![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
guest |
![]()
პოსტი
#101
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
დავწერდი ბევრ რამეს საკუთარ თავზე ამ ასპეკტში, რა ვიცი, მიხვდებით მერე ბრძოლების როგორი სახეებიც არსებობს,მაგრამ რა ვიცი.... მთავარია, ბრძენი მოძღვარი მყავს და ვლახავ ხოლმე ადრე თუ გვიან ყველა სულიერ გაჭირვებას რაც ძალიან მაფერხებს.
სხვისი არ ვიცი...ურჩობებზე პირადად ჩემზე ცოცხალი მაგალითები უნახებია უფალს, უტყუარი თან, რაც სწორედ ნათლად მანახებდა რას ნიშნავს იყო გალავარეზ! მადლობა უფალს ყველაფრისთვის. |
xornabujeli |
![]()
პოსტი
#102
|
![]() giorgi ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,304 რეგისტრ.: 24-July 07 მდებარ.: Zveli Tbilisi. წევრი № 2,509 ![]() |
solomony ერთი ვერ მესმის- თუკი სათხოვარს ევედრები რატომ არ სეიძლება ცოდვებიც უთხრა? რა სათხოვარს რომ სთხოვ ხატი გეუბნება შესმენილია ან არ არის შესმენილიო? მაინტერესებს თქვენი აზრი (ყველასი ვინც ამ თემაში პოსტავთ) განა პირდაპირ იესოსთან რომ მიხვიდე ლოცვით და მას ჩააბარო აღსარება, მღვდლის და ხატის გარეშე-დანაშაულია? -რა თქმა არ არის დანაშაული,მაგრამ ცოდვებისაგან გახსნისა და შეკვრის უფლება აქვს მხოლოდ მღვდელსახურებს,როგორც ეს დააწესა უფალმა ჩვენმა იესო ქრისტემ. როდესაც უფალი შეეკითხა მოციქულებს თუ ვინ გგონივართ მე თქვენო,პეტრე მოციქულმა სხვეა მოციქულებზე უწინ უპასუხა, რომ იგი არის ქრისტე, ძე ღმრთისა ცხოველისა.ყოველივე ამის უკეთ გაგებისათვის მოვიტან ადგილებს მათეს სახარების განმარტებას წმიდა მამათა სწავლების მიხედვით.ამ მასალების შემკრები,მთარგნელი და გამმართველი წილკნელი ეპისკოპოსი ზოსიმე(შიოშვილი) . პეტრესაგან დიდი აღიარება და დიდებული აღთქმა მაცხოვრისა. მათე 16, 13-19 "ეს დიდებული აღიარება პეტრე მოციქულისაგან, რაც დანარჩენი მოციქულების სახელით მოხდა, იყო ღვთის დიდი განცხადება, ასე დაამოწმა ეს თავად უფალმა ჩვენმა იესო ქრისტემ: მიუგო იესო და ჰრქუა მას: ნეტარ ხარ შენ, სვიმონ, ბარიონა, რამეთუ ხორცთა და სისხლთა არა გამოგიცხადნეს, - ჩემმა მშვიდმა სახემ კი არ გასწავლა შენ ეს, ადამიანური ცოდნით კი არ გახდა ეს შენთვის ცნობილი, არამედ მამამან ჩემმან ზეცათამან გაგიხსნა შენ ამისი ცოდნა. " -"პეტრეს მოკლე აღსარებაში, პირველად ადამიანური ბაგენით, გამოითქვა ქრისტიანული სწავლების მთელი არსი ორი ბუნების შეერთებისა, რაც ჩვენი გადარჩენისათვის თავის თავში შასრულა იესო ქრისტემ“ (ღირსი ისიდორე პელუსიოტი) - „იესო ქრისტე, - ამბობს წმ. იოანე დამასკელი, როგორც ადამიანი გვთავაზობს კითხვას, ხოლო როგორც ღმერთი საიდუმლოდ აბრძნობს და შთააგონებს პეტრეს“ რაც უნდა ეპასუხა და შენატრის მას იმისათვის, რომ თავის ადამიანურ გონებას არ მისცა საშუალება, რომ ჩაეხშო ზეციური მამისაგან ჩაგონებული." -"როგორც ჩემმა მამამ მოგცა შენ ცნობა ჩემზე, ეუბნება უფალი წმინდა პეტრეს, ასევე და მიგცე შენ ჩემი ამაღლების შემდგომ, მოგცემ როგორც სახლის მმართველს კლიტენი სასუფეველისა ცათაისანი, რომელიც არის იგივე ეკლესია; დაგადგენ შენ და შენთან ერთად ჩემს სხვა დანარჩენ მოციქულებს ჩემი ეკლესიის მცველებად; თქვენ მასში შეუშვებთ მათ, ვისაც ღირსეულად მიიჩნევთ, იქნებიან ისინი იუდეველნი, თუ წარმართნი, თქვენ ხურავთ და დაიცავთ მის კარებებს მათი შეჭრისაგან იქ, რომელნიც საამისოდ უღირსნი იქნებიან. და რომელიც შეჰკრა ქუეყანასა ზედა, შენ პეტრე და ასევე ყოველმა თქვენგანმა, ჩემმა მოციქულებმა, ყველაფერს, რასაც კი აკრძალავთ, როგორც ჩემი სამეფოსთვის შეუფერებელს, როგორც ზეციური ცხოვრებისათვის გამოუდეგარს, მაშინ ჩემგანაც კრულ იყოს იგი, აიკრძალოს, უცხოდ იქნას ამაღლებული ცათა შინა; და რომელიც განჰხსნას შენ ქუეყანასა ზედა, ხსნილი იყოს იგი ჩემგანაც ცათა შინა. მე მოგცემთ თქვენ და თქვენს შემდგომ თქვენს მემკვიდრეებს უფლებას მიტევებისა და არმიტევებისა. ვისაც შეუნდობთ, მას შეენდობა, ხოლო ვისაც არ აპატიებთ და დაუტევებთ, მას დარჩება. „უფალმა არ თქვა, - შენიშნავს წმ. ოქროპირი, - შევთხოვ მამას, არამედ - მე მოგცემ შენ. ხედავ, ქრისტე როგორ აცხადებს თავს და გვაჩვენებს ღვთის ჭეშმარიტ ძედ? იგი ჰპირდება პეტრეს მიცემას იმისა, რაც კუთვნილებაა მხოლოდ ერთი ღმერთისა: მიტევებას ცოდვებისა, დაფუძნებას ეკლესიისა შეურყევლად უამრავ მღელვარებათა შორის და უბრალო მეთევზის წარმოდგენას ყოველგვარ კლდეზე უმტკიცესად, როცა მის წინააღმდეგ აღსდგება მთელი ქვეყნიერება“. უფალი მიმართავს მარტო პეტრე მოციქულს იმიტომ, რომ მან სხვებზე უწინ აღიარა იგი ღვთის ხორცშესხმულ ძედ. „ნუთუ,- ამბობს ნეტარი ავგუსტინე, - ის გასაღები მიიღო პეტრემ და არა მიიღო პავლემ? პეტრემ მიიღო, ხოლო იოანემ, იაკობმა და სხვა მოციქულებმა არ მიიღეს? განა ეკლესიაში არ არის ის გასაღებები, სადაც ყოველდღიურად ხდება პატიებს ცოდვებისა? ეს გასაღებები და უფლება შეკვრისა და გახსნისა მიიღო არა ერთმა, რომელიმე ადამიანმა, არამედ ერთიანმა მსოფლიომ ეკლესიამ“. -მომიტევეთ ,თუ რაიმე კარგად ვერ ავხსენი. ![]() ვინაიდან ეს თემა აღსარებასთან დაკავშირებულ პრობლემებს ეხება, მე პრობლემებს უფრო განვავრცობ და ასეთ კითხვას დავსვამ: როგორ მიგაჩნიათ, ზიარების წინ აუცილებელი უნდა იყოს თუ არა აღსარება უცილობლად? ეს კითხვა მაქვს იმდენად, რამდენადაც ცნობილია, რომ ძველი ლიტურგიკული პრაქტიკა არ იყო აუცილებელი აღსარების პრაქტიკა ზიარების წინ. ანუ, თუ ადამიანი არ ჩაიდენდა მართლაც სერიოზულ დანაშაულს, ის როგორც მართალთა ლიტურგიაზე დამსწრე, ეზიარებოდა ყოველ კვირას და აღსარებას არ ამბობდა. მოდით ვისაუბროთ ვინ რას ფიქრობს ამის თაობაზე. საერთოდ აღსარება და ზიარება სხვადასხვა საიდუმლოებებია და არ შეიძლება ავტომატური მიბმა ერთმანეთზე, რადგან აღსარება დღეს გახდა როგორც ხიდი ზიარებისკენ - ეს კი ნამდვილად სიახლეა, რომელსაც სამწუხაროდ დიდი ისტორია აქვს, ანუ არც თუ ისეთი სიახლეა უკვე. ამ თემაზე ძალიან საინტერესო სტატია აქვს ცნობილ რუს თეოლოგს ალექსანდრე შმემანს http://www.kiev-orthodox.org/site/worship/394/ პ.ს. იმედია ისე არ გამიგებთ, რომ აღსარების მოწინააღმდეგე ვარ - მოწინააღმდეგე ვარ იმდენად,რამდენადაც იყვნენ ძველი ლიტურგისტები აპოლოგეტები და თეოლოგები. ![]() -------------------- "Nosce te ipsum – შეიცან თავი შენი."
---------------------------------------------- "აქა ვდგავარ და სხვაგვარად არ ძალმიძს." ''მთავარში - ერთობა, სადაოში - თავისუფლება, მაგრამ ყველაფერში - სიყვარული! ''მოგვეცი ძალა უფალო,რათა უმადურობით არ განგეშოროთ! ამინ!" ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Lord Jesus, I believe you are the Son of God. Thank you for dying on the cross for my sins. Please forgive my sins and give me the gift of eternal life. I ask you in to my life and heart to be my Lord and Savior. I want to serve you always." |
guest |
![]()
პოსტი
#103
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
ხორნაბუჯელი,
მეც ველოდები დაწეროს, ლინკი დადო და მოგვიანებით წავიკითხავ, ვჩქარობ ახლა. ძაღლის თავიო ზაზა ამბობს და მაინტერესებს ![]() დროებით აბა და ლამაზ დღეს გისურვებთ. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#104
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ეს კითხვა მაქვს იმდენად, რამდენადაც ცნობილია, რომ ძველი ლიტურგიკული პრაქტიკა არ იყო აუცილებელი აღსარების პრაქტიკა ზიარების წინ. ანუ, თუ ადამიანი არ ჩაიდენდა მართლაც სერიოზულ დანაშაულს, ის როგორც მართალთა ლიტურგიაზე დამსწრე, ეზიარებოდა ყოველ კვირას და აღსარებას არ ამბობდა. ყოველ კვირას არც ამბობ აღსარებას, ანუ ვინც ყოველ კვირას ეზიარება ის ცხადია არ ამბობს აღსარებას ყოველ კვიას, მაგრამ მე ისე იშვიათად ვეზიარები, რომ ვფიქრობ აღსარება ჩემს შემთხვევაში აუცილებელია, თუმცა ჩემს შემხვევაშიც კი ყოფილა გამონაკლისები (ამის თქმა არ მინდოდა რიგი მიზეზების გამო, კონკრეტული პირის ურთიერთობა მოძღვარან ძალიან ინდივიდუალურია ამიტომ კონკრეტულ შემთხვევებს ვერ განვიხილავთ...) ცხადია სხვადასხვა საიდუმლოა, აღსარება ზიარების გარეშეც არის და ალბათ ზიარებაც აღსარების გარეშეც, მაგრამ ეს მომზადებაა ზიარებისთვის... თუმცა, ვინც ყოველ კვირას ეზიარება, ის ცხადია ყოველ კვირას არ იტყვის აღსარებას, თუ მართლა რაიმე განსაკუთრებული არ შეემთხვა იმ კვირაში... აღსარება სინანულის საიდუმლოა, ხოდა უნდა გინდოდეს აღსარების ტქმა, აბა ძალით აღსარება არ გამიგია... რა ვიცი რა ვიცი, რაღაც ინდივიდუალური მგონია.. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
serafita |
![]()
პოსტი
#105
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 171 რეგისტრ.: 15-May 07 წევრი № 1,913 ![]() |
staywhite
ციტატა აღსარების მერე ჩემი მოძღვარი თვლის მაზიაროს თუ არა, ანუ სასჯელი ან რაიმე "გამოსასწორებელი" ხომ არ მჭირდება. მე პირადად ვერ გავბედავ მოძღვრის ნებართვის გარეშე ზიარებას, მაშინაც როცა თვლის რომ შეიძლება ჩემი ზიარება, მაშინაც კი უღირსად მივიჩნევ გულში საკუთარ თავს. არ ვიცი საქართველოში როგორაა, მაგრამ აქ აუცილებელია აღსარება. კი, აქაც ასეა -------------------- ''უფალი ნათელ ჩემდა და მაცხოვარ ჩემდა; ვისა მეშინოდის''
|
ზებედე |
![]()
პოსტი
#106
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
როგორ ფიქრობთ, აღსარება რომ ჩააბაროს მათლმადიდებელმა კათოლიკე მღვდელს, თქვენი აზრით უფალი არ მიუტევებს? მე ვფიქრობ რომ კი
-------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#107
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
ზებედე
ციტატა როგორ ფიქრობთ, აღსარება რომ ჩააბაროს მათლმადიდებელმა კათოლიკე მღვდელს, თქვენი აზრით უფალი არ მიუტევებს? მე ვფიქრობ რომ კი შესაძლოა, მხოლოდ იმ დოზით, როგორც ადამიანს სხვა ადამიანზე ცოდვის განდობა შეიძლება მიეტევოს კათოლიკე მღვდელი არ ფლობს სამღვდელო მადლს -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
serafita |
![]()
პოსტი
#108
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 171 რეგისტრ.: 15-May 07 წევრი № 1,913 ![]() |
დიდ მარხვებში ჩვენი მოძღვარი კურთხევას გვაძლევს მრევლს, რომლებიც ხშირად ვეზიარებით, ყოველ კვირას ვეზიაროთ აღსარების გარეშე, თუ ჩვენ თვითონ არ გვაწუხებს რაიმე ახალი ცოდვა.
-------------------- ''უფალი ნათელ ჩემდა და მაცხოვარ ჩემდა; ვისა მეშინოდის''
|
ზებედე |
![]()
პოსტი
#109
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
ზებედე კათოლიკე მღვდელი არ ფლობს სამღვდელო მადლს რატომ კანონ? ვინ წაართვა? -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#110
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
ზებედე
ციტატა რატომ კანონ? ვინ წაართვა? ერთ წმინდა კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესიასთან განშორებამ ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#111
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ზებედე შესაძლოა, მხოლოდ იმ დოზით, როგორც ადამიანს სხვა ადამიანზე ცოდვის განდობა შეიძლება მიეტევოს კათოლიკე მღვდელი არ ფლობს სამღვდელო მადლს რთული საკითხია რადგან 1. მსოფლიო განშორებული ეკლესიას არის მადლს განშორებული 2. თუ ის სრულიად განშორებულია ამ მადლს, მაშინ მათი მიღების წესი მართლმადიდებლობაში რატომ არის ისეთი, რომელიც გულისხმობს იქ მადლის არსებობას? ამიტომ რასაც ამბობს კანონისტი და ზებედე სიმართლეა, ოღონდ შესაბამის ჭრილში დანახული, ანუ: ა) კათოლიკე მღვდელთან აღსარება არ არის ჩასაბარებელი, ვინაიდან ისინი ერეტიკოსები არიან ფაქტიურად ბ) ეს კანონი უმკაცრესია მართლმადიდებელისთვის გ) იგივე კანონი კათოლიკე ერის კაცისთვის სხვა ჭრილში განიხილება საღვთო იკონომიის ენაზე (მიღება მართლლმადიდებლობაში) დ) იკონომიის უკან უცილობლად იმალება არა ზედაპირული თვალის დახუჭვა, არამედ მადლმოსილების არსებობის საკითხი (იგივე გადმოსვლის წესის თანახმად) ე) ყველა შემთხვევაში კათოლიკეთა რწმენა დაზიანებულია და არ მესმის რატომ უნდა მივიდეს მასთან ადამიანი, თუ არ აკავშირებს რაიმე კულტურულ-ისტორიულ-ტრადიციული ძაფები, ანუ მართლმადიდებელი თუ აირჩევს დაზიანებულსა (თუნდაც არა სრულად დაზიანებულს) და დაუზიანებულს შორის - დაზიანებულს - ნუ გაუკვირდება, თუ ჩაეხუტება ლუცის ![]() მაგრამ ყოველივე ამის მიუხედავად ისიც უნდა ითქვას, რომ მართლმადიდებელი ღვთისმეტყველების თანახმად გუჯას კითხვაზე პასუხი მაინც არის ასეთი: არავინ არ იცის უფალი მიუტევებს თუ არა, თუნდაც მართლმადიდებელს, რომელიც მივიდა კათოლიკესთან - რადგან ეს საღვთო განგებულების საკითხია. პ.ს. ამაზე საკმაოდ ვრცელი მსჯელობა იყო ამ ფორუმში, იხილეთ თემა: http://church.ge/index.php?showtopic=323&st=0 -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#112
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა არავინ არ იცის უფალი მიუტევებს თუ არა, თუნდაც მართლმადიდებელს, რომელიც მივიდა კათოლიკესთან - რადგან ეს საღვთო განგებულების საკითხია. აღსარების შესახებ მართლაც ეგრეა, მაგრამ ის ნამდვილად არ მიეტევება, თუკი იქვე მართლმადიდებლური ეკლესია იყო და მან კათოლიკეს ჩააბარა აღსარება ![]() დანარჩენი შემდეგ , კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#113
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მაგრამ ის ნამდვილად არ მიეტევება, თუკი იქვე მართლმადიდებლური ეკლესია იყო და მან კათოლიკეს ჩააბარა აღსარება ![]() ეს საღვთისმეტყველო საკითხია და საკმაოდ ღრმა და დაკავშირებულია მიუტევებელ ცოდვასთან - სული წმინდის გმობასთან. განმმარტებლები რომ ნახო ამ ადგილისა, მიხვდები, რომ აქ გადაამეტე. ყოველთვის აჯობებს თქვა: არ ვიცი, ვიდრე ვიცი, როდესაც მართლა არ (ვ)იცი -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#114
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მიუტევებელ ცოდვასთან არა, არა, ვერ გამიგე, მე მიუტევებელი ცოდვა კი არ ვიგულისხმე, არამედ ის რომ ქმედება თავად ცოდვილი იქნება, თუკი მართლამადიდებელმა მართლმადიდებელ ეკლესიას გვერდი აუარა და კათოლიკესთან მივიდათქო, თორემ რომ მოინანიოს ეს, რა მოხდა, მერე შეენდობა ![]() ციტატა ყოველთვის აჯობებს თქვა: არ ვიცი, ვიდრე ვიცი, როდესაც მართლა არ (ვ)იცი არ გამლანძღა ![]() კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#115
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
არა, არა, ვერ გამიგე, მე მიუტევებელი ცოდვა კი არ ვიგულისხმე, არამედ ის რომ ქმედება თავად ცოდვილი იქნება, ქმედება კია ცოდვილი მაგრამ მეიეტვება თუ არა შენ საიდან იცი? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#116
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ქმედება კია ცოდვილი მაგრამ მეიეტვება თუ არა შენ საიდან იცი? უხ, გუჯაა მოსაკლავი, გამხვია შარში ![]() როგორ არ მიეტევება კაცო, თუ მეორე კვირას მივიდა ეკლესიაში და თქვა, შევცდი მამაო და მეორეჯერ აღარ ვიზამო? ადამიანი სანამ ცოცხალია, მანამ ყველა ცოდვას შეუძლია ძლიოს, სინანული სხეულში მყოფთათვის არაა არასდროს გვიან... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#117
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
უხ, გუჯაა მოსაკლავი, გამხვია შარში ![]() როგორ არ მიეტევება კაცო, თუ მეორე კვირას მივიდა ეკლესიაში და თქვა, შევცდი მამაო და მეორეჯერ აღარ ვიზამო? ადამიანი სანამ ცოცხალია, მანამ ყველა ცოდვას შეუძლია ძლიოს, სინანული სხეულში მყოფთათვის არაა არასდროს გვიან... აი თუ საღათას ძილით "დაიძინა"? ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#118
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა აი თუ საღათას ძილით "დაიძინა"? ეგ სხვა ამბავია, მაგრამ არავინ იცის როდის გაიღვიძებს, გაღვიძების შანსი, კი სხეულში მყოფს ყოველთვის აქვს! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#119
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეგ სხვა ამბავია, მაგრამ არავინ იცის როდის გაიღვიძებს, გაღვიძების შანსი, კი სხეულში მყოფს ყოველთვის აქვს! მარილზე გავიდა თქო მარილზე ![]() თუმცა არც მარილზე გასვლაა აუცილებელი.... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#120
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მარილზე გავიდა თქო მარილზე მარილზე გასულს ღმერთი მიხედავს, ვინც არ გასულა, მას შანსი აქვს... ასე რთულია რომ გამიგო?... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 10th July 2025 - 05:29 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი