IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

18 გვერდი V « < 16 17 18  
Closed TopicStart new topic
> ჯვრისწერა არამართლმადიდებელ ქრისტიანებთან, რატომ იკრძალება?
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 18 2007, 11:47 PM
პოსტი #341


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



მარიამი
ციტატა
კათოლიციზმის გამოყოფის შემდეგ მსოფლიო კრება რომ არ შემდგარა, ეგ ხომ არაა შუაში?

არანაირი საფუძველი არ არის მაგის ფიქრისა. რადგან ჩამოთვლილი ეკლესიები პროტესტანტებსაც სწერენ ჯვარს.

Genesis
ციტატა
ბიჯო სახარება იმას ამბობს, რომ სრულიად ზედმეტია რელიგია იმისთვის რომ ადამიანი ცოლქმრად ჩაითვალოს, ამისთვის იმ ქვეყანაში თუ თემში არსებული პროცედურაც საკმარისიაო...

პავლე ხომ ამბობსო რომ ისინი ცოლ ქმარნი იყვნენ მანამდეც სანამ ერთერთი მოეგებოდა გონსო..

აჰა მასეა


KAIROS
გაიხარე


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 18 2007, 11:48 PM
პოსტი #342


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
რომელი საუკუნიდან ხდება ეს ამ ეკლესიებში?


მამაო,

ზუსტად შეუძლებელია დასახელდეს წელი, უფრო თანდათანობითი მოვლენაა,თუმც შეიძლება მოინახოს კრებების დადგენილებები ( თუ ვიპოვე დავდებ),ისე კი ეს ფაქტობრივად განხეთქილების , უფრო ზუსტად კონსტანტინეპოლის დაცემის ( XV ს.) შემდეგ , მართლმადიდებელთა და კათოლიკეთა თანაცხოვრებისას გამოწვეული აუცილებლობის გამო იქნა დაშვებული იკონომიით ეკლესიის მიერ ანუ იმ ეკლესიათა მიერ ვისაც დიდი სამრევლო ყავდა ევროპულ ქვეყნებში, შესაბამისად შეიძლება საბერძნეთში კათოლიკეს ჯერ მართლმადიდებლობაზე გადაიყვანენ ( აქაც განსხვავებაა როგორ; მაგრამ ეს სხვაგან) და შემდეგ დაწერენ ჯვარს, მაგრამ უკვე ევროპულ ქვეყენებში იგივე ბერძნული ( კონსტანტინეპოლის მსოფლიო საპატრიარქო) კათოლიკეს აუცილებლობად არ თხოვს მოქცევას ( არამედ შეაგონებს), მაგრამ ითხოვს პირობას, რომ ბავშვები უცილობლად მართლმადიდებლები იქნებიან ( იხ . პან. ბუმისი)

დამლოცეთ,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ალექსანდრე
პოსტი Nov 18 2007, 11:49 PM
პოსტი #343


Advanced Member
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,232
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 7



KAIROS
ციტატა
აკრიბიისა და იკონომიის გამოყენება ( იხ. შესაბამისი თემა), ასე რომ ზედმეტი ნერვების შლა ამ თემაში არ ვარგა, ორივე შემთხვევაში ეკლესია ადამიანის ხსნაზე ფიქრობს...

რა მაინტერესებს იცი ეს აკრიბია და იკონომია მარტო ჯვრისწერაზე ვრცელდება თუ ზიარებიაზეც?


--------------------
ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო.

ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დეკ. ირაკლი
პოსტი Nov 18 2007, 11:50 PM
პოსტი #344


Member
**

ჯგუფი: მოძღვარი
პოსტები: 608
რეგისტრ.: 10-August 07
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 2,589



ტერტულიანე წერდა რომ ქორწინება რომელიც არ იყო განცხადებული ეკლესიაში უთანაბრდებიდა მრუშობას! ის ამბობდა რომ ჭეშმარიტი ქორწინება აღესრულებოდა ღვთის წინაშე ეკლესიაში,იკურთხებოდა ლოცვით და განმტკიცდებოდა ევქარისტიით!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ალექსანდრე
პოსტი Nov 18 2007, 11:51 PM
პოსტი #345


Advanced Member
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,232
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 7



KAIROS
ციტატა
ესაბამისად შეიძლება საბერძნეთში კათოლიკეს ჯერ მართლმადიდებლობაზე გადაიყვანენ ( აქაც განსხვავებაა როგორ; მაგრამ ეს სხვაგან) და შემდეგ დაწერენ ჯვარს, მაგრამ უკვე ევროპულ ქვეყენებში იგივე ბერძნული ( კონსტანტინეპოლის მსოფლიო საპატრიარქო) კათოლიკეს აუცილებლობად არ თხოვს მოქცევას ( არამედ შეაგონებს), მაგრამ ითხოვს პირობას, რომ ბავშვები უცილობლად მართლმადიდებლები იქნებიან ( იხ . პან. ბუმისი)

რავიცი რავიცი ჩემთვის გაუგებარია მაინც


--------------------
ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო.

ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 18 2007, 11:53 PM
პოსტი #346


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
კათოლიციზმის გამოყოფის შემდეგ მსოფლიო კრება რომ არ შემდგარა, ეგ ხომ არაა შუაში?


მარი, შეიძლება, მაგრამ ეს არაა დოგმატური საკითხი, არამედ სამართალია, სადაც ადგილობრივი ეკლესიები, საჭიროების მიხედვით, იყენებენ იკონომიას... ისე კი იმედია, როცა კრება შედგება ამ და სხვა ათასობით გაურკვეველ საკითხს ნათელი მოეფინება...

რაც შეეხება ტერტულიანეს, პირველი იგი მწვალებელია და შესაბისად მისი აზრები მის აზრებად რჩება, მეორე ეკლესია არასოდეს მიცემს თავს უფლებას 1) მრუშობა უწოდოს არაჯვარდაწერილთ, ჩვენს მშობლებს და სხვათ, იხ.გამრეკელის ინტერვიუ 2) ან მრუშობა უწოდოს კავშირს, რომელსაც თავადვე აკურთხებს.

ზიარებისადმი არის აკრიბია, მხოლოდ მართლმადიდებელი ეზიარება!

იხარეთ,

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 18 2007, 11:55 PM
პოსტი #347


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(მამა ირაკლი @ Nov 18 2007, 10:50 PM) *

ტერტულიანე წერდა რომ ქორწინება რომელიც არ იყო განცხადებული ეკლესიაში უთანაბრდებიდა მრუშობას! ის ამბობდა რომ ჭეშმარიტი ქორწინება აღესრულებოდა ღვთის წინაშე ეკლესიაში,იკურთხებოდა ლოცვით და განმტკიცდებოდა ევქარისტიით!


მოძღვარო

ტერტულიანეს არ ქონდა შეცდომის უფლება?


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Nov 18 2007, 11:58 PM
პოსტი #348


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



ციტატა(Sotiris @ Aug 7 2007, 12:52 PM) *


ვერ ვატყობ.



ეს ერთი წინადადება რომ ამოგლიჯე, ბარემ პოსტინგის დანარჩენი ნაწილიც გადაგეკითხა. ის არსებული ქოტწინება ორივეს წარმართობის ყოფნისას შედგა. აგერ ოქროპირის განმარტება:

მოციქულისაჲ: უკუეთუ ძმასა ვისმე ესუას ცოლი ურწმუნოჲ.

თარგმანი: არა თუ უქორწინებელთათჳს იტყჳს, არამედ რომელნი ქორწინებულ იყვნენ, რამეთუ არა თქუა თუ - ”რომელსა ენებოს შერთვაჲ ურწმუნოჲსაჲ”, არამედ - ”უკუეთუ ესუასო”, რამეთუ იქმნებოდა, რომელ მეუღლენი იყვნიან და ერთსა კერძსა ჰრწმენის ქრისტე, და მეორე ურწმუნოებასა შინა არნ. და ესევითართა მათ უბრძანებს, რაჲთა, უკუეთუ ურწმუნოსა მას არა ენებოს დატევებაჲ, მორწმუნემან მან არავე დაუტევოს, არამედ ისწრაფდეს, ნუუკუე შეძლოს მოქცევაჲ მისი.

ე.ი. მათზე, ვინც ურწმუნოს ცოლად აპირებს მოყვანასო, არ არის საუბარიო. ამასთან მორწმუნე ურწმუნოს მოქცევას უნდა ცდილობდესო (რაც ახლანდელი შერეული ქორწინებების პირობებში უმეტეს შემთხვევაში არ ხდება). მაგრამ რაზეც არ უნდა იყოს საუბარი, ახლანდელი კანონიკური ნორმები ერთმნიშვნელოვანია და ქრისტიანობის პირველ საუკუნეებთან შედარება მაინცდამინც მართებული არ არის (მაგალითად ავგუსტინეს დედა ქრისტიანი იყო, მამა - წარმართი. საბოლოო ჯამში მონიკამ მოახერხა ავგუსტინეს მამის, პატრიციუსის მოქცევა). სხვა რამეებთან ერთად, მამები იმ საფრთხეზეც ფიქრობდნენ, რომ ურწმუნოს შეუძლია მორწმუნე აიძულოს (ან ტვინი გადაუბრუნოს) ქრისტე უარყოს. შერეული ქორწინებები მე-18-მე-19 ს.-ის რუსეთში ხდებოდა (და ახლაც ხდება), მაგრამ მაგას თავისი მიზეზები ჰქონდა. ასევე ხდებოდა იმავე პერიოდის საბერძნეთშიც, მაგრამ ეგ ქვეყანა ხომ ევროპის შექმნილია საერთოდ. ბევრ ახლანდელ ბერძენ იერარქს პრობლემა არა აქვს შერეულ ქორწინებებთან, თუმცა, გაგეცინება, მაგრამ ეს ისევ ეკუმენიზმთან არის დაკავშირებული. ჩვენშიც იყო შერეული ქორწინებები (შაჰ აბასის ნაირ მუსლიმანებთან), მაგრამ ჩვენი ეკლესია ყოველთვის ერიდებოდა ამას. და ისედაც, არ მესმის რა აზრი აქვს, ვთქვათ, ქორწინების კურთხევას ათეისტთან. მაგიურ რიტუალზე დაგვყავს, თუ რა არის? აი გიორგიმ რომ მოიყვანა მაგალითი, თუ ქორწინების საეკლესიო კურთხევაზე იყო თანახმა მამამისი, ნათლისღებაზე არ იყო თანახმა? ლოგიკურად არ მესმის. კომუნისტების დროს სულერთი არ იყო, ეკლესიაში რა მსახურებას შეასრულებინებდი, მაინც საყვედურს მიიღებდი?



თუ მოქცევას არ ეცადე, რა მეთოდით უნდა იხსნა? ახლანდელი შერეული ქორწინებები ”ბედნიერი და ნეტარი (პან)ეკუმენიზმის” ნიმუშია.


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დეკ. ირაკლი
პოსტი Nov 18 2007, 11:59 PM
პოსტი #349


Member
**

ჯგუფი: მოძღვარი
პოსტები: 608
რეგისტრ.: 10-August 07
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 2,589



ეს მარტო მისი აზრი არ ყოფილა. ეკლესიაც ასვე უყურებდა ამ საკითხს! უშეცდომო ადამიანი კი არ არსებობს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 19 2007, 12:02 AM
პოსტი #350


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(მამა ირაკლი @ Nov 18 2007, 10:59 PM) *

ეს მარტო მისი აზრი არ ყოფილა. ეკლესიაც ასვე უყურებდა ამ საკითხს! უშეცდომო ადამიანი კი არ არსებობს!


გმადლობ პასუხისთვის მამაო. ეს ჩემთვის მნიშვნელოვანია ფრიად...



--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ალექსანდრე
პოსტი Nov 19 2007, 12:09 AM
პოსტი #351


Advanced Member
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,232
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 7



KAIROS
ციტატა
ზიარებისადმი არის აკრიბია, მხოლოდ მართლმადიდებელი ეზიარება!

და რატომ არის ზიარებაზე აკრიბია? და ჯვრისწერაზე არა smile.gif

თუ ადამიანი მოხვდა ისეთ ქვეყანაში სადაც მართლმადიდებლური ტაზარი არაა ან ვერ ახრეხებს მისვლას სიშორის გამო ხოლო ზიარება კი ესაჭიროება, თუ ჯვისწერა დასაშვებია რატომ არ შეიძლება რომ სხვა კონფესიის ეკლსიაში ეზიაროს?


--------------------
ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო.

ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დეკ. ირაკლი
პოსტი Nov 19 2007, 12:09 AM
პოსტი #352


Member
**

ჯგუფი: მოძღვარი
პოსტები: 608
რეგისტრ.: 10-August 07
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 2,589



ისე მაინც ვიტყვი რომ ,იკონომია,დაშვება ,დათმობა ადგილობროვ ეკლესიაებში ეს არ გულისხმობს იმას რომ ეს წესია და დაკანონებულია საერთოდ მთელ მართლმადიდებლურ სამყაროში! ამას იმიტომ ვამბობ რომ ზოგი შეცდომაში არ შევიდეს!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 19 2007, 12:17 AM
პოსტი #353


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
Sotiris

biggrin.gif ის არ არის და მისი სიტყვები ცოცხლობენ biggrin.gif
თუმცა ნამდვილად მიძნელდება მსოფლიო საპატრიარქოს, რუმინეთის,ბულგარეთის, ამერიკის,იაპონიის და რუსეთის საზღვარგარეთ მოღვაწე ეპარქიების ზრუნვას ასეთი სახელი დავარქვათ
ციტატა
ახლანდელი შერეული ქორწინებები ”ბედნიერი და ნეტარი (პან)ეკუმენიზმის” ნიმუშია.
!

იკონომია, როგორც მამაომ დაწერა, არის იკონომია ადგილობრივ ეკლესიაში, ნიშნავს, იმას, რომ დაიშვება მხოლოდ იქ სადაც დაუშვეს, და არ იქ სადაც არ იქნა დაშვებული, თუმცა ეს არსში იმას ნიშნავს, რომ თუკი ეკლესიამ გადაწყვიტა შეიძლეა დაუშვებელი გახდეს ხვალ იქ სადაც ადრე იყო დაშვებული ან პირიქით, დაშვებული გახდეს იქ , სადაც ადრე არ იყო დაშვებული...

იხარეთ,

კაიროსი!

პ.ს.

ციტატა
და რატომ არის ზიარებაზე აკრიბია? და ჯვრისწერაზე არა


ზიარებაზე, იქნებ სხვაგან ვისაუბროთ, შენ კითხვაში სხვა ეკლესიის მიერ აღსრულებულ საიდუმლოზეა საუბარი, აქ კი იმ საიდუმლოზე, რომელსაც ჩვენი ეკლესია აღასრულებს ( რადგან ჩვენი ეკლესია, მხოლოდ ქართული კი არაა, ან მხოლოდ რუსულ-ქართული, როგორც ბევრს გონია, არამედ ერთი, კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია ერთიანობაში)


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Nov 19 2007, 12:23 AM
პოსტი #354


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



ციტატა(Sotiris @ Aug 7 2007, 02:21 PM) *


კანონის შეცვლა და გაუქმება იკონომია აღარ არის უკვე, კანონის შეცვლა და გაუქმებაა IPB-ს სურათი



--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 19 2007, 12:25 AM
პოსტი #355


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
Sotiris @ Aug 7 2007, 02:21 PM) *


კანონის შეცვლა და გაუქმება იკონომია აღარ არის უკვე, კანონის შეცვლა და გაუქმებაა IPB-ს სურათი



კაი ახლა ათოს, შეეშვი სოტირისოლოგიას, რომელიც ამ შეთხვევაში სოტიროლოგიიდან შორსაა, რადგან კანონისადმი დამოკიდებულებას უწუნებს იმ ეკლესიებს, რომელიც ზემოთ დავწერე...

ვატყობ ისევ იკარგება სწორი დამოკიდებულება...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
athos
პოსტი Nov 19 2007, 12:40 AM
პოსტი #356


Άγιον Όρος
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 1,846
რეგისტრ.: 8-January 07
წევრი № 816



სოტირისოლოგიაზე ვაფანატებ

cocxali.gif cocxali.gif cocxali.gif



IPB-ს სურათი


--------------------
და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 19 2007, 12:18 PM
პოსტი #357


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 19 2007, 12:26 AM) *

ასე რომ ჩემო კარგო მე მაინც მგონია რომ მართლმადიდებლის დაქორწინება ყველაზე შეიძლება, რადგან როგორც ვხედავთ მასში არსებული მადლი ქრისტესი სწმენდს ყველას.



სწმენდს ადამიანის სურვილის მიუხედავად?

ამიტომ ვთქვი ადრე, რომ პროტესტანტული აზრები გაქვს ჩემი აზრით, რადგან მიგაჩნია, რომ მადლი მოქმედებს ადამიანის გარეშე....

მაგ ადგილზე იგულისხმება, რომ სწმენდს, თუ უნდა ადამიანს და თუ იდეინი პროტესტანტია?


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 20 2007, 12:20 AM
პოსტი #358


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



კანუდოსელი
ეგ იყო პასუხი იმ ციტატაზე რომელიც მოყვანილი იყო სახარებიდან ცჰემო კეთილო
ციტატა
ამიტომ ვთქვი ადრე, რომ პროტესტანტული აზრები გაქვს ჩემი აზრით,

პროტესტანტული აზრები ჩემთვის შეურაცხმყოფელი არ არის, მერე რა? თუ შეურაცხყოფის მოყენება გინდა სხვა რამე უნდა მითხრა biggrin.gif


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 20 2007, 11:57 AM
პოსტი #359


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ძალიან ბევრია ოფტოპიკია

დროებით, გაწმენდამდე ვხურავ


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

18 გვერდი V « < 16 17 18
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 25th May 2024 - 04:27 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი