე). იშვარას პოტენციური იოგა–მაია ესაა პროექციის ენერგია, რომლის მეშვეობითაც ხდება მატერიალური კოსმოსის პროექცია, როგორც ვირტუალური მატრიცისა, ეს ენერგია ნეგატიურად მოქმედებს ჯივაზე და ფარავს არა მარტო იშვარას და მის ჭეშმარიტ სიდიადეს, არამედ მთელი ყოფიერებისა და თითოეული ჯივას ჭეშმარიტ უმაღლეს მე–ს, მაგრამ იშვარაზე ეს ენერგია არანაირ ზეგავლენას არ ახდენს, რაც შეეხება ავარანა შაკტის, ეს არის ენერგია რომელიც გავს იოგა–მაიას, მაგრამ ჯივას არ შეუძლია მისი მართვა და მისი მეოხებით კოსმოსის განზომილებათა პროექცია, მსგავსად იშვარასი (უფლისა). ჯივას შეუძლია განთავისუფლდეს საკუთარი ავარანასა და უფლის მაიას ზეგავლენისაგან და შეიცნოს ჭეშმარიტება, მოიპოვოს ზე–კოსმიური სულიერი ნეტარება, მაგრამ ამას კოლოსალური ძალისხმევა სჭირდება, სწორედ ამიტომ რათა დაეხმაროს ჯივებს, იშვარა იცის რა მათი გასაჭირი, დროდადრო ეშვება მატერიალურ კოსმოსში, როგორც ღვთიური გონი განსხეულებული ადამიანის ფორმით და ქადაგებს სულიერ მეცნიერებას – ბრაჰმავიდიას, სწორედ ამისათვის არსებობენ წმინდანები, მაჰათმები, რიშები, ბოდჰისატვები და სხვა ღვთაებრივი არსებები. ადამიანს შეუძლია ისწავლოს თავისი ავარანა შაკტის, კაუზიური სხეულის ენერგიის მართვა, ასეთნი არიან წმინდანები და მოგვები. პიროვნულობის ილუზიას ბადებს ორი რამ: ინდივიდუალური უმეცრება (განპირობებული არაკონტროლირებადი ავარანასა და იოგა–მაიას ზეგავლენით) – ვიაშტა აჯნანა და ექსტრაპოლირებული და სინერგიული, გეომეტრიული პროგრესიით გაასმაგებული კოლექტიური უმეცრება – სამაშტი აჯნანა. პიროვნულობა ეს არის ახამკარას პრინციპი ადამიანში, მას აგრეთვე ეწოდება ფსიქიკური ეგო (აქედან მოდის ეგოიზმი), პიროვნულობას ბადებს არაკონტროლირებადი ახამკარა, გაძლიერებული ავარანასა და ვიკშიპას სინერგიული ზემოქმედებით. შუდხა მანასი ანუ სუფთა გონება და შუდხა ბუდჰი ანუ სუფთა ინტელექტი საკუთარ არსში არ შეიცავენ პიროვნული ეგოიზმის ნასახსაც კი. შუდხა მანასი და შუდხა ბუდჰი წარმოადგენენ სუფთა სულიერ ინდივიდუალობას სწორი იდენტიფიკაციური ასოციაციით, იდენტიფაკაციური ასოციაცია ანუ ლინგა ესაა გონების ერთერთი უნარი. გონებას გააჩნია რამოდენიმე ასოციაციური უნარი: იდენტიფიკაციური ასოციაცია – ლინგა, მახასიათებელი ასოციაცია – ლიაკშანა, თანმიმდევრობითი ასოციაცია – ანტარია და ინტენსიური ასოციაცია – ატიშაია, გონებას გააჩნია აგრეთვე დისფუნქციური ანუ დისოციაციური უნარი – ვიროდხა, მენტალური ფრაგმენტაცია – ვიიოგა და მრავალი სხვა უნარი. გონების რვა მთავარი იპოსტასი–ფუნქციაა: ჯიოტირმანას ანუ დეივამანას – ფუნქცია, რომელიც აცოცხლებს და აფხიზლებს, ააქტიურებს გრძნობით ორგანოებს გამოღვიძებისას და რომელიც საკუთარ თავში ისრუტავს დღის მანძილზე შთაბეჭდილებებს და ამ შთაბეჭდილებებით დატვირთული აქტიურდება ძილის დროს და ეხმარება ტვინს (გონებას) მუშაობაში, მანიშანახმანასი – რაციონალობის პრინციპი, რომელიც ანსხვავებს სინათლეს სიბნელისაგან, სიკეთეს ბოროტებისაგან, მართალს არამართალისაგან, სწორსარასწორისაგან, დიფერენციაციული დუალისტური დიალექტიკური შემეცნების ფუნქცია, პრაჯნანამანას – სიბრძნის საცავი, ჩეტასმანასი – მეხსიერების ბლოკი, მენტალური რეგისტრატორი, ინფორმაციული ბანკი, დხრიტიმანას – შთაგონებისა და სულიერი, მენტალური სიმტკიცის პრინციპი, სიმამაცე და სიმედგრე, ძალა რომელიც ადამიანს ეხმარება წინაღობათა გადალახვაში, საპტა ხოტრი ვისტარაკა მანას – ათი პრანას და ჯივატმანის (სულისა) და პრაკრიტის დამაკავშირებელი ძალა, ტრი კალია პარიგრიხიტრი მანას – წარსულის, აწმყოსა და მომავლის მაინტეგრირებელი, დროისა და სივრცის მაინტეგრირებელი ძალა და ბოლოს ხრიდ პრატიშტხა იავიშტხა მანას – გრძნობათა და სასიცოცხლო ენერგიათა მაკონტროლებელი ცენტრი, გულის ცენტრი. როდესაც პიროვნულობის ეგოისტური პრინციპი მძლავრობს, გონების ზემოთხსენებული ფუნციები ხარვეზებით მუშაობენ.
მართლმადიდებლური არგუმენტი: „ინდუიზმში აბსოლუტი ერთადერთ ყოფიერებად, ერთადერთ ჭეშმარიტად არსებულ არსად მოიაზრება. ინდუიზმისათვის პიროვნება თვითგამოხატვა კი არ არის, არამედ თვითშეზღუდვაა. ინდური ტრიმურტი სამი პიროვნება კი არ არის, არამედ იგი აბსოლუტის მყოფობის სამ მოდუსს წარმოადგენს - ბრაჰმას, ვიშნუსა და შივას (შექმნა, შენახვა, მოსპობა) მათი მრავალნაირი ავატარების (გამოვლინებების) სახით. ამდენად, ამგვარი ღვთაების სიყვარული - ესაა უპიროვნო ძალის, ან ნიღბის სიყვარული“ (წყარო: მართლმადიდებელი აპოლოგეტის ზურაბ ეკალაძის მართლმადიდებლური სტატია - „რეინკარნაცია და ქრისტიანობა“ www.orthodoxy.ge)
კონტრარგუმენტი #2: ჭეშმარიტად მართალია ის რომ ინდუიზმში, კონკრეტულად კი ვედანტაში, უფრო კონკრეტულად კი ადვაიტა და შუდხა ადვაიტა ვედანტაში ერთადერთ ჭეშმარიტ ყოფიერებას წარმოადგენს აბსოლუტი ანუ ბრაჰმანი, მაგრამ მართლმადიდებელ აპოლოგეტებს ავიწყდებათ რომ ეს ბრაჰმანი იგივეა რაც თითოეული ცოცხალი არსების ატმანი ანუ სული, სულიერი ცნობიერება, ღვთაებრივი სუბსტანცია, საფუძველი ყოველგვარი არსებობისა და ყოფიერებისა, ეს აბსოლუტი არის არც არსებული, არც არ არსებული, არც არ არსებული და არ არ არსებული ერთდროულად, არც არსებული და არ არსებული ერთდროულად, მოკლედ რომ ვთქვათ ეს აბსოლუტი არის თავად გადაუჭრელი განუსაზღვრელი პარადოქსი, ის შეუცნობადია და უხილავი, ისაა ყველა ჩვენთაგანის უმაღლესი მე. ადამიანის არსება ბინარულია და შედგება ორი საწყისისაგან სინათლისა და წყვდიადისაგან ანუ სულიერი (სულიერ-ფშვინიერი, უმაღლესი) საწყისისაგან და მატერიალური (ფშვინიერ-მატერიალური, უმდაბლესი) საწყისისაგან, პიროვნულობა განეკუთვნება მატერიალურ საწყისს, ხოლო ინდივიდუალობა სულიერს და არა პირიქით, ჩვენ თეოსოფებმა ეს ძალიან კარგად ვიცით, მართლმადიდებლებს საუბედუროდ ეს სრულებით უკუღმა ესმით, უმდაბლესი მატერიალური საწყისი ადამიანისა ესაა - ფსიქიკური საფშვინველი - ფსიხეია ანუ ნეფეში, ასტრალური სხეული, ეთერული სხეული და ფიზიკური სხეული, ის მოკვდავია, დისკრეტული, დიფერენცირებული და დეტერმინირებული, უსასრულოდ დაყოფადი, არარაობამდე დაყვანით, ხოლო სულიერი საწყისი მარადიულია და არადიფერენცირებული, არადეტერმინირებული და არადისკრეტული, ინდივიდუალობა სწორედ რომ მას განეკუთვნება, ბრაჰმა, ვიშნუ და შივა, ისევე როგორც მათი მეწყვილე ქალღმერთები - მაჰასარასვატი, მაჰალაკშმი და მაჰაკალი, ეს უბრალოდ მოდუსები კი არაა არამედ ცოცხალი საფშვინველები, ცოცხალი და გონიერი არსებები, აღვსილნი ღვთაებრივი ძალითა და სიყვარულით, ავატარები ესენია ღვთაებრივი განსხეულებები ამ ღვთაებათა (ღვთაებრივ საფშვინველთა), ეს ღვთიური ინდივიდუუმები რეალურები და ნამდვილები არიან. არსებობს მულტისამყაროების უსასრულო მირიადები, ალტერნატიულ და პარალელურ რეალობათა უსასრულო მირიადები, ერთი და იგივე ღვთაებას, მაგალითისათვის შაკტის (ან ნებისმიერ სხვა ღვთაებას), შეუძლია იარსებოს, ერთდროულად ყველა სამყაროში, ყველა განზომილებაში, ყველა რეალობაში, აურაცხელი რაოდენობის და სხვადასხვა კლასის (კოსმიური, სოლარული, ლუნარული, პლანეტარული და ადამიანური) ღვთაებრივი (და ნახევრადღვთაებრივი) ავატარების სახით, რომელთაგან თითოეული მისი სულიერი ინდივიდუალობის უნიკალურ და განუმეორებელ, ღვთაებრივ იპოსტასთაგან ერთერთს წარმოადგენს, თითოეული ავატარა ქალღმერთი შაკტისა, ისევე როგორც ნებისმიერი სხვა ღვთაებისა, ესაა ერთიანი ბრაჰმანის, მარადიული სულიერი ცნობიერების და უმაღლესი შაკტის; დასაბამიერი ძალის, ზესულიერი მარად ქალური ენერგიის, ერთერთ ღვთაებრივ გამოვლინებას, იმაგინაციას, იდეაციას, ინსპირაციას და სუპრამენტალურ-სულიერ-ფსიქიკურ იპოსტასს, ასპექტს. კონკრეტული ღვთაება ესაა უმაღლესი ბრაჰმანისა და მისი მეორე მხარის - უზენაესი შაკტის ერთ ერთი გამოვლინება, იპოსტასი ასევთქვათ, რომელთაგან თითოეულს გააჩნია ავატარების ანუ მატერიალური ინკარნაციების, ფშვინიერი იმაგინაციების, იდეაციების, ინსპირაციების და იპოსტასების უსასრულო მირიადები, თითოეული კონკრეტული ავატარა ესაა კონკრეტული ღვთაების, უმაღლესი ბრაჰმანის გამოვლინების (სარგუნა ბრაჰმანის) ცოცხალი იპოსტასი, კოსმიური გონი, ცოცხალი გონი, ცოცხალი და უნიკალური ფშვინიერი მონადა. ვიმეორებ კიდევ ერთხელ, თითოეული ღვთაება, ქალღმერთი თუ კაცღმერთი, ერთდროულად ყველა მულტისამყაროში იმყოფება ავატარების მთელი მირიადების სახით, რომელთაგან თითოეული თან იდენტურიცაა და თან სრულებით განსხვავებულიც, თითოეული მათგანი ესაა პირველადი ინდივიდუუმის (უფრო ზუსტად მულტივიდუუმის) ერთერთი მეტაფიზიკური ჰიპერკვანტური ვარიაცია და კომბინაცია, ავატარა იგივეა ღვთაებისათვის, რაც სხივი მზისათვის, მზეს უამრავი სხივი გააჩნია და თითოეული მათგანი მისი განუყოფელი ნაწილია, ჩვენ ვერ ვიტყვით რომ ვთქვათ ესა თუ ის სხივი მზის სხეულის ნაწილი არაა მარტო იმიტომ რომ მზიდან შორსაა წამოსული სივრცეში, მაგრამ ამავდროულად ვერც იმას რომ სხივი ესაა მზე, პირდაპირი გაგებით და აგრეთვე მესამე სრულებით პარადოქსალური რამის თქმაც შეგვიძლია, კერძოდ იმისა, რომ სხივი მზიდან წამოსული, ერთდროულად მზეცაა და მისგან გამომავალი ობიექტი და თან იმავდროულად არც ერთია და არც მეორე, აი ასე! კარლ გუსტავ იუგის მოძღვრების და აგრეთვე თანამედროვე კვანტური ფიზიკის ეგზოტიკური თეორიების თანახმად, თითოეული ცოცხალი არსება, თითოეული ადამიანი შედგება პიროვნულობებისა და ინდივიდუალობების, არქეტიპების უსასრულო მირიადებისაგან. თითოეული არქეტიპი ესაა კონკრეტული პიროვნებისა და ინდივიდის ზესულიერი მე-ს - ატმანის ერთერთი იპოსტასი, უნიკალური და განუმეორებელი ვარიაცია-ალტერმირა. თითოეული ავატარა ესაა ღვთაების ალტერ-მირა და ალტერ-ეგო.
ყველა საფშვინველი, ესაა უმაღლესი სულის ღვთაებრივი გამოვლინება, სამყაროული ყოფიერების საფეხურების გამოვლინების სქემა ამგვარია: თავდაპირველად არ არსებობს არაფერი გარდა არაფრისა და არა-რაობისა, რომელიც აგრეთვე არის ყველაფერი და სუპერ-რაობა, ის არც არსებობს და არც არ არსებობს, არც ერთი და არც მეორე, არც მარტო პირველი, არც მარტო მეორე და არც ორივე ერთად, აგრეთვე არც არ არსებობს და არც არ არ არსებობს, მარტო პირველი, მარტო მეორე ან ორივე ერთად, ის უფორმოა, უსახელო, უსახო და იმპერსონალური, ჰიპერუნივერსალური, დრო დროის გარეშე, დრო დროის მიღმა, მარადისობა სადაც არ არის დროის მდინარება,ისაა უზენააესი სულიერი ცნობიერება და მამრობითი საწყისი, მას ყავს მეუღლე და მეწყვილე; ქალური იპოსტასი რომელიც მისგან განუყოფელია, ესაა უზენაესი, არადიფერენცირებული, არადეტერმინირებული და არადისკრეტული, არამატერიალური, უსახო და იმპერსონალური პირველძალი, პირველენერგია, თუ მამრობითი იპოსტასი ესაა ზე-ცნობიერება, მაშინ ქალური (ზე შაკტი) ესაა არაცნობიერი არამატერიალური მეტაფიზიკური ჰიპერ-ენერგია. უმაღლესი ორსქესიანი ყოფიერება, საკუთარ თავში შეიცავს ორ ლატენტურ, ფარულ, გონიერ და მოაზროვნე ინტრა-სუბსტანციას; უნივერსალურ კოსმიურ სულიერ საფშვინველს და უნივერსალურ კოსმიურ მენტალურ საფშვინველს, როგორც პირველს, ასევე მეორეს გააჩნია ორი ასპექტი, ზედა და ქვედა, ზედა ასპექტი არის აბსოლუტურად არადიფერენცირებული და ერთიანი, ხოლო ქვედა ასპექტი დიფერენცირებული მაგრამ კოლექტიური, კოალიციური, სხვაგვარად რომ ვთქვათ მაკროკოსმიური და მიკროკოსმიური, პირველძალის როგორც ენერგეტიკული მატრიცის წიაღში არსებობს ციკლური გამოვლინების ანუ ილუზორული შემოქმედების მარადიული და უქმნელი, უშობელი ჰიპერპროგრამა, რომელიც დაკავშირებულია ცნობიერებასთან, მამრობით საწყისთან, მამრობითი საწყისი და მდედრობითი საწყისი „ერთდებიან“ ანუ ერთმანეთს „ეხებიან“ და მათ შორის იწყება რექცია, ენერგეტიკული და სუპრამენტალური ჰიპერრეაქცია, შედეგად აბსოლუტურად გამოუვლენელი და უსახო ყოფიერებიდან, ვლინდება ჯერ უნივერსალური კოსმიური სულიერი საფშვინველი - ბუდჰი-პურუშა იგივე ღვთაებრივი ინტელექტი (ორივე ასპექტითურთ), მერე კი უნივერსალური კოსმიური მენტალური საფშვინველი იგივე ღვთაებრივი გონი, ეს ორი კოსმიური პრინციპი, უნივერსალური სულიერი საფშვინველი (კოსმიური ინტელექტი) და უნივერსალური მენტალური საფშვინველი (კოსმიური გონი), მათი ზედა და ქვედა ასპექტები ანუ ერთიანი სუბსტანცია და მისი ემანაციები, ინდივიდუალური ღვთაებრივი და მოაზროვნე გონიერი საფშვინველები, ანიმები ანუ მონადები, ახდენენ სულიერი სამყაროების ფორმირებას ილუზორული (ვირტუალური) შემოქმედებითი ენერგიების, უმაღლესი პირველძალის მოდიფიკაციების მეოხებით. თანდათან აბსოლუტური სიკეთის სულიერი სინათლის პირველწყაროსაგან ანიმები, მონადები ანუ ეონები უფრო და უფრო შორს მიდიან, თანდათან მათში ვითარდება მენტალური დეფორმაციები, რაც ბადებს აზრს აბსოლუტისაგან დამოუკიდებელი არსებობით ტკბობის შესახებ, მაგრამ ამას თავისი ფასი აქვს, ეონებს თანდათან აკლდებათ ძალები, მათი სულიერი სინათლე და ძალა, პირველწყაროსაგან განშორების ე.ი. უფრო და უფრო დაბალ განზომილებებში ჩაშვების პარალელურად უფრო და უფრო კლებულობს, საბოლოოდ პირველწყაროსაგან, აბსოლუტური სინათლის ორმაგი პირველეონისაგან ძალიან დაშორებული ეონების საფშვინველთა წიაღში ხდება სიკეთისა და სინათლის ინვერსია (ინვერსიული დეფორმაცია) და სიკეთე და სინათლე გარდაისახებიან ბოროტებად და წყვდიადად, არასუბსტანციურ ილუზიად, ისინი ხდებიან ბოროტები და ემტერებიან უმაღლეს კეთილ ეონებს, ცდილობენ ხელში ჩაიგდონ ძალაუფლება, შექმნან საკუთარი სამყარო, რასაც საბოლოოდ აკეთებენ კიდეც, ისინი ქმნიან უმდაბლეს, ყოველგვარ სინათლესა და სიკეთეს, ჰარმონიასა და სიმშვიდეს მოკლებულ სამყაროებს (ჯოჯოხეთსა და ადამიანთა სამყაროს), ატყვევებენ ზეციურ ეონთაგან, კეთილ ეონთაგან ყველაზე სუსტებს და ამწყვდევენ უმდაბლეს მატერიალურ სხეულებში, ამასთან უშლიან მეხსიერებას და აიძულებენ სხეულიდან სხეულში გადასვლას ანუ გადანაცვლებას მილიონობით და მილიარდობით წლის განმავლობაში, ამისათვის ისინი იყენებენ ანანკეს ანუ კარმის უნივერსალურ კანონს, რომლის თანახმადაც დაცემა აუცილებელია და საჭირო, რათა ეონმა გამოცადოს რა არის აბსოლუტისაგან განყენებული და განცალკევებული მდგომარეობა, რა არის ტანჯვა და ბოროტება, გააცნობიეროს მისი სიცრუე და ილუზორულობა, სძლიოს მას, დათრგუნოს მატერია, მიიღოს უფრო მეტი ენერგია, გამოანთავისუფლოს შინაგანი ენერგიები და შეუერთოს ინდივიდუალური საფშვინველი მსოფლიო საფშვინველს, ხოლო მსოფლიო საფშვინველი უმაღლეს სულს.
ბრაჰმანი, შაკტი და იშვარა, არის მარადიული ერთარსება, მარადიული ერთიანი ღვთაება, ამ სამების სამივე იპოსტასი განუყოფელია ერთმანეთისაგან და დაკავშირებულია ერთმანეთთან, სამივე იპოსტასი, ერთიანია და შეურევნელი, განუყოფელი და შეურწყმელი. ეს სამი იპოსტასი არის ერთი ღმერთისა და უფლის სამი ასპექტი, სამი მხარე. ერთიანი უფალი ღმერთი - ბრაჰმაშაკტიშვარა (ტრიბუდა), არის მარადიული - სატ, უცვლელი - ნირვიკარა, უსახო - ნირაკარა, შეუზღუდავი - ნირუპადხიკა, სხეულებრივი - სარუპადხიკა, უთვისებო და უატრიბუტო(გამოუვლენელი) - ნირგუნა, თვისებებისა და ატრიბუტების მქონე(გამოვლენილი) - სარგუნა, არადიფერენცირებული ცნობიერება - ნირვიშეშაჩიტმატრა, დიფერენცირებული ცნობიერება - სავიშეშაჩიტმატრა, სუფთა ცნობიერება - ჩაიტანია, ცნობიერების ფორმა - ჩიტრუპინი, ღვთაებრივი გამოვლინება - ავატარა (იშვარა), გასხივოსნებული - ავეშა, მოჩვენებითი ილუზორული ძილბურანი - ვივარტასვაპნამაია, მოჩვენებითი კოსმიური განზომილება - ვივარტალოკა, მოჩვენებითისამყარო - ვივარტაბჰუვანა, მოჩვენებითი უმდაბლესი ბუნება - ვივარტა აპარა პრაკრიტი, უცვლელი დამოუკიდებელი თვითმყოფადი ბუნება - ნირვიკარა სვატანტრა სვაიამბჰუ პრაკრიტი (სვაბჰავა), დამოკიდებული (სულიერ-ფშვინიერი) ბუნება - პარატანტრა სვაბჰავა და მოჩვენებითი ბუნება - პარიკალპიტა სვაბჰავა.
სამყაროში ყველაფერი ბრაჰმანია, ბრაჰმანია არის ყველაფერი რაც არსებობს, ბრაჰმანია ყოველივე და ყოველივეში. იმდენად რამდენადაც ინვოლუციის ძალის - ავიდიას ზეგავლენით ინდივიდუუმებში, მიკროკოსმიურ იშვარებში, ინდივიდუალურ საფშვინველებში ჯივა ანიმებში ანანდას თვისება (ნეტარების ბუნება) შეშუსტებულია, ჩვენ ბრაჰმანის მაგივრად ვხედავთ მატერიალურ სამყაროს, მატერიალურ კოსმოსს, იქ სადაც სინამდვილეში არაფერია, გარდა მარადიული ბრაჰმანისა, ჩვენ რომ სულიერი მხედველობა გვქონდეს, საითაც კი არ გავიხედავდით, ყველგან და ყველაფერში კაშკაშა მარადიულ ბრაჰმანს დავინახავდით და არა მატერიალურ ობიექტებსა და სუბიექტებს, ჩვენი მიწიერი გრძნობითი ორგანოები მყისვე გაითიშებოდნენ და გაქრებოდნენ. სამყარო ეს არის ბრაჰმანი ოღონდაც არასწორად აღქმული ბრაჰმანი შეშუსტებული ანანდას მქონე ჯივების მიერ ავიდიას ძალის გამო.
ათეისტი მატერიალისტი ფიზიკოსები ამბობენ რომ მატერიის ნაწილაკი არის სივრცესა და დროში უსასრულოდ გაწელილი სიმი, ხოლო სიმი ესაა ვიბრაცია, მაგრამ ისინი ვერ აკონკრეტებენ თუ რა ვიბრაციაა ეს, მე კი ვიცი, თეოსოფიური სწავლება გვინმარტავს რომ ვიბრაცია არის ხმა, ხოლო ხმა არის სიტყვა ანუ ლოგოსი, გამოუვლენელი იმპერსონალური ტრანცენდენტური და იმანენტური აბსოლუტის, აბსოლუტური უნივერსალური სულის ღვთაებრივი გამოვლინება, ესაა უფალი ანუ იშვარა, „ქრისტეა ყოველივე და ყოველივეში“ (პავლე, კოლასელთა მიმართ, თავი 3, სტროფი 11). სიმი არის ვიბრაცია, ხოლო იესო ქრისტეს ერთერთი ეპითეტი არის - ლოგოსი, რაც ნიშნავს სიტყვას, ფილონ ალექსანდრიელი, გამოჩენილი გნოსტიკოსი აცხადებდა რომ ლოგოსი არის უმაღლესი ღვთაების ძე, მისი გამოვლინება, შუამავალი მამაღმერთსა და ადამიანებს შორის, თუ ჩვენ სიმების თეორიას მივიღებთ გამოვა რომ მთელი მატერიაალური სამყარო, მთელი მატერია, ესაა ვიბრაცია, ვიბრაცია როგორც უკვე ვიცით არის ხმა, ხოლო ხმა არის - ლოგოსი, ღვთის სიტყვა, „თავდაპირველად იყო სიტყვა და სიტყვა იყო ღმერთთან, და სიტყვა იყო ღმერთი“ (იოანეს სახარება, თავი 1, სტროფი 1). „ის იყო თავდაპირველად ღმერთთან“ (იოანეს სახარება, თავი 1, სტროფი 2). „ყოველივე მის მიერ შეიქმნა და მის გარეშე არაფერი შექმნილა, რაც კი შექმნილა“ (იოანეს სახარება, თავი 1, სტროფი 3). „სიტყვა გახდა ხორცი და დამკვიდრდა ჩვენ შორის“ (იოანეს სახარება, თავი 1, სტროფი 14). აქ გვახსენდება შუდხა ადვაიტა ვედანტას უმთავრესი დოქტრინა, რომლის თანახმადაც მთელი მატერიალური ბუნება სხვა არაფერია თუ არა არასწორად აღქმული და არასწორად გაგებული ბრაჰმანი ანუ აბსოლუტი, ღვთაებრივი სულიერი ცნობიერება. მთელი მატერიალური ბუნება ესაა ჩვენი საკუთარი გონების მიერვე წარმოშობილი წარმოსახვითი ილუზია, მენტალური აღქმის დეფექტი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 22 2014, 09:52 PM
პოსტი #470


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



შანკარა
საინტერესო სტატია კი დადე , მაგრამ ორი სიტყვა რომ მოაყოლო , უფრო კარგი იქნება .


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 24 2014, 01:15 AM
პოსტი #471


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



მღვდელმა ჰომოსექსუალის ზიარებაზე უარი თქვა
გულით დაავადებული პაციენტი ამბობს, რომ კათოლიკე მღვდელმა მის ზიარებაზე უარი მხოლოდ იმიტომ თქვა, რომ ის გეია.

რონალდ პლიშკამ, რომელიც მთელი ცხოვრება მორწმუნე კათოლიკე იყო, ექთანს სთხოვა, მისთვის მღვდელი მოეყვანათ. პაციენტი ვაშინგტონში მდებარე საავადმყოფო MedStar Washington Hospital Center-ში მკურნალობდა. როგორც მან განაცხადა,

მღვდელი მის საწოლ ლოგინთან მივიდა, მაგრამ მას შემდეგ, რაც გაიგო, რომ რონალდი არატრადიციული ორიენტაციის იყო, ზიარებაზე უარი თქვა.

"მამა ბრაიან კოელომ რიტუალი მაშინ შეწყვიტა, როდესაც ვუთხარი, რომ გეი ვარ", - განაცხადა პაციენტმა.

როგორც გამოცემები წერენ, მღვდელს ამ საკითხზე ჟურნალისტებთან კომენტარის გაკეთება არ სურს. მან არც ახსნა-განმარტება გააკეთა იმასთან დაკავშირებით, თუ რატომ შეწყვიტა რიტუალი.

მოგვიანებით პაციენტი მეთოდისტმა პასტორმა აზიარა, რომელიც მას საავადმყოფოს ადმინისტრაციამ გაუგზავნა


წყარო/Source: http://www.ambebi.ge/mozaika/97512-mghvdel...l#ixzz2uBMdenAS


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Feb 25 2014, 04:00 PM
პოსტი #472


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,649
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



ციტატა(A.V.M @ Feb 24 2014, 02:15 AM) *

მღვდელმა ჰომოსექსუალის ზიარებაზე უარი თქვა
გულით დაავადებული პაციენტი ამბობს, რომ კათოლიკე მღვდელმა მის ზიარებაზე უარი მხოლოდ იმიტომ თქვა, რომ ის გეია.

რონალდ პლიშკამ, რომელიც მთელი ცხოვრება მორწმუნე კათოლიკე იყო, ექთანს სთხოვა, მისთვის მღვდელი მოეყვანათ. პაციენტი ვაშინგტონში მდებარე საავადმყოფო MedStar Washington Hospital Center-ში მკურნალობდა. როგორც მან განაცხადა,

მღვდელი მის საწოლ ლოგინთან მივიდა, მაგრამ მას შემდეგ, რაც გაიგო, რომ რონალდი არატრადიციული ორიენტაციის იყო, ზიარებაზე უარი თქვა.

"მამა ბრაიან კოელომ რიტუალი მაშინ შეწყვიტა, როდესაც ვუთხარი, რომ გეი ვარ", - განაცხადა პაციენტმა.

როგორც გამოცემები წერენ, მღვდელს ამ საკითხზე ჟურნალისტებთან კომენტარის გაკეთება არ სურს. მან არც ახსნა-განმარტება გააკეთა იმასთან დაკავშირებით, თუ რატომ შეწყვიტა რიტუალი.

მოგვიანებით პაციენტი მეთოდისტმა პასტორმა აზიარა, რომელიც მას საავადმყოფოს ადმინისტრაციამ გაუგზავნა
წყარო/Source: http://www.ambebi.ge/mozaika/97512-mghvdel...l#ixzz2uBMdenAS



თუკი თავის ცხოვრების სტილს ნანობდა და ინანიებდა აღსარებაში, მაშინ უნდა ეზიარებინა მღვდელს...


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 25 2014, 05:44 PM
პოსტი #473


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



marine
ციტატა

თუკი თავის ცხოვრების სტილს ნანობდა და ინანიებდა აღსარებაში, მაშინ უნდა ეზიარებინა მღვდელს...

ნანობდა არა ...
biggrin.gif


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_saxva
პოსტი Feb 25 2014, 06:00 PM
პოსტი #474


I n t e r n e t
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 4,913
რეგისტრ.: 11-March 13
მდებარ.: i n t e r n e t
წევრი № 13,010



ეპიტამია არ არსებობს ?? ისე რამდენი ხანი ედება ამ შემთხვევაში?


--------------------
და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე?


კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 25 2014, 06:17 PM
პოსტი #475


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



G_saxva
სიკვდილის წინ , შესაძლებელი ზიარება ცოდვილისა, თუნდაც გასული არ ჰქონდეს მას სინანულის ვადა .


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_saxva
პოსტი Feb 26 2014, 09:05 AM
პოსტი #476


I n t e r n e t
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 4,913
რეგისტრ.: 11-March 13
მდებარ.: i n t e r n e t
წევრი № 13,010



ციტატა(A.V.M @ Feb 25 2014, 06:17 PM) *

G_saxva
სიკვდილის წინ , შესაძლებელი ზიარება ცოდვილისა, თუნდაც გასული არ ჰქონდეს მას სინანულის ვადა .

იმ შემთხვევაში თუ ნანობს არა? ზემოთხსენებულს რამე ეტყობოდა სინანულისა?


--------------------
და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე?


კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Feb 26 2014, 02:04 PM
პოსტი #477


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,649
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



ციტატა(A.V.M @ Feb 25 2014, 06:44 PM) *

marine

ნანობდა არა ...
biggrin.gif


თუ არ ნანობდა, მღვდელი რატომ მოითხოვა აღსარება-ზიარებისთვის... unsure.gif


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Feb 27 2014, 01:01 AM
პოსტი #478


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



G_saxva
ციტატა

იმ შემთხვევაში თუ ნანობს არა? ზემოთხსენებულს რამე ეტყობოდა სინანულისა?

კი . მხოლოდ მაშინ თუკი ნანობს , და რადგან არ ნანობდა , არ უნდა ეზიარებინა . ( ეს კანონი საერთო გვაქვს აღმოსავლელ და დასავლელ ქრისტიანებს , რადგან მისი მიღების პერიოდს , საუკუნეები აშორებდა სქიზმამდე . )


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Mar 2 2014, 10:38 PM
პოსტი #479


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



სირიაში , ფეისბუქის მომარებისთვის ჩაუქოლიათ 22 წლის გოგო ...


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MIRDAT
პოსტი Mar 3 2014, 02:35 AM
პოსტი #480


MIRDAT
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 542
რეგისტრ.: 13-October 11
მდებარ.: შუახმელეთი
წევრი № 11,666



ციტატა(A.V.M @ Mar 2 2014, 10:38 PM) *

სირიაში , ფეისბუქის მომარებისთვის ჩაუქოლიათ 22 წლის გოგო ...

mellow.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

30 გვერდი V « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 01:49 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი