![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
elusia |
![]()
პოსტი
#561
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
კანუდოსელი
გამაცინე .. განსხვავება? -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#562
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ციტატა ნუთუ ჩემს მეტს არ აინტერესებს რატომ ამბობს ეკლესია ქვეყნიერების შექმნიდან სხვა თარიღს ხოლო მეცნიერება სხვას. მილიონი წლის წინ ასებობდნენ დინოზავრები .. მერე კიდევ მილონ ჩემტა და ასე .. რომელია მართალი და რა მხრივ არის სანდო. შენ წარმოიდგინე აინტერესებს და მთელი თემა ჰქონდა ამას მიძღვნილი ![]() ა ბატონო იხილე:http://church.ge/index.php?showtopic=6671 ეს მისამართი მონიშნე და მისამართის ადგილზე დააკოპირე და ნახე, რატომღაც დაჭერით არ იხსნება პირდაპირ |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#563
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
elusia
ტყუილი მაინც განზრახ მოტყუებასთან ასოცირდება ხშირად...ეს კი უბრალოდ არამეცნიერთა გულუბრყვილო აზრია მეციერული საკითხის შესახებ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
elusia |
![]()
პოსტი
#564
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
კანუდოსელი
გულუბრყვილო აზრი მიაწერო საეკლესიო კალენდარს ,,, გულუბრყვილობის მეტი არაფერი ქვია ამას? ![]() -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#565
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ეს ყველაფერი გასაგებია და არც ვდაობ...საქმე ისაა, რომ ამ დათარიღებაში არ იყო ერტმნიშვნელოვანი მიდგომა და სხვადასხვა ეკლესიები და სხვადასხვა წმინდანები სხვაგვარად ხედავდნენ დათარიღების საკითხს, ხოლო რადგან ამ განსხვავების მიუხედავად ეკლესიამ არ ჩათვალა საჭიროდ რომ ერთხელ და სამუდამოდ დაეფიქსირებინა თავის წარმოდგენა - მოწმობს, რომ დათარიღების საკითხი ეკლესიაში დარჩა ღია საკითხად, რაც კიდევ ერთხელ მიანიშნებს ეკლესიის გახსნილობაზე მეცნიერული აღმოჩენების მიმართ, თუნდაც უნებლიე გახსნილობაზე... ო.კ. რათქმაუნდა მასეა, დათარიღება არ წარმოადგენს არც დოგმატიკის, არც კანონიკის, არც ტრადიციის შემადგენელ ნაწილს, შესაბამისად ღიადაა საკითხი და მაშინ თუ 5604 ფიქრობდნენ შექმნიდან ქრისტემდე, ახლა შეიძლება სხვა საკითხია, მეცნიერების საქმე სჯობს მეცნიერებს დავუტოვოთ ![]() ციტატა გულუბრყვილო აზრი მიაწერო საეკლესიო კალენდარს ,,, გულუბრყვილობის მეტი არაფერი ქვია ამას? საქმეში ჩახედულობა ![]() საეკლესიო კალენდარს ადგენენ ადამიანები, და შესაბამისად იმეორებენ იმ აზრს, რომელიც დამკვიდრებულია, თუმცაღა როგორც დაიწერა ეგ აზრი არაა საეკლესიო დოგმატიკის, კანონიკის და რაიმე უცვლელი ტრადიციის სფეროდან, შესაბამისად ეს არცერთი ავტოკეფალური ეკლესიის კალენდარზე არ სჩანს (თუა მაჩვენეთ) და ჩვენებიც თუ ამოიღებენ კარგი იქნება, ან დაამტკიცონ რომ მასეა ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
elusia |
![]()
პოსტი
#566
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
KAIROS
კედლის კალენდრებზე ასე წერია..ბევრი ვნახე ასეთი,,რა ვიცი.. -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#567
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ხალხო, ავიჭერი ცოტა და მითხრათ იქნებ ვინმემ ოთხშაბათი და პარასკევი თევზით ხომ ხსნილია ამ პერიოდში (პეტრე-პავლობის მარხვის დაწყებამდე)
|
elusia |
![]()
პოსტი
#568
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
იცით რა მაინტერესებს,, წერია რომ ,, მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს"_უფლის სიტყვებია და ვინმემ იცის ამის შესახებ რამე?
![]() -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
Molen |
![]()
პოსტი
#569
|
![]() გიორგი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 295 რეგისტრ.: 17-December 07 წევრი № 3,434 ![]() |
23. და როდესაც დაგიწყებენ დევნას ერთ ქალაქში, მიაშურეთ მეორეს. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა.
რას გულისხმობდა ამ სიტყვებში იესო? -------------------- და უკანასკნელი მტერი განქარდება, - სიკდვილი (კორ. 15:26).
Solomon's Wisdom |
nanuca |
![]()
პოსტი
#570
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 50 რეგისტრ.: 6-December 09 წევრი № 7,804 ![]() |
იცით რა მაინტერესებს,, წერია რომ ,, მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს"_უფლის სიტყვებია და ვინმემ იცის ამის შესახებ რამე? ![]() თირკმელი სისხლს ფილტრავს, ათავისუფლებს მავნე ნივთიერებებისგან. მე ვფიქრობ, უფალი ხედავს ჩვენს გულს და იმასაც როგორ ვცდილობთ გავწმინდოთ ჩვენი გული "მავნე ნივთიერებებისაგან" შეიძლება ასე არ არის.. -------------------- მაუწყე მე, უფალო, გზაი, რომელსაცა ვიდოდე, რამეთუ შენდამი აღვიღე სული ჩემი..
|
elusia |
![]()
პოსტი
#571
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
ციტატა ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა. მეც მაინტერესებს.. -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#572
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა 23. და როდესაც დაგიწყებენ დევნას ერთ ქალაქში, მიაშურეთ მეორეს. ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ვერ მოასწრებთ ისრაელის ყველა ქალაქის მოვლას, რომ მოვა ძე კაცისა. თეოფილაქტე ბულგარელი Когда же будут гнать вас в одном городе, бегите в другой. Ибо истинно говорю вам: не успеете обойти городов Израилевых, как приидет Сын Человеческий. Сказанное выше и страшное: "будут предавать вас" и "будете ненавидимы" относилось к тому, что имело случиться после вознесения; то же, о чем говорится теперь, касается событий прежде креста. Вы, терпя гонения, не успеете обойти городов Израиля, и Я уже приду к вам. Когда же наступят гонения, повелевает им бегать, ибо явно бросаться в опасность и служить причиной осуждения убийцам, равно и вредить тем, которые надеялись получить пользу от проповеди, - дело дьявольское. Слова же "как приидет Сын Человеческий" относи не ко второму пришествию, но к тому приходу и утешению, которое было до креста. Ибо после того, как ученики были посланы и проповедовали, они снова возвратились ко Христу и пребывали с Ним. ციტატა მე ვიკვლევ თირკმელსა და გულს მიანიშნე ზუსტი ციტატა ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
elusia |
![]()
პოსტი
#573
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
KAIROS
ციტატა მიანიშნე ზუსტი ციტატა ვერ ვაგნებ,,ვკითხულობ და მოვძებნი ![]() -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
აბე |
![]()
პოსტი
#574
|
![]() აბესალომ ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,705 რეგისტრ.: 14-December 08 მდებარ.: თბილისი წევრი № 6,107 ![]() |
guest1
ციტატა სახიერი (სახიერო უფალო) სულხან-საბას ლექსიკონში ასე წერია: "ჭეშმარიტი სახიერება იგი არს, რომელი სიმართლისა და სიბრძნისა და ძლიერებისა თანა შეწყობილ იყოს, რამეთუ უსამართლოჲ და არაბრძენი და უძლური არა არს სახიერ", ანუ სახიერი არისო ისეთი პიროვნება (ღმერთიც პიროვნული არსებაა, იგი სამპიროვნებაა), რომელიც ერთდროულად არის სამართლიანიც, ბრძენიც და ძლიერიც.მაგრამ ამ განმარტების ქვემოთ წერია ასეთი რამ: "...და სახიერება დიდთა ღ˜თისმეტყველთაგან ესრეთ იქების, ვითარცა კეთილი, ვითარცა სიკეთე, ვითარცა სიყვარული, ვითარცა საყვარელი და რაოდენი-რაჲ სხვანი არიან კეთილად შვენიერნი, კეთლიმყოფელისა დასახარულევანისა შვენიერებისა ღ˜თის სახელნი"... ანუ აქ სიკეთეზე და სიყვარულზეა აქცენტი გაკეთებული. ლოცვებში ჩვენც ალბათ უფრო ასე უნდა გავიგოთ: სახიერო უფალო - კეთილო, მოსიყვარულე უფალო, თავად სიკეთისა და სიყვარულის და ყოველგვარი სათნოების წყაროო უფალო... ციტატა გვილხინე (გვილხინე ცოდვათა ჩვენთაგან) სულხან საბაში ასე წერია:"ლხინება - შველა ლხენა - ჭირთაგან ჴსნა (ხსნა - აბე)" გვილხინე ცოდვათა ჩვენთაგან - გვიშველე, გამოგვიხსენი ჩვენი ცოდვებისაგან. ციტატა აწდა (დიდება, აწდა) როგორც დღემდე ვიცოდი "აწ" ნიშნავს "ახლა"-ს, მაგრამ სიტყვის კონაში არ წერია. აწ და მარადის - ახლა და ყოველთვის ციტატა აღდგომილი (აღდგომილი ძილისაგან)-აქ ალბათ სიტყვა ნიშნავს "ამდგარს", "გამოღვიძებულს", ასეა? მასე მგონია მეც.ციტატა შეგივრდებით (შეგივრდებით შენ)-"გევედრებით" ამას ნიშნავს? არა, "გევედრებით" არაა შეგივრდებით...სულხან საბაში ასე წერია: "შევრდომა - ორის(ავ) მუჴლით (მუხლით - აბე) დაჩოქება" შეიძლება ყოველთვის დაჩოქილი არ ვართ ამ სიტყვების თქმის დროს ლოცვისას, მაგრამ გამოვხატავთ იმ განწყობას რასაც გამოხატავს დაჩოქება. ანუ თავიდ დამდაბლებას, მორჩილებას... წარმოიდგინე მეფეებთან რომ შედიოდნენ და თავს უკრავდნენ... ციტატა აღახვენ (ბაგენი ჩემნი აღახვენ გალობად შენდა) გახსნას ნიშნავს... ბაგენი ჩემნი აღარუენ გალობად შენდა- გახსენი ჩემი ბაგეები შენდამი საგალობლად (გალობით სადიდებლად - აბე). 23-ე ფსალმუნში წერია: " 7. აღახუენით ბჭენი თქუენნი, მთავარნო, და აღეხუენით ბჭენი საუკუნენი და შევიდეს მეუფე დიდებისაი. " - ანუ, გახსენითო ბჭენი... (ბჭე არს შესავალი (შესასვლელი - აბე) სულხან-საბა) ციტატა მეყსეულად (მეყსეულად მსაჯული იგი მოვიდეს)-"მყისიერად" ალბათ ხო? არა, მყისიერად ნიშნავს "დაუყოვნებლივ", მეყსეულად ნიშნავს "მოულოდნელად", როცა არ ელი... (უფალი ბრძანებს ვითარცა მპარავი (ქურდი), ეგრე მოვალო, სწორედ მაშინ, როცა არ ელოდებიო... იგულისხმება როგორც პირადი შეხვედრა უფალთან გარდაცვალებისას ასევე მეორედ მოსვლისას. ორივე შემთხვევაში მოულოდნელია. არის შემთხვევები, როდესაც ადამიანები ისე ცუდად არიან, რომ სიკვდილს ელოდებიან დღე-დღეზე, მაგრამ თვითონ სიკვდილის მომენტი როდის იქნება არავინ იცის, მოულოდნელია. თუმცა მსმენია, რომ ზოგიერთ წმინდანს უფალი აუწყებდა გარდაცვალების ჟამს - აბე) ციტატა ღაღავყოთ (არამედ შიშით ღაღავყოთ შუაღამესა)-"ვიღაღადოთ", "წარმოვთქვათ" ასეა? კი... "ღაღადით შევთხოვოთ"...ციტატა კიდევ, ძველ ქართულში ეს როგორ ხდება: აი, მაგალითად, ლოცვა "მამაო ჩვენო, რომელი ხარ ცათა შინა, წმიდა იყავნ სახელი შენი, მოვედინ სუფევა შენი, იყავნ ნება შენი ვითარცა ცათა შინა, ეგრეცა ქვეყანასა ზედა, პური ჩვენი არსობისა მომეც ჩვენ დღეს, და მომიტევენ ჩვენ თანანადებნი ჩვენნი, ვითარცა ჩვენ მიუტევებთ თანამდებთა მათ ჩვენთა, და ნუ შემიყვანებ ჩვენ განსაცდელსა, არამედ მიხსენ ჩვენ ბოროტისაგან. ამინ." დღევანდელ ქართულში "მომეც მე" (ან "მომიტევე მე" და ა.შ.) ითვლება სწორად. ძველ ქართულში ასეა? თუ "ჩვენ" ასევე მეორე პირის ნაცვალსახელი "მე"-ც არის? მე და ჩვენ არის პირველი პირის ნაცვალსახელები მხოლობით და მრავლობით რიცხვში. მეორე პირი აქ არაფერ შუაში არაა.ლოცვებში არის ხან "უფალო შემიწყალენ", ხან "უფალო შეგვიწყალენ"... ამას გადამწყვეტი მნიშვნელობა არა აქვს ჩემი აზრით რომელი იქნება, თუმცა მრავლობითის ფორმა მირჩევნია... ციტატა დროებით ეს არის. დანარჩენს მერე კიდევ ვიკითხავ, თუ წინააღმდეგი არ იქნებით. კი ბატონო, თუ შევძლებ დახმარებას...-------------------- მაშრომე საკეთილოდა,
თუნდ არ მოვიმკო ნაყოფი (ვაჟა-ფშაველა, ლექსიდან "ჩემი ვედრება") |
elusia |
![]()
პოსტი
#575
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 517 რეგისტრ.: 13-March 10 წევრი № 8,384 ![]() |
იოანეს გამოცხადება.თიატირას ეკლესიას.
,,23.სიკვდილით დავხოცავ მის შვილებს და გაიგებს ყველა ეკლესია, რომ მე ვიკვლევ თირკმელებს და გულს;და ყოველ თქვენთაგანს თავისი საქმით მივუზღავ.'' ![]() -------------------- [b]ადამიანს არაფრის მიღება არ შეუძლია თუ ციდან არა აქვს მიცემული.[/b]
[u]იოანე ნათლისმცემელი[/u] |
damiane80 |
![]()
პოსტი
#576
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,022 რეგისტრ.: 4-March 09 წევრი № 6,599 ![]() |
ხალხო
ერთი იქნებ ვინმემ დამიზუსტოთ, მღვდელი რომ გამოსახავს ჯვარს, რამდენადაც ვიცი ეს განასახიერებს ასოებს XP. აქედან, X ალბათ "ქრისტეა" და "P" - რას ნიშნავს ხომ ვერ მეტყვით. მადლობა წინასწარ დამიანე |
Molen |
![]()
პოსტი
#577
|
![]() გიორგი ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 295 რეგისტრ.: 17-December 07 წევრი № 3,434 ![]() |
მარკოზის სახარება
9:1. და უთხრა მათ: ჭეშმარიტად გეუბნებით თქვენ: ზოგი აქ მყოფთაგანი არ იგემებს სიკვდილს, სანამ არ იხილავს ღმრთის სასუფეველს, მომავალს ძალმოსილებით. ლუკას სახარება 21:35. რადგანაც მახესავით დაეცემა მთელი დედამიწის მკვიდრთ. 21:36. მაშ, იფხიზლეთ და ილოცეთ მარადჟამ, რათა შეგეძლოთ თავი დააღწიოთ ყველაფერს, რაც მოიწევა, და კაცის ძის წინაშე წარსდგეთ. კორინთელთა 1 7:29 აი, რას გეტყვით ძმანო: უკვე იწურება ჟამი; ამიტომ ცოლიანები ისე იყავით, როგორც უცოლონი. თესალონიელთა 1 4:15. ხოლო ამას გეუბნებით უფლის სიტყვით, რომ ჩვენ, უფლის მოსვლამდე ცოცხლად შთენილნი, ვერ დავასწრებთ განსვენებულთ. 4:16. ვინაიდან თვით უფალი, მბრძანებლური სიტყვით, მთავარანგელოზის ხმობითა და ღვთის საყვირის ხმით, გადმოვა ზეცით, და პირველნი აღდებიან ქრისტეში განსვენებულნი. 4:17. შემდეგ კი ჩვენც, ცოცხლად შთენილთაც, აგვიტაცებენ ღრუბლებს ზემოთ, რათა ჰაერში შევეგებოთ უფალს და, ამრიგად, სამუდამოდ უფალთან ერთად ვიქნებით. რას ნიშნავს ეს? ნუთუ უფალი იესო და პავლეც ამბობდნენ რომ მეორედ მოსვლა მოხდებოდა მათსავე (მოციქულთა) სიცოცხლეში? და კიდევ: სამხრეთის დედოფალი აღდგება განკითხვისას კაცთა ამ მოდგმასთან ერთად და შეაჩვენებს მათ; ვინაიდან ქვეყნის დასალიერიდან მოვიდა სოლომონის სიბრძნის სასმენად და, აჰა, აქ სოლომონზე უმეტესია. ვინ ან რა არის სამხრეთის დედოფალი? და რას გვამცნობს ეს წინადადება რომელსაც ლუკას სახარებაში ვკითხულობთ? -------------------- და უკანასკნელი მტერი განქარდება, - სიკდვილი (კორ. 15:26).
Solomon's Wisdom |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#578
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
გამარჯობათ, მაინტერესებს რატომ დაარღვია რომის პაპმა ნიკეის კრედოს განჩინება იმასთან დაკავშირებით რომ თუ ეპისკოპოსები განკვეთავდნენ სასულიერო პირს- არ შეიძლებოდა მისი სხვა ეპისკოპოსის მიერ მიღება... (როგორც ეს მოხდა არიოზის შემთხვევაში, როცა ალექსანდრემ განკვეთა და თითქმის მთელმა აღმოსავლეთის ეკლესიამ იგი მიიღო, გაამართლა და აღადგინა... რამაც გამოიწვია ნიკეის კრების კანონებში ამ შინაარსის მუხლის ჩამატება...)
ანუ მას შემდეგ რაც ათანასე გადასცეს ანათემას, იგი რომის პაპმა თავისთან მიიღო და აღიარა მისი კანონიერი ეპისკოპოსობა - რაც ნიშნავდა რომ ნიკეის წმინდა კრედოს ერთ-ერთი მუხლი დაირღვა უხეშად - შეგიძლიათ მითხრათ რამდენად არის გამართლებული კრების განჩინების დარღვევა და რატომ არ მოეთხოვა ამაზე პასუხი მაშინ რომის პაპს? -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#579
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Otherguy
შემოგევლე რომელმა ეკლესიამ გადასცა ანათემას ათანასე? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
Otherguy |
![]()
პოსტი
#580
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,802 რეგისტრ.: 25-February 09 მდებარ.: Sorrow Hill წევრი № 6,554 ![]() |
Otherguy შემოგევლე რომელმა ეკლესიამ გადასცა ანათემას ათანასე? ეკლესია ხომ კრებითია? ხოდა ანათემას გადასცეს ეპისკოპოსებმა(უმრავლესობამ)... კი ბატონო, დასავლეთის კრებებზე(რომის პაპმა რომ მოიწვია), ათანასე გაამართლეს, მაგრამ ამ კრებებზე მხოლოდ დასავლელი და ეგვიპტელი ეპისკოპოსები ესწრებოდნენ - ანუ არც თუ ისე ბევრი... რის გამოც ათანასე კვლავ დაიგმო ფილიოპოლისში სადაც ეპისკოპოსთა დიდმა ნაწილმა(კრებაზე ყველამ მოაწერა, უბრალოდ ზოგადად ბევრნი იყვნენ) მოაწერა ხელი მის ანათემას... ადრე კაიროსი მკაცრად იცავდა ეკლესიის კრებითობას(და მის უცდომელობას) - რომ რადგან პატრიარქი ცდება, ეს არ ნიშნავს რომ მთლიანი ეკლესია ერესშიაო... ჰოდა ამ შემთხვევაში კრებითობაშიც ცდებოდა ეკლესია... პ.ს. ერთი შეკითხვა მაქვს კიდევ - რატომ არ ამართლებთ მართლმადიდებელ მშობელთა კავშირს? განა წმინდა ათანასე ნაკლებს აკეთებდა არიანელების და მელიტიანელების წინააღმდეგ? მუდმივი ბრალდებები იყო მისი მისამართით კრებებზე ძალადობის გამო... (ალექსანდრიაში მუდმივი დაპირისპირება იყო... არაფერს ვამბობ არიანელი გიორგი ლაოდეკიელის სასტიკ წამებაზე, რომელიც ალექსანდრიის ეპისკოპოსი იყო ცოტა ხნით) ერთ კრებაზე ათანასეს ბრალი დასდეს, რომ მან მის უახლოეს მეგობარს(და სასულიერო პირს) სასტიკად აცემინა მელიტიანელი მღვდელი, ხოლო მისი ეკლესია კი ვანდალურად დაარბიეს... (ევქარისტიის დახლი გადმოაყირავეს თუნდაც და ა.შ.) ამის გამო მასზე ორი ბრალდება იყო: "მკრეხელობა და ძალადობა", რაზეც ათანასე პასუხობდა: "მკრეხელობა- არა!(რადგან მღვდლად და ეკლესიად არ ვთვლი მე მაგეებს), მაგრამ ძAლადობა - კი!" ანუ ათანასემ არ უარყო რომ მართლა აცემინა... მე ფუნდამენტალიზმის მომხრე ვარ, ადრე თუ ნორმალური იყო ასეთი ქცევა(ყველას მხრიდან - იმპერატორის, მღვდლების, ეპისკოპოსების), ეხლაც ასე უნდა იყოს... -------------------- 43. ვინაიდან არ არის ვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს უვარგისი ნაყოფი, და არც უვარგისი ხე, რომელმაც გამოიღოს ვარგისი ნაყოფი.
44. რადგანაც ყოველი ხე თავისი ნაყოფით იცნობა... 46. რად მეუბნებით: უფალო, უფალო! და ჩემს ნათქვამს კი არ ასრულებთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 01:48 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი