IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

12 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 >  
Reply to this topicStart new topic
> მწვალებლებთან თანალოცვის მსაზღვრელი კრიტერიუმები, მწვალებელთა შესაკრებელი
კანონისტი
პოსტი Nov 13 2007, 05:26 PM
პოსტი #181


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Genesis
ციტატა
საიდუმლოებად ცნობა რა შუაშია...
ისინი ამას საიდუმლოდ სცნობენ თუ აშკარა გამოვლინებად სულიწმინდის გარდმოსვლისა რა მნიშვნელობა აქ ამას...

კანუდოსელის არ იყოს, პროტესტანტისთვის თუ არ აქვს მნიშვნელობა, სამაგიეროდ მართლმადიდებლური, ორიენტალური და კათოლიკური ეკლესიებისთვის აქვს

კანონიკური სამართლით პრინციპული მნიშვნელობა აქვს ხელდასხმას, მის საფუძველს და შინაარსს


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 05:28 PM
პოსტი #182


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 13 2007, 04:18 PM) *

ევქარისტიული ღვინის თაობაზე რიგ პროტესტანტულ მიმდინარეობებს აქვთ აზრი, რომ ის უბრალოდ სიმბოლოა და არა ჭეშმარიტი სისხლი ქრისტესი. ხოლო მართლმადიდებელი და ე.წ. ორიენტალური ეკლესიები ფიქრობენ რომ ეს ასე არაა და უფრო მეტიც: მიიჩნევენ,რომ ხსნა სწორედ ევქარისტიულობაშია.

ანუ გამოიკვეთა პრინციპული განსხვავება, თუნდაც რომ მას პროტესტანტიზმი არ თვლიდეს პრინციპულად, მართლმადიდებლობა რახან თვლის, უკვე საკმარისია რომ პრობლემაზე ვისაუბროთ, ხოდა გამოიკვეთა სიტუაცია, რომ ემს-ში არიან პრინციპულად სხვადასხვა რწმენის ეკლესიები და ისმის კითხვა: როგორ ვართ ერთიანნი (რაც საბაბს ხდის საეთო ლოცვისა), როდესაც ასეთი პრობლემაა?

გისმენთ



ერთი ეს მითხარი... ევქარისტიული ღვინო სისხლად, მოზიარის ზიარების მიღებამდე იქცევა თუ მიღების შემდეგ?
საქმე ისაა რომ ეკუმენური ზიარება შეიძლება ჭეშმარიტი ზიარება იყოს... და ვისთვის სისხლად და ვისთვის სისხლის სიმბოლოდ იქნას მიღებული, თავთავისი რწმენის და მიხედვით.


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 13 2007, 05:33 PM
პოსტი #183


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Misha Songulashvili
ციტატა
თუ ჩარჩელბი ჩამოყალიბდებიან ქრისტიანულ ახალ დენომინაციად, პატივი ვცე მათ ეპისკოპოსსაც რადგან ხალხის ნებას (მიუხედავად იმისა რომ არც ისე ბევრნი არიან), პატივის ცემა უნდა.

პატივის-ცემა სხვა რამეა. პატივს მე ახუნდსაც ვცემ, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ის ქრისტიანი იერარქია....

ჩათვლი შენ, რომ ასე მარტივად შეიძლება გამოაცხადო ეპისკოპოსი და რაც მთავარია, ის თანასწორი იყოს სამოციქულო მადლით ხელდასხმული იერარქისა? (აქ მე სამართლებრივ თანასწორობას არ ვგულისხმობ, არამედ - ეკლესიოლოგიურს)

Genesis
ციტატა
ერთი ეს მითხარი... ევქარისტიული ღვინო სისხლად, მოზიარის ზიარების მიღებამდე იქცევა თუ მიღების შემდეგ?

მიღებამდე, ცხადია. ის გარეგნულად არის პური და ღვინო (გემოთი), თორემ არსობრივად აღარ არის პური და ღვინო

ეს პრინციპულად განსხვავდება პროტესტანტთა მიდგომისაგან, რომ რწმენით თუ იღებ ეგრეა. რწმენით მიღება ჩვენში მხოლოდ ჭეშმარიტი ზიარების საწინდარია და არა ევქარისტიული პურისა და ღვინის არსობრიობისა. ის უკვე არის ხორცი და სისხლი

გადაქცევა ხდება მართლმადიდებლური სწავლებით - გადაქცევის ლოცვების კითხვისას ("შესცვალე სულითა შენითა წმიდითა..."), ხოლო რომის ეკლესიის სწავლებით - ევქარისტიული სიტყვების გამეორებისას ("ესე არს ხორცი ჩემი.... ესე არს სისხლი ჩემი...")


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 05:33 PM
პოსტი #184


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანონისტი @ Nov 13 2007, 04:26 PM) *

Genesis



კანონიკური სამართლით პრინციპული მნიშვნელობა აქვს ხელდასხმას, მის საფუძველს და შინაარსს


მართალი ხარ... მაგრამ ეს სამართალი საიდუმლოდ ტოვებს ამ ყველაფერს მხოლოდ იმათთვის ვისაც არ უნდა ამის მიღება და გქაცნობიერება... სხვა ყველა მსურველისთვის ნათელი უნდა იყოს.

ტყუილად გგონია რომ ფორმა ჩაიცვეს და ამის მნიშვნელობაზე 1000ჯერ მაინც არ ეფიქროთ...


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 13 2007, 05:36 PM
პოსტი #185


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



კანუდოსელი
ციტატა
ევქარისტიული ღვინის თაობაზე რიგ პროტესტანტულ მიმდინარეობებს აქვთ აზრი, რომ ის უბრალოდ სიმბოლოა და არა ჭეშმარიტი სისხლი ქრისტესი. ხოლო მართლმადიდებელი და ე.წ. ორიენტალური ეკლესიები ფიქრობენ რომ ეს ასე არაა და უფრო მეტიც: მიიჩნევენ,რომ ხსნა სწორედ ევქარისტიულობაშია.

ანუ გამოიკვეთა პრინციპული განსხვავება, თუნდაც რომ მას პროტესტანტიზმი არ თვლიდეს პრინციპულად, მართლმადიდებლობა რახან თვლის, უკვე საკმარისია რომ პრობლემაზე ვისაუბროთ, ხოდა გამოიკვეთა სიტუაცია, რომ ემს-ში არიან პრინციპულად სხვადასხვა რწმენის ეკლესიები და ისმის კითხვა: როგორ ვართ ერთიანნი (რაც საბაბს ხდის საეთო ლოცვისა), როდესაც ასეთი პრობლემაა?

გისმენთ



მოდით დავიწყოთ იქიდან, რომ ემს არის ინსტრუმენტი ერთობისათვის და არა რაიმე დიდი ეკლესია. ანუ ემს-ში მიდის მუშაობა იმაზე რომ ერთობა გაცხადდეს.

რაც შეეხება ევქარისტიას, გეუბნებით რომ ეს ჩიხია და სწორედ ერთერთი მნიშვნელოვანი საკითხი ეს არის რაზეც ემს მუშაობს. არ ვუარყობ ემს-ს წევრტა შორის არის ძალიან დიდი სხვაობები. ასე რომ არ იყოს, ემს-ს არსებობას რაღა აზრი ექნებოდა?..

და თუ რაში მდგომარეობს ქრისტეს ეკლესიის ერთობა, ეს არის ნათლობა, რომელსაც ყველანი ავღნიშნავთ რომ ნათლობა არის ერთჯერადი და არ შეიძლება ამის განმეორება. დაწერილია, რომ ნათლობის შემდეგ ჩვენ ერთნი ვართ ქრისტეში.

ეხლა მე გკითხავთ, მონათლული ბაპტისტი რომ მოვიდეს მართლმადიდებლურ ეკლესიაში მას მონათლავენ? თუ აღიარებს მართლმადიდებლობა ერთ ნათლობა?


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 05:37 PM
პოსტი #186


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანონისტი @ Nov 13 2007, 04:33 PM) *

Misha Songulashvili

პატივის-ცემა სხვა რამეა. პატივს მე ახუნდსაც ვცემ, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ის ქრისტიანი იერარქია....

ჩათვლი შენ, რომ ასე მარტივად შეიძლება გამოაცხადო ეპისკოპოსი და რაც მთავარია, ის თანასწორი იყოს სამოციქულო მადლით ხელდასხმული იერარქისა? (აქ მე სამართლებრივ თანასწორობას არ ვგულისხმობ, არამედ - ეკლესიოლოგიურს)

Genesis

მიღებამდე, ცხადია. ის გარეგნულად არის პური და ღვინო (გემოთი), თორემ არსობრივად აღარ არის პური და ღვინო

ეს პრინციპულად განსხვავდება პროტესტანტთა მიდგომისაგან, რომ რწმენით თუ იღებ ეგრეა. რწმენით მიღება ჩვენში მხოლოდ ჭეშმარიტი ზიარების საწინდარია და არა ევქარისტიული პურისა და ღვინის არსობრიობისა. ის უკვე არის ხორცი და სისხლი

გადაქცევა ხდება მართლმადიდებლური სწავლებით - გადაქცევის ლოცვების კითხვისას ("შესცვალე სულითა შენითა წმიდითა..."), ხოლო რომის ეკლესიის სწავლებით - ევქარისტიული სიტყვების გამეორებისას ("ესე არს ხორცი ჩემი.... ესე არს სისხლი ჩემი...")



აჰა
ახლა ნათელია.. რასაც გულისხმობ ვიფიქრებ მაგაზე...


ხოლო რაც შეეხება ეპისკოპოსების თანასწორობას...

საქართველოს პრეზიდენტი და ამერიკის პრეზიდენტი ერთიდაიგივეა ტიტულით? ეს მაგალითისთვის... თორე ვინ ვისზე მეტია ამას არ ვიკითხავ... ყველას სხვადასხვა მოსაზრება ექნება და ეს ბუნებრივად უარყოფითი იქნება smile.gif


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 05:37 PM
პოსტი #187


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Genesis @ Nov 13 2007, 06:28 PM) *

ერთი ეს მითხარი... ევქარისტიული ღვინო სისხლად, მოზიარის ზიარების მიღებამდე იქცევა თუ მიღების შემდეგ?

რომ არ გამოვიგონო ჩემი თეოლოგია აჯობებს უძველეს ლიტურგიკულ შრომებს დავეყრდნო: , დიდაქე, იუსტინე ფილოსოფოსის შრომები და იპოლიტე რომაელის ე.წ. მოციქულთა გადმოცემა (შემთხვევით არ ამირჩევია ეს წყაროები, ისინი დასაბამს I-II საუკუნეებში იღებენ) ამბობს, რომ ის "ღვინო" სისხლი ხდება ლოცვის შედეგად


ციტატა(Genesis @ Nov 13 2007, 06:28 PM) *

საქმე ისაა რომ ეკუმენური ზიარება შეიძლება ჭეშმარიტი ზიარება იყოს... და ვისთვის სისხლად და ვისთვის სისხლის სიმბოლოდ იქნას მიღებული, თავთავისი რწმენის და მიხედვით.


პავლე მოციქულის ეპისტოლე პირიქით ამბობს ამის თაობაე, რომ უღუირსისთვის ის ზიარება სიმბოლო კი არაა, არამედ რეალობა, ოღონდ ამ შემთხვევაში - დამღუპველი რეალობა - შენი ლოგიკით დამღუპველი არ უნდა იყოს, რადგან სწამს სიმბოლო და მორჩა, მიიღებს სიმბოლოს- კორინთელთა ეპისტოლე კი სხვას ამბობს




--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 13 2007, 05:43 PM
პოსტი #188


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Misha Songulashvili
ციტატა
ეხლა მე გკითხავთ, მონათლული ბაპტისტი რომ მოვიდეს მართლმადიდებლურ ეკლესიაში მას მონათლავენ? თუ აღიარებს მართლმადიდებლობა ერთ ნათლობა?

კანონიკური სამართლის მიხედვით, იმ ეკლესიის მიერ მონათლული ადამიანი, რომელსაც არ აქვს უწყვეტი სამოციქულო ხელდასხმის მადლი, არ ითვლება მონათლულად და მას ხელახლა ნათლავენ (უფრო სწორედ - ნათლავენ, რადგან პირველი - ნათლობა არ არის)

ამის მიზეზი არის საუფლო კურთხევა რომელიც მიეცა მოციქულებს (და არა ქრისტეს სხვა მიმდევრებს) წარმართთა წმ. სამების სახელით ნათლობაზე. ეს უფლება აქვს ყველა იმ სასულიერო პირს, ვისი ხელდასხმაც უწყვეტია მოციქულთაგან

რაც შეეხება სამოციქულო ეკლესიაში მონათლულს (რომის, სომხეთის, კოპტური, სირიული) აქ ცალსახა პოზიცია არ არის. ერთნი მხოლოდ სინანულით იღებენ (ანუ მწვალებლური სწავლების უკუგდების შემთხვევაში), მეორენი კი - მირონცხებით.

თუმცა, ეპ. ნიკოდიმოს მილაში საუბრობს იმაზეც, რომ კონსტანტინოპოლის XVIII ს. ადგ. კრების განჩინების თანახმად, ერთი პერიოდი ყველა არამართლმადიდებელს სრულად ნათლავდნენ

Genesis
ციტატა
საქართველოს პრეზიდენტი და ამერიკის პრეზიდენტი ერთიდაიგივეა ტიტულით? ეს მაგალითისთვის... თორე ვინ ვისზე მეტია ამას არ ვიკითხავ... ყველას სხვადასხვა მოსაზრება ექნება და ეს ბუნებრივად უარყოფითი იქნება

კარგი მაგალითია..... დიახაც ერთნი არიან. მაგრამ მათი თანასწორი არ არის სერგეი ბაღაფში. მიზეზი? ის, რომ იგი თვითგამოცხადებულია, თუმცაღა ზუსტად იმავე წესით არის არჩეული, როგორც ჯ. ბუში და მ. სააკაშვილი


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 05:46 PM
პოსტი #189


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 13 2007, 06:36 PM) *

მოდით დავიწყოთ იქიდან, რომ ემს არის ინსტრუმენტი ერთობისათვის და არა რაიმე დიდი ეკლესია. ანუ ემს-ში მიდის მუშაობა იმაზე რომ ერთობა გაცხადდეს.

ინსტრუმენტი რომ არის ცხადია და მე პირადად მინდა ასეთი ინსტრუმენტი, მაგრამ ბოლოში რომ წერთ გაცხადდესო - დააკონკრეტეთ: გაცხადება ესაჭიროება იმას რაც არის, მაგრამ არ ჩანს, მე კი მგონია, რომ ჩვენს შორის ერთობა არ არის და რა უნდა გაცხადდეს?

ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 13 2007, 06:36 PM) *

და თუ რაში მდგომარეობს ქრისტეს ეკლესიის ერთობა, ეს არის ნათლობა, რომელსაც ყველანი ავღნიშნავთ რომ ნათლობა არის ერთჯერადი და არ შეიძლება ამის განმეორება. დაწერილია, რომ ნათლობის შემდეგ ჩვენ ერთნი ვართ ქრისტეში.

ამაზე არაერთი პოლემიკა იყო ამ ფორუმში, კი გეთანხმებით, რომ ნათლობით პროტესტანტები ხდებიან ქრისტიანები და ამას არ აქვს მხოლოდ სიმბოლური ხასიათი ჩვენთვის, რასაც თქვენს კითხვაზე:
ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 13 2007, 06:36 PM) *

ეხლა მე გკითხავთ, მონათლული ბაპტისტი რომ მოვიდეს მართლმადიდებლურ ეკლესიაში მას მონათლავენ? თუ აღიარებს მართლმადიდებლობა ერთ ნათლობა?

გპასუხობთ, რომ მართლმადიდებელი ეკელსიები არ ნათლავენ, რითაც აღიარებენ რომ არამართლმადიდებელ თემებშიც არის მადლი

ამ საკითხზე კამათი იყო აი აქ http://church.ge/index.php?showtopic=323&st=0 სადაც მე ვუჭერ მხარს არამართლმადიდებლურ თემებში მადლის არსებობას, მაგრამ აქ სიფრთხილეა საჭირო, ერთობა ყველაფერში არ გვაქვს და უპირველესად ევქარისტიაში - ეს კი ბადებს პრობლემას: საკრამენტულ დონეზე რა ხდება?

ამისი ასე ერთი ხელის მოსმით გადაწყვეტა - რომ არიქა რახან ნათლობა არის აღიარებული, ე.ი. ევქარისტიაც - არის სწორხაზოვნება და არაფერი საერთო თეოლოგიასთან არა აქვს


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 05:49 PM
პოსტი #190


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 13 2007, 04:37 PM) *

რომ არ გამოვიგონო ჩემი თეოლოგია აჯობებს უძველეს ლიტურგიკულ შრომებს დავეყრდნო: , დიდაქე, იუსტინე ფილოსოფოსის შრომები და იპოლიტე რომაელის ე.წ. მოციქულთა გადმოცემა (შემთხვევით არ ამირჩევია ეს წყაროები, ისინი დასაბამს I-II საუკუნეებში იღებენ) ამბობს, რომ ის "ღვინო" სისხლი ხდება ლოცვის შედეგად
პავლე მოციქულის ეპისტოლე პირიქით ამბობს ამის თაობაე, რომ უღუირსისთვის ის ზიარება სიმბოლო კი არაა, არამედ რეალობა, ოღონდ ამ შემთხვევაში - დამღუპველი რეალობა - შენი ლოგიკით დამღუპველი არ უნდა იყოს, რადგან სწამს სიმბოლო და მორჩა, მიიღებს სიმბოლოს- კორინთელთა ეპისტოლე კი სხვას ამბობს



უნდა გადავხედო კიდევ ამ ყველაფერს მაგ კუთხით...

საკიტხავია რა ხდის ადამიანს ღირსად? მართმადიდებლური ეკლესიის ლოცვა? თუ იმის რწმენა რომ იღებს ქრისტეს სისხლს?



როგორც ვხედავ ეს ზიარება მართლა დიდი პრობლემა ყოფილა... ახლა რა გამოდის, სადაც მეშვიდე საეკლესიო კრებაზე ვერ გაიყვეს ორთოდოქსებმა და კათოლიკეებმა სად და რომელ სიტყვებზე გადაიქცევა სისხლად ღვინო... მეეჭვება მე ჩემი უმეცრებიდ რამე ვამტკიცო...

მაგრამ ერთია ფაქტი... შეუძლებელია ღმერთმა რომელიც ასე უხვად გასცა შვილის სიცოცხლე უღირსი ადამიანისთვის, არ დაინახოს მისი რწმენა და შეცდომად ჩაუთვალოს ვინმეს ის რომ ზიარებას სიმბოლური დატვირთვით იღებს, სისხლად აღიქვამს მიღებამდე, თუ სისხლად აღიქვამს მიღების მერე.


ანუ აქ გასაშიფრია, რას გულისხმობდა პავლე იმ უღირსობაში... ურწმუნოებას თუ ისეთი რწმენის უქონლობას რომელიც აცნობიერებს ღვინის სისხლად გადაქცევას ღვთისმსახურის ლოცვის კონკრეტულ ფაზაში...


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 13 2007, 05:50 PM
პოსტი #191


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



კანონისტი
კეთილი ბატონო,
მაგრამ აქ არის სხვა პრობლემა, რუმინეთის მართლმადიდებლური ეკლესია, რუსეთის და სხვ. აცხადებს რომ ჩვენ ვიღებთო პროტესტანტულ ნათლობას რომელიც სამების სახელით არის შესრულებული... თუმცა ზეთისცხება მათთანაც არის... ეს გახლავთ განცხადებული ემს-ში და ამის შესახებ ლიტერატურა თუ დაგაინტერესებთ შემიძლია მიგითითოთ



--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 05:52 PM
პოსტი #192


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Genesis @ Nov 13 2007, 06:49 PM) *

უნდა გადავხედო კიდევ ამ ყველაფერს მაგ კუთხით...

საკიტხავია რა ხდის ადამიანს ღირსად?


სინამდვილეში ღირსი არც ხარ არასოდეს....აქ რწმენის ურყეობაზეა საუბარი


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 05:55 PM
პოსტი #193


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Genesis @ Nov 13 2007, 06:49 PM) *

სადაც მეშვიდე საეკლესიო კრებაზე ვერ გაიყვეს ორთოდოქსებმა და კათოლიკეებმა სად და რომელ სიტყვებზე გადაიქცევა სისხლად ღვინო...


ამ საკითხზე არ ყოფილა საუბარი მაგ კრებაზე, რომელიც ეძღვნებოდა ხატმებრძოლეობას...
და საერთოდ ეგ საკითხი: დროსთან დაკავშირებით, ანუ როდის ხდება ე.წ. "გარდასახვა" არის კათოლიკური რაციონალიზმის შედეგი.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 13 2007, 05:57 PM
პოსტი #194


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



კანუდოსელი
ციტატა
ინსტრუმენტი რომ არის ცხადია და მე პირადად მინდა ასეთი ინსტრუმენტი, მაგრამ ბოლოში რომ წერთ გაცხადდესო - დააკონკრეტეთ: გაცხადება ესაჭიროება იმას რაც არის, მაგრამ არ ჩანს, მე კი მგონია, რომ ჩვენს შორის ერთობა არ არის და რა უნდა გაცხადდეს?

თქვენი პოზიცია გასაგებია. ეს გახლდათ ემს-ს პოზიცია, ესაც გასაგებია ჩემთვის

ციტატა
ამისი ასე ერთი ხელის მოსმით გადაწყვეტა - რომ არიქა რახან ნათლობა არის აღიარებული, ე.ი. ევქარისტიაც - არის სწორხაზოვნება და არაფერი საერთო თეოლოგიასთან არა აქვს


აგერ თითქმის ერთი საუკუნეა ამ თემაზე მიდის მუშაობა და თქვენ ამბობთ ერთი ხელის მოსმითო? მუშაობა გრძელდება ჯერ არავინ არაფერს არ წყვიტავს


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 05:57 PM
პოსტი #195


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანონისტი @ Nov 13 2007, 04:43 PM) *



კარგი მაგალითია..... დიახაც ერთნი არიან. მაგრამ მათი თანასწორი არ არის სერგეი ბაღაფში. მიზეზი? ის, რომ იგი თვითგამოცხადებულია, თუმცაღა ზუსტად იმავე წესით არის არჩეული, როგორც ჯ. ბუში და მ. სააკაშვილი


ეგრე რუსეთი არ აღიარებდა საქართველოს დამოუკიდებლად biggrin.gif

სერბეთს არ აღიარებს იუგოსლავია დამოუკიდებლად...
გააჩნია ვის აწყობს რამის აღიარება...

სიმართლე გითხრა, არ ვიცი თბილისის კათოლიკური, სომხური სამოციქულო ეკლესიის და სხვების განწყობა ამის თაობაზე...

მაგრამ კიდევ ერთხელ ვიტყვი, რომ არქიეპისკოპოსობა შაჭიროებამ და იერარქიულმა წყობამ მოითხოვა ამიერკავკასიის ევანგელურ ბაფტისტურ ეკლესიაშI... და არა პიროვნების დიქტატურამ... როგორც ეს კოკითის შემთხვევაშია.


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Misha Songulashvili
პოსტი Nov 13 2007, 06:01 PM
პოსტი #196


ეკუმენისტი
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,524
რეგისტრ.: 21-October 07
წევრი № 3,010



კანონისტი
ციტატა
კარგი მაგალითია..... დიახაც ერთნი არიან. მაგრამ მათი თანასწორი არ არის სერგეი ბაღაფში. მიზეზი? ის, რომ იგი თვითგამოცხადებულია, თუმცაღა ზუსტად იმავე წესით არის არჩეული, როგორც ჯ. ბუში და მ. სააკაშვილი


არსებობს მსოფლიო ორგანიზაციები, ევრო საბჭო, გაერო და ა.შ. სადაც ბაღაბშს არ ცნობენ. იქ რომ მოხდეს ბაღაბშის აღიარება, ის იქნება პრეზიდენტი ისეთივე როგორიც მიშა. ასევეა მსოფლიო საეკლესიო საბჭო, რომელიც სცნობს ამ ეკლესიებს რომელთაც თქვენ ბაღაბშს უწოდებთ. თავის მხრივ მართლმადიდებლურმა ეკლესიამ მაშინ სცნო ეს ბაღაბშები, როცა თანამშრომლობა დაიყო. მათ შორის იყო საქართველოს მართლმადიდებლური ეკლესიაც


--------------------
"ჩემზედ ამბობენ: 'ის სიავეს ქართლისას ამბობს,
ჩვენს ცუდს არ მალავს. ეგ ხომ ცხადი სიძულვილია!'
ბრიყვნი ამბობენ, კარგი გული კი მაშინვე სცნობს _
ამ სიძულვილში რაოდენიც სიყვარულია!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 06:02 PM
პოსტი #197


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 13 2007, 06:57 PM) *

კანუდოსელი

თქვენი პოზიცია გასაგებია. ეს გახლდათ ემს-ს პოზიცია, ესაც გასაგებია ჩემთვის
აგერ თითქმის ერთი საუკუნეა ამ თემაზე მიდის მუშაობა და თქვენ ამბობთ ერთი ხელის მოსმითო? მუშაობა გრძელდება ჯერ არავინ არაფერს არ წყვიტავს



ეს თქვენი აზრია, რომ ერტნი ვართ თურმე...
რაღაცაში ვართ - გვწამს ქრისტე - ეს ძალიან მნიშვნელოვანია მართლა, მაგრამ რაღაცაში - ევქარისტია - ძირეულად საპირისპირო პოზიციებზე ვართ - ეს კი იძლევა საბაბს, რომ არ ვილოცოთ ერთად რადგან:

1. ამ ქმედებით მე პატივს ვცემ არამრთლმადიდებელს , რომ ვაღიარებ, რომ ის განსხვავებულია ჩემგან
2. თვალს არ ვხუჭავ რეალურ წინააღმდეგობაზე და არ ვუქმნი საკუთარ თავს და მეორე მხარეს ილუზიას, რომ ვართ ერთნი

მგონი ეს გაცილებით სწორი პოზიციაა, ვიდრე ძახილი იმისა, რომ ვილოცოთ, რა მოხდა, ჩვენ ხომ ერთნი ვართ...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 06:04 PM
პოსტი #198


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(Misha Songulashvili @ Nov 13 2007, 05:01 PM) *

კანონისტი
არსებობს მსოფლიო ორგანიზაციები, ევრო საბჭო, გაერო და ა.შ. სადაც ბაღაბშს არ ცნობენ. იქ რომ მოხდეს ბაღაბშის აღიარება, ის იქნება პრეზიდენტი ისეთივე როგორიც მიშა. ასევეა მსოფლიო საეკლესიო საბჭო, რომელიც სცნობს ამ ეკლესიებს რომელთაც თქვენ ბაღაბშს უწოდებთ. თავის მხრივ მართლმადიდებლურმა ეკლესიამ მაშინ სცნო ეს ბაღაბშები, როცა თანამშრომლობა დაიყო. მათ შორის იყო საქართველოს მართლმადიდებლური ეკლესიაც


უყურე შენ, ეს სულ არ ვიცოდი... ევროპა კიარადა ჭურში ვზივარ აქ biggrin.gif


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 13 2007, 06:06 PM
პოსტი #199


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ანუ იმას ვამბობ, რომ ერთობლივი ლოცვა არის ზედაპირუი ხედვა არსებული უფსკრულისა, ან სულაც იგნორირება მისი - რომ ვითომცდა არანაირი უფსკრული არ არსებობს

პ.ს.
ბოლოს თაობაზე რამდენიმე წლის წინ დავესწარი სემინარს მალხაზ სონღულაშვილისა,სადაც მან ისაუბრა ეკუმენიზმის საჭიროებაზე იმ კონტქსტში, რომ ჩვენ თურმე ერტნი ვართ უხილავად და მე, როგორც ეკუმენიზმის მომხრეს დამრჩა შთაბეჭდილება, რომ მალხაზ სონღულაშვილმა არ იცის რა არის ღვთისმეტყველება


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Genesis
პოსტი Nov 13 2007, 06:06 PM
პოსტი #200


მივაფსი კრემლს
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,902
რეგისტრ.: 11-November 07
მდებარ.: mtskheta
წევრი № 3,150



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 13 2007, 05:02 PM) *

ეს თქვენი აზრია, რომ ერტნი ვართ თურმე...
რაღაცაში ვართ - გვწამს ქრისტე - ეს ძალიან მნიშვნელოვანია მართლა, მაგრამ რაღაცაში - ევქარისტია - ძირეულად საპირისპირო პოზიციებზე ვართ - ეს კი იძლევა საბაბს, რომ არ ვილოცოთ ერთად რადგან:

1. ამ ქმედებით მე პატივს ვცემ არამრთლმადიდებელს , რომ ვაღიარებ, რომ ის განსხვავებულია ჩემგან
2. თვალს არ ვხუჭავ რეალურ წინააღმდეგობაზე და არ ვუქმნი საკუთარ თავს და მეორე მხარეს ილუზიას, რომ ვართ ერთნი

მგონი ეს გაცილებით სწორი პოზიციაა, ვიდრე ძახილი იმისა, რომ ვილოცოთ, რა მოხდა, ჩვენ ხომ ერთნი ვართ...



ნუ საკითხის ასე შეგნებულად დაყენება... მართლაც რომ ადამიანობასთან უფრო ახლოსაა... ვიდრი არ ვილოცებ იმიტომ რომ არ მინდა მწვალებლებთან ერთად ლოცვით სული მოვიწამლო biggrin.gif


:ბრავო:


ეს ის საკითხია რომელზედაც დიდი სიამოვნებით იმუშავებდა ადამიანი


--------------------
ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

12 გვერდი V « < 8 9 10 11 12 >
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 27th June 2025 - 05:54 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი