IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

43 გვერდი V « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> გამარკვიეთ..., ზოგადი შეკითხვები და ძიებანი ბიბლიაში
დათიკო
პოსტი Jul 2 2009, 10:05 PM
პოსტი #401


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



.:Lela:.
ციტატა
მაინტერესებს სად შიძლება ვნახო რუთიდან მოყოლებული ძველი აღთქმის წიგნების განმარტება , სასურველია ინტერნეტში

სამწუხაროდ მხოლოდ რუსულად მეგულება
http://www.lopbible.narod.ru/
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jul 3 2009, 12:22 AM
პოსტი #402


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



იხარე დამიანე, როგორ მშურს შენი biggrin.gif

ასე თავისუფლად რომ დაწერა კაცმა ვცდებოდიო, ეჰ, მე სად შემიძლია ეგ smile.gif

იხარე;

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
.:Lela:.
პოსტი Jul 3 2009, 12:44 AM
პოსტი #403


.:Sheecie urcmunoebasa chemsa:.
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,825
რეგისტრ.: 7-January 08
წევრი № 3,568



ციტატა(დათიკო @ Jul 2 2009, 10:05 PM) *

.:Lela:.

სამწუხაროდ მხოლოდ რუსულად მეგულება
http://www.lopbible.narod.ru/

მადლობ რაც მინდოდა ვნახე იქ smile.gif


--------------------
შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.


მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D

Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :)

Kings Of Convenience - Cayman Islands
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Jul 3 2009, 12:42 PM
პოსტი #404


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა(KAIROS @ Jul 3 2009, 12:22 AM) *

იხარე დამიანე, როგორ მშურს შენი biggrin.gif

ასე თავისუფლად რომ დაწერა კაცმა ვცდებოდიო, ეჰ, მე სად შემიძლია ეგ smile.gif

იხარე;

კაიროსი!


კაიროს, ახლა შენ მაწითლებ უკვე biggrin.gif

ეხლა კიდევ ერთი ადგილი მაინტერესებს სახარებიდან, თუმცა ზუსტად არ ვიცი სად არის, დაახლოებით მახსოვს და ჩამრჩა მეხსიერებაში. აი რას ვგულისხმობ:

ერთგან მაცხოვარი საუბრობს რა მის "მეორედ მოსვლაზე" (თუ არ ვცდები) ასეთ რამეს ამბობს დაახლოებით, რომ ეს მოდგა არ გადავა, სანამ ჩემი სიტყვები არ აღსრულდებაო, და მერე აბოლოვებს, რომ ცანი და ქვეყანანი გარდავლენ და ჩემის სიტყვები არ გარდავლენო.

მოდი თუ შეგიძლიათ ჯერ გავიხსენოთ სად არის ეს ადგილი, ზუსტი ტექსტი ამოვიღოთ და მერე იქნებ გამარკვიოთ რა იგულისხმება


მადლობა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jul 3 2009, 07:51 PM
პოსტი #405


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



32. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: არ გადავა ეს მოდგმა, ვიდრე ყოველივე არ აღსრულდება.

33. ცა და მიწა გადავლენ, ხოლო ჩემი სიტყვები არ გადავლენ.


ცანი და ქუეყანაჲ წარჴდენ, ხოლო სიტყვანი ჩემნი არა წარჴდენ!
(ლუკა: 21.33)

სანამ ჩვენს აზრს დავწერდეთ მანამ მამები ვნახოთ:

თეოფილაქტე ბულგარელი

Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как всё это будет; небо и земля прейдут, но слова Мои не прейдут. Как первое пришествие Господа было для воссоздания и возрождения душ наших, так второе - будет для возрождения наших тел. Поскольку души умерли прежде, чрез преслушание, а тела самым делом подверглись смерти спустя девятьсот лет после преслушания, то и возрождаются они и улучшаются последовательно, души - чрез первое пришествие, а тела - чрез второе. Поэтому и Господь говорит: когда это начнет сбываться, вы, отягченные тлением, восклонитесь и пользуйтесь свободой. Ибо настанет искупление ваше, то есть совершенное освобождение обоих, то есть души и тела. Предлог, кажется, именно указывает на совершенное избавление от тления, каковое получит тогда и тело, по благодати Господа, упраздняющего последнего врага - смерть (1 Кор. 15, 53. 57. 26). Ибо Он упразднил начала и власти и искупил душу. Оставалась еще смерть, которая питалась нашими телами; упразднение оной будет причиной нашей свободы и искупления. При исполнении сего, Царствие Божие тотчас настанет. Как смоковница, когда на ней распускаются листья, указывает на приближение лета, так и появление сих знамений и преобразование вселенной служат признаком того, что наступает "лето", то есть Царствие Божие, для праведников наступающее именно как лето после зимы и бури. Между тем для грешников тогда настанет зима и буря. Ибо они настоящий век считают летом, а будущий для них - буря. "Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как все это будет". Родом называет не тех, кои тогда жили, но все поколения верующих. Ибо Писание называет иногда родом и тех, кои сходны в нравах, например: "Таков род ищущих Его" (Пс. 23, 6). Поскольку Он сказал, что имеют быть смятения и войны, и перемены как в стихиях, так и в самых предметах, то, чтобы кто не пришел к мысли, не рушится ли когда-нибудь и христианство, Он говорит: нет! род сей, то есть род христиан, никогда не прейдет. Небо и земля изменятся, а слова Мои и Евангелие Мое не рушатся, а пребудут навсегда, хотя бы и все поколебалось, и вера в Меня не оскудеет. Отсюда видно также, что Церковь Он предпочитает всей твари: ибо тварь изменится, а из Церкви верных, равно из Его слов и Евангелия, ничто не погибнет.


Архимандрит Софроний (Сахаров)


Сошествие Святого Духа на Церковь в существе своем остается верным, и когда мы говорим о вере нашей, то не надо забывать, что всякое слово может иметь великое значение. Ибо Господь говорит: "Небо и земля прейдут, словеса мои не прейдут".
Каким-то образом, все мы после долгого подвига должны пребыть в состоянии ощутить правду этих слов, т. е. Дыхание Божественной безначальной вечности и историю человека на земле. История человечества на земле имеет свой конец, я не знаю, когда это будет совершенно, но по самой логике вещей, это верно



"От смоковницы возьмите подобие…" Как о наступлении лета судили по ветвям смоковниц, так и о приближении кончины мира надо судить по тем знамениям времен, которые перед тем перечислил Господь. "Не прейдет род сей, как все сие будет" — "сие" противополагается здесь "тому", о чем говорится дальше в ст. 36. Разрушение Иерусалима действительно произошло еще при поколении современников Господа. Но это выражение можно относить и к кончине мира: тогда под "родом сим", как толкует Златоуст, можно понимать "Род ищущих Господа" (Пс. 23:6), род уверовавших во Христа, который, несмотря на все ужасы, сохранится до скончания века. "Небо и земля прейдут, но слова Мои не прейдут" — это утверждение непреложности изреченного пророчества. Видя, как в точности исполнилось предречение Господа о разрушении Иерусалима, никто не может сомневаться и в том, что так же точно исполнится и пророчество о Втором Пришествии Его. "О дне же том и часе никто не знает", по св. Марку даже Сын, конечно, как человек, а не как Бог.
По слову св. Луки, люди будут жить беспечно, как во времена Ноевы перед потопом, и день Второго Пришествия Христова найдет внезапно, как сеть на всех живущих по всему миру земли (Лук. 17:26-27 и 21:34-35). Это уподобление последних дней дням Ноя мы находим и у св. Матфея. "Тогда двое будут на поле…" — эти слова показывают, как быстро и решительно произойдет разделение между праведниками и грешниками, хотя бы они находились в момент Второго Пришествия Христова близко друг ко другу и за одними занятиями, хотя бы даже спали на одной постели (Лук. 17:34)


Ахриепископ Аверкий (Таушев)


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Jul 4 2009, 05:50 PM
პოსტი #406


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა
"Истинно говорю вам: не прейдет род сей, как все это будет". Родом называет не тех, кои тогда жили, но все поколения верующих. Ибо Писание называет иногда родом и тех, кои сходны в нравах, например: "Таков род ищущих Его" (Пс. 23, 6). Поскольку Он сказал, что имеют быть смятения и войны, и перемены как в стихиях, так и в самых предметах, то, чтобы кто не пришел к мысли, не рушится ли когда-нибудь и христианство, Он говорит: нет! род сей, то есть род христиан, никогда не прейдет. Небо и земля изменятся, а слова Мои и Евангелие Мое не рушатся, а пребудут навсегда, хотя бы и все поколебалось, и вера в Меня не оскудеет.


ანუ "მოდგმა"-ში იგულისხმება არა"თაობა", არამედ "მიმდევრობა", ანუ მორწმუნეთა მოდგმა. ანუ თუ სწორად გავიგე კონტექსტში ეს ასე ჩანს: მიუხედავად დიდი გაჭირვებისა, ომებისა და ა.შჭეშმარიტი რელიგია იარსებებს მეორედ მოსვლმადე და იგი არ გადავა ანუ ეს ითქვა მორწმუნეთა იმედისა და ნუგეშისათვის, ისევე როგორც სხვაგან ამბობს, რომ "ბოლო ჟამის" პერიოდი რომ გაგრძელებულიყო ვერავინ გაუძლებდა, მაგრამ ეს დღეები შემოკლდება მორწმუნეთათვის.

და ან კიდევ, - ამა კლდესა ზედა აღვაშენო ეკლესია ჩემი და ბჭენი ჯოჯოხეთისანი ვერ ერეოდიან მას. ესეც მორწმუნთათვის ითქვა, რომ ჩვენ იმედი გვქონდეს იმისა, რაც უძლეველია და იარსებობს ყველაზე მძიმე დროსაც კი, "ბოლო ჟამს"

მე მგონი სწორად გავიგე, ცოტა კონტექსტი არ მესმოდა და მაბრკოლებდა სიტვა "მოდგმა" და შესაბამისად წინადადება, მადლობა განმარტებისათვის.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
.:Lela:.
პოსტი Jul 11 2009, 03:50 PM
პოსტი #407


.:Sheecie urcmunoebasa chemsa:.
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 4,825
რეგისტრ.: 7-January 08
წევრი № 3,568



ამ ადგილის განმარტება მაინტერესებს, პავლე მოციქულის ეპისტოლეაა თავი მეორე

26. თუ წინადაუცვეთელი რჯულის მართლწესებს იცავს, განა მისი წინადაუცვეთელობა წინადაცვეთილობად არ შეერაცხება?


--------------------
შეიძლება ბევრი რამ ისე არ აეწყოს როგორც ჩვენ გვინდა, მაგრამ მთავარი, - ''სულის გადარჩენის იდეა'', მიზანი არ უნდა დაგვეკარგოს და მას დავუმორჩილოთ ყველაფერი.


მეორე მეგრელი ხარ ვინც მაგრად მ ი ყ ვ ა რ ს :D

Разве любят за чтото? Вот дети как люят, маленькие. Oни любят проста так не нарошно :)

Kings Of Convenience - Cayman Islands
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Jul 15 2009, 11:24 AM
პოსტი #408


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ერთი რაში მინდა გავერკვე კიდევ და ვისაც შესაბამისი განათLება გაქვთ გთხოვთ მიპასუხოთ:

სამყაროს წარმოშობის თარიღი, როგორც ვიცი, ეკლესიის პოზიცია არის, რომ სამყაროს წარმოშობის თარიღია დაახლოებით 5000 წელი (ცოტა მეტი) ჩვენს წელთა აღიცხვამდე, თუ ვინმემ იცით საიდან მოდის ეს თარიღი და რამდენად დოგმატურია მისი გაზიარება.

ეს საკითხი ცალკე თემად გავხსენი განყოფილებაში (საუბრები რელიგიურ თემებზე), ამიტომ ყველა მსურველს ვთხოვ იქ შემოიხედოს
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
apatridi
პოსტი Jul 31 2009, 12:41 AM
პოსტი #409


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 15
რეგისტრ.: 31-July 09
წევრი № 7,325



ერთი კითხვა მაქვს, რითი აიხსნება მათესა და ლუკას სახარებების საკმაოდ შესამჩნევი განსხვავება როცა იესოს შობაზეა დაწრილი, თითქოსდა ორ სხვადასხვა იესოს შობაზეა საუბარი საუბარი?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Jul 31 2009, 03:17 AM
პოსტი #410


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



apatridi
ციტატა
ერთი კითხვა მაქვს, რითი აიხსნება მათესა და ლუკას სახარებების საკმაოდ შესამჩნევი განსხვავება

რომელ განსხვავებაზე ამბობ?
მუხლებს ხომ არ დაწერდი?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
apatridi
პოსტი Jul 31 2009, 05:49 PM
პოსტი #411


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 15
რეგისტრ.: 31-July 09
წევრი № 7,325



ციტატა(დათიკო @ Jul 31 2009, 01:17 AM) *

apatridi

რომელ განსხვავებაზე ამბობ?
მუხლებს ხომ არ დაწერდი?


1) მათეს სახარებაში არიან 3 მოგვები აღმოსავლეთიდან( სამი მეფე აღმოსავლეთიდან); ლუკას სახარებაში კი ლაპარაკია სამ მწყემსზე;
2)მათეს სახარებაში საუბარია ჩვილთა ჟლეტაზე ჰეროდეს მიერ, ლუკას სახარებაში კი ამ მოვლენაზე საერთოდ არაა საუბარი;
3) მათე საუბრობს ეგვიპტეში გახიზვნაზე იესოსი და მისი მშობლებისა, ლუკასთან ეს საერთოდ არაა ნახსენები, უფრო მეტიც, ლუკა საუბრობს 8 დღის შემდეგ მის წინდაცვეთაზე და განწმენდის დღეების შემდეგ(40 დღე) მის ტაძარში უფლის წინაშე წარდგენაზე( ლუკ.21;22;23;24;25). უცნაურია ლუკას მიერ დუმილი და არაფრის თქმა ისეთ შემზარავობაზე და ჩვილი იესოს სიცოცხლის საშისროებაზე, როგორიც ჰეროდეს მიერ ჩვილთა ჟლეტაა_ლუკას სახარებაში შობის დროს საერთოდ მშვიდობა სუფევს;
4)მათეს სახარებიდან ჩანს რომ იესოს მშობლები(კერძოდ იოსები) ბეთლეემიდან იყვნენ, ხოლო ლუკას მიხედვით ისინი ნაზარეთში ცხოვრობდნენ;
5)იესოს წარმომავლობის ჩამონათვალი:მათესა და ლუკას სახარებებში სახელთა ჩამონათვალი იესოს წინაპრებისა დავით მეფის შემდეგ იოსებამდე( იესოს მამამდე) ერთმანეთს არ ემთხვევა და სრულიად განსხვავებულია. ამასთანავე მათე ჩამონათვალს იწყებს აბრაჰამიდან იესომდე ხოლო ლუკა კი იესოდან( ნათლისრებიდან) ადამამდე;
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Jul 31 2009, 06:30 PM
პოსტი #412


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



apatridi
არ გიფიქრია იმაზე რომ შესაძლოა ამ შემთხვევაში ორი, მთლიანად კი ოთხივე სახარება შემავსებელი იყოს ერთმანეთის?

თუკი ჩვენ ქრისტიანული დოგმატკის კუთხით მივუდგებით კატეგორიულად უნდა გამოვრიცხოთ წმინდა წერილში შეცდომა, რადგან ამის დაშვება (თუნდაც ერთი შეცდომის) მთლიანად არღვევს წმ. წერილის უცდომელობას და შესაბამისად არღვევს ქრისტიანულ მოძღვრებას. მაგრამ ასეც რომ არ იყოს დაკვირვებითი განხილვა ეჭვს გაგვიქარწყლებს ერთი შეხედვით განსხვავებებზე სახარებათა შორის.

ციტატა
1) მათეს სახარებაში არიან 3 მოგვები აღმოსავლეთიდან( სამი მეფე აღმოსავლეთიდან); ლუკას სახარებაში კი ლაპარაკია სამ მწყემსზე;


აი კონკრეტული ადგილები სახარებიდან

ხოლო როცა იუდეის ბეთლემში დაიბადა იესო ქრისტე, ჰეროდეს მეფობის ჟამს, აჰა, აღმოსავლეთით მოვიდნენ მოგვნი იერუსალიმს (მათე 2,1)


იყვნენ იმ მხარეში მწყემსები, რომლებიც ველად იდგნენ და თავიანთ ფარას დარაჯობდნენ ღამით. და აჰა, უფლის ანგელოზი წარუდგა მათ, გამოუბრწყინდათ დიდება უფლისა და შეშინდნენ დიდი შიშით.
ანგელოზმა უთხრა მათ: ნუ გეშინიათ; აჰა, მე გახარებთ დიად სიხარულს, რომლითაც იხარებს მთელი ხალხი. რადგან დღეს დავითის ქალაქში დაიბადა თქვენი მაცხოვარი, რომელიც არის ქრისტე უფალი. და აი, თქვენი ნიშანი: იპოვით ყრმას შეხვეულს და მწოლარეს ბაგაში.
ანაზდად გაჩნდა ანგელოზთან ციურ მოლაშქრეთა სიმრავლე, ადიდებდნენ ღმერთს და ამბობდნენ: დიდება მაღალთა შინა ღმერთს, მშვიდობა ქვეყნად და სათნოება კაცთა შორის. და როცა ანგელოზები ზეცად ამაღლდნენ, მწყემსებმა უთხრეს ერთმანეთს: წავიდეთ ბეთლემს და ვნახოთ, რა მოხდა, როგორც გვაუწყა უფალმა.
სასწრაფოდ მივიდნენ და იხილეს მარიამი, იოსები და ბაგაში მწოლარე ყრმა. და ხილვისთანავე გაანდეს სიტყვა, ყრმისთვის რომ ეუწყა მათ. და ყველა მსმენელს უკვირდა მწყემსების ნაამბობი. ხოლო მარიამი იმახსოვრებდა თითოეულ მათ სიტყვას და გულში იმარხავდა. გაბრუნდნენ მწყემსები და ადიდებდნენ და აქებდნენ ღმერთს ყოველივე იმის გამო, რაც იხილეს და ისმინეს, როგორც ეუწყა მათ. (ლუკა 2, 9-20)


აქ არის აღწერილი ორი სხვადასხვა ამბავი და არც ისაა თქმული რომ მაცხოვარის სანხავად სამი მწყემსი მივიდა. რადგან მათე მახარებელმა გადმოსცა უკვე მოგვთა თაყვანისცემა, იმის აუცილებლობა აღარ იყო რომ იგივე ამბავი ლუკასაც გადმოეცა, მან შეავსო ქრისტეს დაბადების თხრობა მწყემსთა თაყვანისცემის ამბით, ისევე როგორც მანვე გადმოსცა ბეთლემში შობა ქრისტესი, 12 წლის იესოს ამბავი და სხვა წვრილმანები, რასაც სხვა მახარებლები გვერდს უვლიან.


ციტატა
2)მათეს სახარებაში საუბარია ჩვილთა ჟლეტაზე ჰეროდეს მიერ, ლუკას სახარებაში კი ამ მოვლენაზე საერთოდ არაა საუბარი;

ამ შემთხვევაშიც იგივე შემიძლია გითხრა. რადგან სახარებები ერთი მოვლენის აღწერას ემსახურებიან, ზოგიერთ მომენტებს არ იმეორებენ. ასე რომ გავყვეთ შეიძლება ძალიან ბევრი ეპიზოდი მოვძებნოთ, რომლებიც ოთხივე სახარებაში არ მეორდებიან.

ციტატა
3) მათე საუბრობს ეგვიპტეში გახიზვნაზე იესოსი და მისი მშობლებისა, ლუკასთან ეს საერთოდ არაა ნახსენები, უფრო მეტიც, ლუკა საუბრობს 8 დღის შემდეგ მის წინდაცვეთაზე და განწმენდის დღეების შემდეგ(40 დღე) მის ტაძარში უფლის წინაშე წარდგენაზე( ლუკ.21;22;23;24;25). უცნაურია ლუკას მიერ დუმილი და არაფრის თქმა ისეთ შემზარავობაზე და ჩვილი იესოს სიცოცხლის საშისროებაზე, როგორიც ჰეროდეს მიერ ჩვილთა ჟლეტაა_ლუკას სახარებაში შობის დროს საერთოდ მშვიდობა სუფევს;

იგივე

ციტატა
4)მათეს სახარებიდან ჩანს რომ იესოს მშობლები(კერძოდ იოსები) ბეთლეემიდან იყვნენ, ხოლო ლუკას მიხედვით ისინი ნაზარეთში ცხოვრობდნენ;

ეს სად ჩანს იქნებ კონკრეტული ციტატები მოიყვანო.

ციტატა
5)იესოს წარმომავლობის ჩამონათვალი:მათესა და ლუკას სახარებებში სახელთა ჩამონათვალი იესოს წინაპრებისა დავით მეფის შემდეგ იოსებამდე( იესოს მამამდე) ერთმანეთს არ ემთხვევა და სრულიად განსხვავებულია. ამასთანავე მათე ჩამონათვალს იწყებს აბრაჰამიდან იესომდე ხოლო ლუკა კი იესოდან( ნათლისრებიდან) ადამამდე;


ეს ცოტა ვრცელი ტემაა და ცოტა მოგვიანებით დავუბრუნდები.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
apatridi
პოსტი Aug 1 2009, 02:27 AM
პოსტი #413


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 15
რეგისტრ.: 31-July 09
წევრი № 7,325




ეს ცოტა ვრცელი ტემაა და ცოტა მოგვიანებით დავუბრუნდები.
[/quote]


იმედია მე-5 განსხვავებაზე პასუხს მალე გამცემ. თემა კი ამოცურული არ არისsmile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბარბარე
პოსტი Sep 11 2009, 06:34 PM
პოსტი #414


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 113
რეგისტრ.: 11-June 08
წევრი № 5,054



მოგესალმებით.
ასეთ რამეს წავაწყდი სახარებაში და იქნებ ამიხსნათ ვინმემ:"ეს გრძელდებოდა ორ წელიწადს,ისე რომ აზიის ყველა მცხოვრებნი ისმენდნენ უფლის სიტყვას_რგორც იუდეველები,ისე ბერძნები".
მოციქულთა საქმენი-19.10
ანუ ეს იმას ნიშნავს ,რომ ბერძნები აზიელები არიან???




კიდევ ეს სიტყვები ამიხსენით თუ შეიძლება:
"დედაკაცნი ცხონდებიან შვილითხმისაგან,უკუეთუ ეგნენ სარწმუნოებით და სიყუარულით და სიწმინდით გირსებასაზედა."
წმ.პავლე მოციქული ტიმოთეს მიმართ I ეპისტოლე(2:14)



ძველ აღთქმას ვკითხულობ და რაღაც შეკითხვები მებადება-ბუნებრივია.ვერ მეტყვით სად დავსვა ეს კითხვები,რომ ზუსტი პასუხები მივიღო?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Sep 13 2009, 12:14 AM
პოსტი #415


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



ბარბარე
ციტატა
"დედაკაცნი ცხონდებიან შვილითხმისაგან,უკუეთუ ეგნენ სარწმუნოებით და სიყუარულით და სიწმინდით გირსებასაზედა."
წმ.პავლე მოციქული ტიმოთეს მიმართ I ეპისტოლე(2:14)

როგორც ნეტარი თეოფილაქტე განმარტავს:
ქალებს მიეცათ გადარჩენა შვილის ყოლისა და აღზრდის გზით. ოღონდ არა მარტო შობით, არამედ მათი აღზრდით.
Они не спасутся собственной добродетелбю, а что воспитание детей способствует спасению жен. Жена добродетельная воспитает и детей в добродетели. Присущая ей добродетель чрез воспитание переходит и в детей.
აქვე ამატებს რომ თუკი პეტრე მოციქული უკრძალავს ქალებს ასწავლონ ეკლესიაში, სამაგიეროდ აძლევს კურთხევას ასწავლონ ამგვარად.

ციტატა
ძველ აღთქმას ვკითხულობ და რაღაც შეკითხვები მებადება-ბუნებრივია.ვერ მეტყვით სად დავსვა ეს კითხვები,რომ ზუსტი პასუხები მივიღო?

ბარბარე
თუ რაიმე პატარა კითხვაა და ვრცელ სასაუბრო თემას არ მოიცავს, შეგიძლია აქაც დასვა ხოლმე.
ხოლო თუ ვრცელი თემაა, მაშინ შეგიძლია ცალკე თემაც გახსნა. smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბარბარე
პოსტი Sep 15 2009, 04:50 PM
პოსტი #416


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 113
რეგისტრ.: 11-June 08
წევრი № 5,054



მადლობა.მოკლე და კონკრეტული პასუხი მაწყობს ჯერ-ჯერობით.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ბარბარე
პოსტი Sep 20 2009, 06:44 PM
პოსტი #417


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 113
რეგისტრ.: 11-June 08
წევრი № 5,054



იოანეს გამოცხადება სად ვნახო თანამედროვე ქართულ ენაზე?

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კესო
პოსტი Sep 20 2009, 07:14 PM
პოსტი #418


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,095
რეგისტრ.: 21-March 08
მდებარ.: ბათუმი
წევრი № 4,269



ციტატა(ბარბარე @ Sep 20 2009, 06:44 PM) *

იოანეს გამოცხადება სად ვნახო თანამედროვე ქართულ ენაზე?
http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agtqma/sarchevi.htm


--------------------
შემეწიე მე, უფალო, ღმერთო ჩემო, და მაცხოვნე მე, წყალობითა შენითა...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ნანინა
პოსტი Sep 30 2009, 02:05 AM
პოსტი #419


სოფო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 5,621
რეგისტრ.: 8-July 08
მდებარ.: dedaqalaqi
წევრი № 5,299



მგონი სწორ თემას მოვაგენი smile.gif
მოკლედ თქვენი რჩევა მჭირდება smile.gif
წმინდა წერილის განმარტებები მინდა ვიყიდო და ვიკითხო და რომელი წმინდა მამის განმარტებებს მირჩევთ?
სამწუხაროდ არ ვარ გათვითცნობიერებული ამ საკითხში და ეგებ მირჩიოთ დასაწყისისთვის რამე? smile.gif
მადლობა წინასწარ smile.gif


--------------------
იყავი ის, რაც ხარ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Sep 30 2009, 02:15 AM
პოსტი #420


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
წმინდა წერილის განმარტებები მინდა ვიყიდო და ვიკითხო და რომელი წმინდა მამის განმარტებებს მირჩევთ?

წმინდა წერილი, ცოტა დიდი სიტყვაა, ბიბლიის განმარტება თუ გინდა ეს დიდი თემაა და ასე ერთიანად, ძალზე მშრალ და ხშირად არასადნო ლოპუხინს თუ არ ჩავთვლით არ არსებობს.
თუკი სახარებებს გულისხმობ, ყველაზე ადვილი და ნათელია თეოფილაქტე ბულგარელის წიგნები, ასევე ოქროპირის და სხვების, თუმცა ქართულად მგონი მხოლოდ ეს ორია, ისიც ალაგალაგ განმარტებები...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

43 გვერდი V « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 03:09 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი