IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

14 გვერდი V « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> უნდა მოხდეს დიაკონისების აღდგენა
მხევალი ნინო
პოსტი Jun 17 2008, 08:11 PM
პოსტი #141


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



argani
ციტატა
ესე იგი კაცის მსახურებასთან გატოლებაა მტავარი საშიშროება? შეცილება არს ზოგის შიშის საფუძველი?



მე არა, ვიღაცეებს თიტქოს სეეშინდათ და მათ ვუთხარი. ვერ გავფიგე, ანუ გინდა ქალი მღვდლები?


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 08:39 PM
პოსტი #142


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



მხევალი ნინო
ციტატა
გინდა ქალი მღვდლები?

შეიძლება არსებობოდეს ღვთისნიერი ადამიანი რომელსაც დედა ყავს (დოქსოპულოდგან განსხვავებით) და რამე გართულება ქონდეს ქალის ეკლესიურ თანასწორობასთან?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Jun 17 2008, 09:50 PM
პოსტი #143


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



argani
ციტატა
დედობა ფიზიოლოგიური თვისებაა

არა მარტო ფიზიოლოგიური. აქ მარტო ფიზიკურ შობაზე არ არის საუბარი. არამედ დედობრივ გრძნობაზეც არის.


argani
ციტატა
შეიძლება არსებობოდეს ღვთისნიერი ადამიანი რომელსაც დედა ყავს (დოქსოპულოდგან განსხვავებით) და რამე გართულება ქონდეს ქალის ეკლესიურ თანასწორობასთან?

ვინც აქ მართლმადიდებელია ყველას აქვს ეს "გართულება". სწორედ ამიტომ შენი ამ ფრაზით არაღვთისბნიერად მიიჩნიე ამ აზრის გამზიარებლები.
სიტყვიერ გაფრთXილებას გაძლევ. ასეთი აზრების გამოხატვისგან თავის შეიკავო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 09:55 PM
პოსტი #144


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(დათიკო @ Jun 17 2008, 09:50 PM) *

ვინც აქ მართლმადიდებელია ყველას აქვს ეს "გართულება".

ოდნავ შეგედავები biggrin.gif

მე ამ თემაზე გართულება არ მაქვს, ანუ შემიძლია სრულიად დამშვიდებულად ვიმსჯელო საღვთისმეტყველო კონტექსტში იმაზე, თუ რატომ შეიძლება/არ შეიძლება ქალის მღვდლობა

ჩემი პირადი აზრი ასეთია: ჯერ ვერ მოვძებნე ვერცერთი სერიოზული არგუმენტი (გარდა ემოციურისა) იმისა, რომ ქალი არ შეიძლება იყოს მღვდელი

მეორეს მხრივ, არსებობს ერთი "არგუმენტი" (ღვთისმშობელიო არ მითხრათ biggrin.gif ეს ყველაზე უსუსური არგუმენტია) - ეს არის ტრადიცია და თუ ქალი უნდა გახდეს მღვდელი, აუცილებლად თვისობრივად რაღაც უნდა მოხდეს ცვლილება - ანუ როგორც იტყვიან ინგლისელები - დრასთიქ ჩეინჯ...ასეთი რამ არ ჩანს.

ემოციურ ტალღას სრულიად ვუერთდები - არ მინდა ქალი მღვდელი, თავისი წრიპინა, ისტერიულ-ნერვიული წიკვინით IPB-ს სურათი
ქალებო უკაცრ. biggrin.gif

პ.ს.
ანუ მე უფრო ფსიქოლოგიური არგუმენტები მომწონს და სადღაც მაკმაყოფილებს biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jun 17 2008, 10:04 PM
პოსტი #145


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



კანუდოს, ბიბლიური-ისტორიული გამოცდილება ( ესპერიენცა ბიბლისტიკა ე სტორიკა ) არ გამოდგება არგუმენტად? ანუ ის რომ დაწყებული სამოთხიდან ( ან უფრო გამოდევნიდან ) დამთავრებული მთელი ძველი აღთქმით და შემდეგ გაგრძელებული მთელი ახალ აღთქმისეული ეპოქით ეკლესიისათვის უცნობი იყო მღვდელმსახური ქალი, ასე იყო ეს პირველქრისტიანებში, ოქროს ხანაშიც, ბიზანტიაშიც, და იქამდის კათოლიკებშიც კი... ანუ ვამბობ ბიბლიურ-ისტორიული გამოცდილება მგონი ფსიქოლოგიურ არგუმენტთან ერთად გასათვალისწინებელია...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 10:09 PM
პოსტი #146


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Jun 17 2008, 10:04 PM) *

ზაზ, ბიბლიური გამოცდილება ( ესპერიენცა ბიბლისტიკა ) არ გამოდგება არგუმენტად? ანუ ის რომ დაწყებული სამოთხიდან ( ან უფრო გამოდევნიდან ) დამთავრებული მთელი ძველი აღთქმით და შემდეგ გაგრძელებული მთელი ახალ აღთქმისეული ეპოქით ეკლესიისათვის უცნობი იყო მღვდელმსახური ქალი, ასე იყო ეს პირველქრისტიანებში, ოქროს ხანაშიც, ბიზანტიაშიც, და იქამდის კათოლიკებშიც კი... ანუ ვამბობ ისტორიული გამოცდილება მგონი ფსიქოლოგიურ არგუმენტთან ერთად გასათვალისწინებელია...

შენც რაღა მოგივიდა? წაიითხე კარგად რაა, რაც დავწერე...ტრადიციათქო რომ ვთქვი რა იყო ეგ...

ჰო,ისე პატარა ინტრიგას შემოვაგდებ, V საუკუნის დასაწყისის სასაფლაო ქვაზე წარწერა, ნაპოვნია დალმატიაში:
D(ominis) n(ostris) Thaeodosio co(n)s(ule) XI et Valentiniano/viro nobelissimo (sic) Caes(are). Ego Thaeodo(sius) emi a Fl(avia) Vitalia pr(es)b(ytera) sanc(ta) matro/na auri sol(idis) III. Sub d(ie)


რაო, ვინაოოო, პრესვიტერი ფლავიაოო?
თარგმნე გენც biggrin.gif


გინდა პაპი გელასი I -ის მიმართვა დავდო? biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 10:12 PM
პოსტი #147


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



დათიკო
ციტატა
სიტყვიერ გაფრთXილებას გაძლევ. ასეთი აზრების გამოხატვისგან თავის შეიკავო!

გაფხილება, სიყვიერი და გინდა არასიტყვიერი, იმისთვის დაიტოვე ვინც ქალს როგორც ქალს , ქალობის გამო არ თვლის რაღაცის ღირსად. სწორედ ასეთი აზრის გამოთქმა, თან მასხრობით და დაუფარავად არის არაღვთისნიერობის ნიმუში, და მას ადგილი არ უნდა ქონდეს მორწმუნეთა შეკრებაზე.

კანუდოსელი
ციტატა
მეორეს მხრივ, არსებობს ერთი "არგუმენტი" - ეს არის ტრადიცია

რაც აქ მოსატანი არც კია, იმდენად უსუსურია.
ციტატა
არ მინდა ქალი მღვდელი, თავისი წრიპინა, ნერვიული წიკვინით

მოდი შენც გკითხავ, დედა გყავს? ნანას რომ გიმღეროდა, მას მერე შეგზიზღდა ეგ ტემბრი?


დათიკო
ციტატა
დედობრივ გრძნობაზეც არის.

ჰოდა თუ მასე, მაშ ვის შეეძლება ადამიანზე ზრუნვა დედაზე მეტად? რომელ მამას შეუძლია ისე იზრუნოს თავის შვილზე ისე როგორც ამა დედა ახერხებს?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 10:12 PM
პოსტი #148


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(argani @ Jun 17 2008, 10:09 PM) *

დედა გყავს? ნანას რომ გიმღეროდა, მას მერე შეგზიზღდა ეგ ტემბრი?

შენა ჭირიმე, მოდი ერთი ნორმალურად მოიქეცი...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 10:15 PM
პოსტი #149


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



ციტატა(კანუდოსელი @ Jun 17 2008, 09:12 PM) *

შენა ჭირიმე, მოდი ერთი ნორმალურად მოიქეცი...

smile.gif რომელია აქ არანორმალური, იმის თქმა რომ ქალის ნერვიული წიკვინი მიუღებელია, თუ იმის აღნიშნა რომ ასეთი წიკვინი გესმოდა შენი პირველი წლების განმავლობაში? a075.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jun 17 2008, 10:17 PM
პოსტი #150


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
D(ominis) n(ostris) Thaeodosio co(n)s(ule) XI et Valentiniano/viro nobelissimo (sic) Caes(are). Ego Thaeodo(sius) emi a Fl(avia) Vitalia pr(es)b(ytera) sanc(ta) matro/na auri sol(idis) III. Sub d(ie)

კი, მაგას სულ იმეორებენ პროტესტანტები, ვეძებ ახლა მაგაზე კათ. ეკლ. პასუხს, დავწერ მერე, მანამ ნახეთ ეს ჯიგარი, ცოტა ურევს კიდეც და ცოტა საინტერესოსაც წერს biggrin.gif
пастор Дмитрий Зенченко

О МЕСТЕ ЖЕНЩИНЫ
В ПАСТЫРСКОМ СЛУЖЕНИИ

Может ли женщина быть священником?

http://skatarina.ru/library/cerktain/omeste.htm

Наиболее интересными представляются свидетельства о женщинах-пресвитерах (пасторах) в ранней церкви. Эпитафия, датируемая серединой пятого века, найденная в Калабрии, гласит: «B(onae) m(emoriae) s(acrum). Leta presbitera/vixit annos XL, menses VIII, dies VIIII/ quei (scil. cui) bene fecit maritus/ Precessit in pace pridie/idus Maias» [13] (Посвящено доброй памяти Леты, пресвитера, прожившей 40 лет, 8 месяцев и 9 дней, которой ее муж воздвиг это надгробие. Она оставила его в мире в день перед майскими идами). Делались предположения, что «пресвитерида», упоминаемая здесь, это жена пресвитера (то есть «пасторша» — жена пастора). Однако, рассмотрим другую эпитафию.

Надпись на каменном саркофаге, найденном в Далматии и датируемом 425 годом, гласит: «D(ominis) n(ostris) Thaeodosio co(n)s(ule) XI et Valentiniano/viro nobelissimo (sic) Caes(are). Ego Thaeodo(sius) emi a Fl(avia) Vitalia pr(es)b(ytera) sanc(ta) matro/na auri sol(idis) III. Sub d(ie)....». Здесь пресвитерида Флавия Виталия фигурирует в качестве лица, исполняющего свои должностные обязанности, а именно: она продала Феодосии за три золотых участок земли на общем христианском кладбище — сделка, совершение которой входило в компетенцию епископа или пресвитера. Следует отметить, что обнаруживаются упоминания о пресвитеридах, как о женщинах, несущих церковное служение, но не как о «женах пресвитеров». [14]

Послание папы Геласия I «всем епископатам, утвержденным в Лукане, Бриттиуме и Сицилии», содержащее двадцать семь положений и датируемое 494 годом н. э. подтверждает, что в упомянутых надписях речь идет о «настоящих» женщинах-пресвитерах, пасторах женского пола, совершающих св. Евхаристию. В декрете XXVI мы читаем: «Nihilominus impatienter audivimus, tantum divinarum rerum subisse despectum, ut feminae sacris altaribus ministrare firmentur, cunctaque non nisi virorum famulatui deputata sexum, cui non competunt, exhibere». (Однако мы с большим беспокойством услышали, что божественные дела пришли в такой упадок, что женщины поощряются к служению священных алтарей [15] , и принимают участие во всех вопросах, относящихся к служению соответственного (мужского) пола, к которому они не принадлежат). Слово cuncta подразумевает все функции служения мужчин-пасторов: литургические, юридические и учительные. Эти функции исполняются женщинами на алтарях, то есть идет речь именно о совершении Евхаристии. Папа Геласий, не предлагая богословских обоснований своей позиции, отвергает посвящение женщин на пасторское служение и осуждает епископов, практикующих рукоположение женщин, аппелируя к канонам. Каноны, осуждающие пасторское служение женщин, были приняты во второй половине IV века. К ним относятся следующие положения:

«О диакониссах же мы упомянули о тех, которые, по одеянию, за таковых приемлются. Ибо впрочем оне никакого рукоположения не имеют, так что могут совершенно счисляемы быть с мирянами» (Никейский Собор, канон 19). «Не должно поставлять в Церкви так именуемых пресвитерид, или председательниц» (Лаодикийский Собор, канон 11). «Не подобает женщине в алтарь входить» (Лаодикийский Собор, канон 44). Существуют также некоторые другие более поздние каноны.

Как мы видим, еще в конце V века в южной Италии сохранялось служение женщин-пасторов, рукоположенных епископами. Причем не у гностиков или монтанистов (где женщины так же исполнили пресвитерское и даже епископское служение), а в христианской церкви — хотя оно и не нравилось священноначалию.

Сохранилось изображение женщины, совершающей Евхаристию, на фреске подземной капеллы в римских катакомбах св. Прискиллы (фото 1, Nancy and Joe Ruane). Вероятно, на этой фреске представлено женское евхаристическое ночное собрание с председательствующей пресвитеридой.


ნახე რეებს წერს biggrin.gif

მოკლედ საინტერსოა, ერთი ორზე მეც მაქვს პასუხი მაგრამ ეს მოგვიანებით smile.gif
მანამ თქვენ დაწერეთ რას ფიქრობთ smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Jun 17 2008, 10:18 PM
პოსტი #151


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



argani
როგორც მივხვდი თქვენ ამბობთ თუ რატომ არ შეიძლება იყოს ქალი მღვდელი თუ ეპისკოპოსი (იქნებ პატრიარქიც)
თქვენ ამ საკითხს უდგებით ამქვეყნიური კაცობრივი სიბრძნით (ადამიანის უფლებები და სხვა) ხოლო ეკლესიაში მოქმედებს ღვთაებრივი სიბრძნე,ღმერთის მიერ დადგენილი წესები და კანონები.ქრისტიანული თვალთახედვით თუ მიუდგებით ადვილად მიხვდებით თქვენ კითხვაზე პასუხს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jun 17 2008, 10:19 PM
პოსტი #152


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ასეთი წიკვინი გესმოდა შენი პირველი წლების განმავლობაში?

ცოტა წყნარად მეგობარო, თემის ირგვლივ...

ესეც ნახეთ ბარემ biggrin.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lch
პოსტი Jun 17 2008, 10:19 PM
პოსტი #153


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 616
რეგისტრ.: 10-May 08
წევრი № 4,780



ციტატა
მღვდელმოქმედებას მეც აღვასრულებ, როცა ვეზიარები და როცა თუნდაც აღსარებას ვაბარებ, ასე არ არის?

არ არის მასე...
ვინც მღვდელი არ არის, ის ვერც მღვდელმოქმედებას შეასრულებს... მღვდლობა შვიდთაგან ერთერთი საიდუმლოა და ქიროტონიის გარეშე მას ვერცერთი ერისაგანი ვერ მიიღებს და ვერც აღასრულებს...


--------------------
"განა კაცია ტვინთხელა, ბევრს რომ ფარფატებს, ჰყვირისო. გვაშორე, ღმერთო, გვაშორე ერისთავობა ვირისო!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 10:22 PM
პოსტი #154


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Jun 17 2008, 10:17 PM) *

მანამ თქვენ დაწერეთ რას ფიქრობთ smile.gif

პრესვიტერი ქალები მართლა არსებობდნენ...მაგრამ ეს საქმეს არ შველის, რადგან თითოეულ შემთხვევაში საქმე გვაქვს ეკლესიის მხრიდან ამის მკაცრ შეფასებაზე...ამიტომ როდესაც ეკლესიის ტრადიციათქო ვახსენე სიტყვა არგუმენტი დავწერე ასე: "არგუმენტი".

სხვაგვარადაა საქმე დიაკვან ქალებთან - ის ეკლესიის მიერ მოწონებული იყო.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 10:28 PM
პოსტი #155


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



G_I_O_R_G_I_
ციტატა
ეკლესიაში მოქმედებს ღვთაებრივი სიბრძნე,ღმერთის მიერ დადგენილი წესები

ეს ზემოდ ნახსენები ტრადიცია თუ სხვა რამე?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 10:29 PM
პოსტი #156


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(G_I_O_R_G_I_ @ Jun 17 2008, 10:18 PM) *

ადვილად მიხვდებით თქვენ კითხვაზე პასუხს.

ადვილი არაა ამ კითხვაზე პასუხი...არცთუ ტრივიალური


პ.ს.
ისე,აშკარად ოფტოპიკებია უკვე...საქმე დიაკონისას ეხება და არა ქალ მღვდელს


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 10:35 PM
პოსტი #157


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



ციტატა
აშკარად ოფტოპიკებია უკვე...საქმე დიაკონისას ეხება და არა ქალ მღვდელს

არანაირი ოფტოპიკი, საქმე ეხება მსახურ ქალს, ყველა გამოვლინებაში, ხმის ხარისხისდა მიუხედავად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jun 17 2008, 10:36 PM
პოსტი #158


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(argani @ Jun 17 2008, 10:35 PM) *

არანაირი ოფტოპიკი, საქმე ეხება მსახურ ქალს, ყველა გამოვლინებაში, ხმის ხარისხისდა მიუხედავად.

კონკრეტული თემა ეხება...იხილეთ სათაური

პ.ს.
ხმაზე ეს იყო უფრო იუმორი, ვიდრე სერიოზული არგუმენტი...უნდა მიხვედრილიყავით ამას


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Jun 17 2008, 10:37 PM
პოსტი #159


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ციტატა
მაეს ზემოდ ნახსენები ტრადიცია თუ სხვა რამე?
მართლმადიდებელი ეკლესია რომელიც დაფუძნებულია ღვთაებრივ სიბრძნეზე და წესგანგებაზე და რომელიც დადგენილი და განსაზღრულია წმინდა მამათა დამსოფლიო საეკლესიო კრებათა მიერ ვერ იქნება ვერც ტრადიცია ვერც გადმოცემა და სხვა.და ეს ყოველივე არც დროის ცვალებადობას ემორჩილება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
argani
პოსტი Jun 17 2008, 10:54 PM
პოსტი #160


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 333
რეგისტრ.: 15-January 07
წევრი № 859



კანუდოსელი
ციტატა
.იხილეთ სათაური

მის მიუხედავად, საქმე აშკარად ეხება ქალის როგორც რჯულის მსახურის საკითხის, სტატუსი ამ შემთხვევაში უმნიშვნელოა.
ციტატა
ხმაზე ეს იყო უფრო იუმორი, ვიდრე სერიოზული არგუმენტი..

არაა საჭირო მეტი დამპალი შეშის მიყრა იმ ცეცხლზე რომელიც ისედაც ჩუის.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

14 გვერდი V « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 10th July 2025 - 04:35 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი