![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#361
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ნუ აოფებ რა ეგ კი არა , გვასალია აოფებს აქ ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#362
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
KAIROS
ლოლლლლლლ ![]() ![]() ![]() ![]() პ.ს კაი კაცია ეგ : * : D -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#363
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
-------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#364
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
ეფოდი იგივე ფილონია?
-------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#365
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
არა, იგივე არაა ლელა, დიდია განსხვავება წაიკითხე აღწერები და მიხვდები:
ეფოდი უსახელო ზედა სამოსელია, მუხლებამდე ჩამოშვებული, ორი _ წინა და უკანა ნაწილისაგან შედგება, რომლებიც ერთმანეთზე მხრებთან სამხრეებით არის მიმაგრებული. ორივე სამხრეზე თითო ოქროს ბუდეა მიმაგრებული, თითოეულში თითო ონიქსის თვალია ჩასმული, თვლებზე ისრაელის შტოთა სახელებია ამოკვეთილი მათი შობის თანამიმდევრობით: ექვსი სახელი _ ერთ თვალზე, ექვსი სახელი _ მეორე თვალზე. ნათქვამია: „ატაროს ეს სახელები აარონმა თავის სამხრეზე უფლის წინაშე სამახსოვროდ“ (28:12). სამკერდულს, რომელსაც სრულად „განკითხვის სამკერდული“ (ხოშენ მიშფატ) ეწოდება, ეფოდზეა დამაგრებული. მასზე ოთხ რიგად არის გაწყობილი თავ-თავის ბუდეებში ჩასმული პატიოსანი თვლები. თორმეტი თვალი ისრაელის თორმეტ შტოს შეესაბამება, თითო თვალზე ისრაელის თითო შტოს სახელია ამოტვიფრული. ამ თვლების გარდა, სამკერდულს მიმაგრებული აქვს საღვთო ნივთები ურიმი (ნათელნი) და თუმიმი (სისრულენი), რომელთა სა- შუალებით მღვდელმთავარი მნიშვნელოვანი საკითხების გადასაწყვეტად ეკითხებოდა ღმერთს. რა სახის საგნები უნდა ყოფილიყო ეს ურიმი და თურიმი, დაუდგენელია. შეიძლება მხოლოდ ის ითქვას, რომ „განკითხვის სამკერდულს“ ეს სახელწოდება სწორედ ამ საგნების მიხედვით ეწოდება: ურიმ-თუმიმით აცხადებს უფალი თავის მსჯავრს, თავის ნებას (ამ ფუნქციით ისინი ნახსენებია 1მეფ. 14:2-3, 16-23, 36-46). აღსანიშნავია, რომ ამ ორ სიტყვათაგან ერთი იწყება ანბანის პირველი ასონიშნით (ალეფ), მეორე _ უკანასკნელით (თაუ). მოსასხამი არ არის დამოუკიდებელი სამოსელი, ის ეფოდს ეკუთვნის: „გააკეთე ეფოდის მოსასხამი მთლიანად ლურჯი ქსოვილისაგან“ (28:31). მოსასხამი მთლიანი ნაქსოვი უნდა ყოფილიყო, თავის გასაყოფის პირს არშია უნდა ჰქონოდა, რომ არ მორღვეულიყო ხმარებისას. მღვდელმთავარი მას ეფოდის ქვეშ ატარებს. მის კალთებზე ბროწეულებია ამოქარგული და მათ შორის ოქროს ეჟვნებია ჩამოკიდებული. ეჟვნების ხმამ უნდა ამცნოს ხალხს მღვდელმთავრის (ისინი ვერ დაინახავენ მას) შესვლა წმიდაში და გამოსვლა ანუ დასაწყისი და დასასრული ღვთისმსახურებისა. ამავე დროს ეჟვნების ხმა, როგორც ჩანს, დაიცავს მას უფლის რისხვისაგან: „...და არ მოკვდება“ (28:35). ფილონს მღვდელი სხვა სამოსელის ზემოდან იცვამს. ეს არის გრძელი, ფართო, უსახელო სამოსი, რომელიც ხელების თავისუფალი მოძრაობისთვის წინ ღრმადაა ამოჭრილი. ანუ პირველი უფრო ჯავშანჟილეტივით იყო, მეორე კი უკან ჩამოშვებული და წინ ამოჭრილი სამოსია, ნახე სურათები. ებრაული ეფოდი: დეტალურად ![]() ეს კი მთლიანობაში ![]() ქრისტიანული ფილონი: (მარცხნიდან პირველი ) ![]() იხარე და ისწავლე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
jugashvili-1945 |
![]()
პოსტი
#366
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7 რეგისტრ.: 12-June 09 წევრი № 7,116 ![]() |
1. წიგნი წარმოშობისა იესო ქრისტესი: დავითის ძისა, აბრაამის ძისა
ეს როგორ გესმით? -------------------- თავდაპირველად იყო სიტყვა და სიტყვა იყო ღმერთთან და სიტყვა იყო ღმერთი
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#367
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა 1. წიგნი წარმოშობისა იესო ქრისტესი: დავითის ძისა, აბრაამის ძისა ეს როგორ გესმით? აქ უკვე ვუპასუხეთ მაგ კითხვაზე... http://church.ge/index.php?showtopic=2846&st=380 პ.ს. ლელ,გამოგადგა ინფორმაცია? ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#368
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
ლელ,გამოგადგა ინფორმაცია? ![]() ეხლა ვნახეეეეე, ძაან მაგარი სურათია დავაკოპირე გაიხარე ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#369
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
რამე ინფორმაცია მჭირდება კატეხიზატორულ სკოლებზე და 7 საეკლესიო კრებაზე
![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#370
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა 7 საეკლესიო კრებაზე მაგაზე იმდენია.... ![]() კარტაშევი და სხვები, ჩვენს ბიბლიოთეკაშიც არის მგონი, კატეხიზატორულ სკოლებზე კი დაძებნა მოგიწევს ეკლესიის ისტორიის წიგნებში ან ცალკეულ სტატიებში. მაგალითად Лекции по истории Церкви - Валентин Асмус და იქვე Исторический путь Православия …… Шмеман Александр, прот. Шмеман Александр, прот. http://library.church.ge/?cat=5&paged=2 კატეხუმენატზე ეს დანარჩენი უნდა დაძებნო Хулап В.Ф. Катехуменат в истории Церкви Подготовка ко крещению в Новом Завете http://kiev-orthodox.org/site/churchlife/982/ -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#371
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
KAIROS
აუ ![]() ![]() ![]() ![]() მოკლედ ქართული არაფერი იცი? ![]() ![]() ამისთვის მადლობა მაინც თუ საშველეი დავაყენე წავიკითხავ ![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#372
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო, თქვენი დახმარება მჭირდება ეხლა მე.
პატრიარქის მიერ წარმოთქმულ სინანულის ლიცვაში იყო მოყვანილი ასეთი ადგილი, სადაც უფალი ამბობს: "მეწამულიც რომ იყოს თქვენი ცოდვები,თოვლივით განვასპეტაკო, ჭიაფერივით წითელიც რომ იყოს, მატყლის ფითილასავით ვაქციო, ნისლივით წარვხოცავ ცოდვათა შენთა და ღრუბელივით უსჯულოებათა შენთა, დამიბრუნდი, რადგან მე გამოგისყიდე შენ" ეს სიტყვები სააიდან არის, თქვენ გახარებას, იქნება მითხრათ? წინასწარ დიდი მადლობა. |
afxazi |
![]()
პოსტი
#373
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
damiane80
ხომ არის მითითებული მერე მოდით და ცილობა ვყოთ, ამბობს უფალი: მეწამულიც რომ იყოს თქვენი ცოდვები, თოვლივით გასპეტაკდება; ჭიაფერივით წითელიც რომ იყოს, მატყლის ფთილასავით გახდება (ისაია 1,18/ პირველი თავი, მეთვრამეტე მუხლი) ნისლივით წარვხოცავ შენს დანაშაულს და ჯანღივით - შენს ცოდვას; დამიბრუნდი, რადგან მე გამოგისყიდე (ისაია 44,22) -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#374
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ციტატა ხომ არის მითითებული მე უბრალოდ ზეპისიტყვიერად მახსოვდა, არ წამიკითხავს ციტატა (ისაია 1,18/ პირველი თავი, მეთვრამეტე მუხლი) ისაიას წინასწარმეტყველება სად შეიძლება ვნახო (ელექტრონული ვერსია)?, ძველი აღთქმაშია ალბათ? |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#375
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ანუ პირველი უფრო ჯავშანჟილეტივით იყო, მეორე კი უკან ჩამოშვებული და წინ ამოჭრილი სამოსია, ნახე სურათები. ებრაული ეფოდი: დეტალურად ![]() ეს კი მთლიანობაში ![]() ქრისტიანული ფილონი: (მარცხნიდან პირველი ) ![]() იხარე და ისწავლე; კაიროსი! საიდან "აძრობს" ეს კაცი ასეთ რაღაცეებს, გაგიჯდები პირდაპირ ![]() ისე ლოცვის "კულტურა", როგორც ესეთი იუდაველებიდან გვაქვს მიღებული, მე როგორც ვხედავ, და სარიტუალო ნივთებიც, სადღაც ვნახე შვიდტოტაც იუდაველებს ჰქონიათ, აგერ სასაკმევლე უკავია ხელში მორწმუნე იუდაველს. ისე ძალიან მნიშვნელოვანია მე მგონი მართლმადიდებლობის წესები და რიტუალები არსობრივად გვესმოდეს, თორე მე ამ საიტს რომ ვკითხულობ, ჩემი თავი "თხა და გიგოს" სიტუაციაში მგონია ![]() ამიტომ ყველას მადლობა ვინც არ იზარებთ და ასეთ საინტერესო ინფორმაციებით "გვგრუზავთ" ("გვგრუზავთ" სიტყვიდან "გრუზინ" ![]() |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#376
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
ციტატა ეგ ძველი აღთქმის ერთერთი პარადოქსი იყო, ფაქტობრივად რაღაც ძღვენის დონეზე დადიოდა პასუხისმგებლობა , მოკლედ მაგაზე გამარკვიეთში კაიროს, აბა გამარკვიე ![]() მოკლედ, მოყევი რა იცი ძღვებნის ტაობაზე, ვინ წირავდა ძღვენს და ძღვენის სანაცვლოდ, რისგან ტავისუფლდებოდა. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#377
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
თორე მე ამ საიტს რომ ვკითხულობ, ჩემი თავი "თხა და გიგოს" სიტუაციაში მგონია ![]() თუ იმ საიტზე იძახი მე რომელზეც ვფიქრობ ![]() ![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#378
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მოკლედ ქართული არაფერი იცი? ქართული? კი ![]() ![]() არაფერია ქართულად პანიმაეშ? ![]() კაი, ნინიკო: უსმინე განმარტებას: .... 5. ხოლო თქვენ ამბობთ: ყველა, ვინც ეტყვის თავის მამას ან დედას: ღმერთს ვწირავ იმას, რითაც შემეძლო შენ შეგწეოდი, - 6. პატივს არა სცემს არც მამას და არც დედას; და ამრიგად, თქვენი ჩვეულებით არღვევთ ღმრთის მცნებას. ИОАНН ЗЛАТОУСТ Господь не сказал: за предание старцев, но – за предание ваше; также не сказал: старцы же говорят, но – вы говорите, смягчая тем Свою речь. Книжникам и фарисеям хотелось показать, что ученики Его нарушают закон; Христос, напротив, показывает, что они сами делают это, а ученики не подлежат обвинению. Постановление человеческое не есть закон (потому Он и называет его преданием), а особенно постановление людей беззаконных. Но так как предание, повелевающее умывать руки, не было противно закону, то Христос приводит другое, противное закону, а именно следующее: фарисеи учили юношей, под видом благочестия, презирать отцов. Каким образом? Если кто из родителей говорил сыну: дай мне эту овцу, которую ты имеешь, или тельца, или иное что, то им отвечали: то, чем ты желаешь от меня пользоваться, я отдаю в дар Богу, и ты не можешь получить этого. Отсюда происходило двоякое зло: и Богу не приносили, и родителей, под предлогом приношения Богу, лишали дара; и оскорбляли родителей под предлогом обязанности к Богу, и Бога – под предлогом обязанности к родителям. Впрочем Господь не прямо указывает на это, но сначала читает им закон, в котором показывает, что Бог строго требует почтения к родителям. Почитай, говорит Он, отца и мать, чтобы твои дни продлились на земле. И еще: злословящий отца или мать смертью да умрёт. Но, умолчав о награде, которая принадлежит, почитающим родителей, Христос упоминает только о том, чего надобно страшиться, т. е. о наказании, которое угрожает не почитающим родителей, желая таковых устрашить, равно как и благонамеренных ободрить, указывая таким образом на настоящих виновников, достойных смерти. Если, говорит Он, непочтительные на словах наказываются, то тем более будете наказаны вы, непочтительные на деле, и не только сами так поступающие, но и других научающие тому же. Как же вы, которым и жить не подобало бы, обвиняете учеников? Что удивительного, если вы Меня, до сих пор неизвестного вам, так много оскорбляете, когда являетесь так дерзкими и перед Отцом? Так Христос везде говорит и показывает, что из неуважения к Отцу и происходит такое безумное высокомерие их. Некоторые изъясняют иначе это выражение: дар Богу то, чем бы ты от меня пользовался, а именно: я не обязан почитать тебя, и это мой дар тебе, если я стану тебя почитать. (Смысл толкования таков: если я приношу тебе дар, то это зависит только от моей воли, это - дело моей милости, потому что этот самый дар я мог бы посвятить Богу). Но Христос не о таком оскорблении упоминал здесь. Евангелист Марк выражает это яснее, говоря: корван, то есть дар Богу то, чем бы ты от меня пользовался (Мк. 7,11), что не означает ни дара, ни одолжения, но собственно выражает приношение. Итак, показав, что пренебрегающие законом Божьим не должны обвинять тех, кто нарушает предание старцев, Он то же самое показывает и из слов пророка. По строгом обличении, Он простирает речь Свою далее, что и всегда делает, представляя в доказательство Писания, и тем показывая Свое согласие с Богом. Что же говорит пророк? чтут Меня языком, их сердце же далеко отстоит от Меня; но тщетно чтут Меня, уча учениям, заповедям людей (Ис. 29,13). Видишь ли, как пророчество совершенно согласно со словами И. Христа и как оно еще прежде возвещало злобу иудеев? Что Христос осудил ныне, о том еще прежде говорил Исаия, т. е., что иудеи заповеди Божьи презирают. Тщетно, говорит чтут Меня, а о Своих постановлениях прилагают великое старание: уча учениям, заповедям людей. Потому справедливо ученики и не соблюдают этих постановлений. Итак, нанеся иудеям смертельный удар и усилив обличение и делом, и собственным суждением, и словами пророка, Господь перестает говорить с ними, так как они не могли уже исправиться, но обращает речь Свою к народу, чтобы преподать ему высокое, великое и исполненное многого любомудрия учение. Пользуясь этим случаем, Он присовокупляет большее, и совсем уже отвергает постановления о пище. Но заметь, когда это? Когда прокаженного очистил, когда нарушил покой субботний, когда показал Себя царем земли и моря, когда установил закон, когда грехи отпустил, когда мертвых воскресил, когда представил многие доказательства Своей божественности: тогда начинает рассуждать и о пище. БЛАЖЕННОГО ФЕОФИЛАКТА АРХИЕПИСКОПА БОЛГАРСКОГО Фарисеи обвиняли учеников за то, что они преступали заповедь старцев; а Христос обличает их самих в нарушении заповеди Божией. Ибо они учили, что дети ничего не обязаны давать родителям, а должно положить, что имеют, в сокровищницу храма. В храме находилась кружка, в которую усердствующие делали вклады, и которая называлась газа, а сокровище, собиравшееся в ней, раздавалось бедным. Таким образом фарисеи, внушая детям ничего не давать родителям, а полагать, что могут, в казнохранилище храма, учили их говорить отцу или матери так: то, чем ты хочешь воспользоваться от меня, поступило в дар, то есть посвящено Богу; и так книжники делили с детьми имение их, а родители оставались на старости лет без пропитания. Так же поступали и с заимодавцами. Если кто-нибудь из них давал в займы деньги, а должник потом оказывался неисправным и не отдавал долга, то говорил заимодавцу: то, чем я тебе должен, есть корван, то есть дар, посвященный Богу. Таким образом должник, взявши в займы деньги, делался должником Божиим, и по неволе отдавал долг, который книжники принимали от него. Так фарисеи лицемеры поступали и учили детей презирать родителей, и чрез то нарушали заповедь Божию. მოდი დავამატოთ განმარტება, ეს სხვაა Евфимий Зигабен Затруднительно здесь расположение слов, особенно если предварительно не разъяснить содержания. Старейшины иудейские учили юношей под видом благочестия презирать родителей. Если кто из родителей хотел взять у сына овцу или теленка, или другое что-нибудь, то они научали говорить: дар Богу то, чем бы ты от меня пользовался, т. е. посвящено Богу то, что ты желал бы от меня приобрести. Таким образом, они учили не почитать родителей и преступать закон, так как обман родителей детьми есть непочтение со стороны последних и нарушение закона: и родителей они лишали нужной вещи под предлогом дара Божия, и Богу не приносили. Таков здесь смысл. Теперь нужно объяснить и сами выражения. Вы же глаголете, т. е. вы изъясняете, вы научаете обману того человека, который говорит отцу или матери: дар, имже бы от мене пользовался еси, т. е. то, что ты желал бы от меня приобрести. მოდი ისევ დავამატოთ: Иероним Стридонтский Книжники и фарисеи, желая извратить эту попечительнейшую заповедь Божию, - чтобы под именем благочестия ввести нечестие, - учили нечестивейших сыновей, что если бы кто по обету захотел Богу [истинному Отцу] посвятить то, что должно быть принесено родителям, в таком случае приношение Богу пусть будет предпочтено дару для родителей. Конечно, может быть и то, что сами родители, видя посвященное Богу и опасаясь, как бы не подпасть осуждению за святотатственное деяние, переносили бедность. Но при этом бывало так, что приношение детей, - под видом приношения в храм Божий, становилось прибытком священникам. Это нечестивейшее предание фарисеев происходило [и] из другого [или: такового] побуждения. Многие, взяв в долг чужие деньги и не желая возвратить вверенное им, передавали [его] священникам, чтобы требуемые от них деньги были употреблены на служение в храм и на их нужды. А может быть, что изречение: Дар, который от меня, поможет тебе имеют в кратких словах следующее значение. Вы, говорит Он, побуждаете детей, чтобы они говорили своим родителям: "Отец, мать! Тот дар, который я намереваюсь принести Богу, я трачу на твое пропитание, и он поможет тебе", чтобы они [отец и мать], боясь взять то, что, - как им известно, _ предназначено для Бога, предпочитали проводить жизнь в недостатке, чем питаться от того, что посвящено. და ახლა შევაჯამოთ. მთავარი შინაარსი იყო კამათი მწიგნობრებ-ფარისევლების და უფლის კამათი, სადაც უფალი ამხელს ისინი რაშიც ბრალს სდებნენ მის მოციქულებს, არა ხუცესთა, არამედ ფარისეველთა და მწიგნობართა გამოგონილი იყო, რომლებიც ხშირად თავადვე ეწინააღმდეგებოდნენ ღვთისგან მოცემულ რჯულს; და შესანიშნავი მაგალითი მოუყვანა, კერძოდ ის რომ ფარისევლების კანონით ვინმეს შეეძლო მამისათვის ან დედისათვის მცნებისეული პატივისცემა არ მიეგოთ და ეთქვათ, შენთვის მოსაცემი ესადაეს (საკვები, სამოსი) უფალს შევწირე და შენს წინაშე ანგარიშვალდებული არ ვარო, ეს კი პირდაპირი დარღვევაა უფლის მცნებისა, ასე ამხილა უფალმა "კორვანის" ( ამ წესის) გამოგონებლები. ციტატა საიდან "აძრობს" ეს კაცი ასეთ რაღაცეებს, გაგიჯდები პირდაპირ ![]() ![]() იხარეთ; კაიროსი! პ.ს. ![]() ციტატა ისე შევეჩვიე სასულიერო ლიტერატურის კითხვას ქართულად რომ ვერაფრით ვეჩვევი რუსულს რომელ "ქართულ სასულიერო ლიტერატურას" გულისხმობ? ![]() ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#379
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
KAIROS
ცუდო ![]() ![]() ![]() პ.ს მაინც ვიშოვი რამეს ![]() ![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#380
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ხალხნო და ჯამაათნო
ახლა რა მაინტერესებს მე მათეს სახარება თავის 26.39, როდესაც მაცხოვარი ჯვარცმამდე ლოცულობს გეთსამანიის ბაღში 39. და წარვიდა მცირედ და დავარდა პირსა ზედა თჳსსა, ილოცვიდა და იტყოდა: მამაო ჩემო, უკუეთუ შესაძლებელ არს, თანა-წარმჴედინ ჩემგან სასუმელი ესე; ხოლო არა ვითარ მე მნებავს, არამედ ვითარცა შენ" ახლა რას ვკითხულობ, ამ ფორუმზე ბევრგან ითქვა, რომ უფლის ჯვარცმა გარდაუვალი იყო როგორც ფაქტი (არა წინასწარგანზრახული), არამედ ღმერთისათვის წინასწარ ცნობილი. მაშინ რას ნიშნავს ეს სიტყვები "უკუეთუ შესაძლებელ არს, თანა-წარმჴედინ ჩემგან სასუმელი ესე" ანუ თეორიულად შესაძლებელი იყო ეს არ მომხდარიყო??? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 10:38 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი