ჯვრისწერა არამართლმადიდებელ ქრისტიანებთან, რატომ იკრძალება? |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
ჯვრისწერა არამართლმადიდებელ ქრისტიანებთან, რატომ იკრძალება? |
Misha Songulashvili |
Nov 18 2007, 11:47 PM
პოსტი
#341
|
ეკუმენისტი ჯგუფი: Members პოსტები: 2,524 რეგისტრ.: 21-October 07 წევრი № 3,010 |
მარიამი
ციტატა კათოლიციზმის გამოყოფის შემდეგ მსოფლიო კრება რომ არ შემდგარა, ეგ ხომ არაა შუაში? არანაირი საფუძველი არ არის მაგის ფიქრისა. რადგან ჩამოთვლილი ეკლესიები პროტესტანტებსაც სწერენ ჯვარს. Genesis ციტატა ბიჯო სახარება იმას ამბობს, რომ სრულიად ზედმეტია რელიგია იმისთვის რომ ადამიანი ცოლქმრად ჩაითვალოს, ამისთვის იმ ქვეყანაში თუ თემში არსებული პროცედურაც საკმარისიაო... პავლე ხომ ამბობსო რომ ისინი ცოლ ქმარნი იყვნენ მანამდეც სანამ ერთერთი მოეგებოდა გონსო.. აჰა მასეა KAIROS გაიხარე -------------------- "ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!' ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _ ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" |
KAIROS |
Nov 18 2007, 11:48 PM
პოსტი
#342
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა რომელი საუკუნიდან ხდება ეს ამ ეკლესიებში? მამაო, ზუსტად შეუძლებელია დასახელდეს წელი, უფრო თანდათანობითი მოვლენაა,თუმც შეიძლება მოინახოს კრებების დადგენილებები ( თუ ვიპოვე დავდებ),ისე კი ეს ფაქტობრივად განხეთქილების , უფრო ზუსტად კონსტანტინეპოლის დაცემის ( XV ს.) შემდეგ , მართლმადიდებელთა და კათოლიკეთა თანაცხოვრებისას გამოწვეული აუცილებლობის გამო იქნა დაშვებული იკონომიით ეკლესიის მიერ ანუ იმ ეკლესიათა მიერ ვისაც დიდი სამრევლო ყავდა ევროპულ ქვეყნებში, შესაბამისად შეიძლება საბერძნეთში კათოლიკეს ჯერ მართლმადიდებლობაზე გადაიყვანენ ( აქაც განსხვავებაა როგორ; მაგრამ ეს სხვაგან) და შემდეგ დაწერენ ჯვარს, მაგრამ უკვე ევროპულ ქვეყენებში იგივე ბერძნული ( კონსტანტინეპოლის მსოფლიო საპატრიარქო) კათოლიკეს აუცილებლობად არ თხოვს მოქცევას ( არამედ შეაგონებს), მაგრამ ითხოვს პირობას, რომ ბავშვები უცილობლად მართლმადიდებლები იქნებიან ( იხ . პან. ბუმისი) დამლოცეთ, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ალექსანდრე |
Nov 18 2007, 11:49 PM
პოსტი
#343
|
Advanced Member ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 |
KAIROS
ციტატა აკრიბიისა და იკონომიის გამოყენება ( იხ. შესაბამისი თემა), ასე რომ ზედმეტი ნერვების შლა ამ თემაში არ ვარგა, ორივე შემთხვევაში ეკლესია ადამიანის ხსნაზე ფიქრობს... რა მაინტერესებს იცი ეს აკრიბია და იკონომია მარტო ჯვრისწერაზე ვრცელდება თუ ზიარებიაზეც? -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
დეკ. ირაკლი |
Nov 18 2007, 11:50 PM
პოსტი
#344
|
Member ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 |
ტერტულიანე წერდა რომ ქორწინება რომელიც არ იყო განცხადებული ეკლესიაში უთანაბრდებიდა მრუშობას! ის ამბობდა რომ ჭეშმარიტი ქორწინება აღესრულებოდა ღვთის წინაშე ეკლესიაში,იკურთხებოდა ლოცვით და განმტკიცდებოდა ევქარისტიით!
|
ალექსანდრე |
Nov 18 2007, 11:51 PM
პოსტი
#345
|
Advanced Member ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 |
KAIROS
ციტატა ესაბამისად შეიძლება საბერძნეთში კათოლიკეს ჯერ მართლმადიდებლობაზე გადაიყვანენ ( აქაც განსხვავებაა როგორ; მაგრამ ეს სხვაგან) და შემდეგ დაწერენ ჯვარს, მაგრამ უკვე ევროპულ ქვეყენებში იგივე ბერძნული ( კონსტანტინეპოლის მსოფლიო საპატრიარქო) კათოლიკეს აუცილებლობად არ თხოვს მოქცევას ( არამედ შეაგონებს), მაგრამ ითხოვს პირობას, რომ ბავშვები უცილობლად მართლმადიდებლები იქნებიან ( იხ . პან. ბუმისი) რავიცი რავიცი ჩემთვის გაუგებარია მაინც -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
KAIROS |
Nov 18 2007, 11:53 PM
პოსტი
#346
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა კათოლიციზმის გამოყოფის შემდეგ მსოფლიო კრება რომ არ შემდგარა, ეგ ხომ არაა შუაში? მარი, შეიძლება, მაგრამ ეს არაა დოგმატური საკითხი, არამედ სამართალია, სადაც ადგილობრივი ეკლესიები, საჭიროების მიხედვით, იყენებენ იკონომიას... ისე კი იმედია, როცა კრება შედგება ამ და სხვა ათასობით გაურკვეველ საკითხს ნათელი მოეფინება... რაც შეეხება ტერტულიანეს, პირველი იგი მწვალებელია და შესაბისად მისი აზრები მის აზრებად რჩება, მეორე ეკლესია არასოდეს მიცემს თავს უფლებას 1) მრუშობა უწოდოს არაჯვარდაწერილთ, ჩვენს მშობლებს და სხვათ, იხ.გამრეკელის ინტერვიუ 2) ან მრუშობა უწოდოს კავშირს, რომელსაც თავადვე აკურთხებს. ზიარებისადმი არის აკრიბია, მხოლოდ მართლმადიდებელი ეზიარება! იხარეთ, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Genesis |
Nov 18 2007, 11:55 PM
პოსტი
#347
|
მივაფსი კრემლს ჯგუფი: Members პოსტები: 1,902 რეგისტრ.: 11-November 07 მდებარ.: mtskheta წევრი № 3,150 |
ტერტულიანე წერდა რომ ქორწინება რომელიც არ იყო განცხადებული ეკლესიაში უთანაბრდებიდა მრუშობას! ის ამბობდა რომ ჭეშმარიტი ქორწინება აღესრულებოდა ღვთის წინაშე ეკლესიაში,იკურთხებოდა ლოცვით და განმტკიცდებოდა ევქარისტიით! მოძღვარო ტერტულიანეს არ ქონდა შეცდომის უფლება? -------------------- ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა... |
athos |
Nov 18 2007, 11:58 PM
პოსტი
#348
|
Άγιον Όρος ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 |
ვერ ვატყობ. ეს ერთი წინადადება რომ ამოგლიჯე, ბარემ პოსტინგის დანარჩენი ნაწილიც გადაგეკითხა. ის არსებული ქოტწინება ორივეს წარმართობის ყოფნისას შედგა. აგერ ოქროპირის განმარტება: მოციქულისაჲ: უკუეთუ ძმასა ვისმე ესუას ცოლი ურწმუნოჲ. თარგმანი: არა თუ უქორწინებელთათჳს იტყჳს, არამედ რომელნი ქორწინებულ იყვნენ, რამეთუ არა თქუა თუ - ”რომელსა ენებოს შერთვაჲ ურწმუნოჲსაჲ”, არამედ - ”უკუეთუ ესუასო”, რამეთუ იქმნებოდა, რომელ მეუღლენი იყვნიან და ერთსა კერძსა ჰრწმენის ქრისტე, და მეორე ურწმუნოებასა შინა არნ. და ესევითართა მათ უბრძანებს, რაჲთა, უკუეთუ ურწმუნოსა მას არა ენებოს დატევებაჲ, მორწმუნემან მან არავე დაუტევოს, არამედ ისწრაფდეს, ნუუკუე შეძლოს მოქცევაჲ მისი. ე.ი. მათზე, ვინც ურწმუნოს ცოლად აპირებს მოყვანასო, არ არის საუბარიო. ამასთან მორწმუნე ურწმუნოს მოქცევას უნდა ცდილობდესო (რაც ახლანდელი შერეული ქორწინებების პირობებში უმეტეს შემთხვევაში არ ხდება). მაგრამ რაზეც არ უნდა იყოს საუბარი, ახლანდელი კანონიკური ნორმები ერთმნიშვნელოვანია და ქრისტიანობის პირველ საუკუნეებთან შედარება მაინცდამინც მართებული არ არის (მაგალითად ავგუსტინეს დედა ქრისტიანი იყო, მამა - წარმართი. საბოლოო ჯამში მონიკამ მოახერხა ავგუსტინეს მამის, პატრიციუსის მოქცევა). სხვა რამეებთან ერთად, მამები იმ საფრთხეზეც ფიქრობდნენ, რომ ურწმუნოს შეუძლია მორწმუნე აიძულოს (ან ტვინი გადაუბრუნოს) ქრისტე უარყოს. შერეული ქორწინებები მე-18-მე-19 ს.-ის რუსეთში ხდებოდა (და ახლაც ხდება), მაგრამ მაგას თავისი მიზეზები ჰქონდა. ასევე ხდებოდა იმავე პერიოდის საბერძნეთშიც, მაგრამ ეგ ქვეყანა ხომ ევროპის შექმნილია საერთოდ. ბევრ ახლანდელ ბერძენ იერარქს პრობლემა არა აქვს შერეულ ქორწინებებთან, თუმცა, გაგეცინება, მაგრამ ეს ისევ ეკუმენიზმთან არის დაკავშირებული. ჩვენშიც იყო შერეული ქორწინებები (შაჰ აბასის ნაირ მუსლიმანებთან), მაგრამ ჩვენი ეკლესია ყოველთვის ერიდებოდა ამას. და ისედაც, არ მესმის რა აზრი აქვს, ვთქვათ, ქორწინების კურთხევას ათეისტთან. მაგიურ რიტუალზე დაგვყავს, თუ რა არის? აი გიორგიმ რომ მოიყვანა მაგალითი, თუ ქორწინების საეკლესიო კურთხევაზე იყო თანახმა მამამისი, ნათლისღებაზე არ იყო თანახმა? ლოგიკურად არ მესმის. კომუნისტების დროს სულერთი არ იყო, ეკლესიაში რა მსახურებას შეასრულებინებდი, მაინც საყვედურს მიიღებდი? თუ მოქცევას არ ეცადე, რა მეთოდით უნდა იხსნა? ახლანდელი შერეული ქორწინებები ”ბედნიერი და ნეტარი (პან)ეკუმენიზმის” ნიმუშია. -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
დეკ. ირაკლი |
Nov 18 2007, 11:59 PM
პოსტი
#349
|
Member ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 |
ეს მარტო მისი აზრი არ ყოფილა. ეკლესიაც ასვე უყურებდა ამ საკითხს! უშეცდომო ადამიანი კი არ არსებობს!
|
Genesis |
Nov 19 2007, 12:02 AM
პოსტი
#350
|
მივაფსი კრემლს ჯგუფი: Members პოსტები: 1,902 რეგისტრ.: 11-November 07 მდებარ.: mtskheta წევრი № 3,150 |
ეს მარტო მისი აზრი არ ყოფილა. ეკლესიაც ასვე უყურებდა ამ საკითხს! უშეცდომო ადამიანი კი არ არსებობს! გმადლობ პასუხისთვის მამაო. ეს ჩემთვის მნიშვნელოვანია ფრიად... -------------------- ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა... |
ალექსანდრე |
Nov 19 2007, 12:09 AM
პოსტი
#351
|
Advanced Member ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 |
KAIROS
ციტატა ზიარებისადმი არის აკრიბია, მხოლოდ მართლმადიდებელი ეზიარება! და რატომ არის ზიარებაზე აკრიბია? და ჯვრისწერაზე არა თუ ადამიანი მოხვდა ისეთ ქვეყანაში სადაც მართლმადიდებლური ტაზარი არაა ან ვერ ახრეხებს მისვლას სიშორის გამო ხოლო ზიარება კი ესაჭიროება, თუ ჯვისწერა დასაშვებია რატომ არ შეიძლება რომ სხვა კონფესიის ეკლსიაში ეზიაროს? -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
დეკ. ირაკლი |
Nov 19 2007, 12:09 AM
პოსტი
#352
|
Member ჯგუფი: მოძღვარი პოსტები: 608 რეგისტრ.: 10-August 07 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 2,589 |
ისე მაინც ვიტყვი რომ ,იკონომია,დაშვება ,დათმობა ადგილობროვ ეკლესიაებში ეს არ გულისხმობს იმას რომ ეს წესია და დაკანონებულია საერთოდ მთელ მართლმადიდებლურ სამყაროში! ამას იმიტომ ვამბობ რომ ზოგი შეცდომაში არ შევიდეს!
|
KAIROS |
Nov 19 2007, 12:17 AM
პოსტი
#353
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა Sotiris ის არ არის და მისი სიტყვები ცოცხლობენ თუმცა ნამდვილად მიძნელდება მსოფლიო საპატრიარქოს, რუმინეთის,ბულგარეთის, ამერიკის,იაპონიის და რუსეთის საზღვარგარეთ მოღვაწე ეპარქიების ზრუნვას ასეთი სახელი დავარქვათ ციტატა ახლანდელი შერეული ქორწინებები ”ბედნიერი და ნეტარი (პან)ეკუმენიზმის” ნიმუშია. !იკონომია, როგორც მამაომ დაწერა, არის იკონომია ადგილობრივ ეკლესიაში, ნიშნავს, იმას, რომ დაიშვება მხოლოდ იქ სადაც დაუშვეს, და არ იქ სადაც არ იქნა დაშვებული, თუმცა ეს არსში იმას ნიშნავს, რომ თუკი ეკლესიამ გადაწყვიტა შეიძლეა დაუშვებელი გახდეს ხვალ იქ სადაც ადრე იყო დაშვებული ან პირიქით, დაშვებული გახდეს იქ , სადაც ადრე არ იყო დაშვებული... იხარეთ, კაიროსი! პ.ს. ციტატა და რატომ არის ზიარებაზე აკრიბია? და ჯვრისწერაზე არა ზიარებაზე, იქნებ სხვაგან ვისაუბროთ, შენ კითხვაში სხვა ეკლესიის მიერ აღსრულებულ საიდუმლოზეა საუბარი, აქ კი იმ საიდუმლოზე, რომელსაც ჩვენი ეკლესია აღასრულებს ( რადგან ჩვენი ეკლესია, მხოლოდ ქართული კი არაა, ან მხოლოდ რუსულ-ქართული, როგორც ბევრს გონია, არამედ ერთი, კათოლიკე და სამოციქულო ეკლესია ერთიანობაში) -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
athos |
Nov 19 2007, 12:23 AM
პოსტი
#354
|
Άγιον Όρος ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 |
-------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
KAIROS |
Nov 19 2007, 12:25 AM
პოსტი
#355
|
იხარეთ! ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 |
ციტატა Sotiris @ Aug 7 2007, 02:21 PM) * კანონის შეცვლა და გაუქმება იკონომია აღარ არის უკვე, კანონის შეცვლა და გაუქმებაა IPB-ს სურათი კაი ახლა ათოს, შეეშვი სოტირისოლოგიას, რომელიც ამ შეთხვევაში სოტიროლოგიიდან შორსაა, რადგან კანონისადმი დამოკიდებულებას უწუნებს იმ ეკლესიებს, რომელიც ზემოთ დავწერე... ვატყობ ისევ იკარგება სწორი დამოკიდებულება... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
athos |
Nov 19 2007, 12:40 AM
პოსტი
#356
|
Άγιον Όρος ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 |
-------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
Nov 19 2007, 12:18 PM
პოსტი
#357
|
Advanced Member ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
ასე რომ ჩემო კარგო მე მაინც მგონია რომ მართლმადიდებლის დაქორწინება ყველაზე შეიძლება, რადგან როგორც ვხედავთ მასში არსებული მადლი ქრისტესი სწმენდს ყველას. სწმენდს ადამიანის სურვილის მიუხედავად? ამიტომ ვთქვი ადრე, რომ პროტესტანტული აზრები გაქვს ჩემი აზრით, რადგან მიგაჩნია, რომ მადლი მოქმედებს ადამიანის გარეშე.... მაგ ადგილზე იგულისხმება, რომ სწმენდს, თუ უნდა ადამიანს და თუ იდეინი პროტესტანტია? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Misha Songulashvili |
Nov 20 2007, 12:20 AM
პოსტი
#358
|
ეკუმენისტი ჯგუფი: Members პოსტები: 2,524 რეგისტრ.: 21-October 07 წევრი № 3,010 |
კანუდოსელი
ეგ იყო პასუხი იმ ციტატაზე რომელიც მოყვანილი იყო სახარებიდან ცჰემო კეთილო ციტატა ამიტომ ვთქვი ადრე, რომ პროტესტანტული აზრები გაქვს ჩემი აზრით, პროტესტანტული აზრები ჩემთვის შეურაცხმყოფელი არ არის, მერე რა? თუ შეურაცხყოფის მოყენება გინდა სხვა რამე უნდა მითხრა -------------------- "ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!' ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _ ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!" |
კანონისტი |
Nov 20 2007, 11:57 AM
პოსტი
#359
|
დავით ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
ძალიან ბევრია ოფტოპიკია
დროებით, გაწმენდამდე ვხურავ -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 25th May 2024 - 04:27 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი