IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

11 გვერდი V « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> თქვენი აზრი მაინტერესებს"მწვალებლობის შესახებ".
ზებედე
პოსტი Oct 28 2007, 07:07 AM
პოსტი #121


ზეციკეთი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,332
რეგისტრ.: 27-July 06
წევრი № 19



ციტატა(ქეთი. @ Oct 28 2007, 02:12 AM) *

ზებედე ამ პიროვნებას მე მივეცი გაფრთხილება smile.gif უკვე...


აბა დაწეროს ვინმემ ილია2-ზე რაიმე ამდაგვარი რას უზამენ მოდერები? მოკლავენ! მსოფლიო პატრიარქი აქ ხალხისთვის მგონი რიგითი მორწმუნეა....


--------------------
მზეო ამოდი, ამოდი
ნუ ეფარები გორასა
წიწილის თეთრი ბუმბული,
ველად გაჰქონდა ნიავსა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Oct 28 2007, 01:08 PM
პოსტი #122


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



saria-giorgi
მართალია ეს ხალხი. არ შეიძლება მსოფლიო პატრიარქს ასე მიაწეო მწვალელის იარლიყი. გთხოვ მეტი ასეთ რამ აღარ თქვა!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alex_b
პოსტი Nov 2 2007, 03:57 PM
პოსტი #123


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 254
რეგისტრ.: 27-February 07
წევრი № 1,210



მნათე
ციტატა
მოდი განვმარტოთ ანათემაც:

ანათემა არ გახლავთ ვისიმეს მოკვეთა ეკლესიისგან, ანუ ეკლესია არავის ჩამოიკვეთს თუ მან ეს თავად არ გააკეთა, ამიტომ ის არსით ფაქტის კონსტატაცია გახლავთ - როდესაც ქრისტეს საკრებული ამბობს - ეს ადამიანი ჩემი წევრი აღარაა.


ამ სიტყვამ მეც დამაინტერესა და ნახე ორთოდოსი-ზე რა აღმოვაჩინე:


- როდის გადასცემენ ანათემას ადამიანს? რას ნიშნავს ანათემა?

- ანათემა ადამიანის წმ. ეკლესიიდან განკვეთას ნიშნავს. წმ. ეკლესია ამ რადიკალურ ნაბიჯზე მხოლოდ იმ შემთხვევაში მიდის, როცა თავად ადამიანი დემონსტრაციულად განაგდებს თავს ეკლესიიდან, აშკარად ებრძვის მას. ასეთ დროს ანათემა წმ. ეკლესიის მიერ განხორციელებული უკანასკნელი ქმედება და საშუალებაა, რითაც იგი კიდევ ერთხელ ცდილობს ღვთისმგმობი გამოაფხიზლოს და სინანულში მოიყვანოს (სინანულით კვლავ შესაძლებელია წმ. ეკლესიის წიაღში დაბრუნება).

ანათემით წმ. ეკლესია სხვებსაც შეახსენებს, თუ სადამდე შეიძლება დაეცეს ადამიანი. ანათემირებული ადამიანი, ჯერ კიდევ ხორცში მყოფი (თუ იგი ჯერ არ გარდაცვლილა), თვითმკვლელია. ასეთზე არც ლოცვა შეიძლება და არც რაიმე საიდუმლოების აღსრულება. გარდაცვალების შემთხვევაში წესიც არ აეგება (აზრი არ ექნება თავად ადამიანის არჩევანის გამო).

თავად ეს ძალაუფლება (ანათემა) ეკლესიას თვით ქრისტესგან აქვს მინიჭებული: "რასაც შეკრავთ მიწაზე, შეიკვრება ზეცაში"; ამიტომ ანათემა ზეცაში მიღებული გადაწყვეტილების (ადამიანის არჩევანიდან გამომდინარე) მიწიერი გამოვლინებაა.
(მღვდელი თეოდორე გიგნაძე)
მგონი ცოტაოდენ განსხვავდება შენი და თეოდორეს მოსაზრება

და კიდევ ერთი შეკითხვა,
ბიბლია ამბობს, რომ ღმერთსა და კაცს შორის შუამავალი არის კაცი უფალი იესო ქრისტე (1ტიმ.2:5).

ჩემი აზრით, იმდენად რამდენადაც აქ ლაპარაკია, "კაცზე" ანუ იესო ქრისტეზე, მიმაჩნია, რომ მან ჯვარცმისა და ამაღლების შემდეგ მიიღო ისეთი სახე, რომლითაც შეეძლება ყოველ ადამიანთან ურთიეთობა. მან თავი დაიმდაბლა, რათა უბრალო ხალხთან ქონოდა კავშირი, ხოლო როცა ამაღლდა მას არ დაუკარგავს ეს უნარი.

როგორ ფიქრობთ, აქ კაცში იგულისხმება ეკლესია, რომელიც თავის მხრივ შუამავლის როლს შეასრულებს ქრისტესა და ადამიანს შორის, თუ იგულისხმება ნებისმიერი ადამიანი, ვინც უფალ იესო ქრისტეს სახელს მოუხმობს?
საქ.4:12; რომ.10:13; 1იოან.5:13 აღარ გავაგრძელებ ჩამონათვალს.


--------------------
იესო ქრისტე ჩემი მხსნელია
მე არ დავემონები ცოდვას!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 10 2007, 11:40 AM
პოსტი #124


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



ციტატა(დათიკო @ Oct 28 2007, 01:08 PM) *

saria-giorgi
მართალია ეს ხალხი. არ შეიძლება მსოფლიო პატრიარქს ასე მიაწეო მწვალელის იარლიყი. გთხოვ მეტი ასეთ რამ აღარ თქვა!

სად მივაყენე და გთხოვ ამიხსნა,რომელი კრება ამართლებს მწვალებეწლთან ლოცვას ?რის საფუძველზე მიხსნი?
მოვითხოვ ეს კითხვა დაუსვათ მოძღვარს და გაგვცეს პასუხი.თუ რამე დავაშავე საერთოდ ამომშალოს სიიდან მოდერატორმა ან არადა ამ ადამიანებს საკადრისი პასუხი მოეთხოვოს!


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 10 2007, 11:49 AM
პოსტი #125


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



saria-giorgi
ციტატა
სად მივაყენე და გთხოვ ამიხსნა,რომელი კრება ამართლებს მწვალებეწლთან ლოცვას ?რის საფუძველზე მიხსნი?
მოვითხოვ ეს კითხვა დაუსვათ მოძღვარს და გაგვცეს პასუხი.თუ რამე დავაშავე საერთოდ ამომშალოს სიიდან მოდერატორმა ან არადა ამ ადამიანებს საკადრისი პასუხი მოეთხოვოს!

მოდი, პირველ რიგში დამშვიდდი. უკვე კაი ხანია შენს პოსტებს ვაკვირდები და რატომღაც ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება თითქოს ზომაზე მეტად ღელავ. შფოთი არ მოგცემს საღად აზროვნების ნებას.

რაც შეეხება მსოფლიო პატრიარქისთვის მწვალებლის იარლიყის მიკერებას - ჩვენ ვართ მართლმადიდებელი ქრისტიანები და ვართ ეკლესიის წევრები, შესაბამისად დასკვნის გამოტანა, თუ ვინ არის მწვალებელი და ვინ არა, არ უნდა გადავწყვიტოთ ასე ინდივიდუალურად და პირადი ემოციების საფუძველზე. თუ არა ჩვენმა სინოდმა და უწმინდესმა სხვა ვინ იცის უფრო უკეთ თუ ვინ არის მწვალებელი და ვინ არა. თუმცა, რას ვხედავთ სამაგიეროდ? პირიქით, მას ეპატიჟებიან საქართველოში და ერთად აღავლენენ წირვას სვეტიცხოველში. ხოდა, თუკი სინოდი, პატრიარქი და მთელი საქართველოს ეკლესიის 99% თვლის რომ ის ღირსეული მღვდელმთავარია, შენ რატომ უნდა უწოდო მწვალებელი?
შენს ადგილას (რაკი ასე თვლი) დაველოდებოდი სინოდის და პატრიარქის აზრს ამ საკითხთან დაკავშირებით და ნაჩქარევ და ნაადრევ პროგნოზებს და დიაგნოზებს არ გამოვიტანდი.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 10 2007, 12:07 PM
პოსტი #126


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



ციტატა(დათიკო @ Nov 10 2007, 11:49 AM) *

saria-giorgi

მოდი, პირველ რიგში დამშვიდდი. უკვე კაი ხანია შენს პოსტებს ვაკვირდები და რატომღაც ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება თითქოს ზომაზე მეტად ღელავ. შფოთი არ მოგცემს საღად აზროვნების ნებას.

რაც შეეხება მსოფლიო პატრიარქისთვის მწვალებლის იარლიყის მიკერებას - ჩვენ ვართ მართლმადიდებელი ქრისტიანები და ვართ ეკლესიის წევრები, შესაბამისად დასკვნის გამოტანა, თუ ვინ არის მწვალებელი და ვინ არა, არ უნდა გადავწყვიტოთ ასე ინდივიდუალურად და პირადი ემოციების საფუძველზე. თუ არა ჩვენმა სინოდმა და უწმინდესმა სხვა ვინ იცის უფრო უკეთ თუ ვინ არის მწვალებელი და ვინ არა. თუმცა, რას ვხედავთ სამაგიეროდ? პირიქით, მას ეპატიჟებიან საქართველოში და ერთად აღავლენენ წირვას სვეტიცხოველში. ხოდა, თუკი სინოდი, პატრიარქი და მთელი საქართველოს ეკლესიის 99% თვლის რომ ის ღირსეული მღვდელმთავარია, შენ რატომ უნდა უწოდო მწვალებელი?
შენს ადგილას (რაკი ასე თვლი) დაველოდებოდი სინოდის და პატრიარქის აზრს ამ საკითხთან დაკავშირებით და ნაჩქარევ და ნაადრევ პროგნოზებს და დიაგნოზებს არ გამოვიტანდი.


ციტატა მაჩვენე თუ შეიძლება,სადაც მწვალებელი უწოდე მს.პატრიარქს?
ანალოგიურად,როდესაც მქონდა საუბარი კანონისტთან ავღნიშნე,რომ შეურაცყოფა არ მიმიყენებია.
ემოციას ნაკლებად ვდებ პოსტებში მინდა გითხრა,უბრალოდ ვცდილობ ვისაუბრო წმ.მამებით.
რის საფუძველზე მამტყუნებთ,ფაქტი მაჩვენეთ?


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 10 2007, 10:31 PM
პოსტი #127


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



saria-giorgi
ამ პოსტში შენ აცხადებ:
სხვა სარწმუნოების ადამიანთან ლოცვა მწვალებლობა.სჯულისკანონით განკვეთაა მისჯილი ასეთი იერარქებისთვის.
ასევე აქ გიწერია:
2-სხვასთან მლოცველი ეკლესიის მიერ შეჩვენებულია.
აქ კი კანონისტთან დიალოგიოსას აცხადებ
ციტატა
ეს თ უ ასეა მის კისერზეა და არა ჩვენზე

არ არის აუცილებელი პირდაპირ სიტყვასიტყვით დაასახელო ბრალდება.
ეს ისედაც ნათელია შენი მსჯელობიდან.
შენ მტკიცედ დგახარ აზრზე რომ მწვალებელთან თანამლოცველი მართლმადიდებელი თავადვე მწვალებლობაშია. და არ აქვს მნიშვნელობა ამას წმინდა მამების ციტირებით იტყვი, თუ საკუთარ აზრს დააფიქსირებ.
კვლავაც გაგახსენებ, მსოფლიო პატრიარქს ულოცია მწვალებლებთან ერთად და შენი მსჯელობით (წმ. მამათა ციტირებით) ის მწვალებელი გამოდის. გთხოვ მეტი სიფრთხილე და გულისხმიერება გამოიჩინე ასეთ დროს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 11 2007, 02:06 AM
პოსტი #128


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



დათიკო
აბსოლიტურად გეთანხმებით იმაში, რაც აქ განაცხადეთ, მაგრამ არის ერთი საკითხი _
ციტატა
კვლავაც გაგახსენებ, მსოფლიო პატრიარქს ულოცია მწვალებლებთან

მსოფლი პატრიარქს არ ულოცია მწვალებლებთან და ეს მისი აზრია. ვინაიდან იგი მწვალებლებად არ სთვლის იმ ხალხს ვისაც თქვენ მწვალებლებს უწოდებთ. იგი ლოცულობს პროტესტანტებთან და კათოლიკეებთან, ანუ ქრისტიანებთან და სხვები აკრავენ იარლიყს მწვალებლებთან თანალოცვისას.


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 11 2007, 02:10 AM
პოსტი #129


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ერთი მსოფლიოს პატრიარქი რომელია მითხარით ყველაფერს გაფიცებთ biggrin.gif


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 11 2007, 04:41 PM
პოსტი #130


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



საჭირო გახდა იმის დამტკიცება მე რაზეც ვსაუბრობ,ამიტომად გიმტკიცებთ და თავად განსაჯეთ.

მოციქ.11-კანონი:"თუ ვინმე სამღვდელო პირი განკვეთილ სამღვდელო პირთან ილოცებს,როგორც მღვდელთან,ისიც უნდა განიკვეთოს."

მოციქ.45-კანონი:"თუ ეპისკოპოსი მღვდელი ან დიაკონი მწვალებელთან ილოცებს აეკრძალოს მღვდლობა."

მოციქ.46-კანონი:"თუ ეპისკოპოსმა ან მღვდელმა მიიღოს ერეტიკოსის მონათვლა ნათლისღებად ან მის მიერ შეწირული მსხვერპლი,მის განკვეთას ვბრძანებთ,რადგან რა აქვს საერთო ქრისტეს ბელიართან?ან რა აქვს საერთო მორწმუნეს ურწმუნოსთან?"

ლაოდიკიის32-კანონი:"მწვალებლებისგან,რომლებიც უფრო უკურთხეველნი არიან,ვიდრე კურთხეულნი,კურთხევის მიღება არ შეიძლება."

მოციქ.65-კანონი:"თუ ვინმე სასულიერო პირი ან ერისკაცი ჰურიათა ან მწვალებლების შესაკრებელში შევიდეს სალოცავად,საულიერო პირი განიკვეთოს და ერისკაცი უზიარებლობით დაისაჯოს."

ლაოდიკიის33-კანონი:"მწვალებელთან და განდგომილთან ლოცვა არ შეიძლება."

იოან.2თავის10-11მხ:"რომელი მოვიდეს თქვენდა და ესე მოძღვრებაი არა მოაქუნდეს,ნუ შეიწყნარებთ მას სახელითა თქვენითა და გიხაროდენ ნუ ეტყვი მას.რამეთუ,რომელმან ჰრქუას მას გიხაროდენ,ეზიარება საქმეთა მისთა ბოროტთა."

"ეს არ კრძალავს საუბარს და სალამს,არამედ თანამლოცველ-ჰყოფას."პანაიოტის ბუმისი

მწვალებლობა არის გადახვევა ეკლესიის მართალი სწავლებისაგან,რომელსაც მოიცავს საღმრთო წერილი და საეკლესიო კრების მიერ ფორმულირებული მსოფლიო წმიდა გარდამოცემა.მწვალებლობა არის საკუთარ ცდომილებაზე დადგომა,ან სხვა,ეკლესიის მიერ დაგმობილ მწვალებლურ აღმსარებლობაზე გადასვლა.აუცილებელი არ არის,გამოიყენო ესა თუ ის დოგმა("სჯული"),როგორც უთუოდ ფუნდამეტური;შეუძლებელიცაა და არასწორი,დახარისხდეს დოგმები,როგორც ფუნდამეტური და არაფუნდამეტური.
მწვალებლები განიკანონებიან დიდი დაცადებით("განჰყრა",5-6მს.კრების 7-კანონი)ან განკვეთით("შეჩვენებით")3მს.კრების მე-7კან. და5-6მს.კრების 1კანონი. პ.ბუმისი

ყველას ევალება და აუცილებელიცაა თუ ეპ.ქადაგებს მწვალებლობას ან მწვალებელთან ლოცულობს,აუცილებელია სინოდს მიმართოს უფლებამოსილიცაა,მაგრამ პასუხისმგებლობით აღჭურვილი საეკლესიო სამსჯავროს დადგენილებამდე მღვდელს არ აქვს უფლება,მიიჩნიოს თავისი ეპისკოპოსი დამნაშავედ და არ დაემორჩილოს მას.(შდრ.1.2მე-11,მე-13 და მე-14კან.)პ.ბუმისი

ამიტომაც ვალდებული ვარ გითხრათ,რომ მწვალებლობა არ დამიბრალებია პატრიარქისთვის,არამედ ვთქვი,რომ მწვალებლობაა-მწვალებელთან ლოცვა.გთხოვთ კარგად გადასინჯეთ პოსტები და იმის შემდეგ მომეცით გაფრთხილება.

მოუსმინოთ ეპ.ნიკოდიმოს მილაშს:"იმის შესახებ,თუ ვინ იწოდება მწვალებლად და რა არის მწვალებლობა,საუბარია ბასილი დიდის 1 კან. განმარტებაში.მოციქ.10კან.,ეკლესიიდან განყენებულთან საერთო ლოცვას სახლშიაც კი კრძალავს და მღვდლობისაგან დაცადებას განუწესებს ყველას,ვისაც მათთან ლოცვითი ერთობა აქვს.ბუნებრივია,ეკლესიასთან ერთობისაგან განყენებულებს უნდა მიეკუთვნებოდეს ყველა მწვალებელი,რის გამაც სრულიად მართებულია ყველა მართლმადიდებლისათვის მათთან ერთობლივი ლოცვის აკრძალვა.მით უფრო მკაცრი უნდა იყოს ასეთი აკრძალვა სასულიერო პირთათვის,რომლების ვალდებულნი არიან სარწმუნოების სიწმიდით დაცვაში დანარჩენ ერთგულ მორწმუნეთათვის მისაბაძი მაგალითი გახდნენ,საეწმუნოებისა,რომელი
ც შეუბილწავია ყოველგვარი ცრუ სწავლებისაგან.ბალსამონის სიტყვებით ამ კანონის განმარტებიდან,ლოცვითი ერთობის ქვეშ არ უნდა ვიგულისხმოთ აკრძალვა მხოლოდ ეკლესიაში,-რამეთუ ამისთვის ისინი მოციქ.46-ე კანონის თანახმად ისინი ექვემდებარებიან განკვეთას,ისევე,როგორც მწვალებლების დაშვებაზე რაიმე მსახურებაზე კლერიკოსის ხარისხში,არამედ სიტყვები,უნდა გავიგოთშემდეგი მნიშვნელობით:"რომელსაც აქვს უბრალო ურთიერთობა"და ერეტიკოსის ლოცვისადმი ლმობიერად განწყობილია,"ასეთნი პირნი ზიზღის ღირსნი არიან და მათგან განრიდებაა საჭირო.რადგან ამ სიტყვების შინაარსი ასეთი მნიშვნელობის შემცველია,ამიტომ მოციქულთა კანონი მათთვის სასჯელად საკმარისად მიიჩნევს მხოლოდ განყენებას-მღვდლობისაგან დაცადებას.სულ სხვაგვარადაა საქმე,როცა მართლმადიდებილი სასულიერო პირი რომელიმე ერეტიკოსად ცნობილ პირს ეკლესიაში მსახურებისთვის დაუშვებს,ანდა,საერთოდ აღიარებს ნამდვილ ღმრთისმსახურებად,ან ეკლესიის მსახურად.ასეთ შემთხვევაში ესეთი სასულიერო პირი თავად ხდება წმიდა მსახურებისთვის უღირსი და ამ კანონის განწესების თანახმად,სამღვდელო ხარისხიდან უნდა განიკვეთოს.

იგივეს ადგენს მოციქულთა განწესებანი6-16-18. და ასევე ბევრი სხვა კანონი;ასეთი იყო მთელი პირველი საუკუნის ეკლესიის სწავლება.ფრიად შენიშნავს არქ.იოანე ამ კანონის განმარტებისას,როცა ამბობს,რომ კანონი მხოლოდ ერეტიკული ჭირის სულის გავლენისაგან იცავს მართლმადიდებლებს,არამედ ასევე,ინდეფერენტულობისაგაქნ რწმენისა და მართლმადიდებელი ეკლესიისადმი,რომელმაც შეიძლება იოლად იჩინოს თავი რწმენის საქმეში მწვალებლებთან ახლო ურთიერთობისას.თუმცაღა,ასეთი დსამოკიდებულება სრულიად არ ეწინააღმდეგება ქრისტიანული სიყვარულისა და მოთმინების სულს,რითაც ასე გამორჩეულია მართლმადიდებელი ეკლესია,რადგან ერთია საკუთარ წიაღში დაითმინო რწმენაშიშეცდომილნი,მათი საკუთარი ნებით მოქცევის მოლოდინში,ან თუნდაც,როცა ისინი საკუთარ ცდომილებაზე მყარად დგანან,იქონიო მათთან გარეგანი სამოქალაქო ურთიერთობა და სულ სხვაა განურჩევლად დაამყარო მათთან რელიგიური ურთიერთობა,რადგან ეს უკვე ნიშნავს,რომ არამჩთუ მათ მოქცევას არ ვცდილობთ მართლმადიდებლობისკენ,არამედ თვითონვე ვმერყეობთ ჩვენს რწმენაში.განსდაკუტრებული მნიშვნელობა უნდა ჰქონდეს ამას სასულიერო პირთათვის,რომლებიც ვალდებულნი არიან სხვებისთვის სამაგალითო იყვნენ მართლმად.სარწმუნოების სიწმიდეთა მკაცრ დაცვის საქმეში.ამიტომ,წესის თანახმად,მართლმადიდებელ მღვდელმსახურმა არ უნდა აზიაროს მწვალებლები წმიდა საიდუმლოს და საერთოდ არ უნდა აღასრულოს მათთვის არანაირი მღვდელმოქმედება მანამ,სანამ ისინი არ გამოამჟღავნებენ ეკლესიასთან შეერთების შეურყეველ სურვილს;მით უფრო ნაკლებად შეუძლია მას მწვალებლი მღვდელი დაუშვას მართლმადიდებელთათვის რაიმე მღვდელმოქმედების შესასრულებლად.

ეკლესიის თანახმად,ყველა მწვალებელი ეკლესიის გარეთ იმყოფება.ეკლესიის გარეთ კი არ შეიძლება არსებობდეს არც ჭეშმარიტი ქრისტიანული ნათლისღება,არც ჭეშმარიტი ევქარისტიული მსხვერპლი,როგორც საერთოდ რაიმე ჭეშმარიტი საიდუმლო.მოციქ.46-კანონი გამორიცხავს მართლმადიდებლური რწმენის აღმსარებელთა ნებისმიერ თანაზიარობას იმათთან,ვინც მის საწინააღმდეგოდ ასწავლის.შესაბამისად მწვალებლებს არ აქვთ ჭეშმარიტი ნათლისღება,არც ჭეშმარიტი მღვდელმოქმედება და ამიტომ მართლმადიდებელი ეპისკოპოსი ან მღვდელი,რომელიც ჭეშმარიტად აღიარებს მწვალებელი მღვდლის მიერ ჩატარებულ ნათლობას ან სხვა რაიმე მღვდელმოქმედებას,ამ კანონის თანახმად განკვეთილ უნდა იქნეს თავისი სამღვდელო ხარისხიდან.ეს იმიტომ,რომ ამ აღიარებით აჩვენებს,რომ არ იცის მან თავისი სარწმუნოების არსი,ან კიდევ-თავად არის მწვალებლობისკენ მიდრეკილი და იცავს მას,რის გამოც,როგორც ერთი,ისე მეორე შემთხვევაში,იგი უღირსია მღვდელმსახურებისათვის.
წიგნის სათაურია"მართლმადიდებელი ეკლესიის კანონები ეპისკოპისი ნიკოდიმოს(მილაში)განმარტებებ
ით.

თქვენ ფიქრობდით,რომ ის ციტატები მწვალებლობას აბრალებდა პატრიარქს.აქ ნახეთ,რომ სანამ არ განკვეთავენ,მანამ არ შეიძლება თქვა,რომ მწვალებელია.ადამიანს აქვს უფლება სინოდსაც მიმართოს და თქვას,რომ ეს მწვალებლური საქმიანობაა.
თქვენ გეშლებათ ზუსტი ტერმინოლოგია იმ სიტყვებისა,რაც იმ პოსტებში გამოვთქვი წმ.მამათა ციტატებით.
[b][size=3]გთხოვთ სანამ დაპირებთ გაფრთხილების მოცემას,პოსტები გადაათვალიეროთ კარგად ან დამეკითხოთ თუ რას ვგულისხმობ.ქრისტესმიერი სიყვარულით გიორგი.[size=5]

ვითხოვ,რომ ეს კითხვა დაუსვათ მოძღვარს და საკადრისი პასუხი გაეცეთ იმ პიროვნებებს ვინც არასწორად თვლიდა ჩემს პოსტებს და დამნაშავედ გამომიყვანა.


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 11 2007, 05:52 PM
პოსტი #131


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 11 2007, 02:06 AM) *

დათიკო
აბსოლიტურად გეთანხმებით იმაში, რაც აქ განაცხადეთ, მაგრამ არის ერთი საკითხი _

მსოფლი პატრიარქს არ ულოცია მწვალებლებთან და ეს მისი აზრია. ვინაიდან იგი მწვალებლებად არ სთვლის იმ ხალხს ვისაც თქვენ მწვალებლებს უწოდებთ. იგი ლოცულობს პროტესტანტებთან და კათოლიკეებთან, ანუ ქრისტიანებთან და სხვები აკრავენ იარლიყს მწვალებლებთან თანალოცვისას.


როგორ ხსნი დოგმატს"ერთი,წმიდა,კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია?"სხვაგანაც არსებობს წმიდა ეკლესია,თუ შეცდნენ 1და მე-2 მს.საეკლესიო კრების მამები და გამორჩათ,რომ სხვაგანაც არსებობს ჭეშმარიტება და ტყვილი გამოუვიდათ?


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 11 2007, 06:11 PM
პოსტი #132


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



saria-giorgi

ციტატა
როგორ ხსნი დოგმატს"ერთი,წმიდა,კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია?"სხვაგანაც არსებობს წმიდა ეკლესია,თუ შეცდნენ 1და მე-2 მს.საეკლესიო კრების მამები და გამორჩათ,რომ სხვაგანაც არსებობს ჭეშმარიტება და ტყვილი გამოუვიდათ?

მეკითხები არსებობს თუ არა ერთი წმინდა, კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია?
პასუხი ასეთია: ქრისტიანები აღიარებენ ეკლესიას როგორს "ერთი წმინდა და სამოციქულო ეკლესიად" (ნიკეის მრწამსი 381). იმ ეკლესიებშიაც კი სადაც ოფიციალურ ხმარებაში არ არის ეს მრწამსი, დადასტურებულია იესო ქრისტეს ეკლესიის ერთობა.
შეცდნენ თუ არა 1და მე-2 მს.საეკლესიო კრების მამები და გამორჩათ, თუ არა, რომ სხვაგანაც არსებობს ჭეშმარიტება _ ძალიან მიამიტური შეკითხვაა, რა გიპასუხოთ? უბრალოდ თარიღებს გადახედეთ wink.gif


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 11 2007, 07:14 PM
პოსტი #133


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



saria-giorgi
ციტატა
ამიტომაც ვალდებული ვარ გითხრათ,რომ მწვალებლობა არ დამიბრალებია პატრიარქისთვის,არამედ ვთქვი,რომ მწვალებლობაა-მწვალებელთან ლოცვა.

კიდევ ერთი გაფრთხილება!
როგორც ვატყობ აქ ტკბილი სიტყვა არ ჭრის!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 11 2007, 07:21 PM
პოსტი #134


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



დათიკო
გაფრთხილებების ნახვა სად შეიძლება? რამდენი მაქვს? არ მითხრათ ეხლა ისეთი კარგი ხარ ჯერ არ გაქვსო smile.gif
სად არის მაგის ნახვის შესაძლებლობა?


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 11 2007, 07:23 PM
პოსტი #135


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



saria-giorgi
ციტატა
როგორ ხსნი დოგმატს"ერთი,წმიდა,კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია?"სხვაგანაც არსებობს წმიდა ეკლესია,თუ შეცდნენ 1და მე-2 მს.საეკლესიო კრების მამები და გამორჩათ,რომ სხვაგანაც არსებობს ჭეშმარიტება და ტყვილი გამოუვიდათ?

ერთ რამეს გეტყვი, ჩემო კარგო. ის რეებიც შენ ჩამოწერე გასაგებია და მისაღებიც, რადგან ეს ჩვენი საეკლესიო კანონიკის განუყოფელი ნაწილია, მაგრამ შენ ძალზედ ჯიუტად ირიბად ჩრდილს აყენებ მსოფლიო პატრიარქს.
მე გთხოვე შეგეჩერებინა ასეთი ხერხებით მსოფლიო პატრიარქის მწვალებლად გამოყვანა, მაგრამ როგორც ჩანს ძალიან გსურს დაასწრო სინოდსაც და უწმინდესსაც დასკვნების გამოტანაში. სწორედ ამიტომ გაძლევ გაფრთხილებას და თუ კვლავაც განმეორდები, იძულებული ვიქნები გარკვეული პერიდოდით შეგიზღუდო ფორუმზე პოსტვის უფლება, რაც ძალიან არ მინდა. გთხოვ, მოუხმე გონიერებას და ნუღარ გამოგყავს მსოფლიო მაღალიერარქი მწვალებლად. გავიგეთ რომ კარგად იცი სჯულის კანონი, მაგრამ არსებობს იკონომიაც, რაზეც კანონისტი გესაუბრა წინა პოსტებში. ჩემი უმორჩილესი თხოვნაა აღარ მაიძულო აღნიშნულ საკითხზე შენიშვნის მოცემა.

Misha Songulashvili
ციტატა
გაფრთხილებების ნახვა სად შეიძლება? რამდენი მაქვს? არ მითხრათ ეხლა ისეთი კარგი ხარ ჯერ არ გაქვსო
სად არის მაგის ნახვის შესაძლებლობა?

წესით შენი ავატარის ქვედა მხარეს უნდა ხედავდე. ამჟამად 10% გაქვს.
ისე, ჩემი თხოვნა იქნება ასეთი კითხვები ფორუმის შესახებში დავსვათ ხოლმე. გმადლობ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 14 2007, 06:17 PM
პოსტი #136


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



მოვითხოვ თემის დახურვას და ამ კითხვის გადატანას მოძღვრის განყოფილებაში,მგონი ამის უფლება მაინც მაქვს?


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი Nov 14 2007, 06:55 PM
პოსტი #137


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



ციტატა(ზებედე @ Jul 25 2007, 05:18 PM) *

აქედან გამომდინარე ბუდიზმი როგორ იქნება ერესი ან მწვალებლობა, როცა არაფერ კავშირშია ქრისტეს დოგმატურ სწავლებასთან? blink.gif


კარგად წაიკითხეთ "სიტყვა მართლისა სარწმუნოებისა"-4ტ და შემდეგ გაკეთეთ დასკვნები.
დოკეტებიდან დაწყებული-ებიონიტებით დამთავრებული,მათ შორის ბუდიზმიც მწვალებლობადაა აღიარებული.
თუ წინა პოსტებმა დამაკმაყოფილეებლად არ გაქცათ პასუხი ამ წიგნის წაკითხვის შემდეგ საკუთარ აზრებს იმედია ასე შთამბეჭდავად არ გამოხატავთ,არ შეიძლება ჩვენით ვამტკიცოთ ეს ასეა,მე ასე მიმაჩნია.რომელი წმ.ბრძანებს რასაც თქვენ ამბობთ?
ამ თემაში აღარ შემოვდივარ და საერთოდ ვეცდები აღარ შემოვიდე,რადგანაც როგორც ვატყობ ზედმეტი ვარ ამ ფორუმში.
ყველას დროებით გემშვიდობებით.ქრისტესმიერი სიყვარულით გიორგი!


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 15 2007, 03:07 PM
პოსტი #138


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ზედმეტი ვარ ამ ფორუმში


ზედმეტი კი არ ხარ გიორგი, არამედ შენს პოსტებს რეალური მსჯელობა აკლია, საქმის ცოდნა აკლია, ზედმეტი ფანატიზმით მსჯელობ და ძალიან უკვეხ ბრალდებებსაც ისვრი, თუკი აქ საუბარი, მსჯელობა გსურს, უნდა დამშვიდდე და უნდა დაუშვა, რომ თვით შენც კი შეიძლება ცდებოდე smile.gif, მერე კი ნამდვილად გამოიხატება ეს
ციტატა
ქრისტესმიერი სიყვარული

რომელიც შენს მხოლოდ ხელმოწერაში ჩანს და არა პოსტებში smile.gif

ციტატა
კარგად იცი სჯულის კანონი, მაგრამ არსებობს იკონომიაც, რაზეც კანონისტი გესაუბრა წინა პოსტებში
მართალია, დავითმა სჯულის კანონის კარგად ცოდნა დაგაბრალა, მაგრამ დაგამშვიდებ, ნამდვილად არაა ასე, ცარიელი კანონების ჯახაჯუხი არ ნიშნავს იმ კანონების ცოდნას, მქბ-ის IV ტომის კითხვის შემდეგ კარგი იქნება თუ სჯულისკანონის განმარტებებსაც მიხედავ, ამაში კანონისტი დაგეხმარება და ნახავ, რომ ისეც არაა, შენ რომ გგონია ან რომ გეუბნებიან smile.gif

აბა დამშვიდდი ახლა და შეეცადე მშვიდად წერო, გაქცევას ყოველთვის მოასწრებ smile.gif

იხარე,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
saria-giorgi
პოსტი May 7 2008, 11:49 AM
პოსტი #139


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 407
რეგისტრ.: 4-July 07
მდებარ.: q.walenjixa
წევრი № 2,386



ციტატა(KAIROS @ Nov 15 2007, 03:07 PM) *

მართალია, დავითმა სჯულის კანონის კარგად ცოდნა დაგაბრალა, მაგრამ დაგამშვიდებ, ნამდვილად არაა ასე, ცარიელი კანონების ჯახაჯუხი არ ნიშნავს იმ კანონების ცოდნას, მქბ-ის IV ტომის კითხვის შემდეგ კარგი იქნება თუ სჯულისკანონის განმარტებებსაც მიხედავ, ამაში კანონისტი დაგეხმარება და ნახავ, რომ ისეც არაა, შენ რომ გგონია ან რომ გეუბნებიან smile.gif



დახმარებას ყოველი ადამიანი საჭიროებს,მაგრამ არ მგონია მართალ საქმედ კანონების სისწორეში მითითებდე,მაჩვენე პოსტი რომელსაც არასწორი განმარტება მოჰყვება კანონის.

ადამიანიი,რომელიც ჯიუტად იცავს არასწორ სარწმუნოებრივ სწავლებას,ამახინჯებს ღმრთივგამოცხადებულ ჭეშმარიტებას-მწვალებელია.მწვალებელია ყველა ვინც არ არის მართლმადიდებელი""მართლმადიდებლობა და ლათინო პაპიზმი"გვ.142
მითხარი რომელი კანონის ჯახაჯუხი ჩაგესმის ყურში,რომელსაც ჯიუტად ვეყრდნობი? ხოლო დამატებით მამები გვასწავლიან:"ერიდე,შვილო,ჭეშმარიტი სწავლებისაგან განდგომილებთან ყოველგვარ საუბარს.თუკი ვინმე ცხონდება,მხოლოდ მართლმადიდებელ სარწმუნოებაში მცხოვრები...სხვისი სარწმუნოების ქება არ შეიძლება,ვინაიდან ეს საკუთარი სარწმუნოების შეურაცხოფაა.
თუ შიშველი,მშიერი ან უბედურებაში ჩავარდნილი იუდეველი,მუსლიმანი ან კათოლიკე დაინახო,ყველას მიმართ იყავი მოწყალე,როგორც შეგიძლია დაიხსენი გაჭირვებისაგან და ღმერთი გადაგიხდის,ვინაიდან თვით უფალიც წყალობს არა მხოლოდ მართლმადიდებლებს,არამედ შეცდომილებსაც.თუკი ვინმე გეტყვის,ჩვენი და თქვენი სარწმუნოება უფლისაგანააო,ასე უპასუხე:შეხედე რას ამბობს წმ.წერილი"ერთ არს უფალი,ერთარს სარწმუნოება,ერთ ნათლისღება"(ეფეს.4.5)
ღირსი თეოდოსი პეჩორელი


--------------------
[indent]undefined[/indent] [size=7]"შეიძლება ღმერთი გწამდეს,სამებაც აღიარო და ამავე დროს სახარებაც იქადაგო,მაგრამ ცხონება ეკლესიის გარეშე არ არსებობს."[/size][size=7]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი May 7 2008, 04:49 PM
პოსტი #140


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



sergi_glaxa
ციტატა
მწვალებელი ხარ შენც და ისიც ვინც ეს ფრაზა დაწერა.
არ გეწყინოს

ამისთვის გაფრთხილება.

ციტატა
ჩემი აზროვნებისა მე ვიცი....

შენი აზრის ნამდვილად შენ იცი, მაგრამ ამ აზრს აზრის სახე მიეცი და ნუ წარმოადგენ როგორც უცილობელ ჭეშმარიტებას.

saria-giorgi
შენ კიდევ მოგიწოდებ ტექსტების დაწერის დროს გამოიჩინო წინდახედულობა. აქ არავის არ უნდა შენი რადიკალიზმი. არ ხარ ისეთი ავტორიტეტი რომ შენეული დასკვნები აკეთო რთულ საკითხებზე.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

11 გვერდი V « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th July 2025 - 04:17 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი