![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#101
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა [კანონი 7. მწვალებელთა შეწყნარების წესი] მნათე, ჩვენი კამათის აზრიც ეგაა, საქმე იმაშია, რომ ეგ კანონია და როგორც ყველა კანონი, სხვადასხვა დროს იცვლებოდა და სხვადასხვა ეკლესია თანადროულად სხვდასხვა გვარად უდგებოდა ამ საკითხს, ამას გარდა, დაისვა კითხვა, რატომ იწყნარებს მათ ვინც ციტატა ნათლისცემით ისინი არ განსხვავდებიან მართლმადიდებლებისაგან , ე.ი. მადლია მათთან და ა.შ. რაც აქამდე ვილაპარაკეთ ![]() ციტატა კონსტანტინოპოლის 1789 წლის ადგილობრივმა კრებამ მიიღო კანონი კათოლიკეთა სრული ნათლობით მიღების შესახებ დღეს იგივე კონსტანტიპოლის ეკლესია კი უნათლავად ღებულობს, მოკლედ დიდად ჩახლართული ამბავია ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#102
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ეს მეორე მსოფლიო კრების (კონსტანტინეპოლი) კანონია. . . ალბათ მართალი ხარ. . . მაგრამ მადლი მაინც ხმამარალია
![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#103
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა დღეს იგივე კონსტანტიპოლის ეკლესია კი უნათლავად ღებულობს, მოკლედ დიდად ჩახლართული ამბავია მართლა ასეა? ![]() |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#104
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მართლა ასეა მერწმუნე ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#105
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეს მეორე მსოფლიო კრების (კონსტანტინეპოლი) კანონია. . . ალბათ მართალი ხარ. . . მაგრამ მადლი მაინც ხმამარალია ![]() მართალი ხარ, ხმადაბლა უნდა თქვა, ფანატებმა არ გაიგონ ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#106
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა მართალი ხარ, ხმადაბლა უნდა თქვა, ფანატებმა არ გაიგონ უი ერთმა გაიგონა ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#107
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#108
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა თვითკრიტიკა კარგია შენი მხრიდან მართლაც გასაოცარი იყო ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#109
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
[კანონი 7. მწვალებელთა შეწყნარების წესი] მწვალებლებს, რომელთაც სურთ გახდნენ მართლმადიდებელნი, ეკლესია შეიწყნარებს სხვადასხვა წესით: არიანელნი, მაკედონიანელნი, სავატიანელნი, ნავატიანელნი 5, მეთოთხმეტიანელნი 6, აპოლინარელნი შეიწყნარებიან წერილობითი მოწმობით, ლიველონით (ქარტა სიმტკიცისა). ამ მოწმობაში ანუ ქარტაში ისინი შეაჩვენებენ თავის შეხედულებებს და ყოველნაირ მწვალებლობას. შემდეგ მათ სცხებენ მირონს შუბლზე, თვალებზე, ცხვირზე, პირსა და ყურებზე. მათ ეკლესია არ ნათლავს ხელახლა, რადგანაც ნათლისცემით ისინი არ განსხვავდებიან მართლმადიდებლებისაგან. რაც შეეხებათ სხვა მწვალებლებს, როგორიც არიან ევნომიანელნი, წყალში ერთხელ ჩაყოფით ნათელღებულნი, მონტანელნი, ანუ ფრიგიელნი 7, საბელიანელნი, რომელნიც ძე-მამობას ასწავლიან და სხვა ბევრ სისაძაგლეს ჩადიან, და სხვა მწვალებელნი, რომელთა უმრავლესობა გალატელთა სოფლიდან მომდინარეობს, თუ მოისურვებენ მართლმადიდებლობის აღსარებას, ისინი მიიღებიან როგორც წარმართნი, ე.ი. მათ ნათლავენ კიდეც და მირონსაც სცხებენ. პირველ დღეს ისინი ქრისტიანები ხდებიან, ხოლო მეორე დღეს - კათაკმეველნი, მესამე დღეს დააფიცებენ სამჯერ შებერვით პირსა და ყურებში. ისინი წიგნის კითხვის მსმენელები არიან ეკლესიაში მრავალი დღის განმავლობაში და მხოლოდ შემდეგ ხდება მათი ნათლისცემა. მნათე, ფანატებიც მოვიდნენ ![]() რომელნი მართლმადიდებლობასა შესძენდენ თავთა თჳსთა და ნაწილსა ცხოვნებულთასა მოუჴდებოდინ ნაწილისაგან მწვალებელთაჲსა, შევიწყნარებთ აქა მოჴსენებულისაებრ წესისა და ჩუეულებისა, რამეთუ არიანოზთა ვიდრემე და მაკედონიანოზთა და სავატიანოზთა და ნავატიანოზთა, რომელნი სახელ-სდებენ თავთა თჳსთა წმიდად, და მარცხენეთა და მეათოთხმეტეთა, რომელ არიან მემეოთხეენი, და აპოლინარელთა შევიწყნარებთ ესრეთ: მოვსთხოვთ ლიველლონსა, რომელ არს ქარტაჲ სიმტკიცისაჲ და შეჩუენებად უბრძანებთ ყოველსა წვალებასა არა აღმსაარებელსა ესრეთ, ვითარ აღიარებს წმიდაჲ კათოლიკე და სამოციქულოჲ ეკლესიაჲ ღმრთისაჲ და ესრეთ დავჰბეჭდავთ, ესე იგი არს ვსცხებთ წმიდასა მიჰრონსა შუბლსა და თუალთა და ცხჳრთა და პირსა და ყურთა და დავჰბეჭდვიდეთ რაჲ მათ, ვიტყჳთ: საბეჭდავი ნიჭთა სულისა წმიდისათაჲ. ხოლო ევნომიანოზთა ერთითა შთაყოფითა ნათელღებულთა და მუნტანელთა, რომელნი აქა ფრიგუელად სახელ-იდებიან, და საბელიანოზთა, რომელნი ძე-მამობასა ასწავებენ და სხუათაცა რათმე უშუერებათა იქმან, და სხუათა ყოველთა წვალებათა, ვინაჲთგან მრავალნი არიან აქა, უფროჲსღა გალატელთა სოფლით მომავალნი, ყოველთავე მათგანთა, რომელთა ენებოს მართლმადიდებლობისა აღსაარებაჲ, ვითარცა ელენთაგან მოსრულთა შევიწყნარებთ და პირველსა დღესა ვჰყოფთ მათ ქრისტეანე, ხოლო მეორესა -- კათაკუმეველ და მესამესა შევაფუცებთ მათ სამგზისისა თანაშებერვითა პირსა და ყურთა და ესრეთ განვსწავლით მათ და დაყოვნებად ვსცემთ ეკლესიასა შინა მრავალ დღე და წიგნთა მსმენელყოფასა უბრძანებთ და მაშინღა ნათელ-ვსცემთ. როგორც ხედავ აქ არ არის სიტყვები "მათ ეკლესია არ ნათლავს ხელახლა, რადგანაც ნათლისცემით ისინი არ განსხვავდებიან მართლმადიდებლებისაგან". ახლა ბერძნული სჯულისკანონი არ მაქვს თან, მაგრამ ისედაც ცხადია, რომ მაგ კანონის ტექსტოლოგია ასე მარტივი არ არის. არც ნიკოდიმოს მილაშის მიერ კომენტირებულ ტექსტშია ეგ ფრაზა. მეორეც ერთი, "მათ ეკლესია არ ნათლავს ხელახლა, რადგანაც ნათლისცემით ისინი არ განსხვავდებიან მართლმადიდებლებისაგან" ჩემი გაგებით შეიძლება მიუთითებდეს მხოლოდ ნათლისღების ფორმაზე (წყალში სამგზის შთაყოფით ნათლობა) და მის დროს გამოყენებულ ფორმულაზე (წმ. სამების სახელით). სწორედ ამიტომ არიან დაპირისპირებული ერთის მხრივ იგივე არიოზელები, ხოლო მეორეს მხრივ ევნომიოსის მიმდევარნი (ერთგზის შთაყოფით ნათლავდნენ), მონტანისტები (სულიწმიდის გაიგივებას ახდენდნენ მათს ლიდერ მონტანთან) და საბელიოსის მომხრეები. მგონი ასეა. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#110
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა მნათე, ფანატებიც მოვიდნენ ჯერ არსენ იყალთოელის მიერ ნათარგმნ სჯულისკანონში ჩაგეხედა: ![]() ![]() ნათლავდნენ სამების სახელით, მათთან ხომ არ გაიგება სამება ისე როგორც ჩვენთან? არიოზი ძეს ქმნილებას უწოდებს და სუბორდინაციას უქვემდებარებს ![]() ![]() პრაქტიკუმი სხვანაირია, ფაქტია რომ ამ მოტივით იღებენ. . პ.ს .ფანატიო რომ ვთქვი კანუდოსელს გავეხუმრე ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#111
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
ნათლავდნენ სამების სახელით, მათთან ხომ არ გაიგება სამება ისე როგორც ჩვენთან? არც ლათინებთან გაიგება ისე და არც პროტესტანტებთან ![]() ხოოოდა ახლა სამჯერ გაჭყუმპალავების გამო ვღებულობთ გამარტივებული წესით? ![]() მაშინ არიოზელები მთელს ქვეყანას იყვნენ მოდებული და იკონომიას იყენებდნენ მამები, რომ არ დაეფრთხოთ. პრაქტიკუმი სხვანაირია, ფაქტია რომ ამ მოტივით იღებენ. ვერ გავიგე? -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#112
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ვერ გავიგე? ანუ დღეს ხომ იღებს ეკლესია (რომელიმე) ზოგიერთს (მეტ-ნაკლებად მწვალებელს) ეკლესიაში უნათლავად? ან თუნდაც გამარტივებული წესით. . . -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#113
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
ანუ დღეს ხომ იღებს ეკლესია (რომელიმე) ზოგიერთს (მეტ-ნაკლებად მწვალებელს) ეკლესიაში უნათლავად? ან თუნდაც გამარტივებული წესით. . . ნამდვილად. ოღონდ ეგ იკონომიის ამბავია, როგორც ნიკოდიმოს მთაწმიდელი გვიხსნის. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#114
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ნამდვილად. ოღონდ ეგ იკონომიის ამბავია, როგორც ნიკოდიმოს მთაწმიდელი გვიხსნის. ანუ რაიმე სახის მადლი არის??? ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#115
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მაშინ არიოზელები მთელს ქვეყანას იყვნენ მოდებული და იკონომიას იყენებდნენ მამები, რომ არ დაეფრთხოთ. ვერ გავიგე? და უნათლავებს ისევ უნათლავებად ტოვებდნენ? ![]() ![]() როდის ერთია გაუქმდა სიტყვები: "ვინც არ ნათელიღოს..."? წმ. ფილარეტ მოსკოველი "Разговоры между испытующим и уверенным о Православии Восточной Грекороссийской Церкви"- Испытующий: Так разве я должен почитать истинной, например, и Римскую Церковь? - Уверенный: Ты непременно хочешь заставить меня судить. Знай же, что держась слов Писания, никакую Церковь, верующую яко Иисус есть Христос, не дерзну я назвать ложной. Христианская Церковь может быть только либо “чисто истинная”, исповедующая истинное и спасительное Божественное учение без примешения ложных и вредных мнений человеческих, либо “не чисто истинная”, примешивающая к истинному и спасительному веры Христовой учению ложные и вредные мнения человеческие... Что до Церкви восточной, я доказал еще прежде, что ее Символ Веры содержит чистое учение (св. Филарет Московский. Разговоры между испытующим и уверенным о Православии Восточной Грекороссийской Церкви//Филарета, митрополита Московского и Коломенского Творения. М., 1994, сс. 408-409) Испытующий: По сему признаку (1 Ин. 4,3) и Восточная, и Западная Церковь равно суть от Бога? Уверенный: Да, поскольку и та, и другая исповедуют Иисуса Христа во плоти пришедша, то в этом отношении они имеют общий Дух, который от Бога есть. Испытующий: Однако ж, это две Церкви, разномыслящие между собою. Уверенный: Да, каждая из них имеет и особенный свой дух, или особливое отношение к духу Божию. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#116
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
კანუდოსელი
ოოო ეს რუსული ტექსტი რა ![]() ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#117
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
ანუ რაიმე სახის მადლი არის??? ![]() ვინ გითხრა? მადლს ეკლესიასთან შეერთებისას ღებულობენო, ასე ამბობს ნიკოდიმოსი პრინციპში. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
მნათე |
![]()
პოსტი
#118
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
ციტატა ვინ გითხრა? მადლს ეკლესიასთან შეერთებისას ღებულობენო, ასე ამბობს ნიკოდიმოსი პრინციპში. აუფ ![]() ახლა უყურე, ფაქტიურად ეკლესია ერეტიკოსთა ნათლობის ცერემონიის ნაწილს ცნობს ![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#119
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
და უნათლავებს ისევ უნათლავებად ტოვებდნენ? ![]() ჰო, რა თქმა უნდა, გარდა ამისა უკვე მონათლულებს კიდევ მეორედ ნათლავდნენ და ამით მრწამსს არღვევდნენ (მაგალითები: სომხების მიღება ნათლობით, ლათინების მიღება ნათლობით). აი ასეთები ვართ ეს მართლმადიდებლები, ერთი ის იმედიღა დარჩა თანამედროვე პატრისტიკული აღორძინების მოღვაწეები გვიშველიან. ნათლობა როგორც საიდუმლო ორი ასპექტისგან შედგება, ერთი გარეგნულია და ხილული, წყალში სამგზის შთაფლვა, მეორე შინაგანი და უხილავი, მადლის მიღება, სულიერად ხელახლა შობა. წმ. კვიპრიანე და მისი მიმყოლი მამები ამბობენ ეს მეორე მწვალებლებს არა აქვთო. მადლით აღვსება კი ეკლესიასთან შეერთებით ხდებაო. მე მაგალითად ვერ წარმომიდგენია მწვალებლების ევქარისტია ევქარისტია იყოს, ისე გამოდის მაცხოვარმა თავისი სისხლი და ხორცი ქურდ-ბაცაცებს ჩაუგდო ხელში. წმ. ავგუსტინე სხვანაირად ფიქრობდა, მაგრამ დონატისტებთან კამათში აშკარად გადააჭარბა და ასეთ რამესაც ამბობს მაგალითად, მართლმადიდებელს საჭიროების შემთხვევაში შეუძლია სქიზმატებისგან ეზიაროს, მთავარია მათ არ ეთანხმებოდეს და ეს ჭეშმარიტი ზიარება იქნებაო. აი თქვენ რომ აროშვილებთან ეზიაროთ "აუცილებლობის შემთხვევაში"... წმ. ფილარეტ მოსკოველი აუ, არ გადაგვაყოლეს ამ ერთ ტექსტს. მაგი არის საუბარი მართლმადიდებლობაში დაეჭვებულ კაცთან, რომელსაც ფილარეტი ფრთხილად უდგება. მასე ბასილი დიდს სამების შესახებ ჰომილიაში სულიწმიდის შესახებ თითქმის არაფერი არ უწერია, მაგრამ რა, არ აღიარებდა ღმერთად? აღიარებდა ცხადია, უბრალოდ ჯერ კიდევ გონებით დაუმტკიცებლების დაფრთხობა არ უნდოდა. აუფ ![]() ახლა უყურე, ფაქტიურად ეკლესია ერეტიკოსთა ნათლობის ცერემონიის ნაწილს ცნობს ![]() ჰო, ფორმას ცნობს იკონომიის ხარჯზე. ესაა წმ. ნიკოდიმოს მთაწმიდელის და სხვა კოლივადი მამების პოზიცია. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#120
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა როდის ერთია გაუქმდა სიტყვები: "ვინც არ ნათელიღოს..."? ასეთ დროს ყოველთვის მახსენდება სიტყვები - ”ღმერთი სიყვარული არს”. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 08:46 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი