![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#281
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
თქვენს პოსტებს გადავიყვანთ სხვა თემაში, რადგან აქ უკვე კამათის სფეროა... და ცალკეა განსახილავი, როგორც სხვა ბევრი ციტატა, რომელიც სხვადასხვა აღმსარებლობის მიერ სხვადასხვანაირად გაიგება ან სხვადასხვანაირად განიმარტება.. აქ კი მხოლოდ მოკლედ კითხვა-პასუხის თემაა. და კიდევასეთი რამეები არ გინდა, ძნელია, არ შეგიძლია, და ეს ზედმეტი გაფერადება- გადიდებებიც ზედმეტია, ნამდვილად არ გვაკლია თვალს, საკმარისია ხაზი გაუსვა, აი ის თემა სადაც მაგ თემაზე გავაგრძელებთ კამათს, ოღონდ უფრო მშვიდად ![]() კაიროსი! ციტატა(KAIROS @ Jan 16 2009, 12:07 AM) ახლა მაინც პასუხი... მოდი შევაჯეროთ ამ ლამაზი თავის 22-30 მუხლები Господь имел (дословно создал) меня началом пути Своего, კაიროსი! ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? მომყავს იგავნის 8:22-რე მუხლში ჩაწერილი სიტყვები რამოდენიმე ქართული ბიბლიებიდან. შეგიძლიათ ერთერთზე მიმითითოთ თუ რომელია თქვენი აზრით სწორი თარგმანი. იქნებ კონკრეტულად მიმითითოთ რომელი თარგმანი მიგაჩნიათ სწორი. ეს დაგეხმარებათ (კეთილი გაგებით ვამბობ) ჩემს შეკითხვას მოკლე და კონკრეტული პასუხი გასცეთ რასაც დასაწყისშივე გთხოვ. "უფალმან დამამტკიცა მე" - მცხეთური ხელნაწერის მიხედვით. "უფალმა შემიძინა" - 1984 წლის საპატრიარქოს ლოცვა კურთხევით გამოცემულ თანამედროვე ქართული თარგმანის მიხედვით. "უფალმან აღმაგო მე" - 1884 წელს ბიბლიის ორტომეულად გამოცემული თარგმანის მიხედვით. "იეჰოვამ შემქმნა მე" - ახალი ქვეყნიერების თარგმანის მიხედვით. "უფალმა შემქმნა მე" - სეპტუაგინტის თარგმანის მიხედვით. პირადად თქვენს მიერ მოყვანილ რუსულ ენოვან თარგმანში თავად აღნიშნედ რომ (სიტყვა სიტყვით შემქმნაო). ვეღარ გავერკვიე რას ამბობთ, ხან ამბობთ შემქმნაო ხან დამაფუძნაო, ხან შემიძინაო და ხან სხვა... შეგიძლია პასუხი გასცე ჩემს შეკითხვას მოკლედ და კონკრეტულად ? ამ მუხლის ინტერპრეტირებას არ გთხოვ. ველი შენს პასუხს ჩემს შეკითხვაზე: რომელი თარგმანი გადმოსცემს ზუსტად იგავების 8:22-ში ჩაწერილს? არსად არ ვჩქარობ გელოდებით ვხარობ და იხარე თავადაც მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#282
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
კაცო გვეტკინა თვალები !!!
რასაა რომ ადიდებ და აფერადებ? ციტატა дословно создал ეგ რუსულ ტექსტში არ წერია, ერთერთის მინაწერი იყო და შემთხვევით გადმომყვა, თუმცა მაგ ყველაფერზე წადი ლინკზე და იქ ნახავ ![]() თემა გადატანილია და აქ გავაგრძელოთთქო http://church.ge/index.php?showtopic=5747 დამშვიდდი, დაწყნარდი, შეეშვი ამ ტონს, ამ ფერებს და სიმუქეებს და საუბარს ახალ თემაში გავაგრძელებ, მოდერატორს კი ვთხოვ წაშალოს სხვა თემაში გადატანილი კამათები. იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#283
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
კაცო გვეტკინა თვალები !!! რასაა რომ ადიდებ და აფერადებ? ეგ რუსულ ტექსტში არ წერია, ერთერთის მინაწერი იყო და შემთხვევით გადმომყვა, თუმცა მაგ ყველაფერზე წადი ლინკზე და იქ ნახავ ![]() თემა გადატანილია და აქ გავაგრძელოთთქო http://church.ge/index.php?showtopic=5747 დამშვიდდი, დაწყნარდი, შეეშვი ამ ტონს, ამ ფერებს და სიმუქეებს და საუბარს ახალ თემაში გავაგრძელებ, მოდერატორს კი ვთხოვ წაშალოს სხვა თემაში გადატანილი კამათები. იხარე; კაიროსი! გამარჯობა კაიროს ![]() რომ იცოდე რატომ მეღიმება, მეტყოდი მართალი ხარო. რა იყო რომ ამდენი ამბავი ატეხე? გავაფერადებ ტექსტს თუ გავადიდებ ამის სრული უფლება მაქვს ისევე როგორც ფორუმის სხვა მომხმარებლებს. მიზეზი იმისა თუ რატომ გავაფერადე და გავადიდე ჩემი შეკითხვა გახლავს ის რომ, ამ თემაში სადაც შეკითხვა დავსვი და გთხოვე მოკლე და კონკრეტული პასუხი გაგეცა და არ გადაგეზარდა ამხელა დავიდარაბაში, პირიქით მოიქეცი. აი რა დაგიწერე იმ პოსტში რამაც შენი მხრიდან ცხელი რეაგირება მოყვა: ველი შენს პასუხს ჩემს შეკითხვაზე: რომელი თარგმანი გადმოსცემს ზუსტად იგავების 8:22-ში ჩაწერილს? არსად არ ვჩქარობ გელოდებით მემგონი გახსოვს რამდენჯერ გთხოვე მოკლედ გაგეცა პასუხი და არ აგერიდებინა თავი. იმდენი გააკეთე რომ ჩემს შეკითხვას თავიც აარიდე და კამათში გადაიყვანე შენივე მსუქანი პოსტებით. ნება შენია. შენი მხრიდან ასეთი მოქმედება მნიშვნელოვან რამეზე მიუთითებს. იხარე,მართლა იხარე მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
Genesis |
![]()
პოსტი
#284
|
მივაფსი კრემლს ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,902 რეგისტრ.: 11-November 07 მდებარ.: mtskheta წევრი № 3,150 ![]() |
ზემოთ იყო პეტრე-პავლეს კონფლიქტი მოყვანილი...
მიღებულია რომ მოცქულები არ ცდებოდნენ... არ ცდბოდნენ მას მერე რაც სულიწმინდა გადმოევლინა მათზე 50ობის დღესასწაულზე... უფრო ადრე მათ შეცდომებს ჰყავდა მამხილებელი... ყოვლადმართალი ქრისტე. შემდგომ როცა ქრისტე ამაღლდა არავინ ყოფილა ისეთი რომ ემხილებინა ![]() ერთი რამ მაინტერესებს, სულიწმინდა ქრისტეს სანაცვლოდ მოვიდა ნუგეშისმცემლად... ნუგეშის მცემელი შეუძლებელია აღემატებოდეს ქრისტეს... იმ ლოგიკით რომ სულიწმინდა ქრისტეს მოსვლამდეა ნუგეშისმცემელი. ხოდა თუ ქრისტეს გვერდზე ცდებოდნენ მოწაფეები... რა ლოგიკისგან მოკლებულია რომ სულიწმინდის ფონზეც უშვებდნენ შეცდომებს... იმედია ამ ლოგიკას სუბიექტურ ფანატიზმს არ დაუპირისპირებს ვინმე... და ჩემი ანტიკლერიკარობის იარლიყით არ შემოიფარგლება პასუხში ![]() -------------------- ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა... |
Lashab |
![]()
პოსტი
#285
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
გენესის და კაიროს ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ, ესეგი იაკობი ცდება?
10. რადგან ვინც იცავს მთელ რჯულს და მხოლოდ ერთში სცოდავს, ყველაფერში შემცოდეა, (იაკობი 2:10) ![]() ![]() თუ იაკობი არ ცდება, გამოდის ვინც ერთ რამეში ცდება ყველაფერში შემცოდეა და მაშინ რაღას ქადაგებს? მოწაფეები იესოსი ცდებოდნენ, რადგან მოწაფეები იყვნენ... მაგრამ მერე დამოძღვრა დაიწყეს და შეცდომის უფლება არ ჰქონდათ... პავლე ამბობს "თვალთმაქცობდა", პეტრეს რაღაცა მარტივი კი არ შეეშალა, სერიოზულად "სხვა გზაზე იდგა"... ასე გამოდის... არ ვიცი, მე ასე მესმის... -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
Genesis |
![]()
პოსტი
#286
|
მივაფსი კრემლს ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,902 რეგისტრ.: 11-November 07 მდებარ.: mtskheta წევრი № 3,150 ![]() |
გენესის და კაიროს ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ, ესეგი იაკობი ცდება? 10. რადგან ვინც იცავს მთელ რჯულს და მხოლოდ ერთში სცოდავს, ყველაფერში შემცოდეა, (იაკობი 2:10) ![]() ![]() თუ იაკობი არ ცდება, გამოდის ვინც ერთ რამეში ცდება ყველაფერში შემცოდეა და მაშინ რაღას ქადაგებს? მოწაფეები იესოსი ცდებოდნენ, რადგან მოწაფეები იყვნენ... მაგრამ მერე დამოძღვრა დაიწყეს და შეცდომის უფლება არ ჰქონდათ... პავლე ამბობს "თვალთმაქცობდა", პეტრეს რაღაცა მარტივი კი არ შეეშალა, სერიოზულად "სხვა გზაზე იდგა"... ასე გამოდის... არ ვიცი, მე ასე მესმის... იაკობის წერილი ზედმეტად მიმაჩნია სახარებაში ![]() ეგ კაი ძალზედ არაქრისტიანი რაბინივით წერს ![]() -------------------- ღმერთმა ყველაფერი იცის...
ადამიანმა კი უკეთ იცის, თუ რა იცის ღმერთმა... |
Lashab |
![]()
პოსტი
#287
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
იაკობის წერილი ზედმეტად მიმაჩნია სახარებაში ![]() ეგ კაი ძალზედ არაქრისტიანი რაბინივით წერს ![]() ![]() ისე, რაღაც წიგნი ყოფილა გამოსული, ავტორი ამტკიცებს პავლე რომაელთა შპიონი იყოო ![]() ![]() ![]() http://www.wtvynews4.com/community/headlines/35153224.html აქ წერია ყველაფერი ამაზე ![]() “Operation Messiah: St. Paul, Roman Intelligence and the Birth of Christianity,” - წიგნს ესე ჰქვია... ჰოდა ეხლა სერიოზულად, ჩემი შეკითხვა კვლავ შეკითხვად რჩება, იმედია ვინმე დაიცავს მოციქულებს და გამომეხმაურება ![]() ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#288
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ვინმე დაიცავს მოციქულებს და გამომეხმაურება მოციქულებს დაცვა არ სჭირდება, არამედ შენს ცრუიდეებს დამარცხება ![]() ხომ არის შესაბამისი თემა? თუ იქ გადატვირთულები ვართ, გახსენი ცალკე თემები და იქ ვისაუბროთ, აქ მოკლე კითხვა-პასუხის თემაა და არა ხანგძლივი კამათის... დაარქვი თემას "ლაშაბიზმი" ![]() ![]() და იქვე ვისაუბროთ, თორემ დაგსდევთ შენ და მოყვასს ათას ადგილას და მიოფებთ თემებს ![]() აბა იხარე და აქ კამათი აღარ იყოს ![]() კაიროსი! პ.ს. ციტატა პოსტი #283 მოდერ ამ პოსტზე მე მივწერე, რომ გვერდით არის თემაში თქო და ჩემი გამოხმარუება წაშლილია, ეს პოსტი არა, რატომ? ხომ წერია მაგაზე პასუხი ზემოთ? -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
Lashab |
![]()
პოსტი
#289
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
კაიროს ეგ ყველაფერი კარგი
![]() ეს თემაც ამაზეა... თემიდან რატომ მაგდებ? ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
loen |
![]()
პოსტი
#290
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 25-September 08 წევრი № 5,722 ![]() |
ციტატა მითხრას თუ რა წერია იგავნის 8:22-ში მოყვასი. არ სჭირდება იგავების 8:22-ს დიდი ფილოსოფია. თუ წაიკითხავ მთლიანად მე-8-ე თავს ნათლად სჩანს რომ ლაპარაკია სიბრძნეზე, ღმერთის სიბრძნეზე, და არ იესო ქრისტეზე. ლაპარაკია მამის, ძისა და სული წმინდას სიბრძნეზე. ჩემს ბიბლიაში ასე წერია ეს მუხლი: "...უფალს ვყავდი მე თავისი გზის სათავეში, თავის ქმნილებებამდე, იმ ჟამითვე...". და აქ რომ სიბრძნეზეა ლაპარაკი ჩანს მე-12-ე მუხლიდან: "...მე, სიბრძნე, ვმკვიდრობ გონიერებასთან და განსჯის ცოდნას ვპოვებ..." აქედან 36-ე მუხლის ჩათვლით სიბრძნე ლაპარაკობს, ღმერთის სიბრძნე და არა ადამიანის სიბრძნე. ციტატა მიღებულია რომ მოცქულები არ ცდებოდნენ... არ ცდბოდნენ მას მერე რაც სულიწმინდა გადმოევლინა მათზე 50ობის დღესასწაულზე... ეს არა სწორად არის მიღებული, რადგან იოანე მოციქულის პირველ წერილში წერია: "...თუ ვამბობთ, რომ არა გვაქვს ცოდვა, საკუთარ თავს ვატყუებთ და ჭეშმარიტება არ არის ჩვენში. თუ ვაღიარებთ ჩვენს ცოდვებს, მაშინ ის, სარწმუნო და მართალი, მოგვიტევებს ცოდვებს და განგვწმენდს ყოველგვარი უკეთურებისაგან. თუ ვამბობთ, რომ არ შეგვიცოდავს, ცრუდ ვსახავთ მას და მისი სიტყვა არ არის ჩვენში..." ეს დაიწერა სული წმინდის გადმოსვლის შემდეგ და მოციქული წერს ამას. ასე რომ მოციქულებიც სცოდავდნენ, როგორც ყველა ჩვეულებრივი ადამიანი. და ეს იმას არ ნიშნავს რომ სული წმინდა არ იყო მათზე. ერთია სული წმინდამ გამხილოს და სხვაა დაუჯერო მას. თქვენს მოყვანილ მაგალითში პავლემ სული წმინდით ამხილა პეტრე და პეტრე დაემორჩილა მას. იყო ქრისტიანი არ ნიშნავს იყო უნაკლო და სრულყოფილი, პირიქით ქრისტიანი იმიტომ ხდება ადამინი, რომ ის აღიარებს, რომ ცოდვილია და არაფერი შეუძლია, რომ გამოასწოროს თავისი თავი და ერწმუნება ერთადერთ ხსნას, რომელიც ღმერთისგან არის იესო ქრისტეში. სიყვარულით. loen. -------------------- "... თუ შენი ბაგით აღიარებ, რომ იესო უფალია, და შენი გულით ირწმუნებ, რომ ღმერთმა აღადგინა იგი მკვდრეთით, გადარჩები." (რომაელთა 10:9)
|
Iona |
![]()
პოსტი
#291
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა კაიროს ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ ვიკითხე: პეტრე რომ ცდება, და თვალთმაქცობს, დასაშვებია? იაკობი წერს ვინც ერთ რამეში სცოდავს ყველაფერში სცოდავსო... ეგ რჯული ხო გაუქმდა, უფრო ს |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#292
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პეტრე რომ ცდება, და თვალთმაქცობს, დასაშვებია? ყველა ცდება ![]() თვალთმაქცობას ნუ გამოეკიდები, ეგ პავლეს აზრი იყო, შეურაცხყოფა არ მიუყენებია, ამხილა თვალთმაქცობა კი არა და ქრისტე სამჯერ უარყო ![]() ციტატა იაკობი წერს ვინც ერთ რამეში სცოდავს ყველაფერში სცოდავსო.. ამ შემთხვევაში არია საუბარი, რომ პეტრე რომ დარჩენილიყო თავის მოძღვრებით შეცდომაში უცილობლად ყველაფერში შეცდომილი იქნებოდა... აქაა ეკლესიის ძირითად მოძღვრებებზე საუბარი და არა დეტალებზე, ნახე ჩემი თემა კერძო აზრების შესახებ, ბევრს ქონდა თავისი კერძო აზრი, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ ყველაფერში ცდებოდნენ, მთავარია უმთავრეს მრწამსში გადმოცემულ სწავლებაში არ ცდებოდეს... და კი არ გაგდებ, უბრალოდ ვიცი, რომ მცირე პასუხი არ დაგაკმაყოფილებს, მეძიებელი კაცი ხარ და ამიტომ გითხარი შენი თემა გახსენი და ყველა იმ ეჭვებს მოუყარე თავითქო... იმედია ეჭვი ტერმინი მისაღებია, რადგან არცერთ კონფესიას არ აკუთვნებ თავს და ძიების პერიოდში ხარ... იხარე; კაიროსი! ციტატა სიბრძნეზე, ღმერთის სიბრძნეზე, და არ იესო ქრისტეზე. ურევ შენც ![]() ![]() ![]() ციტატა ადამიანის სიბრძნე. ეგ რა შუაშია? ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#293
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
KAIROS
გამარჯობა. იგავნის 8 თავის 22-რე მუხლზე შენ თქვი რომ ყველა თარგმანი ზისტიაო ანუ სწორად გადმოსცემს ებრაული ზმნა კანანის მნიშვნელობასო. და რომ ურთიერთსაწინააღმდეგო აზრს კი არ გადმოსცემსო, უბრალოდ განსხვავებულიაო. ვხედავ რომ ხარ მიკერძოებული და ფაქტების დამახინჯებას ცდილობ. რაც სამწუხაროა და გულდასაწყვეტიც. თუ რატომ ცდილობ ამ სახით წარმართო მსჯელობა პირადად ჩემსთვის გასაგებია. ნათელია რომ, იმ შემთხვევაში, თუ კი შენ იტყვი იმას რასაც რეალურად ფაქტები წარმოგვიდგენენ, მაშინ დიდი წინააღმდეგობს წინაშე აღმოჩნდები, და მესმის ეს. მიუხედავად ამისა, მე არ დავფარავ სიმართლეს და ვიტყვი. შენ ზემოთ შენს "მსჯელობებში" იგავნის 8:22-ში ნათქვამ სიტყვებზე, შენი ინტერპრეტაციების მართებულობის დასამტკიცემლად მოგყავს, ქართული, პორტუგალიური, გერმანული, ლათინური , ინგლისური, რუსული და ასე შემდეგ.. საქმე იმაშია რომ, იგავნის 8:22 თავდაპირველად არ დაწერილა იმ ენებზე რომელიც შენ მოიშველიე ზემოთ. ბიბლია დაიწერა ებრაულზე, არამეულზე (ებრაულის მონათესავე ენა) და ბერძნულზე. საყოველთაოდ ცნობილი ფაქტია, რომ ებრაულ ენაზე დაწერილი "ძველი აღთქმა" სულ პირველად ითარგმნა ბერძნულ ენაზე, დაახლოებით 72 ებრაელი სწავლულის მიერ (რომლებმაც ებრაული ენა იდეალურად იცოდნნე) დაახლოებით ძველი წელთაღრიცხვით 285-246 წელს. ებრაულ ენაზე დაწერილი "ძველი აღთმის" ამ ბერძნულ თარგმანს რომელსაც დღეს ეძახიან სეპტუაგინტას (LXX) იყენებდნენ ბერძნულ ენაზე მოლაპარაკე ეგვიპტეში მცხოვრები ებრაელები და ქრისტიანები. "ძველი აღთქმის" სხვა უძველესი თარგმანია სირიული ფეშიტა, რომელ თარგმანსაც სირიულ ენაზე მოლაპარაკე ქრისტიანები იყენებდნენ. სხვა ძველი თარგმანია ლათინური ვულგატა, რომელიც იერომის (Eusebius Hieronymus) მიერ გადაითარგმნა დაახლოებით ძ.წ. 383 წელს. (325 წელს შემდგარი ნიკეის პირველი კრების შემდეგ). ახლა მოდით მართლა ვიმსჯელოთ ვისაც გვსურს. როგორც დასაწყისშივე ავღნიშნე, მე არ მსურდა და არც ეხლა მსურს ბიბლიის ტექსტების განმარტება დავიწყო და კაიროსსაც ვთხოვე დასაწყისში, რომ უბრალოდ გაეცა პასუხი ჩემს შეკითხვაზე თუ რომელი თარგმანი გადმოსცემდა ზუსტ აზრს იგავნის 8:22-ში ჩაწერილი სიტყვებისა. კაიროსი პასუხობს რომ ყველა თარგმანი თურმე სწორია. რაც შეუძლებელია რომ ასე იყოს. ლაშაბ-მა საკმაოდ ნათლად წარმოადგინა იგავნის 8:22-ში გამოყენებული ებრაული სიტყვა "קנני " და აღნიშნა რომ "კანანი" თურმე მხოლოდ ერთ მნიშვნელობას არ ატარებს. ლაშაბ მსჯელობს და იმასაც ამბობს რომ მოდი და გაიგე ეხლა რა მნიშვნელობით გამოიყენება იგავების 8:22-ში კანანიო. მანამ სანამ რომელიმე რელიგიის მიერ ამა თუ იმ მუხლის ინტერპრეტირებას მოვისმენთ, აუცილებელია პირველ რიგში ვიცოდეთ თუ რა წერია თავად ამ მუხლში. იმის მაგივრად რომ რომელიმე რელიგიის ინტერპრეტაციების მოსმენით დავიბნეთ, სასურველი იქნებოდა გადაგვეხედა თუ რა მნიშვნელობით გადათარგმნეს ებრაული ენის ყველაზე უკეთ მცოდნე იმ 72 ადამიანმა რომლებმაც მთელი "ძველი აღთქმა" გადათარგმნეს ბერძნულ ენაზე ჯერ კიდევ მანამ სანამ ბიბლიის სხვა რომელიმე თარგმანი გამოჩნდებოდა. როგორ თარგმეს იგავნის 8:22 სეპტუაგინტის ძველ თარგმანში (LXX)? მოდით ერთად ვნახოთ: "უფალმა შემქმნა მე" - სეპტუაგინტა LXX (ძველი წ. დაახლოებით 280წ.) როგორ თარგმნის იგივე მუხლს სირიული ფეშიტა? "უფალმა შემქმნა მე" - სირიული ფეშიტა - მეხუთე საუკუნე. "უფალმა შემქმნა მე" - თარგუმი, არამეული ენა, მეხუთე საუკუნე. ამგვარად, იმის მაგივრად რომ უძველეს თარგმანებს როგორიცაა სეპტუაგინტა, სირიული ფეშიტა და თარგუმი გვერდი ავუაროთ, თვალი დავხუჭოთ ფაქტზე რომ ისინი ებრაულ ზმნა "კანანი"-ს თარგმნიან "უფალმა შემქმნა მე" და თანამედროვე ენებზე სამების მორწმუნე მთარგმენელების მიერ გაკეთებული პორტუგალიური, ან ლათინური თარგმანები მივიღოთ უტყუარ თარგმანებად - არ შეიძლება ობიექტურ მსჯელობად იქნეს მიღებული! თუმცა, ყველა თანამედროვე თარგმანები როდი ამახინჯებენ იგავების 8:22-ში ჩაწერილი სიტყვების მნიშვნელობას. მაგალითად: საერთაშორისო ინგლსურ ენაზე გამოქვეყნებული ბიბლები, რომელებიც თარგმნის მომზადებისას, ძირითად საფუძველს უძველესი სანდო მანუსკრიპტები წარმოადგენდნენ იგავნის 8:22-ს თარგმნიან ასე: "უფალმე შემქმნა მე". ასეთი თარგმანების მხოლოდ რამდენიმე ნიმუშს ახლავე მოვიყვან: "[უფალმა] ადონაიმ გამაკეთა (შემქმნა) მე" - The Complete Jewish Bible; მთლიანი იუდაური ბიბლია. (იუდეველებმა თუ არ იციან თუ რას ნიშნავს ებრაული სიტყვა "קנני " (კანანი) მაშინ ვინ იცის? ![]() "უფალმა შემქმნა მე" - The Bible in Basic English "უფალმა შემქმნა მე" - Good News Translation - Second Edition "უფალმა შემქმნა მე" - New Life Bible "უფალმა შემქმნა მე" - Holy Bible; Easy-to-Read Version "უფალმა შემქმნა მე" - Peshitta - Lamsa Translation "იეჰოვამ შემქმნა მე" - New World Translation ამრიგად, ბიბლიის თარგმანები, რომელიც ყველაზე უძველეს ხელნაწერებს ეეყრდნობიან, მართებულად თარგმნიან იგავნის 8:22-ში ჩაწერილ სიტყვებს როგორც: "უფალმა შემქმნა მე". იმის მაგივრად რომ, ამ საკითხებზე ვინმემ უსასრულოდ იდავოს თავისი სარწმუნოების მასწავლებლების ინტერპრეტაციებით, დამეთანხმებით რომ, იმ ებრაელებმა რომლებმაც ებრაულ ენაზე დაწერილი ბიბლია თარგმნეს ბერძნულ ენაზე (LXX) ყველაზე უკეთ იცოდნენ თუ რა მნიშვნელობით გამოიყენებოდა ებრაული სიტყვა "קנני " (კანანი) იგავნის 8:22-ში. ებრაული ენის ებრაელმა ენათმცოდნეობამ, ბერძნულ სეპტუაგინტაში, როგორც უკვე ავღნიშნე თარგმნეს ასე: "უფალმა შემქმნა მე" (ბერძნულად: "კირიოს ეკტიზენ [ἔκτισεν, შემქმნა] მი"). ახლა შესაძლოა კაიროსმა და იმ ადამიანებმა რომელებიც ბიბლიის სეპტუაგინტის, რომელიც ყველაზე პირველი თარგმანია ებრაული ბიბლიის ბერძნულ ენაზე,უარყოს. ერთი ისღა დარჩენიათ რომ თქვან: ეკტიზენ ანუ, "უფალმა შემქმნა მე" არ გულისხმობს შექმნასო. ეს მხოლოდ ერთადერთი (ინტერპრეტაციების მოშველიების გარეშე) გზაა თავის არასახარბიელო მდგომარეობიდან გამოსვლისათვის. მაშინ, რადგან ვიცი რომ ამას იტყვის კაიროსი, ან სხვები მაინც, იძულებული ვხდები დავასაბუთო რომ იგავების 8:22-ში გამოყენებული სიტყვა "ეკტიზენ" ნიშნავს "შექმნას" და არა სხვა რამეს. პირველ რიგში აი ოქსფორდის უნივერსიტეტის მიერ, ბერძნული ენის სპეციალისტების მიერ გადათარგმნილი სეპტუაგინტის ინგლისური თარგმანი. მას ბერძნულ სეპტუაგინტაში, იგავნის 8:22-ში ჩაწერილი "კირიოს ეკტიზენ მე" გადმოაქვს ინგლისურ ენაზე რომ ყველასათვის გასაგები იყოს თუ რა იგულისხმება ამ სიტყვებში. მასში ვკითხულობთ: "The Lord created me " ქართულად : "უფალმა შემქმნა მე". http://ccat.sas.upenn.edu/nets/edition/ მიუხედავად ამისა, კაიროსი ან სხვა, დარწმუნებული ვარ მაინც ეცდება იგივეს თქმას, რომ თითქოს ეკტიზენ არ ნიშნავს შექმნას. რადგან მე არც კაიროს ვთხოვდი ინტერპრეტაციებით თავის მართლებას და არც თავად ვიშველიებ რომელიმე სარწმუნოების მიერ ინტერპრეტაციებს ამ საკითხის დასასაბუთებლად, ერთადერთი გზა კაიროსის დასარწმუნებლად რომ ეკტიზენ ნიშნავს შექმნას არის ის რომ: ბიბლიის ტექსტში ვანახო ერთი მაგალითი მაინც, სადაც ბერძნული სიტყვა "ეკტიზენ" არის გამოყენებული და ნიშნავს შემქმნას. ნათელია, რომ ჩემს მიერ ზემოთ მოყვანილი ბერძნული სეპტუაგინტა, სირიული ფეშიტა, თარგუმი, და თანამედროვე თარგმანებიც ამას აშკარად ადასტურებენ მაგრამ, მიკერძოებაში რომ არ ჩამომართვას კაიროსმა, ჩემს მსჯელობას უფრო ფარტო სპექტრში წარვუდგენ. კაიროს, ბერძნული სიტყვა "ეკტიზენ" ნიშნავს "შექმნას" და ის არაერთხელ გამოიყენება ბიბლიის ტექსტში. მაგალითისთივს მომყავს რამდენიმე ადგილი: 1ტიმოთეს 4:3. სადაც წერია: "kwluontwn gamein, apecesqai brwmatwn a o qeoV ektisen eiV metalhmyin meta eucaristiaV toiV pistoiV kai epegnwkosi thn alhqeian." ქართულად: "რომელნიც კრძალავენ ქორწინებას და იმის ჭამას, რაც შექმნა ღმერთმა, რათა მორწმუნენი და ჭეშმარიტების მცოდნენი მადლიერებით ჭამდნენ".http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/1timote-4.htm ბიბლია როგორც წესი, "ეკტიზენ"ს იყენებს მისი ჩვეულებრივი მნიშვნელობით, "შექმნის" მნიშვნელობით და არა იმ "ფილოსოფიური მნიშვნელობებით, რომელსაც ბიბლიის ინტერპრეტირებისას ზოგიერთი მორწმუნეები, საკუთარი მრწამსის ბიბლიის მოსარგებად იყენებენ. სხვა მაგალითი: მარკოზის 13:19: "esontai gar ai hmerai ekeinai qliyiV oia ou gegonen toiauth ap archV ktisewV hn ektisen o qeoV ewV tou nun kai ou mh genhtai." ქართულად: "რადგან იქნება იმ დღეებში ჭირი, რომლის მსგავსი არ ყოფილა ქვეყნის დასაბამიდან, რომელიც შექმნა ღმერთმა, დღევანდელ დღემდე, და არც იქნება". http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/markozi-13.htm აი კიდევ გამოცხადების 10:6: "kai wmosen en tw zwnti eiV touV aiwnaV twn aiwnwn, oV ektisen ton ouranon kai ta en autw kai thn ghn kai ta en auth kai thn qalassan kai ta en auth, oti cronoV ouketi estai" ქართულად: "და დაიფიცა ცოცხალი უკუნითი უკუნისამდე, რომელმაც შექმნა ცა და ყოველივე ციური, მიწა და ყოველივე მიწიერი, ზღვა და ყოველივე ზღვიური, რომ უკვე აღარ იქნება დრო." http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agt...pokalips-10.htm კაიროს, თუ ეკტიზენ შექმნას არ ნიშნავს მაშინ ბიბლიაში ყველა სხვა მუხლის უარყოფა მოგიწევს სადაც ის გამოიყენება! რადგან ბიბლია ღვთის შემოქმედებაზე ხშირად საუბრობს,ბუნებრივია, უამრავი მაგალითების მოყვანა შემიძლია ბიბლიიდან, სადაც ბერძნული სიტყვა "ეკტიზენ" რომელიც იგავების 8:22-ში გვხვდება, იმავე მნიშვნელობით, "შექმნის" მნიშვნელობით გამოიყენება ბიბლიის არაერთ მუხლებში. როგორც ხედავთ, კაიროსისგან განსხვავებით, არ მიმიმართავს არცერთი რელიგიის მოძღვართა ახსნა განმარტებისათვის. ამ ფორუმში ჩემი შეკითხვა, კაიროს პირადი აზრის გაგების გამო დავსვი, რადგან, ის ხმამაღალ განცხადებებს აკეთებს ხოლმე. მან საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად, მიმართა იმ სარწმუნოების მოძღვართა განმარტებებს რომელ სარწმუნოებასაც თავის თავს მიაკუთვნებს. არა და მე არც კი მითხოვია კაიროსისთვის რელიგიური ინტერპრეტაციები წარმოედგინა ჩემთვის რადგან იმ ინტერპრეტაციებს საკმაოდ კარგად ვიცნობ ისედაც. კაიროსმა ვერანაირად ვერ შეძლო დაესაბუთებინა ბიბლიის მუხლების მეშვეობით რომ, ეტიზენ არ ნიშნავს შექმნას ![]() ასე რომ, იძულებული გავხდი კაიროსის გამოწვევა (რომელიც ამ ეტაპზე შეიძლება მთლად აგრესიულად არ ჩავთვალო,) მიმეღო და დამენახვებინა ბიბლიის ტექსტების მეშვეობით (და არა ინტერპრეტაციებით) რომ იგავნის 8:22-ში გამოყნებული სიტყვა კანანი, რომლის ბერძნული ეკვივალენტია ეკტიზენ, ნიშნავს შექმნას. უფრო მეტიც, ახლა მოვიყვან კიდევ ერთ თვალსაჩინო მტკიცებას, სადაც ზმნა "კანანი" მცირე გრამატიკული ცვლილებით , (მაგრამ იგივე მნიშვნელობით) გამოიყენება ძველ აღთქმაში. დაბადების 14 თავის მე-19,20 მუხლში, გვხვდება "კანანი" ბრუნვაში "კონე", და იგივე მნიშვნელობით გამოიყენება როგორც იგავნის 8:22-ში. ქართული ბიბლიები, ბუნებრივია ამ ადგილს კანანის (კონე) მნიშვნელობას არ დაამახინჯებს რადგან აქ, იგავნის 8:22-ისგან განსხვავებით ღვთის ძეზე იესოზე არაა საუბარი ამიტომ ამ ადგილას ებრაული სიტყვის მნიშვნელობის სხვანაირად წარმოდგენას არ შეეცდებოდა. დაბადების 14:19,20-ში ვკითხულობთ: კურთხეულ არს აბრაამ ღმრთისა მიერ მაღლისა, რომელმან შექმნა ცაჲ და ქუეყანაჲ, და კურთხეულ არს ღმერთი მაღალი, რომელმან მოგცნა მტერნი შენნი ქუეშე ჴელთა შენთა. და მისცა მას აბრაამ ათეული ყოველთაგან." http://www.orthodoxy.ge/tserili/mtskheturi/dab11-15.htm ებრაულად: " וַיְבָרְכֵהוּ, וַיֹּאמַר: בָּרוּךְ אַבְרָם לְאֵל עֶלְיוֹן, קֹנֵה שָׁמַיִם וָאָרֶץ" ინგლისურად: And he blessed him, and said: 'Blessed be Abram of God Most High, Maker of heaven and earth; ბერძნულ სეპტუაგინტაში ებრაული ზმნის კანანის ნაბრუნევ სიტყვა კონეს, ეკტიზენად თარგმნის, საიდანაც კიდევ ერთხელ დასტურდება რომ ებრაული ზმნა "კანანი" შექმნის მნიშვნელობითაა გამოყენებული იგავნის 8:22-ში. სხვათა შორის საყურადღებოდა რომ დაბადების 14:20-ს ლათინური ვულგატა შექმნად თარგმნის ხოლო იგავებში კი არა ![]() სამწუხაროდ არ მსურდა ამ ფორმით გაგრძელებულიყო ჩემი მარტივი შეკითხვა რომელიც კაიროსს დავუსვი. აქამდე გაგრძელება იმან განაპირობა რომ კაიროსმა თავიდანვე აარიდა მოკლე და კონკრეტული პასუხი გაეცა ჩემს დასმულ შეკითხვაზე. მოყვასი. -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#294
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
აუფ, მოყვას ხომ გთხოვე მაგ თემაზე არის და იქვე დაწერე თქო... გადაიტანე იქით, რა იყო კაცო რატომ ვაფუჭებთ ამ თემას?
ციტატა თემა გადატანილია და აქ გავაგრძელოთთქო გთხოვ იქით http://church.ge/index.php?showtopic=5747 აქაურობა კი გასასუფთავებელია ![]() პ.ს. ციტატა დასამტკიცემლად მოგყავს, ქართული, პორტუგალიური, გერმანული, ლათინური , ინგლისური, რუსული და ასე შემ იქ ბერძნული ვერ იხილე? ![]() იქით პასუხი გთხოვ და კიდევ ეკტიზენს აქვს თავისი განმარტება, რომელიც ყველა ლექსიკონშია შავით თეთრზე, და სადაც შექმნა არის დაზუსტებული, რას ნიშნავს ანუ როგორი შექმნაა, გთხოვ განიხილო ჩემი პასუხი და იქიდან გასცე პასუხი, თორემ გამოდის რომ შენ შენთვის უბერამ მე ჩემთვის ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#295
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
ეკტიზენს აქვს თავისი განმარტება, სადაც შექმნა არის დაზუსტებული, რას ნიშნავს ანუ როგორი შექმნაა, გთხოვ განიხილო ჩემი პასუხი და იქიდან გასცე ბატონო კაიროს მოიყვანე ერთი ადგილი მაინც სადაც ეკტიზენს არ ნიშნავს შექმნას. მე გასაგებად გითხარი რომ ბიბლიის ახსნები მერე. ჯერ ტავად ტექსტი ნახე რას ამბობს და მერე ეცადე მოარგო შენი სარწმუნოებრივი ხედვა ![]() -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#296
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
კაცო აქ რა გვინდა?
![]() ხომ გაგიხსენი თემა და გაეცი პასუხი იქ და შეეშვი ამ შეურაცხყოფობებს! ციტატა მოარგო შენი სარწმუნოებრივი ხედვა ბოლობოლო სტუმარი ხარ მართლმადიდებლთან და შეიკავე თავი, აქ მართლმადიდებელთა რწმენაზე რომ წერ არ დაგავიწყდეს, გადაიტანე პასუხი იქით, გამოასწორე ტონი ( ჯანდაბას მე მაგინე, მაგრამ ჩვენ რწმენას შეეშვი) და გიპასუხებ, ოღონდ აუცილებლად იმ თემაში და ბევრ რამეს გაჩვენებ, ნუ შენ შეიძლება ვერ/არ დაინახო, მესამე მკითხველი კი მიხვდება ![]() იქით! ციტატა თემა გადატანილია და აქ გავაგრძელოთთქო http://church.ge/index.php?showtopic=5747 -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#297
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
მოყვასი
KAIROS გთხოვთ ეს დიალოგი განაგრძოთ შესაბამის თემაში, რომელიც კაიროსმა ახსენა. აქ ნუღარ გააგრძელებთ. |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#298
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
შეკითხვა მაქვს:
ხომ ვერ მეტყოდით, "წმ. გიორგი მთაწმინდელის თარგმანს" რომელი ბერძნული მანუსკრიფტი უდევს საფუძვლად? ანუ, რომელი ბერძნული ხელნაწერი გამოიყენა "ახალი აღთქმისა" როდესაც ის ქართულ ენაზე თარგმნიდა? პატივისცემით მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#299
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
სამწუხაროდ, როგორც დავძებნე, მთაწმიდელის მიერ გამოყენებული ბერძნულ ხელნაწერების კოდექსები არაა მინიშნებული ინტერნეტში დადებულ ინფორმაციაში, იგი დაწერილია მთაწმიდელის ახალი აღთქმის მეცნიერულ-კრიტიკულ გამოცემაში და ასევე ენათმცოდნეთა კვლევებში, ვფიქრობ კეკელიძეც წერს ამის შესახებ, უნდა მიმართო ეროვნულ ბიბლიოთეკას...
-------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მოყვასი |
![]()
პოსტი
#300
|
![]() הַלְלוּ-יָהּ ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 572 რეგისტრ.: 14-January 09 წევრი № 6,288 ![]() |
სამწუხაროდ, როგორც დავძებნე, მთაწმიდელის მიერ გამოყენებული ბერძნულ ხელნაწერების კოდექსები არაა მინიშნებული ინტერნეტში დადებულ ინფორმაციაში, იგი დაწერილია მთაწმიდელის ახალი აღთქმის მეცნიერულ-კრიტიკულ გამოცემაში და ასევე ენათმცოდნეთა კვლევებში, ვფიქრობ კეკელიძეც წერს ამის შესახებ, უნდა მიმართო ეროვნულ ბიბლიოთეკას... მადლობ კაიროს სანამ ბიბლიოთეკაში გავარკვევდა მას, თუ ვინმემ იცით გთხოვთ დაწეროთ აქ, ფორუმში. მადლობა ყველას წინასწარ. მოყვასი -------------------- "კანონები: 'არ იმრუშო, არ მოკლა, არ მოიპარო, სხვისი არაფერი ისურვო და ნებისმიერი სხვა მცნება ამ ერთ მცნებაშია შეჯამებული: 'მოყვასი საკუთარი თავივით გიყვარდეს' " - რომაელების მიმართ 13:9.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 25th July 2025 - 12:29 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი