IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

7 გვერდი V < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> არის თუ არა ლიტურგიკული პრობლემა ეკლესიაში?, როგორ ფიქრობთ?
კანუდოსელი
პოსტი Jun 20 2007, 03:40 PM
პოსტი #41


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



კიდევ თუ იმასაც მიამატებ, თუ რა ტექსტებია მღვდლის საიდუმლო ლოცვებში, საერთოდ გაუგებარი ხდება ასეთი უცნაური პრაქტიკა იშვიათი ზიარებისა...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 20 2007, 03:43 PM
პოსტი #42


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



მნათე
ციტატა
ეპისკოპოსი რა მოტივით?

უზიარებლობის ყველაზე მსუბუქი ფორმაა. მოტივი - ცოდვა

კანუდოსელი
ზაზა, მაგრამ მეორე მომენტიცაა იცი?

საქართველოში ბავშვობიდან (ამ ბოლო დროს თუ არ ჩავთვლით) არავინ დადის ეკლესიაში, თუმცაღა მონათლულები არიან (ანუ არც კათაკმევლები). შესაბამისად, რა მომენტიდან უნდა მიეცეთ მათ ყოველკვირეული ზიარების უფლება? მოძღვარს პირველ აღსარებას რომ ჩააბარებენ? თუ საიდან? როგორ წარმოგიდგენია......


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 20 2007, 03:44 PM
პოსტი #43


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(კანონისტი @ Jun 20 2007, 03:43 PM) *

მნათე

უზიარებლობის ყველაზე მსუბუქი ფორმაა. მოტივი - ცოდვა

კანუდოსელი
ზაზა, მაგრამ მეორე მომენტიცაა იცი?

საქართველოში ბავშვობიდან (ამ ბოლო დროს თუ არ ჩავთვლით) არავინ დადის ეკლესიაში, თუმცაღა მონათლულები არიან (ანუ არც კათაკმევლები). შესაბამისად, რა მომენტიდან უნდა მიეცეთ მათ ყოველკვირეული ზიარების უფლება? მოძღვარს პირველ აღსარებას რომ ჩააბარებენ? თუ საიდან? როგორ წარმოგიდგენია......


10 წლიან მრევლს რომ არ აზიარებ და ეს რომ მასიურადაა?


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 20 2007, 03:47 PM
პოსტი #44


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
10 წლიან მრევლს რომ არ აზიარებ და ეს რომ მასიურადაა?

ჰო. და მაგაზე შევთანხმდით. მაგრამ აი დაწყების მომენტზეც ვთქვათ..... როდიდან??


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Jun 20 2007, 03:53 PM
პოსტი #45


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,650
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



ციტატა(კანუდოსელი @ Jun 20 2007, 01:15 PM) *

მაგალითად, მაინტერესებს, როგორ მიგაჩნიათ: არის თუ არა არასწორი, რომ მრევლს ხშირად ეკრძალება ყოველკვირეული ზიარება რაღაც გაუგებარი მოუმზადებლობის საბაბით.



ყოველ შაბათს, აღსარებაზე მისული, თუ რამე სერიოზული, ძალიან მძიმე ცოდვა არ მაქვს, ზიარების უფლებას მაძლევს მოძღვარი.

მხოლოდ მათ, რომლებმაც ახლად დაიწყეს ტაძარში სიარული, მოძღვარი აძლევს მოსამზადებელ პერიოდს, ანუ ეუბნება, რომ ჯერ რამდენჯერმე დაესწროს წირვა-ლოცვას და მერე თქვას აღსარება, ეზიაროს..

მგონი სწორი მიდგომაა..


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jun 20 2007, 11:32 PM
პოსტი #46


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მგონი სწორი მიდგომაა..



მგონი smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 21 2007, 01:37 PM
პოსტი #47


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(კანონისტი @ Jun 20 2007, 03:47 PM) *

კანუდოსელი

ჰო. და მაგაზე შევთანხმდით. მაგრამ აი დაწყების მომენტზეც ვთქვათ..... როდიდან??


კატეხიზაციის და კათეხუმენატის აღდგენა მე პირადად ძალიან მინდა....თუ აღდგება, თავად ის სისტემა დაადგენს ამ ზღვარსაც...რა თქმა უნდა ახალ მოსულს რაღაც შეზღუდვები უნდა დაედოს, მაგრამ არამც და არამც მრევლს.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 21 2007, 01:41 PM
პოსტი #48


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
კატეხიზაციის და კათეხუმენატის აღდგენა მე პირადად ძალიან მინდა....

მაგრამ კატეხიზაცია ხომ პირდაპირი მნიშვნელობით არამართლმადიდებლისთვისაა? ანუ, მონათლულ მრევლს (რომელიც შეიძლება იმიტომ მოინათლა რომ მამამისს სუფრის მიზეზი უნდოდა sad.gif , მაგრამ ფაქტია - ის წმინდა ეკლესიის წევრია) რას ვეტყვით, რომ როგორც კათაკმეველი შუა წირვიდან გამოვიდეს?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ლეონტი
პოსტი Jun 21 2007, 01:46 PM
პოსტი #49


ილოცე!!!
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,990
რეგისტრ.: 7-November 06
მდებარ.: ოთახი
წევრი № 416



კათეტერი გამიგია, კათეხიზმო, მაგრამ თავს ვერ დავდებ ბერძნულის ცოდნაზე.
კატეხიზაცია, ალბათ მრწამსის შეგნებულად ცოდნაა, კატეხუმენატი რაღ აბედენაა?
ქართულ შესატყვისებს ვერ ვიხმართ, რომ გასაგები გახდეს?
თუ არ არსებობს განვმარტოთ ეს სიტყვები.
ან მოვიგონოთ შესატყვისი, ისე რომ ყველასთვის გასაგები იყოს.
რას იტყოდით ბატონო სპეციალისტებო?


--------------------
tamarapaint.com აგრეთვე putkari.ge
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 21 2007, 01:48 PM
პოსტი #50


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(კანონისტი @ Jun 21 2007, 01:41 PM) *

კანუდოსელი

მაგრამ კატეხიზაცია ხომ პირდაპირი მნიშვნელობით არამართლმადიდებლისთვისაა? ანუ, მონათლულ მრევლს (რომელიც შეიძლება იმიტომ მოინათლა რომ მამამისს სუფრის მიზეზი უნდოდა sad.gif , მაგრამ ფაქტია - ის წმინდა ეკლესიის წევრია) რას ვეტყვით, რომ როგორც კათაკმეველი შუა წირვიდან გამოვიდეს?


რატომაც არა?
კატეხიზაცია შეიძლება ნებისმიერისთვის...
კათაკმევლად ყოფნა არის არა ფორმალური არამედ ორგანულ-ლიტურგიკული, ადამიანი, რომელიც არ ეზიარება - პრინციპში არის კათაკმეველი

ციტატა(ლეონტი @ Jun 21 2007, 01:46 PM) *

კატეხუმენატი რაღ აბედენაა?


კათაკმევლის ინსტიტუტი


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Jun 21 2007, 01:52 PM
პოსტი #51


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,650
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



ციტატა(კანუდოსელი @ Jun 21 2007, 01:37 PM) *

რა თქმა უნდა ახალ მოსულს რაღაც შეზღუდვები უნდა დაედოს, მაგრამ არამც და არამც მრევლს.


კიდევ მინდოდა დამემატებინა, რომ ჩვენს ტაძარში მოძღვარი შეზღუდვას უწესებს ანუ არ აზიარებს იმ მრევლს, რომელიც იწყევლება, თუნდაც ეს ადამიანი წლები დადიოდეს ტაძარში და ახალმოსული არ ერქვას..

ამ მკაცრი მიდგომით მამა დავითმა ძალიან ბევრი გადააჩვია წყევლის ცოდვას და ეს ადამიანები მადლიერებას გამოხატავენ მის მიმართ.. ბევრისგან გამიგია, რომ რომ არა მამა დავითის ასეთი სიმკაცრე, წყევლას ვერ გადავეჩვეოდიო..


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 21 2007, 01:56 PM
პოსტი #52


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ლეონტი
ციტატა
კატეხიზაცია, ალბათ მრწამსის შეგნებულად ცოდნაა, კატეხუმენატი რაღ აბედენაა?

არის მიღებული რაღაც ბერძნული სიტყვები.... tongue.gif იოანე ოქროპირის წირვის ქართულ თარგმანში "კათაკმეველია"

ქართულად ასე უნდა იყოს:
უწმიდესი და უნეტარესი სრულიად საქართველოს საყოველთაო მამამთავარი და მცხეთა-თბილისის მთავარი ზედამხედველი, საქართველოს მართლმადიდებელი საკრებულოს მეთაური

რა ვიცი... ახლა სხვანაირადაა მიღებული


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Jun 21 2007, 05:41 PM
პოსტი #53


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



კანუდოსელი
ციტატა
კათაკმევლად ყოფნა არის არა ფორმალური არამედ ორგანულ-ლიტურგიკული, ადამიანი, რომელიც არ ეზიარება - პრინციპში არის კათაკმეველი

მართლაც ასე უნდა იყოს, მაგრამ მოუნათლავთა და არა მაზიარებელთა გათანაბრება, ცოტა მკაცრი ხომ არ არის?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიტა
პოსტი Jun 21 2007, 07:31 PM
პოსტი #54


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,738
რეგისტრ.: 19-March 07
წევრი № 1,428



ჩემი მოძღვარი 2 თვიან პერიოდს აძლევს ახალმოსულს ასე მოხდა ჩემს შემთხვევაში, აღსარებაც შემდეგ ჩავაბარე.მეც მიმაჩნია სწორად მოსამზადებელი პერიოდი


--------------------
უფალო იესო ქრისტე,ძეო ღმრთისაო,შემიწყალე მე ცოდვილი
"ღმერთს უყვარვართ უფრო მეტად,ვიდრე მამას,დედას,მეგობრებს ან სხვა ვინმეს ძალუძს.მეტიც,მას ჩვენ მეტად უყვარვართ ვიდრე საკუთარი თავი გვიყვარს.."
პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
თამარი_ცქნაფო
პოსტი Jun 21 2007, 07:39 PM
პოსტი #55


მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს...
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 15,854
რეგისტრ.: 1-November 06
მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს''
წევრი № 362



ციტატა(ალექსანდრე @ Jun 20 2007, 02:49 PM) *

ჩვენ არ ვართ იმ სულიერ დონეზე როგორც უწინდელი ქრისტიანები იყვნენ, ამიტომ ვფიქრობ რომ ეს მხოლდდამხოლოდ გაუბრალოებას და მექანიკურ ქცევას გამოიწვევს

და იქნებ ზუსტად იმ სიმაღლეზე რომ არ ვართ, ამიტომ გვჭირდება ხშირი ზიარება?


--------------------
''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა,
ის შეიძლება უბრალო იყოს
და აუტანელ ტკივილად ითქვას''...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 22 2007, 12:02 PM
პოსტი #56


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(თამარი_ცქნაფო @ Jun 21 2007, 07:39 PM) *

და იქნებ ზუსტად იმ სიმაღლეზე რომ არ ვართ, ამიტომ გვჭირდება ხშირი ზიარება?


მართალია, თან რა ლოგიკაა ვერ გამიგია:

ზიარება ღმერთთან შეერთებაა და შედეგად ცოდვების დაწვა
არ აზიარებ იმ მოტივით, რომ ცოდვილია

მაშ კითხვა: თუ არ აზიარე, როგორღა დაწვავ იმ ცოდვებს?
ჩაკეტილი წრე გამოდის ეგეთი ლოგიკით, რასაც არც წმინდა წერილში, არც მოციქულთა პერიოდის და წმინდა მამათა პერიოდის გამამყარებელი არგუმენტები არ გააჩნია...ეგ კი არა ბასილი დიდი იმას დარდობდა, რომ კვირაში სულ რამდენჯერმე ვეზიარები და დროის უქონლობის გამო არ შემიძლია ყოველ დღე ზიარებაო...

ახლა არ მითხრათ ის ბასილი დიდი იყოო biggrin.gif ეს მიდგომა მომწონს ხოლმე როცა არ უფიქრდებიან რას ამბობენ, ის კი იყო წმინდანი, მაგრამ როგორც ერთმა თეოლოგმა თქვა: წმინდანში იმდენივე სიწმინდე უნდა იყოს, რამდენიც ამ სიწმინდის უცოდონარობა - ო, ამიტომ ბასილი დიდი საკუთარ თავს ყველაზე უღირსადაც მიიჩნევდა, თუმცა ზიარების ყოველდღიური მიღების მომხრე იყო.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 22 2007, 12:05 PM
პოსტი #57


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
ზიარება ღმერთთან შეერთებაა და შედეგად ცოდვების დაწვა
არ აზიარებ იმ მოტივით, რომ ცოდვილია

მაშ კითხვა: თუ არ აზიარე, როგორღა დაწვავ იმ ცოდვებს?


მთლად კაი ლოგიკა ვერ გამოგივიდა....

მასე უმძიმესი ცოდვილიც უნდა აზიარო... იმას სჭირდება ცოდვების დაწვა თუ სჭირდება smile.gif


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Jun 22 2007, 12:07 PM
პოსტი #58


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,650
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



მოსამზადებელი პერიოდი ახალმოქცეულთათვის ნორმალური ფორმაა. მან ჯერ უნდა გაითავისოს მიზანი ტაძარში სიარულისა, მცირედი დოზით მაინც შეითვისოს ღვთისმსახურების წესები, რამდენჯერმე დაესწროს წირვა-ლოცვას და მერე ეზიაროს..


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 22 2007, 12:17 PM
პოსტი #59


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(კანონისტი @ Jun 22 2007, 12:05 PM) *

კანუდოსელი
მთლად კაი ლოგიკა ვერ გამოგივიდა....

მასე უმძიმესი ცოდვილიც უნდა აზიარო... იმას სჭირდება ცოდვების დაწვა თუ სჭირდება smile.gif


მეზარება წერა ამდენისა რა....გამგები გაიგებს, თუ ვერ გაიგე, რა გიყო biggrin.gif
მე იმედი მაქვს, რომ სტრიქონებს შორისაც კითხულობს ხოლმე ხალხი....კაცს რომ მოკლავ და არ უნდა ეზიარო - ცხადია biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Jun 22 2007, 12:25 PM
პოსტი #60


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
მაიცა...

მაშ ლოგიკა სხვანაირად უნდა გაგევითარებინა......

ციტატა
ზიარება ღმერთთან შეერთებაა და შედეგად ცოდვების დაწვა

გეთანხმები

ციტატა
არ აზიარებ იმ მოტივით, რომ ცოდვილია

ცოდვილია, რა გაგებით? აბსოლუტური გაგებით, ცოდვილი, როგორც ადამიანი (რაც ყველაა), თუ ცოდვილი, იმიტომ, რომ მას აღსარებით თავი არ განუწმენდია?

ციტატა
მაშ კითხვა: თუ არ აზიარე, როგორღა დაწვავ იმ ცოდვებს?

სხვა საიდუმლოებში მონაწილეობითაც!

აბა, კარგად გადახედე: მართლა გამოგივიდა ისე, თითქოს ზიარება ცოდვების დასაწვავად იყოს და ამას ვუშლიდეთ ქრისტიანს... შესაბამისად, ჩემი კითხვაც ბუნებრივი იყო: ყველა ცოდვილი ვაზიაროთ? თუკი მეტყვი არა, მაშ სად არის საზღვარი?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

7 გვერდი V < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 05:14 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი