IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

232 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> მონოზონნი(სამონაზვნო წესით ცხოვრება), რაოდენ დიდი ყოფილა მონაზვნობის პატივი...
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 01:39 AM
პოსტი #341


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ჩემი აზრით ისიც არასწორია როცა ზოგჯერ ადამიანები ამბობენ რათ უნდა მონაზონს ან ბერს მანქანაო...ეს ხომ ამქვეყნიური ფუფუნებაააო? თუ კი განდეგილი არ არის და დღეში 3 ჯერ და 4 ჯერ უწევს მონასტერში წასვლა, და მთაში სწორედ მას უნდა აბა ჩვენ რათ გვინდა ადამინებს;(
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 02:00 AM
პოსტი #342


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ყველაფერს თავი რომ დავანებოთ...ყოველ ბერზე გადმოედინება ღვთიური მადლი...ბერი ხომ იესოს შთაგონებით ხდება ადამიანი....და მათ ეძლევათ მადლი და ბერობის ჯვარი....ყოველი მონაზონი უფლის რჩეულია, და ყოველმათგანში იესო ცხოვრობს!

ჩვენნაირი ადამიანები არ არიან....იესოს მადლი ჩვენ არ გვაქვს.... ის მადლი ადამიანს ვერ ექნება რაც ბერს აქვს... აი რა არის განსხვავება თორემ ადამიანი არის...მაგრამ ჩვენ იესოსთვის არ მიგვიძღვნია სიცოცხლე და არც 24 საათი ვლოცულობთ, არც თავი შეგვიწირავს უფლისთვის.....ისე როგორც მათ........ბერს განსაკუთრებული მადლით აღავსებს ღმერთი...ეს არის ღვთიური მადლი....და ძალა

ადი და ნახე თუნდაც ლომისზე, როგორი შეწირულები არიან ბერები და როგორი წმინდები არიან ჩვენთან შედარებით.....რა შედარეება დიდი განსხვავებაა ძააან, აბა რატომ ალოცინებს ადამიანი მას თავს ან ზეთს რატომ გვიცხებს თუ კი ღვთისგან არარის და ღვთის მადლი არ დაიშვება მასზე? აბა მე მადლი არამგონია მომცეს ღმერთმა ან რაში უნდა დავიმსახურო;(

ბერი არის ღვთის ხატათ და მსგავსათ შექმნილი....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 02:28 AM
პოსტი #343


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



აბა ლოსკი რომ ამბობს არ არისოოო...ესე რომ მომწერე შენ დაგიჯერო თუ იმასოოოო.....ხო ვისაც ჯერა კარგია და იჯერებს რომ ესეა smile.gif

წავედი წავედი დამიჯერეთ რაც ვთქვი ეგრეაააა biggrin.gif, თუ რომელიმე გახდებით ოდესმე ბერი თვენთვითონვე დაინახავთ სხვაობას, წარსულსა, და ბერობას შორის!!!!!!! smile.gif ამქვეყნიური ადამიანისა და იმქვეყნიური ბერს შორის smile.gif სხვა თუ არაფერი ისინი გრძნობენ იესოს სიყვარილს ეგრე ჩვენ ვერ ვიგრძნობთ ვერასდროს...ის პირდაპირ იღვრება ბერის გულში....და მისი სიყვარულით აღავსებს მას.....როცა აღკვეცის წამები დგება...ეს არის უდიდესი ნეტარება თურმე....ეს არის შეხვედრა იესოსთან...ეს არის ხელახალი დაბადება...როცა თეთრს გაცმევენ და მიყავხართ აგსაკვეცათ, ....არ შეედრება ამ წუთებს თურმე არაფერი.....smile.gif და ბოლოს რომ ეკითხებიან ვინ ხარ შენ??? და ის პასუხობს ცოდვილი ბერი;(

წავედი წავედი დამიჯერეთ რაც ვთქვი ეგრეაააა biggrin.gif, თუ რომელიმე გახდებით ოდესმე ბერი თვენთვითონვე დაინახავთ სხვაობას, წარსულსა, და ბერობას შორის!!!!!!! smile.gif ამქვეყნიური ადამიანისა და იმქვეყნიური ბერს შორის smile.gif სხვა თუ არაფერი ისინი გრძნობენ იესოს სიყვარილს ეგრე ჩვენ ვერ ვიგრძნობთ ვერასდროს...ის პირდაპირ იღვრება ბერის გულში....და მისი სიყვარულით აღავსებს მას.....როცა აღკვეცის წამები დგება...ეს არის უდიდესი ნეტარება თურმე....ეს არის შეხვედრა იესოსთან...ეს არის ხელახალი დაბადება...როცა თეთრს გაცმევენ და მიყავხართ აგსაკვეცათ, ....არ შეედრება ამ წუთებს თურმე არაფერი.....smile.gif და ბოლოს რომ ეკითხებიან ვინ ხარ შენ??? და ის პასუხობს ცოდვილი ბერი;(

ირგვლივ ყველაფერი ჩაბნელებულია..... და დგება წამი როცა ახლიდან იბადება ადამიანი.... თეთრებში ჩაცმული მოჰყავთ...როგორც ანგელოზი....და რამოდენიმე წამში ის უკვე მართლა დედამიწის ანგელოზია rolleyes.gif smile.gif

ირგვლივ ყველაფერი ჩაბნელებულია..... და დგება წამი როცა ახლიდან იბადება ადამიანი.... თეთრებში ჩაცმული მოჰყავთ...როგორც ანგელოზი....და რამოდენიმე წამში ის უკვე მართლა დედამიწის ანგელოზია rolleyes.gif smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mata
პოსტი Jul 27 2010, 11:07 AM
პოსტი #344


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 728
რეგისტრ.: 1-January 10
წევრი № 7,899



ციტატა
ყველაფერს თავი რომ დავანებოთ...ყოველ ბერზე გადმოედინება ღვთიური მადლი...ბერი ხომ იესოს შთაგონებით ხდება ადამიანი....და მათ ეძლევათ მადლი და ბერობის ჯვარი....ყოველი მონაზონი უფლის რჩეულია, და ყოველმათგანში იესო ცხოვრობს!ჩვენნაირი ადამიანები არ არიან....იესოს მადლი ჩვენ არ გვაქვს.... ის მადლი ადამიანს ვერ ექნება რაც ბერს აქვს... აი რა არის განსხვავება თორემ ადამიანი არის...მაგრამ ჩვენ იესოსთვის არ მიგვიძღვნია სიცოცხლე და არც 24 საათი ვლოცულობთ, არც თავი შეგვიწირავს უფლისთვის.....ისე როგორც მათ........ბერს განსაკუთრებული მადლით აღავსებს ღმერთი...ეს არის ღვთიური მადლი....და ძალაადი და ნახე თუნდაც ლომისზე, როგორი შეწირულები არიან ბერები და როგორი წმინდები არიან ჩვენთან შედარებით.....რა შედარეება დიდი განსხვავებაა ძააან, აბა რატომ ალოცინებს ადამიანი მას თავს ან ზეთს რატომ გვიცხებს თუ კი ღვთისგან არარის და ღვთის მადლი არ დაიშვება მასზე? აბა მე მადლი არამგონია მომცეს ღმერთმა ან რაში უნდა დავიმსახურო;(ბერი არის ღვთის ხატათ და მსგავსათ შექმნილი....


ამის რო მჯეროდეს დღესვე (არა ხვალვე) წავიდოდი მონასტერში მონაზვნად
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 11:33 AM
პოსტი #345


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



რისი არ გჯერა მატა.... კარგი რაააა, წადი და ნახავ წადიიი, წადი და რომ აღიკვეცები ნახავ რამხელა სიყვარულს იგრძნობ იესოსას, იმ წუთებში....და იქ ყოფნის ყოველ დღეს იგრძნობ ღმერთის სიახლოვეს....იგრძნობ რომ იქ არის ჭეშმარიტი გზა, გზა უფლისკენ მიმავალი, გზა რომელზეც ეცემი და დგები, ისიც უფლის ნებით...გზა რომელიც ეკლიანია მაგრამ სიყვარულით აღსავსე, რადგან იქ მყოფი უკვე დედამიწის ანგელოზია, ანგელოზი ღვთის რჩეული.... უფლის მადლით აღსავსე...მაგრამ რომ წახვიდე ეგ უფლის შთაგონებით უნდა მოხდეს smile.gif

რა არის იმაში დაუჯერებელი.....ყოველი მამაო უფლის მოციქულია, და ყოველი შეწირული ბერი ღვთის ხატად და მსგავსად შექმნილია....ბერის და უფლის ენერგიის თანხვედრა ეს არის "სინერგია" მათ აქვთ ეს და შეუძლიათ...ჩვენ არ შეგვიძლია ადამიანებს....უფალთან დავამყაროთ კავშირი ისე როგორც მათ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აკაკი
პოსტი Jul 27 2010, 01:37 PM
პოსტი #346


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



ბერიც და ერისკაციც ხვთის ხატად და მსგავსადაა შექმნილი...
უბრალოდ ბერები უფრო ამართლებენ ამას, უფრო ცდილობენ მეტად და მეტად გახდნენ ისეთები, როგორიც ღმერთმა შექმნა, მის ხატად და მსგავსად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 02:47 PM
პოსტი #347


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 02:26 PM) *

შენ რა ლამაზი ვარდისფერი სათვალეაააა biggrin.gif
ადამიანო ბერები უდიდეს ღვთის საიდუმლოებს ასრულებენ და მასში მონაწილეობენ, ანუ რადგან ესეა ისინი არიან უფლისგან დადგენილები!!! ადამიანსა და ბერს შორის უდიდესი განსხვავებაა...

და კაბას რომ იხდიან და მოდიან მონასტრიდან იმათზე რას იტკვი, ანუ მე იმაში კი არ გედავები რომ ეს დიდი მადლია, უბრალოდ მონაზვნობა არ არის რაგაც ნეტარება და ჰარმონია ეს უდიდეი ბრძოლაა და ამას ძალიან დიდი გამბედაობა სჭირდება და რაც მტავარია ნიჭი მონაზვნობისა რაც უფლისგან არის.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 03:06 PM
პოსტი #348


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



კაბას რომ იხდიან და მოდიან მონასტრიდაან ფრანკეშტრინ იმათზე გეტყვი რომ ისინი დროებით მიდიან მონასტერში.... რომ ნახოოონ ბერების ცხოვრება, ან თუნდაც ვნების კვირას...რაც შეეხება მორჩილს , თუ მორბის მონასტრიდაან გეტყვი რომ ისინი ვერ უძლებენ და ვერ ელევიან ამქვეყნიურ სამყაროს...ხოლო ვინც ბერი გახდა და აღიკვეცა ის არასდროოოს იხდის კაბას...ბერობა არის ბრძოლა, მაგრამ კიდევ იესოს დიდი სიყვარული, და ნუთუ არსებობს ამაზე დიდი ბედნიერებაsmile.gif

არა მე მოძღვარი სამებაში მყავს მამა ნოდარი ქათამაძე მაგრამ კურთხევა მაქვს აღებული და მამა აკაკისთან კვირაში ერთხელ სულ მივდივარ....smile.gif

არ მიჩხუბია აკაკი biggrin.gif biggrin.gif ვიცი დეკანოზი ბიძინა გუნია..... ძალიან კარგია რომ ის არის შენი მოძღვარი smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:10 PM
პოსტი #349


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:00 PM) *

კაბას რომ იხდიან და მოდიან მონასტრიდაან ფრანკეშტრინ იმათზე გეტყვი რომ ისინი დროებით მიდიან მონასტერში.... რომ ნახოოონ ბერების ცხოვრება, ან თუნდაც ვნების კვირას...რაც შეეხება მორჩილს , თუ მორბის მონასტრიდაან გეტყვი რომ ისინი ვერ უძლებენ და ვერ ელევიან ამქვეყნიურ სამყაროს...ხოლო ვინც ბერი გახდა და აღიკვეცა ის არასდროოოს იხდის კაბას...ბერობა არის ბრძოლა, მაგრამ კიდევ იესოს დიდი სიყვარული, და ნუთუ არსებობს ამაზე დიდი ბედნიერებაsmile.gif

იესოს სიყვარული და მისი მადლის განცდა ერშიც შეიძლება მერწმუნე smile.gif

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 03:28 PM
პოსტი #350


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



კი ფრანკე შეიძლება , იესოს სიყვარული ერმაც განიცადოს, და ადამიანმაც განიცადოს, მაგრამ ფრანკეეე ჩვენ არ შეგვიწირია, იესოსთთვის თავი....რატომ მოწონს ადამიანს იქ ყოფნა იმ სავანეში...იქ მარტო სიკეთეა ფრანკე...იქ მარტო იქ არის ჭეშმარიტი სარწმუნეობა, იქ არ ირღვევა სახარება ფრანკე არც 10 მცნება...აქ ძნელია იყო ბოლომდე შეწირული, რადგაან აქ არის გამუდმებით ბრძოლა, და ამ ბრძოლაში უნდა შესწირო მაშინ იესოს, ყველაფერი....მოდი და იცხოვრე იესოსავით აქ, ნახე როგორ გადაგთქირავენ ადამიანები, ანუ რაღაც ნაწილი ....მაგრამ თუ კი იესოს შესწირავ უნდა გაუძლო და შეიყვარო ისინი.......

შეუძლია ამ სამყაროში ადამიანს უყვარდეს მტერი მისი....ბევრს მგონი არ შეუძლია....ან მარჯვენაში რომ გაგარტყამენ შეგიძლია რომ აპატიო და მარცხენაც მიუშვიროოოო???? მგონი ეს აქ არც არავის შეუძლია....აი როგორ იცხოვრა იესომ და თავისი მაგალითით რამდენი გვასწავლა...შეუძლია ადამიანს რომ ბოროტებას სიკეთით უპასუხოოოს, დღეს აქ ამ სამყაროში...ესეც იშვიათია.... აქ smile.gif

ნახეე როგორი ამპარტავანია ადამიანი....რომ ღმერთმა თავი დაიმდაბლა....და ჩვენ იმის ნახევარიც არ შეგვიძლია რაც იესომ შესძლო!და გვასწავლა.....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:38 PM
პოსტი #351


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:24 PM) *

კი ფრანკე შეიძლება , იესოს სიყვარული ერმაც განიცადოს, და ადამიანმაც განიცადოს, მაგრამ ფრანკეეე ჩვენ არ შეგვიწირია, იესოსთთვის თავი....რატომ მოწონს ადამიანს იქ ყოფნა იმ სავანეში...იქ მარტო სიკეთეა ფრანკე...იქ მარტო იქ არის ჭეშმარიტი სარწმუნეობა, იქ არ ირღვევა სახარება ფრანკე არც 10 მცნება...აქ ძნელია იყო ბოლომდე შეწირული, რადგაან აქ არის გამუდმებით ბრძოლა, და ამ ბრძოლაში უნდა შესწირო მაშინ იესოს, ყველაფერი....მოდი და იცხოვრე იესოსავით აქ, ნახე როგორ გადაგთქირავენ ადამიანები, ანუ რაღაც ნაწილი ....მაგრამ თუ კი იესოს შესწირავ უნდა გაუძლო და შეიყვარო ისინი.......

შეუძლია ამ სამყაროში ადამიანს უყვარდეს მტერი მისი....ბევრს მგონი არ შეუძლია....ან მარჯვენაში რომ გაგარტყამენ შეგიძლია რომ აპატიო და მარცხენაც მიუშვიროოოო???? მგონი ეს აქ არც არავის შეუძლია....აი როგორ იცხოვრა იესომ და თავისი მაგალითით რამდენი გვასწავლა...შეუძლია ადამიანს რომ ბოროტებას სიკეთით უპასუხოოოს, დღეს აქ ამ სამყაროში...ესეც იშვიათია.... აქ smile.gif

ფრანკეეეე biggrin.gif კარგი იყო biggrin.gif ეგრე დაძახებას სჯობს გიგი დამიძახო ქე მაინც მიჩვეული ვარ biggrin.gif
ეხლა შენ ხარ სადღაც ძალიან ძალიან მაღლა ზეცაში და დაფრინავ და დაფრინავ. smile.gif
უბრალოდ ბევრი წერა არ მიყვარს და ეხლა მეზარება იმის ახსნა რომ ერში იქნები თუ ბერში თუ შენ ქრისტეს გზას მიყვები განსხვავება არ არის, უბრალოდ ერში სხვა პასუხისმგებლობებიც გაქვს და სხვატაშორის თუ ადამიანი ერში ქრისტიანულად ცხოვრობს ეს დიდი ღვაწლია და ღვთისთვის სათნოა, მერწმუნე ამას ჩემგან კი არ გეუბნები მეც მაქვს შეხება მონასტრულ ცხოვრებასტან და იმათგან ვიცი smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 03:55 PM
პოსტი #352


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ოხ, "ფრანკინო" "ფრანკე" biggrin.gif ხო ფრანკეს დაგიძახებს კარგად ჟღერს....
ხო ვეცდები რომ ერში ვიყო ქრისტიანი...რამდენად გამომივა მაგრამ არ ვიცი...ვეცდები....თუნდაც იმიტომ რომ მახსენდება იესო...იესო უსამართლობაზეც ხუჭავდა თვალებს და ბოროტებაზეც.....ეგ როგორც კი მახსენდება....ალბათ შევძლებ..... ხო იესომ ესე გვასწავლა...თავის ცხოვრებით....და ექ იქადაგა...თავისი მაგალითით გვასწავლა ადამაინებს....არარის ძნელი ძაან არც ერში თუ კი იესო გაგახსენდება და გიყვარს იგი....sad.gif

მე მარტო იესო რომ გამახსენდება მაგიტომ შევძლებ თუ შევძლებ......მარტო იესოს გამო შევძლებ თუ შევძლებ...არარსებობს წამი რომ იგი არ მახსოვდეს....მინდა რომ სულ მახსოვდეს...სულ თვალწინ მედგეს.....და ვეცდები ვეცდები რადაც არ უნდა დამიჯდეს....სიცოცხლის ფასადაც, კი არასდროოოს არ ვუღალატოოოოო...ვეცდები მაინც ვეცდები

მე მარტო იესო რომ გამახსენდება მაგიტომ შევძლებ თუ შევძლებ......მარტო იესოს გამო შევძლებ თუ შევძლებ...არარსებობს წამი რომ იგი არ მახსოვდეს....მინდა რომ სულ მახსოვდეს...სულ თვალწინ მედგეს.....და ვეცდები ვეცდები რადაც არ უნდა დამიჯდეს....სიცოცხლის ფასადაც, კი არასდროოოს არ ვუღალატოოოოო...ვეცდები მაინც ვეცდები
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:57 PM
პოსტი #353


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:48 PM) *

ოხ, "ფრანკინო" "ფრანკე" biggrin.gif ხო ფრანკეს დაგიძახებს კარგად ჟღერს....
ხო ვეცდები რომ ერში ვიყო ქრისტიანი...რამდენად გამომივა მაგრამ არ ვიცი...ვეცდები....თუნდაც იმიტომ რომ მახსენდება იესო...იესო უსამართლობაზეც ხუჭავდა თვალებს და ბოროტებაზეც.....ეგ როგორც კი მახსენდება....ალბათ შევძლებ..... ხო იესომ ესე გვასწავლა...თავის ცხოვრებით....და ექ იქადაგა...თავისი მაგალითით გვასწავლა ადამაინებს....არარის ძნელი ძაან არც ერში თუ კი იესო გაგახსენდება და გიყვარს იგი....sad.gif

მართალ, გეთანხმები a075.gif
ღმერთმა გაგაძლიეროს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აკაკი
პოსტი Jul 30 2010, 08:48 PM
პოსტი #354


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



liziko-liziko
ახლა მათ ერთი ნება აქვთ... ისინი არა რიან ნებაში განყოფილნი smile.gif
ისინი(ძე და მამა) ჰიპოსტასურ ურთიერთობაში იყვნენ, როცა იესო ამქვეყნად იმყოფებოდა(ყოველგან არის)...

დაუჯერებელს რას ამბობდი? biggrin.gif


ჰიპოსტასი, ანუ ღვთაებრივი პიროვნება (მამა, ძე ან სულიწმინდა)...
-სექტანტები (საკითხში გაურკვეველნი) ამბობენ, რომ თუ იესო ქრისტე ღმერთიაო ვის მიმართ ლოცულობდაო, თავის თავს ევედრებოდაო?...

როგორც ვიცით ლოცვა ღმერთთან საუბარია, ძე, როგორც მამისაგან განსხვავებული (პიროვნულად და არა ბუნებით) ჰიპოსტასურ, ანუ პიროვნულ ურთიერთობაში იყო და ის თავის თავს კი არა, არამედ მამისა და სულიწმინდის მიმართ ლოცულობდა. ანუ მეორე პირი ლოცულობს ანუ ჰიპოსტასურად ურთიერთობს პირველსა და მესამე (მამისა და სულიწმინდის) პირთა მიმართ.

ყოვლადწმინდა სამება, ერთარსი, თანაარსი, განუყოფელი ერთადერთი ჭეშმარიტი ღმერთი.

სამი პიროვნება (ჰიპოსტასი): მამა, ძე, სულიწმინდა. პიროვნულად მამა განსხვავებულია ძისაგან და სულიწმინდისაგან იმითი, რომ მამა არც იშვება და არც გამოვალს არავისაგან; ძე მამისაგან და სულიწმინდისაგან იმით განსხვავდება, რომ არ გამოვალს მამისაგან არამედ, იშვების მამისაგან უწინარეს ყოელთა საუკუნეთა, ანუ მისი შობა დროში არ მომხდარა, არამედ დროის მიღმა იქ სადაც დრო არ არის, უფრო მარტივად, რომ ვთქვათ დაუსაბამოდ შობა; სულიწმინდა ძისაგან და მამისაგან იმით განსხვავდება, რომ გამოვალს მამისაგან და არ იშვება, ესეც დროის მიღმაა და ესეც დაუსაბამოა.

-------------------------------------------------------------------
!!!ყურადღება!!! შობა შექმნას არ ნიშნავს, ეს გაითვალისწინე
-------------------------------------------------------------------

ამ სამივე ჰიპოსტასს (პიროვნებას, ღვთაებრივ პიროვნებას) აქვსა ერთი ღვთაებრივი ბუნება.

ისინი ერთმანეთისაგან პიროვნულად იმდენად განსხვავდებიან, რამდენადაც ერთნი არიან ბუნებით.

მამა (პირველი პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, ძესთან და სულიწმინდასთან ერთად.
ძე (მეორე პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, მამასთან და სულიწმინდასთან ერთად.
სულიწმინდა (მესამე პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, მამასთან და ძესთან ერთად.

ანუ მათი ცალ ცალკე მოაზრება არ შეიძლება...

მამა არ არის ძე და არც სულიწმინდა, არც ძეა მამა და სულიწმინდა, ასევე არც სულიწმინდაა მამა და ძე.

იესო ქრისტესაგან სულიწმინდა არ გამოვალს, არამედ მამისაგან. იესო ქრისტე სულიწმინდას მოავლენს ჩვენზედ მამის მიერ.
================================================

იესო ქრისტე, წმ. სამების, ჭეშმარიტი ღვთის მეორე პირია (ჰიპოსტასი), როგორც ვიცით მან ხორცი შეისხა სულიწმინდისაგან და ყოვლადწმინდა ქალწულ მარიამისაგან და განკაცდა. ანუ ღმერთმა ინება, რომ ადამიანიც ყოფილიყო სამების მეორე პირი, რომ კაცთა ცოდვებისათვის მომკვდარიყო, და მსხვერპლად შეწირულიყო. იესო ქრისტეს აქვს ორი ბუნება, სრული ღვთაებრივი(ანუ ძე ღმერთი) ბუნება, და სრული ადამიანური ბუნება, ცოდვებისა და ცოდვათა მიდრეკილებების გარეშე, ის არის უცოდველი, ასე იცხოვრა მან ამ ქვეყნად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 31 2010, 10:18 AM
პოსტი #355


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



აკაკი და ეს ე რომ დამიწერე : იესო ქრისტე სულიწმინდას მოავლენს ჩვენზედ მამის მიერო და სულიწმინდა არის დაუსაბამო და მარადიული ანუ დროს გარეშეო, ანუ მარადიულად მოავლენს, სულიწმინდას, ჩვენზე მამაის მიერ თუ მოავლინა??? ანუ ის სულიწმინდა მარადიულად რჩება თუ მიდის??? თუ დაუსაბამოდ და მარადიულად რჩება?

და კიდე, მაინტერესებს...რა დროს და რატომ რა მიზეზით მოავლენს სულიწმინდას იესო ადამიანზე მამისაგან გამომავალს....? ეს ძალიან მაინტერესებს....რა ხდება მაგ დროს? რა ხდება? მაგ დროს??? ნეტა რა ხდება?

და ბოლოს : ბოლო კითხვა :
სულიწმინდაც მამა ღმერთივით და იესოსავით ყოვლისშემძლეა???ანუ ააქვს მას ძალა ყოვლისშემძლეობისა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Jul 31 2010, 11:20 AM
პოსტი #356


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



liziko-liziko
საღვთისმეტყველო საკითხებზე აწი შესაბამის თემაში ვისაუბროთ (აქ თემა ბერ-მონაზვნობაზეა), მაგრამ რადგანაც ამდენი კითხვები გაქვს აქაც დავდებ შენ კითხვებზე საპასუხოდ და წაიკითხე. smile.gif


პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი

დოგმატური ღვთისმეტყველება



2. ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი


ღმერთი ერთარსია და სამპიროვანი. სამების დოგმატი ქრისტიანობის ძირითადი დოგმატია. უშუალოდ მასზე დაფუძნებული ეკლესიის უმნიშვნელოვანესი და, უწინარეს ყოვლისა, ჩვენი გამოსყიდვის დოგმატები. განსაკუთრებული მნიშვნელობიდან გამომდინარე, სწავლება ყოვლადწმიდა სამებაზე სარწმუნოების ყოველი იმ სიმბოლოს ძირითად შინაარსს შეადგენს, რასაც მართლმადიდებელი ეკლესია წარსულშიც და ახლაც იყენებდა და იყენებს. იგივე მეორდება ეკლესიის მწყემსთა მიერ პირად, თუ სხვადასხვა შემთხვევათა გამო დაწერილ სარწმუნოების აღსარებებში.

ყველა ქრისტიანულ დოგმატთაგან უმნიშვნელოვანესი - ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი ადამიანის შეზღუდული გონებისათვის ყველაზე რთულად გასააზრებელიც არის. აი, რატომ იყო, რომ ეკლესიის ისტორიაში არც ერთი ქრისტიანული ჭეშმარიტებისათვის არ გამართულა ისეთი დაძაბული ბრძოლა, როგორიც ამ დოგმატისა და უშუალოდ მასთან დაკავშირებული საკითხების გარშემო გაჩაღდა.

ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი თავისთავში აერთიანებს ორ ძირითად ჭეშმარიტებას:

ა. ღმერთი ერთარსია, მაგრამ სამპიროვანი, ანუ ღმერთი არის სამი ჰიპოსტასი, სამება ერთარსი;

ბ. ჰიპოსტასებს პირადი თვისებები აქვთ: მამა არშობილია, ძე - მამისაგან შობილი, სულიწმიდა - მამისაგან გამომავალი.

ჩვენ ქედს ვიხრით ყოვლადწმიდა სამების წინაშე ერთიანი, განუყოფელი თაყვანიცემით. ეკლესიის მამებისა და საღვთისმსახურო ნაწერებში სამებას ხშირად ეწოდება - „სამება ერთღმრთეება“, „სამჰიპოსტასოვანი ერთღმრთეება“. ყოვლადწმიდა სამების ერთი პირისადმი აღვლენილი ლოცვები მეტწილად სამივე პირის განდიდებით მთავრდება (მაგ., ლოცვა უფალ იესო ქრისტესადმი: „და შენდა დიდებასა აღვავლენთ თანადაუსაბამოდ მამით შენით და ყოვლადწმიდით სულით შენითურთ აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“).

ეკლესია ლოცვებში ყოვლადწმიდა სამებას მიმართავს მხოლობით და არა მრავლობით რიცხვში. მაგალითად, „რამეთუ შენ (და არა თქვენ) გიგალობენ ძალნი ცათანი და შენდა (და არა თქვენდა) დიდებასა აღვავლენთ მამისა და ძისა და წმიდისა სულისა აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“.

ეკლესია ლოცვებში ყოვლადწმიდა სამებას მიმართავს მხოლობით და არა მრავლობით რიცხვში. მაგალითად, „რამეთუ შენ (და არა თქვენ) გიგალობენ ძალნი ცათანი და შენდა (და არა თქვენდა) დიდებასა აღვავლენთ მამისა და ძისა და წმიდისა სულისა აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“.

ქრისტიანული ეკლესია აცნობიერებს დოგმატის იდუმალებას და მას უდიდესი გამოცხადებად აღიქვამს. ეს გამოცხადება განუზომლად ამაღლებს ქრისტიანულ სარწმუნოებას ერთღმერთიანობის ყოველგვარ, მარტივ აღიარებასთან შედარებით (ერთღმერთიანობას სხვა, მათ შორის არაქრისტიანულ რელიგიებშიც კი ვხვდებით). სამჰიპოსტასობის დომგატი მიანიშნებს ღმერთში შინაგანი, იდუმალი ცხოვრების სისავსეზე, რამეთუ „ღმერთი სიყუარულ არს“ (I ინ. 4,8); ღვთის სიყვარული შეუძლებელია მხოლოდ მის მიერვე შექმნილ სამყაროს განეფინოს - იგი ყოვლადწმიდა სამებაში საღვთო შიდაცხოვრებასაც მოიცავს. სამჰიპოსტასობის დოგმატი კიდევ უფრო ნათლად მიუთითებს სამყაროსთან ღმერთის სიახლოვეზე: ღმერთია ჩვენს ზემოთ, ჩვენთან, ჩვენში და ყოველ ქმნილებაში. ჩვენს ზემოთ მამა ღმერთი სუფევს, წყარო დაუშრობელი, საეკლესიო ლოცვების მიხედვით - დასაბამი ყოველთა მყოფობისა, მამა სიუხვეთა, ჩვენი მოყვარული და თავის ქმნილებებზე მზრუნველი. ჩვენ მისი შვილნი ვართ მადლისმიერად. ჩვენთან არის ძე ღმერთი - იგი იშვა და საღვთო სიყვარულის გამო ადამიანებს კაცად მოევლინა, რათა გვცოდნოდა და საკუთარი თვალით გვეხილა, რომ უფალი ჩვენთან არის და რომ იგი უწრფელესად, ანუ უსრულყოფილესი სახით „თანაზიარ გვექმნა“ (ებრ. 3,14). სულიწმიდა ჩვენში და ყოველ ქმნილებაში თავისი ძალითა და მადლით აღავსებს ყოველივეს, იგია მომნიჭებელი სიცოცხლისა, ცხოველმყოფელი და ნუგეშინისმცემელი, სიკეთეთა საგანძური და წყარო. ყოვლადსაუკუნოდ და წინასაუკუნოდ მყოფი სამპიროვანი ღმერთი სამყაროს გამოეცხადა მაშინ, როცა ძე ღვთისა მოვიდა და განხორციელდა, როგორც „ერთ ძალ, ერთ არს, ერთ ღმერთ“ (სულთმოფენობის სტიქარონი).

ღმერთი მთელი თავისი არსით არის სრული გონი, აზრი და თვით შემეცნება. მაშასადამე თვითშემეცნებადია ერთი ღმერთის მიერ თავისთვის სამობრივ, მარადიულ გამოვლინებასთან თითოეული. ყოველი მათგანი პირია და არა უბრალო ფორმა, ცალკეული გამოვლინება, თვისება თუ ქმედება - თავად საღვთო არსება არის სამპიროვანი. მაშასადამე, როდესაც ქრისტიანულ სწავლებაში სამპიროვან ერთ ღმერთზე ვსაუბრობთ, ვგულისხმობთ საღვთო სიღრმეებში დაფარულ იდუმალ შიდაცხოვრებას, რაც სამყაროსათვის დროის მონაკვეთში გაცხადებულ იქნა და გამოიხატა ახალ აღთქმაში მამისაგან ამა სოფლად ძე ღვთისას გამოგზავნასა და სასწაულმოქმედი, ცხოვრებისმომცემელი, მაცხონებელი ძალის მქონე ნუგეშინისცემლის - სულიწმიდის მოქმედებაში.

უფრო ვრცლად: http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski/4.htm


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 31 2010, 11:35 AM
პოსტი #357


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ლინგვომაც მაგრა ამიხსნა.....გმადლობთ rolleyes.gif......დაიხურა ამაზე საუბარი...დახურულია kiss1.gif

ბერ- მონაზონებზე საკმაოდ ვისაუბრე...უბრალოდ უცბათ თემამ მოიტანა ეს მეორე თემა....თუმცა ეს მეორე თემა დასრულებულია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Jul 31 2010, 11:45 AM
პოსტი #358


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



liziko-liziko
რატომ დასრულდა? პირიქით, კარგია რომ გაქვს კითხვები და ჭეშმარიტების შემეცნებისკენ სწრაფვა. უბრალოდ შესაბამის თემაში ვისაუბროთ smile.gif

თუ კითხვები გექნება აქ დაწერე: http://church.ge/index.php?showtopic=2846&...60&#entry626884


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Mar 17 2011, 03:23 PM
პოსტი #359


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 62,013
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



„მონაზვნებს ნუ განიკითხავ, ვინაიდან ისინი თავიანთ სათნოებებს ფარავენ და რომ არ შეაქონ, ხშირად სალოსობენ.“


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Mar 17 2011, 03:49 PM
პოსტი #360


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



ათონელი წმინდა მამები, ისე როგორც ჩვენ, ადამიანები იყვნენ, ათონი კი, როგორც სხვა მთები, იყო ველური მთა, მაგრამ რადგან ჩვენი მამები მოშურნეობით იღვწოდნენ, თვითონაც განიწმინდნენ და მთაც განწმინდეს. ასე რომ, მას ახალ წმინდა მთა ეწოდება, ჩვენ კი თავს ვიწონებთ იმით, რომ მთაწმინდელები ვართ.
ბერი პაისი ათონელი


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

232 გვერდი V « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 26th July 2025 - 08:23 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი