IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

29 გვერდი V « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ქორწინება საეკლესიო სამართალში, ტრადიცია, კანონიკა და ნორმა.
კანონისტი
პოსტი May 5 2009, 01:37 PM
პოსტი #241


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



staywhite
ციტატა
დავით, და რატომ ყავს ერთ ბავშვს ორი ნათლია? ეს სადაური წესია? წესით მხოლოდ ერთი არ უნდა იყოს?

ნათლიის რაოდენობაზე არსად არ არის საუბარი. ასე რომ, ეგ ოჯახის და მშობლების საქმეა.

ციტატა
მე ვიცი, თუ ნათლობა აღესრულება ნათლიის გარეშე, მაშინ მომნათლავი მღვდელი ითვლება ნათლიმამად. ეს მართალია?

კი, ეგრე ითვლება. თუმცა რის საფუძველზე და რატომ, ეგ აღარ ვიცი.

KAIROS
ციტატა
რაზე დაყრდნობით? რა ანათესავებთ? ანუ ის გოგონა შეცდომაში იქნა შეყვანილი?

ერთი და იმავე ადამიანის სულიერი მშობლები არიან.

k@the
ციტატა
შენს მოყვანილ მაგალითებში, ნათესაობის ხარისხის დათვლისას, რატომღაც იწყება 1 ჯაჭვი სულიერი ნათესაობით და შემდეგ გადადის სულ ხორციელ ნათესაობაზე და გრძელდება ასე.

მე ვერ ვნახე მაგალითი, სადაც აღმავალ-დაღმავალი ხაზით სულიერი ნათესაობის ჯაჭვი გრძელდებოდეს ხორციელი ნათესაობით, შემდეგ გადადიოდეს ისევ სულიერში და იქ იყოს აკრძალვა.

იმიტომ, რომ ნათლობით (ანუ შეძენილი) ნათესაობა გვერდით შტოზე არ გადადის. გადადის მხოლოდ აღმავალზე და დაღმავალზე.

ანუ როდესაც გენეალოგიურ ხეს დავხატავთ, მოძრაობა თაობების გამოსათვლელად ნათლობთ ნათესაობის დროს გვერდზე ვერ გადავა.

ანუ ძმიშვილი ნათესავია, მაგრამ ნათლიის ძმიშვილი - არა.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი May 5 2009, 02:09 PM
პოსტი #242


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



ციტატა
ერთი და იმავე ადამიანის სულიერი მშობლები არიან.

კანონისტი
ახლა მაია რომ წავიდეს და მაგ. ბერძნებთან დაიწეროს ჯვარი, რა იქნება მაგით ცუდი? smile.gif ბერძნებიც მართლმადიდებლურად წერენ ჯვარს (საიდუმლოს შესრულებას ვგულისხმობ) და რახან იმათთან დაშვებულია, მათთან მივიდეს , ამით რა დაშავდება?

პ.ს და ისედაც რაღაც გაუგებარია: ერთი ეკლესია და სხვადასხვა კანონები unsure.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 5 2009, 05:39 PM
პოსტი #243


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



staywhite
საქმე ისაა, რომ ისიც ვერ გავარკვიე, ბერძნებთან დაშვებულია თუ არა ეგ.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 5 2009, 07:28 PM
პოსტი #244


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ერთი და იმავე ადამიანის სულიერი მშობლები არიან.

ვა, მერე რა biggrin.gif მშობლებიც ხომ დაოჯახებულები არიან smile.gif
სულიერი დედ-მამა არის ხორციელი ცოლ-ქმარი რაა ამაში ცუდი?
ლოგიკურად ვერაფერს ვერ ვხედავ, უფრო ლოგიკურია ერთი ნათლიის მონათლულები, ისინი ერთი ადამიანის სულიერი შვილებია და და-ძმა გამოდის, მაგრამ ეს არაა ასე გამართული ლოგიკაში.
ნუ, შევეშვათ ლოგიკას, კანონი? არის რაიმე მსგავსი კანონი?
რა გამოცდილებაა რუსებში ვნახეთ, აი რუსებში რომ წავიდეს მაია? smile.gif

ციტატა
რაღაც გაუგებარია: ერთი ეკლესია და სხვადასხვა კანონები

ამაზე ამბობს კანუდოსა ( სად დაიკარგა ) PH პროვოსლავნი ქაოს ...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 5 2009, 07:41 PM
პოსტი #245


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



KAIROS
აფსუს, რას დაგვხატავდა ეს წიგნი:
http://www.amazon.com/Sexuality-Marriage-C...1537752&sr=1-10

და ეს:
http://www.amazon.com/Marriage-divorce-acc...41537866&sr=1-2


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 5 2009, 07:43 PM
პოსტი #246


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ს დაგვხატავდა ეს წიგნი:

ჩავინიშნო a075.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 5 2009, 07:52 PM
პოსტი #247


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



KAIROS
ციტატა
ნუ, შევეშვათ ლოგიკას, კანონი? არის რაიმე მსგავსი კანონი?

მოდი კანონიდან გავყვეთ ლოგიკას.

გვაქვს მსოფლიო კრების კანონი, რომელიც ამბობს, რომ:
1. სულიერი ნათესაობა დადგენილია.
2. დაუშვებელია დაქორწინდე ნათლიდედაზე ან ნათლიმამაზე (ნათლულის მშობელზე)

გავყვეთ მეორედან.

რატომ იკრძალება ნათლიდედაზე დაქორწინება? (ვთქვათ, მისი დაქვრივების შემთხვევაში) განა არ არის უმჯობესი, რომ სულიერმა მამამ შეირთოს ხორციელი დედა? მაგრამ, ეს აკრძალულია.

ახლა დავუბრუნდეთ პირველს.

რას ადგენს კანონი? სულიერ ნათესაობას (ამაზე დღესვე ვნახავ მილაშის კომენტარს). რა შეიძლება იყოს იგი? და ვისზე გავრცელდება?

ფაქტია, რომ თავად ნათლულსა და ნათლიაზე, აგრეთვე ნათლიასა და ნათლულის მშობლებზეც.

აქ გავიხსენოთ, რომ ნათლია ნათლულისთვის არის პირველი თაობის ნათესავი, ხოლო იგივე ხორციელი ძმა – მეორე თაობის.

თუკი დაქორწინება არ შეგვიძლია ჩვენი ნათლულის არამხოლოდ პირველი თაობის (დედა, მამა) ნათესავზე, არამედ მეორე თაობის ნათესავზეც (და, ძმა <–– ამაზეც საუბრობს ვლასტარი), მაშინ როგორღა უნდა შეიძლებოდეს ჩვენი ნათლულის პირველი თაობის ნათესავზე? (მეორე ნათლია)

აბა, ვიმსჯელოთ.....


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მაკუნა
პოსტი May 5 2009, 08:03 PM
პოსტი #248


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,495
რეგისტრ.: 18-March 07
წევრი № 1,409



კანონისტი
ერთი შეკითხვა მაქვს.


შეიძლება თუ არა ერთი ბავშვის ნათლია იყოს ცოლ-ქმარი?
თუ შეიძლება ისინი, ცალკ-ცალკე სუბიექტებად განიხილებიან თუ ერთად?


--------------------
ყველას უნდა მთის მწვერვალზე ცხოვრება, თუმცა ჭეშმარტი ბედნიერება სწორედ იმაშია, თუ როგორ ადიხარ ციცაბო ფერდობზე...

ადამიანს უფლება აქვს უყუროს მეორეს ზემოდან ქვემოთ იმ შემთხვევაში, როდესაც მას წამოდგომაში ეხმარება...

არც ერთი ადამიანი არ იმსახურებს შენს ცრემლებს, ხოლო ვინც იმსახურებს ის არასოდეს აგატირებს...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 5 2009, 08:08 PM
პოსტი #249


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



მაკუნა
ციტატა
შეიძლება თუ არა ერთი ბავშვის ნათლია იყოს ცოლ-ქმარი?
თუ შეიძლება ისინი, ცალკ-ცალკე სუბიექტებად განიხილებიან თუ ერთად?

ამაზე არ მიდის ზუსტად მსჯელობა?

არ შეიძლება, დღეს მოქმედი წესებით. საინტერესოა, რომ ცოლ-ქმრიდან როცა ერთ-ერთი ნათლიაა, მეუღლეც ითვლება ნათლიად (ნათესაობის გამოთვლისთვის), რადგან ცოლ-ქმარი გენეალოგიურ ხეში ერთი თაობაა.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მაკუნა
პოსტი May 5 2009, 08:14 PM
პოსტი #250


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,495
რეგისტრ.: 18-March 07
წევრი № 1,409



ციტატა(კანონისტი @ May 5 2009, 09:08 PM) *

მაკუნა

ამაზე არ მიდის ზუსტად მსჯელობა?

არ შეიძლება, დღეს მოქმედი წესებით. საინტერესოა, რომ ცოლ-ქმრიდან როცა ერთ-ერთი ნათლიაა, მეუღლეც ითვლება ნათლიად (ნათესაობის გამოთვლისთვის), რადგან ცოლ-ქმარი გენეალოგიურ ხეში ერთი თაობაა.


უკვე დაქორწინებულებზე მაქვს ლაპარაკი და არა ნათლობის შემდგომ დაქორწინებაზე. ამიტომაც ვიკითხე.
კარგი მგონი გავიგე. მადლობა smile.gif


--------------------
ყველას უნდა მთის მწვერვალზე ცხოვრება, თუმცა ჭეშმარტი ბედნიერება სწორედ იმაშია, თუ როგორ ადიხარ ციცაბო ფერდობზე...

ადამიანს უფლება აქვს უყუროს მეორეს ზემოდან ქვემოთ იმ შემთხვევაში, როდესაც მას წამოდგომაში ეხმარება...

არც ერთი ადამიანი არ იმსახურებს შენს ცრემლებს, ხოლო ვინც იმსახურებს ის არასოდეს აგატირებს...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი May 5 2009, 08:16 PM
პოსტი #251


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



კანონისტი
ციტატა
თუკი დაქორწინება არ შეგვიძლია ჩვენი ნათლულის არამხოლოდ პირველი თაობის (დედა, მამა) ნათესავზე, არამედ მეორე თაობის ნათესავზეც (და, ძმა <–– ამაზეც საუბრობს ვლასტარი), მაშინ როგორღა უნდა შეიძლებოდეს ჩვენი ნათლულის პირველი თაობის ნათესავზე? (მეორე ნათლია)



დედა, რა რთული კონსტრუქციაა.

ამ დროს ნათესაობა აღმავალი და დაღმავალი შტოთი მიდისო და...

ნუ, ვიფიქრე და არის ამაში ლოგიკა.

მოკლედ, საქმე იმაშია, რომ მე ალბათ სულიერი ნათესობა არ მესმის ბოლომდე რა მნიშვნელოვანია, რადგან პროტესტის გრძნობა კვლავ დამრჩა. განსაკუთრებით და-ძმის ნათლიებს შორის ქორწინებაზე.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 6 2009, 04:05 AM
პოსტი #252


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
პირველი თაობის ნათესავზე? (მეორე ნათლია)

კი მაგრამ ნათლია არც აღმავალია და არც დაღმავალი, იგი სულიერი ნათესავია მხოლოდ იმ პიროვნებისა და არა მისი ნათლიასი, თორემ მასე რომ გაყვე ჩემო კანონ, მე და შენ უახლოესი სულიერი მამიდაშვილები აღმოვჩნდებით დედის მხრიდან biggrin.gif
მოკლედ ორი რამ აშკარაა:
1. არ არსებობს კანონი რომელიც პირდაპირ კრძალავს ამ ქორწინებას
2. არც ლოგიკა მუშაობს მთლად კარგად.

შესაბამისად თუ კანონი არაა პირდაპირი, მაშინ რატომ ვხლართავთ?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 6 2009, 10:52 AM
პოსტი #253


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



KAIROS
ციტატა
კი მაგრამ ნათლია არც აღმავალია და არც დაღმავალი, იგი სულიერი ნათესავია მხოლოდ იმ პიროვნებისა და არა მისი ნათლიასი, თორემ მასე რომ გაყვე ჩემო კანონ, მე და შენ უახლოესი სულიერი მამიდაშვილები აღმოვჩნდებით დედის მხრიდან

მაშინ რატომ იკრძალება ნათლულის მშობელთან ქორწინება? ამაზე არაფერი გითქვამს.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 6 2009, 12:13 PM
პოსტი #254


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მაშინ რატომ იკრძალება ნათლულის მშობელთან ქორწინება

ნათლულის მშობელი
ციტატა
ამ დროს ნათესაობა აღმავალი და დაღმავალი შტოთი მიდისო და...

აქ ორი მომენტია, რამდენად გადის გარეთ "სულიერი" ნათესაობა ? პირდაპირია თუ გამავალი სულიერი ნათესაობა? აი ნათელი მაგალითი:
1. გამავალი - ე.ი. ნათესავი არ არის მეორე ნათლიისათვის სხვა ნათლია, რადგან გამავალი ნათესავია და არა აკრძალული აღმავალი ან დაღმავალი ე.ი. ქორწინება შეიძლება
2. პირდაპირი - მაშინ ბუნებრივია, რომ იმ თუ აღმავალ ან დაღმავალ სანათესაო შტოდ მივიჩნევთ მეორე ნათლიას ე.ი. ლოგიკურად მისი შვილებიც ხორციელად და მისი შვილებიც სულიერად იმ მეორე ნათლიისათვისაც უნდა იყოს პირდაპირი ხაზის ნათესავები.

მე პირველს ვემხრობი, და თუ რატომ ამას მეორეს გარჩევისას შევეცდები დავამტკიცო:
უცილობლად ენათესავებიან ერთმანეთს:
ნათლია დავითის და ნათლია ელენესათვის ნათესავებია:
გიორგი ნათლული და მისი პირდაპირი შთამომავალობა
მამა მიხეილი ( biggrin.gif ) დედა ნინო ( biggrin.gif )
და უკანა ხაზი ბებია და დანარჩენი თუა ვინმე კიდე ცოცხალი.
უცილობლად არ ენათესავებიან
მულებს, რძლებს, სიძეებს და ა.შ.
არ ენათესავებიან ასევე
ნათლული გიორგის სულიერ შვილებს !
ეს საყურადღებოა, რადგან თუ მირონით ნათესაობის სისტემაში არ ფუნქციონირებს საერთოდ გამავალი ხაზი ( მხოლოდ აღმავალი და დაღმავალი) არც ხორციელში და მით უმეტეს არც სულიერში, ე.ი. სულიერი ნათესაობაზე არ მოქმედებს გამავალი ხაზები.
ე.ი. მონათლულ გიორგის მიერ სხვა მონათლული არაა ნათესავი გიორგის ნათლიისათვის , რადგან იქ სხვა ემბაზია და სხვა დაბადება სხვა ხაზი იწყება და ამ ყველაფერის გადაბმა დიდი შეცდომა იქნება და აბსურდი, რადგან მაშინ ყველა ვიღაც ვიქნებით ერთმანეთისათვის.
დასკვნის სახით:
არც ნათლიისათვის არის ნათესავი მონათლულის ნათლული და იმისი შტო
და არც მონათლულისათვის არის ნათესავი მისი მომნათვლელის ნათლია ( სხვა ვინმე მონათლული ითვლება ნათლულად, ეგ ჩავასწორე smile.gif მადლობა VIP -ს biggrin.gif)
იმიტომ რომ მირონის ხაზს აკავშირებს მხოლოდ ერთი ნათესაობა პირდაპირი და ისიც ხორციელი.

თუ ასეა და ამ ხლართებში თავადაც არ დავიკარგე, მაშინ ლოგიკურად არც ნათლიები წარმოადგენენ ერთმანეთისათვის ქორწინებისათვის დამაბრკოლებელი სანათესაო ხაზს ან საერთოდ არ არიან ნათესავები.

უფ, რა დაწერონ გასაგებად ან ასე ან ისე biggrin.gif

კაიროსი!

პ.ს.

დამატებითი სახით ასევე გასარკვევია,
რატომაა ნათლიისათვის ნათესავი მონათლულის დის შვილიშვილი?
რადგან ცენტრი არის გიორგი და არა მისი მშობლები, შესაბამისად გიორგის დაღმავალი არის დედა-მამა, ბაბუა-ბებია, და აღმავალი შვილები და შვილიშვილები, და რა შუაშია და ან ძმა და მით უმეტეს იმათი შთამომავლები?
თუმცა ამ შემთხვევაში ეს ბოლო ნაკლებად საინტერესოა...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
k@the
პოსტი May 6 2009, 12:56 PM
პოსტი #255


იყო და არა იყო რა...
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,796
რეგისტრ.: 21-May 07
მდებარ.: მყარად მიწაზე
წევრი № 1,967



ანუ, პიროვნების ნათლულის ნათლული, არ არის ამ პიროვნების ნათესავი?
აი ეგ მაინტერესებდა ზუსტად, დასაშვებია თუ არა ასეთი ქორწინება?

KAIROS
ციტატა
არც ნათლიისათვის არის ნათესავი მონათლულის ნათლული და იმისი შტო
და არც მონათლულისათვის არის ნათესავი მისი მომნათვლელის ან თავად ნათლია ან სხვა ვინმე მონათლული.
იმიტომ რომ მირონის ხაზს აკავშირებს მხოლოდ ერთი ნათესაობა პირდაპირი და ისიც ხორციელი.


ასე თუ შევხედეთ, ერთი ნათლიის ნათლულებსაც არ ეკრძალებათ მაშინ ქორწინება და ეს მგონი გარკვევით წერია არაო, თუ ვცდები?


--------------------
--
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 6 2009, 01:00 PM
პოსტი #256


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ეგ ხო, გამომრჩა, გავაკეთოთ გამონაკლისი, ეგ შეგვიძლია გამოვაკლოთ, მაგრამ სხვა რჩება მაინც
ციტატა
არც ნათლიისათვის არის ნათესავი მონათლულის ნათლული და იმისი შტო

და ესეც:
ციტატა
და არც მონათლულისათვის არის ნათესავი მისი მომნათვლელის ნათლია

ის რომ მეორე მონათლული არიან ნათესავები, გასაგებია ასეთუისე
ერთი მამის შვილებია, მაგრამ ეს მგონი აქ უნდა გაჩერდეს, სხვა გაგრძელებების გარეშე.
იდეა ხომ ესაა
ციტატა
თუ მირონით ნათესაობის სისტემაში არ ფუნქციონირებს საერთოდ გამავალი ხაზი ( მხოლოდ აღმავალი და დაღმავალი) არც ხორციელში და მით უმეტეს არც სულიერში, ე.ი. სულიერი ნათესაობაზე არ მოქმედებს გამავალი ხაზები.

მოკლედ მე რასაც ვწერ, უბრალოდ ვარაუდებია, გარდა ერთი-ორი შემთხვევისა პირდაპირი კანონები არ გვაქვს.


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Amuza
პოსტი May 9 2009, 08:56 AM
პოსტი #257


გიორგი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,040
რეგისტრ.: 15-January 08
მდებარ.: GSE
წევრი № 3,638



რატომ არ შეიძლება ბიძაშვილების და დეიდაშვილების ქორწინება მართლმადიდებელ ქრისტეანებში, როდესაც ეს მიღებულია კათოლიკურ ეკლესიაში?


--------------------
ღვინო ახალისებს, გულს კაცისასა!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 11 2009, 12:24 PM
პოსტი #258


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Amuza
იმიტომ, რომ არც კათოლიკურ ეკლესიაში არ არის მიღებული biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი May 11 2009, 12:29 PM
პოსტი #259


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



კანონისტი
ციტატა
იმიტომ, რომ არც კათოლიკურ ეკლესიაში არ არის მიღებული

დავით unsure.gif აბა უკანონოდ ქორწინდებიან? სხვა თუ არაფერი ევროპის მეფეთა ქორწინებები სწორედ მასე იყო, ერთმანეთში .
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 11 2009, 12:34 PM
პოსტი #260


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



staywhite
როგორც ჩანს. ცალკე წავიკითხე Codex Juris Canonici და ცალკე კათოლიკე პატრს ვკითხე.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

29 გვერდი V « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 05:26 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი