![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
k@the |
![]()
პოსტი
#461
|
![]() იყო და არა იყო რა... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,796 რეგისტრ.: 21-May 07 მდებარ.: მყარად მიწაზე წევრი № 1,967 ![]() |
-------------------- --
There are only 10 types of people in the world -- those who understand binary, and those who don't. |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#462
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ერთი კითხვაც:
სხვაგან კი დავსვი უკვე, მაგრამ აქაც იყოს არ დაამძიმებს, მე მგონი ![]() რა მაინტერესებს. აი ფსალმუნებში და ლოცვებში არის სიტყვები " ღმერთი" და " უფალი". მე იდეაში ამ ორს სიტყვას სინონიმებად აღვიქვამ, მაგრამ არის შემთხვევები, როდესაც ორივე ერთდროულად გამოიყენება. მაგალითად "ღმერთი უფალი გამოგვიჩნდა ჩვენ..." და სხვა მრავალი, აღარ ჩამოვთვლი. კითხვა ასეთია: 1. არის თუ არა რაიმე სხაობა (განსხვავება) ამ სიტყვებში შემოქმედის არსთან მიმართებაში; 2. რას გამოხატავს არსობრივად თითოეული მათგანი; 3. ასევე საინტერესოა ამ სიტყვების ცალ-ცალკე თარგმანი ებრაულად და ბერძნულად რა ტერმინები იხმარება თითოეულთან მიმარტებაში და რას გამოხატავს. ნუ სხვა რამე საინტერესო თუ შეგიძლიათ ვინმემ რამე მიუთითოთ ამ კითხვაზე ჰა ბურთი და ჰა მოედანი |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#463
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
დაუდგენიათ, რომ ბიბლიური "გამოსვლა" ქრისტეშობამდე 1446 წელს მოხდა
![]() |
ikanosi |
![]()
პოსტი
#464
|
![]() ირაკლი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,285 რეგისტრ.: 3-January 10 მდებარ.: ფოთი - თბილისი წევრი № 7,906 ![]() |
ციტატა დაუდგენიათ, რომ ბიბლიური "გამოსვლა" ქრისტესშობამდე 1446 საუკუნეში მოხდა საუკუნეში? ანუ ქრისტეშობამდე 144 600 წლის წინ? -------------------- ფარით ან ფარზე
|
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#465
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
damiane80
ციტატა 1. არის თუ არა რაიმე სხაობა (განსხვავება) ამ სიტყვებში შემოქმედის არსთან მიმართებაში გააჩნია, რომელ ენას აიღებ. ციტატა 2. რას გამოხატავს არსობრივად თითოეული მათგანი; 3. ასევე საინტერესოა ამ სიტყვების ცალ-ცალკე თარგმანი ებრაულად და ბერძნულად რა ტერმინები იხმარება თითოეულთან მიმარტებაში და რას გამოხატავს. ებრაულში უფალი (ანუ, იაჰვე, ან ადონაი) უფრო აღმატებულია, ვიდრე სიტყვა ღმერთი (ელოჰიმ). თუმცა, იუდეველობაში იაჰვე ნიშნავს "მარად მყოფს" და ღმრთის ერთ-ერთი ეპითეტია. სხვა ვითარებაა ბერძნულში, სადაც უფალი (კირიოს) მხოლოდ ბატონს ნიშნავს და ის გამოიყენება ნებისმიერი ძალაუფლის მიმართ, ხოლო დღეს, ახალ ბერძნულში - შესატყვისია ქართული "ბატონის" - კირიე პანაიოტე - ბატონო პანაიოტის. ამდენად ბერძნულად "კირიოს" მრავალი რამის შესატყვისაც შეიძლება გვექნეს. ბერძნულისვე ანალოგი იყო ძველქართულში. გაიხსენებთ 1712 წ. ვეფხისტყაოსნის შესავალი - დაბეჭდულ არს შრომითა და წარსაგებელითა უფლისა ვახტანგისა... ახალქართულში კი "ბატონი" და "უფალი" გაიმიჯნა და დღეს "უფალი" მხოლოდ ღმრთის სინონიმია (თუმცა ერთგან მაინც შემოგვრჩა - "უფალი თამადა") -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#466
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ციტატა სხვა ვითარებაა ბერძნულში, სადაც უფალი (კირიოს) მხოლოდ ბატონს ნიშნავს და ის გამოიყენება ნებისმიერი ძალაუფლის მიმართ, ხოლო დღეს, ახალ ბერძნულში - შესატყვისია ქართული "ბატონის" - კირიე პანაიოტე - ბატონო პანაიოტის. ამდენად ბერძნულად "კირიოს" მრავალი რამის შესატყვისაც შეიძლება გვექნეს ანუ უფალსაც და ღმერთსაც და ეხლა უკვე "ბატონსაც" ერთი სიტყვა "კირიე" გამოხატავს, თუ არის სხვა სიტყვებიც ბერძნულში. ციტატა თუმცა ერთგან მაინც შემოგვრჩა -"უფალი თამადა") ![]() |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#467
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
damiane80
ციტატა ანუ უფალსაც და ღმერთსაც და ეხლა უკვე "ბატონსაც" ერთი სიტყვა "კირიე" გამოხატავს, თუ არის სხვა სიტყვებიც ბერძნულში. ღმერთს არა. ღმერთი არის "თეოს" უფალი - "კირიოს" ღმერთი უფალი და გამოგვიჩნდა ჩვენ... ბერძნულად: Θεός Κύριος και επίφανεν εν ημίν [თეოს კირიოს კე ეპიფანენ ენ იმინ] ებრაულად: אֵל, יְהוָה--וַיָּאֶר-לָנוּ [ელ, ადონაი ვე იერ ლანუ] -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#468
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
კანონისტი მადლობა, და მაგრამ მე უფრო მაინტერესებს თავად ქართული სიტყვების "ღმერთი" და "უფალი" ეტიმოლოგია. თუ ვინმემ იცით, მადლობელი დაგრჩებით
და ერთიც, კანონისტ შენ გეცოდინება, დავითის 109-ე ფსალმუნი:ს 1-ლი წინადადება "ჰრქუა უფალმან უფალსა ჩემსა: დაჰშჯედ მარჯუენით ჩემსა ვიდრემდის დავსხნე მტერნი შენნი ქუეშე ფერხთა შენთა", როგორ იკითხება ბერძნულად და ებრაულად. |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#469
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
ikanosi
უფს ბოდიში, რა საუკუნე... |
ნონა |
![]()
პოსტი
#470
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
მე მინდა განმარტება იერემია წინასწარმეტყველის, მეცამეტე თავის 22-ე მუხლისა...
22. და უკუეთუ სთქუა გულსა შინა შენსა: რაჲსათჳს დამემთხუნეს მე ესენი? სიმრავლისათჳს უმართლობისა შენისა, აღგესაბურველნეს უკუანაკერძონი შენნი განსაქიქებელად ქუსლთა შენთა. 22. იტყვი გულში: რატომ მეწია ეს ყველაფერი? - დიდი დანაშაულის გამოა, რომ გაგშიშვლებია კალთები და ქუსლები გამოგჩენია. განსაკუთრებით მაინტერესებს სიმბოლურობა გადაწეული კალთისა და შიშველი ქუსლისა.... იმედია არ დაიზარებთ მადლობთ ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
ქევანა |
![]()
პოსტი
#471
|
![]() მთვლემარე დრაკონი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 7,454 რეგისტრ.: 11-February 07 მდებარ.: Shire, Hobbitland, Middle-earth წევრი № 1,055 ![]() |
მეც მაქ კითხვა
![]() ვერ ვიპოვე ინტერნეტში განმარტება, არადა თითქოს რა მარტივია მეთქი .. რას ნიშნავს ეს ამონარიდი, კიევ ერთხელ რომ მითხრათ (იმ შემთხვევაში თუ სადმე ოდისმე დაგიწერიათ) ციტატა 15. ხოლო ამას გეუბნებით უფლის სიტყვით, რომ ჩვენ, უფლის მოსვლამდე ცოცხლად შთენილნი, ვერ დავასწრებთ განსვენებულთ. 16. ვინაიდან თვით უფალი, მბრძანებლური სიტყვით, მთავარანგელოზის ხმობითა და ღვთის საყვირის ხმით, გადმოვა ზეცით, და პირველნი აღდებიან ქრისტეში განსვენებულნი. 17. შემდეგ კი ჩვენც, ცოცხლად შთენილთაც, აგვიტაცებენ ღრუბლებს ზემოთ, რათა ჰაერში შევეგებოთ უფალს და, ამრიგად, სამუდამოდ უფალთან ერთად ვიქნებით. პავლეს I წერილი თესალონიკეთა მიმართ, 4, 15-17 მუხლები http://www.orthodoxy.ge/tserili/akhali_agt...lonikelta-4.htm პ.ს. გამოგიტყდებით და სექტანტებმა გამაბრაზეს და მაგიტომ ვეძებ... ![]() -------------------- “I'd built that bridge for you. But I didn’t know that I would be building it for you and him.” ("Dაისყ")
"He was born with a gift of laughter and a sense that the world was mad. And that was all his patrimony." - Scaramouche, Rafael Sabatini *** ფორუმზე გლანძღავ და მიწასთან გასწორებ, ძვირფასო, მაგრამ გახსოვდეს, ფორუმს გარეთ მე შენ მიყვარხარ : ) *** Спасение утопающего – дело рук самого утопающего... *** ამინდის შემქმნელი |
ნონა |
![]()
პოსტი
#472
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
ამ თემაში სათანადო კომპეტენციის ხალხის ჭიტა არაა?
![]() ![]() ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#473
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ბოდიში ყველასთან, მყავს სტუმარი და შაბათ-კვირის შემდეგ შემოგიერთდებით, თუ რამე PM და შემოგეხმიანებით.
დროებით; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ნონა |
![]()
პოსტი
#474
|
![]() მშვიდი სისოვლე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,197 რეგისტრ.: 29-July 09 მდებარ.: ბათუმი წევრი № 7,322 ![]() |
კეთილი ამ ერთხელ დაგზოგავთ
![]() შენ ქართულად უმასპინძლე და ჩვენ მოგიცდით ![]() პ.ს. არავის სურს რომ აქაურ კითხვებზე იმსჯელოს, ივარაუდოს ან რამე მისთანანი? ![]() -------------------- ...უფალო, უშენოდ სიზმარშიც არ გავიშვები!
|
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#475
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
damiane80
ციტატა კანონისტი მადლობა, და მაგრამ მე უფრო მაინტერესებს თავად ქართული სიტყვების "ღმერთი" და "უფალი" ეტიმოლოგია. თუ ვინმემ იცით, მადლობელი დაგრჩებით მე არ ვიცი. რამდენადაც გამიგია, უცნობია მათი ეტიმოლოგია. ციტატა და ერთიც, კანონისტ შენ გეცოდინება, დავითის 109-ე ფსალმუნი:ს 1-ლი წინადადება "ჰრქუა უფალმან უფალსა ჩემსა: დაჰშჯედ მარჯუენით ჩემსა ვიდრემდის დავსხნე მტერნი შენნი ქუეშე ფერხთა შენთა", როგორ იკითხება ბერძნულად და ებრაულად. ბერძნულად: εἶπεν ὁ κύριος τῷ κυρίῳ μου κάθου ἐκ δεξιῶν μου ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου [იპენ ი კირიოს ტო კირიო მუ, კათუ ეკ დექსიონ მუ ეოს ან თო ტუს ეხთრუს სუ იპოპოდიონ ტონ პოდონ სუ] ებრაულად: נְאֻם יְהוָה ׀ לַאדֹנִי שֵׁב לִימִינִי עַד־אָשִׁית אֹיְבֶיךָ הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ׃ [ნეუმ ადონაი ლ-ადონი შევ ლ-იმინი, ად აშიტ ოიევეი-ხა ჰადომ ლე-რაგრეი-ხა] -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#476
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
damiane80 მე არ ვიცი. რამდენადაც გამიგია, უცნობია მათი ეტიმოლოგია. ბერძნულად: εἶπεν ὁ κύριος τῷ κυρίῳ μου κάθου ἐκ δεξιῶν μου ἕως ἂν θῶ τοὺς ἐχθρούς σου ὑποπόδιον τῶν ποδῶν σου [იპენ ი კირიოს ტო კირიო მუ, კათუ ეკ დექსიონ მუ ეოს ან თო ტუს ეხთრუს სუ იპოპოდიონ ტონ პოდონ სუ] ებრაულად: נְאֻם יְהוָה ׀ לַאדֹנִי שֵׁב לִימִינִי עַד־אָשִׁית אֹיְבֶיךָ הֲדֹם לְרַגְלֶיךָ׃ [ნეუმ ადონაი ლ-ადონი შევ ლ-იმინი, ად აშიტ ოიევეი-ხა ჰადომ ლე-რაგრეი-ხა] გაიხარე კანონისტ, ჩემპიონი ხარ ![]() ციტატა მე უფრო მაინტერესებს თავად ქართული სიტყვების "ღმერთი" და "უფალი" ეტიმოლოგია. თუ ვინმემ იცით, მადლობელი დაგრჩებით ეს კითხვა ძალაშია |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#477
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მე არ ვიცი. რამდენადაც გამიგია, უცნობია მათი ეტიმოლოგია. უფალის არა, "უფალი" ვინც ვინმეზე უფლობს (აქედან ეუფლება...) ანუ უფალი არის სწორედ იგივე რაცაა კირიე ბერძნულად და სინიორ ლათინურენოვანებში, გოსპოდინ რუსულ-სლავურიც სათავეში господин მოდის господ და არის ზმნა господствоват, ძველ ქართულში მიმართვაც იყო უფალი დავითი მობრძანდება, უფალ გიორგის მიართვით... და ა.შ. ღმერთის ეტიმოლოგიაზე კი სხვადასხვა მოსაზრებებია, თუმცა ღარიბი არგუმენტების გამო არ დავწერ. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#478
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა გაგშიშვლებია კალთები და ქუსლები გამოგჩენია. საინტერესო კითხვაა და არ დავმალავ, ძებნა დამჭირდა ![]() საქმე იმაშია რომ ქუსლი ორჯერ გვხდება ყველაზე ძლიერად ბიბლიაში, როდესაც ქუსლზე მოჭიდებული იბადება იაკობი "მერე გამოვიდა მისი ძმა, ხელი ესავის ქუსლზე ჰქონდა მოჭიდებული" და ის მთავარი "ქუსლს უგესლავდე" "ის თავს გიჭეჭყავდეს, შენ კი ქუსლს უგესლავდე" ეს ფსალმუნის განმარტებაა და ქუსლი (აქ სვლა) განიმარტება: Беззаконiе пяты моея обыдет мя. Пята показывает действие, которое осталось позади нас; беззаконие пяты означает прежде соделанный грех. В ходьбе пята делает глубже впечатление в землю, нежели вся стопа, отсюда беззаконие пяты означает грех тяжкий, который соделал сильное впечатление на совесть грешника и который труднее изгладить, нежели другие грехи. Пяту блюдет искуситель, беззаконие пяты есть грех, который произошел не от обыкновенной слабости человеческой, но от особенного искусительного нападения диавола. Сии беззакония иногда постигают нас (Пс.39:13), то есть как бы бегут за нами вслед и подвергают осуждению (1Тим.5:24); в сем случае благодать удаляет их от нас силою покаяния (Пс.102:12), иногда обходят нас, как неприятель, и становятся напротив нас на пути спасения и не дают далее совершать его и избежать осуждения. Предстанут предо мною лукавые дела мои, окружат и будут осаждать меня отовсюду и не дадут мне избегнуть мучений - так говорит Афанасий. Тогда благодать тем же оружием, то есть покаянием, отъемлет их. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
tamuna m |
![]()
პოსტი
#479
|
![]() კატეგორია: მოკვდავი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 4,790 რეგისტრ.: 4-February 08 მდებარ.: არც იქით და არც აქეთ წევრი № 3,842 ![]() |
შეგიძლიათ ეს ადგილი განმიმარტოთ?
6. ესე არს, რომელი მოვიდა წყლითა და სისხლითა, იესუ ქრისტე არა წყლითა ხოლო, არამედ წყლითა და სისხლითაცა; და სული არს, რომელი წამებს, რამეთუ სული არს ჭეშმარიტებისაჲ. 7. რამეთუ სამნი არიან, რომელნი წამებენ ცათა შინა: მამაჲ, სიტყუაჲ და სული წმიდაჲ; ესე სამნი ერთ არიან. 8. რამეთუ სამნი არიან, რომელნი წამებენ: სული და წყალი და სისხლი; და სამნივე ესე ერთისა მიმართ არიან (იოვანე მოციქულისა წიგნი კათოლიკე, პირველი თავი 5) კერძოდ წყლის და სისხლის სიმბოლიკა მაინტერსებს, რომელიც იოანე მოციქულის სახარებაშიც გვხვდება (იოანე 19, 34) -------------------- ..................... ენა მაქვს ძირში ამოსაგლეჯი, მაგრამ ვერავინ რისკავს ..................... სენატორიც თავიდან რიგითი იუზერი იყო :D ................... პ. ს. ბავშვობაში ყველა ხატავს |
ႲႭႡႰႠႬ |
![]()
პოსტი
#480
|
![]() ტყეების მეფე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,137 რეგისტრ.: 19-December 07 მდებარ.: მთები წევრი № 3,444 ![]() |
15. და მიეცა იმისი ნება, რომ სული ჩაედგა მხეცის ხატისთვის, რათა ხატს ემეტყველა და იმდენი ექნა, რომ მოეკლათ ყველა, ვინც თაყვანს არა სცემს მხეცის ხატებას.
16. და აიძულებს ყველას, დიდსა თუ მცირეს, მდიდარსა თუ ღარიბს, მონასა თუ თავისუფალს, ნიშანი დაისვან მარჯვენა ხელსა თუ შუბლზე. 17. ასე რომ, ვერავინ იყიდის ან გაყიდის რამეს, მათ გარდა, ვისაც აქვს ნიშანი - მხეცის სახელი, ან მისი სახელის რიცხვი. 18. აქაა სიბრძნე; ვისაც გაგების თავი აქვს, გამოითვალოს მხეცის რიცხვი, რადგანაც ესაა რიცხვი კაცისა, და მისი რიცხვი - ექვსას სამოცდაექვსი. იოანეს გამოცხადება. თავი 13. რა იგულისხმება ამ სიტყვებში? დაშიფრული ტექსტია თუ როგორც წერია პირდაპირ უნდა გავიგოთ? -------------------- Go bravely into the next world, fallen warriors...
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 02:27 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი