![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#401
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
.:Lela:.
ციტატა მაინტერესებს სად შიძლება ვნახო რუთიდან მოყოლებული ძველი აღთქმის წიგნების განმარტება , სასურველია ინტერნეტში სამწუხაროდ მხოლოდ რუსულად მეგულება http://www.lopbible.narod.ru/ |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#402
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
იხარე დამიანე, როგორ მშურს შენი
![]() ასე თავისუფლად რომ დაწერა კაცმა ვცდებოდიო, ეჰ, მე სად შემიძლია ეგ ![]() იხარე; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#403
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
მადლობ რაც მინდოდა ვნახე იქ ![]() -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#404
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
იხარე დამიანე, როგორ მშურს შენი ![]() ასე თავისუფლად რომ დაწერა კაცმა ვცდებოდიო, ეჰ, მე სად შემიძლია ეგ ![]() იხარე; კაიროსი! კაიროს, ახლა შენ მაწითლებ უკვე ![]() ეხლა კიდევ ერთი ადგილი მაინტერესებს სახარებიდან, თუმცა ზუსტად არ ვიცი სად არის, დაახლოებით მახსოვს და ჩამრჩა მეხსიერებაში. აი რას ვგულისხმობ: ერთგან მაცხოვარი საუბრობს რა მის "მეორედ მოსვლაზე" (თუ არ ვცდები) ასეთ რამეს ამბობს დაახლოებით, რომ ეს მოდგა არ გადავა, სანამ ჩემი სიტყვები არ აღსრულდებაო, და მერე აბოლოვებს, რომ ცანი და ქვეყანანი გარდავლენ და ჩემის სიტყვები არ გარდავლენო. მოდი თუ შეგიძლიათ ჯერ გავიხსენოთ სად არის ეს ადგილი, ზუსტი ტექსტი ამოვიღოთ და მერე იქნებ გამარკვიოთ რა იგულისხმება მადლობა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#405
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
32. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: არ გადავა ეს მოდგმა, ვიდრე ყოველივე არ აღსრულდება.
33. ცა და მიწა გადავლენ, ხოლო ჩემი სიტყვები არ გადავლენ. ცანი და ქუეყანაჲ წარჴდენ, ხოლო სიტყვანი ჩემნი არა წარჴდენ! (ლუკა: 21.33) სანამ ჩვენს აზრს დავწერდეთ მანამ მამები ვნახოთ: თეოფილაქტე ბულგარელი Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как всё это будет; небо и земля прейдут, но слова Мои не прейдут. Как первое пришествие Господа было для воссоздания и возрождения душ наших, так второе - будет для возрождения наших тел. Поскольку души умерли прежде, чрез преслушание, а тела самым делом подверглись смерти спустя девятьсот лет после преслушания, то и возрождаются они и улучшаются последовательно, души - чрез первое пришествие, а тела - чрез второе. Поэтому и Господь говорит: когда это начнет сбываться, вы, отягченные тлением, восклонитесь и пользуйтесь свободой. Ибо настанет искупление ваше, то есть совершенное освобождение обоих, то есть души и тела. Предлог, кажется, именно указывает на совершенное избавление от тления, каковое получит тогда и тело, по благодати Господа, упраздняющего последнего врага - смерть (1 Кор. 15, 53. 57. 26). Ибо Он упразднил начала и власти и искупил душу. Оставалась еще смерть, которая питалась нашими телами; упразднение оной будет причиной нашей свободы и искупления. При исполнении сего, Царствие Божие тотчас настанет. Как смоковница, когда на ней распускаются листья, указывает на приближение лета, так и появление сих знамений и преобразование вселенной служат признаком того, что наступает "лето", то есть Царствие Божие, для праведников наступающее именно как лето после зимы и бури. Между тем для грешников тогда настанет зима и буря. Ибо они настоящий век считают летом, а будущий для них - буря. "Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как все это будет". Родом называет не тех, кои тогда жили, но все поколения верующих. Ибо Писание называет иногда родом и тех, кои сходны в нравах, например: "Таков род ищущих Его" (Пс. 23, 6). Поскольку Он сказал, что имеют быть смятения и войны, и перемены как в стихиях, так и в самых предметах, то, чтобы кто не пришел к мысли, не рушится ли когда-нибудь и христианство, Он говорит: нет! род сей, то есть род христиан, никогда не прейдет. Небо и земля изменятся, а слова Мои и Евангелие Мое не рушатся, а пребудут навсегда, хотя бы и все поколебалось, и вера в Меня не оскудеет. Отсюда видно также, что Церковь Он предпочитает всей твари: ибо тварь изменится, а из Церкви верных, равно из Его слов и Евангелия, ничто не погибнет. Архимандрит Софроний (Сахаров) Сошествие Святого Духа на Церковь в существе своем остается верным, и когда мы говорим о вере нашей, то не надо забывать, что всякое слово может иметь великое значение. Ибо Господь говорит: "Небо и земля прейдут, словеса мои не прейдут". Каким-то образом, все мы после долгого подвига должны пребыть в состоянии ощутить правду этих слов, т. е. Дыхание Божественной безначальной вечности и историю человека на земле. История человечества на земле имеет свой конец, я не знаю, когда это будет совершенно, но по самой логике вещей, это верно "От смоковницы возьмите подобие…" Как о наступлении лета судили по ветвям смоковниц, так и о приближении кончины мира надо судить по тем знамениям времен, которые перед тем перечислил Господь. "Не прейдет род сей, как все сие будет" — "сие" противополагается здесь "тому", о чем говорится дальше в ст. 36. Разрушение Иерусалима действительно произошло еще при поколении современников Господа. Но это выражение можно относить и к кончине мира: тогда под "родом сим", как толкует Златоуст, можно понимать "Род ищущих Господа" (Пс. 23:6), род уверовавших во Христа, который, несмотря на все ужасы, сохранится до скончания века. "Небо и земля прейдут, но слова Мои не прейдут" — это утверждение непреложности изреченного пророчества. Видя, как в точности исполнилось предречение Господа о разрушении Иерусалима, никто не может сомневаться и в том, что так же точно исполнится и пророчество о Втором Пришествии Его. "О дне же том и часе никто не знает", по св. Марку даже Сын, конечно, как человек, а не как Бог. По слову св. Луки, люди будут жить беспечно, как во времена Ноевы перед потопом, и день Второго Пришествия Христова найдет внезапно, как сеть на всех живущих по всему миру земли (Лук. 17:26-27 и 21:34-35). Это уподобление последних дней дням Ноя мы находим и у св. Матфея. "Тогда двое будут на поле…" — эти слова показывают, как быстро и решительно произойдет разделение между праведниками и грешниками, хотя бы они находились в момент Второго Пришествия Христова близко друг ко другу и за одними занятиями, хотя бы даже спали на одной постели (Лук. 17:34) Ахриепископ Аверкий (Таушев) -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#406
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ციტატა "Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как все это будет". Родом называет не тех, кои тогда жили, но все поколения верующих. Ибо Писание называет иногда родом и тех, кои сходны в нравах, например: "Таков род ищущих Его" (Пс. 23, 6). Поскольку Он сказал, что имеют быть смятения и войны, и перемены как в стихиях, так и в самых предметах, то, чтобы кто не пришел к мысли, не рушится ли когда-нибудь и христианство, Он говорит: нет! род сей, то есть род христиан, никогда не прейдет. Небо и земля изменятся, а слова Мои и Евангелие Мое не рушатся, а пребудут навсегда, хотя бы и все поколебалось, и вера в Меня не оскудеет. ანუ "მოდგმა"-ში იგულისხმება არა"თაობა", არამედ "მიმდევრობა", ანუ მორწმუნეთა მოდგმა. ანუ თუ სწორად გავიგე კონტექსტში ეს ასე ჩანს: მიუხედავად დიდი გაჭირვებისა, ომებისა და ა.შჭეშმარიტი რელიგია იარსებებს მეორედ მოსვლმადე და იგი არ გადავა ანუ ეს ითქვა მორწმუნეთა იმედისა და ნუგეშისათვის, ისევე როგორც სხვაგან ამბობს, რომ "ბოლო ჟამის" პერიოდი რომ გაგრძელებულიყო ვერავინ გაუძლებდა, მაგრამ ეს დღეები შემოკლდება მორწმუნეთათვის. და ან კიდევ, - ამა კლდესა ზედა აღვაშენო ეკლესია ჩემი და ბჭენი ჯოჯოხეთისანი ვერ ერეოდიან მას. ესეც მორწმუნთათვის ითქვა, რომ ჩვენ იმედი გვქონდეს იმისა, რაც უძლეველია და იარსებობს ყველაზე მძიმე დროსაც კი, "ბოლო ჟამს" მე მგონი სწორად გავიგე, ცოტა კონტექსტი არ მესმოდა და მაბრკოლებდა სიტვა "მოდგმა" და შესაბამისად წინადადება, მადლობა განმარტებისათვის. |
.:Lela:. |
![]()
პოსტი
#407
|
![]() .:Sheecie urcmunoebasa chemsa:. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,825 რეგისტრ.: 7-January 08 წევრი № 3,568 ![]() |
ამ ადგილის განმარტება მაინტერესებს, პავლე მოციქულის ეპისტოლეაა თავი მეორე
26. თუ წინადაუცვეთელი რჯულის მართლწესებს იცავს, განა მისი წინადაუცვეთელობა წინადაცვეთილობად არ შეერაცხება? -------------------- შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.
მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :) Kings Of Convenience - Cayman Islands |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#408
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ერთი რაში მინდა გავერკვე კიდევ და ვისაც შესაბამისი განათLება გაქვთ გთხოვთ მიპასუხოთ:
სამყაროს წარმოშობის თარიღი, როგორც ვიცი, ეკლესიის პოზიცია არის, რომ სამყაროს წარმოშობის თარიღია დაახლოებით 5000 წელი (ცოტა მეტი) ჩვენს წელთა აღიცხვამდე, თუ ვინმემ იცით საიდან მოდის ეს თარიღი და რამდენად დოგმატურია მისი გაზიარება. ეს საკითხი ცალკე თემად გავხსენი განყოფილებაში (საუბრები რელიგიურ თემებზე), ამიტომ ყველა მსურველს ვთხოვ იქ შემოიხედოს |
apatridi |
![]()
პოსტი
#409
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15 რეგისტრ.: 31-July 09 წევრი № 7,325 ![]() |
ერთი კითხვა მაქვს, რითი აიხსნება მათესა და ლუკას სახარებების საკმაოდ შესამჩნევი განსხვავება როცა იესოს შობაზეა დაწრილი, თითქოსდა ორ სხვადასხვა იესოს შობაზეა საუბარი საუბარი?
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#410
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
apatridi
ციტატა ერთი კითხვა მაქვს, რითი აიხსნება მათესა და ლუკას სახარებების საკმაოდ შესამჩნევი განსხვავება რომელ განსხვავებაზე ამბობ? მუხლებს ხომ არ დაწერდი? |
apatridi |
![]()
პოსტი
#411
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15 რეგისტრ.: 31-July 09 წევრი № 7,325 ![]() |
apatridi რომელ განსხვავებაზე ამბობ? მუხლებს ხომ არ დაწერდი? 1) მათეს სახარებაში არიან 3 მოგვები აღმოსავლეთიდან( სამი მეფე აღმოსავლეთიდან); ლუკას სახარებაში კი ლაპარაკია სამ მწყემსზე; 2)მათეს სახარებაში საუბარია ჩვილთა ჟლეტაზე ჰეროდეს მიერ, ლუკას სახარებაში კი ამ მოვლენაზე საერთოდ არაა საუბარი; 3) მათე საუბრობს ეგვიპტეში გახიზვნაზე იესოსი და მისი მშობლებისა, ლუკასთან ეს საერთოდ არაა ნახსენები, უფრო მეტიც, ლუკა საუბრობს 8 დღის შემდეგ მის წინდაცვეთაზე და განწმენდის დღეების შემდეგ(40 დღე) მის ტაძარში უფლის წინაშე წარდგენაზე( ლუკ.21;22;23;24;25). უცნაურია ლუკას მიერ დუმილი და არაფრის თქმა ისეთ შემზარავობაზე და ჩვილი იესოს სიცოცხლის საშისროებაზე, როგორიც ჰეროდეს მიერ ჩვილთა ჟლეტაა_ლუკას სახარებაში შობის დროს საერთოდ მშვიდობა სუფევს; 4)მათეს სახარებიდან ჩანს რომ იესოს მშობლები(კერძოდ იოსები) ბეთლეემიდან იყვნენ, ხოლო ლუკას მიხედვით ისინი ნაზარეთში ცხოვრობდნენ; 5)იესოს წარმომავლობის ჩამონათვალი:მათესა და ლუკას სახარებებში სახელთა ჩამონათვალი იესოს წინაპრებისა დავით მეფის შემდეგ იოსებამდე( იესოს მამამდე) ერთმანეთს არ ემთხვევა და სრულიად განსხვავებულია. ამასთანავე მათე ჩამონათვალს იწყებს აბრაჰამიდან იესომდე ხოლო ლუკა კი იესოდან( ნათლისრებიდან) ადამამდე; |
afxazi |
![]()
პოსტი
#412
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
apatridi
არ გიფიქრია იმაზე რომ შესაძლოა ამ შემთხვევაში ორი, მთლიანად კი ოთხივე სახარება შემავსებელი იყოს ერთმანეთის? თუკი ჩვენ ქრისტიანული დოგმატკის კუთხით მივუდგებით კატეგორიულად უნდა გამოვრიცხოთ წმინდა წერილში შეცდომა, რადგან ამის დაშვება (თუნდაც ერთი შეცდომის) მთლიანად არღვევს წმ. წერილის უცდომელობას და შესაბამისად არღვევს ქრისტიანულ მოძღვრებას. მაგრამ ასეც რომ არ იყოს დაკვირვებითი განხილვა ეჭვს გაგვიქარწყლებს ერთი შეხედვით განსხვავებებზე სახარებათა შორის. ციტატა 1) მათეს სახარებაში არიან 3 მოგვები აღმოსავლეთიდან( სამი მეფე აღმოსავლეთიდან); ლუკას სახარებაში კი ლაპარაკია სამ მწყემსზე; აი კონკრეტული ადგილები სახარებიდან ხოლო როცა იუდეის ბეთლემში დაიბადა იესო ქრისტე, ჰეროდეს მეფობის ჟამს, აჰა, აღმოსავლეთით მოვიდნენ მოგვნი იერუსალიმს (მათე 2,1) იყვნენ იმ მხარეში მწყემსები, რომლებიც ველად იდგნენ და თავიანთ ფარას დარაჯობდნენ ღამით. და აჰა, უფლის ანგელოზი წარუდგა მათ, გამოუბრწყინდათ დიდება უფლისა და შეშინდნენ დიდი შიშით. ანგელოზმა უთხრა მათ: ნუ გეშინიათ; აჰა, მე გახარებთ დიად სიხარულს, რომლითაც იხარებს მთელი ხალხი. რადგან დღეს დავითის ქალაქში დაიბადა თქვენი მაცხოვარი, რომელიც არის ქრისტე უფალი. და აი, თქვენი ნიშანი: იპოვით ყრმას შეხვეულს და მწოლარეს ბაგაში. ანაზდად გაჩნდა ანგელოზთან ციურ მოლაშქრეთა სიმრავლე, ადიდებდნენ ღმერთს და ამბობდნენ: დიდება მაღალთა შინა ღმერთს, მშვიდობა ქვეყნად და სათნოება კაცთა შორის. და როცა ანგელოზები ზეცად ამაღლდნენ, მწყემსებმა უთხრეს ერთმანეთს: წავიდეთ ბეთლემს და ვნახოთ, რა მოხდა, როგორც გვაუწყა უფალმა. სასწრაფოდ მივიდნენ და იხილეს მარიამი, იოსები და ბაგაში მწოლარე ყრმა. და ხილვისთანავე გაანდეს სიტყვა, ყრმისთვის რომ ეუწყა მათ. და ყველა მსმენელს უკვირდა მწყემსების ნაამბობი. ხოლო მარიამი იმახსოვრებდა თითოეულ მათ სიტყვას და გულში იმარხავდა. გაბრუნდნენ მწყემსები და ადიდებდნენ და აქებდნენ ღმერთს ყოველივე იმის გამო, რაც იხილეს და ისმინეს, როგორც ეუწყა მათ. (ლუკა 2, 9-20) აქ არის აღწერილი ორი სხვადასხვა ამბავი და არც ისაა თქმული რომ მაცხოვარის სანხავად სამი მწყემსი მივიდა. რადგან მათე მახარებელმა გადმოსცა უკვე მოგვთა თაყვანისცემა, იმის აუცილებლობა აღარ იყო რომ იგივე ამბავი ლუკასაც გადმოეცა, მან შეავსო ქრისტეს დაბადების თხრობა მწყემსთა თაყვანისცემის ამბით, ისევე როგორც მანვე გადმოსცა ბეთლემში შობა ქრისტესი, 12 წლის იესოს ამბავი და სხვა წვრილმანები, რასაც სხვა მახარებლები გვერდს უვლიან. ციტატა 2)მათეს სახარებაში საუბარია ჩვილთა ჟლეტაზე ჰეროდეს მიერ, ლუკას სახარებაში კი ამ მოვლენაზე საერთოდ არაა საუბარი; ამ შემთხვევაშიც იგივე შემიძლია გითხრა. რადგან სახარებები ერთი მოვლენის აღწერას ემსახურებიან, ზოგიერთ მომენტებს არ იმეორებენ. ასე რომ გავყვეთ შეიძლება ძალიან ბევრი ეპიზოდი მოვძებნოთ, რომლებიც ოთხივე სახარებაში არ მეორდებიან. ციტატა 3) მათე საუბრობს ეგვიპტეში გახიზვნაზე იესოსი და მისი მშობლებისა, ლუკასთან ეს საერთოდ არაა ნახსენები, უფრო მეტიც, ლუკა საუბრობს 8 დღის შემდეგ მის წინდაცვეთაზე და განწმენდის დღეების შემდეგ(40 დღე) მის ტაძარში უფლის წინაშე წარდგენაზე( ლუკ.21;22;23;24;25). უცნაურია ლუკას მიერ დუმილი და არაფრის თქმა ისეთ შემზარავობაზე და ჩვილი იესოს სიცოცხლის საშისროებაზე, როგორიც ჰეროდეს მიერ ჩვილთა ჟლეტაა_ლუკას სახარებაში შობის დროს საერთოდ მშვიდობა სუფევს; იგივე ციტატა 4)მათეს სახარებიდან ჩანს რომ იესოს მშობლები(კერძოდ იოსები) ბეთლეემიდან იყვნენ, ხოლო ლუკას მიხედვით ისინი ნაზარეთში ცხოვრობდნენ; ეს სად ჩანს იქნებ კონკრეტული ციტატები მოიყვანო. ციტატა 5)იესოს წარმომავლობის ჩამონათვალი:მათესა და ლუკას სახარებებში სახელთა ჩამონათვალი იესოს წინაპრებისა დავით მეფის შემდეგ იოსებამდე( იესოს მამამდე) ერთმანეთს არ ემთხვევა და სრულიად განსხვავებულია. ამასთანავე მათე ჩამონათვალს იწყებს აბრაჰამიდან იესომდე ხოლო ლუკა კი იესოდან( ნათლისრებიდან) ადამამდე; ეს ცოტა ვრცელი ტემაა და ცოტა მოგვიანებით დავუბრუნდები. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
apatridi |
![]()
პოსტი
#413
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15 რეგისტრ.: 31-July 09 წევრი № 7,325 ![]() |
ეს ცოტა ვრცელი ტემაა და ცოტა მოგვიანებით დავუბრუნდები. [/quote] იმედია მე-5 განსხვავებაზე პასუხს მალე გამცემ. თემა კი ამოცურული არ არის ![]() |
ბარბარე |
![]()
პოსტი
#414
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 113 რეგისტრ.: 11-June 08 წევრი № 5,054 ![]() |
მოგესალმებით.
ასეთ რამეს წავაწყდი სახარებაში და იქნებ ამიხსნათ ვინმემ:"ეს გრძელდებოდა ორ წელიწადს,ისე რომ აზიის ყველა მცხოვრებნი ისმენდნენ უფლის სიტყვას_რგორც იუდეველები,ისე ბერძნები". მოციქულთა საქმენი-19.10 ანუ ეს იმას ნიშნავს ,რომ ბერძნები აზიელები არიან??? კიდევ ეს სიტყვები ამიხსენით თუ შეიძლება: "დედაკაცნი ცხონდებიან შვილითხმისაგან,უკუეთუ ეგნენ სარწმუნოებით და სიყუარულით და სიწმინდით გირსებასაზედა." წმ.პავლე მოციქული ტიმოთეს მიმართ I ეპისტოლე(2:14) ძველ აღთქმას ვკითხულობ და რაღაც შეკითხვები მებადება-ბუნებრივია.ვერ მეტყვით სად დავსვა ეს კითხვები,რომ ზუსტი პასუხები მივიღო? |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#415
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
ბარბარე
ციტატა "დედაკაცნი ცხონდებიან შვილითხმისაგან,უკუეთუ ეგნენ სარწმუნოებით და სიყუარულით და სიწმინდით გირსებასაზედა." წმ.პავლე მოციქული ტიმოთეს მიმართ I ეპისტოლე(2:14) როგორც ნეტარი თეოფილაქტე განმარტავს: ქალებს მიეცათ გადარჩენა შვილის ყოლისა და აღზრდის გზით. ოღონდ არა მარტო შობით, არამედ მათი აღზრდით. Они не спасутся собственной добродетелбю, а что воспитание детей способствует спасению жен. Жена добродетельная воспитает и детей в добродетели. Присущая ей добродетель чрез воспитание переходит и в детей. აქვე ამატებს რომ თუკი პეტრე მოციქული უკრძალავს ქალებს ასწავლონ ეკლესიაში, სამაგიეროდ აძლევს კურთხევას ასწავლონ ამგვარად. ციტატა ძველ აღთქმას ვკითხულობ და რაღაც შეკითხვები მებადება-ბუნებრივია.ვერ მეტყვით სად დავსვა ეს კითხვები,რომ ზუსტი პასუხები მივიღო? ბარბარე თუ რაიმე პატარა კითხვაა და ვრცელ სასაუბრო თემას არ მოიცავს, შეგიძლია აქაც დასვა ხოლმე. ხოლო თუ ვრცელი თემაა, მაშინ შეგიძლია ცალკე თემაც გახსნა. ![]() |
ბარბარე |
![]()
პოსტი
#416
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 113 რეგისტრ.: 11-June 08 წევრი № 5,054 ![]() |
მადლობა.მოკლე და კონკრეტული პასუხი მაწყობს ჯერ-ჯერობით.
|
ბარბარე |
![]()
პოსტი
#417
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 113 რეგისტრ.: 11-June 08 წევრი № 5,054 ![]() |
იოანეს გამოცხადება სად ვნახო თანამედროვე ქართულ ენაზე?
|
კესო |
![]()
პოსტი
#418
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,095 რეგისტრ.: 21-March 08 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 4,269 ![]() |
იოანეს გამოცხადება სად ვნახო თანამედროვე ქართულ ენაზე? -------------------- შემეწიე მე, უფალო, ღმერთო ჩემო, და მაცხოვნე მე, წყალობითა შენითა...
|
ნანინა |
![]()
პოსტი
#419
|
![]() სოფო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,621 რეგისტრ.: 8-July 08 მდებარ.: dedaqalaqi წევრი № 5,299 ![]() |
მგონი სწორ თემას მოვაგენი
![]() მოკლედ თქვენი რჩევა მჭირდება ![]() წმინდა წერილის განმარტებები მინდა ვიყიდო და ვიკითხო და რომელი წმინდა მამის განმარტებებს მირჩევთ? სამწუხაროდ არ ვარ გათვითცნობიერებული ამ საკითხში და ეგებ მირჩიოთ დასაწყისისთვის რამე? ![]() მადლობა წინასწარ ![]() -------------------- იყავი ის, რაც ხარ!!!
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#420
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა წმინდა წერილის განმარტებები მინდა ვიყიდო და ვიკითხო და რომელი წმინდა მამის განმარტებებს მირჩევთ? წმინდა წერილი, ცოტა დიდი სიტყვაა, ბიბლიის განმარტება თუ გინდა ეს დიდი თემაა და ასე ერთიანად, ძალზე მშრალ და ხშირად არასადნო ლოპუხინს თუ არ ჩავთვლით არ არსებობს. თუკი სახარებებს გულისხმობ, ყველაზე ადვილი და ნათელია თეოფილაქტე ბულგარელის წიგნები, ასევე ოქროპირის და სხვების, თუმცა ქართულად მგონი მხოლოდ ეს ორია, ისიც ალაგალაგ განმარტებები... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 03:09 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი