IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

230 გვერდი V « < 17 18 19 20 > »   
Reply to this topicStart new topic
> მონოზონნი(სამონაზვნო წესით ცხოვრება), რაოდენ დიდი ყოფილა მონაზვნობის პატივი...
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:10 PM
პოსტი #349


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:00 PM) *

კაბას რომ იხდიან და მოდიან მონასტრიდაან ფრანკეშტრინ იმათზე გეტყვი რომ ისინი დროებით მიდიან მონასტერში.... რომ ნახოოონ ბერების ცხოვრება, ან თუნდაც ვნების კვირას...რაც შეეხება მორჩილს , თუ მორბის მონასტრიდაან გეტყვი რომ ისინი ვერ უძლებენ და ვერ ელევიან ამქვეყნიურ სამყაროს...ხოლო ვინც ბერი გახდა და აღიკვეცა ის არასდროოოს იხდის კაბას...ბერობა არის ბრძოლა, მაგრამ კიდევ იესოს დიდი სიყვარული, და ნუთუ არსებობს ამაზე დიდი ბედნიერებაsmile.gif

იესოს სიყვარული და მისი მადლის განცდა ერშიც შეიძლება მერწმუნე smile.gif

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 03:28 PM
პოსტი #350


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



კი ფრანკე შეიძლება , იესოს სიყვარული ერმაც განიცადოს, და ადამიანმაც განიცადოს, მაგრამ ფრანკეეე ჩვენ არ შეგვიწირია, იესოსთთვის თავი....რატომ მოწონს ადამიანს იქ ყოფნა იმ სავანეში...იქ მარტო სიკეთეა ფრანკე...იქ მარტო იქ არის ჭეშმარიტი სარწმუნეობა, იქ არ ირღვევა სახარება ფრანკე არც 10 მცნება...აქ ძნელია იყო ბოლომდე შეწირული, რადგაან აქ არის გამუდმებით ბრძოლა, და ამ ბრძოლაში უნდა შესწირო მაშინ იესოს, ყველაფერი....მოდი და იცხოვრე იესოსავით აქ, ნახე როგორ გადაგთქირავენ ადამიანები, ანუ რაღაც ნაწილი ....მაგრამ თუ კი იესოს შესწირავ უნდა გაუძლო და შეიყვარო ისინი.......

შეუძლია ამ სამყაროში ადამიანს უყვარდეს მტერი მისი....ბევრს მგონი არ შეუძლია....ან მარჯვენაში რომ გაგარტყამენ შეგიძლია რომ აპატიო და მარცხენაც მიუშვიროოოო???? მგონი ეს აქ არც არავის შეუძლია....აი როგორ იცხოვრა იესომ და თავისი მაგალითით რამდენი გვასწავლა...შეუძლია ადამიანს რომ ბოროტებას სიკეთით უპასუხოოოს, დღეს აქ ამ სამყაროში...ესეც იშვიათია.... აქ smile.gif

ნახეე როგორი ამპარტავანია ადამიანი....რომ ღმერთმა თავი დაიმდაბლა....და ჩვენ იმის ნახევარიც არ შეგვიძლია რაც იესომ შესძლო!და გვასწავლა.....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:38 PM
პოსტი #351


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:24 PM) *

კი ფრანკე შეიძლება , იესოს სიყვარული ერმაც განიცადოს, და ადამიანმაც განიცადოს, მაგრამ ფრანკეეე ჩვენ არ შეგვიწირია, იესოსთთვის თავი....რატომ მოწონს ადამიანს იქ ყოფნა იმ სავანეში...იქ მარტო სიკეთეა ფრანკე...იქ მარტო იქ არის ჭეშმარიტი სარწმუნეობა, იქ არ ირღვევა სახარება ფრანკე არც 10 მცნება...აქ ძნელია იყო ბოლომდე შეწირული, რადგაან აქ არის გამუდმებით ბრძოლა, და ამ ბრძოლაში უნდა შესწირო მაშინ იესოს, ყველაფერი....მოდი და იცხოვრე იესოსავით აქ, ნახე როგორ გადაგთქირავენ ადამიანები, ანუ რაღაც ნაწილი ....მაგრამ თუ კი იესოს შესწირავ უნდა გაუძლო და შეიყვარო ისინი.......

შეუძლია ამ სამყაროში ადამიანს უყვარდეს მტერი მისი....ბევრს მგონი არ შეუძლია....ან მარჯვენაში რომ გაგარტყამენ შეგიძლია რომ აპატიო და მარცხენაც მიუშვიროოოო???? მგონი ეს აქ არც არავის შეუძლია....აი როგორ იცხოვრა იესომ და თავისი მაგალითით რამდენი გვასწავლა...შეუძლია ადამიანს რომ ბოროტებას სიკეთით უპასუხოოოს, დღეს აქ ამ სამყაროში...ესეც იშვიათია.... აქ smile.gif

ფრანკეეეე biggrin.gif კარგი იყო biggrin.gif ეგრე დაძახებას სჯობს გიგი დამიძახო ქე მაინც მიჩვეული ვარ biggrin.gif
ეხლა შენ ხარ სადღაც ძალიან ძალიან მაღლა ზეცაში და დაფრინავ და დაფრინავ. smile.gif
უბრალოდ ბევრი წერა არ მიყვარს და ეხლა მეზარება იმის ახსნა რომ ერში იქნები თუ ბერში თუ შენ ქრისტეს გზას მიყვები განსხვავება არ არის, უბრალოდ ერში სხვა პასუხისმგებლობებიც გაქვს და სხვატაშორის თუ ადამიანი ერში ქრისტიანულად ცხოვრობს ეს დიდი ღვაწლია და ღვთისთვის სათნოა, მერწმუნე ამას ჩემგან კი არ გეუბნები მეც მაქვს შეხება მონასტრულ ცხოვრებასტან და იმათგან ვიცი smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 27 2010, 03:55 PM
პოსტი #352


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ოხ, "ფრანკინო" "ფრანკე" biggrin.gif ხო ფრანკეს დაგიძახებს კარგად ჟღერს....
ხო ვეცდები რომ ერში ვიყო ქრისტიანი...რამდენად გამომივა მაგრამ არ ვიცი...ვეცდები....თუნდაც იმიტომ რომ მახსენდება იესო...იესო უსამართლობაზეც ხუჭავდა თვალებს და ბოროტებაზეც.....ეგ როგორც კი მახსენდება....ალბათ შევძლებ..... ხო იესომ ესე გვასწავლა...თავის ცხოვრებით....და ექ იქადაგა...თავისი მაგალითით გვასწავლა ადამაინებს....არარის ძნელი ძაან არც ერში თუ კი იესო გაგახსენდება და გიყვარს იგი....sad.gif

მე მარტო იესო რომ გამახსენდება მაგიტომ შევძლებ თუ შევძლებ......მარტო იესოს გამო შევძლებ თუ შევძლებ...არარსებობს წამი რომ იგი არ მახსოვდეს....მინდა რომ სულ მახსოვდეს...სულ თვალწინ მედგეს.....და ვეცდები ვეცდები რადაც არ უნდა დამიჯდეს....სიცოცხლის ფასადაც, კი არასდროოოს არ ვუღალატოოოოო...ვეცდები მაინც ვეცდები

მე მარტო იესო რომ გამახსენდება მაგიტომ შევძლებ თუ შევძლებ......მარტო იესოს გამო შევძლებ თუ შევძლებ...არარსებობს წამი რომ იგი არ მახსოვდეს....მინდა რომ სულ მახსოვდეს...სულ თვალწინ მედგეს.....და ვეცდები ვეცდები რადაც არ უნდა დამიჯდეს....სიცოცხლის ფასადაც, კი არასდროოოს არ ვუღალატოოოოო...ვეცდები მაინც ვეცდები
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Funkenstein
პოსტი Jul 27 2010, 03:57 PM
პოსტი #353


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 511
რეგისტრ.: 9-January 09
წევრი № 6,259



ციტატა(liziko-liziko @ Jul 27 2010, 03:48 PM) *

ოხ, "ფრანკინო" "ფრანკე" biggrin.gif ხო ფრანკეს დაგიძახებს კარგად ჟღერს....
ხო ვეცდები რომ ერში ვიყო ქრისტიანი...რამდენად გამომივა მაგრამ არ ვიცი...ვეცდები....თუნდაც იმიტომ რომ მახსენდება იესო...იესო უსამართლობაზეც ხუჭავდა თვალებს და ბოროტებაზეც.....ეგ როგორც კი მახსენდება....ალბათ შევძლებ..... ხო იესომ ესე გვასწავლა...თავის ცხოვრებით....და ექ იქადაგა...თავისი მაგალითით გვასწავლა ადამაინებს....არარის ძნელი ძაან არც ერში თუ კი იესო გაგახსენდება და გიყვარს იგი....sad.gif

მართალ, გეთანხმები a075.gif
ღმერთმა გაგაძლიეროს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აკაკი
პოსტი Jul 30 2010, 08:48 PM
პოსტი #354


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,626
რეგისტრ.: 21-May 09
წევრი № 7,018



liziko-liziko
ახლა მათ ერთი ნება აქვთ... ისინი არა რიან ნებაში განყოფილნი smile.gif
ისინი(ძე და მამა) ჰიპოსტასურ ურთიერთობაში იყვნენ, როცა იესო ამქვეყნად იმყოფებოდა(ყოველგან არის)...

დაუჯერებელს რას ამბობდი? biggrin.gif


ჰიპოსტასი, ანუ ღვთაებრივი პიროვნება (მამა, ძე ან სულიწმინდა)...
-სექტანტები (საკითხში გაურკვეველნი) ამბობენ, რომ თუ იესო ქრისტე ღმერთიაო ვის მიმართ ლოცულობდაო, თავის თავს ევედრებოდაო?...

როგორც ვიცით ლოცვა ღმერთთან საუბარია, ძე, როგორც მამისაგან განსხვავებული (პიროვნულად და არა ბუნებით) ჰიპოსტასურ, ანუ პიროვნულ ურთიერთობაში იყო და ის თავის თავს კი არა, არამედ მამისა და სულიწმინდის მიმართ ლოცულობდა. ანუ მეორე პირი ლოცულობს ანუ ჰიპოსტასურად ურთიერთობს პირველსა და მესამე (მამისა და სულიწმინდის) პირთა მიმართ.

ყოვლადწმინდა სამება, ერთარსი, თანაარსი, განუყოფელი ერთადერთი ჭეშმარიტი ღმერთი.

სამი პიროვნება (ჰიპოსტასი): მამა, ძე, სულიწმინდა. პიროვნულად მამა განსხვავებულია ძისაგან და სულიწმინდისაგან იმითი, რომ მამა არც იშვება და არც გამოვალს არავისაგან; ძე მამისაგან და სულიწმინდისაგან იმით განსხვავდება, რომ არ გამოვალს მამისაგან არამედ, იშვების მამისაგან უწინარეს ყოელთა საუკუნეთა, ანუ მისი შობა დროში არ მომხდარა, არამედ დროის მიღმა იქ სადაც დრო არ არის, უფრო მარტივად, რომ ვთქვათ დაუსაბამოდ შობა; სულიწმინდა ძისაგან და მამისაგან იმით განსხვავდება, რომ გამოვალს მამისაგან და არ იშვება, ესეც დროის მიღმაა და ესეც დაუსაბამოა.

-------------------------------------------------------------------
!!!ყურადღება!!! შობა შექმნას არ ნიშნავს, ეს გაითვალისწინე
-------------------------------------------------------------------

ამ სამივე ჰიპოსტასს (პიროვნებას, ღვთაებრივ პიროვნებას) აქვსა ერთი ღვთაებრივი ბუნება.

ისინი ერთმანეთისაგან პიროვნულად იმდენად განსხვავდებიან, რამდენადაც ერთნი არიან ბუნებით.

მამა (პირველი პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, ძესთან და სულიწმინდასთან ერთად.
ძე (მეორე პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, მამასთან და სულიწმინდასთან ერთად.
სულიწმინდა (მესამე პირი/ჰიპოსტასი) = ღმერთი, მამასთან და ძესთან ერთად.

ანუ მათი ცალ ცალკე მოაზრება არ შეიძლება...

მამა არ არის ძე და არც სულიწმინდა, არც ძეა მამა და სულიწმინდა, ასევე არც სულიწმინდაა მამა და ძე.

იესო ქრისტესაგან სულიწმინდა არ გამოვალს, არამედ მამისაგან. იესო ქრისტე სულიწმინდას მოავლენს ჩვენზედ მამის მიერ.
================================================

იესო ქრისტე, წმ. სამების, ჭეშმარიტი ღვთის მეორე პირია (ჰიპოსტასი), როგორც ვიცით მან ხორცი შეისხა სულიწმინდისაგან და ყოვლადწმინდა ქალწულ მარიამისაგან და განკაცდა. ანუ ღმერთმა ინება, რომ ადამიანიც ყოფილიყო სამების მეორე პირი, რომ კაცთა ცოდვებისათვის მომკვდარიყო, და მსხვერპლად შეწირულიყო. იესო ქრისტეს აქვს ორი ბუნება, სრული ღვთაებრივი(ანუ ძე ღმერთი) ბუნება, და სრული ადამიანური ბუნება, ცოდვებისა და ცოდვათა მიდრეკილებების გარეშე, ის არის უცოდველი, ასე იცხოვრა მან ამ ქვეყნად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 31 2010, 10:18 AM
პოსტი #355


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



აკაკი და ეს ე რომ დამიწერე : იესო ქრისტე სულიწმინდას მოავლენს ჩვენზედ მამის მიერო და სულიწმინდა არის დაუსაბამო და მარადიული ანუ დროს გარეშეო, ანუ მარადიულად მოავლენს, სულიწმინდას, ჩვენზე მამაის მიერ თუ მოავლინა??? ანუ ის სულიწმინდა მარადიულად რჩება თუ მიდის??? თუ დაუსაბამოდ და მარადიულად რჩება?

და კიდე, მაინტერესებს...რა დროს და რატომ რა მიზეზით მოავლენს სულიწმინდას იესო ადამიანზე მამისაგან გამომავალს....? ეს ძალიან მაინტერესებს....რა ხდება მაგ დროს? რა ხდება? მაგ დროს??? ნეტა რა ხდება?

და ბოლოს : ბოლო კითხვა :
სულიწმინდაც მამა ღმერთივით და იესოსავით ყოვლისშემძლეა???ანუ ააქვს მას ძალა ყოვლისშემძლეობისა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Jul 31 2010, 11:20 AM
პოსტი #356


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



liziko-liziko
საღვთისმეტყველო საკითხებზე აწი შესაბამის თემაში ვისაუბროთ (აქ თემა ბერ-მონაზვნობაზეა), მაგრამ რადგანაც ამდენი კითხვები გაქვს აქაც დავდებ შენ კითხვებზე საპასუხოდ და წაიკითხე. smile.gif


პროტოპრესვიტერი მიქაელ პომაზანსკი

დოგმატური ღვთისმეტყველება



2. ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი


ღმერთი ერთარსია და სამპიროვანი. სამების დოგმატი ქრისტიანობის ძირითადი დოგმატია. უშუალოდ მასზე დაფუძნებული ეკლესიის უმნიშვნელოვანესი და, უწინარეს ყოვლისა, ჩვენი გამოსყიდვის დოგმატები. განსაკუთრებული მნიშვნელობიდან გამომდინარე, სწავლება ყოვლადწმიდა სამებაზე სარწმუნოების ყოველი იმ სიმბოლოს ძირითად შინაარსს შეადგენს, რასაც მართლმადიდებელი ეკლესია წარსულშიც და ახლაც იყენებდა და იყენებს. იგივე მეორდება ეკლესიის მწყემსთა მიერ პირად, თუ სხვადასხვა შემთხვევათა გამო დაწერილ სარწმუნოების აღსარებებში.

ყველა ქრისტიანულ დოგმატთაგან უმნიშვნელოვანესი - ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი ადამიანის შეზღუდული გონებისათვის ყველაზე რთულად გასააზრებელიც არის. აი, რატომ იყო, რომ ეკლესიის ისტორიაში არც ერთი ქრისტიანული ჭეშმარიტებისათვის არ გამართულა ისეთი დაძაბული ბრძოლა, როგორიც ამ დოგმატისა და უშუალოდ მასთან დაკავშირებული საკითხების გარშემო გაჩაღდა.

ყოვლადწმიდა სამების დოგმატი თავისთავში აერთიანებს ორ ძირითად ჭეშმარიტებას:

ა. ღმერთი ერთარსია, მაგრამ სამპიროვანი, ანუ ღმერთი არის სამი ჰიპოსტასი, სამება ერთარსი;

ბ. ჰიპოსტასებს პირადი თვისებები აქვთ: მამა არშობილია, ძე - მამისაგან შობილი, სულიწმიდა - მამისაგან გამომავალი.

ჩვენ ქედს ვიხრით ყოვლადწმიდა სამების წინაშე ერთიანი, განუყოფელი თაყვანიცემით. ეკლესიის მამებისა და საღვთისმსახურო ნაწერებში სამებას ხშირად ეწოდება - „სამება ერთღმრთეება“, „სამჰიპოსტასოვანი ერთღმრთეება“. ყოვლადწმიდა სამების ერთი პირისადმი აღვლენილი ლოცვები მეტწილად სამივე პირის განდიდებით მთავრდება (მაგ., ლოცვა უფალ იესო ქრისტესადმი: „და შენდა დიდებასა აღვავლენთ თანადაუსაბამოდ მამით შენით და ყოვლადწმიდით სულით შენითურთ აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“).

ეკლესია ლოცვებში ყოვლადწმიდა სამებას მიმართავს მხოლობით და არა მრავლობით რიცხვში. მაგალითად, „რამეთუ შენ (და არა თქვენ) გიგალობენ ძალნი ცათანი და შენდა (და არა თქვენდა) დიდებასა აღვავლენთ მამისა და ძისა და წმიდისა სულისა აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“.

ეკლესია ლოცვებში ყოვლადწმიდა სამებას მიმართავს მხოლობით და არა მრავლობით რიცხვში. მაგალითად, „რამეთუ შენ (და არა თქვენ) გიგალობენ ძალნი ცათანი და შენდა (და არა თქვენდა) დიდებასა აღვავლენთ მამისა და ძისა და წმიდისა სულისა აწ და მარადის და უკუნითი უკუნისამდე, ამინ“.

ქრისტიანული ეკლესია აცნობიერებს დოგმატის იდუმალებას და მას უდიდესი გამოცხადებად აღიქვამს. ეს გამოცხადება განუზომლად ამაღლებს ქრისტიანულ სარწმუნოებას ერთღმერთიანობის ყოველგვარ, მარტივ აღიარებასთან შედარებით (ერთღმერთიანობას სხვა, მათ შორის არაქრისტიანულ რელიგიებშიც კი ვხვდებით). სამჰიპოსტასობის დომგატი მიანიშნებს ღმერთში შინაგანი, იდუმალი ცხოვრების სისავსეზე, რამეთუ „ღმერთი სიყუარულ არს“ (I ინ. 4,8); ღვთის სიყვარული შეუძლებელია მხოლოდ მის მიერვე შექმნილ სამყაროს განეფინოს - იგი ყოვლადწმიდა სამებაში საღვთო შიდაცხოვრებასაც მოიცავს. სამჰიპოსტასობის დოგმატი კიდევ უფრო ნათლად მიუთითებს სამყაროსთან ღმერთის სიახლოვეზე: ღმერთია ჩვენს ზემოთ, ჩვენთან, ჩვენში და ყოველ ქმნილებაში. ჩვენს ზემოთ მამა ღმერთი სუფევს, წყარო დაუშრობელი, საეკლესიო ლოცვების მიხედვით - დასაბამი ყოველთა მყოფობისა, მამა სიუხვეთა, ჩვენი მოყვარული და თავის ქმნილებებზე მზრუნველი. ჩვენ მისი შვილნი ვართ მადლისმიერად. ჩვენთან არის ძე ღმერთი - იგი იშვა და საღვთო სიყვარულის გამო ადამიანებს კაცად მოევლინა, რათა გვცოდნოდა და საკუთარი თვალით გვეხილა, რომ უფალი ჩვენთან არის და რომ იგი უწრფელესად, ანუ უსრულყოფილესი სახით „თანაზიარ გვექმნა“ (ებრ. 3,14). სულიწმიდა ჩვენში და ყოველ ქმნილებაში თავისი ძალითა და მადლით აღავსებს ყოველივეს, იგია მომნიჭებელი სიცოცხლისა, ცხოველმყოფელი და ნუგეშინისმცემელი, სიკეთეთა საგანძური და წყარო. ყოვლადსაუკუნოდ და წინასაუკუნოდ მყოფი სამპიროვანი ღმერთი სამყაროს გამოეცხადა მაშინ, როცა ძე ღვთისა მოვიდა და განხორციელდა, როგორც „ერთ ძალ, ერთ არს, ერთ ღმერთ“ (სულთმოფენობის სტიქარონი).

ღმერთი მთელი თავისი არსით არის სრული გონი, აზრი და თვით შემეცნება. მაშასადამე თვითშემეცნებადია ერთი ღმერთის მიერ თავისთვის სამობრივ, მარადიულ გამოვლინებასთან თითოეული. ყოველი მათგანი პირია და არა უბრალო ფორმა, ცალკეული გამოვლინება, თვისება თუ ქმედება - თავად საღვთო არსება არის სამპიროვანი. მაშასადამე, როდესაც ქრისტიანულ სწავლებაში სამპიროვან ერთ ღმერთზე ვსაუბრობთ, ვგულისხმობთ საღვთო სიღრმეებში დაფარულ იდუმალ შიდაცხოვრებას, რაც სამყაროსათვის დროის მონაკვეთში გაცხადებულ იქნა და გამოიხატა ახალ აღთქმაში მამისაგან ამა სოფლად ძე ღვთისას გამოგზავნასა და სასწაულმოქმედი, ცხოვრებისმომცემელი, მაცხონებელი ძალის მქონე ნუგეშინისცემლის - სულიწმიდის მოქმედებაში.

უფრო ვრცლად: http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/pomazanski/4.htm


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
liziko-liziko
პოსტი Jul 31 2010, 11:35 AM
პოსტი #357


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 291
რეგისტრ.: 8-March 10
წევრი № 8,339



ლინგვომაც მაგრა ამიხსნა.....გმადლობთ rolleyes.gif......დაიხურა ამაზე საუბარი...დახურულია kiss1.gif

ბერ- მონაზონებზე საკმაოდ ვისაუბრე...უბრალოდ უცბათ თემამ მოიტანა ეს მეორე თემა....თუმცა ეს მეორე თემა დასრულებულია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Jul 31 2010, 11:45 AM
პოსტი #358


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



liziko-liziko
რატომ დასრულდა? პირიქით, კარგია რომ გაქვს კითხვები და ჭეშმარიტების შემეცნებისკენ სწრაფვა. უბრალოდ შესაბამის თემაში ვისაუბროთ smile.gif

თუ კითხვები გექნება აქ დაწერე: http://church.ge/index.php?showtopic=2846&...60&#entry626884


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Mar 17 2011, 03:23 PM
პოსტი #359


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



„მონაზვნებს ნუ განიკითხავ, ვინაიდან ისინი თავიანთ სათნოებებს ფარავენ და რომ არ შეაქონ, ხშირად სალოსობენ.“


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Mar 17 2011, 03:49 PM
პოსტი #360


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



ათონელი წმინდა მამები, ისე როგორც ჩვენ, ადამიანები იყვნენ, ათონი კი, როგორც სხვა მთები, იყო ველური მთა, მაგრამ რადგან ჩვენი მამები მოშურნეობით იღვწოდნენ, თვითონაც განიწმინდნენ და მთაც განწმინდეს. ასე რომ, მას ახალ წმინდა მთა ეწოდება, ჩვენ კი თავს ვიწონებთ იმით, რომ მთაწმინდელები ვართ.
ბერი პაისი ათონელი


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Mar 22 2011, 03:06 PM
პოსტი #361


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



მამათა ცხოვრებაში აღწერილია ასეთი ეპიზოდი: სკიტში მცხოვრებმა ბერმა მოსემ დაინახა ახალგაზრდა მონაზონი ზაქარია, და იხილა სულიწმიდა მასზე. ამან ძალაინ იმოქმედა ბერზე, შეუვრდა ფეხებში ზაქარიას და უთხრა: შვილო ჩემო, რა უნდა ვქნა, რომ ჭეშმარიტი მონაზონი გავხდე და სული ვიცხონო?

ახალგაზრდამ გაკვირვებით უპასუხა, - მამაო, მე უნდა გეკითხებოდე ამას და არა შენ. მოსეს არ უნდოდა გაემხილა, ჩვენება რომ იხილა, და უპასუხა: ერთმა კაცმა მიბრძანა, შენ გკითხო რჩევაო. მაშინ ზაქარიამ მოიხსნა ბარტყული, დააგდო მიწაზე, ზედ ფეხით შედგა და უთხრა:

-ყველა ადამიანს ფეხქვეშ რომ გაეგები და ზედ შეგდგებიან, მაშინ გახდები ჭეშმარიტი მონაზონი და ცხონდებიო.


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lingvo
პოსტი Mar 22 2011, 04:15 PM
პოსტი #362


ვახტანგი
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 4,095
რეგისტრ.: 13-July 07
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 2,456



- გერონდა, წმიდა იოანე კიბისაღმწერელი ამბობს, რომ „ნათელ ყოველთა კაცთა ჭეშმარიტნი მონაზონნი არიან“ (26,31). ხომ არ ნიშნავს ეს, რომ ყველაზე სათნოებაშემოსილ ერისკაცსაც კი აღემატება უკანასკნელი მონაზონი?

- არა! აქ ღირსი მამა საუბრობს არა ნებისმიერ მონაზონზე, არამედ მონაზვნურ ცხოვრებაზე, ანუ საერთოდ მონაზვნობაზე. მას მხედველობაში აქვს, რომ მონაზვნობა, როგორც ცხოვრების წესი, საერო ცხოვრების წესზე მაღლა დგას. მაგრამ ეს სულაც არ ნიშნავს, რომ არ არსებობს მონაზონზე უფრო მართალი ერისკაცი.


--------------------
ნათელი იგი ბნელსა შინა ჩანს, და ბნელი იგი მას ვერ ეწია. (ინ.1,5)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Apr 6 2011, 04:08 PM
პოსტი #363


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



"როდესაც ადამიანის გულში არის ანთებული სურვილი, წავიდეს მონასტერში, მაშასადამე, ეს ადამიანი ღვთის რჩეულია."

/არქიმანდრიტი ანდრია (ტარიადისი)/


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Apr 18 2011, 03:59 PM
პოსტი #364


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



"მონასტერში თუ სწორად იცხოვრა ბერმა და მონაზონმა, ის ადგილი სამოთხეს ემსგავსება"


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი May 20 2011, 01:21 PM
პოსტი #365


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



"ადამიანებმა რომ იცოდნენ, მონაზვნობა რამხელა წყალობაა ღვთისა, ყველა მონაზონი გახდებოდა."


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი May 20 2011, 04:17 PM
პოსტი #366


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



"მონაზონი მაგალითი უნდა იყოს ერისკაცთათვის და არა საცდური, ისევე, როგორც თვითონ ანგელოზთაგან იღებს მაგალითს."

/იოსებ ათონელი/


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Sep 7 2011, 12:37 PM
პოსტი #367


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,774
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



აღთქმები, რომლებსაც დებენ მონაზვნად აღკვეცისას:

1. "დაადგრებია მონასტერსა განუშორებლად ვიდრე უკანასკნელად აღმომშვინუადმდე?"

2. "დაიცავა ქალწულებასა შენსა ყოვლითა გონიერებითა და სასოებითა?"

3. "ცხოვრებასა შინა შენსა ვიდრე სიკვდიდმდე ჰყოფა მორჩილებასა უფროსისასა, და ყოველთა ყოველთა ქრისტეს მიერ ძმათასა?"

4. "დაითმენა ყოველსა ძვირისხილუასა, იწროებასა, ბოროტთა მიერ აღძრულსა მზაკუარებასა სასუფევლისათვის ცათასა?"

აღკვეცისას "დიდ სქემას" დასაწყისში დაემატება: "განეშორები ამა სოფელსა და ყოველივესა, რაიცა არს მას შინა, ცნებისაებრ უფლისა?" ყოველა ამ შეკითხვაზე პასუხობენ: "ჰე, ღვთისა ძალითა."


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
A.V.M
პოსტი Sep 7 2011, 12:54 PM
პოსტი #368


მადლობა ამ ფორუმს!
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 13,742
რეგისტრ.: 14-June 11
მდებარ.: ფორუმს გარეთ
წევრი № 11,203



ვა რა კარგი თემა გვქონია და როგორ შრომობს ამ თემაში მარინე.

მოვიცლი ცოტა ხანში.


--------------------
აბა ჰე და აბა ჰო!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

230 გვერდი V « < 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 22nd June 2025 - 10:47 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი