![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
sanfol |
![]()
პოსტი
#921
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
esre ars cheshmariteba
მადლობა არ მეგონა ნამდვილად თუ სხვა მრწამსის ადამიანისგან რამეს ვისწავლიდი -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#922
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
ჩვენ ყველანი ერთმანეთისგან ვსწავლობთ მე შენგან შენ ჩემგან და ასე .შ . ყველანი კი მთავარი რაბისგან იესო ქრისტესგან ვსწავლობთ.
ქრისტეს ჭეშმარიტი ბოლო ჟამის ეკლესია კი ჩემთვის დღემდე მიუწვდომელია ! ვინ არიან უზენაესის წმინდები??? ![]() |
sanfol |
![]()
პოსტი
#923
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
esre ars cheshmariteba
კითხვა ვერ გავიგე ვინ ვინ არიან? -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
sanfol |
![]()
პოსტი
#924
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
esre ars cheshmariteba
კითხვა ვერ გავიგე ვინ ვინ არიან? -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
esre ars cheshmariteba |
![]()
პოსტი
#925
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 911 რეგისტრ.: 27-January 12 წევრი № 12,003 ![]() |
|
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#926
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
ციტატა ვფიქრობ, სადღაც იყო ამაზე საუბარი, მოკლედ "უბიწოდ ჩასახვაში" იგულისხმება კათოლიკური დოგმატი ( ახალი XX ს.ნე) ღვთისმშობლის უბიწოდ, ანუ ცოდვის გარეშე ჩასახვას, ანუ ჩასახვა მოხდა ჩვეულებრივ, და არა უთესლოდ, რომლის ერთადერთი შემთხვევაა მაცხოვრი, მაგრამ მოხდა პირველქმნილი ცოდვის ყოველგვარი ზეგავლენის გარეშე, ე.ი. ფაქტიურად უკვე წმიდა დაიბადა; რაც ფაქტობრივად ამცირებს, თავად დედა ღვთისმშობლის პირად ღვაწლს. ესს ვერ გავიგე.... შეგიძლიათ ვინმემ განავრცოს? და თუ ეს კათოლიკურია როგორია მართმადიდებლური? და სწორია მათი აზრი? |
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#927
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
ალექსანდრე
ციტატა ეს უძველესი გნოსტიკურ-ქრისტიანული , და მანამდელი წარმართული დუალისტური წარმოდგენაა სამყაროს წარმოშობის შესახებ, უპირველი ზე.მამა, რომლიდანაც იშობა ქალური საწყისი და მისგან გამოდიან ეონები და ა.შ. საკმაოდ ჩახლართული სწავლებაა, წარმართულ რელიგიებში კი ქალური საწყისი ზოგჯერ გაიგებოდა პირდაპირი საწყისის ფორმით ან "რიგითი" ქალღმერთის სახით, ეკლესიაში დაგმობილია რაიმე "სქესობრივი " დაყოფა საწყისებისას, და საწყისის სრულიად სხვა სწავლება არსებობს... ვერც ეს გავიგე ანუ თავიდან რაც დაწერენ ის ხომ იყო მართმადიდებლური და ეს რა წარმართულიაა? ვერ გავიგე ისიც და ესეც |
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#928
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
მარიამი ანგელოზი არის მოაზროვნე ბუნება, თვითუფლებრივი, განზრახულების მიხედვით ცვალებადი ანუ ნებითცვალებადი, რადგან ყოველივე ქმნილი ცვალებადიცაა, უცვლელი კი მხოლოდ შეუქმნელია. ამასთან, ყოველივე, რაც მოაზროვნეა, თვითუფლებრივია. ამიტომ, იგი, როგორც მოაზროვნე და გონისმიერი, თვითუფლებრივია, ხოლო როგორც ქმნილი, - ცვალებადი, აქვს რა უფლებამოსილება დარჩეს და წარემატოს სიკეთეში, ანდა უარესისკენ შეიცვალოს. იგი, როგორც უსხეულო, სინანულის ვერმიმღებია, მაშინ როცა ადამიანმა სხეულის უძლურების გამო ჰპოვა სინანული. ანგელოზი არის მოაზროვნე ბუნება, თვითუფლებრივი, განზრახულების მიხედვით ცვალებადი ანუ ნებითცვალებადი, რადგან ყოველივე ქმნილი ცვალებადიცაა, უცვლელი კი მხოლოდ შეუქმნელია. ამასთან, ყოველივე, რაც მოაზროვნეა, თვითუფლებრივია. ამიტომ, იგი, როგორც მოაზროვნე და გონისმიერი, თვითუფლებრივია, ხოლო როგორც ქმნილი, - ცვალებადი, აქვს რა უფლებამოსილება დარჩეს და წარემატოს სიკეთეში, ანდა უარესისკენ შეიცვალოს. იგი, როგორც უსხეულო, სინანულის ვერმიმღებია, მაშინ როცა ადამიანმა სხეულის უძლურების გამო ჰპოვა სინანული. წმ. იოანე დამასკელი მართლმადიდებელი სარწმუნოების ზედმიწევნითი გადმოცემა თავი მეჩვიდმეტე ანგელოზების შესახებ http://www.orthodoxy.ge/gvtismetkveleba/damaskeli/17.htm რაც შეეხება კითხვას, შეუძლია თუ არა დაეცეს ანგელოზი დღესაც: როგორც წავიკითხეთ: იგი, თვითუფლებრივია, ანუ თავისუფალი ნება მასაც გააჩნია. და ის ქმნილია, შესაბამისად ცვალებადიც, აქვს უფლებამოსილება დარჩეს და წარემატოს სიკეთეში, ანდა უარესისკენ შეიცვალოს. ანუ, მე როგორც მივხვდი ეს სიტყვები ზოგადად ყველა ანგელოზზე ვრცელდება, შესაამისად, ჩემი დასკვნით, მას შეუძლია ცოდვით დაეცეს. მარიამი კიდევ ერთი სასაცილო ანბავი გამახსენდა: აკადემიაში ერთი სტუდენტი არ სწავლობდა და ამის გამო მამა გიორგი (ზვიადაძემ) დაიბარა და მაგრა გაკიცხა. ეს ბიჭი ეუნება: მამაო, ეშმაკი არ მაძლევს საშუალებას ვიმეცადინოო. და ამის გაგონებაზე მამა გიორგიმ წამოიძახა: სადა სცალია შენთვის ეშმაკსო ![]() ამ შემთხვევაში ის ვერ გავიგე მაშინ ეშმაკი როგორ მოინანიებდა თავის დანაშაულს? ანუ ის ვერ გამოსწორდებოდა? და ასევე,როგორ სხეულის გამო ჰპოვა სინანული, როდის? სად? ვერ გავიგე ანუ სინანულში მაშინ ჩავარდები როცა სხეული ამტკივდება? ანგელოზთა დაცემა უკვე აღარ მოხდება. როცა წმინდა იოანე დამასკელი ანგელოზთა შესახებ წერს მართლია იგი ქმნილებაა და თავისუფალი ნებაც გააჩნია მაგრამ , ისინიუკვე აღარ აირჩევენ ბოროტებას, რადგან იხილეს უკვე ის საჯელი რაც დაემართათ დაცემულ სულებს. ისინი პირიქით წარემატებიან სიკეთეშიდა ღვთის დიდებაში. ანუ ისინი დარჩნენ აღუძვრელნი ბოროტებისადმი. ნათია შენ გაინტერესებდა სახარებებზე. არსებობს რამდენიმე თარგმანი ბიბლიისა: სეპტუაგინტა ანუ სამოცდაათთა, რომლითაც სარგებლობს აღმოსავლეთის ეკლესია; ვულგატა-ლათინური თარგმანი ნეტარი იერონიმესი, რასაც დასავლეთი იყენებს; პეშიტო-სირიული თარგმანი ძველი აღთქმისა; არსებობს კიდე ორიგენეს თარგმინლი ბიბლია. მან გამოიყენა მანამდე არსებული თარგმანები(6 ცალი), შეაჯერა და გამოიყვანა მათგან ერთი. ე.წ. "ჰეგზაპლები". და თუ ის მართალია რატომ შეცოდა ვერ გაივგე |
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#929
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
ციტატა ნამდვილად ასეა, ოღონდ აქ სხვა რამესთან გვაქვს საქმე, კერძოდ ადამიანი ცოდავს თავისუფალი ნებით, მაგრამ მაქ აქვს სინანული, ხოლო სინანული, ამბობენ მამები, ხორცთა უძლურების გამო მიეცა მას, ანგელოზებში იდეა, რომ ისინი შეიძლება ისევ დაეცნენ ან პირიქით იდეა, რომ სატანას შეუძლია შეინანოს, მხოლოდ იდეაშივე რჩება, რადგან იქ არის ნების თავისუფლებასთან ერთად , მიღებულ არჩევანში გამყარება, ანუ ორივე მხარე გამყარებულია საკუთარ არჩევანში, შესაბამისად ეს გამყარებაც არის მუდმივი და შესაბამისად მათი სულიერი მდგომარეობაც მუდმივად იზრდება იმ მდგომარეობაში რაც მდგომარეობაშიც არიან, ანუ ერთნი ნეტარებაში იზრდებიან, იგივე სიყვარულში, მორჩილებაში , დიდებაში, მეორენი კი ტანჯავაში მუდმივად იჩეხებიან, იგივე სიძულვილში, შურში, ურჩობაში, გმობაში... და რას ნიშნავს გამყარება? ანუ იქნებ ისევ თავისუფალი ნების გამო შეიცვალოს ის ანგელოზი? |
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#930
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
ციტატა ძველი აღთქმის ადამიანები სასუფეველში მონათლულნი შევიდნენ, მაგრამ ისინი არ იყვნენ ხორცში და არ მიუღიათ მღვდელთაგან ნათლობა. ვერ გაივგე .... ჯერ ერთი როგორ სასუფეველში ჯოჯოხთში ხვდებოდნენ უბრალოდ ტანჯვას არ განიცდიდნენ..... და აქ წინდაცვეთა რას ნიშნავს და რა შუაშია? |
G_saxva |
![]()
პოსტი
#931
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
Zukazuka314
ახალი აღთქმა წაკითხული გაქვს? -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
sanfol |
![]()
პოსტი
#932
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
G_saxva
გიორგი შეგიძჴლია ის მონაკვეთი გამახსენო სადაც მართლებიც ამოყავს ჯოჯოხეთიდან ქრისტეს? ან ნათლისმცემელი რო ქადაგებს მართლებსაც და ბოროტებსაც ვერ ვპოულობ Zukazuka314 ეკლესიის უცვალებელი დოგმატით, ვერცერთი მართალი ძველი აღთქმისა ვერ შევიდოდა სასუფეველში ქრისტესეული (იგივე ახალი აღთქმისეული ანუ წყლითა და სულით აღსრულებული) ნათლისღების მადლის გარეშე, რადგან უფლის ცნობილი სიტყვები ("უკუეთუ ვინმე არა იშვეს წყლისაგან და სულისა, ვერ ჴელეწიფების შესლვად სასუფეველსა ღმრთისასა”, ი. 3,5), საეკლესიო დოგმატით, განეჩინება მთელ კაცობრივ ბუნებას, მათ შორის ძველი აღთქმის მართლებს. სწორედ იმ საღვთო განგებულებით, რომ ძველი აღთქმის მართალნი როგორც უნათლავნი არ დარჩენილიყვნენ სასუფევლის გარეთ, - დიახ, უპირველესად სწორედ ამ მიზნით, - უფალმა სათნოიჩინა იორდანეს განწმედა და მასში წყლითა და სულით ნათლისცემა ჯოჯოხეთში მყოფი მთელი ძველი აღთქმის მართალთა კრებულისა. http://library.church.ge/index.php?option=...emid=69&lang=ka -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#933
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
sanfol
ცოტა მერე გინახავ. -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
sanfol |
![]()
პოსტი
#934
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
G_saxva
კარგი შენი იმედი მაქ -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#935
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
sanfol
მიცვალებულთა აღდგინება, როგორც მართალთა ისე ცოდვილთა, იქნება საყოველთაო და ერთდროული. „და გამოვიდოდიან კეთილის-მოქმედნი აღდგომასა ცხორებისასა, ხოლო ბოროტის-მოქმედნი აღდგომასა სასჯელისასა“ (ინ. 5,29). „აღდგომაჲ ყოფად არს მკუდართაჲ, მართალთაჲცა და ცოდვილთაჲცა“ (პავლე მოციქულის სიტყვები მთავარ ფელიქსის წინაშე - საქმ. 24,15). და თუკი იგივე მოციქული სხვაგან (I კორ. 15 და I თეს. 4) ლაპარაკობს ქრისტეში აღსრულებულთა აღდგომაზე და არ ახსენებს ცოდვილთა აღდგომას, ცხადია, იმიტომ, რომ მისი პირდაპირი მიზანია, ქრისტიანებში განამტკიცოს მათი ქრისტეში სამომავლო აღდგომის რწმენა. მაგრამ ამასთან უეჭველია ისიც, რომ მართალთა და ცოდვილთა აღდგომის ფორმა და სახე განსხვავებული იქნება. „მაშინ მართალნი გამობრწყინდენ, ვითარცა მზე, სასუფეველსა მამისა მათისა“ - ბრძანა უფალმა მხოლოდ მართალთა შესახებ (მთ. 13,43). „ერთნი მიემსგავსებიან ნათელს, მეორენი - წყვდიადს“ - მსჯელობს ამის თაობაზე ღირსი ეფრემ ასური sanfol ასევე ჯვარზე აღსრულების მერე ქრისტეს ჯოჯოხეთში შთასვლის და იქიდან მამამთავართა და მართალთა გამოყვანის და ხსნის ამბავი კანონიკურ ტექსტებში არ არის მოთხრობილი, სამაგიეროდ, აპოკრიფულ ტექსტში, ეკლესიის ტრადიციით აღიარებულ „ნიკოდიმეს წიგნში“ საკმაოდ დაწვრილებით არის აღწერილი, რომელიც, თავის მხრივ, კანონიკურ ტექსტებში არსებულ მითითებებს ემყარება (იობი 42,17; დანიელი 13,23; მათე 27,52-53; I პეტრე 3,19, ებრაელთა 2,4 და სხვ.). „ნიკოდიმეს წიგნში“ ქრისტეს ჯოჯოხეთში შთასვლის ამბავი თვითმხილველების - სიმეონ მიმრქმელის მკვდრეთით აღდგომილი ვაჟების კარინისა და ლევკიოსის მიერ არის მოთხრობილი: იმ დროს, როცა ქრისტემ სული განუტევა ჯვარზე, ჯოჯოხეთის უკუნეთი წყვდიადი თვალშეუდგომელი ნათელით განათდა. წყვდიადში მყოფი მამამთავარნი, პატრიარქნი, წინასწარმეტყველნი და მართალნი აღივსნენ სიხარულით, ვინაიდან მიხვდნენ, რომ აღსრულდა მათი მიერ ნაწინასწარმეტყველები ხსნა ადამის მოდგმისა და გამარჯვება სიკვდილსა და ჯოჯოხეთზე. დავით მეფის ფსალმუნთა გალობით („აღახუენით ბჭენი თქვენნი, მთავარნო, აღეხვენით ბჭენი...“) ეგებებიან მართალნი მაცხოვარს. წინასწარმეტყველები იხსენებენ თავიანთ წინასწარმეტყველებებს (წმ. ესაია, წმ. ოსია, წმ. დანიელი), ხოლო მამამთავარ ადამს თვით წმ. იოანე წინამორბედი გამოეცხადა და ახარებს ქრისტეს გამარჯვებას. შეძრწუნებული ჯოჯოხეთის ბატონი სატანას საყვედურობს, რომ ქრისტეს დაღუპვის მცდელობა ჯოჯოხეთის და თავად მისი დაღუპვის მიზეზი გახდა და რაც ადამის ხით ცდუნებით მოიპოვეს, ქრისტეს ძელზე გაკვრით დაკარგეს. ჯოჯოხეთის ძალები ვერ აჩერებენ ძლევამოსილ ღმერთს და ნათელით მოსილი, იგი შელეწავს ჯოჯოხეთის ბჭეებს, ფეხით დათრგუნავს სიკვდილს, შეიპყრობს სატანას, გაანათებს წყვდიადს, ხელს გაუწვდის ადამს და სხვებთან ერთად გამოიყვანს მას ჯოჯოხეთიდან საუკუნო სასუფეველში დასამკვიდრებლად. ამგვარია მოკლედ „ნიკოდიმეს წიგნში“ მოთხრობილი ამბავი. ქრისტიანულმა ხელოვნებამ - თავისი სახისმეტყველებითი ბუნებიდან გამომდინარე - შექმნა გამოსახულება, რომელშიც ხილულ მხატვრულ ფორმებში განცხადებულია ამ მოვლენის საღვთისმეტყველო შინაარსი. sanfol ასევე გაინტრეესებდა უწინ მდიდარსა და ლაზარეს შორის იგავი წაიკითხე ეს ედიშენ ჭეილიძის წმინდა მამათა განმარტება. http://library.church.ge/index.php?view=article&id=239 -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
sanfol |
![]()
პოსტი
#936
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
G_saxva
ციტატა მიცვალებულთა აღდგინება, როგორც მართალთა ისე ცოდვილთა, იქნება საყოველთაო და ერთდროული. „და გამოვიდოდიან კეთილის-მოქმედნი აღდგომასა ცხორებისასა, ხოლო ბოროტის-მოქმედნი აღდგომასა სასჯელისასა“ (ინ. 5,29). „აღდგომაჲ ყოფად არს მკუდართაჲ, მართალთაჲცა და ცოდვილთაჲცა“ (პავლე მოციქულის სიტყვები მთავარ ფელიქსის წინაშე - საქმ. 24,15). და თუკი იგივე მოციქული სხვაგან (I კორ. 15 და I თეს. 4) ლაპარაკობს ქრისტეში აღსრულებულთა აღდგომაზე და არ ახსენებს ცოდვილთა აღდგომას, ცხადია, იმიტომ, რომ მისი პირდაპირი მიზანია, ქრისტიანებში განამტკიცოს მათი ქრისტეში სამომავლო აღდგომის რწმენა. მაგრამ ამასთან უეჭველია ისიც, რომ მართალთა და ცოდვილთა აღდგომის ფორმა და სახე განსხვავებული იქნება. „მაშინ მართალნი გამობრწყინდენ, ვითარცა მზე, სასუფეველსა მამისა მათისა“ - ბრძანა უფალმა მხოლოდ მართალთა შესახებ (მთ. 13,43). „ერთნი მიემსგავსებიან ნათელს, მეორენი - წყვდიადს“ - მსჯელობს ამის თაობაზე ღირსი ეფრემ ასური მე სხვა რამე გკითხე, სად წერია რომ ჯოჯოხეთში ჩავიდა იესო ქრისტე ჯვარცმის შემდეგ და ამოიყვანა მართლებიც და ბოროტებიც? და მანამდე კიდევ იოანე რომ იყო და უქადაგებდა ამზადებდა ასე ვთქვად -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
G_saxva |
![]()
პოსტი
#937
|
![]() I n t e r n e t ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 4,913 რეგისტრ.: 11-March 13 მდებარ.: i n t e r n e t წევრი № 13,010 ![]() |
sanfol
ციტატა ჯვარზე აღსრულების მერე ქრისტეს ჯოჯოხეთში შთასვლის და იქიდან მამამთავართა და მართალთა გამოყვანის და ხსნის ამბავი კანონიკურ ტექსტებში არ არის მოთხრობილი, სამაგიეროდ, აპოკრიფულ ტექსტში, ეკლესიის ტრადიციით აღიარებულ „ნიკოდიმეს წიგნში“ საკმაოდ დაწვრილებით არის აღწერილი -------------------- და მეცხრესა ოდენ ჟამსა ჴმა-ყო იესუ ჴმითა დიდითა და თქუა: ილი, ილი! ლიმა საბაქთანი? ესე არს: ღმერთო ჩემო, ღმერთო ჩემო! რაჲსათჳს დამიტევე მე? კაცი პატივსა შინა იყო და არა გულისხმა-ყო, ჰბაძვიდა იგი პირუტყუთა უგუნურთა და მიემსგავსა მათ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
sanfol |
![]()
პოსტი
#938
|
![]() მშვიდობისმყოფელი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,068 რეგისტრ.: 19-October 14 წევრი № 13,848 ![]() |
G_saxva
გასაგებია პასუხი მადლობა -------------------- მშვიდობა თქვენდა
|
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#939
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
|
Zukazuka314 |
![]()
პოსტი
#940
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 229 რეგისტრ.: 8-March 15 წევრი № 14,036 ![]() |
sanfol
ციტატა ეკლესიის უცვალებელი დოგმატით, ვერცერთი მართალი ძველი აღთქმისა ვერ შევიდოდა სასუფეველში ქრისტესეული (იგივე ახალი აღთქმისეული ანუ წყლითა და სულით აღსრულებული) ნათლისღების მადლის გარეშე, რადგან უფლის ცნობილი სიტყვები ("უკუეთუ ვინმე არა იშვეს წყლისაგან და სულისა, ვერ ჴელეწიფების შესლვად სასუფეველსა ღმრთისასა”, ი. 3,5), საეკლესიო დოგმატით, განეჩინება მთელ კაცობრივ ბუნებას, მათ შორის ძველი აღთქმის მართლებს. სწორედ იმ საღვთო განგებულებით, რომ ძველი აღთქმის მართალნი როგორც უნათლავნი არ დარჩენილიყვნენ სასუფევლის გარეთ, - დიახ, უპირველესად სწორედ ამ მიზნით, - უფალმა სათნოიჩინა იორდანეს განწმედა და მასში წყლითა და სულით ნათლისცემა ჯოჯოხეთში მყოფი მთელი ძველი აღთქმის მართალთა კრებულისა. ვერ გავიგე.... რა განგებულებიით?(მიზეზით,რაგაც არ დარჩენილიყვნენ სასუფევლის გარეთ ეს ვერ გავიგე...)... და ანუ კიდევ ამ მიზეზის გამო ხვდებოდნენ ჯოჯოხეთში? დააი მაგალითად ახალ გვიანეაში არის ვიგაცა და ქრისტეზე არ სმენია ან კიდე სმენია და წამს მარა მონათლული არაა, როგორაა საქმე? ციტატა და თუკი იგივე მოციქული სხვაგან (I კორ. 15 და I თეს. 4) ლაპარაკობს ქრისტეში აღსრულებულთა აღდგომაზე და არ ახსენებს ცოდვილთა აღდგომას, ცხადია, იმიტომ, რომ მისი პირდაპირი მიზანია, ქრისტიანებში განამტკიცოს მათი ქრისტეში სამომავლო აღდგომის რწმენა. მაგრამ რათ უნდა "დამტკიცება"? იქ რომ თქვა რომ ყველანი ავღსდგებით რატომ არ უნდა დავიჯეროთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 05:28 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი