![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ნანინა |
![]()
პოსტი
#421
|
![]() სოფო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 5,621 რეგისტრ.: 8-July 08 მდებარ.: dedaqalaqi წევრი № 5,299 ![]() |
KAIROS
ციტატა სახარებებს გულისხმობ დიახ, მადლობთ ![]() დასაწყისისთვის მგონი თეოფილაქტე ბულგარელი და იოანე ოქროპირი აჯობებს ![]() -------------------- იყავი ის, რაც ხარ!!!
|
gvasalia |
![]()
პოსტი
#422
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 112 რეგისტრ.: 21-January 08 წევრი № 3,700 ![]() |
KAIROS დიახ, მადლობთ ![]() დასაწყისისთვის მგონი თეოფილაქტე ბულგარელი და იოანე ოქროპირი აჯობებს ![]() http://www.orthodoxy.ge/tserili/zosime/sarchevi.htm მათეს სახარების განმარტებაა , სიონში ვნახე იყიდება ოთხივე მარა ავტორი არ ვიცი |
zaz |
![]()
პოსტი
#423
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Validating პოსტები: 579 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,020 ![]() |
ძველ აღთქმაში ღმერთმა აბრაამს თავისი შვილი ისააკის მსხვერპლად შეწირვა მორიას მხარეში უბრძანა, დაბადება 22,2: " უთხრა: მოჰკიდე ხელი შენს შვილს, შენს მხოლოდშობილს, რომელიც გიყვარს, ისაკს, და წადი მორიას მხარეში. იქ შესწირე აღსავლენ მსხვერპლად ერთ მთაზე, რომელსაც გიჩვენებ".
შემდეგ დავით მეფემ შეიძინა ტაძრისთვის მიწა მორიას მთაზე, მეორე ნეშტთა 3,1: "შეუდგა სოლომონი უფლის სახლის შენებას იერუსალიმში, მორიას მთაზე, სადაც ნაჩვენები ჰქონდა დავითს, მამამისს, იმ ადგილას, დავითმა რომ მოამზადა ორნა იებუსელის კალოზე". როგორც გამიგია აბრაამი მსხვერპლად სწირავდა ისააკს იმ ადგილას, სადაც მოგვიანებით უფალი იესო ქრისტე აცვეს ჯვარს. მეორე ვერსიით აბრაამი ისააკს მსხვერპლად სწირავდა იმ ადგილას, სადაც აშენდა სოლომონი ტაძარი. თუ იცით როგორია საეკლესიო გადმოცემა ამ საკითხში, რომელი ვერსია მიიჩნევა მართებულად? |
ქევანა |
![]()
პოსტი
#424
|
![]() მთვლემარე დრაკონი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 ![]() |
ბიბლიური პერსონაჟის ესთერის შესახებ მაქ კითხვა... ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი თხრობაა ხო, მაგრამ მაინტერესებს რა განხილვა არსებობს ამასთან დაკავშირებით?
-------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#425
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ბიბლიური პერსონაჟის ესთერის შესახებ მაქ კითხვა... ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი თხრობაა ხო, მაგრამ მაინტერესებს რა განხილვა არსებობს ამასთან დაკავშირებით? ესთერზე ქალების თემაში დავწერ შემდეგ, თუ გეჩქარება, მომწერე და დავძებნით რაიმეს ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#426
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
ბარაბზე (რომელსაც ხალხმა ტავისუფლება მიანიჭა), გვაქვს თუ არა რაიმე ცნონბები. ანუ გადარჩენის შემდეგ, სად წავიდა, რას მოღვაწეობდა, შეიცვალა თუ არა მისი ცხოვრება და აშ
-------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#427
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ბარაბა მასზე გადმოცემაა რომ ქრისტიანი გახდა, და რომ ბოლოს ისიც ჯვარს ეცვა ქრისტესათვის, მასზე ფილმიცაა გადაღებული. წაიკითხე ეს პატარა ჩანაწერი Другой умер вместо тебя Разве такое возможно? Неужели, правда, нашелся кто-то, кто захотел умереть вместо меня? Этот крест был приготовлен для меня, и именно я должен висеть на нем сейчас. Но тот человек занял мое место. Нийло Юли-Вайнио «Как мне спастись?» … Двор перед дворцом Пилата гудит, как растревоженный улей. Священники в длинных рясах снуют в толпе, подстрекая народ требовать освобождения Вараввы и распятия Иисуса. Перед Пилатом, красные от гнева, стоят первосвященники Анна и Каиафа. Они требуют, чтобы он осудил Иисуса на смерть. Возбужденный народ толчется перед судилищем, как на аукционе. Одни кричат одно, другие — другое. Пилат, раздраженный и испуганный, поднявшись со своего места, подходит к связанному Иисусу. Простерши одну руку по направлению к Нему, а другой показывая в сторону тюрьмы, где сидит Варавва, он кричит: «Кого хотите, чтобы я отпустил вам: Варавву или Иисуса, называемого Христом?» (Евангелие от Матфея 27:17). Тогда первосвященники и старейшины кричат народу: «Просите Варавву! Требуйте распять Иисуса!» (Евангелие от Матфея 27:20). И вот, как раскаты грома, несутся крики толпы. Подняв кулаки вверх, все орут: «Варавву! Отпусти нам Варавву! Распни Христа!» А в это время недалеко от дворца Пилата в темной и сырой камере, завернувшись в грязное одеяло, дрожа от холода и страха, сидит осужденный на смерть узник. Вскинув голову и опустив на колени руки, он напряженно вслушивается. Через толстые кирпичные стены до него едва доносится гул голосов и его собственное имя «Варавва! Варавва!» Узник опять в бессилии обхватывает голову руками, и тяжелый вздох вырывается из его груди: «Так-то вот, Варавва, лучше было тебе не родиться. Слышишь, только что прозвучал твой окончательный приговор. Крест – твоя участь». Опять тяжелый вздох и мысль: «Ведь я заслужил этот приговор». Затем узник Варавва в темном углу своей камеры роняет голову между колен. И вот ему кажется, что вся его напрасно прожитая жизнь, словно гора Синай, давит на него, пригибая все ниже. Вновь и вновь слышатся вздохи: «О, мать моя, лучше бы ты совсем не родила меня в этот скверный мир. Теперь через несколько минут меня ждет только кровавый крест, вокруг которого будут кружиться насекомые и жалить осы, затем – жгучая жажда, и в конце концов – мучительная смерть. А вы, мои прежние товарищи! Это вы первыми уводили меня в темные углы двора, где показывали мне, еще совсем маленькому мальчику, украденные вами вещи и учили меня, как можно доставать такие же вещи, проводя интересную жизнь. Эх, вы, маленькие воры, если бы я никогда не встретил вас! Да, у меня была захватывающая жизнь, и ее последняя увлекательность в том, что скоро мне предстоит умереть на кресте мучительной смертью. Эх, вы, маленькие воры! Где вы сейчас? Придет ли кто-нибудь из вас смотреть на мои последние предсмертные муки на этом кровавом кресте? Мне хотелось бы, чтобы вы пришли, но, скорее всего, мне придется умирать одному, а вы останетесь в своих норах». Проходит еще какое-то время, Варавва очнулся от мрачных дум. Вот он опять поднимает голову и прислушивается. Все тихо, только изредка слышно, как пробегает через камеру в поисках добычи голодная крыса. И снова Варавва, уронив голову на руки, шепчет про себя: «Какой же сегодня день?» И вдруг вспоминает: «Да ведь сегодня пятница, а завтра – иудейская суббота. В субботу иудеи не могут меня казнить, значит, сегодня… сегодня мой последний день… и сегодня окончится моя жизнь. На субботу иудеи не оставляют трупы висеть на кресте». Варавва встает, делает несколько неуверенных шагов и садится на скамейку. Затем голова его безнадежно падает на руки, а из груди сквозь сжатые зубы вырывается отчаянный стон: «Итак, Варавва, сегодня день твоей смерти – да, да… Некоторые из твоих друзей называют этот день «днем отчета». Вдруг тишина обрывается неприятным топотом кованных железом башмаков надзирателя перед дверью камеры. Он сует ключ в замочную скважину и снимает засов. Массивная дверь медленно открывается. Варавва, сгорбившись, сидит в своем углу. «Вот он, этот момент, когда должны исполниться все мои давнишние страхи», - думает он. Но он и представить себе не может, как все обернется. «Варавва, ты слышал хорошие новости?» - голос надзирателя кажется почти торжественным. «Хорошие новости? — горько усмехаясь, отзывается осужденный. — Насколько я знаю, мне сегодня предстоит умереть, и ты пришел отвести меня на крест». Он делает шаг назад и прижимается к влажной стене. «Разве ты еще не знаешь, что случилось», — в голосе надзирателя слышатся радостные нотки. «Послушай, Варавва, мне выпала честь сообщить тебе великую новость: за тебя умер другой человек!» «За меня умер кто-то другой? Что ты этим хочешь сказать?» «Выходи из камеры, пойдем со мной, Варавва, и я тебе покажу!» Они идут по коридору мимо многочисленных камер, потом выходят на улицу и через ворота достигают наружной стороны Иерусалимской стены; первым идет надзиратель, призывая изумленного спутника торопиться. Наконец они останавливаются у подножия высокого холма. «Видишь вон там три креста на горе?» — спрашивает надзиратель, кладя одну руку заключенному на плечо, а другой рукой показывая на холм впереди. Заключенный пытается что-то рассмотреть, но тщетно, потому что после пребывания в темной камере у него болят от света глаза. Наконец, немного привыкнув к свету, он спрашивает: «Ты имеешь в виду те три креста? Теперь я вижу их, и на каждом из них висит человек… теперь вижу еще лучше. Ведь они все в крови». «Посмотри внимательно на средний крест. Этот крест установлен для тебя, ведь ты должен был умереть сегодня утром». Медленно до сознания Вараввы начитает доходить смысл сказанного. «Значит, там на среднем кресте какой-то человек сейчас умирает вместо меня?» «Да, я ведь уже сказал тебе, Варавва, что один человек умрет вместо тебя. Смотри теперь сам, если тебе трудно поверить моим словам». «Разве такое возможно? Неужели, правда, нашелся кто-то, кто захотел умереть вместо меня? Этот крест был приготовлен для меня, и именно я должен висеть на нем сейчас. Но тот человек занял мое место и умирает вместо меня. Мне не понять, почему он так поступил. Мне трудно поверить в то, что он действительно умирает вместо меня». «Да, Варавва, вместо тебя». http://www.ekklesiast.ru/arhiv/2003/03_2003/02.htm -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
newbie |
![]()
პოსტი
#428
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 577 რეგისტრ.: 28-April 09 წევრი № 6,908 ![]() |
აი ეს ფილმი.. რეალობას რამდენად ასახავს არვცი, მაგრამ უზომოდ მომეწონა, ბარაბა შემიყვარდა ფაქტიურად : D
http://tfile.ru/forum/viewtopic.php?t=109319 |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#429
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მგონი ყველა ასეთი ინფორმაცია: ბარაბას გვიანდელი ცხოვრება, პილაეს ცხონება, იმ ცხონებული ავაზაკის ცხოვრება - არის ფალსიფიკაცია. ვერავინ ვერ ჩაწერდა თუნდაც იმ ავაზაკის ცხოვრებას, რადგან ის აღესრულა ჯვარზე...
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#430
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ვერავინ ვერ ჩაწერდა თუნდაც იმ ავაზაკის ცხოვრებას, რადგან ის აღესრულა ჯვარზე... მას ვიღაც იცნობდა, ხომ ასეა? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#431
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მაგის შანსი მცირეა...
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#432
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა მაგის შანსი მცირეა... მე ის მაინტერესებდა, რამდენად ცნობადი სახე გხდა შემდგომში ტქო. ანუ გარდამოცემით, ამბობენ და აშ-ზე მეტად, მერჩივნა გეტქვა, აბარბა აი ის კაცია, მერე რომ ეპისკოპოსი გახდა და ქვებით ცაქოლესო ![]() მიუხედავად ამისა, ფაქტია, რომ ესა ადამიანი არ დარცენილა ყურადრEბის მიღმა და მასზე არსებობს გარკვეული მოსაზრებები. რა დევს საფუძვლად? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
ქევანა |
![]()
პოსტი
#433
|
![]() მთვლემარე დრაკონი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 ![]() |
აუ მაგ ბარაბაზე მე რატომღაც ვიცოდი რომ მერე ისევ გააგრძელა თავისი საქმიანობა, ანუ რომაელების წინააღდეგ იბრძოდა, მერე დაიჭირეს მაინც და სიკვდილით დასაჯესო...
საიდან ვიცოდი ასე, არ მახსოვს ![]() მეც მაინტერესებს რა იციან და საიდან ![]() ![]() -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#434
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ოფიციალური ინფორმაცია მაინტერესებდა მასზე. ოფიციალური არაფერი არ არსებობს, ოფიციალურად ბარაბაზე კი არა პავლეზე და პეტრეზე ძლივს არის ზოგი მონაცემი, ისიც ჰა და ჰა ![]() რაც შეეხება ამ გადმოცემებს, ისინი დიდი ხანია ეკლესიაში არსებობს, და რახან ეკლესიის მიერ არ იქნა დაგმობილი (და არც ოფიციალიზირებული), შეიძლება შეწყნარებაც (და არ შეწყნარებაც ) -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
A-G-A-P-E |
![]()
პოსტი
#435
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 5-November 09 წევრი № 7,691 ![]() |
შეკითხვა მაქვს:
წმინდა წერილში ხშირად გამოიყენება სიტყვა "პირმშო". მაგალითად, ბიბლიის წიგნ "რიცხვთა"-ში, 3-მე თავის 2 და 3-მე მუხლებში წერია: "და ესე სახელნი ძეთა აჰრონისთანი: პირმშოჲ ნადაბ და აბიუთ და ელიაზარ და ითამარ და ესე სახელნი ძეთა აჰრონისთანი მღდელნი ცხებულნი, რომელთანი სრულ იყუნეს ჴელნი მაიან მღდელად". რას ნიშნავს სიტყვა "პირმშო"? -------------------- ცოდნის გამოყენება, წარმატების საწინდარია -©
_____________________________________ "რადგან ვინც სიტყვას ისმენს და არ ასრულებს, ჰგავს კაცს, რომელიც სარკეში თავის სახეს აკვირდება. უყურებს თავის თავს, მაგრამ მიდის თუ არა, მაშინვე ავიწყდება როგორია". - იესოს ნახევარძმის, იაკობის სიტყვები |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#436
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
აგაპე,
![]() დაიწყო? ვიცით ვინც ხარ, რიგით ან არა რიგითი იეღოვას მოწმე, აქ იყო შენამდე ერთი ვინმე "მოყვასი"/ემთხევა სადღაც ნიკებიც და ხელწერაც/, მანაც ასე "გულუბრყვილო" კითხვებით დაიწყო აქვე და მერე რასელიზმის გადმონთხევას შეუდგა. არ ვიცი შენ მსგავსი /თუ საერთოდ იგივე/ხარ, მაგრამ რაც აქ დარეგისტრირდი 2 დღეა უკვე მესამედ გიწერთ, შეფარული (როგორც აქ) ან პირდაპირი (როგორც სხვაგან) არამართლმადიდებლური სწავლებები ან კითხვები, რომლებიც კამათის დაწყებას ემსახურება დასვა "აპოლოგეტიკის" თემაში, იმედია მესამეჯერ არ მოგვიწევს ამის დაწერა. კაიროსი! პ.ს. რადგანაც შეფარულად კითხულობ, ყავდა თუ არა უფალს და-ძმები და ა.შ. რაზედაც სექტანტებს უკვე დიდი ხანია ვეკამათებით, შეგიძლია მაგაზე, გახსნა ახალი თემა ა.პ.ო.ლ.ო.გ.ე.ტ.ი.კ.ი.ს განყოფილებაში და რაც დავწერეთ იმას გაგიმეორებთ, აქ კი აღარ გინდა. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
A-G-A-P-E |
![]()
პოსტი
#437
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 5-November 09 წევრი № 7,691 ![]() |
აგაპე, ![]() დაიწყო? ვიცით ვინც ხარ, რიგით ან არა რიგითი იეღოვას მოწმე, აქ იყო შენამდე ერთი ვინმე "მოყვასი"/ემთხევა სადღაც ნიკებიც და ხელწერაც/, მანაც ასე "გულუბრყვილო" კითხვებით დაიწყო აქვე და მერე რასელიზმის გადმონთხევას შეუდგა. არ ვიცი შენ მსგავსი /თუ საერთოდ იგივე/ხარ, მაგრამ რაც აქ დარეგისტრირდი 2 დღეა უკვე მესამედ გიწერთ, შეფარული (როგორც აქ) ან პირდაპირი (როგორც სხვაგან) არამართლმადიდებლური სწავლებები ან კითხვები, რომლებიც კამათის დაწყებას ემსახურება დასვა "აპოლოგეტიკის" თემაში, იმედია მესამეჯერ არ მოგვიწევს ამის დაწერა. კაიროსი! პ.ს. რადგანაც შეფარულად კითხულობ, ყავდა თუ არა უფალს და-ძმები და ა.შ. რაზედაც სექტანტებს უკვე დიდი ხანია ვეკამათებით, შეგიძლია მაგაზე, გახსნა ახალი თემა ა.პ.ო.ლ.ო.გ.ე.ტ.ი.კ.ი.ს განყოფილებაში და რაც დავწერეთ იმას გაგიმეორებთ, აქ კი აღარ გინდა. კაიროს გამარჯობა, როგორ ხარ. ![]() არაფერი არ დაიწყო, უბრალოდ შეკითხვა დავსვი და მაინტერესებდა პასუხი, მინდოდა გავრკვეულიყავი იმაში რას ნიშნავს კონკრეტული სიტყვა რომელიც მოვიყვანე კონკრეტული მუხლიდან და საამისოდ ვიფიქრე ზუსტად იმ თემაში დავსვი ჩემი შეკითხვა, სადაც ადამიანს აინტერესებს რაიმეს გარკვევა. თუ არასწორი გავაკეთე რაიმე, მითხარი. გთხოვთ რომელიმემ მაინც დაწერეთ როგორ გესმით და რას ნიშნავს ეგ სიტყვა რმელიც შეკითხვაში დავწერე თავისი ბიბლიის მუხლითურთ. მსურს თქვენი პასუხი მოვისმინო ჩემ შეკიტხვაზე. მადლობა. პ.ს. რაც შეეხება ჩემს ვინაობას, დათიკოს კითხე და გეტყვის ვინც ვარ. -------------------- ცოდნის გამოყენება, წარმატების საწინდარია -©
_____________________________________ "რადგან ვინც სიტყვას ისმენს და არ ასრულებს, ჰგავს კაცს, რომელიც სარკეში თავის სახეს აკვირდება. უყურებს თავის თავს, მაგრამ მიდის თუ არა, მაშინვე ავიწყდება როგორია". - იესოს ნახევარძმის, იაკობის სიტყვები |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#438
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
კაცო, შენ თვითონ არ თქვი, რომ არ ხარ მართლმადიდებელი?
"პირმშოებაზე" გვქონდა საუბარი, და ჩვენი განმარტება "პირველი შვილი, მაგრამ არაა აუცილებელი რომ შემდეგაც იყოს" განხსვავდება იეღოვას მოწმეების აზრიდან "პირველი შვილი, რაც უცილობლად ნიშნავს შემდეგ შვილებს" ანუ სექტანტები ამ სიტყვას ღებულობენ ბიბლიის სხვა მუხლებიდან და ამბობენ, აიო, ე.ი. მარიამს იესოს გარდა /ჩვენ აქ ვამბობთ ღვთისმშობელს უფლის გარდა/, სხვა შვილებიც ყავდაო შენს ხელმოწერაშიც მსგავსი გაჟღერებაა "ნახევარძმა", ასე რომ გვესმის ჩვეულებრივ "შვილი, ნომერი პირველი" და არაა აუცილებელი რომ იყოს მეორე და ა.შ. ვიცი, რომ ეგ შენც იცი, ისიც ვიცი, რომ საწინააღმდეგო იდეები გაწუხებს, ჰოდა, რატომ გვაწვალებ და გვათამაშებ, გადადი აპოლოგეტიკაში, დავძებნოთ ჯერ ის ადგილები და პოსტები სადაც მსგავს თემაზე ვიკამათეთ, წავიკითხოთ და მერე გავაგრძელოთ კამათი. ასე რომ არამართლმადიდებელთან ( ხომ აღიარებ ამას?) კამათი და ნებისმიერი რელიგიური საუბრები აპოლოგეტიკაში, ნუღარ გამამეორებინებ! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
A-G-A-P-E |
![]()
პოსტი
#439
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 41 რეგისტრ.: 5-November 09 წევრი № 7,691 ![]() |
კაცო, შენ თვითონ არ თქვი, რომ არ ხარ მართლმადიდებელი? "პირმშოებაზე" გვქონდა საუბარი, და ჩვენი განმარტება "პირველი შვილი, მაგრამ არაა აუცილებელი რომ შემდეგაც იყოს" განხსვავდება იეღოვას მოწმეების აზრიდან "პირველი შვილი, რაც უცილობლად ნიშნავს შემდეგ შვილებს" ანუ სექტანტები ამ სიტყვას ღებულობენ ბიბლიის სხვა მუხლებიდან და ამბობენ, აიო, ე.ი. მარიამს იესოს გარდა /ჩვენ აქ ვამბობთ ღვთისმშობელს უფლის გარდა/, სხვა შვილებიც ყავდაო შენს ხელმოწერაშიც მსგავსი გაჟღერებაა "ნახევარძმა", ასე რომ გვესმის ჩვეულებრივ "შვილი, ნომერი პირველი" და არაა აუცილებელი რომ იყოს მეორე და ა.შ. ვიცი, რომ ეგ შენც იცი, ისიც ვიცი, რომ საწინააღმდეგო იდეები გაწუხებს, ჰოდა, რატომ გვაწვალებ და გვათამაშებ, გადადი აპოლოგეტიკაში, დავძებნოთ ჯერ ის ადგილები და პოსტები სადაც მსგავს თემაზე ვიკამათეთ, წავიკითხოთ და მერე გავაგრძელოთ კამათი. ასე რომ არამართლმადიდებელთან ( ხომ აღიარებ ამას?) კამათი და ნებისმიერი რელიგიური საუბრები აპოლოგეტიკაში, ნუღარ გამამეორებინებ! კაიროს საკამათოდ არ დამიწერია რა გჭირს? შეკითხვა დავსვი და მადლობა რომ გაეცი პასუხი. სხვა რა გითხრა. დანარჩენზე რაც დაწერე, არ გამოვეხმაურები რომ მერე საბაბი არ გახდეს აი ამისთვის დაწერა რომ გვაწვალოს და გვაკამათოსო. დაისვა შეკიტხვა, გაიცა პასუხი. დამთავრდა. მე რას ვეთანხმები და რას არა ან ვის, ამაზე სხვა თემაში თუ გნებავს სიამოვნებით აგიხსნი. ამაზე კაი სიტყვა რაღა გითხრა რომ გასიამოვნო? ![]() დროებით. -------------------- ცოდნის გამოყენება, წარმატების საწინდარია -©
_____________________________________ "რადგან ვინც სიტყვას ისმენს და არ ასრულებს, ჰგავს კაცს, რომელიც სარკეში თავის სახეს აკვირდება. უყურებს თავის თავს, მაგრამ მიდის თუ არა, მაშინვე ავიწყდება როგორია". - იესოს ნახევარძმის, იაკობის სიტყვები |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#440
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ამაზე სხვა თემაში თუ გნებავს სიამოვნებით აგიხსნი ![]() ჰოდა ეგ თემა უნდა იყოს "აპოლოგეტიკის" განყოფილებაში. მე კი არ უნდა მასიამოვნო მეგობარო, არამედ ფორუმის წესებს დაემორჩილო, აქ არამართლმადიდებლებთან რელიგიური დისკუსიები იმართება "აპოლოგეტიკის" განყოფილებაში. ზუსტად მასე დაიწყო "მოყვასმა" და გვაქვს გამოცდილება, ამიტომ გითხარი წინასწარ, მიდი და იქვე დასვი კითხვა, ხომ ვიცი, რომ პირველ ეტაპზე მაინც ზეპირად იცი, რას გეტყვი და ისიც იცი, მეც რომ ვიცი რას მიპასუხებ და ასე ![]() ჰოდა დროებით აპოლოგეტიკის განყოფილებაში ჯახამდე ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 08:51 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი