![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#261
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა რა?! ვინც ბატონის დანატოვარი ტალანტი სარგებელში ჩაუშვა, არ რისკავდა?! დაკავშირებები გაქვს ორიგინალი ![]() ![]() თორემ ღვთისმეტყველების შესწავლა თუ გინდა იგი უპირველესად ეყრდნობა წმ. წერილს, მერე წმ. გარდამოცემას და მერე წმ. მამებს, მხოლოდ ამის შემდეგ ხდება საკუთარი ხედვების განვითარება, ამიტომ ვუთხარი სალის, რომ სჯობდა მამების განმარტებით ეკითხა ბიბლია ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Genesis |
![]()
პოსტი
#262
|
მივაფსი კრემლს ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,902 რეგისტრ.: 11-November 07 მდებარ.: mtskheta წევრი № 3,150 ![]() |
დაკავშირებები გაქვს ორიგინალი ![]() ![]() თორემ ღვთისმეტყველების შესწავლა თუ გინდა იგი უპირველესად ეყრდნობა წმ. წერილს, მერე წმ. გარდამოცემას და მერე წმ. მამებს, მხოლოდ ამის შემდეგ ხდება საკუთარი ხედვების განვითარება, ამიტომ ვუთხარი სალის, რომ სჯობდა მამების განმარტებით ეკითხა ბიბლია ![]() არც მე მითქვია სხვა რამე... ![]() უბრალოდ რაც არ უნდა წმინდანი იყოს განმმარტებელი, მაინც არ წარმოადგენს მისი განმარტება გარდაუვალ ჭეშმარიტებას... ასეთი მცდარი აზრი კი ფართოდაა დამკვიდრებული არა მარტო მრევლში, არამედ სამღვდელოებაშიც ![]() -------------------- ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა... |
TITUSI |
![]()
პოსტი
#263
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4 რეგისტრ.: 22-April 07 წევრი № 1,731 ![]() |
ვის აინტერესებს რუთზე?
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#264
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ვის აინტერესებს რუთზე? რა? ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
diletanti |
![]()
პოსტი
#265
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 112 რეგისტრ.: 8-January 09 წევრი № 6,254 ![]() |
ეს თემა მკვდარია?
-------------------- ღვთის მასახურება=საქართველოს მსახურება=სიყვარულის მსახურება
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#266
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ეს თემა მკვდარია? არა, განისვენებს ![]() და ელოდება კითხვებს ![]() აბა გისმენთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ქევანა |
![]()
პოსტი
#267
|
![]() მთვლემარე დრაკონი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 ![]() |
ციტატა და ელოდება კითხვებს აბა გისმენთ; ლუკას სახარებაზე მაინტერესებს ![]() "რაკი უკვე ბევრმა მიჰყო ხელი ჩვენს შორის აღსრულება ამბავთა თანამიმდევრულ აღწერას, როგორც გადმოგვცეს თავიდანმვე თვითმხილველებმა და სიტყვის მსახურებმა, მეც მივიჩნიე, რომ მას შემდეგ, რაც გულდასმით გამოვიკვლე ყოველივე თავიდან, თანამიმდევრულად აგიღწერო, ღირსეულო თეოფილე" ლუკა, თავი I, 1-3 რას ნიშნავს "უკვე ბევრმა მიჰყო ხელი ჩვენს შორის აღსრულება ამბავთა თანამიმდევრულ აღწერას"? -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#268
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა რას ნიშნავს "უკვე ბევრმა მიჰყო ხელი ჩვენს შორის აღსრულება ამბავთა თანამიმდევრულ აღწერას"? ![]() ![]() საინტერესოა და ამ საკითხზე, ეკლესიის ოფიციალური პოზიციის გვერდით არსებობს ბევრი "საიდუმლოთმოყვარეთა" დაჯგუფებების იდეები, ანუ არსებობენ ვარაუდები, რომ გარდა ცნობილი 4 სახარებისა, დაიწერაო მრავალი სხვა, ისე იდეაში არც გამოირიცხება, მაგრამ უცვალებლად და დაუმახინჯებლად შემორჩა ეს ოთხი,დანარჩენები ან მართლა აპოკრიფებია ანუ "ნატყუარი" წიგნები ან დროთა განმავლობაში გააპოკრიფდა... აშკარაა, რომ დღესდღეობით სანდო და წმიდა წიგნი, ღვთივსულიერი არის 4 სახარება და დანარჩენი რაც ახალი აღთქმის კანონშია შესული, მოკლედ აი ესაა ასეთუისე შეჯამებული ეკლესიის პოზიცია: 1. ის რომ ლუკას სახარება თავისი შინაარსით, სტილით და მიმართულებით და განსხვავებულია ა. იმიტომ რომ ოთხ მახარებელში მარკოზთან ერთად იგი ერთერთია ვინც არ შედის 12 მოციქულთა რიცხვში ბ. იმიტომ რომ იგი არაებრაელია, ბერძენი ექიმი და მხატვარია. გ. შესაბამისად მისი თხრობაც ძირეულად განსხვავდება ყველა სახარებად და იგი უფრო ისტორიულია, შესაბამისად ყველაზე მომცველიც, იოანეს შობიდან მაცხოვრის ამაღლებამდე. დ. შესავალ ნაწილში როგორც ბერძენ ისტორიკოსებს ჩვევიათ, იწყებს წინასიტყვაობით, სადაც ყვება იმას რაც დაიწერა და იმას რა უნდა თავად გააკეთოს 2. უცილობლად აქ იგულისხმება სხვა წიგნებიც, რომლებიც უფლის გამომსყიდველ მოღვაწეობას აღწერდნენ და აღარ შემორჩა. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#269
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
'KAIROS'
გამარჯობა კაიროს და გამარჯობა ფორუმის ყველა მომხმარებელს. დროის სიმცირის გამო, სრულად ვერ გადავავლე ფორუმს თვალი სამწუხაროდ. რასაც ალბათ სხვა დროს მაინც მოვახერხებ. მანამდე კი, კაიროს, მაქვს ერთი კონკრეტული შეკითხვა შენთან ბიბლიის ერთერთ მუხლთან დაკავშირებით. რაც შეიძლება მოკლე პასუხი მომწერე, ვიზეა საუბარი იგავების 8 თავის 22-მუხლში? მოგვიანებით შეძლებ ვრცლად უპასუხო შეკითხვას, ჯერ მოკლ პასუხი მომწერე თუ შეიძლება. წინასწარ მადლობას გიხდი. შენი მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Lashab |
![]()
პოსტი
#270
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
გამარჯობა კაიროს, ჩემს ზემოთ რომ შეკითხვა დასვა მოყვასმა, მას რომ უპასუხებ, თუ შეიძლება მეც გამეცი პასუხი:
11. მაგრამ, როცა ანტიოქიაში მოვიდა პეტრე, წინ აღვუდექი მას, რადგანაც გასაკიცხი იყო; 12. ვინაიდან იაკობის მიერ ზოგიერთი წარმოგზავნილის მოსვლამდე წარმართებთან ერთად ჭამდა, ხოლო მათი მოსვლის შემდეგ განდგა და განცალკევდა წინადაცვეთილთა შიშით. 13. მასთან ერთად თვალთმაქცობდნენ დანარჩენი იუდეველნიც, ასე რომ, თვით ბარნაბაც აი ჩაითრია მათმა თვალთმაქცობამ. 14. მაგრამ, როდესაც დავრწმუნღი, რომ წრფელი გზით როდი მიდიან სახარებისეული ჭეშმარიტებისკენ, ყველას წინაშე ვუთხარი კეფას: თუკი შენ, იუდეველი, წარმართულად ცხოვრობ და არა იუდეურად, რატომღა აიძულებ წარმართებს, რომ იუდეველობდნენ? აქ ჩანს რომ პავლე მოციქული ეწინააღმდეგება პეტრეს, რადგან რეალურად ამბობს რომ ცდებოდაო... თან თვალთმაქცობდაო... ეს დაპირისპირება მოციქულებს შორის საინტერესოა, გამოდის არ ეთანხმებოდნენ ერთმანეთს იმაში თუ რასაც ქადაგებდნენ... ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#271
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ახ, არ ვიყავი ეს დღეები და აუცილებლად შევეცდები ვუპასუხოთ
![]() ოღონდ შემდეგომში თუკი ეს კითხვა-მიგება გადაიზრდება კამათში, მაშინ ცალკე თემაც გავხსნათ ![]() ციტატა რაც შეიძლება მოკლე პასუხი მომწერე, ვიზეა საუბარი იგავების 8 თავის 22-მუხლში? უცილობლად წმ. სამების მეორე წევრზე. ძე ღმერთზე აი ჩემი პასუხი, რომელიც PM-ი თ მოგწერე 22. უფალმან დამამტკიცა მე დასაბამად გზათა მისთა. საქმეთა შინა მისთა უწინარეს დასაბამისა დამამტკიცა მე, გასაგებია საითკენაც უმიზნებ, გინდა გითხრა, რომ ეს უფალია იესო, და შენ მერე მეტყვი ნახე თურმე დასაბამდე არ ყოფილაო რასელისტების უბადრუკი ფანდებია ეგ თუ მაქეთკენ მიგყავს საუბარი, თავიდანვე გირჩევ არ ღირს ახლა მაინც პასუხი... მოდი შევაჯეროთ ამ ლამაზი თავის 22-30 მუხლები Господь имел (дословно создал) меня началом пути Своего, прежде созданий Своих, искони... Я родилась прежде, нежели водружены были горы, прежде холмов, Когда еще Он не сотворил ни земли, ни полей, ни начальных пылинок Вселенной. Когда Он уготовлял небеса, я была там, когда Он проводил круговую черту по лицу бездны... Тогда я была при Нем художницею и была радостью всякий день, веселясь пред лицем Его во все время. (8,22-30) აქ რათქმაუნდა იგულისხმება უფალი იესო, იგავთა 3: 19 მიხედვით "19. ღმერთმან სიბრძნითა თჳსითა დააფუძნა სოფელი და განჰმზადნა ცანი გონიერებით." ეს სიბრძნე და გონიერება არის უფალი: бэ-хокма ებრაულად იგივე რასაც იოანე ამბობს დასაწყისში: " 3. ყოველივე მის მიერ შეიქმნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქმნა, რაოდენი-რაჲ იქმნა" , ე.ი. როგორც ერთერთი ებრაელი მკვლევარი წერს ( და იყენებს არაქრისტიანულ, არამედ ებრაულ აზრებს, აქ კი გამორიცხულია ეკლესიის დომანინატი აზრი და ა.შ.) : "Правитель описан как имеющий происхождение или существующий "от века". В Притчах 8:22-23 эта фраза используется, чтобы описать вечность, предшествовавшую сотворению мира. Поэтому Мессия, который произойдёт из Вифлеема, существует целую вечность" http://tikvaisrael.com/art_rabtolk.html ხოლო სრულ შეჯერებას ამის შესახებ აქ ნახავ: http://www.sophia.orthodoxy.ru/magazine/20051/sophia.htm სადაც სჩანს, რომ ამ მუხლებში იგულისხმება "სიბრძნე ღვთისა" და ის თანაარსებულია მუდამ ღმერთთან, რადგან სიბრძნე მას არასოდეს აკლდა ან განშორებია, და ა.შ. ანუ თავიდან სანამ მის გზათა დასაბამი იქნებოდა უკვე დამტკიცებული, რაც რათქმაუნდა მხოლოდ მარადიულობას ნიშნავს... მგონი ეს იყო ის პასუხი , რაც გაინტერესებდა... ციტატა ეს დაპირისპირება მოციქულებს შორის საინტერესოა, გამოდის არ ეთანხმებოდნენ ერთმანეთს იმაში თუ რასაც ქადაგებდნენ... ახლა დაპირისპირება ადამიანური მომენტია და ხშირად ხდებოდა, როგორც მოციქულებში ისე ნებისმიერ დაცემის შემდგომ ნებისმიერ ადამიანურ საზოგადოებაში, ისე რომ ჩვენ ვიცნობთ ბევრ წმიდა მამას, რომლებიც პიროვნულად ერთმანეთს აკრიტიკებდნენ, მაგრამ სწავლებით ერთს ასწავლიდნენ, ამ შემთხვევაში პეტრესა და პავლეს აზრები რამოდენიმეჯერ გაიყო , ეს იყო საკითხი წინადაუცვეთლები და წინადაცვეთილები ეკლესიაში და ა.შ. სხვაგან პავლეს სხვა მოციქულთანაც მოსდის უთანხმოება და ა.შ. ბოლოში ეკლესიის კრება არკვევს საბოლოო განაჩენს, ანუ დაპირისპირება ადამიანურია, ჭეშმარიტება ღვთიური და ის ეკლესიის კრებსითობაში გამოიხატება... რაც შეეხება იერუსალიმის კრების მნიშვნელობას და პეტრეს პოზიციას, ამაზე შეიძლება ცალკე ეკლესიის ისტორიის თემაში ვისაუბროთ ![]() ზოგადად კი პეტრეს იმისათვის რომ წინადაცვეთა უცილობლად არ მიეჩნია ნათლისღებისათვის გამოცხადება დასჭირდა და კორნელიუსის მოქცევაც, და მხოლოდ მერე თქვა: "47. მაშინ პეტრემ თქვა: ვინ აუკრძალავს წყლით ნათლისღებას ამათ, ჩვენსავით რომ მიიღეს სული წმიდა?" აი ეს უკვე პავლეს პოზიციაა, ანუ ეკლესიის პოზიცია რაც იქნა კიდეც კრებით გამყარებული... ამაზე კარგადაა აქ ნაწერი: თავი 11 , საქმე მოციქულთა: http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/saqme-11.htm იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#272
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ახ, არ ვიყავი ეს დღეები და აუცილებლად შევეცდები ვუპასუხოთ ![]() ოღონდ შემდეგომში თუკი ეს კითხვა-მიგება გადაიზრდება კამათში, მაშინ ცალკე თემაც გავხსნათ ![]() უცილობლად წმ. სამების მეორე წევრზე. ძე ღმერთზე აი ჩემი პასუხი, რომელიც PM-ი თ მოგწერე 22. უფალმან დამამტკიცა მე დასაბამად გზათა მისთა. საქმეთა შინა მისთა უწინარეს დასაბამისა დამამტკიცა მე, გასაგებია საითკენაც უმიზნებ, გინდა გითხრა, რომ ეს უფალია იესო, და შენ მერე მეტყვი ნახე თურმე დასაბამდე არ ყოფილაო რასელისტების უბადრუკი ფანდებია ეგ თუ მაქეთკენ მიგყავს საუბარი, თავიდანვე გირჩევ არ ღირს ახლა მაინც პასუხი... მოდი შევაჯეროთ ამ ლამაზი თავის 22-30 მუხლები Господь имел (дословно создал) меня.... აქ რათქმაუნდა იგულისხმება უფალი იესო, ... იხარეთ; კაიროსი! მადლობ KAIROS პასუხისათვის. ძალიან გამახარა თქვენმა პასუხმა. მანამ აქ დაწერდით თქვენს პასუხს, პირად შეტყობინებაშიც მოგწერეთ , რომ მე მხოლოდ ის გკითხეთ თუ ვიზეა იგავნის 8 თავის 22 მუხლში. თქვენ რატომღაც, მოვლენებს გაუსწარით და ნაჩქარევი დასკვნები გააკეთეთ თითქოს და ვინმეების უბადრუკ ილეთებს ვიყენებდე და ამის მეშვეობით სადღაც ვუმიზნებდე რაც თქვენ იფიქრეთ. არა, საქმე სულ სხვა რამეშია. იმედია, სხვა დროს გაითვალისწნებთ და მხოლოდ ჩემს შეკითხვებს გასცემთ პასუხებს თუ კი გექნებათ ამის სურვილი და შესაძლებლობაც. იგავნის მე-8 თავის 22-რე მუხლზე ყველა სარწმუნოება სხვადასხვა ნაირ განმარტებებს იძლევა, მათ შორის მართლმადიდებელი ეკლესიაც, კათოლიკურიც და ასე შემდეგ. ამ მოხლში ჩაწერილ სიტყვებს ყველა თავისებურ ინტერპრეტირებას უკეთებს. გამომდინარე იქიდან, თუ რანაირად აღიქვამენ მთლიან ბიბლიაში ჩაწერილ სიტყვებს, ფრაზებს თუ თავებს. ამაზე მოგვიანებით ვიმსჯელებ მათთან ვისაც ამის სურვილი და მოკრძალებული მანერა ექნება (ვგულისხმობ რომ ეს გააკეთოს აგრესიის გარეშე). იგავის რვის ოცდაურში ჩაწერილი სიტყვების განმარტებამდე სანამ ვიმსჯელებდეთ, სურვილი მაქვს ვინმემ (ვისაც ეს საკითხი შესწავლილი და გულდასმით აქვს გამოკვლეული), მითხრას თუ რა წერია იგავნის 8:22-ში. საკითხისადმი ასეთი მიდგომის მიზეზი ის გახლავთ, რომ ამ მუხლს არა თუ სხვადასხვა სახით განმარტავენ, არამედ, ამ მუხლს სხვადასხვა აზრით თარგმნიან ბიბლიებში. ვიმეორებ, სხვა და სხვა აზრით და მნიშვნელობის მატარებელი სიტყვებით. ზოგი ქართული ბიბლია იგავნის 8:22-ს ისე თარგმნის როგორც თქვენ თქვით: "უფალმან დამამტკიცა"-ს მნიშვნელობით. ზოგი ქართული ბიბლია, კი: "უფალმა შემიძინა"-დ თარგმნის. უფრო მეტიც, ზოგი ქართული თარგმანი კი: "უფალმან აღმაგო"-დ. პირადად თქვენს მიერ მოყვანილ რუსულ ენოვან თარგმანში თავად აღნიშნედ რომ (სიტყვა სიტყვით შემქმნაო). ახლა კი, ყოველგვარი ინტერპრეტირების გარეშე, შეგიძლია მითხრა KAIROS სინამდვილეში რა წერის იგავების 8:22-ში? გთხოვ ჩემს შეკითხვას გაეცი მოკლე და კონკრეტული პასუხი თუ გსურს. მადლობ მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#273
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა создал დაიჭირააა ![]() პირველი შესწორება ![]() ციტატა ათ შორის მართლმადიდებელი ეკლესიაც, კათოლიკურიც სამების გაგებაში ამ ორ ეკლესიას ერთი აზრი აქვს, ფილიოქვეს გარდა, აქ კი ძე ღმერთზეა საუბარი ![]() ახლა ეს მომთხოვნი პოსტები არ გინდა რა ![]() იმის გარეშე დამიწერე, ასე დამიწერე, ვინმემ დამიწეროს, რა იყო რა მოთხოვნებს გვიყენებ? ისე დაგიწერ, როგორც მომესურვება, რადგან თუკი მამებით გავამყარე ჩემი აზრი, ეს არ ნიშნავს , რომ თემას ვუხვევ. მე როგორც მართლმადიდებელი ქრისტიანი ვეთანხმები ძველ ქართულ თარგმანს და გიწერ, რომ ამას წერს სწორედ ![]() ციტატა 22. უფალმან დამამტკიცა მე დასაბამად გზათა მისთა. საქმეთა შინა მისთა უწინარეს დასაბამისა დამამტკიცა მე, ჩვენთვის ეს დამამტკიცა, პრობლემა არაა ![]() თქვი ახლა გახსნილად რა გინდა ? ![]() ხო კაი ვუპასუხებ მაინც ![]() მოკლედ სექტანტებს უნდათ, რომ აქ აჩვენონ, რომ ძე ღმერთი შექმნილია, ნუ ახლა ეს როგორაა ეს სხვა თემაა და ეგ შემდეგ: ეს ტერმინი გამოიყენება ბევრ თარგმანში, მაგრამ ბევრ ( უფრორე ძველ ქართულ, ლათინურ, ბერძნულში) უფრო "დამტკიცება" ვნახოთ: 22. O Senhor me criou, como primícia de suas obras, desde o princípio, antes do começo da terra. ეს პორტუგალიურია The LORD begot me, the first-born of his ways, the forerunner of his prodigies of long ago;. ასეა გერმანულად: 22 Der Herr hat mich geschaffen im Anfang seiner Wege, / vor seinen Werken in der Urzeit; ახლა ბერძნულად: 22kurios ektisen me archn odwn autou eis erga autou to create ἔκτισας ἔκτισεν ἐκτίσθη ἐκτίσθησαν ἔκτισται κτίσαντα κτίσαντι κτίσαντος κτίσας κτίσῃ κτισθέντα κτισθέντες Probably akin to ktaomai (through the idea of proprietorship of the manufacturer); to fabricate, i.e. Found (form originally) -- create, Creator, make. აქ სულ "შექმნა" წერია ლათინური: 22 Dominus possedit me in initio viarum suarum, antequam quidquam faceret a principio; აქ კი possĭdĕo ლათ; possĭdĕo, possĭdes, possedi, possessum, possĭdēre ნიშნავს სწორედ იმას რასაც ქართულად: "დამამტკიცა" გავაგრძელებ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#274
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
ჩვენთვის ეს დამამტკიცა, პრობლემა არაა ![]() თქვი ახლა გახსნილად რა გინდა ? ![]() შეიძლება, მაგრამ ბიბლიური პასაჟია და მისი იგნორირება არ შეიძლება ![]() მეც მაინტერესებს, ესეგი უფალმა შექმნა თავისი ქმნილებების დასაწყისშიო... ნეტა ვინაა ნაგულისხმევი? ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#275
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
რატომღაც თავს ხომ არ არიდებ კონკრეტულად მიპასუხო რა წერია იგავნის 8:22 სინამდვილეში?
დაიჭირააა ![]() პირველი შესწორება ![]() სამების გაგებაში ამ ორ ეკლესიას ერთი აზრი აქვს, ფილიოქვეს გარდა, აქ კი ძე ღმერთზეა საუბარი ![]() ახლა ეს მომთხოვნი პოსტები არ გინდა რა ![]() იმის გარეშე დამიწერე, ასე დამიწერე, ვინმემ დამიწეროს, რა იყო რა მოთხოვნებს გვიყენებ? ისე დაგიწერ, როგორც მომესურვება, რადგან თუკი მამებით გავამყარე ჩემი აზრი, ეს არ ნიშნავს , რომ თემას ვუხვევ. მე როგორც მართლმადიდებელი ქრისტიანი ვეთანხმები ძველ ქართულ თარგმანს და გიწერ, რომ ამას წერს სწორედ ![]() ჩვენთვის ეს დამამტკიცა, პრობლემა არაა ![]() თქვი ახლა გახსნილად რა გინდა ? ![]() KAIROS მომყავს იგავნის 8:22-რე მუხლში ჩაწერილი სიტყვები რამოდენიმე ქართული ბიბლიებიდან. შეგიძლიათ ერთერთზე მიმითითოთ თუ რომელია თქვენი აზრით სწორი თარგმანი. იქნებ კონკრეტულად მიმითითოთ რომელი თარგმანი მიგაჩნიათ სწორი. ეს დაგეხმარებათ (კეთილი გაგებით ვამბობ) ჩემს შეკითხვას მოკლე და კონკრეტული პასუხი გასცეთ რასაც დასაწყისშივე გთხოვ. "უფალმან დამამტკიცა მე" - მცხეთური ხელნაწერის მიხედვით. "უფალმა შემიძინა" - 1984 წლის საპატრიარქოს ლოცვა კურთხევით გამოცემულ თანამედროვე ქართული თარგმანის მიხედვით. "უფალმან აღმაგო მე" - 1884 წელს ბიბლიის ორტომეულად გამოცემული თარგმანის მიხედვით. "იეჰოვამ შემქმნა მე" - ახალი ქვეყნიერების თარგმანის მიხედვით. "უფალმა შემქმნა მე" - სეპტუაგინტის თარგმანის მიხედვით. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#276
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
დავწერე პასუხი, მოითმინე ცოტა კაცო
![]() ჩვენთვის არცერთი მაქაური ტერმინი დიდ პრობლემას არ წარმოადგენს , გვაქვს ყველაზე განმარტება, უფრორე კი მისაღები ჩემთვის არის "დამამტკიცა" ლათინურადაც მასეა ![]() ციტატა მეც მაინტერესებს, ესეგი უფალმა შექმნა თავისი ქმნილებების დასაწყისშიო... ნეტა ვინაა ნაგულისხმევი? მორჩი შენ პროვოკაციებს ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#277
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ესე იგი, თქვენ ამბობთ რომ, იგავის 8:22-ში ჩაწერილის ქართული თარგმანია "უფალმა დამამტკიცა"?
შეგიძლია მოკლედ თქვა? ინტერპრეტირებას არ გთხოვ ამ ეტამზე. მივალთ მაქამდე თუ დამაინტერესდება ეგ. რომელი თარგმანი გადმოსცემს ზუსტად იგავების 8:22-ში ჩაწერილს? თუ ნამეტანი რთულ შეკითხვას გისვამ? -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Lashab |
![]()
პოსტი
#278
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
მორჩი შენ პროვოკაციებს ![]() ![]() ![]() და მერე - რა იგულისხმება დაწერე ზუსტად ![]() კაი გავედი ხვალ შემოგიერთდებით ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#279
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ახლა მაინც პასუხი... მოდი შევაჯეროთ ამ ლამაზი თავის 22-30 მუხლები Господь имел (дословно создал) меня началом пути Своего, კაიროსი! მომყავს იგავნის 8:22-რე მუხლში ჩაწერილი სიტყვები რამოდენიმე ქართული ბიბლიებიდან. შეგიძლიათ ერთერთზე მიმითითოთ თუ რომელია თქვენი აზრით სწორი თარგმანი. იქნებ კონკრეტულად მიმითითოთ რომელი თარგმანი მიგაჩნიათ სწორი. ეს დაგეხმარებათ (კეთილი გაგებით ვამბობ) ჩემს შეკითხვას მოკლე და კონკრეტული პასუხი გასცეთ რასაც დასაწყისშივე გთხოვ. "უფალმან დამამტკიცა მე" - მცხეთური ხელნაწერის მიხედვით. "უფალმა შემიძინა" - 1984 წლის საპატრიარქოს ლოცვა კურთხევით გამოცემულ თანამედროვე ქართული თარგმანის მიხედვით. "უფალმან აღმაგო მე" - 1884 წელს ბიბლიის ორტომეულად გამოცემული თარგმანის მიხედვით. "იეჰოვამ შემქმნა მე" - ახალი ქვეყნიერების თარგმანის მიხედვით. "უფალმა შემქმნა მე" - სეპტუაგინტის თარგმანის მიხედვით. პირადად თქვენს მიერ მოყვანილ რუსულ ენოვან თარგმანში თავად აღნიშნედ რომ (სიტყვა სიტყვით შემქმნაო). ვეღარ გავერკვიე რას ამბობთ, ხან ამბობთ შემქმნაო ხან დამაფუძნაო, ხან შემიძინაო და ხან სხვა... შეგიძლია მოკლედ თქვა? თუ ძნელია? თუ არ შეგიძლია პასუხი გამცე მოკლედ და კონკრეტულად არაა პრობლემა. ამ მუხლის ინტერპრეტირებას არ გთხოვ. ველი შენს პასუხს ჩემს შეკითხვაზე: რომელი თარგმანი გადმოსცემს ზუსტად იგავების 8:22-ში ჩაწერილს? არსად არ ვჩქარობ გელოდებით -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#280
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა შეგიძლია მოკლედ თქვა? თუ ძნელია? თუ არ შეგიძლია პასუხი გამცე მოკლედ და კონკრეტულად არაა პრობლემა. ამ მუხლის ინტერპრეტირებას არ გთხოვ. თქვენს პოსტებს გადავიყვანთ სხვა თემაში, რადგან აქ უკვე კამათის სფეროა... და ცალკეა განსახილავი, როგორც სხვა ბევრი ციტატა, რომელიც სხვადასხვა აღმსარებლობის მიერ სხვადასხვანაირად გაიგება ან სხვადასხვანაირად განიმარტება.. აქ კი მხოლოდ მოკლედ კითხვა-პასუხის თემაა. და კიდევასეთი რამეები არ გინდა, ძნელია, არ შეგიძლია, და ეს ზედმეტი გაფერადება- გადიდებებიც ზედმეტია, ნამდვილად არ გვაკლია თვალს, საკმარისია ხაზი გაუსვა, აი ის თემა სადაც მაგ თემაზე გავაგრძელებთ კამათს, ოღონდ უფრო მშვიდად ![]() იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 05:56 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი