![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#21
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
fidelio
ციტატა განმარტება საიდანო, ნასწავლი მაქვს, ჩემო კარგო იქნებ ჩვენც გვითხრა? მე მაგალითად როცა კანონიკურ განმარტებას ვწერ, ვუთითებ, ბალსამონისაა, ზონარასი, მილაშის თუ ვისი.... ვერ გავიგე, არ გინდა რომ განვიხილოთ? იქნებ მიუთითო-მეთქი. ნასწავლი მაქვსო ამბობ და არ გინდა ჩვენც გვითხრა? ციტატა კატოლიკების რელიგია იმდენად პრიმიტიულია ამ საკითხზე ცალკე თემა არსებობს და იქ განვიხილოთ.... მცდარობაში შეიძლება დაგეთანხმო და პრიმიტიულისა რა გითხრა.... -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
fidelio |
![]()
პოსტი
#22
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 33 რეგისტრ.: 5-February 07 მდებარ.: saqarTvelo , Tbilisi წევრი № 1,015 ![]() |
ვნახავ სახლში და გეტყვი, მაგრამ ასეთი განმარტება ქადაგებაშიც მინახავს, მაგალითად როცა ვსწავლობდი მამა გიორგი ზივიადადზემ და ამჟამად მეუფე ნიკოლოზმა, მაშინ მამა პავლე იყო, ასე მასწავლეს და რაღა გითხრა მეტი . შუბლთან მიტანის დროს უფალს ვთხოვთ გაგვინათოს გონება, ქვევით _ გაგვიწმიდოს გული , და მარჯვნივ და მარცხნივ კი დავწერე და
აგრეთვე, ორი თითის მიბჯენა ხელის გულზე სიმბოლურად ნიშნავს ქრისტეს ზეციდან დედამიწაზე გადმოსვლას, ორი თითი მის ორბუნებას გამოხატავს, ერთად მიბჯენილი სამი თითი კი სამებას... ესეც მათგან ვიცი (მერე სხვა წიგნებშიც და ქადაგებებშიც ამოვიკითხე) პრიმიტიულობაში კი ვიგულისხმე დასავლურ კონფესიური კომფორტი :ასკეზის უარყოფა, უმარხულობა, ღვთისმსახურების მცირე ხანგრძლივობა, ინსტრუმენტალური მუსიკა, ჯდომა წირვა-ლოცვის დროს. მართლმადიდებლობა ქრისტეს მოწაფეობა, მისი მიმდევრობა, მისი ცხოვრებით ცხოვრებაა... |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#23
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
fidelio
მადლობა.... მგონი დაიძრა ყინული ![]() ციტატა ორი თითი მის ორბუნებას გამოხატავს, ერთად მიბჯენილი სამი თითი კი სამებას ესეც საინტერესოა. ლათინები მაგალითად გაშლილ ხელს იდებენ ხოლმე ორი თითისა და სამის თაობაზე ასე თუ ისე ცნობილია, ხოლო მიმართულებაზე მართალი გითხრა არაფერი მინახავს.... -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
fidelio |
![]()
პოსტი
#24
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 33 რეგისტრ.: 5-February 07 მდებარ.: saqarTvelo , Tbilisi წევრი № 1,015 ![]() |
![]() მე კიდევ დეკანოზ თეოდორე გაგნიძის ნაწერებში წავიკითხე , პირჯვრის მიმართულებაზე. (მარჯვენის უპირატესობაზე) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#25
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა (მარჯვენის უპირატესობაზე) ამაზე მაინც არ იტყვი? ![]() ციტატა მიმართულებაზე მართალი გითხრა არაფერი მინახავს.... ციტატა ასკეზის უარყოფა, უმარხულობა, ღვთისმსახურების მცირე ხანგრძლივობა, ინსტრუმენტალური მუსიკა, ჯდომა წირვა-ლოცვის დროს. მართლმადიდებლობა ქრისტეს მოწაფეობა, მისი მიმდევრობა, მისი ცხოვრებით ცხოვრებაა... შესანიშნავი შედარებითი ღვთისმეტყველებაა ![]() ისე კათოლიციზმი შეისწავლეთ ჯერ და მერე ვწეროთ: ირველი უნდა ამოიღო, არავინ უარყოფს ასკეზს... სკამები მართლმადიდებელ ეკლესიებშიცაა ( თან უმრავლესობაში)... ორღანის და მესის მცირე დროითი ხანგძლივობის გამო არ შეიძლება პრიმიტიული უწოდო ამხელა კულტურას... თუმცა, კარგი არ გვინდა აქ ამაზე კამათი, გახსენი ახალი თემა და ვიმსჯელოთ, კანონისტის კითხვაზე კი სამწუხაროდ დრო ვერ ვიპოვე, რომ ჩავღრმავებოდი, თუმცა პასუხი თუ კიდევ დააგვიანებს, მოგვიწევს ძიებანი ![]() იხარეთ, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#26
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
KAIROS
ციტატა ენა, მამული, სარწმუნოება! უკაცრავად კაიროსუნა, (აშკარად ვაოფებ), მაგრამ მე მგონი თანმიმდევრობა სწორი არ არის, ასე არ უნდა იყოს? ,,მამული, ენა სარწმუნოება,, -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#27
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
..............................................................
ჯვრის ნიშნის შესახებ საგნებისა და პიროვნებების კურთხევისას დასავლეთში მარჯვენა ხელით ჯვრის გამოსახვა იყო გავრცელებული, ხოლო აღმოსავლეთში კურთხევა ჯვრით ხდებოდა თავად. ჯვარის ნიშანი ადამიანს გარდაცვლებების დროსაც მიყვებოდა, სავსეა პირველი საუკუნეების საფლავები + ან X სიმბოლოებით, ამ ნიშნებით აღინიშნებოდა ქრისტიანთა განსასვენებელნი პირჯვარის გამოსახვა არის ერთერთი დამახასიათებელი ნიშნანი ყველა დიდი ტრაციების ქრისტიანული მიმდევრებისათვის. ერთერთი უძველესი სისტემა პირჯვრის წერისა არის ტერტულიანეს ცნობა პირჯვრის წერა სადაც ცერით შუბლის "გადაქლიკვაზე" წერს, უძველესია ასევე ICXC შინაარსის გადმომცემ მაკურთხეველი ხელის სიმბოლოც, ჩვენებური პირჯვრის წერსაც არა აქვს მცირე ისტორია... აი დასავლეთში, ტრენტოს კრების დროს 1545 წელს პაპმა პიუს V მარჯვენა მარცხენათი შეცვალა ( მაკურთხეველ ხელს ცვლილება არ განუცდია) ძველად ჯვარს უკავშირებდნენ ასევე ასო "ტაუს" (ებრაულს) , რომელიც თავის მხრივ ძველი ებრაულის ბოლო ასოა და დატვირთვაც ისეთივე აქვს როგორც ბერძნულ "ომეგას" ან ქართულ "ჰოეს", პირჯვარს ასევე ეზეკიელს უკავშირებენ, იგი ამბობს: " და თქუა უფალმან მისდამი: განვლე საშუალ ქალაქი შორის იერუსალჱმისა: და მისცენ სასწაულნი შუბლებსა ზედა კაცთასა, რომელნი სულთითქმენ და რომელთა ელმის ყოველთა ზედა უსჯულოებათა, ქმნილთა მის შორის! " (ეზეკ. 9; 4) პირველი ჯვრის გამოსახვის ცნობები მეორე საუკუნის გნოსტიკურ აპოკრიფულ წიგნებში გვხვდება, ესენია : " საქმე იოანესი"; " საქმე თომას", "საქმე პეტრესი", როგორც ვთქვით ტერტულიანეც წერდა ამაზე, თავისთავად იგი საუბრობდა ჯვრის გამოსახვის ტრადიციაზე, ასევე ლიტურგიკული მსახურების იქით; იგი წერდა :" ვემზადებით რა სამგზავროდ, გავდივართ ან შემოვდივართ, ვიმოსებით, ვიბანთ თუ ვჭამთ, საწოლში დაწოლისას თუ უბრალოდ დაჯდომისას, ამ და სხვა ყველა ქმედებისას, შუბლზევისახავთ ( ვიქლიკავთ ) ჯვრის სიმბოლოს" (TERTULLIANO, De corona, III, (PL II, 80A)) ამ ძველი ტექსტების მიხედვით ჯვარს ადამიანი იწერდა შუბლზე ან ცერით ან საჩვენებელი თითით T ან X ფორმის გამოსახვით. ცერის გამოსახვით იკურთხებოდა ასევე მანძილით დაშორებული საგნები თუ ადგილები,სადღაც IV-V სს.ში; არის გადმოცემები სამჯერადი ჯვარის გამოსახვის შესახებ ( სამ-სამჯერ გულზე, შუბლზე და ბაგეზე), ავადმყოფებს კი მტკივან ადგილას გამოსახავდნენ ჯვარს, მონასტრულ გარემოში სადღაც X ს.ში, შემოღებულ იქნა დიდი კურთხევის ჯვარის გამოსახვა, დალოცვის ასეთი სისტემა არალიტურგიკული გამოყენებისას არსებობდა ჯერ კიდევ V ს.ში, საუბარია მართლმადიდებლურ პირჯვრის წერაზე, .................................................................. საინტერესო თემაა, დავძებნი მერე კიდევ რამეს, დღეს საკმარისია, იხარეთ, კაიროსი! ციტატა უკაცრავად კაიროსუნა, (აშკარად ვაოფებ), მაგრამ მე მგონი თანმიმდევრობა სწორი არ არის, ასე არ უნდა იყოს? ,,მამული, ენა სარწმუნოება,, მაგაზე ბევრჯერ მომწერეს ნინოს სიცოცხლე, მთლად არასწორია მეთქი, რომ ვთქვათ ტყუილია, როგორც ვიცი, არის ერთი ხელნაწერი სადაც ასეა განლაგებული ილიას ფორმულა, მერე კი მე ასე უფრო სწორედ ვხედავ ღირებულებათა კიბეს ( კიბეა ისიც მარცვლებითი აღმასვლითაც) , სხვა სიმბოლოებიც არის შიგნით ( კანუდოსელმა ხომ იპოვა ![]() სულ ესაა, იხარე! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#28
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა "გადაქლიკვაზე" ფორმა უფრო მხატვრულად რომ აღგვიწეროს ვინმემ არ უნდა? ![]() ახლა რა მაინტერესებს, კათოლიკურ ეკლესიაში კურთხევისას თითების ფორმა ისეთივეა როგორც ჩვენთან, თუ გაშლილი ხუთი თითით ხდება? როდის შეიცვალა და საერთოდ თუ იყო მართლმადიდებელ ეკლესიაში არსებული გარდასახვისას თითების განლაგების სამღვდელო წესი, კათოლიკურ ეკლესიაში? პ.ს ლოცვისას ხელისგულების შეერთება (ანუ ხელების შეტყუპბა და ზეაღმართვა) როდიდან დაამკვიდრა წმიდა საყდარმა? -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
fidelio |
![]()
პოსტი
#29
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 33 რეგისტრ.: 5-February 07 მდებარ.: saqarTvelo , Tbilisi წევრი № 1,015 ![]() |
კაიროს
სად გინახავს მართმადიდებულ ეკლესიაში კათოლიკური ეკლესიის მსგავსად ჩამწკრივებული სკამები, მითხარი ერტი რა, ,სამებაში სულ ორ ადგილას არის სკამი, სადაც აღსარებას აბარებენ და იქაც მოხუცები სხდებიან , ხანდახან , ყველა მოთმინებით დგას 5 საათის განმავლობაში. იქნებ მითხრათ და დამისახელოთ ისეთი ასკეთი ბერი, როგორიც მართმადიდებლურ სამყაროში იყო, ოღონდ განხეთქილიებამდე, ერთიანი ეკლესიის. ძალიან დიდი კულტურაა, კი რა თქმა უნდა... ჯერ შეისწავლეთო რომ ამბობ, რა იცი ვის რა აქვს შესწავლილი, პაპების ისტორია გიულს მირევს, უკაცრავად ასეთი გამოთქმისთვის.... და გახდა ასეთი ეს პირჯვრის გადაწერა?????????????? ერთს დავამეატებ კიდევ რომ, როდესაც მარჯვნიდან ვიწერთ პირჯვარს, ამით ქრისტეს მიერი სიყვარული შეგვაქვს გულში, ხოლო კათოლიკებთან პირიქით ეს სიყვარული გულიდან გარეთ გამოდის მართალი ხარ კათოლიციზმზე და მის ცდომილევბაზე და კიდევ ერთხელ მის პრიმიტიულ და არაფრის მომცემ ღვთისმსახურებაზე არ ღირს საუბარი....... |
გლახა |
![]()
პოსტი
#30
|
-------- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,345 რეგისტრ.: 24-July 06 წევრი № 12 ![]() |
fidelio
ციტატა ერთს დავამეატებ კიდევ რომ, როდესაც მარჯვნიდან ვიწერთ პირჯვარს, ამით ქრისტეს მიერი სიყვარული შეგვაქვს გულში, ხოლო კათოლიკებთან პირიქით ეს სიყვარული გულიდან გარეთ გამოდის შენ ქრისტიანი ხარ? იცი რომ ქრისტიან ადამიანს ასეი საუბარი არ შევენის? და კათოლიკებზე მეტი რიტია სხვა აღმსარებელი?...თუ სახელი განსაზღვრავს იმას და პირჯვრის გადაწერა -უ ვის მეტად უყვარს ქრისტე? აბა კარგად დაუფიქრდი რას ამბობ... |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#31
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
გლახა
მეც ძალიან არ მესიამოვნა ეგ პოსტი ![]() საერთოდაც, როგორც ვიცი რომის ეკლესიის ქრისტიანები გაყოფამდეც ეგრე იწერდნენ პირჯვარს. სწორედ ამიტომაა ყველაზე მეტად გავრცელებული მოსაზრება, რომ მიმართულება მხოლოდ გრამატიკასა და სულის გულში მყოფობის შეხედულებასთანაა კავშირში (რაც დავწერე პირველ პოსტში) fidelio უცნაურად მაკვირვებ.... ერთია ლათინური ეკლესიის მცდარობა და მეორე დამოკიდებულება იქაურ ქრისტიანებთან -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
მნათე |
![]()
პოსტი
#32
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა სად გინახავს მართმადიდებულ ეკლესიაში კათოლიკური ეკლესიის მსგავსად ჩამწკრივებული სკამები, მითხარი ერტი რა კონსტანტინეპოლის საპატრიარქოს მთავარ ტაძარში თუნდაც ![]() ციტატა ერთს დავამეატებ კიდევ რომ, როდესაც მარჯვნიდან ვიწერთ პირჯვარს, ამით ქრისტეს მიერი სიყვარული შეგვაქვს გულში, ხოლო კათოლიკებთან პირიქით ეს სიყვარული გულიდან გარეთ გამოდის წესით მსგავსი ტონალობისა და მიმართებისთვის ვორნი გეკუთვნით.. ქრისტეანს ასეთი საუბარი არ შეშვენის - ქრისტეს არცხვენს. -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#33
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
მნათე
ციტატა კონსტანტინეპოლის საპატრიარქოს მთავარ ტაძარში თუნდაც ხიოოოო..... კიდევ ათენის საკათედრო ტაძარში, თესალონიკის საკათედრო ტაძარში, შენ წარმოიდგინე მთელს საბერძნეთის რესპუბლიკაში.... ხოოოო...... ![]() არ ვიცოდი სკამები თუ იყო მთავარი. მრწამსშია შესატანი უცილობლივ -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
მნათე |
![]()
პოსტი
#34
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა არ ვიცოდი სკამები თუ იყო მთავარი. მრწამსშია შესატანი უცილობლივ არც მსოფლიო კრებებმა იცოდნენ ეტყობა ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#35
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მეძველწესეები ვართ თუ მართლმადიდებლები?
![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#36
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა მეძველწესეები ვართ თუ მართლმადიდებლები? ბელიარსა და ქრისტეს, ერთმანეთს ნუ ადარებ ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
fidelio |
![]()
პოსტი
#37
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 33 რეგისტრ.: 5-February 07 მდებარ.: saqarTvelo , Tbilisi წევრი № 1,015 ![]() |
კანონისტო
ძალიან კარგი დამოკიდებულება მაქვს იქარუ ქრისტიანებთაჰნ და არავის არ ვერჩი,ჩემი ერთერთი სიძე ლუთერანია, მაგრამ ძალიან მიყვარს, მე სხვა რაღაცას ვსაუბრობ და რატომ ვერ მიგებთ? რა ვქნა თუ კი შემძრა პაპების ისტორიამ, უნდა მომწონებოდა? და არც სკამებია მთაავარი, ეს ერთი ადამიანის პასუხს მოყვა. თუ გინდათ დაიდგით სკამები და ილოცეთ ისე, ეს თქვენი ნებაა, მას არანაირი მნიშვნელობა ჩემთვის არ აქვს, უბრალოდ ეს მაგალითად იყო მოყვანილი , მგონი არც ღირდა.... მნათე კონსტანტინოპოლში ყოფილა? არ ვიცოდი, უკაცრავად . მე, იქ ქართული ეკლესია ვიგულისხმე, მაგრამ საიდან მიხვდებოდი , არ დამიწერია. მაგრამ მე უკვე ბერძნების მართმადიდებლობაც მაეჭვებს, მართმადიდებელი ადამიანი , ისე არ მოიქცევა, როგორც ათონზე მყოფი ბერძნები ქართველების მიმართ და ქართული კვალის მიმართ ათონზე. ქრისტეს რა არცხვენ ძალიან კარგად ვიცი ჩემო კარგო. ჩემთვის ყველა რჯულის ადამიანი საყვარელია, მითუმეტეს როცა სხვადასხვა ეროვნების და აღმსარებლობის ადამიანებთან მიწევს მუშაობა.... ვერ გამიგეთ რა დავწერე ფორუმზე ასეთი საკითხების გარჩევა მივხდი რომ არ ღირს, ვერც ყველაფერს დაწერ და ვერც იტყვი სრულყოფილად... |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#38
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
მრწამსშია შესატანი უცილობლივ მრწამსში არა, და ჩვენს საღმრთისმსახურო წიგნებში კი წერია სკამების შესახებ. ნუ თუ იმის მტკიცებას არ დაიწყებს ვინმე, რომ თათრებივით ფეხმორთხმით ისხდნენ ადრე ქართველები ეკლესიებში ![]() -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#39
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა მნათე კონსტანტინოპოლში ყოფილა? არ ვიცოდი, უკაცრავად . მე, იქ ქართული ეკლესია ვიგულისხმე, მაგრამ საიდან მიხვდებოდი , არ დამიწერია. მაგრამ მე უკვე ბერძნების მართმადიდებლობაც მაეჭვებს, მართმადიდებელი ადამიანი , ისე არ მოიქცევა, როგორც ათონზე მყოფი ბერძნები ქართველების მიმართ და ქართული კვალის მიმართ ათონზე. ქრისტეს რა არცხვენ ძალიან კარგად ვიცი ჩემო კარგო. ჩემთვის ყველა რჯულის ადამიანი საყვარელია, მითუმეტეს როცა სხვადასხვა ეროვნების და აღმსარებლობის ადამიანებთან მიწევს მუშაობა.... ვერ გამიგეთ რა დავწერე ფორუმზე ასეთი საკითხების გარჩევა მივხდი რომ არ ღირს, ვერც ყველაფერს დაწერ და ვერც იტყვი სრულყოფილად... უფლება არ გაქვს, ეკლესია დაყო ეროვნული ნიშნით და ის "ბერძნებს" ან "ქართველებს" განუკუთვნო - ასეთ რამეს, ფილეტიზმი ქვია და დაგმობილია კონსტანტინეპოლისვე კრებაზე... მართლმადიდებლობა სკამებში არ გამოიხატება და არც ქართველობაში სხვათაშორის.. -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#40
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
FIDELIO
გიპასუხეს უკვე და არ დავწერ, არა გაქვს უფლება რომელიმე ერის მართლმადიდებლობაში ეჭვი შეიტანო... მუხლობრივად გეტყვი სად შეცდი და რა უნდა გაასწორო სანამ ჩამოვთვლიდე მანამ გირჩევ ჯერ ისწავლო და მერე წერო, რომ წერ ტერმინოლოგია შეარჩიო, და დააზუსტო, თუ არგუმენტი არა გაქვს, იმას ვარაუდი უნდა დაარქვა, თუ დოკუმენტი გაქვს, სრულად უნდა მოიყვანო და წარმომავლობა მიანიშნო... ტერმინოლოგია კი არ გივარგა და ძალიან აგრესიულიც ხარ, ესენი შეასწორე ![]() ახლა შეცდომები: 1. ციტატა სად გინახავს მართმადიდებულ ეკლესიაში კათოლიკური ეკლესიის მსგავსად ჩამწკრივებული სკამები ყველა მართლმადიდებლურ ეკლესიებში სკამები რუსულის და ქართულის გარდა, ეს შენ არ გინახავს სხვა ეკლესიები... ამიტომ ჯერ ნახე, თუ ვერ ნახავ გაიკითხე აშენებულო და მერე გაარკვიე ვის რას წერ და ამათ შემდეგ გვიქნიე თითი ![]() 2. ციტატა ისეთი ასკეთი ბერი, როგორიც მართმადიდებლურ სამყაროში იყო, ოღონდ განხეთქილიებამდე, ერთიანი ეკლესიის აქ კათოლიკების ასკეტიკას გულისხმობ? ჯერ ერთი შეცდომაა, რომ დასავლეთის კულტურას აკლებ მთლიანად პირველი საუკუნეების გამოცდილებას, მეორეც კათოლიკურ სამყაროშიც იპოვი ასკეტებს, განხეთქილების შემდეგაც კი, იგივე ფრანცისკ ასიზელი, ჩვენ აქ არ განვიხილავთ მის სტიგმატებს ან მედიტაციებს, მაგრამ ასკეტიკა მართლაც ქონდა იმ კაცს და ამის უარყოფა სუბიექტივიზმია!3. ციტატა პაპების ისტორია გიულს მირევს აზრზე არა ხარ პაპების ისტორიისა გატყობ, ბალთაზარ კოსათი არ შეიძლება პაპიზმის შეფასება, ჯერ ერთი უნდა დააზუსტო, რომ გულს გირევს განხეთქილების შემდეგი პაპები, თორემ გამოდის გული წმ. კლიმენტი რომაელზეც და წმ. გრიგოლ ორმეტყველზეც უნდა აგერიოს ![]() 4. ციტატა ერთს დავამეატებ კიდევ რომ, როდესაც მარჯვნიდან ვიწერთ პირჯვარს, ამით ქრისტეს მიერი სიყვარული შეგვაქვს გულში, ხოლო კათოლიკებთან პირიქით ეს სიყვარული გულიდან გარეთ გამოდის ამ სისულელეზე კი არამართლმადიდებელმა ისე სწორად და ლამაზად გიპასუხა, რომ უბრალოდ გაგიმეორებ: ციტატა შენ ქრისტიანი ხარ? იცი რომ ქრისტიან ადამიანს ასეი საუბარი არ შევენის? და კათოლიკებზე მეტი რიტია სხვა აღმსარებელი?...თუ სახელი განსაზღვრავს იმას და პირჯვრის გადაწერა -უ ვის მეტად უყვარს ქრისტე? აბა კარგად დაუფიქრდი რას ამბობ... ასე გამოვიდა რომ მთელი პოსტი შეცდომებით, აგრესიით და სუბიექტურად გქონია ნაწერი... სამწუხაროა, მეგობარო, ასეთი რამეები არ უნდა წერო, იკითხე აქაურობა მაინც, და მერე წერე... სწორია კანუდოსელი: ციტატა მეძველწესეები ვართ თუ მართლმადიდებლები? იხარეთ, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th September 2025 - 03:51 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი