IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

43 გვერდი V « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> გამარკვიეთ..., ზოგადი შეკითხვები და ძიებანი ბიბლიაში
elusia
პოსტი Apr 23 2010, 04:06 PM
პოსტი #561


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



კანუდოსელი
გამაცინე .. განსხვავება?


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Apr 23 2010, 04:10 PM
პოსტი #562


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ციტატა
ნუთუ ჩემს მეტს არ აინტერესებს რატომ ამბობს ეკლესია ქვეყნიერების შექმნიდან სხვა თარიღს ხოლო მეცნიერება სხვას. მილიონი წლის წინ ასებობდნენ დინოზავრები .. მერე კიდევ მილონ ჩემტა და ასე .. რომელია მართალი და რა მხრივ არის სანდო.


შენ წარმოიდგინე აინტერესებს და მთელი თემა ჰქონდა ამას მიძღვნილიsmile.gif

ა ბატონო იხილე:http://church.ge/index.php?showtopic=6671

ეს მისამართი მონიშნე და მისამართის ადგილზე დააკოპირე და ნახე, რატომღაც დაჭერით არ იხსნება პირდაპირ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Apr 23 2010, 04:10 PM
პოსტი #563


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



elusia
ტყუილი მაინც განზრახ მოტყუებასთან ასოცირდება ხშირად...ეს კი უბრალოდ არამეცნიერთა გულუბრყვილო აზრია მეციერული საკითხის შესახებ


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი Apr 23 2010, 08:01 PM
პოსტი #564


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



კანუდოსელი
გულუბრყვილო აზრი მიაწერო საეკლესიო კალენდარს ,,, გულუბრყვილობის მეტი არაფერი ქვია ამას?
smile.gif


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Apr 24 2010, 02:44 AM
პოსტი #565


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ეს ყველაფერი გასაგებია და არც ვდაობ...საქმე ისაა, რომ ამ დათარიღებაში არ იყო ერტმნიშვნელოვანი მიდგომა და სხვადასხვა ეკლესიები და სხვადასხვა წმინდანები სხვაგვარად ხედავდნენ დათარიღების საკითხს, ხოლო რადგან ამ განსხვავების მიუხედავად ეკლესიამ არ ჩათვალა საჭიროდ რომ ერთხელ და სამუდამოდ დაეფიქსირებინა თავის წარმოდგენა - მოწმობს, რომ დათარიღების საკითხი ეკლესიაში დარჩა ღია საკითხად, რაც კიდევ ერთხელ მიანიშნებს ეკლესიის გახსნილობაზე მეცნიერული აღმოჩენების მიმართ, თუნდაც უნებლიე გახსნილობაზე...

ო.კ.
რათქმაუნდა მასეა, დათარიღება არ წარმოადგენს არც დოგმატიკის, არც კანონიკის, არც ტრადიციის შემადგენელ ნაწილს, შესაბამისად ღიადაა საკითხი და მაშინ თუ 5604 ფიქრობდნენ შექმნიდან ქრისტემდე, ახლა შეიძლება სხვა საკითხია, მეცნიერების საქმე სჯობს მეცნიერებს დავუტოვოთ smile.gif
ციტატა
გულუბრყვილო აზრი მიაწერო საეკლესიო კალენდარს ,,, გულუბრყვილობის მეტი არაფერი ქვია ამას?

საქმეში ჩახედულობა smile.gif
საეკლესიო კალენდარს ადგენენ ადამიანები, და შესაბამისად იმეორებენ იმ აზრს, რომელიც დამკვიდრებულია, თუმცაღა როგორც დაიწერა ეგ აზრი არაა საეკლესიო დოგმატიკის, კანონიკის და რაიმე უცვლელი ტრადიციის სფეროდან, შესაბამისად ეს არცერთი ავტოკეფალური ეკლესიის კალენდარზე არ სჩანს (თუა მაჩვენეთ) და ჩვენებიც თუ ამოიღებენ კარგი იქნება, ან დაამტკიცონ რომ მასეა biggrin.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი Apr 24 2010, 09:04 AM
პოსტი #566


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



KAIROS
კედლის კალენდრებზე ასე წერია..ბევრი ვნახე ასეთი,,რა ვიცი..


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი Apr 26 2010, 10:08 AM
პოსტი #567


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ხალხო, ავიჭერი ცოტა და მითხრათ იქნებ ვინმემ ოთხშაბათი და პარასკევი თევზით ხომ ხსნილია ამ პერიოდში (პეტრე-პავლობის მარხვის დაწყებამდე)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი Apr 26 2010, 11:11 AM
პოსტი #568


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



იცით რა მაინტერესებს,, წერია რომ ,, მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს"_უფლის სიტყვებია და ვინმემ იცის ამის შესახებ რამე? dntknw.gif


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Molen
პოსტი May 7 2010, 04:12 PM
პოსტი #569


გიორგი
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 295
რეგისტრ.: 17-December 07
წევრი № 3,434



23. და როდესაც დაგიწყებენ დევნას ერთ ქალაქში, მიაშურეთ მეორეს. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა.

რას გულისხმობდა ამ სიტყვებში იესო?


--------------------
და უკანასკნელი მტერი განქარდება, - სიკდვილი (კორ. 15:26).

Solomon's Wisdom
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nanuca
პოსტი May 7 2010, 04:32 PM
პოსტი #570


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 50
რეგისტრ.: 6-December 09
წევრი № 7,804



ციტატა(elusia @ Apr 26 2010, 12:11 PM) *

იცით რა მაინტერესებს,, წერია რომ ,, მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს"_უფლის სიტყვებია და ვინმემ იცის ამის შესახებ რამე? dntknw.gif


თირკმელი სისხლს ფილტრავს, ათავისუფლებს მავნე ნივთიერებებისგან.
მე ვფიქრობ, უფალი ხედავს ჩვენს გულს და იმასაც როგორ ვცდილობთ გავწმინდოთ ჩვენი გული "მავნე ნივთიერებებისაგან"
შეიძლება ასე არ არის..


--------------------
მაუწყე მე, უფალო, გზაი, რომელსაცა ვიდოდე, რამეთუ შენდამი აღვიღე სული ჩემი..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი May 7 2010, 09:11 PM
პოსტი #571


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



ციტატა
ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა.

მეც მაინტერესებს..


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 7 2010, 09:58 PM
პოსტი #572


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
23. და როდესაც დაგიწყებენ დევნას ერთ ქალაქში, მიაშურეთ მეორეს. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა.

თეოფილაქტე ბულგარელი



Когда же будут гнать вас в одном городе, бегите в другой. Ибо истинно говорю вам: не успеете обойти городов Израилевых, как приидет Сын Человеческий.

Сказанное выше и страшное: "будут предавать вас" и "будете ненавидимы" относилось к тому, что имело случиться после вознесения; то же, о чем говорится теперь, касается событий прежде креста. Вы, терпя гонения, не успеете обойти городов Израиля, и Я уже приду к вам. Когда же наступят гонения, повелевает им бегать, ибо явно бросаться в опасность и служить причиной осуждения убийцам, равно и вредить тем, которые надеялись получить пользу от проповеди, - дело дьявольское. Слова же "как приидет Сын Человеческий" относи не ко второму пришествию, но к тому приходу и утешению, которое было до креста. Ибо после того, как ученики были посланы и проповедовали, они снова возвратились ко Христу и пребывали с Ним.


ციტატა
მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს


მიანიშნე ზუსტი ციტატა smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი May 8 2010, 12:13 PM
პოსტი #573


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



KAIROS

ციტატა
მიანიშნე ზუსტი ციტატა

ვერ ვაგნებ,,ვკითხულობ და მოვძებნი smile.gif


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
აბე
პოსტი May 9 2010, 01:12 PM
პოსტი #574


აბესალომ
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,705
რეგისტრ.: 14-December 08
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6,107



guest1

ციტატა
სახიერი (სახიერო უფალო)
სულხან-საბას ლექსიკონში ასე წერია: "ჭეშმარიტი სახიერება იგი არს, რომელი სიმართლისა და სიბრძნისა და ძლიერებისა თანა შეწყობილ იყოს, რამეთუ უსამართლოჲ და არაბრძენი და უძლური არა არს სახიერ", ანუ სახიერი არისო ისეთი პიროვნება (ღმერთიც პიროვნული არსებაა, იგი სამპიროვნებაა), რომელიც ერთდროულად არის სამართლიანიც, ბრძენიც და ძლიერიც.

მაგრამ ამ განმარტების ქვემოთ წერია ასეთი რამ: "...და სახიერება დიდთა ღ˜თისმეტყველთაგან ესრეთ იქების, ვითარცა კეთილი, ვითარცა სიკეთე, ვითარცა სიყვარული, ვითარცა საყვარელი და რაოდენი-რაჲ სხვანი არიან კეთილად შვენიერნი, კეთლიმყოფელისა დასახარულევანისა შვენიერებისა ღ˜თის სახელნი"... ანუ აქ სიკეთეზე და სიყვარულზეა აქცენტი გაკეთებული. ლოცვებში ჩვენც ალბათ უფრო ასე უნდა გავიგოთ:

სახიერო უფალო - კეთილო, მოსიყვარულე უფალო, თავად სიკეთისა და სიყვარულის და ყოველგვარი სათნოების წყაროო უფალო...



ციტატა
გვილხინე (გვილხინე ცოდვათა ჩვენთაგან)
სულხან საბაში ასე წერია:
"ლხინება - შველა
ლხენა - ჭირთაგან ჴსნა (ხსნა - აბე)"

გვილხინე ცოდვათა ჩვენთაგან - გვიშველე, გამოგვიხსენი ჩვენი ცოდვებისაგან.



ციტატა
აწდა (დიდება, აწდა)
როგორც დღემდე ვიცოდი "აწ" ნიშნავს "ახლა"-ს, მაგრამ სიტყვის კონაში არ წერია.

აწ და მარადის - ახლა და ყოველთვის



ციტატა
აღდგომილი (აღდგომილი ძილისაგან)-აქ ალბათ სიტყვა ნიშნავს "ამდგარს", "გამოღვიძებულს", ასეა?
მასე მგონია მეც.




ციტატა
შეგივრდებით (შეგივრდებით შენ)-"გევედრებით" ამას ნიშნავს?
არა, "გევედრებით" არაა შეგივრდებით...
სულხან საბაში ასე წერია:

"შევრდომა - ორის(ავ) მუჴლით (მუხლით - აბე) დაჩოქება"

შეიძლება ყოველთვის დაჩოქილი არ ვართ ამ სიტყვების თქმის დროს ლოცვისას, მაგრამ გამოვხატავთ იმ განწყობას რასაც გამოხატავს დაჩოქება. ანუ თავიდ დამდაბლებას, მორჩილებას... წარმოიდგინე მეფეებთან რომ შედიოდნენ და თავს უკრავდნენ...



ციტატა
აღახვენ (ბაგენი ჩემნი აღახვენ გალობად შენდა)

გახსნას ნიშნავს...

ბაგენი ჩემნი აღარუენ გალობად შენდა- გახსენი ჩემი ბაგეები შენდამი საგალობლად (გალობით სადიდებლად - აბე).
23-ე ფსალმუნში წერია: " 7. აღახუენით ბჭენი თქუენნი, მთავარნო, და აღეხუენით ბჭენი საუკუნენი და შევიდეს მეუფე დიდებისაი. " - ანუ, გახსენითო ბჭენი... (ბჭე არს შესავალი (შესასვლელი - აბე) სულხან-საბა)




ციტატა
მეყსეულად (მეყსეულად მსაჯული იგი მოვიდეს)-"მყისიერად" ალბათ ხო?

არა, მყისიერად ნიშნავს "დაუყოვნებლივ",
მეყსეულად ნიშნავს "მოულოდნელად", როცა არ ელი...

(უფალი ბრძანებს ვითარცა მპარავი (ქურდი), ეგრე მოვალო, სწორედ მაშინ, როცა არ ელოდებიო... იგულისხმება როგორც პირადი შეხვედრა უფალთან გარდაცვალებისას ასევე მეორედ მოსვლისას. ორივე შემთხვევაში მოულოდნელია. არის შემთხვევები, როდესაც ადამიანები ისე ცუდად არიან, რომ სიკვდილს ელოდებიან დღე-დღეზე, მაგრამ თვითონ სიკვდილის მომენტი როდის იქნება არავინ იცის, მოულოდნელია. თუმცა მსმენია, რომ ზოგიერთ წმინდანს უფალი აუწყებდა გარდაცვალების ჟამს - აბე)

ციტატა
ღაღავყოთ (არამედ შიშით ღაღავყოთ შუაღამესა)-"ვიღაღადოთ", "წარმოვთქვათ" ასეა?
კი... "ღაღადით შევთხოვოთ"...



ციტატა
კიდევ, ძველ ქართულში ეს როგორ ხდება: აი, მაგალითად, ლოცვა "მამაო ჩვენო, რომელი ხარ ცათა შინა, წმიდა იყავნ სახელი შენი, მოვედინ სუფევა შენი, იყავნ ნება შენი ვითარცა ცათა შინა, ეგრეცა ქვეყანასა ზედა, პური ჩვენი არსობისა მომეც ჩვენ დღეს, და მომიტევენ ჩვენ თანანადებნი ჩვენნი, ვითარცა ჩვენ მიუტევებთ თანამდებთა მათ ჩვენთა, და ნუ შემიყვანებ ჩვენ განსაცდელსა, არამედ მიხსენ ჩვენ ბოროტისაგან. ამინ." დღევანდელ ქართულში "მომეც მე" (ან "მომიტევე მე" და ა.შ.) ითვლება სწორად. ძველ ქართულში ასეა? თუ "ჩვენ" ასევე მეორე პირის ნაცვალსახელი "მე"-ც არის?
მე და ჩვენ არის პირველი პირის ნაცვალსახელები მხოლობით და მრავლობით რიცხვში. მეორე პირი აქ არაფერ შუაში არაა.

ლოცვებში არის ხან "უფალო შემიწყალენ", ხან "უფალო შეგვიწყალენ"... ამას გადამწყვეტი მნიშვნელობა არა აქვს ჩემი აზრით რომელი იქნება, თუმცა მრავლობითის ფორმა მირჩევნია...

ციტატა
დროებით ეს არის. დანარჩენს მერე კიდევ ვიკითხავ, თუ წინააღმდეგი არ იქნებით.
კი ბატონო, თუ შევძლებ დახმარებას...


--------------------
მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი

(ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება")
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
elusia
პოსტი May 11 2010, 05:41 PM
პოსტი #575


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 517
რეგისტრ.: 13-March 10
წევრი № 8,384



იოანეს გამოცხადება.თიატირას ეკლესიას.
,,23.სიკვდილით დავხოცავ მის შვილებს და გაიგებს ყველა ეკლესია, რომ მე ვიკვლევ თირკმელებს და გულს;და ყოველ თქვენთაგანს თავისი საქმით მივუზღავ.'' dntknw.gif


--------------------
[b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
damiane80
პოსტი May 13 2010, 06:50 PM
პოსტი #576


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,022
რეგისტრ.: 4-March 09
წევრი № 6,599



ხალხო

ერთი იქნებ ვინმემ დამიზუსტოთ, მღვდელი რომ გამოსახავს ჯვარს, რამდენადაც ვიცი ეს განასახიერებს ასოებს XP. აქედან, X ალბათ "ქრისტეა" და "P" - რას ნიშნავს ხომ ვერ მეტყვით.

მადლობა წინასწარ

დამიანე
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Molen
პოსტი May 15 2010, 11:15 AM
პოსტი #577


გიორგი
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 295
რეგისტრ.: 17-December 07
წევრი № 3,434



მარკოზის სახარება

9:1. და უთხრა მათ: ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ზოგი აქ მყოფთაგანი არ იგემებს სიკვდილს, სანამ არ იხილავს ღმრთის სასუფეველს, მომავალს ძალმოსილებით.

ლუკას სახარება

21:35. რადგანაც მახესავით დაეცემა მთელი დედამიწის მკვიდრთ.

21:36. მაშ, იფხიზლეთ და ილოცეთ მარადჟამ, რათა შეგეძლოთ თავი დააღწიოთ ყველაფერს, რაც მოიწევა, და კაცის ძის წინაშე წარსდგეთ.


კორინთელთა 1

7:29 აი, რას გეტყვით ძმანო: უკვე იწურება ჟამი; ამიტომ ცოლიანები ისე იყავით, როგორც უცოლონი.


თესალონიელთა 1

4:15. ხოლო ამას გეუბნებით უფლის სიტყვით, რომ ჩვენ, უფლის მოსვლამდე ცოცხლად შთენილნი, ვერ დავასწრებთ განსვენებულთ.

4:16. ვინაიდან თვით უფალი, მბრძანებლური სიტყვით, მთავარანგელოზის ხმობითა და ღვთის საყვირის ხმით, გადმოვა ზეცით, და პირველნი აღდებიან ქრისტეში განსვენებულნი.

4:17. შემდეგ კი ჩვენც, ცოცხლად შთენილთაც, აგვიტაცებენ ღრუბლებს ზემოთ, რათა ჰაერში შევეგებოთ უფალს და, ამრიგად, სამუდამოდ უფალთან ერთად ვიქნებით.


რას ნიშნავს ეს? ნუთუ უფალი იესო და პავლეც ამბობდნენ რომ მეორედ მოსვლა მოხდებოდა მათსავე (მოციქულთა) სიცოცხლეში?

და კიდევ:

სამხრეთის დედოფალი აღდგება განკითხვისას კაცთა ამ მოდგმასთან ერთად და შეაჩვენებს მათ; ვინაიდან ქვეყნის დასალიერიდან მოვიდა სოლომონის სიბრძნის სასმენად და, აჰა, აქ სოლომონზე უმეტესია.

ვინ ან რა არის სამხრეთის დედოფალი? და რას გვამცნობს ეს წინადადება რომელსაც ლუკას სახარებაში ვკითხულობთ?


--------------------
და უკანასკნელი მტერი განქარდება, - სიკდვილი (კორ. 15:26).

Solomon's Wisdom
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი May 15 2010, 04:33 PM
პოსტი #578


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



გამარჯობათ, მაინტერესებს რატომ დაარღვია რომის პაპმა ნიკეის კრედოს განჩინება იმასთან დაკავშირებით რომ თუ ეპისკოპოსები განკვეთავდნენ სასულიერო პირს- არ შეიძლებოდა მისი სხვა ეპისკოპოსის მიერ მიღება... (როგორც ეს მოხდა არიოზის შემთხვევაში, როცა ალექსანდრემ განკვეთა და თითქმის მთელმა აღმოსავლეთის ეკლესიამ იგი მიიღო, გაამართლა და აღადგინა... რამაც გამოიწვია ნიკეის კრების კანონებში ამ შინაარსის მუხლის ჩამატება...)

ანუ მას შემდეგ რაც ათანასე გადასცეს ანათემას, იგი რომის პაპმა თავისთან მიიღო და აღიარა მისი კანონიერი ეპისკოპოსობა - რაც ნიშნავდა რომ ნიკეის წმინდა კრედოს ერთ-ერთი მუხლი დაირღვა უხეშად - შეგიძლიათ მითხრათ რამდენად არის გამართლებული კრების განჩინების დარღვევა და რატომ არ მოეთხოვა ამაზე პასუხი მაშინ რომის პაპს?


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი May 15 2010, 04:55 PM
პოსტი #579


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



Otherguy
შემოგევლე რომელმა ეკლესიამ გადასცა ანათემას ათანასე?


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Otherguy
პოსტი May 15 2010, 09:21 PM
პოსტი #580


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,802
რეგისტრ.: 25-February 09
მდებარ.: Sorrow Hill
წევრი № 6,554



ციტატა(afxazi @ May 15 2010, 04:55 PM) *

Otherguy
შემოგევლე რომელმა ეკლესიამ გადასცა ანათემას ათანასე?


ეკლესია ხომ კრებითია? ხოდა ანათემას გადასცეს ეპისკოპოსებმა(უმრავლესობამ)... კი ბატონო, დასავლეთის კრებებზე(რომის პაპმა რომ მოიწვია), ათანასე გაამართლეს, მაგრამ ამ კრებებზე მხოლოდ დასავლელი და ეგვიპტელი ეპისკოპოსები ესწრებოდნენ - ანუ არც თუ ისე ბევრი... რის გამოც ათანასე კვლავ დაიგმო ფილიოპოლისში სადაც ეპისკოპოსთა დიდმა ნაწილმა(კრებაზე ყველამ მოაწერა, უბრალოდ ზოგადად ბევრნი იყვნენ) მოაწერა ხელი მის ანათემას...

ადრე კაიროსი მკაცრად იცავდა ეკლესიის კრებითობას(და მის უცდომელობას) - რომ რადგან პატრიარქი ცდება, ეს არ ნიშნავს რომ მთლიანი ეკლესია ერესშიაო... ჰოდა ამ შემთხვევაში კრებითობაშიც ცდებოდა ეკლესია...






პ.ს. ერთი შეკითხვა მაქვს კიდევ - რატომ არ ამართლებთ მართლმადიდებელ მშობელთა კავშირს? განა წმინდა ათანასე ნაკლებს აკეთებდა არიანელების და მელიტიანელების წინააღმდეგ? მუდმივი ბრალდებები იყო მისი მისამართით კრებებზე ძალადობის გამო... (ალექსანდრიაში მუდმივი დაპირისპირება იყო... არაფერს ვამბობ არიანელი გიორგი ლაოდეკიელის სასტიკ წამებაზე, რომელიც ალექსანდრიის ეპისკოპოსი იყო ცოტა ხნით)

ერთ კრებაზე ათანასეს ბრალი დასდეს, რომ მან მის უახლოეს მეგობარს(და სასულიერო პირს) სასტიკად აცემინა მელიტიანელი მღვდელი, ხოლო მისი ეკლესია კი ვანდალურად დაარბიეს... (ევქარისტიის დახლი გადმოაყირავეს თუნდაც და ა.შ.) ამის გამო მასზე ორი ბრალდება იყო: "მკრეხელობა და ძალადობა", რაზეც ათანასე პასუხობდა: "მკრეხელობა- არა!(რადგან მღვდლად და ეკლესიად არ ვთვლი მე მაგეებს), მაგრამ ძAლადობა - კი!" ანუ ათანასემ არ უარყო რომ მართლა აცემინა...

მე ფუნდამენტალიზმის მომხრე ვარ, ადრე თუ ნორმალური იყო ასეთი ქცევა(ყველას მხრიდან - იმპერატორის, მღვდლების, ეპისკოპოსების), ეხლაც ასე უნდა იყოს...


--------------------
43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა...
46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

43 გვერდი V « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 17th June 2025 - 01:48 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი