IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

17 გვერდი V < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> ცოლ-ქმრული თანაცხოვრება მარხვაში
mendes masieli
პოსტი Nov 16 2007, 02:40 PM
პოსტი #21


შეყვარებული კაცი
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 222
რეგისტრ.: 26-January 07
მდებარ.: დედამიწა
წევრი № 928



ერთ-ერთმა სასულიერო პირმა ჩვენთან საუბრისას აღნიშნა,რომ ცოლ-ქმრუკლი სარეცელის ბედი ცოლ-ქმარმა უნდა გადაწყვიტოს და არა სხვა ვინემ,თუნდაც მოძღვარმა!!!!


--------------------
მიყვარხართ!!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
marine
პოსტი Nov 16 2007, 02:51 PM
პოსტი #22


მ_ა_კ_ა
***

ჯგუფი: co-Moderators
პოსტები: 61,642
რეგისტრ.: 3-November 06
მდებარ.: გულის საკურთხეველი:)
წევრი № 381



რომელღაცა სასულიერო შინაარსის წიგნში ამოვიკითხე, რომ ცოლ-ქმარმა მარხვა ამ კუთხითაც უნდა დაიცვას.

ხოლო როცა მარხვა არაა, უნდა დაიცვას ოთხშაბათი, პარასკევი და კვირა, რადგან დილით წირვას უნდა დაესწრონ.

ალბათ, ეს ადვილი შესასრულებელი არ იქნებ, ამიტომ უშუალოდ მოძღვრის კურთხევა უნდა აიღოს მორწმუნე წყვილმა.

ჩემი მეგობარი ახალი დაოჯახებულია და აპირებს, რომ მოძღვარს ამაზე დაელაპარაკოს. მაინტერესებს მამაოს პასუხი რა იქნება და თქვენც გაგაგებინებთ smile.gif


--------------------
"კ უ ს_ ნ ა ბ ი ჯ ე ბ ი თ_ ფ უ ძ ი ა მ ა ს_ მ თ ი ს კ ე ნ".
-------------------
"არც შექებით ვხდებით უკეთესნი და არც გაკიცხვით უარესნი." /არქიმანდრიტი რაფაელი (კარელინი)/
--------------------
"ფრაზა, რომელსაც ხშირად იყენებდნენ ძველი გადამწერები: "ჴელი მწერლისა მიწასა შინა ლპების და ნაწერნი ჰგიან".
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
თემო
პოსტი Nov 16 2007, 03:02 PM
პოსტი #23


Advanced Member
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 1,357
რეგისტრ.: 30-May 07
წევრი № 2,053



ერთ რამეს გთხოვთ როდესაც დაწერთ რაიმეს, აკრძალვის ან დასაშვებობის შესახებ, საიმედო და სათანადო წყარო მიუთითეთ, რადგან ადამიანი არ დაბრკოლდეს და აქ მიღებული "განათლებით" ცოდვაში არ ჩავარდეს, თუ რამე პრაქტიკიდან ვიცით ისიც დავწეროთ, აი მაგალითად მე ვიცი რომ მოძღვარი (ეკლესია) ახალდაქორწინებულებს პირველ მარხვას უხსნილებას.

თუ ახალდაქორწინებულები თავს შეიკავებენ გახსნილებულ მარხვაში, ეს ისევ მათთვის იქნება კარგი თუ არა და ეკლესია მათ უხსნილებს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Jan 11 2008, 02:45 PM
პოსტი #24


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



seminarieli lela
medavitne nikolozi
გარკვევით წერია რჯულის კანონში, რომ ცოლ-ქმრული თანაცხოვრების ის საკითხი რაზეც აქაა საუბარი გაარკვიონ მხოლოდ და მხოლოდ ცოლ-ქმარმა, იმ დროსაც როცა მარხვაა, ერთადერთი ეკლესია ზიარების წინა დღეს ურჩევს ცოლ-ქმარს თავშეკავებას.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
თემო
პოსტი Jan 11 2008, 03:00 PM
პოსტი #25


Advanced Member
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 1,357
რეგისტრ.: 30-May 07
წევრი № 2,053



ესეიგი როდის დავსვი კთხვა აღარც მახსოვს smile.gif, მაგრამ აბა........., პასუხს პირდაპირს არავი ან არ ანკიდე ვერ იხძლევა, მე კი ეკლესიის დამოკიდებულება ვიცი რომ მარხვაში ცოლ-ქმრული თანაცხოვრება არ დაიშვება, ეგ კი არა ჯვარს რომ დაიცერენ ის ღამე უბიწოდ უნდა სეინახონ ახალდაქორწინებულებმა ეს საეკლესიო კანონია და ეკლესია დღესაც ასე არიგებს მეუღლეებს, ამასთანავე ახალდაქორწინებულებს პირველ მარხვას უხსნილებენ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lenus
პოსტი Jan 11 2008, 03:01 PM
პოსტი #26


ექს-მტყუან-მოდერატორი ;)
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,446
რეგისტრ.: 9-March 07
წევრი № 1,315



საბოლოოდ,

მოდით მოძღვარს დაეკითხეთ ყველა, ფორუმზე გასარჩევია ეს ინტიმური საკითხები?

ისე, მომკალი და არ მგონია, რომ ერთი ნაჭერი ხაჭაპურის შეჭმა უფრო დიდი ცოდვა იყოს, ვიდრე მეუღლესთან თანაცხოვრება მარხვისას. რაღაც არალოგიკურია ღმერთმანი.. laugh.gif


--------------------
"ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)

აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 03:15 PM
პოსტი #27


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Lenus @ Jan 11 2008, 04:01 PM) *

ისე, მომკალი და არ მგონია, რომ ერთი ნაჭერი ხაჭაპურის შეჭმა უფრო დიდი ცოდვა იყოს, ვიდრე მეუღლესთან თანაცხოვრება მარხვისას. რაღაც არალოგიკურია ღმერთმანი.. laugh.gif


ანუ გგონია, რომ უფრო დიდი ცოდვაა? და საიდან ასეთი მიდგომა?

ისე ამ საკითხზე საუბრობს პავლე მოციქული:

Не уклоняйтесь друг от друга, разве по согласию, на время, для упражнения в посте и молитве, а потом опять будьте вместе, чтобы не искушал вас сатана невоздержанием вашим».(1Кор.7,5).

ანუ ურთიერთშეთანხმებაა აქაც


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 03:34 PM
პოსტი #28


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



მოკლედ ზოგადად არის რჩევა რომ ეცადნენ რომ არ იყოს ინტიმური კავშირი მაგრამ აი რას ამბობს ამის შესახებ კანონი:

"Вступившие в брак сами себе должны бути довлеющими судьями. Ибо они слышали Павла пишущего, яко подобает воздерживаться друг от друга, по согласию, до времени, дабы упражняться в молитве, и потом паки купно бытии" (4 правило св. Дионисия Александрийского).

აი კიდევ რას ამბობს ტიმოთე ალექსანდრიელი თავის კანონში:
"Вопрос 13: Совокупляющимся в общение брака, в которые дни седмицы должно соблюдать воздержание от совокупления друг с другом, и в которые дни иметь им право на оное?

Ответ: прежде рек я, и теперь говорю, апостол говорит: не лишайте себе друг друга, только по согласию, до времени, да пребываете в молитве: и снова вкупе собирайтесь, да не искушает вас сатана невоздержанием вашим (1Кор.7,5). Впрочем, необходимо должно воздерживаться в день субботний и воскресный, потому что в сии дни духовная жертва приносится Господу".


იოანე ოქროპირი:
"Что это значит? Жена не должна, говорит, воздерживаться против воли мужа, и муж не должен воздерживаться против воли жены.Почему? Потому, что от этого воздержания происходит великое зло; от этого часто бывали прелюбодеяния, блудодеяния и домашнее расстройство. Ибо если иные, имея своих жен, предаются прелюбодеянию, то тем более будут предаваться ему, если лишить их этого утешения. Хорошо сказал: не лишайте себя; ибо воздерживаться одному против воли другого, значит лишать, а по воле, - нет. Так, если ты возьмешь у меня что-нибудь с моего согласия, это не будет для меня лишением; лишает тот, кто берет против воли и насильно. Это делают многие жены, нарушая справедливость и тем подавая мужьям повод к распутству и все приводя к расстройству. Всему должно предпочитать единодушие; оно всего важнее. Если хочешь, докажем это опытом. Пусть из двух супругов жена воздерживается, тогда как муж не хочет этого. Что будет? Не станет ли он предаваться прелюбодеянию, или, если не станет прелюбодействовать, то не будет ли скорбеть, беспокоиться, раздражаться, гневаться и причинять жене множество неприятностей? Какая польза от поста и воздержания, когда нарушается любовь? Никакой. Сколько неизбежно произойдет отсюда огорчений, сколько хлопот, сколько раздоров! Если в доме муж и жена не согласны между собою, то их дом не лучше обуреваемого волнами корабля, на котором кормчий не согласен с правителем руля. Посему Апостол и говорит: не лишайте себе друг друга, точию по согласию до времени, да пребывайте в посте и молитве. Здесь он разумеет молитву, совершаемую с особенным тщанием, ибо если бы совокупляющимся он запретил молиться, то как можно было бы исполнять заповедь о непрестанной молитве? Следовательно можно и с женою совокупляться си молиться: но при воздержании молитва бывает совершеннее. Не просто сказать: да молитеся, но: да пребывайте в молитве, потому что брачное дело только отвлекает от этого, а не производит осквернения. И паки вкупе собирайтеся, да не искушает вас сатана. Дабы не подумали, что это - закон, присоединяет и причину. Какую? Да не искушает вас сатана. А дабы знали, что не Диавол только бывает виновником прелюбодеяния, прибавляет: "невоздержанием вашим"

გრიგოლ ღვთისმეტყველი:
"Об одном тебя прошу: прими дар, как ограждение, и дару принеси от себя чистоту на время, пока продолжаются дни, установленные для молитвы, которые честнее дней рабочих; и то по взаимному условию и согласию. Ибо не закон предписываем, но даем совет, и хотим взять от тебя же и для общей вашей безопасности".

ამიტომ ეკლესიის პოზიცია ასეთია: სასურველია თავის შეკავება, მაგრამ ეს არ უნდა იყოს მეუღლის სურვილის წინააღმდეგ და თუ თავშეკავება გრძელდება დიდი ხანი არავის აქვს უფლება გადაწყვიტოს-გარდა ცოლ ქმრისა.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Jan 11 2008, 03:54 PM
პოსტი #29


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



Lenus
ციტატა
პო სოგლასიუც(!) წერია, და მაგას მნიშვნელობაც აქვს. ვინაიდან ძალით ვერავის ამარხულებ თუ არ უნდა.
მარხვა რა , პო სოგლასიუ არაა საერთოდ? მაგრამ ეს იმას არ ნიშანვს რომ არაა სავალდებულო.



ლენუს, არათუ ძალით მარხვა, ზემოთ დაგიწერე ძალით ლოცვაც არ გამოის, ეგებ ძალიან მინდა მარხვა, მაგრამ ბევრი არ შეიძლია, ანუ ვთქვათ არ შემიძლია უზეთო, ეგებ არც ბევრი ლოცვა შემიძლია, ამიტომ მოძრვარი არ მავალებს კანონების წაკითხვას, იმიტომ, რომ ამან უფრო არ დამამძიმოს, ასეა ეს საკითხიც, თავიდან, ან ახალგაზრდებს უჭირთ შეკავება ეგებ ტავის, ამან შეიძლება დაუმძიმოს არხვა, ხოდა ეგებ ჯერ ერთი კვირა ისწავლონ შეკავება, ან რაღაც დღეებში, და აშ. ვისაც რამდენი შეუძლია, ცხადია ყველა სრულყოფისკენ მივილტვით, მაგრამ რა ვიცი სრულ მარხვას ამ საკითხში ან შეძლებ ან არა.


მასე ეგებ ვერც ლოცვით შეძლო სრული მარხვა, ხან ერთს არ კითხულობ, ხან მეორეს და აშ.

რია ვიცი, რია ვიცი..

უმჯობესი ერთია, მაგრამ აკრძალვა საერთოდ კატეგორიულია, განა მოძXრვარი გეტყვის ზიარების წინ უმჯობესია ტავი შეიკავოო? თუ გეტყვის ამ დროს არ შეიძებაო?

ისე მე ჯერ ოჯახიც არ მყავს და რამდენს ვბლატაობ, მაგრამ მაინც. მე, როგორც გავიგე იმას ვწერ.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 03:54 PM
პოსტი #30


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Lenus @ Jan 11 2008, 04:51 PM) *

მოძღვარი რომ ამბობს, "მოერიდე", "თავი შეიკავე" ესაა სავალდებულოს ტაქტიურად აღნიშვნა.


თეოლოგიაში ეგრე არაა ეს ტემინები გაგებული


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 03:55 PM
პოსტი #31


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



Lenus

გრიგოლ ღვთისმეტყველი:
"Об одном тебя прошу: прими дар, как ограждение, и дару принеси от себя чистоту на время, пока продолжаются дни, установленные для молитвы, которые честнее дней рабочих; и то по взаимному условию и согласию. Ибо не закон предписываем, но даем совет, и хотим взять от тебя же и для общей вашей безопасности".


აქ თავად ეს დიდი მამა განარჩევს რომ რჩევა არაა უპირობო...ახლა გინდა დაუჯერე და გინდა ნუ დაუჯერებ


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lenus
პოსტი Jan 11 2008, 04:01 PM
პოსტი #32


ექს-მტყუან-მოდერატორი ;)
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,446
რეგისტრ.: 9-March 07
წევრი № 1,315



QUOTE
Впрочем, необходимо должно воздерживаться в день субботний и воскресный, потому что в сии дни духовная жертва приносится Господу


QUOTE
Пусть из двух супругов жена воздерживается, тогда как муж не хочет этого. Что будет? Не станет ли он предаваться прелюбодеянию, или, если не станет прелюбодействовать, то не будет ли скорбеть, беспокоиться, раздражаться, гневаться и причинять жене множество неприятностей?


აი, თუ ამას ნიშნავს პო სოგლასიუ, ამას დავეთანხმე უკე. მაგრამ ის დასკვნა საიდან, რომ ეს არაა საალდებულო? აქ დაშვებებზეა საუბარი, რამდენადაც ვხვდები.


--------------------
"ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)

აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 04:25 PM
პოსტი #33


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(Lenus @ Jan 11 2008, 05:20 PM) *

რჯულის კანონიდნ მოიყვანონ მაშინ ადგილი და გავეცნოთ.


"Вступившие в брак сами себе должны бути довлеющими судьями. Ибо они слышали Павла пишущего, яко подобает воздерживаться друг от друга, по согласию, до времени, дабы упражняться в молитве, и потом паки купно бытии" (4 правило св. Дионисия Александрийского).

აი კიდევ რას ამბობს ტიმოთე ალექსანდრიელი თავის კანონში:
"Вопрос 13: Совокупляющимся в общение брака, в которые дни седмицы должно соблюдать воздержание от совокупления друг с другом, и в которые дни иметь им право на оное?

Ответ: прежде рек я, и теперь говорю, апостол говорит: не лишайте себе друг друга, только по согласию, до времени, да пребываете в молитве: и снова вкупе собирайтесь, да не искушает вас сатана невоздержанием вашим (1Кор.7,5). Впрочем, необходимо должно воздерживаться в день субботний и воскресный, потому что в сии дни духовная жертва приносится Господу".


ჩემი კანონებით კი არა აი ამ კანონებით იცხოვრე და ნუ ამუქებ რაღაცეებს
მე არსად არ დამიწერია (საერთოდ არ მიყვარს ასე წერა ზოგადად) ჩემი აზრი მხოლოდ, ამ შემთხვევაში ჩემი აზრი არც იყო არაფერი...მართლმადიდებლობა კი სწორედ საკუთარი აზრების შეკავებას ითვალისწინებს და ეკლესიაზე მინდობას

პ.ს.
აი იქ ზემოთ დაუკვირდი ამას: Вступившие в брак сами себе должны бути довлеющими судьями


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Jan 11 2008, 04:29 PM
პოსტი #34


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



Lenus

იმ დროს როცა ეგ კანონი დაიწერა მაგ დროს ყველა ეზიარებოდა და ეგ ითვალისწინებს ფაქტიურად იმას რომ თუ ეზიარები თავი შეიკავეო

პ.ს.
საერთოდ ყველაფერს ანალიზი უხდება


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Jan 11 2008, 04:30 PM
პოსტი #35


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



Lenus
ციტატა
თავშეკავებაა შესათანხმებელი თუ თავშეუკავებლობა



ლენუს, შესათანმხებელი ღვაწლია. ანუ ტავშეკავებაა შესათანხმებელი.

სხვათა შორის კაიროსი თეოლოგია, აფხაზი სასულიეროში სწავლობს, კაიროსისი ერთ-ერთ პოსტზე თქვა მეც ასე მასწავლესო, ანუ სემინარიაში უსწავლებიათ ჩვენზე მეტად მცოდნეებს და სხვათა შორის სასულირო პირებს არა???

ვინ ასწავლა ერთი აფხაზს გვითხრას, ვინ იყო ის? და ბოლოს და ბოლოს დადეთ ერთი ეგ განმარტება დიდი სჯულის კნონიდან მშობბიურ ენაზე. აფხაზ, შენ გევალება ამის შესრულება, თუ გასწავლეს, გვითხარი კიდეც რა გასწავლეს ამისთანა დოუმთავრებელი biggrin.gif

ამასთან, კაიროსი, რომ შემოსილი იყოს დაუჯერებდი? აღარ ვიცი რა ქვნა, სულაც არ მინდა ვინმე დავაბრკოლო, ეგებ დადოთ სჯულის კანონი, წმინდანთა განმარტებები მშობლიურ ენაზე, მოძრვერბიც გვინდფა და დავასრულებთ ამ დაუსრულებელ თემას.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lenus
პოსტი Jan 11 2008, 04:32 PM
პოსტი #36


ექს-მტყუან-მოდერატორი ;)
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,446
რეგისტრ.: 9-March 07
წევრი № 1,315



QUOTE
აი იქ ზემოთ დაუკვირდი ამას: Вступившие в брак сами себе должны бути довлеющими судьями


კი ბატონო, დავაკვირდი და ვხვდები რატომაც. განმარტებაც ხომ მოიყვანე.

ესაა მართლმადიდებლების სწავლება? რჯულის კანონიდან ეს სიტყვებია მარტო?

კანუდოს, არ ვამუქებ, მგონი შენ ალაითებ, ჩემო კარგო, და მოიყვანე ციტატა-თქო სხა ხომ არაფერი მითხოვია.

QUOTE
და ბოლოს და ბოლოს დადეთ ერთი ეგ განმარტება დიდი სჯულის კნონიდან მშობბიურ ენაზე. აფხაზ, შენ გევალება ამის შესრულება, თუ გასწავლეს, გვითხარი კიდეც რა გასწავლეს ამისთანა დოუმთავრებელი


იეს!
დაიდოს!


--------------------
"ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)

აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Jan 11 2008, 04:56 PM
პოსტი #37


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



მხევალი ნინო
ციტატა
დავით დავალება გაქვს, გადაიკითხე წინა პოსტები, ამასთან ბრძანე ერთი ვინ გასწავლა, რომელმა მოძღვარმა რომ დასაშვებიაო?

კარგი ბატონო, მე მაქვს ჩემი თვალით წაკითხული ამ დალოცვილ რჯულის კანონში რომელიც ეხლა ხელთ არ მაქვს და რომელიც ხვალ მექნება. რომ ნებისმიერ დროს იქნება ეს მარხვა თუ არა, ცოლ-ქმრული თანაცხოვრების საკითხი მოაგვარონ მხოლოდ ცოლ-ქმარმა, უნდათ მათ გაიყონ სარეცელი, არავინ უშით მათ. არ უნდათ არც არავინ აძალებს. მხოლოდ თუკი ეზიარებიან ეკლესია მოუწოდებს (დააკვირდით მოუწოდებს და არ უკრძალავს) რომ თავი შეიკავონ, რადგან ქრისტეს სისხლსა და ხორცს ეზიარებიან და მეტი მოკრძალება და თავშეკავება მართებთ.

ხალხო ეკლესია აკურთხებს ჯვრისწერას ხომ მოუწოდებს უფლის კურთხევის შესრულებისკენ: "გამრავლდით და აღორძინდით", თქვენ რატომ უშლით ხალხს დაარღვიონ უფლის ეს ბრძანება.

ამასთან ეს საკითხი აკადემიაში ყველა მოძღვარისგან ერპიროვნულად მაქვს მოსმენილი, რომ ზემოთ ჩემს მიერ გამოთქმული აზრი არის სწორი.


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი Jan 11 2008, 06:56 PM
პოსტი #38


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



ეს არის ძალიან პირადული საკითხი და მოძღვართან გარკვევა ჯობია, ასევე ურთიერთშეთანხმება. გარდა ამისა, ყველა ქრისტიანმა უნდა იცოდეს, რომ დღესასწაულებზე, ზიარების წინ და მერე თავშეკავებაა საჭირო. დიდი მცოდნე არ ვარ რჯულკანონების,მაგრამ მემგონი ინდივიდუალური მიდგომა აქვს მარხვაში თანაცხოვრების საკითხს. მე ჩემი მოძღვრისგან ვიცი, რომ ხშირად ხდება ცოლი თავს იკავებს მარხვაში, ამან კი შეიძლება ქმრის მხრიდან მრუშობა გამოიწვიოს: ფიქრით ან აღსრულებით (კაცები მაინც რეციდივისტები რომ არიან sad.gif ). სხვა არ ვიცი...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Jan 12 2008, 03:20 PM
პოსტი #39


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



ზემოთ უკვე ვილაპარაკე იმის შესახებ რომ ეკლესია მარხვის პერიოდში არ კრძალავს ცოლსა და ქმარს შორის ურთიერთთანაცხოვრებას.

აი ამის შესახებ რა არის თქმული:

წმინდა ტიმოთე ალექსანდრიელი მთავარეპისკოპოსის კანონიკური პასუხი (იგი იყო ერთი კონსტანტინოპოლში შეკრებილ ასორმოცდაათ წმინდა მამათაგანი) ზოგიერთი ეპისკოპოსისისა და მღვდელმსახურის მიერ მისთვის მიცემულ კითხვებზე.

კითხვა 5: თუ ცოლ ქმარი საწოლში ეზიარება ერთმანეთს ღამით, დილით კი ჟამისწირვა იქნება, შეუძლიათ მათ ზიარების მიღება თუ არა?

პასუხი: მათ არ შეუძლიათ ზიარება მაშინვე , რადგანაც მოციქული ამბობს: "ნუ განშორდებით ერთმანეთს, გარდა შეთანხმებისა, დროებით, რომ მოიცალოთ ლოცვისათვის და კვლავ ერთად იყოთ, რათა არ გამოგცადოთ სატანამ თქვენი თავშეუკავებლობით (Iკორინთ. 7,5).

კითხვა 13. ქორწინებით ერთმანეთთან შეერთებულმა შვიდეულის რომელ დღეებში უნდა შეიკავონ თავი ერთმანეთთან შეერთებისაგან და რომელ დღეებში აქვთ ამისი უფლება?

პასუხი: რაც პირველად ვთქვი, იმას ვიტყვი ახლაც. მოციქული ამბობს:"ნუ განშორდებით ერთმანეთს, გარდა შეთანხმებისა, დროებით, რომ მოიცალოთ ლოცვისათვის და კვლავ ერთად იყოთ, რათა არ გამოგცადოთ სატანამ თქვენი თავშეუკავებლობით (Iკორინთ. 7,5).

აუცილებლად საჭიროა ერთმანეთისაგან განშორება შაბათსა და კვირას ვინაიდან ამ დღეებში შეიწირება ღვთისადმი სულიერი მსხვერპლი.


აქ არსად არაა საუბარი მარხვაზე, მხოლოდ ზიარების წინა დღეზეა საუბარი.




--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 12 2008, 05:00 PM
პოსტი #40


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



აქ არიან ღვთისმეტყველების მცოდნენი და ეს ალბათ ერთერთი იშვიათი შემთხვევაა, სადაც ამ საქმის მცოდნენი ვთანხმდებით, რომ არანაირ აკრძალვა არ ხდება, არამედ ესაა წყვილისა და მოძღვრის შეთანხმებული არჩევანი, მარხვა არ ითვალისწინებს კანონიერი და ნაკურთხი კავშირის აკრძალვას, შეიძლება თავშეკავება, ეს კი ღვაწლია და არჩევანის და არა რაიმე ვალდებულების შედეგი.

დახურეთ თემა!

იხარეთ;

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

17 გვერდი V < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 15th June 2025 - 03:11 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი