![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#341
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ხილული სახით გამოცხადებულიყო ალექსანდრე, ჩემო კარგო, შეიძლება კარგად ვერ გადაიკითხე ეს თემა და ბოლო პოსტები, არავინ არ უარყოფს, წმიდანის ხილულ გამოცხადებას, არაფერია ამაში საკამათო, არამედ მის შემწეობას ვუკეთებთ კომენტარს, ზოგიერთი პირდაპირ გებულობს წყაროს და ფიქრობს, რომ წმ. გიორგიმ მკვლელობა ჩაიდინა, ანუ მოკლა უამრავი მტერი, და ამას ამართლებენ იმ ციტატებით, რომელიც მხოლოდ უკიდურეს შემთხვევაში და მხოლოდ მოკვდავ ადამიანს შეიძლება უფლება მიეცეს დაცვის მიზნით სხვისი მოკვდინება, და ამ გამონაკლის შემთხვევაშიც კი, მისი საქციელი ერთის მხრივ, რადგან იცავს სხვას, საქებარია და თან ისჯება, რადგან კლავს, მაგრამ არცერთ შემთხვევაში ეს არ შეიძლება ითქვას წმიდანის შესახებ, რომელიც მუდმივ ნეტარებაშია, ეს არ ახასიათებს მის ბუნებას და ქმედებას... ეს ელემენტალური კატეხიზმოა, ზეციური ნეტარების შესახებ; ანუ ჩვენ ვკამათობთ წმ. გიორგის შეწევნის რაობის შესახებ. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#342
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
როგორც საეკლესიო გადმოცემა არსებობს, როდესაც ღვთისმშობელმა მიიძინა ერთ ერთ მოძულე იუდეველს განუზრახავს რომ ღვთისმშობლის სარეცელი გადაეყირავებინა, მაგრამ უფლის ანგელოზმა მას ორივე ხელი წაკვეთა. მიძინების ხატებზეცაა ეს სცენა ასახული
ციტატა განსაკუთრებული კადნიერებით ერთი იუდეველი მღვდელი, ათონია იქცეოდა. მან საშინელი ღვთისმგმობი სიტყვები იკადრა ღვთისმშობლის სარეცელთან და მისი ძე, უფალი იესო ქრისტე აუგად მოიხსენია. ძველი შურითა და მტრობით გულადუღებული სარეცელს მივარდა, რათა ყოვლადწმინდა ცხედარი ძირს გადმოეგდო, მაგრამ როგორც კი ოდნავ შეეხო, ღვთის რისხვის მახვილით უფლის ანგელოსმა ორივე ხელი წარჰკვეთა. მოკვეთილი ხელები სარეცელზე დაცვივდა, თვითონ კი საშინელი გოდებით ძირს დავარდა. საზარელმა სასჯელმა გონს მოიყვანა იგი. ![]() ![]() ![]() გასაგებია კაიროს რომ წმიდანები მუდმივ ნეტარებაში არიან და არ შეუძლიათ ვინმეს ზიანი მიაყენონ, მოკლან ან რაიმე დაუშავონ, მაშინ ესეც რომ ''ანგელოზმა ხელები მოჰკვეთა და მოკვეთილი ხელები სარეცელზე დაცვივდა'' ალბათ პირდაპირ არ უნდა გავიგოთ ხომ? არამედ მხოლოდ მხატვრული გამოხატვაა? -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#343
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა წმიდანები მუდმივ ნეტარებაში არიან და არ შეუძლიათ ვინმეს ზიანი მიაყენონ, მოკლან ან რაიმე დაუშავონ, მაშინ ესეც რომ ''ანგელოზმა ხელები მოჰკვეთა და მოკვეთილი ხელები სარეცელზე დაცვივდა'' ალბათ პირდაპირ არ უნდა გავიგოთ ხომ? არამედ მხოლოდ მხატვრული გამოხატვაა? მესმის ალექსანდრე, აქ სწორედ მაგაზეა კამათი, ერთერთმა ფორუმელმა მოიყვანა ძველი აღთქმის მსგავსი მაგალითები და მამათა ციტატებიც კი, მაგრამ ხომ ვიცით, რომ ანგელოზს ახლა ხმალი ისევე უკავია ხელში, როგორც მაგალითად ტანსაცმელი აცვია ხავერდის, ან როგორც ფრთები აქვს ბუმბულებიანი, ან როგორც კულულები აკრია ნაწნავებიანი... ეს ყველაფერი სიმბოლოა, ისეთივე სიმბოლო, როგორც ღმერთზე საუბრისას ვიყენებთ, "ადგა, დაჯდა და ა.შ." ( დამასკელი წერს კარგად ამის შესახებ), მაგრამ ხომ სიცოფე იქნება, ვიფიქროთ, რომ ღმერთი მართლაც ადგა ან დაჯდა, ან რომ მას ხელი აქვს ან ფეხი ან თვალი ან ყური ჩვენეული მიწიერი გაგებით? რადგან ღმერთი სულია, მაშ შეგვიძლია მიახლოებით ვისაუბროთ ასევე სხვა სულებზეც, ანუ ანგელოზებზეც და წმიდანებზეც, რამდენადაც სიმბოლურია მათი გარეგნული გამოხატვა ( რაც არის კიდეც ხატი), იმდენად სიმბოლურადაა გასაგები მათი ქმედებაც... იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
guest |
![]()
პოსტი
#344
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
კაიროს,
ღმერთმა კაცი თავის ხატად შექმნაო ესეც არაპირდაპირად უნდა გავიგოთ? ![]() პ.ს. ისე, ბავშვობიდან ღმერთი თეთწვერა კაცად მყავს გონებაში წარმოდგენილი ![]() |
tamuna m |
![]()
პოსტი
#345
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
თამუნა მ. მეომარი, რომელიც სხვათა გამო ქების ღირსია, ომიდან დაბრუნებული სინანულის კანონს ექვემდებარებოდა და არცთუისე მცირე, 3 წლიან უზიარებლობის ეპიტემიასაც ღებულობდა ეკლესიიდან იხარეთ; კაიროსი! ერთი კითხვა მაქვს (ოღონდ არ გეწინააღმდეგები, უბრალოდ მაინტერესებს სწორად გავიგე თუ არა), მეფე დავით აღმაშენებლი, ვახტანგ გორგასალი და სხვა ჩვენი მეფენი ყოველი ბრძოლის შემდეგ 3წლიანი უზიარებლობით ისჯებოდნენ? მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
marine |
![]()
პოსტი
#346
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
ერთი კითხვა მაქვს (ოღონდ არ გეწინააღმდეგები, უბრალოდ მაინტერესებს სწორად გავიგე თუ არა), მეფე დავით აღმაშენებლი, ვახტანგ გორგასალი და სხვა ჩვენი მეფენი ყოველი ბრძოლის შემდეგ 3წლიანი უზიარებლობით ისჯებოდნენ? მე რამდენადაც ვიცი, ომში გამარჯვების შემდგომ არათუ უზიარებლობით დასჯა ხდებოდა, არამედ ზეიმი იყო საქართველოში და ეკლესიებში სამადლობელ პარაკლისს იხდიდნენ. იმედი მაქვს კაიროსი მიუთითებს წყაროს, სადაც ამოკითხული აქვს ეს. მეც მაინტერესებს. -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#347
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
KAIROS
ციტატა მესმის ალექსანდრე, აქ სწორედ მაგაზეა კამათი, ერთერთმა ფორუმელმა მოიყვანა ძველი აღთქმის მსგავსი მაგალითები და მამათა ციტატებიც კი, მაგრამ ხომ ვიცით, რომ ანგელოზს ახლა ხმალი ისევე უკავია ხელში, როგორც მაგალითად ტანსაცმელი აცვია ხავერდის, ან როგორც ფრთები აქვს ბუმბულებიანი, ან როგორც კულულები აკრია ნაწნავებიანი... ეს ყველაფერი სიმბოლოა, ისეთივე სიმბოლო, როგორც ღმერთზე საუბრისას ვიყენებთ, "ადგა, დაჯდა და ა.შ." ( დამასკელი წერს კარგად ამის შესახებ), მაგრამ ხომ სიცოფე იქნება, ვიფიქროთ, რომ ღმერთი მართლაც ადგა ან დაჯდა, ან რომ მას ხელი აქვს ან ფეხი ან თვალი ან ყური ჩვენეული მიწიერი გაგებით? რადგან ღმერთი სულია, მაშ შეგვიძლია მიახლოებით ვისაუბროთ ასევე სხვა სულებზეც, ანუ ანგელოზებზეც და წმიდანებზეც, რამდენადაც სიმბოლურია მათი გარეგნული გამოხატვა ( რაც არის კიდეც ხატი), იმდენად სიმბოლურადაა გასაგები მათი ქმედებაც... კაიროს, ამ პოსტმა ცოტა დამაბნია, თუ ანგელოზს აქვს იმის ,,უფლება,, თუ ძალა (არ ვიცი რა დავარქვა) , რომ ვინმეს ხელები წააწყვიტოს, (მესმის, რომ ეს მახვილის აწევით არ მომხდარა, მაგრამ ფაქტი ხომ მოხდა ხელების დაწყვეტა, ანუ ეს ვიღაცამ გააკეთა) მაშინ წმინდა გიორგის რატომ არ შეეძლო დიდგროის ბრძოლაში ხახლის მოკვდინება? შეიძლება ეს მახვილით არხდებოდა, როგორც ვთქვატ ამას ხორციელი მეომრები აკეთებდნენ მაგრამ.. მაშინ ახსენი რა ძალით მოსწყდა ხელები იუდეველს. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#348
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ღმერთმა კაცი თავის ხატად შექმნაო ესეც არაპირდაპირად უნდა გავიგოთ? unsure.gif არა, ეგ სიმბოლო არაა, ნახე ეს ნაწყვეტი პომაზანსკიდან: ღვთის ხატი ადამიანში ღმრთივსულიერი მწერალი ადამიანის შესაქმის შესახებ მოგვითხრობს „და თქუა ღმერთმან: ვქმნეთ კაცი ხატებისაებრ ჩუენისა და მსგავსებისავბრ... და შექმნა ღმერთმან კაცი სახედ თვსად და ხატად ღმრთისად შექმნა იგი მამაკაცად და დედაკაცად ქმნა იგინი“ (შესაქ. 1,26-27). მაინც რას ნიშნავს ღვთის ხატება ჩვენში? ეკლესიური სწავლება მხოლოდ იმას შეგვაგონებს, რომ ადამიანი საერთოდ არის შექმნილი „ხატად“, მაგრამ არ მიუთითებს, თუ ჩვენი ბუნების რომელ ნაწილშია იგი დამკვიდრებული. ეკლესიის მამები და მასწავლებლები ამ შეკითხვაზე განსხვავებულად პასუხობდნენ. ერთნი ღვთის ხატებას გონებაში პოულობდნენ, მეორენი - თავისუფალ ნებაში, მესამენი კი მას უკვდავებაში ხედავდნენ. ამ აზრთა შეჯამებით სრულად წარმოვიდგენთ, თუ რას ნიშნავს წმიდა მამათა სწავლების მიხედვით ღვთის ხატი ადამიანში. ღვთის ხატი, უწინარეს ყოვლისა, მხოლოდ სულში უნდა დავინახოთ და არა სხეულში. ღმერთი თავისი ბუნებით სრულიად უნივთო, ყოველგვარი სხეულისაგან თავისუფალი, უსპეტაკესი სულია. ამიტომაც განეკუთვნება ღვთის ხატის ცნება მარტოოდენ უნივთო სულს. ამ გაფრთხილების შეხსენებას ეკლესიის ბევრი მამა თვლის საჭიროდ. ღვთის ხატის ტარების დასტურია ადამიანის სულის ისეთი მაღალი თვისებები, როგორებიცაა უკვდავება - პირველ რიგში, თავისუფალი ნება, გონება, წმიდა, უანგარო სიყვარულის ნიჭი. ა. დაუსაბამო ღმერთმა ადამიანის სულს უკვდავება მიანიჭა, მაგრამ იგი უკვდავია არა ბუნებითად, არამედ საღვთო მადლით; ბ. ღმერთი თავის ქმედებებში სრულიად თავისუფალია - მან ადამიანსაც მიანიჭა თავისუფალი ნება და მისცა გარკვეულ ფარგლებში თავისუფლად მოქმედების უნარი; გ. ღმერთი ყოვლადბრძენია. ადამიანურ გონებასაც შეუძლია, არ შემოიფარგლოს მხოლოდ მიწიერი, ცხოველური მოთხოვნილებებით, საგანთა ხილული მხარის გაცნობით და სიღრმისეულად ჩაწვდეს, შეიმეცნოს და ახსნას მათი ფარული აზრი. ადამიანურ გონებას ძალუძს, ამაღლდეს უხილავისკენ და აზრი წარმართოს ყოველივე არსებულის მიზეზის - ღმერთისაკენ. გონება ადამიანურ ნებას გააზრებულსა და ჭეშმარიტად თავისუფალს ხდის. ადამიანს შეუძლია აირჩიოს თავისი უმაღლესი ღირსებისთვის საკადრრსი და არა ის, რისკენაც ქვენა ბუნება მოუხმობს; დ. ღმერთმა ადამიანი თავისი სახიერების გამო შექმნა. თავის სიყვარულს ყოველთვის უზიარებდა და უზიარებს მას და საღვთო შთაბერვით სულის მიმღები ადამიანიც მიისწრაფის მონათესავე უმაღლესი საწყისის - ღმერთისკენ, ეძებს და ნატრობს მასთან ერთობას. გარკვეულწილად ამის მიმანიშნებელია მისი სხეულის ზეაღმართული, სწორი მდგომარეობა და ცისკენ მიპყრობილი მზერა. ამრიგად, ღვთის ხატი ადამიანში ღვთისაკენ სწრაფვასა და მისდამი სიყვარულში ვლინდება. დასასრულ შეიძლება ითქვას, რომ სულის ყოველი კეთილშობილი თვისება და უნარი ღვთის ხატის ასახვას წარმოადგენს. განსხვავდება თუ არა ერთმანეთისაგან „ხატი ღვთისა“ და „მსგავსება ღვთისა“? ეკლესიის წმიდა მამებისა და მასწავლებელთა უმეტესობა პასუხობს, რომ განსხვავდება. ისინი ხატს ღვთასას თავად სულის ბუნებაში პოულობენ, მსგავსებას კი - ადამიანის ზნეობრივ სრულყოფაში, მასში სათნოებათა, სიწმიდისა და სულიწმიდის ნიჭთა დამკვიდრებაში ხედავენ. ამრიგად, ღვთის ხატი ჩვენ უფლისაგან გვეძლევა შექმნისთანავე, ხოლო მსგავსება ჩვენ თავად უნდა შევიძინოთ. ღმერთი მხოლოდ ამის შესაძლებლობას გვაძლევს. გახდე „მსგავსი“, დამოკიდებულია ჩვენს ნებაზე და სათანადო მოღვაწეობით შესაძლებელი ხდება ამის მიღწევა. ამიტომაც არის ნათქვამი საღვთო „ბჭობაზე“: „ვქმნეთ კაცი ხატისაებრ ჩუენისა და მსგავსებისაებრ“, ხოლო თავად შექმნაზე „ხატად ღმრთისად შექმნა იგი“ (შესაქ. 1,26-27). წმ. გრიგოლ ნოსელის მსჯელობის თანახმად, ჩვენ საღვთო „ბჭობით“ მოგვეცა შესაძლებლობა, მისი „მსგავსნი“ გავხდეთ. ციტატა მე რამდენადაც ვიცი, ომში გამარჯვების შემდგომ არათუ უზიარებლობით დასჯა ხდებოდა, არამედ ზეიმი იყო საქართველოში და ეკლესიებში სამადლობელ პარაკლისს იხდიდნენ. იმედი მაქვს კაიროსი მიუთითებს წყაროს, სადაც ამოკითხული აქვს ეს. მეც მაინტერესებს. მოკლე პასუხს დავწერ: 1) დღესასწაული ხდებოდა გამარჯვების გამო და არა იმის გამო, რომ ხალხი მოკლეს! 2) წყარო რამოდენიმეჯერ იქნა მოყვანილი ბასილი დიდი: Правило 13. Убиение на брани отцы наши не вменяли за убийство, извиняя, как мнится мне, поборников целомудрия и благочестия. Но может быть добро было бы советовати, чтобы они, как имеющие нечистые руки, три года удержалися от приобщения токмо святых таин. ბრძოლათა შინა ქმნილნი მკლველობანი მამათა ჩუენთა არა შეჰრაცხნეს კაცისკლვათა თანა, რამეთუ ვითარ ჩემდა საგონებელ არს, შენდობაჲ მისცეს, ვითარცა სიწმიდისა და კეთილად მსახურებისათჳს მოღუაწეთა. ხოლო კეთილ არს რეცა თანაგანმზრახობით განკრძალულყოფაჲ მათი, ვითარცა არა წმიდათაჲ ჴელითა, რაჲთა სამ წელ განეყენნენ ზიარებასა ხოლო. ანუ არა წმიდა ხელთა გამო (კაცის სისხლით შებილწულთა) ამათ, ვისაც ჩვენ მკვლელებს არ ვუთანაბრებთ, მაინც კარგი იქნება თუ სინანულის ამ კანონს და 3 წლიან ეპიტემიას დაემორჩილებიანო, აქაა ამ საკითხზე საუბარი: http://church.ge/index.php?showtopic=3713&st=40 ახლა სხვა საკითხია რამდენად ხერხდებოდა ეს პრაქტიკაში, და მეფეთა მიმართებაში რა ხდებოდა, სამწუხაროდ ჩვენი ისტორია ისეთი იყო, რომ 3 წელი მშვიდობა ( ეპიტემიის შესასრულებლად რაც იყო საჭირო), კი არა 3 კვირაც არ გვქონდა მშვიდობა საუკუნეების განმავლობაში ![]() ციტატა თუ ანგელოზს აქვს იმის ,,უფლება,, თუ ძალა (არ ვიცი რა დავარქვა) , რომ ვინმეს ხელები წააწყვიტოს, (მესმის, რომ ეს მახვილის აწევით არ მომხდარა, მაგრამ ფაქტი ხომ მოხდა ხელების დაწყვეტა, ანუ ეს ვიღაცამ გააკეთა) მაშინ წმინდა გიორგის რატომ არ შეეძლო დიდგროის ბრძოლაში ხახლის მოკვდინება? შეიძლება ეს მახვილით არხდებოდა, როგორც ვთქვატ ამას ხორციელი მეომრები აკეთებდნენ მაგრამ.. მაშინ ახსენი რა ძალით მოსწყდა ხელები იუდეველს. ნინო, სწორედ მაგას ვწერ, რომ ხელების წაწყვეტის, კისერის გამოჭრის, მუცლის გამოფატვრის და ა.შ. საშინელებების მიწერა ანგელოზის ქმედებებათან არის შეუსაბამო და ძალიან გამიწიერება მთელი სულიერი სამყაროსი, და არც წმიდა გიორგის შეიძლება მივაწეროთ ისეთი საქციელის ჩადენა, რომლის გამო ცოდვილი ადამიანებიც კი ისჯებოდა და ბასილი დიდი "არაწმიდა ხელების მქონეთ" უწოდებდა, როგორც შევუთავსებთ ახლა ამ არაწმიდებას ჩვენ უწმიდეს ანგელოზებს? ან წმ. მთავარმოწამე გიორგის? ან საერთოდ ნებისმიერ წმიდა სულს? ხელების დაწყვეტა იმავე ძალით მოხდა რა ძალითაც ის ხელები მიეცა მას, ანუ ღვთის ნებით; იგივე ღმერთი, რომელიც პეტერეს წინაშე ანანიას და საფირას მოაკვიდინებს, იგივე ღმერთი რომელიც ხან განრღვეულს აღადგენს, ხან კი რომელიმე ასოს უმოქმედოს გაუხდის( ზაქარია-ენა, პავლე - თვალები და ა.შ.), და არა რაიმე ხანჯლიანი ანგელოზი და შუბიანი და ცხენიანი წმიდა გიორგი და ა.შ. ანგელოზის ან წმიდანის ხილულად ხედვა ამ სასჯელის ან პირიქით შეწევნის დროს, მორწმუნეს აძლევს ნიშანს, რომ ქმედება აღესრულა უფლის ნებით და ძალით... მოკლედ ბევრჯერ მოგვიწია ერთიდაიგივეს გამეორება, უბრალოდ გთხოვთ სულიერზე სულიერად იფიქრეთ და გამოჩნდება რომ სულიერი შეწევნა უფრო დიდია ხორციელზე... ციტატა მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... ნამდვილად, მეც ვფიქრობ თემამ თავი ამოწურა, და ახლა ისევ წრეზე წასვლა არ გვინდა... იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
G_I_O_R_G_I_ |
![]()
პოსტი
#349
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,857 რეგისტრ.: 31-July 06 წევრი № 27 ![]() |
პირველად ვწერ ამ თემაში და უფლის ანგელოზთან დაკავშირებით შემიძლია გავიხსენო რამდენიმე შემთხვევა ძველი აღთქმიდან მაგრამ ერთ ადგილს გავიხსენებ. ებრაელთა წინააღმდეგ მტრის ჯარმა გაილაშქრა და სიახლოვეს დაბანაკდა მათი რაოდენობა მილიონ კაცამდე იყო ებრაელებმა შესთხოვეს უფალს რომ ეხსნა ამ განსაცდელისაგან და გულმხურვალე ლოცვა დაიწყეს ხოლო ებრაელთა მოწინააღმდეგე მეფემ ცუდად დაიწყო ლაპარაკი უფალზე რის გამოც განურისხდა უფალი იმ ადამიანს და ღამით უფლის ანგელოზმა 500 ათასზე მეტი ადამიანი განადგურა დილამდე ვინც დარჩა ისინი გაიქცნენ თუ ალეგოლიურად გავიგებთ ამ ყოველივეს ანგელოზთან მიმარტებაში მაშინ როგორ დაიღუპა ერთ ღამეში 500 ათასი კაცი როცა ებრაელები მათ არ შებრძოლებიან?
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#350
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პირველად ვწერ ამ თემაში მივხვდი, რომ პირველად წერ, ჩემო სოლომონ, თორემ მაგ თემაზე უკვე იმდენი დაიწერა, რომ ნამდვილად ვერ გავიმეორებ, ციტატა ანგელოზის ან წმიდანის ხილულად ხედვა ამ სასჯელის ან პირიქით შეწევნის დროს, მორწმუნეს აძლევს ნიშანს, რომ ქმედება აღესრულა უფლის ნებით და ძალით... ეს კი დევიზი და სულია საერთოდ ამ თემისა: ციტატა სულიერზე სულიერად იფიქრეთ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
marine |
![]()
პოსტი
#351
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
არსებობს ლეგენდა დიდგორის ომში წმინდა გიორგის გამოცხადების შესახებ... რომ იგი ქართველებს ეხმარებოდა ბრძოლაში.... ქართველებს ბრძოლაში არა მარტო წმინდა გიორგი შეეწეოდა ხილულად, არამედ მთავარანგელოზი მიქაელიც: მინდობილი ღმრთისანი და თამარის ცრემლთანი სასტიკი ომი გაიმართა ბასიანთან... ისე დაიფანტა აურაცხელი მტერი, რომ სადაც გაიხედავდით "ტყეთა მსგავსი ლაშქარი იხილვებოდა ლტოლვილად." მაინც რისი შეეშინდათ სულთნის ლაშქარს?! სულთნის ერთ-ერთი დიდებული, რომელიც მიიყვანეს თამარ მეფესთან, უეცრად დაეცა ძირს ენაჩავარდნილი და "იღლარჭნოდა, ვითარცა გველი." გაიყვანეს გაერთ, მოასულიერეს და ჰკითხეს, რა დაგემართაო. ხოლო მან თქვა: "რომელი არს თავსა ზედა თამარისსა, მან ყო ძლევა ესე ჩუენ ზედა და აწცა შევშინდი მის მიერ... ხოლო ჟამსა მას იყო ხატი მთავარანგელოზის მიქაელისა თავსა თამარისასა მკიდარე." -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
paata1 |
![]()
პოსტი
#352
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8 რეგისტრ.: 15-May 08 წევრი № 4,832 ![]() |
კი, თამარის მეფობისას იყო მასეთი შემთხვევა, მთავარანგელოზი იბრძოდა ქართველებთან ერთად, სამწუხაროდ მასალა არ მაქვს რომ დავდო.. აი რა ხშირად ქონდატთ განსაცდელში გამოცხადება ჩვენ წინაპრებს და უფრო ხშირად ქონდათ მათ ჩაგონება ღვთიური სიტყვის -გამოცხადების გარეშე.. რატომ არ უნდა ირწმუნოს ვინმემ არ ვიცი ,რომ მათ შორის მაშინ მრავალს ღირსეულს პირდაპირი კავშირი ქონდათ უფალთან და ასე უნდა დავუბრუნდეთ დგეს ღმერთს რომ ეს გაწყვეტის პირას მისული მადლი ქართველმა ერმა აღადგინოს მიიღოს უფლისგან უხილავი ხაზი კავშირისა. ყველანი ერთად ღვთისაკენ ძმებო |
marine |
![]()
პოსტი
#353
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
რატომ არ უნდა ირწმუნოს ვინმემ არ ვიცი მეც არ ვიცი, რატომ არ უნდა ვირწმუნოთ ![]() -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#354
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შეეწეოდა ხილულად, მაგას არც არავინ უარყოფს და არც ჭირდება მტკიცება უკვე დამტკიცებულს, ჩვენ მაგ შეწევნის სახეზე ანუ რაობაზე ვკამათობდით... ანუ რაც დავწერე ![]() ციტატა ბევრჯერ მოგვიწია ერთიდაიგივეს გამეორება, უბრალოდ გთხოვთ სულიერზე სულიერად იფიქრეთ და გამოჩნდება რომ სულიერი შეწევნა უფრო დიდია ხორციელზე... ციტატა მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... ნამდვილად, მეც ვფიქრობ თემამ თავი ამოწურა, და ახლა ისევ წრეზე წასვლა არ გვინდა... იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
marine |
![]()
პოსტი
#355
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
მაგას არც არავინ უარყოფს და არც ჭირდება მტკიცება უკვე დამტკიცებულს, ჩვენ მაგ შეწევნის სახეზე ანუ რაობაზე ვკამათობდით... და ვიღა გეკამათება კაიროს? ![]() -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#356
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა და ვიღა გეკამათება კაიროს? smile.gif არც არავინ მაგრამ რომ გრძელდება ისევ ინფორმაციის დადება , რომ სხვა წმიდანებიც გვევლინებოდაო ხილულად? ამით მართალია პირდაპირ არ ითქმის, რომ საკამათო აზრს ატარებ, მაგრამ არაპირდაპირ მოკამათე მხარის ერთერთი არგუმენტია, და არგუმენტს კი უნდა ვუპასუხო.. ციტატა მან ყო ძლევა ესე ჩუენ ზედა სწორედ ამას, რას ნიშნავს ეს ძლევა ყოფა, ამაზეა საუბარი, თუ გაგრძელდება ასეთი მაგალითების მოყვანა, მეც იძულებული ვიქნები ჩემი პოზიცია თავიდან დავაფიქსირო და წავალთ ისევ წრეზე ანუ: ციტატა ბევრჯერ მოგვიწია ერთიდაიგივეს გამეორება, უბრალოდ გთხოვთ სულიერზე სულიერად იფიქრეთ და გამოჩნდება რომ სულიერი შეწევნა უფრო დიდია ხორციელზე... ციტატა მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... ნამდვილად, მეც ვფიქრობ თემამ თავი ამოწურა, და ახლა ისევ წრეზე წასვლა არ გვინდა... იხარეთ; კაიროსი! ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
marine |
![]()
პოსტი
#357
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
თუ გაგრძელდება ასეთი მაგალითების მოყვანა, მეც იძულებული ვიქნები ჩემი პოზიცია თავიდან დავაფიქსირო და წავალთ ისევ წრეზე ანუ: და არავინ რომ არ გაძალებს, კაიროს, რომ პოსტო? ![]() ის რასაც ჩვენი ეკლესია ფაქტების სახით გადმოგვცემს, რატომ არ უნდა განთავსდეს ამ თემაში და საერთოდ თემა რატომ უნდა დაიხუროს? -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#358
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა და არავინ რომ არ გაძალებს, კაიროს, რომ პოსტო? smile.gif მოვალეობა მავალებს მარინე, რადგან ციტატა რასაც ჩვენი ეკლესია ფაქტების სახით გადმოგვცემს არ იქნეს ცუდად და ფანატიკურად, უხეშად და მიწიერად გაგებული, პოსტვას კი სწორედ ის მოვალეობა მავალებს, რა მოვალეობითაც საერთოდ ვარ აქ ![]() ანუ: ციტატა ციტატა მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... ნამდვილად, მეც ვფიქრობ თემამ თავი ამოწურა, და ახლა ისევ წრეზე წასვლა არ გვინდა... იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
marine |
![]()
პოსტი
#359
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,837 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
მოვალეობა მავალებს მარინე, რადგან არ იქნეს ცუდად და ფანატიკურად, უხეშად და მიწიერად გაგებული, პოსტვას კი სწორედ ის მოვალეობა მავალებს, რა მოვალეობითაც საერთოდ ვარ აქ ![]() ანუ: სწორედ ეს მოვალეობაა რაც მეც მაწერინებს იმას, რასაც ჩემი ეკლესია არათუ უარყოფს, არამედ გვასწავლის და გადმოგვცემს ![]() -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#360
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გვასწავლის და გადმოგვცემს smile.gif კაი ახლა მარინე, გავაგრძელოთ ისევ კამათი? ![]() ხომ გეუბნები არავინ უარყოფს მაგ ფაქტს, მაგ სწავლებას თუ გადმოცემას, არამედ მაგ ფაქტის განმარტებას და გაგებას ! წაიკითხე ზემოთ რაც დავუწერე ალექსანდრეს: ციტატა ციტატა ხილული სახით გამოცხადებულიყო ალექსანდრე, ჩემო კარგო, შეიძლება კარგად ვერ გადაიკითხე ეს თემა და ბოლო პოსტები, არავინ არ უარყოფს, წმიდანის ხილულ გამოცხადებას, არაფერია ამაში საკამათო, არამედ მის შემწეობას ვუკეთებთ კომენტარს, ზოგიერთი პირდაპირ გებულობს წყაროს და ფიქრობს, რომ წმ. გიორგიმ მკვლელობა ჩაიდინა, ანუ მოკლა უამრავი მტერი, და ამას ამართლებენ იმ ციტატებით, რომელიც მხოლოდ უკიდურეს შემთხვევაში და მხოლოდ მოკვდავ ადამიანს შეიძლება უფლება მიეცეს დაცვის მიზნით სხვისი მოკვდინება, და ამ გამონაკლის შემთხვევაშიც კი, მისი საქციელი ერთის მხრივ, რადგან იცავს სხვას, საქებარია და თან ისჯება, რადგან კლავს, მაგრამ არცერთ შემთხვევაში ეს არ შეიძლება ითქვას წმიდანის შესახებ, რომელიც მუდმივ ნეტარებაშია, ეს არ ახასიათებს მის ბუნებას და ქმედებას... ეს ელემენტალური კატეხიზმოა, ზეციური ნეტარების შესახებ; ანუ ჩვენ ვკამათობთ წმ. გიორგის შეწევნის რაობის შესახებ. იხარე; კაიროსი! რატომ გვიწევს წრეზე სიარული? ანუ : ციტატა ბევრჯერ მოგვიწია ერთიდაიგივეს გამეორება, უბრალოდ გთხოვთ სულიერზე სულიერად იფიქრეთ და გამოჩნდება რომ სულიერი შეწევნა უფრო დიდია ხორციელზე... ციტატა მეც მომხრე ვარ, რომ თემა დაიხუროს... ნამდვილად, მეც ვფიქრობ თემამ თავი ამოწურა, და ახლა ისევ წრეზე წასვლა არ გვინდა... იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 1st July 2025 - 09:43 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი