IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

27 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> პირჯვრის გადაწერის მიმართულება, თქვენ როგორ იცით?
sopo...
პოსტი Jun 16 2010, 06:05 PM
პოსტი #341


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 808
რეგისტრ.: 21-August 08
წევრი № 5,502



ციტატა(dzvelmartlmadidebeli @ Jun 16 2010, 04:59 PM) *

იგივეს ამბობს მათე ბლასტარისი: "მეექვსე კრების ღვთაებრივმა მამებმა 12-ე კანონით სრულიად აუკრძალეს მღვდელმთავრებს ხელდასხმის შემდეგ ცოლებთან თანაცხოვრება, რომლებზეც ხელდასხმამდე სჯულიერი ქორწინებით იყვნენ შეუღლებულნი და ბრძანეს: "ამას ვამბობთ არა მოციქულთა კანონის საწინააღმდეგოდ და დასარღვევად, არამედ ერის ხსნისა და ეკლესიის წარმატებისთვის".

გასაგებია შეიცვალა, მაგრამ ავითარებთ აზრს რომ გარდამოცემა მოციქულების მიერ სიტყვასიტყვით უნდა დავიცვათ..

მაგრამ მოციქულთა კანონს არც ვეხები, რომელზეც ვფიქრობ რომ ეკლესიისთვის შეიქმნა და კრების ძალაუფლებაში შედის შეცვლა თუ არ ეწინააღმდეგება ქრისტიანობას..
და პირჯვრისწერაზე მოციქულთა კანონი არცაა არამედ ეკლესიის მიერ მიღებული, და მისივე შეცვლილი..
ერის ხსნას და ეკლესიის წარმატებას ასახელებენ ზემოთმდებარე კანონის შეცვლის მიზეზად ზუსტად ეს წარმატების სურვილია ამ ცვლილებების საფუძველი

ციტატა

ასეთია XIX საუკუნის, ოფიციალური ეკლესიის ეპისკოპოსის, პორფირე უსპენსკის მიერ გადმოცემული ამბავი.

აწ დავიჯეროთ ეს ამბავი თუ არა თითოეულმა თვითონ გადაწყვიტოს.

ნუ ეს ამაზე რა ვთქვა აქ ბევრი კამათი იყო ამაზე და უსპენსკი ათეისტების და კათოლიკეების საყვარელი თემაა, არც სიმართლესთანაა ახლოს არც ლოგიკასთან
აქ დაწვილებითაა განხილული ამ მოსაზრების ალოგიკურობაზე
http://www.pravoslavie.ru/put/080426153810.htm
http://www.pravoslavie.ru/guest/080426144024.htm
ეს კი მისაელის სიტყვები ამავე ლინკზე
«Вшедшу мне, – сказывал он, – внутрь ко Святому Гробу, видим бе на всей крышке гробной блистающ свет, подобно рассыпанному мелкому бисеру, в виде голубого, белого, алого и других цветов, который потом, совокупляясь, краснел и претворялся в течение времени в вещество огня; но огонь сей, в течение времени, как только можно прочесть не спеша четыредесят крат “Господи, помилуй”, не жжет, и от сего огня уготованные кандила и свещи возжигаются»[4].
ამას გარდა უამრავი თვითმხილველი რომ არის ნათება ციდან, კიდევ იყვნენ ისეთებიც ვის ხელშიც აინთო სანთელი, არ წვავს, ზოგი განიკურნა, და ასევე იმ ადგილას ჩატარდა სარემონტო სამუშაოები არანაირი საიდუმლო ადგილი იქ არ აღმოჩნდა და კიდევ უამრავი არგუმენტი..

ციტატა

თქვენ, ქ-ნო სოფო, ფიქრობთ რომ ეხლა მინდიაშვილს იცავთ?

საღმრთო განგებულებით, ქრისტე, ღვთისმშობელი და წმინდანები რიგით ადამიანებს გამოცხადებიან, ამას არავინ უარყოფს, მაგრამ, როგორ გაარკვიეთ, მაგალითად, თქვენ, რომ არჩილ მინდიაშვილს ნამდვილად წმ. გიორგი გამოეცხადა? იქნებ სცდება ეს კაცი? .

ქ-ნო-თი ცოტა მეუხერხულება ამ ასაკამდე არ ვარ, თუ არ შეწუხდებით ისე მომართეთ : )
მე არც ის გამირკვევია რომ გამოეცხადა და არც პირიქით, ამიტომ კატეგორიულობის წინააღმდეგი ვარ, გამოცხადების დაჯერებისას სიფრთხილე მესმის მაგრამ აქცენტი ისეთ გამოცხადებებზეა როცა ადამიანს მიზეზი მაღალ საზომს მიღწევა ეგონება, მაგრამ მისი გამოცხადება თუ არ ვცდები სხვა ხასიათისაა, ანუ თუ ზუსტად ვიცი შეურაცხყოფა მიაყენა წმ გიორგის სალოცავს და ავად გახდა, წმ გიორგიმ კი მისკენ სახე არ მიიბრუნა, ანუ ზურგი შეაქცია,
ასეთი გამოცხადება როცა წმინდანი ადამიანისგან პირს იბრუნებს -ამპარტავნების ან ხიბლის მიზეზი გახდეს ნაკლებ სავარაუდოა, , უფრო ადამიანის მოქცევის და მგონი ასეც მოხდა, ზუსტად არ ვიცი
ციტატა

მე რომ მთხოვთ თქვენი სამი თითის უარმყოფელ კრებებს, მისი დამამტკიცებელი და განმმარტებელი ვინმე საეკლესიო ავტორიტეტი დამიმოწმეთ? ან ვერ გულისხმაყოფთ, რომ ასეთი კრება ძველად შეუძლებელია ყოფილიყო, თვით სამი თითით პირჯვრისწერის არარსებობის გამო?!

ავტორიტეტი ეკლსიის კრებაა და წმინდანები რომლებიც ასე იწერენ, მეტი არგუმენტი,, გარკვეულ და არასაკამათო საკითხზე ციტირებას ამ ბოლო საუკუნეებში რატომ დაიწყებდნენ, და შეიძლება არის უბრალოდ ეს თქვენი საფუძველია და ამიტომაც ამ საკითხზე თუ რამე ითქვა მოიძიებთ ,და გვთავაზობთ თქვენეულ სიმართლეს რომელიც ჩვენთვის ნაკლებად საწმუნოა ამიტომაც ვსვამთ კითხვებს
და ჩვენი არგუმენტი რომელი იქნება ავტორიტეტული როცა ჩვენი საეკლესიო კრება არ არის ავტორიტეტი თქვენთვის, და წმინდანებს არ აღიარებთ, მეტი არც არსებობს..

tatusi
ციტატა(Tatusi @ Jun 16 2010, 01:47 PM) *

ამიტომაც მინდა ღვთის კანონებით ვიცხოვრო

ახალი იუზერი ხარ და ძნელია ამოცნობა.. ღვთის კანონებს რას ეძახი შეგიძლია დააკონკრეტო?
სახარებას? და სახარებაში მოცემულია პირჯვრის გამოსახვის ფორმა? სამოციქულო გვასწავლის ამას? ათი მცნება?
და ვინ დაადგინა ეს ფორმა? ეკლსიამ და მანვე შეცვალა
ღვთის კანონია ეკლესია,? და ლოგიკა რა არის რიგ საუკუნეებში ღვთის ხმაა და რიგ საუკუნეებში მოძღვრები?

აი ღვთის ხმა კი ქრისტეა, სამოციქულო, რომელიც გვასწავლის ეკლესიის წინამძღართა მორჩილებას, როცა ისინი ქრისტიანობის საწინააღმდეგოს არაფერს გვასწავლიან, ამ ღვთის კანონზე რას ფიქრობთ?

ეხლა ეს ახალი იუზერია თუ გუჯა is back და ტყულად ვწერე biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 16 2010, 06:38 PM
პოსტი #342


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



dzvelmartlmadidebeli
ციტატა
კართაგენის კრების კერძო განჩინება ტრულის კრებამ ეპისკოპოსებთან მიმართებაში კანონის რანგში აიყვანა მთელი ეკლესიისთვის და ამით მოციქულთა მე-5 კანონს როდი დაუპირისპირდა, ან მოციქულ პავლეს სიტყვებს ("ეპისკოპოსი იყოს ერთი ცოლის ქმარი"), რადან:

ა) მოციქულები, მართალია ნებას რთავდნენ ეპისკოპოსებს ჰყოლოდაც ცოლები, მაგრამ არ ავალდებულებდნენ და არ განაწესებდნენ;

ბ) მოციქულთა კანონი უკრძალავს ეპისკოპოსს განიშოროს ცოლი მათი სურვილის საწინააღმდეგოდ, მაგრამ არ უკრძალავს განშორებას ორმხრივი თანხმობის შემთხვევაში" (გვ. 193).

ეწინააღმდეგება.

თანახმად მოციქულთა კანონისა, ეპისკოპოსს შეიძლებოდა ჰყოლოდა ცოლი (ტყუილად იხმარეთ "დავალდებულება". რა შუაშია ვალდებულება? გასაგებია, რომ უფლებაზეა საუბარი და დიახაც, უფლება იმისია, რომ მისით ისარგებლო).
თანახმად კართაგენის კანონისა (და არა მხოლოდ) ეპისკოპოსს უკვე ეკრძალება, ჰყავდეს ცოლი.

ანუ ერთი და იგივე ქმედება (მეუღლესთან თანაცხოვრება ჯვრისწერის შემდეგ) დაშვებულია მოციქულთა მიერ, ხოლო აკრძალული სჯულისკანონის მიერ.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Jun 16 2010, 07:03 PM
პოსტი #343


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა
მოუნათლავი ადამიანი ვერ ცხონდება. აქედან გმართებთ დაფიქრება... თუ ნათლობის საკითხს ახალ თემად გავხსნით, მრავალ დოკუმენტს წარმოგიჩენთ ამის დასტურად...



ამ საკითხზე აქ მიდის უკვე მსჯელობა და შენც მონაწილეობ მე მგონი...

http://church.ge/index.php?showtopic=7340&...=0&#entry617516
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netvorc
პოსტი Jun 16 2010, 07:03 PM
პოსტი #344


ზეზვა
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 154
რეგისტრ.: 14-June 10
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 9,007



ციტატა(Tatusi @ Jun 16 2010, 12:47 PM) *

მეგობრებო, გაკვირდებით რამდენი ხანია და წავიკითხე ყველა თქვენთაგანის კომენტარები და არგუმენტები.. დასკვნის სახით შემიძლია გითხრათ, რომ ეს ადამიანი სრულიად არგუმენტირებულად გვიმტკიცებს რომ 2 თითით პირჯვრისწერაა სწორი.. გინდა არსენ იყალთოელი, გინდა ქართული ხატები და სხვა მრავალი წყარო რაც მოიტანა სრულიად საკმარისია პირადად ჩემთვის, რომ აწი პირჯვარი 2 თითით გადავიწერო და არა სამით.. მთავარი ჭეშმარიტებაა და არა იმის დამტკიცება რონჩვენი მოძღვარები უფრო მართლები არიან თუ ამათი (ძველ მართლმადიდლებს ვგულისხმობ).. მე მთვლი, რომ მთავარი უფლის მონობაა და არა რომელიმე ეკლესიის, ამიტომაც მინდა ღვთის კანონებით ვიცხოვრო და არა დღევანდელი მოძღვრების კანონებით.. ღმერთი არ მაპატიებს ჭეშმარიტება რომ დავაიგნორო ვინმეს ხათრით..

ერთი სხვა საკითებიც მაინტერესებს, ნეტა არ გაიხსნება სხვა თემებიც? ძალიან მაინტერესებს კიდევ რაიმე დამახინჯებულს ხომ არ გვაკეთებინებენ ჩვენს ეკლესიებში..



ვენაცვალე შენს სიმართლეს გაგახაროს ღმერთმა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Jun 16 2010, 07:05 PM
პოსტი #345


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ტატუსი,


ციტატა(damiane80 @ Jun 16 2010, 06:02 PM) *

სამი თითით პირჯვრის გადაწერაზე რატომ ამბობს უარს, შეგიძლია თქვა???, მხოლოდ იმიტომ, რომ მე-11 საუკუნეში ან უფრო ადრე ან გვიან ასე იწერდნენ პირჯვარს. იგივე წარმატებით პირველ ქრისტიანები პირჯვარს იწერდნენ ერთი თითი, ასევე პირჯვრის წერის დროს ჯვარს შუბლზე გამოისახავდნენ პირდაპირ (და არა შუბლი, მუცელი და მარჯვენა მარცხენა მკლავი).

აქ საუბარი თითების რაოდენობაშია კი არ არის კეთილო, არამედ შინაარსში:

რა შინაარსით იწერ შენ პირჯვარს:

წმინდა სამების სახელით და ქრისტეს 2 ბუნების აღიარებით. ახლა გეკითხები, რას ხედავ ამაში მიუღებელს??? ან მწვალებლურს ან არსებობს კი რომელიმე წყარო ან კრება, რომელმაც სამი თითით პირჯვრის წერის წესი დაგმო.

არსენ იყალთოელის დოგმატიკონს რაც შეეხება. მის სათაურში პირდაპირაა მითითებული, რომ იგი არის მონოფიზიტების წინააღმდეგ მიღებული. მონოფიზიტებს ჰქონდათ ერთი თითით პირჯვრის წერის წესი (რითაც ქრისტეს ერთ ბუნებას აღიარებდნენ) და ამ შინაარსის მწვალებლობის აღკვეთის მიზნით დაიწერა, რომ პირჯვარი მართლმორწმუნემ უნდა გამოისახოს 2 თითით, ნიშნად ქრისტეს 2 ბუნების აღიარებისა. როგორ ფიქრობ, არსენი დაგმობდა იგივე შინაარსით პირჯვრის წერის წესს მხოლოდ იმიტომ, რომ თიტების განლაგება შეიცვალა???

რაც შეეხება 2-დან სამთითიან წყობაზე გადასვლას, შეიქმნა სიტუაცია, რომ 2 თითით პირჯვარს იწერდნენ ნესტორიანელებიც, რომელიც ამბობდნენ რომ ქრისტეს 2 ბუნება კი ჰქონდა, მაგრამ ეს 2 ბუნება ერთმანეთში შერეული იყოო. აი ამ წესისაგან გასამიჯნად ეკლესიაში მკვიდრდება სამი თითით პირჯვრის წერის წესი, თუმცა დოგმატური შინაარსის შეუცვლელად (წმინდა სამების და მაცხოვრის 2 ბუნების სახელით).

ასე რომ სანამ რაიმეს შეცვლი, გირჩევ არ აჩქარდე და კარგად გაეკვე საკითხში და არც მთავარია მის შინაარსში. არ გაინტერესებს როგორ მოხდა, რომ სტაროვერები მარტო რუსეთში და მისი გავლენის მქონე ქვეყნებში არიან?, რატომაა რომ საბერძნეთში 3 თითით პირჯვრის წერის წესი არსებობს და იქ არ არიან სტაროვერები, ასე ადვილად დათმო მთელმა საბერძნეთმა და მთელმა საქრიასტიანომ ეს ძველი წესი და მკრეხელობა აირჩია??.

განვმერდები და ვიტყვი: მთავარია დოგმატური შინაარსი პირჯვრის წერისა, რაც აბსოლუტურად დაცულია სამი თითით პირჯვრის წერის წესში და მისი შეცვლა (თუნდა ძველ წესზე დაბრუნება, რადგან ნესტორიანობა არარ გვაწუხებს), თუკი ეს შეიძლება განხეთქილების საფუძველი გახდეს, ჩემი აზრით, მიუღებელიაsmile.gif


რაც შეეხება ძველმართლმადიდებელის მომზადებულობას, აქ გასაკვირი არაფერია, შენ უნდა ნახო როგორ არიან მომზადებულები რასელისტები და სხვა სექტები. იგივე წარმატებით რომ დაუჯდე 10 წუთში შეიცვლი აზრს, თუ მხოლოდ ფორმალურად მიუდგები საკითხებს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatusi
პოსტი Jun 16 2010, 07:09 PM
პოსტი #346


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 18
რეგისტრ.: 9-June 10
წევრი № 8,983



სოფო, ეხლავე გეტყვი რას ვგულისხმობ ღვთის კანონში.. თქვენ ყველა გეტყობათ გათვითცნობიერებულები ხართ ამ ყველაფერში, მე კიდე უბრალო მორწმუნის ენით გიპასუხებ, ამდენი არ ვიცი რამდენიც თქვენ - ღვთის კანონი მგონი არის ის რაც წმინდა მამებმა გადმოგვცეს, როდესაც ეკლესიაში მივდივარ, მინდა რომ ვიცოდე რომ ზუსტად ყველაფერი ისე კეთდება, როგორც უფალს სურს და დაგვიბარა, თავისით, ან მისი მოციქულების და წმ. მამების პირით.. და "ჩვენი მოძღვრის კანონი" გითხრა რა არის? დაახლოებით ერთი წლის წინ ტელევიზორში იყო მკითხავი კაკულია და თქვა, რომ პატრიარქი ჩემთან დადის ხოლმეო და სურათებიც აჩვენა.. მე წავედი და ჩემს მოძღვარს ვკითხე, კი მარა ჩვენთვის ხომ მკითხავთანს საირული არა შეიძება მეთქი და იცი რა მიპასუხა? "ასეთ რამეებზე ფიქრს თავი დაანებეო.. ჩვენ რასაც გტყვით ის იყოს შენთვის კანონიო".. არადა დებილი არ ვარ, ლოგიკური აზროვნება შემიძლია და ამიტომაც მებადება კითხვები..

რაც შეეხება პირჯვრისწერა სახარებაში ხომ არ წერიაო რომ ამბობ, რა ვიცი მგონი სახარებაში ასეთი რამეები არ წერია, არის სხვადასხვა ტიპის გადმოცემები და იქ წერია ხოლმე სხვადასხვა კანონები, არა? ნარკომანია რომ ცუდია არც ის წერია სახარებაში და ამიტომ ვიკაიფოთ ყველამ?


--------------------
უფალო, იესო ქრისტე, ძეო ღვთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 16 2010, 07:17 PM
პოსტი #347


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Tatusi
ციტატა
მე წავედი და ჩემს მოძღვარს ვკითხე, კი მარა ჩვენთვის ხომ მკითხავთანს საირული არა შეიძება მეთქი და იცი რა მიპასუხა? "ასეთ რამეებზე ფიქრს თავი დაანებეო.. ჩვენ რასაც გტყვით ის იყოს შენთვის კანონიო"..

მერე, ეს არის მართლმადიდებლობის პასუხი?

შენ თუ ვინმე მოძღვარი არ მოგწონს, ეს გასაგებია. თუ ჩვენი ეკლესია არ მოგწონს, ეგეც გასაგები იქნებოდა, რომ არა ესეთი გაურკვეველი მიზეზი.

მოციქულთა პერიოდში საღმრთო ლიტურგია, ანუ წირვა ტარდებოდა იაკობ მოციქულის განწესით, რომელიც მე-4 საუკუნეში შეცვალა ჯერ ბასილი დიდმა, ხოლო შემდეგ იოანე ოქროპირმა. რა ვქნათ, აღარ ვწიროთ? თუ მე-4 საუკუნიდან დღემდე ყველა წირვა უმადლოდ გამოვაცხადოთ, რაკი მოციქულთა წირვა შეიცვალა?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mata
პოსტი Jun 16 2010, 07:33 PM
პოსტი #348


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 728
რეგისტრ.: 1-January 10
წევრი № 7,899



Tatusi
ციტატა
მე მთვლი, რომ მთავარი უფლის მონობაა და არა რომელიმე ეკლესიის, ამიტომაც მინდა ღვთის კანონებით ვიცხოვრო და არა დღევანდელი მოძღვრების კანონებით.. ღმერთი არ მაპატიებს ჭეშმარიტება რომ დავაიგნორო ვინმეს ხათრით..


+1

კანონისტი

საქართველოს მთავრობის სახელით...

ეს რას ნიშნავს?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sopo...
პოსტი Jun 16 2010, 07:35 PM
პოსტი #349


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 808
რეგისტრ.: 21-August 08
წევრი № 5,502



თათუსი
ციტატა

სოფო, ეხლავე გეტყვი რას ვგულისხმობ ღვთის კანონში.. თქვენ ყველა გეტყობათ გათვითცნობიერებულები ხართ ამ ყველაფერში, მე კიდე უბრალო მორწმუნის ენით გიპასუხებ, ამდენი არ ვიცი რამდენიც თქვენ - ღვთის კანონი მგონი არის ის რაც წმინდა მამებმა გადმოგვცეს, როდესაც ეკლესიაში მივდივარ, მინდა რომ ვიცოდე რომ ზუსტად ყველაფერი ისე კეთდება, როგორც უფალს სურს და დაგვიბარა, თავისით, ან მისი მოციქულების და წმ. მამების პირით.. და "ჩვენი მოძღვრის კანონი" გითხრა რა არის? დაახლოებით ერთი წლის წინ ტელევიზორში იყო მკითხავი კაკულია და თქვა, რომ პატრიარქი ჩემთან დადის ხოლმეო და სურათებიც აჩვენა.. მე წავედი და ჩემს მოძღვარს ვკითხე, კი მარა ჩვენთვის ხომ მკითხავთანს საირული არა შეიძება მეთქი და იცი რა მიპასუხა? "ასეთ რამეებზე ფიქრს თავი დაანებეო.. ჩვენ რასაც გტყვით ის იყოს შენთვის კანონიო".. არადა დებილი არ ვარ, ლოგიკური აზროვნება შემიძლია და ამიტომაც მებადება კითხვები..

რაც შეეხება პირჯვრისწერა სახარებაში ხომ არ წერიაო რომ ამბობ, რა ვიცი მგონი სახარებაში ასეთი რამეები არ წერია, არის სხვადასხვა ტიპის გადმოცემები და იქ წერია ხოლმე სხვადასხვა კანონები, არა? ნარკომანია რომ ცუდია არც ის წერია სახარებაში და ამიტომ ვიკაიფოთ ყველამ

მესმის შენი
არის საკითხები რომელიც არ წერია სახარებაში და არეგულირებს ეკლესია ქრისტიანული სწავლების და წმ მამების საფუძველზე, ასევე პირჯვრისწერაზეც ეს დავწერე რომ მიიღო ეკლესიამ (არსენ იყალთოელის დოგმატიკონი და პატრიარქი) მაშინ ერთი თითით იწერდნენ მონოფიზიტები და მათგან გასამიჯნად, ანუ შეაჩვენა მონოფიზიტების მწვალებლური სწავლების გამო , მერე ასევე სხვა მწვალებლური სწავლების გამო ნესტორიანელებ ეთს რომლებც ორით იწერდნენ პირჯვარს შეცვალა ეკლესიამ სამი თითით, და ის არანაირად არ ეწინააღმდეგება წმ მამებს რომლებიც თუ წაიკითხე თემა გვასწავლიან პირჯვრისწერისას აუცილებლად უნდა გამოვხატოთ წმ სამება და ქრისტეს ორი ბუნება, ამას აკეთებს დღევანდელი ეკლესია და საფუძველი დაუმორჩილებლობის არ გვაქვს..

რაც შეეხება კაკულიას ზუსტად არვიცი რამდენად სწორია, იყო ამაზე თემა და იქ დაიდო სწორი ინფორმაცია, რომც დადიოდეს პატრიარქს დადებითი არაფერი უთქვამს მასზე, ასე ქრისტე ცოდვილებთან ერთად ჭამდა, ანუ მიზანი რა არის არვიცით..

ის რომ სურვილი გაქვს ეკლსიაში ყველაფერი ზუსტად კეთდებოდეს ამის გარანტიას ვერავინ მოგცემს, მოძღვარი ადამიანი, და ვერავისზე თავს ვერ დავდებთ ხომ, ეკლესიური სწავლება სწორია მაგრამ რომელი მოძღვარი რას და რამდენად სწორედ იცავს არვიცით, ამიტომ ასეთ შემთხვევასი უნდა მოძებნო და ვინც მოგეწონება ქადაგებით, პასუხებით მას მიმართო

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netvorc
პოსტი Jun 16 2010, 09:42 PM
პოსტი #350


ზეზვა
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 154
რეგისტრ.: 14-June 10
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 9,007



ციტატა(afxazi @ Jun 16 2010, 02:30 PM) *

Tatusi
რაღაც არა მგონია ეს გააზრებული ნათქვამი იყოს. ვფიქრობ, რომ ან გაუაზრებეი ანდა სპეციალურად ნათქვამია.

მე გირჩევ რომ მოვეშვათ მსგავსი ფრაზების ხმარებას.

ამ ადამიანს არავინ არ ეუბნება რომ ორი თითის პირჯვრის გამოსახვა მწვალებლურია და ეს არ უნდა გააკეთო, კი ბატონო გააკეთე, მაგრამ სამი თითით პირჯვრის გადაწერაც არაა ღვთის საწინააღმდეგო ქმედება და ის აკრძალული არაა. ამ ადამიანს ერთი წყაროც კი არ მიუთითებია, სადაც სამი თითით პირჯვრის გადაწერა დაგმობილია და შესაბამისად აკრძალული.

ასეთი აზროვნების მქონე ადამიანებს არ ესმით ეკლესიის არსი და ის მხოლოდ ჩაკეთილ, ერთ ადგილზე გაყინულ დაწესებულებად მიაჩნია, რომ ღმერთი პირველ რიგში კანონია და მერე სიყვარული. ასეთმა გაგებამ ბევრი ადამიანი ჩამოაცილა ჭეშმარიტ ეკლესიას და სამწუხაროდ ალბათ კიდევ ჩამოაცილებს.

რომ გადახედოთ "სჯულის კანონის" კანონებს, ალბათ უმრავლესობას იმ ფორმით, რა ფორმითაც ისინია დაწერილი, დღეს ლემენტარულად სრული დატვირთვით ვერ აამოქმედებ, რადგან ასე ძალიან ბევრ ადამიანს გზას გადაუღობავ ეკლესიისკენ. და რა ქნას ეკლესიამ გადაუღობოს გზა ადამიანებს ეკლესიისკენ მიმავალი გზო მხოლოდ იმიტომ, რომ ვთქვათ IV ს-ში ამგვარი კანონი მიიღეს.

მადლობა ღმერთს რომ ეკლესია ყოველთვის ითვალისწინებდა და გაითვალისწინებს დროით გაგებას და არსის შეუცვლელად, იკონომიური წესით მიუდგება ადამიანს თავისი კანონებით.

რა ცუდად გვესმის ეკლესიის და მასში არსებული გამოცხადებითი მოძღვრების არსი.



ვინ ხარ ასეთ რამეს რომ ქადაგებ? შენი თავი მოციქული ხომ არ გგონია? რა მტკიცებებულებით ლაპარაკობ მაგეებს? ჩვენ ეკლესიური კანონებით გელაპარაკებით და შენც კანონებით გველაპარაკე, ეგ რაც დაწერე შენი ნააზრევია, შენი დავიჯერო თუ წმინდა მამების და მსოფლიო კრებების კანონების? სამი თითის ისტორიული დაკანონება მარტო ნიკონის დროს გვხვდება, ნიკონი კიდევ მწვალებელი იყო.


ციტატა(afxazi @ Jun 16 2010, 02:30 PM) *

Tatusi
რაღაც არა მგონია ეს გააზრებული ნათქვამი იყოს. ვფიქრობ, რომ ან გაუაზრებეი ანდა სპეციალურად ნათქვამია.

მე გირჩევ რომ მოვეშვათ მსგავსი ფრაზების ხმარებას.

ამ ადამიანს არავინ არ ეუბნება რომ ორი თითის პირჯვრის გამოსახვა მწვალებლურია და ეს არ უნდა გააკეთო, კი ბატონო გააკეთე, მაგრამ სამი თითით პირჯვრის გადაწერაც არაა ღვთის საწინააღმდეგო ქმედება და ის აკრძალული არაა. ამ ადამიანს ერთი წყაროც კი არ მიუთითებია, სადაც სამი თითით პირჯვრის გადაწერა დაგმობილია და შესაბამისად აკრძალული.

ასეთი აზროვნების მქონე ადამიანებს არ ესმით ეკლესიის არსი და ის მხოლოდ ჩაკეთილ, ერთ ადგილზე გაყინულ დაწესებულებად მიაჩნია, რომ ღმერთი პირველ რიგში კანონია და მერე სიყვარული. ასეთმა გაგებამ ბევრი ადამიანი ჩამოაცილა ჭეშმარიტ ეკლესიას და სამწუხაროდ ალბათ კიდევ ჩამოაცილებს.

რომ გადახედოთ "სჯულის კანონის" კანონებს, ალბათ უმრავლესობას იმ ფორმით, რა ფორმითაც ისინია დაწერილი, დღეს ლემენტარულად სრული დატვირთვით ვერ აამოქმედებ, რადგან ასე ძალიან ბევრ ადამიანს გზას გადაუღობავ ეკლესიისკენ. და რა ქნას ეკლესიამ გადაუღობოს გზა ადამიანებს ეკლესიისკენ მიმავალი გზო მხოლოდ იმიტომ, რომ ვთქვათ IV ს-ში ამგვარი კანონი მიიღეს.

მადლობა ღმერთს რომ ეკლესია ყოველთვის ითვალისწინებდა და გაითვალისწინებს დროით გაგებას და არსის შეუცვლელად, იკონომიური წესით მიუდგება ადამიანს თავისი კანონებით.

რა ცუდად გვესმის ეკლესიის და მასში არსებული გამოცხადებითი მოძღვრების არსი.




და რაც შეეხება სჯულის კანონს, შენი პირით აცხადებ რომ სრულად ვერ იცავენ საპატრიარქოს წევრები, და მართლაც ასე არის, სჯულის კანონი თუ წაგიკითხია ისიც გეცოდინება რა წყევლაც ადევს ვინც არ დაიცავს მაგ კანონებს, სხვა ალტერდატივას სჯულის კანონი არ გვთავაზობს, და საპატრიარქოს წევრები მის არ შესრულებას როგორ ბედავენ,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netvorc
პოსტი Jun 16 2010, 10:34 PM
პოსტი #351


ზეზვა
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 154
რეგისტრ.: 14-June 10
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 9,007



ციტატა(afxazi @ Jun 16 2010, 05:56 PM) *

Tatusi

ცხარე პოსტისთვის მომიტევე. თუმცა თხოვნა მექნება, რომ საკითხი ბიექტურად და კონტექსტიდან ამოგლეჯილად არ განიხილო. არსენ იყალთოელის გამონათქვამის შესახებ უფრო კომპეტენტურ ადამიანებს ვკითხავდ ა მათგან მოვისმენ ამ ფრაზის შესახებ განმარტებას. ასე ამოგლეჯილად არ მინდა მაგ ფრაზას შევეხო.

კიდევ ერთხელ ვიმეორებ, რომ ორი თითით პირჯვრის გამოსახვა არის უძველესი წესი, თუმცა სამი თითით პირჯვრის გამოსახვა არაერთ ხატზეა დაფიქსირებული. თუმცა უძველეს დროში არა მხოლოდ ორი თითით გამოისახავდნენ პირჯვარს, თუ არ ვცდები ცერა თითით და ეს იოანე დამასკელთანაა დადასტურებული. ვერ მოვიცალე რომ ეს ციტატები მოვიძიო.


გვანახე რომელ ძველ ხატზეა დაფიგსირებული სამი თითით პირჯვრისწერა მე – 17 საუკუნის ქვემოთ.
როგორც მხატვარი გეტყვი ვერ ოპოვი მთელი მსოფლიოს წმინდა ადგილები რომ მოინახულო.

ციტატა(Tatusi @ Jun 16 2010, 05:59 PM) *

აფხაზი, დიახ დამაინტერესა "კიდევ რამეს ხომ არ მატყვილებენ", იმიტომ რომ გუშნ ფეისბუკზე ვნახე ერთ ბიჭს ქონდა დადებული რაღაც კანონი, რომ მწვალებლებთან ლოცვის გამო უნდა განიკვეთოს სასულიერო პირიო, და კიდევ კითხულობდა რატომ არ ეხმარება საპატრიარქო დაჭერილ მართლმადიდებელ ბიჭებსო, და ძალიან ბევრი კითხვები დამიგროვდა და მაინტერესებს კიდევ ხომ არ არის რამე.. მითხარით რა არის ამ კითხვაში ასეთი გასაოცარი.. ადამიანი ვარ და ვაზროვნებ და ვეძებ ჭეშმარიტებას და ვხედავ რომ რაღაც სუმთლად კარგად ვერ არის საქმე ეკლესიაში.. არაბუნებრივი რა არის, რომ ყრუსავით და ბრმასავით არ ვიქცევი?


სიმართლეს ლაპარაკობ, და ისიც კარგია რომ კითხვები გიჩნდება, მეც 10 წლის წინ მასე ვიყავი, სჯულის კანონში სხვას ვკითხულობდი და ეკლესიაში სხვანაირად იქცეოდნენ, არანაირად არ ჯდებოდა ეს ჭეშმარიტების ჩარჩოებში, სჯულის კანონი კანონების კანონია, მისი დარღვევა და არშესრულება წყევლაზე უარესია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netvorc
პოსტი Jun 16 2010, 10:45 PM
პოსტი #352


ზეზვა
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 154
რეგისტრ.: 14-June 10
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 9,007



ციტატა(afxazi @ Jun 16 2010, 06:03 PM) *

Tatusi
მოდი განვასხვავოთ ერთმანეთისგან საპატრიარქო და ეკლესია.

საკითხები განვიხილოთ მართლმადიდებლური ეკლესიის ჭრილში და არა საპატრიარქოს ამა თუ იმ საქციელში.



კონკრეტულად რომელ საკითხებს გულისხმობ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
netvorc
პოსტი Jun 16 2010, 11:05 PM
პოსტი #353


ზეზვა
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 154
რეგისტრ.: 14-June 10
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 9,007



ციტატა(damiane80 @ Jun 16 2010, 07:05 PM) *

ტატუსი,
რაც შეეხება ძველმართლმადიდებელის მომზადებულობას, აქ გასაკვირი არაფერია, შენ უნდა ნახო როგორ არიან მომზადებულები რასელისტები და სხვა სექტები. იგივე წარმატებით რომ დაუჯდე 10 წუთში შეიცვლი აზრს, თუ მხოლოდ ფორმალურად მიუდგები საკითხებს.


რასელისტები და სხვა სექტები 10 წუთში და 15 წუთში წარმატებით აცვლევინებენ აზრს რელიგიურად "მართლმადიდებლურად" გაუნათლებელ ხალხს, და არა ის რომ ისინი მაგარი მომზადებულები არიან.


ციტატა(Tatusi @ Jun 16 2010, 07:09 PM) *

სოფო, ეხლავე გეტყვი რას ვგულისხმობ ღვთის კანონში.. თქვენ ყველა გეტყობათ გათვითცნობიერებულები ხართ ამ ყველაფერში, მე კიდე უბრალო მორწმუნის ენით გიპასუხებ, ამდენი არ ვიცი რამდენიც თქვენ - ღვთის კანონი მგონი არის ის რაც წმინდა მამებმა გადმოგვცეს, როდესაც ეკლესიაში მივდივარ, მინდა რომ ვიცოდე რომ ზუსტად ყველაფერი ისე კეთდება, როგორც უფალს სურს და დაგვიბარა, თავისით, ან მისი მოციქულების და წმ. მამების პირით.. და "ჩვენი მოძღვრის კანონი" გითხრა რა არის? დაახლოებით ერთი წლის წინ ტელევიზორში იყო მკითხავი კაკულია და თქვა, რომ პატრიარქი ჩემთან დადის ხოლმეო და სურათებიც აჩვენა.. მე წავედი და ჩემს მოძღვარს ვკითხე, კი მარა ჩვენთვის ხომ მკითხავთანს საირული არა შეიძება მეთქი და იცი რა მიპასუხა? "ასეთ რამეებზე ფიქრს თავი დაანებეო.. ჩვენ რასაც გტყვით ის იყოს შენთვის კანონიო".. არადა დებილი არ ვარ, ლოგიკური აზროვნება შემიძლია და ამიტომაც მებადება კითხვები..

რაც შეეხება პირჯვრისწერა სახარებაში ხომ არ წერიაო რომ ამბობ, რა ვიცი მგონი სახარებაში ასეთი რამეები არ წერია, არის სხვადასხვა ტიპის გადმოცემები და იქ წერია ხოლმე სხვადასხვა კანონები, არა? ნარკომანია რომ ცუდია არც ის წერია სახარებაში და ამიტომ ვიკაიფოთ ყველამ?


მემგონი შენ უფრო მეტი იცი ვიდრე იმათმა ვისაც პასუხობ, ანუ იმის თქმა მინდა ლოგიკურად აზროვნებ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatusi
პოსტი Jun 17 2010, 12:04 AM
პოსტი #354


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 18
რეგისტრ.: 9-June 10
წევრი № 8,983



სოფო
ციტატა

ის რომ სურვილი გაქვს ეკლსიაში ყველაფერი ზუსტად კეთდებოდეს ამის გარანტიას ვერავინ მოგცემს, მოძღვარი ადამიანი, და ვერავისზე თავს ვერ დავდებთ ხომ, ეკლესიური სწავლება სწორია მაგრამ რომელი მოძღვარი რას და რამდენად სწორედ იცავს არვიცით, ამიტომ ასეთ შემთხვევასი უნდა მოძებნო და ვინც მოგეწონება ქადაგებით, პასუხებით მას მიმართო


გასაგებია, მაგრამ ჩვენ ხომ მაგათ პირად ცოდვებზე არ ვსაუბრობთ, რათქმაუნდა მოძღვარი ადამიანია და თავისი ცოდვები აქვს, შეიძლება სიგარეტი მოწიოს და ცოლს უღალატოს, ეს მისი პირადი საქმეა და თვითონ გასცემს ღმერთს პასუხს, მაგრამ მე მადარდებს ჩემთან დაკავშირებით როგორ იქცევა, ჯვარი სწორად დამწერა თუ არა და სწორად მომნათლა თუ არა.. მოგიყვები მაგალითად როგორ მონათლეს ჩემი შვილი - ჩემი ქმრის ძმაკაცები ჯიპებით მივარდნენ ეკლესიაში, ბავშვი შეიყვანეს და მამაოს უთხრეს გვეჩქარება, მალე ქენი რაო, იმან კითხა მრწამსი იცითო, არა, რადროს მაგია, დროზე გაგვიშვიო და იმანაც ერთი ორი შეაწუწა ბავშვს, რაღაც წაიბურდღუნა და გამოატანა, რათქმაუნდა ფული გამოართვა.. ანუ მე მადარდებს ჩემი შვილი მონათლულია თუ არა და არა ის, მოძღვარი პირად ცოდვებს უშვებს თუ არა..

აფხაზი

ვიცი რომ ეს მართლმადიდებლობის პასუხი არ არის, ეს არის თავნება მოძღვრის პასუხი, რომელსაც მაპატიეთ და კიდია წმ. მამების კანონები.. და ეს ვიღაც ძველმართლმადიდებელი სწორედ იმიტომ მომეწონა რომ თავის აზრებს კი არ ამბობდა, წყაროები მოიყვანა, და როგორც უკვე ვთქვი ზოგიერთმა ძალიან იმოქმედა ჩემზე.. ხვალ მივდივარ უნდა ვნახო ეს კანონებია თუ რაღაცა იქნებ იყიდება და თვითონ წავიკითხო.. და ისე, თქვენი პასუხი როგორია იმ კითხვაზე რაც მე ჩემს მამაოს ვკითხე.. ამაზე ყოფილა უკვე თემა, მაგრამ მე გვიან შემოგიერთდით..

ნეტვორკი

სასიამოვნოა თუ ჩემს პოზიციებს იზიარებთ, მავრამ ვერ გავიგე ჩემს მიმართ მოწერილ პოსტებს რატომ პასუხობთ, რამე შემამჩნიეთ რომ წერა მიჭირს?


--------------------
უფალო, იესო ქრისტე, ძეო ღვთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sopo...
პოსტი Jun 17 2010, 12:14 AM
პოსტი #355


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 808
რეგისტრ.: 21-August 08
წევრი № 5,502



netvorc

ციტატა
სამი თითის ისტორიული დაკანონება მარტო ნიკონის დროს გვხვდება, ნიკონი კიდევ მწვალებელი იყო.

ნიკონი შეიძლება , მაგრამ მარტო მას არ მიუღია ეს კანონი - კრების სხვა წევრებმა, და მთელმა საბერთნეთის მართლმადიდებლურმა ეკლესიამ.
ციტატა
მემგონი შენ უფრო მეტი იცი ვიდრე იმათმა ვისაც პასუხობ, ანუ იმის თქმა მინდა ლოგიკურად აზროვნებ.

ვერ გავიგე.







თათუსი
ციტატა
გასაგებია, მაგრამ ჩვენ ხომ მაგათ პირად ცოდვებზე არ ვსაუბრობთ, რათქმაუნდა მოძღვარი ადამიანია და თავისი ცოდვები აქვს, შეიძლება სიგარეტი მოწიოს და ცოლს უღალატოს, ეს მისი პირადი საქმეა და თვითონ გასცემს ღმერთს პასუხს, მაგრამ მე მადარდებს ჩემთან დაკავშირებით როგორ იქცევა, ჯვარი სწორად დამწერა თუ არა და სწორად მომნათლა თუ არა.. მოგიყვები მაგალითად როგორ მონათლეს ჩემი შვილი - ჩემი ქმრის ძმაკაცები ჯიპებით მივარდნენ ეკლესიაში, ბავშვი შეიყვანეს და მამაოს უთხრეს გვეჩქარება, მალე ქენი რაო, იმან კითხა მრწამსი იცითო, არა, რადროს მაგია, დროზე გაგვიშვიო და იმანაც ერთი ორი შეაწუწა ბავშვს, რაღაც წაიბურდღუნა და გამოატანა, რათქმაუნდა ფული გამოართვა.. ანუ მე მადარდებს ჩემი შვილი მონათლულია თუ არა და არა ის, მოძღვარი პირად ცოდვებს უშვებს თუ არა..

ცუდი შემთხვევა.. ნათლობის პროცესი ნახევარი-ერთი საათი მაინც გრძელდება, მე კომპეტენტურ პასუხს ვერ გაგცემთ რა ლოცვები იკითხება, ანუ მოძღვარს რომელიც ზედმიწევნით აღასრულებს სჯულისკანონს და ხელმძღვანელობს სახარებით ზუსტ პასუხს გაგცემთ ამ შემთხვევაზეც და სხვა კითხვებზეც..
ამის მიხვედრა კი შეიძლება როცა მოძღვარი არ გეუბნება თავისას, ანუ ყველა სიტყვაზე იმოწმებს ან სახარებას, წმინდანებს, სჯულისკანონს..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.v.B
პოსტი Jun 17 2010, 12:37 AM
პოსტი #356


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 427
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,338



Tatusi

გირჩევდით საკუთაც მოძღვარს დალაპარაკებოდით...ნათლობის საკითხზეც და სტაროვერებზეც.. smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tatusi
პოსტი Jun 17 2010, 01:03 AM
პოსტი #357


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 18
რეგისტრ.: 9-June 10
წევრი № 8,983



A.v.B
ციტატა
გირჩევდით საკუთაც მოძღვარს დალაპარაკებოდით...ნათლობის საკითხზეც და სტაროვერებზეც.


ნათლობაზე და სტაროვერებზე არ მილაპარაკია, მაგრამ რაც ვკითხე, ყველაფერზე მითხრა "ეს შენი სადარდებელი არ არისო".. სხვას არ ვიცი და მე ასეთი პასუხი არ მაკმაყოფილებს.. სწორედაც რომ ჩემი სადარდებელია.. მე მინდა ისეთი მართლმადიდებლური ეკლესია, რომელიც წმ. მამების გზაზე ივლის.. მხოლოდ ასე ვხედავ სულის გადარჩენას..


--------------------
უფალო, იესო ქრისტე, ძეო ღვთისაო, შემიწყალე მე ცოდვილი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.v.B
პოსტი Jun 17 2010, 01:18 AM
პოსტი #358


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 427
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,338



ციტატა(Tatusi @ Jun 17 2010, 02:03 AM) *

A.v.B

ნათლობაზე და სტაროვერებზე არ მილაპარაკია, მაგრამ რაც ვკითხე, ყველაფერზე მითხრა "ეს შენი სადარდებელი არ არისო".. სხვას არ ვიცი და მე ასეთი პასუხი არ მაკმაყოფილებს.. სწორედაც რომ ჩემი სადარდებელია.. მე მინდა ისეთი მართლმადიდებლური ეკლესია, რომელიც წმ. მამების გზაზე ივლის.. მხოლოდ ასე ვხედავ სულის გადარჩენას..

უთხარი რომ მისი პასუხი არ გაკმაყოფილებს... და აგიხსნის რატომ არ უნდა იდარდო ისეთ რამეზე რაც არაა სადარდებელი და რაზე უნდა დარდობდე... ალბათ გინდოდა გეთქვა რომ ისეთი სასულიერო პირები გინდა რომლებიც ივლიან წმინდა მამების გზაზე ? ... შენც შეეცადე წმინდა მამების სწავლების მიხედვით იცხოვრო..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბადრი
პოსტი Jun 17 2010, 02:30 AM
პოსტი #359


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,332
რეგისტრ.: 30-October 08
მდებარ.: წყალტუბო
წევრი № 5,866



ციტატა
პასუხები sopo... - ს და "ბადრის".



ეპისკოპოსთა ცოლიანობისთვის




წმიდა მოციქულთა მეხუთე კანონში ვკითხულობთ: "ეპისკოპოსი, მღვდელი, ან დიაკონი ნუ განიშორებს თავის მეუღლეს ღვთისმოსაობის მომიზეზებით და თუ განიშორებს, თავი უნდა დაანებოს მღვდლობას. თუ განაგრძობს ამას, უნდა განიკვეთოს" (საქ. საეკლ. კალენდარი 1987 წ.).


ნუ განიშორებს განმიმარტეთ რა.

წმიდა მეექვსე მსოფლიო კრებამ რომ აკრძალა გასაგებია და არ გვინდა ბევრი მაგაზე.

dzvelmartlmadidebeli

”ნუ განიშორებს” ბრჭყალები დამვიწყებია smile.gif


--------------------
"უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"

"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბადრი
პოსტი Jun 17 2010, 02:41 AM
პოსტი #360


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,332
რეგისტრ.: 30-October 08
მდებარ.: წყალტუბო
წევრი № 5,866



ციტატა
შენ ამ თემაში შემოხვედი და განაცხადე 2 ძირითადი პოზიცია:

1) 2 თითით პირჯვრის წერა არის ძველმართლმადიდებლური წესი და 2) სამი თითით პირჯვრის წერა არის მკრეხელობა.

რადგან შენ დასვი ეს 2 ძირითადი საკითხი, პირველ რიგში, შენვე გევალება შესაბამისი არგუმენტების მოყვანე როგორც პირველზე, ისე მეორეზე. აქედან სიმართლე უნდა ითქვას, შენ დაადასტურე,, რომ 2 თითით პირჯვრის წერა, მართლაც არის ძველი მართლმადიდებლური წესი ეს ზოგმა მანამდეც იცოდა, უმრავლესობამ შეიზლება არა, მაგრამ ეს ასეა და არავინ დაობს ამ საკითხზე, მაგრამ აი მეორე საკითხზე - რომ სამი თითით პირჯვრის წერა "მკრეხელობაა" შენ არ დაგიდვია ფაქტიურად არაფერი, გარდა შენეული განმარტებისა, რომ თითქოს ამაში სამების ჯვარცმა (ნუ იყოფინ) იგულისხმება და ამის მსგავსი...

აი სწორედ ამიტომაც, პირველ რიგში, ვითხოვთ შენგან წყაროებით დადასტურებას, რომ სამი თითით პირჯვრის წერა "მკრეხელურია" (როგორც შენ ამბობ), დაგმობილია და რატომაა დაგმობილი...

ამაზე შენგან პასუხი არ ჩანს და აქეთ გვიზახი თქვენ დამიმტკიცეთო. ამის საუკეთესო მტკიცებულება არსი ის, რომ მტელი მართლმადიდებლური სამყარო ასე იწერს პირჯვარს და რომ მოდიხარ და გვეუბნები ასე არა, ეს მკრეხელობააო, უნდა დაასაბუთო რომ კრეხელობაა და რატომაა მკრეხელობაა...

იმედია გაიგებ ახლა...

ციტატა
სამ თითს, თუ ასე გაინტერესებს, უარყოფს მოსკოვის 1551 წლის "ასმუხლიანი" კრება. სწორედ ამ პირჯვრისწერის საწინააღმდეგო მიიღო მან ორი თითითი პირჯვრისწერის ძველი ფორმულა, რომელიც არსენ იყალთოელის "დოგმატიკონიდან" არაერთხელ დაგიმოწმეთ?

შენს მიერ მოყვანილ ტექსტში არსად ყოფილა ნახსენები საერთოდ სამი თითით პირჯვრის წერა, მით უფრო მისი დაგმობა და ამის მიზეზი დასაბუთებული... ასევე გითხარი, მოიყვანე შესაბამისი ტექსტი (სადაც საუბარი იქნება სამი თითით პირჯვრის წერის დაგმობაზე) და შემდეგ ვიმსჯელოთ...


თქვენს მიერ წმიდანად სიცოცხლეშივე შერაცხული damiane80 - ს კითხვაზე პასუხითაც გაგვახარე smile.gif


--------------------
"უფალო ბაგენი ჩემი აღახვენ და პირი ჩემი იტყოდეს ქებულებასა შენსა"

"ეგრეთცა სარწმუნოებაი, უკუეთუ არა აქუნდენ საქმენი, მკუდარ არს იგი ხოლო." (იაკ 2.17)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

27 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 11th September 2025 - 08:54 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი