![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#20
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
შემდეგ აპოკრიფთა სერიას განეკუთვნება სერაფიმე როუზის შრომები
ინფორმაციისთვის:ეს კაცი დაიბადა (მოინათლა) და გარდაიცვალა მსოფლიო საპატრიარქოებიდან სქიზმაში - მის ეკლესიას: რუსეთის საზღვარგარეთული ეკლესია - არ ცნობდა არც მოსკოვი, არც საქართველო და რაც მთავარია არც მსოფლიო საპატრიარქო მოკლედ ეს ადამიანი ძალიან მოდაშია რატომღაც დღეს, მაგრამ ის მართლმადიდებელი ეკლესიის წევრი არ ყოფილა არასოდეს. ერთერთი მისი სტატია დასათაურებულია ასე: Что такое сергианство, სადაც ის სერგიანული ერესის მიმდევრებს უწოდებს მოსკოვის საპატრიარქოს და მათთან ერთად ცხადია ჩვენც, რადგან საზღვარგარეთული ეკლესიის მაშინდელი პოზიციის თანახმად ჩვენ მოვიაზრებით ამ ეკლესიის იურისდიქციაში აი რა სიტყვებით მთავრდება მისი სტატია: Сергианство было не просто «не право», нет, в его выборе церковной политики было нечто гораздо худшее: сергианство было предательством Христа, основанным на компромиссе и соглашении с духом мiра сего. Сергианство явилось тем неизбежным результатом, к которому приводит церковная политика, руководимая земной логикой, а не разумом Христовым. (Стр.12–21). სერგიანელობა იყო არა უბრალოდ «მტყუანი», არა, საეკლესიო პოლიტიკის მისეულ არჩევანში იყო რაღაც გაცილებით უარესი: სერგიანელობა იყო ქრისტეს ღალატი, დამყარებული კომპრომისზე და ამა ქვეყნის სულთან თანხმობაზე. სერგიანელობა მოგვევლინა იმ გარდაუვალ შედეგად, რომლისკენაც მივყავართ მიწიერი ლოგიკით და არა ქრისტეს გონებით წარმართულ საეკლესიო პოლიტიკას სერაფიმე როუზი - ფრთხილად, სქიზმის ქადაგებაა -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#21
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
სერაფიმ როუზის მიერ მართლმადიდებლობის გმობას როგორც ჩანს ვერ ხვდებიან სერბი და ბულგარელი მღვდელმთავრები, რომლებმაც პლატინის მონასტრის ძმობასთან ერთად ჩაატარეს მსახურება მამა სერაფიმეს გარდაცვალების დღეს (გარდაცვალებიდან 25-ე წლისთავზე) 2007 წლის 2 სექტემბერს
http://picasaweb.google.com/orthodoxinfo/S...imRoseOfPlatina და რატომღაც არც სქიზმატად მიიჩნევენ ![]() -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#22
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა რატომღაც არც სქიზმატად მიიჩნევენ wink.gif აქ ვინმეს მიერ ვინმეს მიჩნევაზე არაა საუბარი, არამედ ამ პიროვნების სქიზმაში ნამდვილად ყოფნაზე! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
athos |
![]()
პოსტი
#23
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
მოსკოვის საპატრიარქო და საზღვარგარეთის ეკლესია შარშან გაერთიანდა და ცნეს ერთმანეთის წმინდანები (და ვინც უკვე გარდაიცვალა ის ადამიანებიც) ეს რუსეთის ეკლესიამ უკვე მოაგვარა და ჩვენთვის პრობლემად რატომ უნდა იქცეს ვერ ვხვდები -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#24
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
ციტატა მოსკოვის საპატრიარქო და საზღვარგარეთის ეკლესია შარშან გაერთიანდა და ცნეს ერთმანეთის წმინდანები (და ვინც უკვე გარდაიცვალა ის ადამიანებიც)ეს რუსეთის ეკლესიამ უკვე მოაგვარა და ჩვენთვის პრობლემად რატომ უნდა იქცეს ვერ ვხვდები სხვათაშორის ჩვენს საეკლსიო მაღაზიებშიც არაერთი წიგნი იყიდება სერაფიმ როუზისა და ნუთუ ეკლესია ხმას არ ამოიღებდა ასეთ რამეზე რომ ე.წ. სქიზმატის წიგნები არის გაყიდვაში? თუ მოსკოვის საპატრიარქო და საზღავარგარეთის ეკლესია გაერთიანდა მაშინ რაღა პრობლემაა? -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
ელესარი |
![]()
პოსტი
#25
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
ციტატა ... ცნეს ერთმანეთის წმინდანები (და ვინც უკვე გარდაიცვალა ის ადამიანებიც) 1) და ამასთან დაკავშირებით ბმულს/წყაროს ხომ არ მოგვაწოდებთ? ვინაიდან ინფორმაცია წმინდანების ცნობაზე ჯერ არ მსმენია. ამ ეკლესიებს შორის კანონიკური ურთიერთობის აღდგენის აქტში (http://www.mospat.ru/index.php?mid=275) ამაზე არაფერი არ წერია. 2) სერაფიმ როუზი არცაა წმინდანად შერაცხილი. http://en.wikipedia.org/wiki/Seraphim_Rose 3) სერაფიმე როუზი სქიზმაში იყო - ეს არის ფაქტი. 4) რამდენადაც ვიცი, მხოლოდ სერბულ ეკლესიას ქონდა ევქარისტული კავშირი რუსეთის საზღვარგარეთულ ეკლესიასთან, მაგრამ ყველა სხვა მართლმადიდებლურ ეკლესიას (მათ შორის ქართულს) მათთან კავშირი არ ქონდათ. 5) არ დაგვავიწყდეს, რომ რუსეთის საზღვარგარეთული ეკლესია არ ცნობდა ჩვენი ეკლესიის ავტოკეფალიას. ციტატა ეს რუსეთის ეკლესიამ უკვე მოაგვარა და ჩვენთვის პრობლემად რატომ უნდა იქცეს ვერ ვხვდები და ოფიციალურად ჩვენმა ეკლესიამ და რუსეთის ყოფილმა საზღვარგარეთულმა ეკლესიამ დააფიქსირეს თავისი პოზიციები ერთმანეთის მიმართ (განსაკუთრებით იხილეთ (5))? რამდენადაც ვიცი, ჯერ არა. -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#26
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
ციტატა 2) სერაფიმ როუზი არცაა წმინდანად შერაცხილი. http://en.wikipedia.org/wiki/Seraphim_Rose მე არ ვიცი როდის და ვინ შერაცხა წმიდანად მაგრამ მე მისი ხატი მინახავს ![]() -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
თამარი_ცქნაფო |
![]()
პოსტი
#27
|
![]() მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 ![]() |
მე არ ვიცი როდის და ვინ შერაცხა წმიდანად მაგრამ მე მისი ხატი მინახავს ![]() ![]() ![]() ![]() დარწმუნებული ხარ? -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#28
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
-------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
ელესარი |
![]()
პოსტი
#29
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
ციტატა მე არ ვიცი როდის და ვინ შერაცხა წმიდანად მაგრამ მე მისი ხატი მინახავს სწორედ ეგ არის პრობლემა. რუსეთში, მაგალითად, ზოგი ადგენს დაუდჯომელს, ტროპარებს, მსახურებებს იოანე მრისხანეს და გრიგორ რასპუტინის მიმართ. უფრო მეტიც, აი რას ამბობს რუსეთის პატრიარქი: «У многих вызывает недоумение, что в некоторых храмах за церковным ящиком продаются книги о Григории Распутине, изображающие его как святого человека» (Обращение Святейшего патриарха Московского и всея Руси Алексия Второго к клиру и приходским советам храмов Москвы на епархиальном собрании 15 декабря 2000 года. М., 2001, с. 73.) ცხადია მე არ ვადარებ ამ პირებს სერაფიმ როუზს. მაგრამ თუკი ვინმეს ხატი უკვე არსებობს მის ოფიციალურ კანონიზაციამდე, ეს ავტომატურად არ ნიშნავს რომ ეს ადამიანი წმინდანია. -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
ალექსანდრე |
![]()
პოსტი
#30
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 6,232 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: თბილისი წევრი № 7 ![]() |
ელესარი
ციტატა სწორედ ეგ არის პრობლემა. რუსეთში, მაგალითად, ზოგი ადგენს დაუდჯომელს, ტროპარებს, მსახურებებს იოანე მრისხანეს და გრიგორ რასპუტინის მიმართ. უფრო მეტიც, აი რას ამბობს რუსეთის პატრიარქი: «У многих вызывает недоумение, что в некоторых храмах за церковным ящиком продаются книги о Григории Распутине, изображающие его как святого человека» (Обращение Святейшего патриарха Московского и всея Руси Алексия Второго к клиру и приходским советам храмов Москвы на епархиальном собрании 15 декабря 2000 года. М., 2001, с. 73.)ცხადია მე არ ვადარებ ამ პირებს სერაფიმ როუზს.მაგრამ თუკი ვინმეს ხატი უკვე არსებობს მის ოფიციალურ კანონიზაციამდე, ეს ავტომატურად არ ნიშნავს რომ ეს ადამიანი წმინდანია. ეგეც მართალია, რასპუტინის ხატიც არსებობს, კიდევ ვინმე იოსებ პეტროგრადელისაც, რომელიც როგორც მერე გავიგე სქიზმატი ყოფილა. აი ივანე მრისხანეს ხატი არ შემხვედრია ჯერ ![]() -------------------- ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო. ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#31
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ალექსანდრე ეს იტალიურ წარწერიანი (ნა)ხატი სად ნახე
![]() როუზი არაა წმიდანი და არც რუსეთის საპატრიარქოს მიუღია იგი ასეთად! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#32
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სერაფიმ როუზის მიერ მართლმადიდებლობის გმობას როგორც ჩანს ვერ ხვდებიან სერბი და ბულგარელი მღვდელმთავრები, მე ნაკლებად მაინტერესებს ვინ რას ხვდება, მე ციტირებას ვახდენ იმისა, რასაც სერაფიმე როუზი ამბობდა და თუ დღეს ვინმე მის ნათქვამს ეთანხმება - მასაც იგივე ეპითეტით შემკობა მოუხდება ![]() პ.ს. მოსკოვში საპატრიარქოს რადიოში მამა ანდრეი უეიდის (მსახურობს მოსკოვის საპატრიარქოს ქ. ტურინის ეკლესიაში) მიერ მიცემული ინტერვიუდან: Серафим Роуз был духовно серёзно больной человек...пора прекратить смотреть на мир роузовыми очками ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#33
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა 1) და ამასთან დაკავშირებით ბმულს/წყაროს ხომ არ მოგვაწოდებთ? ვინაიდან ინფორმაცია წმინდანების ცნობაზე ჯერ არ მსმენია. ამ ეკლესიებს შორის კანონიკური ურთიერთობის აღდგენის აქტში (http://www.mospat.ru/index.php?mid=275) ამაზე არაფერი არ წერია. 21 мая 2007 г. Частица мощей святителя Шанхайского и Сан-Францисcкого Иоанна передана в дар храму святой великомученицы Екатерины В воскресенье 19 мая, после Патриаршего богослужения в храме в честь Воскресения Христова и Новомучеников и исповедников российских в Бутове, архиепископ Сан-Францисский и Западно-Американский Кирилл (Русская Зарубежная Церковь) передал архимандриту Закхею (Вуду), представителю Православной Церкви в Америке при Московском Патриархате, частицу святых мощей святителя Шанхайского и Сан-Францисского Иоанна для постоянного поклонения в храме св. вмц. Екатерины. Частица мощей Святителя Иоанна помещена в новую икону, которая уже доступна для верующих. Молебен святителю Иоанну перед его иконой будет проходить каждую среду в 17.00. После этого будет совершаться акафист св. вмц. Екатерине в 18.00. წმ. მღვდელმთავრის იოანე შანხაელის წმ. ნაწილები გადაეცა წმ. ეკატერინეს სახელობის ტაძარს ციტატა არავინ ამბობს რომ არის ციტატა 3) სერაფიმე როუზი სქიზმაში იყო - ეს არის ფაქტი. 4) რამდენადაც ვიცი, მხოლოდ სერბულ ეკლესიას ქონდა ევქარისტული კავშირი რუსეთის საზღვარგარეთულ ეკლესიასთან, მაგრამ ყველა სხვა მართლმადიდებლურ ეკლესიას (მათ შორის ქართულს) მათთან კავშირი არ ქონდათ. 5) არ დაგვავიწყდეს, რომ რუსეთის საზღვარგარეთული ეკლესია არ ცნობდა ჩვენი ეკლესიის ავტოკეფალიას. საქართველოს ეკლესიასთანაც არ ქონდა რუსეთს 40-იან წლებამდე, მერე რა მაქედან, მაგ პერიოდის ჩვენი მოღვაწეები სქიზმატები იყვნენ? ციტატა სწორედ ეგ არის პრობლემა. რუსეთში, მაგალითად, ზოგი ადგენს დაუდჯომელს, ტროპარებს, მსახურებებს იოანე მრისხანეს და გრიგორ რასპუტინის მიმართ. უფრო მეტიც, აი რას ამბობს რუსეთის პატრიარქი: «У многих вызывает недоумение, что в некоторых храмах за церковным ящиком продаются книги о Григории Распутине, изображающие его как святого человека» (Обращение Святейшего патриарха Московского и всея Руси Алексия Второго к клиру и приходским советам храмов Москвы на епархиальном собрании 15 декабря 2000 года. М., 2001, с. 73.) ცხადია მე არ ვადარებ ამ პირებს სერაფიმ როუზს. მაგრამ თუკი ვინმეს ხატი უკვე არსებობს მის ოფიციალურ კანონიზაციამდე, ეს ავტომატურად არ ნიშნავს რომ ეს ადამიანი წმინდანია. რასპუტინი რა შუაში იყო მართლა ვერ მივხვდი და რუსეთი კიდევ. სერაფიმ როუზის ხატწერული გამოსახულება ამერიკაში ვრცელდება. ჩვენთანაც არ არის მამა გაბრიელი კანონიზირებული და ალბათ ხალხი აღარ უნდა მიუშვან მის საფლავთან ციტატა მე ნაკლებად მაინტერესებს ვინ რას ხვდება, მე ციტირებას ვახდენ იმისა, რასაც სერაფიმე როუზი ამბობდა და თუ დღეს ვინმე მის ნათქვამს ეთანხმება - მასაც იგივე ეპითეტით შემკობა მოუხდება cool.gif როუზი ამას თავისი მართლმადიდებლობის დასაწყისში ამბობდა, ხოლო სიცოცხლის ბოლოს ნანობდა რომ ახალგაზრდობაში მეტისმეტად რადიკალური იყო. საერთოდაც შეცდომა ადამიანის თვისებაა, მთავარია მისი დანახვა და სინანული. უამრავი ადამიანი შეურაცხავთ წმინდანად, მიუხედავად მათი შეცდომებისა. ციტატა მოსკოვში საპატრიარქოს რადიოში მამა ანდრეი უეიდის (მსახურობს მოსკოვის საპატრიარქოს ქ. ტურინის ეკლესიაში) მიერ მიცემული ინტერვიუდან: Серафим Роуз был духовно серёзно больной человек...пора прекратить смотреть на мир роузовыми очками ანდრეი უეიდი არ არის წმ.მამა. ციტატა მან იგივე თქვა საქართველოს საპატრიარქოსთვის მიცემულ ინტერვიუშიც. გამომდინარე მისი მრავალმხრივი განათლებიდან, გასათვალისწინებელ-დასაჯერებელია ნამდვილად. გაითვალისწინეთ მერე. უამრავი სტატია მინახია უწყებანში მამა სერაფიმესი და მის შესახებ. მამა გერასიმეც (მამა სერაფიმეს სულიერი შვილი და პლატინის მონასტრის ამჟამინდელი წინამძღვარი) რომ ჩამოდის ხშირად სტუმრად, ნუ მოიპატიჟებენ. არ არის საჭირო "სქიზმატებთან" ურთიერთობა -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
ელესარი |
![]()
პოსტი
#34
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
ეკატერინე,
ციტატა წმ. მღვდელმთავრის იოანე შანხაელის წმ. ნაწილები გადაეცა წმ. ეკატერინეს სახელობის ტაძარს ეს ინფორმაცია ჯერ კიდევ არ ადასტურებს იმას რომ: ციტატა მოსკოვის საპატრიარქო და საზღვარგარეთის ეკლესია შარშან გაერთიანდა და ცნეს ერთმანეთის წმინდანები (და ვინც უკვე გარდაიცვალა ის ადამიანებიც) და აი არგუმენტიც: სწორედ ამ თემაზე ვესაუბრე რუს მღვდელს მოსკოვის საპატრიარქოდან. მან მითხრა, რომ ასეთი ცნობა არ ყოფილა და ასე "ერთიანად ცნობა" არც იქნებოდა, ვინაიდან ეკლესია თითოეულ პიროვნების კანონიზაციას ცალკე ეკიდება და დეტალურად იკვლევს მის ცხოვრებას. ანუ ხდება წმინდანის სახელდებით ცნობა. სწორედ მასე მოხდა სამეფო ოჯახის კანონიზაცია და მასე მოხდა წმ. იოანე მაქსიმოვიჩის აღიარებაც როგორც წმინდანისა. მაგრამ ეს პროცესი (წმინდანთა ცნობა) ჯერ არ დასრულებულა და ამაზე მუშაობს სპეციალური კომისია დღესაც (და ეს მღვდელი იცნობს ამ კომისიას). საკმაოდ ბევრია ჯერ გასავლელი. ხოლო იმ პირების განხილვა, რომელზეც სრული ინფორმაცია ჯერ არ მოიპოვება დროებით განხილვის გარეთ რჩება. მაქსიმოვიჩი კი, რომელსაც პირადად დიდ პატივს ვცემ, საერთოდ საინტერესო ფიგურაა, ცნობილია რომ ის, სქიზმურ ეკლესიაში მყოფი, პროსკომიდიაზე ყოველთვის იხსენიებდა მოსკოვის პატრიარქს როგორც პატრიარქს: «Я каждый день на проскомидии поминаю Патриарха Алексия. Он Патриарх. И наша молитва всё-таки остается. В силу обстоятельств мы оказались отрезаны, но литургически мы едины. Русская Церковь, как и вся Православная Церковь, соединена евхаристически, и мы с ней и в ней. А административно нам приходится, ради нашей паствы и ради известных принципов, идти этим путем, но это нисколько не нарушает таинственного единства всей Церкви» ამას კი მივყავართ თემისაკენ, თუ სად გადის ეკლესიის საზღვარი? ეს კი ცალკე თემაა... ეკატერინე, აქ სიძულვილზე არაა საუბარი და სიძულვილი პირადად მე არ მამოძრავებს. არის ფაქტი - დედა ეკლესია და სქიზმა. ხოლო შარშან მოხდა ეკლესიების გაერთიანება - მართლაც რომ ეპოქალური მოვლენა და მადლობა ღმერთს ამისათვის. მაგრამ ჯერ კიდევ ბევრია გასავლელი, დროა საჭირო რომ ბოლომდე მოხდეს ყველა ჭრილობის შეხორცება. მაგალითისათვის, ვიცი რომ ევროპის ერთ ქვეყანაში რუსული ყოფილი საზღვარგარეთული ეკლესიის მღვდელი არ ამსახურებინებს თავისთან მღვდელს მოსკოვის საპატრიარქოდან, მაგრამ იმის უფლებას აძლევს რომ დაესწროს მსახურებას და ეზიაროს. სხვა შეკითხვებზე კი პასუხი უკვე გაგცეს და აქ გავჩერდები. -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
athos |
![]()
პოსტი
#35
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა სხვა შეკითხვებზე კი პასუხი უკვე გაგცეს და აქ გავჩერდები. არაფერი პასუხიც არ გაუციათ განსაკუთრებით ჩემს ბოლო პოსტზე, სადაც მოვიყვანე მისი გამონათქვამების ციტირება (სამწუხაროდ ამჟამად წაშლილია) თქვენი აზრით საზღვარგარეთის ეკლესიაში მადლი იყო? თუ არ იყო, რატომ არ მიიღო რუსეთის საპატრიარქომ ის სინანულით? და რატომ მიიჩნევა ეს განყოფა განსაკუთრებულ შემთხვევად? -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
guest |
![]()
პოსტი
#36
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
სერაფიმ როუზის მიერ მართლმადიდებლობის გმობას როგორც ჩანს ვერ ხვდებიან სერბი და ბულგარელი მღვდელმთავრები, რომლებმაც პლატინის მონასტრის ძმობასთან ერთად ჩაატარეს მსახურება მამა სერაფიმეს გარდაცვალების დღეს (გარდაცვალებიდან 25-ე წლისთავზე) 2007 წლის 2 სექტემბერს http://picasaweb.google.com/orthodoxinfo/S...imRoseOfPlatina და რატომღაც არც სქიზმატად მიიჩნევენ ![]() ეკატერინე, მე ვიცი, რომ ადრინდელ "საზღვარგარეთის" რუსულ ეკლესიას ისევე უყურებდნენ ე.წ. "სერბი მღვდელთმთავრები", როგორც ქართველები. რა მოხდა პლატინის მონასტერში მე არ ვიცი, მაგრამ ის ვიცი, რომ აქ, ჩვენთან, შარშანდლამდე ჩვენი ანუ სერბიის შუაევროპის ეპარქიის ეკლესია წირვა-ლოცვას ატარებდა რუსეთის საზღვ. ეკლესიის შენობაში (იხდიდა ქირას) და ხშირად კონფლიკტის შემთხვევებიც იყო, თუმცა არა სერბების მხრიდან. გარდა ამისა, ქართველმა მეუფემ (აქ ყოფნის პერიოდში), დავუსვი რა მას კითხვა, შეიძლება თუ არა ვიარო რუსების ეკლესიაში (წირვაზე დასწრება, ზიარება) მიპასუხა: თუ ახლოში სხვა მართლმადიდებლური ეკლესიაა, უმჯობესია იქ მივიდე და თუ ეს სიშორის ან სხვა მიზეზების გამო შეუძლებელია, მაშინ დაუფიქრებლად შემიძლია ვიარო რუსებთან. რას შეეხება როუზის "გაფანატებას", შემიძლია დღესვე ვიკითხო რაოდენ სიმართლეა, რამდენადაც 15 წელზე მეტია მე მათი მრევლი ვარ და უახლოესი პირადი ურთიერთობები მაქვს სერბ სასულიერო პირებთან , ასეთი რამ არ მსმენია, მისი ნაშრომები კი მინახავს სერბულ ენაზე ნათარგმნი. მაგრამ ეკლესიაში არა, უფრო ინტერნეტში. სერბებს ყავთ ძალიან კარგი პატრიარქი, ყველანაირად და ის რაც არამართლმადიდებლურია, დარწმუნებული ვარ მისი თანხმობით არ გაკეთდებოდა. სხვა არ ვიცი, მოძმის და მოყვასის სიყვარულით რა გაკეთდა... |
athos |
![]()
პოსტი
#37
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ნანა,
საზღვარგარეთის ეკლესიასთან რომ არ გვქონდა ევქარისტიული კავშირი, ფაქტია ჩემი მოძღვარიც ზუსტად ამას ეუბნებოდა საზღვარგარეთ წამსვლელებს, რომ არ ევლოთ ე.წ. "ზარუბეჟნიკებთან", მაგრამ ეს პრობლემა სინამდვილეში სულაც არაა მარტივი და ცალსახოვანი. სანამ ადამიანს დააბრალებდე მართლმადიდებლობის გმობას და ჯოჯოხეთი გაუშვებდე ზოგადი წარმოდგენა მაინც უნდა გქონდეს მის ცხოვრებაზე (ამას სერაფიმ როუზზე ვამბობ) პლატინის მონასტერი სადაც მამა სერაფიმე მოღვაწეობდა ამჟამად სერბეთის საპატრიარქოს დაქვემდებარებაშია) -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
guest |
![]()
პოსტი
#38
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 ![]() |
პ.ს. ეს მე მხოლოდ ინფორმაციული სახით
![]() ხო, მაგას ვამბობ მეც, რომ მხოლოდ მაშინო, თუ სხვა გამორიცხულიაო. ისე კი რატომღაც ქართველთა დიდი ნაწილი მაინც სერბებთან დადიოდა, თუმცა ბევრმა არც იცოდა, რომ რუსეთის საზღვ. ეკლესია არ იყო აღიარებული . უფრო არა ამის გამო,არამედსხვა მმიზეზების გამო, რის გამოც სერბებთან ერჩივნათ ![]() ევქარისტული კავშირი არც სერბებს ქონიათ. სხვათაშორის, რუსების დიდი ნაწილიც სერბებთან მოდიოდნენ მაშინ.უფრო ძველი ემიგრანტები და ე.წ. "ემიგრაციული ელიტა" მე რაც ვიცი რუსებთან დადიოდნენ, ალბათ ბადენ-ბადენის გამარიაჟების გამო, არ ვიცი ![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#39
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეკატერინე
ის რაც თქვა სერაფიმე როუზმა იმის თაობაზე რომ ადრე მკაცრად უდგებოდა და ახლა ნანობს ზოგადი განცხადებაა რადგან პუბლიცისტური პატიოსნება მოითხოვს შენივე აზრის უარყოფას ისევ პუბლიცისტური მეთოდით ამას გარდა არ გამოვრიცხავ, რომ ნანობდა მაგრამ კონკრეტულად რას, რომელი სტატიის თაობაზე და რა სიტუაციაში ეს მრევლმა უნდა არკვიოს? როდესაც ხელთ ჩაუვარდება მღვდელმონაზონ დამასკინის მიერ ციტირებული როუზის ეს გამონათქვამი: Мы уже сейчас живем в век “онечестивившихся” епископов, о которых предсказывал преподобный Серафим, и уже сейчас повсюду встречается скрытое в той или иной мере или явное неповиновение епископам, и это становится духовной необходимостью დაიწყოს და არკვიოს როდის თქვა მან ეს? თუ მართლა დაუჯეროს სერაფიმე როუზს რომ დღეს მართლაც ქრისტიანობის ნორმაა ეპისკოპოსების მიმართ დაუმორჩილებლობა? არც სიძულვილი მაქვს როუზის მიმართ, და არც სხვა რამე, იარლიყების მოკერებაც ძალიან შორსაა ჩემგან მე არ ვიცი ცხონდა თუ არა როუზი, მე ვიცი ერთი რამ, რომ ის იყო 1. სქიზმაში და 2. მისი უამრავი გამონათქვამი პირდაპირ ან არაპირდაპირ ეკლესიის ერთობას ეწინააღმდეგება. ციტატები ზემოთ არის... პ.ს. არც ვამბობ, რომ მისი კრეაციონისტული შეხედულებები ან სულის უკვდავების შესახებ შრომები ან სხვადასხვა აპოლოგეტური ნაშრომი გმობს მართლმადიდებლობას, ვამბობ ზუსტად იმას, რასაც ვამბობ და არ მჩვევია ერთის თქმა და მეორის ფიქრი -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 03:45 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი