![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
დავით ივერიელი |
![]()
პოსტი
#141
|
![]() Illuminatus ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,988 რეგისტრ.: 27-July 06 მდებარ.: L.o.r.i.e.n. წევრი № 21 ![]() |
ორივეს განმარტება არსებობს ლოცვისაც და წირვისაცა....
მამა არჩილ მინდიაშვილის გამოცემაა.... ლცავნი და განმარტებანი ჰქვია თუ არ ვცდები... სალათის ფერი პატარა ზომის წიგნია.... და შიგა ორივეი წერია... ![]() -------------------- მერე რა რომ . . .
|
mariami-k |
![]()
პოსტი
#142
|
![]() მარიამი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,841 რეგისტრ.: 12-December 06 წევრი № 671 ![]() |
დავით ივერიელი
ეგ მართლაც საინტერესო წიგნია და ყველა მართლმადიდებელს უნდა ჰქონდეს. განსაკუთრებით დიდ დახმარებას გაურევს მრევლს, რადგან იქ მითიტებულია წირვაზე და დროს რა ლოცვას უნდა ამბობდეს მრევლი, რის შესახებაც სამწუხაროს დღესდღეობით ბევრმა არ იცის. -------------------- "შეიყვარეთ სიყვარული"
|
დავით ივერიელი |
![]()
პოსტი
#143
|
![]() Illuminatus ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,988 რეგისტრ.: 27-July 06 მდებარ.: L.o.r.i.e.n. წევრი № 21 ![]() |
mariami-k
იცი ზოგი ერთი მოძღვარი თვლის რომ წირვაზე რამის წაკითხვა არ არის მიზანშეწონილი რადგან მრევლი ვერ უსმენს წირვას... მე უფრო Vთვლი რომ ეს წიგნი იმიტომ უნდა წაიკითხოს მრევლმა რომ იცოდერს რა ხდება წირვაზე ![]() ![]() -------------------- მერე რა რომ . . .
|
mariami-k |
![]()
პოსტი
#144
|
![]() მარიამი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,841 რეგისტრ.: 12-December 06 წევრი № 671 ![]() |
დავით ივერიელი
თანაც მრევლთა დიდ ნაწილს არ ესმის რისთვის დადის ტაძარში და ზოგი ჭორაობს,და ზოდი კიდევ რა. ჩემი აზრით ეს წიგნი აუცილებელიც კია. -------------------- "შეიყვარეთ სიყვარული"
|
დავით ივერიელი |
![]()
პოსტი
#145
|
![]() Illuminatus ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,988 რეგისტრ.: 27-July 06 მდებარ.: L.o.r.i.e.n. წევრი № 21 ![]() |
mariami-k
კი კი გეთანხმები... აი მე ვიცი ძალიან ბევრი ხალხი ვინც ტაძაღსი დადის იმიტომ რომ მხოლოდ საგალობლებს მოუსმინონ და კიდე ვიცნობ ხალხს ვინც საკმევლის სუნის გამო მოდის ხოლმე წირვაზე ![]() -------------------- მერე რა რომ . . .
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#146
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ლიტურგიკაზე საინტერესო წიგნია ღვთისმეტყველების ბიბლიოთეკაში შეიხედეთ და იკითხეთ, იკითხეთ და იკითხეთ....
![]() სადა ხარ ბიჭო კანუდოსა ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
piligrimi |
![]()
პოსტი
#147
|
![]() piligrimi ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,496 რეგისტრ.: 6-March 07 მდებარ.: saqartvelo წევრი № 1,278 ![]() |
მაინტერესებს ვინმემ ხომ არ იცით შვიდ გზის ზეთისცხება რომელ ტაძარში, როდის არის?
უბრალოდ ერთმე მთხოვა გამიგეო და მეც თქვენი იმედი მაქვს დახმარებაში. -------------------- "ყოველ ადამიანში არის ის, რის გამოც შეიძლება გიყვარდეს ან გეცოდებოდეს მაინც,
ამიტომ ადვილად ნურავის გაიმეტებ" |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#148
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
piligrimi
ციტატა მაინტერესებს ვინმემ ხომ არ იცით შვიდ გზის ზეთისცხება რომელ ტაძარში, როდის არის? ვაკის წმ. სამების ტაძარში, 25 მარტს, წირვის შემდეგ მის: ჭავჭავაძის გამზ. 37, ე.წ. სტუდქალაქის ტერიტორია მეტეხის ყოვლადწმინდა ღვთისმშობლის შობის ეკლესია 27 მარტს, დილის 8:00 სთ-ზე -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
piligrimi |
![]()
პოსტი
#149
|
![]() piligrimi ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,496 რეგისტრ.: 6-March 07 მდებარ.: saqartvelo წევრი № 1,278 ![]() |
piligrimi ვაკის წმ. სამების ტაძარში, 25 მარტს, წირვის შემდეგ მის: ჭავჭავაძის გამზ. 37, ე.წ. სტუდქალაქის ტერიტორია მეტეხის ყოვლადწმინდა ღვთისმშობლის შობის ეკლესია 27 მარტს, დილის 8:00 სთ-ზე მადლობა, გაიხარე ხო მართლა ორგანიზაციის საკითხებში თუ რაიმე დახმარება დაგჭირდეთ თქვენს გვერდით მიგულეთ -------------------- "ყოველ ადამიანში არის ის, რის გამოც შეიძლება გიყვარდეს ან გეცოდებოდეს მაინც,
ამიტომ ადვილად ნურავის გაიმეტებ" |
marine |
![]()
პოსტი
#150
|
![]() მ_ა_კ_ა ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 61,649 რეგისტრ.: 3-November 06 მდებარ.: გულის საკურთხეველი:) წევრი № 381 ![]() |
"როცა მოძღვარი ან დიაკონი ამბობს კვერექსს: "შეგვეწიენ, გვაცხოვნენ, შეგვიწყალენ და დაგვიცვენ ჩვენ, ღმერთო, შენითა მადლითა," ამ დროს აუცილებლად პირჯვარი უნდა გადაიწეროთ, ილოცოთ და მადლი ითხოვოთ ღვთისგან; მადლი, რომელიც იცავს და იფარავს ადამიანს, "უძლურთა მკურნალი და ნაკლულევანთა აღმავსებელია."
ილია II -------------------- "კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
------------------- "არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/ -------------------- "ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან". |
nino varadashvili |
![]()
პოსტი
#151
|
![]() nolllllmnmmn ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 112 რეგისტრ.: 5-November 06 მდებარ.: tbilisi წევრი № 398 ![]() |
ჩემს ტაძარში ყოველ დღე აღევლინება წირვა-ლოცვა
-------------------- "იყავნ ნება შენი"
|
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#152
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
წირვის დაწყების წინ წარმოითქმის დიაკვნის მიერ:
კაიროს ტუ პიისი ტონ კირიონ.... ჟამი არს მსახურებად უფლისა.... ![]() ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#153
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა კაიროს ტუ პიისი ტონ კირიონ.... ჟამი არს მსახურებად უფლისა.... სწორია, აქ KAIROS ნიშნავს "ჟამს", ოღონდ ზუსტ ჟამს, ანუ დიაკონი ხაზს უსვამს, რომ დადგა ზუსტი დრო წირვისათვის, "კაიროსზე" ადრე დავწერე, მოკლედ გავიმეორებ, ეგ ადრე არისტოტელეს ტერმინი იყო და ქრისტიანობამ პირველად გამოიყენა მესიის განკაცების ჟამზე საუბრისას, რათა ხაზი გაესვა, რომ მესია როდესაც განკაცდა, მაშინ იყო ზუსტი დრო ამისათვის, ანუ იყო კაიროსი! იხარეთ, კაიროსი! ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#154
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
უსპენკის საინტერესო ლიტურგიკული ნაშრომების კრებული დავდე ბიბლიოთეკაში, გაეცანით
![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
შევრდომილი |
![]()
პოსტი
#155
|
![]() მ ა გ დ ა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 459 რეგისტრ.: 1-February 07 წევრი № 987 ![]() |
ორივეს განმარტება არსებობს ლოცვისაც და წირვისაცა.... მამა არჩილ მინდიაშვილის გამოცემაა.... ლცავნი და განმარტებანი ჰქვია თუ არ ვცდები... სალათის ფერი პატარა ზომის წიგნია.... და შიგა ორივეი წერია... ![]() ეს წიგნი არ ვიცი. აუცილებლად შევიძენ -------------------- "ღმერთო, მაღალო, შემეწიე
სასურველად მხოლოდ ის მექნას, რაც შენკენ სავალ გზას მაჩვენებს, შენთან მომიყვანს." |
შევრდომილი |
![]()
პოსტი
#156
|
![]() მ ა გ დ ა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 459 რეგისტრ.: 1-February 07 წევრი № 987 ![]() |
უსპენკის საინტერესო ლიტურგიკული ნაშრომების კრებული დავდე ბიბლიოთეკაში, გაეცანით ![]() ძალიან კარგია -------------------- "ღმერთო, მაღალო, შემეწიე
სასურველად მხოლოდ ის მექნას, რაც შენკენ სავალ გზას მაჩვენებს, შენთან მომიყვანს." |
athos |
![]()
პოსტი
#157
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ახლახანს რუსეთის სინოდალურმა საღვთისმეტყველო კომისიამ გამოაქვეყნა თავისი დასკვნა, რომელიც ამ თემაში მიმდინარე კამათსაც ეხმაურება:
На официальном сайте Синодальной богословской комиссии опубликован текст заключения о Совместном заявлении православно-лютеранской комиссии по богословскому диалогу «Тайна Церкви: Святая Евхаристия в жизни Церкви» Упомянутое заявление православно-лютеранской комиссии, принятое на встрече в Братиславе, проходившей со 2 по 6 ноября 2006 года, вызвало большие недоумения в среде православных. В связи с чем Синод Русской Православной Церкви поручил богословской комиссии подготовить экспертное заключение о нем. По запросу богословской комиссии свои отзывы на спорный документ подготовили ведущие учебные и научные учреждения Русской Православной Церкви: Московская духовная академия, Санкт-Петербургская духовная академия, Православный Свято-Тихоновский гуманитарный университет, Издательский совет и Церковно-научный центр «Православная энциклопедия».На основании их отзывов и было составлено заключение синодальной богословской комиссии, в котором дана четкая недвусмысленная оценка рассматриваемому документу: «Изложение православной позиции, представленное в Совместном заявлении православно-лютеранской комиссии “Тайна Церкви: Святая Евхаристия в жизни Церкви”, по ряду важнейших вопросов богословия Евхаристии не соответствует традиционному учению Православной Церкви». А именно: «в документе православная сторона отрицает сущностное изменение Евхаристических хлеба и вина… В таком изложении православное учение о Евхаристии представляется очень близким к лютеранскому… Документ также содержит целый ряд богословских положений, близких древним евхаристологическим заблуждениям… многие другие положения документа выражены весьма расплывчато и допускают взаимоисключающие толкования разными участниками диалога… Документ выдержан в духе конвергенции и компромисса, он создает иллюзию единства и согласия за счет игнорирования и замалчивания реальных различий, выяснение которых является не менее важной задачей диалога, чем поиск сходных вероучительных положений»[1]. Ценность этого заключения богословской комиссии состоит не только в том, что в нем дана ясная, взвешенная, прекрасно аргументированная оценка сомнительного документа экуменических собеседований. Конечно, и это хорошо, поскольку показывает, что Русская Православная Церковь ответственно относится к диалогам с инославными, дорожит чистотой веры, на деле отвергает компромиссы с ересью и всегда готова указать и исправить ошибку, если она была допущена во время таких собеседований. Однако данное заявление касается также и того спора о таинстве Евхаристии, который шел в последние годы и среди некоторых православных богословов. Поэтому особая ценность этого заявления именно в том, что оно вносит ясность и в эту, «внутреннюю» дискуссию. Документ отличают ясность изложения, точность формулировок, но главное достоинство – серьезная аргументация, вся построенная на обращении к церковному Преданию – постановлениям Соборов, творениям святых отцов, литургическим текстам. В частности, сказано: «Для выражения своей веры в действительное тождество Евхаристических даров и Тела и Крови Христовых… святые отцы использовали разные термины и разные аналогии. Наиболее известный из этих терминов – преложение… В период полемики с протестантизмом Православной Церковью было соборно принято употребление термина пресуществление. Это произошло на Иерусалимском Соборе 1672 году и Константинопольском Соборе 1691 года… В Евхаристии хлеб и вино прелагаются, пресуществляются в Тело и Кровь Христовы – то есть меняют свою сущность, перестают быть хлебом и вином, сохраняя все свои внешние признаки». На последнем заседании Священный Синод Русской Православной Церкви счел необходимым довести данное заключение до сведения членов православно-лютеранской комиссии по богословскому диалогу. Теперь же оно опубликовано и доступно всем, кому вопросы богословия небезразличны. В Евхаристии хлеб и вино прелагаются, пресуществляются в Тело и Кровь Христовы – то есть меняют свою сущность, перестают быть хлебом и вином, сохраняя все свои внешние признаки ევქარისტიისას პური და ღვინო გარდაიქმნება (გარდასხეულდება) ქრისტეს ხორცსა და სისხლში, ანუ იცვლის (პური და ღვინო) თავის არსს , უკვე აღარ არიან პური და ღვინო, მხოლოდ გარეგნულ სახეს ინარჩუნებენ. ამ დასკვნის მიხედვით პროფესორ ოსიპოვის სწავლება არ შეესაბამება მართლმადიდებელ მამათა სწავლებას სრულად დასკვნა არის აქ: http://theolcom.ru/doc/071225/zbr.pdf -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
თათარაშვილი |
![]()
პოსტი
#158
|
![]() გამვლელი მემბერი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,533 რეგისტრ.: 2-June 07 მდებარ.: ზურგიანი სკამი წევრი № 2,083 ![]() |
"მთელი მსოფლიოს სიმდიდრე რომ შევკრიბოთ და სასწორის ერთ მხარეს დავდოთ, ხოლო მეორე მხარეს ლიტურგია, საღმრთო ლიტურგია გადაწონის". წმ. იოანეკრონშტადტელი
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#159
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
По результатам второго собеседования, проходившего в Троице-Сергиевой лавре с 12
по 16 декабря 1971 года, было принято Резюме, подписанное с православной стороны архиепископом Дмитровским Филаретом, ректором Московской Духовной Академии и семинарии; в Резюме говорилось следующее: «Согласно православному учению, хлеб и вино в Евхаристии существенно прелагаются в Тело и Кровь Христову. Это существенное изменение остается в Святых Дарах неотъемлемо и независимо от их употребления»32. На собеседовании «Арнольдсхайм-VI», проходившем в Троице-Сергиевой Лавре с 26 по 29 ноября 1973 года, было особо подчеркнуто «твердое следование» Русской Православной Церкви «учению о пресуществлении»33. Наконец, резюмируя целый ряд подобных встреч, Алексей Ильич Осипов, профессор Московской Духовной Академии, писал: «Для выражения сущности Евхаристии православное богословие употребляет слова “Преложение”, “Претворение”, “Пресуществление”»34. Итак, на протяжении многих лет православная сторона диалога раз за разом подчеркивала свое твердое следование вере в существенное изменение евхаристических Даров в Тело и Кровь Христовы. В рассматриваемом же документе православная сторона неожиданно и без всякой подобающей этому шагу аргументации изменила свое мнение. საინტერესოა... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#160
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
ეკატერინე
ციტატა ევქარისტიისას პური და ღვინო გარდაიქმნება (გარდასხეულდება) ქრისტეს ხორცსა და სისხლში, ანუ იცვლის sizec/sizecsizec/sizecsizeo:3/sizeosizeo:2/sizeo(პური და ღვინო)sizec/sizecsizec/sizecsizeo:3/sizeosizeo:2/sizeo თავის არსს , უკვე აღარ არიან პური და ღვინო, მხოლოდ გარეგნულ სახეს ინარჩუნებენ.ამ დასკვნის მიხედვით პროფესორ ოსიპოვის სწავლება არ შეესაბამება მართლმადიდებელ მამათა სწავლებასსრულად დასკვნა არის აქ:http://theolcom.ru/doc/071225/zbr.pdf ამდენი რუსულის წამკითხავი რომ ვიყო რაღა მიჭირდა ![]() ამ თემამ დამაინტერესა, როგორც მახსოვს ოსიპოვსა და კარელინს ჰქონდათ ამაზე კამათი ხო? იქნებ უფრო განავრცოთ მაინტერესებს რას ამბობდა ოსიპოვი და რას ამბობდა კარელინი. ოსიპოვი ამბობდა როგორც მახსოვს რომ ევქარისტიის საიდუმლოში პური და ღვინო არ გარდაარსდება ქრისტეს ხორცად და სისხლად, არამედ მხოლოდ შედის მის იპოსტასში, რომ პური და ღვინო იგივე თვისებებს ინარჩუნებს და მღვდელი შეიძლება დაითვრეს ბარძიმის მიღების მერეო? ![]() -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 01:50 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი