![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#141
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
მამა რაფაელი სად არ მიყვარს ერთი შენმა გაზდამ? ბნელიო, ასეთიო, ისეთიო, მე ვამბობდი მაგ სიტყვებს? ![]() ციტატა ამას რომ მიწერ: "ისე შმემანის კითხვა გეტყობათ ძალიან" სწორედ შმემანი ამბობდა ერთადააო ნათლობა და ევქარისტია, და დიდად მიქარავდა ამით. მე ეგ ვთქი? ლოგიკა მეთქი მგონი თქვენ ვერ გამოიტანეთ სწორი დასკვნა იმიდან, რაც დავწერე. შმემანის კითხვა გეტყობათ ტერმინ "ევქარისტიულობის" წაღმა-უკუღმა გამოყენებაში, სადაც საჭიროა და სადაც არა. რაც შეეხება შმემანის "ერთადაა ნათლობა და ევქარისტიაო", მე ვიგულისხმე თუ ნათლობას ვაღიარებთ, მაშინ ევქარისტია რატომ არ უნდა ვაღიაროთო (ასეთ საკითხებზე, ე.ი. საიდუმლოებების ერთობაზე, წმ. იუსტინე პოპოვიჩს აქვს კარგად დაწერილი), ან თუ ევქარისტიას ვაღიარებთ, მაშინ რატომ არ უნდა ვაღიაროთ ნათლობა? ერთმანეთისგან არ არიან გამოყოფილი იმ თვალსაზრისით, რომ ორივე არსებობს ეკლესიაში. ჩემი დასკვნები დისკუსიის შესახებ: თქვენ არ გესმით განსხვავება აკრივიასა და იკონომიას შორის და იკონომიის გამოყენებიდან მცდარ დასკვნებს აკეთებთ. თქვენ არ გესმით ბასილი დიდის კანონის არც ძვ. ქართული და არც რუსული თარგმანი. თქვენი პოზიციიდან ლოგიკურად გამომდინარეობს, რომ თქვენ ხართ გაერთიანებული ლათინებთან და პროტესტანტებთან ერთად ქრისტეს სხეულში, მის ეკლესიაში. თქვენეული პოზიციის ჩემი აღქმა: სოტირისი არის ვირზე შემჯდარი. სოტირისს არ გააჩნია ლოგიკა. სოტირისი არის მამა რაფაელის ფანი, და რადგან მამა რაფაელის ფანები ბნელები არიან, სოტირისიც ბნელია. ეკლესიას გამოუძიებელი დარჩა სქიზმატთა და ერეტიკოსთა საიდუმლოებების რეალურობის საკითხი და ეს კანუდოსელმა უნდა გამოიძიოს ზოგიერთი თანამედროვე ღმრთისმეტყველის პოზიციების გათვალისწინებით. ნებისმიერი ნათელღებული ქრისტესთანაა შეერთებული, ქრისტე შეიმოსა. მირონცხებით მიღებული ერეტიკოსების ნათლობა ჭეშმარიტია. დასკვნებში კორექტივების შეტანა თქვენც შეგიძლიათ რა თქმა უნდა. კამათის გაგრძელებას კი აზრი არა აქვს. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#142
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სოტირის, თუ დისკუსიის თემას გადახედავ, მიხვდები (იმედია), რომ თემა კანუდოსელს არ ეხება, ადრეც გითხარი დაგეწვას ლოგიკათქო
![]() თქვენ არ გესმით ბასილი დიდის კანონის არც ძვ. ქართული და არც რუსული თარგმანი რა თქმა უნდა: "ვიწყნარებთ ნათლობას" ნიშნავს ვიწყნარებთ ფორმას ![]() და რუსულად принимать Крещение ნიშნავს принимать форму ![]() თქვენ არ გესმით განსხვავება აკრივიასა და იკონომიას შორის რა თქმა უნდა, იკონომიაა არ უთხრა მოსანათლს რომ მონათლული არაა და ჩუმათ მის უცოდინრად მონათლო უცნაური წესით ![]() ბნელიო, ასეთიო, ისეთიო, მე ვამბობდი მაგ სიტყვებს? აბა ჭირიმე დამიდე ერთი რას ვამბობდი ზუსტად და მერე ვიბაასოთ ეზიარებით თუ არა მამა რაფაელისგან ამან გაასწორა მოკლედ სოტირის, ჩემი დასკვნა ასეთია: იკონომიის ენაზე: შენ სხვა ენაზე საბრობ აკრივიის ენაზე: აზრზე არა ხარ ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#143
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
Sotiris
კანუდოსელი ვატყობ ჩიხში შედის საუბარი. თუ ასევე გაგრძელდება და შესაბამის ი არგუმენტაციით არ იქნება გამყარებული პოსტები, იძეულებული ვიქნები დავხურო ეს თემა. არადა ძალიან არ მინდა ![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#144
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მოკლედ კაიროს საკითხი ასე დგას:
რა იძლევა საბაბს იმისა, რომ იქ ნათლობას ვაღიარებთ: 1. თუ მართალია ის, რომ იქ არანაირი ნათლობა არ არის, მაშინ როგორც კვიპრიანე კართაგენელი ამბობდა მათეული ნათლობა სიბინძურით განბანა არისო, მაშინ ბუნებრივია რომ გადმოსვლის დროს უნდა მოინათლნენ, რასაც თავად წმ. კვიპრიანე აკეთებდა, მაგრამ საქმე იმაშია რომ ეკლესიამ ეს წესი არ მიიღო ზოგად საყოველთაო წესად...და გამოდის, რომ ის,ვისაც არ ვნათლავთ, ვაღიარებთ მონათლულად 2. არის ბასილი დიდის კანონი,სადაც ის საუბრობს არამართლმადიდებელთა სამ კატეგორიად დაყოფაზე და ამბობს: Ибо древние положили принимать Крещение, ни в чем не отступающее от веры; მაგ კანონში, ბასილი დიდი, სადაც საუბრობს ნათლობაზე, ცხადია, რომ იგულისხმება არა ფორმა არამედ თავად საიდუმლო, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ იქნებოდა ისეთი მკაცრი მინიშნებები ნათლობის რწმენასთან კავშირზე, რომელსაც უნდა აკმაყოფილებდეს შესაბამისი ქრისტიანული თემი. 3. იგივეზე მსჯელობენ წმინდა მამებიდან ზოგიერთი, როგორიც არის ნეტარი ავგუსტინე, იერონიმე სტრიდონელი, და ცნობილი კანონისტი: ნიკოდიმოს მილაში. არაპირდაპირ, ნათლობაზე, მაგრამ მინიშნება აქვს წმინდა ფილარეტ მოსკოველს, რადგან ის აღიარებს, რომ კათოლიკენიც არიან ქრისტიანენი და ვერ ბედავს უწოდოს ძალიან მკაცრად 4. არაპირდაპირი მინიშნება მადლის არსებობაზე და სრულად არ მოსპობაზე გვხვდება წმინდან თეოფანე დაყუდებულთან, სადაც ის, მწვალებლებს ადარებს დასნეულებულ, მაგრამ მაინც არა სრულიად მკვდარ ფილტვს 5. თუ ჩავთვლით, რომ მოუნათლავია, მაგრამ ვნათლავთ მისგან ჩუმად, იკონომიის გათვალისწინებით (იკონომიის ისეთი გაგებით, რომ არ დავაბრკოლოთ), მაშინ გამოდის ორი წინააღმდეგობა: 5.1 ისეთი დიდი საიდუმლო, როგორიც არის ზიარება, ისიც ვერ ახდენს ნათლობას. (ტიმოთე ალექსანდრიელის პირველი კანონის მიხედვით, თუ კათაკმეველი წირვისას შემთხვევით ეზიარება, მისთვის მაინც აუცილებელია მონათვლა) და მითუმეტეს გაუგებარია, როგორ ახერხებს ამას მირონცხების საიდუმლო 5.2 უცნაური გამოდის იკონომიის მეთოდიც: მოუნათლავს ვაღიარებთ მოუნათლავად და ის მოდის ჩვენთან და მას არ ვეუბნებით რომ მონათლული არ არის და მირონცხების საიდუმლოში ისე ვნათლავთ, რომ მან ეს არ იცის-არასერიოზული მიდგომაა ჩემი აზრით 6. არის შემთხვევა, როდესაც აისორთა მრავალათასიანი თემი გადმოვიდა ნესტორიანული ეკლესიიდან მოსკოვის საპატრიარქოში, სადაც ეკლესიამ ისინი მიიღო ყოველგვარი წესის გარეშე ახლა რა არის საწინააღმდეგო პოზიციისთვის არგუმენტი: 1. ზოგიერთი ეკლესიის მიერ მათი მონათვლა (მაგრამ ამ ადგილის სისუსტეზე ზემოთ ვისაუბრე) 2. წმინდანებიდან უფრო მეტი საუბრობს მკაცრად არამართლმადიდებლებზე 3. მთავარი არგუმენტი კვიპრიანე კართაგენელია 4. თუ დავუშვებთ, რომ იქ მადლი არის, მაშინ გამოდის, რომ ის ეკლესიები სადაც მათ ნათლავენ მეორედ უტარებენ საიდუმლოებას უკვე მონათლულს, რაც ასევე დარღვევაა მრწამსისა: "ერთი ნათლისღება". მოკლედ მგონი პრობლემატიკა ასეთია, რაც ზემოთ დავწერე. და მეჩვენება, რომ გამოიკვეთა მეოთხე პუნქტი. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#145
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
აი ეგრე!
სოტირის უპასუხე ახლა შენც ასე და მორჩით ერთ ადგილზე ბუქნაობას და ერთმანეთის კბენას და შეფარულ ლანძღვას.... ვუცდით სოტირისის პასუხს,რომელიც არ უნდა იყოს კანუდოსელის კრიტიკა, არამედ მისი ჩამოყალიბებული აზრი, ისე როგორც კანუდოსელმა დაწერა, 1 კითხვა 1 პასუხი მოკლედ და მკაფიოდ... არგუმენტირებულად და სუბიქტური მიდგომის გარეშე ( რამდენადაც შეძლებ).. მერე დავდობ ჩემსას და მერე დათიკოც მიახურავს ალბათ თემას ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#146
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
აი ეგრე! სოტირის უპასუხე ახლა შენც ასე და მორჩით ერთ ადგილზე ბუქნაობას და ერთმანეთის კბენას და შეფარულ ლანძღვას.... ვუცდით სოტირისის პასუხს,რომელიც არ უნდა იყოს კანუდოსელის კრიტიკა, არამედ მისი ჩამოყალიბებული აზრი, ისე როგორც კანუდოსელმა დაწერა, 1 კითხვა 1 პასუხი მოკლედ და მკაფიოდ... არგუმენტირებულად და სუბიქტური მიდგომის გარეშე ( რამდენადაც შეძლებ).. მერე დავდობ ჩემსას და მერე დათიკოც მიახურავს ალბათ თემას ![]() დადე მერე შენც, რას გვაწვალებ ![]() პ.ს. რა ქართულია კაცო დავდ-ო-ბ ![]() ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
თამარი_ცქნაფო |
![]()
პოსტი
#147
|
![]() მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 ![]() |
![]() ![]() ![]() აშკარად ჩემი ზემლიაკია ![]() -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
Sotiris |
![]()
პოსტი
#148
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,567 რეგისტრ.: 3-November 06 წევრი № 382 ![]() |
მოკლედ სოტირის, ჩემი დასკვნა ასეთია: იკონომიის ენაზე: შენ სხვა ენაზე საბრობ აკრივიის ენაზე: აზრზე არა ხარ ![]() წმ. აღმსარებელი ილარიონ ტროიცკი. -------------------- მძიმეწონოსანთა კატეგორია.
ქარის წისქვილებს არ ვებრძვი, კომერციულ საქმიანობაში ვიყენებ მხოლოდ: ქატო იქა, ფქვილი აქა. |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#149
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სოტირის ეს სტატია წაკითხული მაქვს. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#150
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
რა განმარტებები გინდა კაიროსჯან?
ისე კი აი შეგიძლია წაიკითხო აქ: http://www.krotov.info/libr_min/s/stragoro/ob_otno.html ეს სერგი სტაროგრადელია, 20-ე საუკუნის ძალიან საინტერესო თეოლოგი ასევე აქ: http://www.krotov.info/library/f/florov/borders.html გიორგი ფლოროვსკი ჰოდა ისე, ორივე მხარე როდესაც საუბრობენ მიღების წესზე, ხაზს უსვამენ სწორედ მის დოგმატურ შინაარსთან კავშირს და არა კანონიკას, ასე რომ არ იყოს ამაზე ამდენი კამათი არ იქნებოდა. კანონკაზე ვინ კამათობს ჯიგარ ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#151
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
მოიცა, ისევ გაიწმინდა აქაურობა???
-------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#152
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მოიცა, ისევ გაიწმინდა აქაურობა??? არ გაიწმინდა, ეს სხვა თემაა, მე აქ განვაგრძე ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მნათე |
![]()
პოსტი
#153
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
უნებლიე პოსტვა დაეწყოთ
![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#154
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
მოიცა, ისევ გაიწმინდა აქაურობა??? ძაან დაბნეული ხარ ამ ბოლო დროს შენ ![]() ![]() ![]() -------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#155
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ძაან დაბნეული ხარ ამ ბოლო დროს შენ ციტატა უნებლიე პოსტვა დაეწყოთ თქვენ ხომ არ უნდა გამოგეპაროთ არაფერი ![]() უბრალოდ ვკამათობდით რაღაც თემაზე, და მან რატომღაც აქ გამცა პასუხი, მე რომ ვუპასუხე, ვერ მივხვდი რატომ არ იყო ზემორე ნაწილი, მერე ამიხსნა, რომ რატომღაც გადაწყვიტა, სხვაგან ეპასუხა, უბრალოდ შემიყვანა შეცდომაში, გაატარეთ ხოლმე რაღაცეები ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზებედე |
![]()
პოსტი
#156
|
![]() ზეციკეთი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 4,332 რეგისტრ.: 27-July 06 წევრი № 19 ![]() |
-------------------- მზეო ამოდი, ამოდი ნუ ეფარები გორასა წიწილის თეთრი ბუმბული, ველად გაჰქონდა ნიავსა |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#157
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა ხომ არ გაბრაზდი? ნწუ ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#158
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
რაღაც ეს თემა ჩაკვდა, ბოლო საუბრისას გამოიკვეთა რიგი საკითხებისა
მოკლედ საკითხი ასე დგას: რა იძლევა საბაბს იმისა, რომ იქ ნათლობას ვაღიარებთ: 1. თუ მართალია ის, რომ იქ არანაირი ნათლობა არ არის, მაშინ როგორც კვიპრიანე კართაგენელი ამბობდა მათეული ნათლობა სიბინძურით განბანა არისო, მაშინ ბუნებრივია რომ გადმოსვლის დროს უნდა მოინათლნენ, რასაც თავად წმ. კვიპრიანე აკეთებდა, მაგრამ საქმე იმაშია რომ ეკლესიამ ეს წესი არ მიიღო ზოგად საყოველთაო წესად...და გამოდის, რომ ის,ვისაც არ ვნათლავთ, ვაღიარებთ მონათლულად 2. არის ბასილი დიდის კანონი,სადაც ის საუბრობს არამართლმადიდებელთა სამ კატეგორიად დაყოფაზე და ამბობს: Ибо древние положили принимать Крещение, ни в чем не отступающее от веры; მაგ კანონში, ბასილი დიდი, სადაც საუბრობს ნათლობაზე, ცხადია, რომ იგულისხმება არა ფორმა არამედ თავად საიდუმლო, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ იქნებოდა ისეთი მკაცრი მინიშნებები ნათლობის რწმენასთან კავშირზე, რომელსაც უნდა აკმაყოფილებდეს შესაბამისი ქრისტიანული თემი. 3. იგივეზე მსჯელობენ წმინდა მამებიდან ზოგიერთი, როგორიც არის ნეტარი ავგუსტინე, იერონიმე სტრიდონელი, და ცნობილი კანონისტი: ნიკოდიმოს მილაში. არაპირდაპირ, ნათლობაზე, მაგრამ მინიშნება აქვს წმინდა ფილარეტ მოსკოველს, რადგან ის აღიარებს, რომ კათოლიკენიც არიან ქრისტიანენი და ვერ ბედავს უწოდოს ძალიან მკაცრად 4. არაპირდაპირი მინიშნება მადლის არსებობაზე და სრულად არ მოსპობაზე გვხვდება წმინდან თეოფანე დაყუდებულთან, სადაც ის, მწვალებლებს ადარებს დასნეულებულ, მაგრამ მაინც არა სრულიად მკვდარ ფილტვს 5. თუ ჩავთვლით, რომ მოუნათლავია, მაგრამ ვნათლავთ მისგან ჩუმად, იკონომიის გათვალისწინებით (იკონომიის ისეთი გაგებით, რომ არ დავაბრკოლოთ), მაშინ გამოდის ორი წინააღმდეგობა: 5.1 ისეთი დიდი საიდუმლო, როგორიც არის ზიარება, ისიც ვერ ახდენს ნათლობას. (ტიმოთე ალექსანდრიელის პირველი კანონის მიხედვით, თუ კათაკმეველი წირვისას შემთხვევით ეზიარება, მისთვის მაინც აუცილებელია მონათვლა) და მითუმეტეს გაუგებარია, როგორ ახერხებს ამას მირონცხების საიდუმლო 5.2 უცნაური გამოდის იკონომიის მეთოდიც: მოუნათლავს ვაღიარებთ მოუნათლავად და ის მოდის ჩვენთან და მას არ ვეუბნებით რომ მონათლული არ არის და მირონცხების საიდუმლოში ისე ვნათლავთ, რომ მან ეს არ იცის-არასერიოზული მიდგომაა ჩემი აზრით 6. არის შემთხვევა, როდესაც აისორთა მრავალათასიანი თემი გადმოვიდა ნესტორიანული ეკლესიიდან მოსკოვის საპატრიარქოში, სადაც ეკლესიამ ისინი მიიღო ყოველგვარი წესის გარეშე ახლა რა არის საწინააღმდეგო პოზიციისთვის არგუმენტი: 1. ზოგიერთი ეკლესიის მიერ მათი მონათვლა (მაგრამ ამ ადგილის სისუსტეზე ზემოთ ვისაუბრე) 2. წმინდანებიდან უფრო მეტი საუბრობს მკაცრად არამართლმადიდებლებზე 3. მთავარი არგუმენტი კვიპრიანე კართაგენელია 4. თუ დავუშვებთ, რომ იქ მადლი არის, მაშინ გამოდის, რომ ის ეკლესიები სადაც მათ ნათლავენ მეორედ უტარებენ საიდუმლოებას უკვე მონათლულს, რაც ასევე დარღვევაა მრწამსისა: "ერთი ნათლისღება". მოკლედ მგონი პრობლემატიკა ასეთია, რაც ზემოთ დავწერე. და მეჩვენება, რომ გამოიკვეთა მეოთხე პუნქტი. -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#159
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა 1. ზოგიერთი ეკლესიის მიერ მათი მონათვლა (მაგრამ ამ ადგილის სისუსტეზე ზემოთ ვისაუბრე) ერიქსონის შრომა წაიკითხე კანუდოსელ? ამ საკითხებს ეხება, ბიბლიოთეკაში დავდე, ძალიან საინტერესოა და განვიხილოთ მერე ![]() იხარე, კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#160
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ერიქსონის შრომა წაიკითხე კანუდოსელ? ამ საკითხებს ეხება, ბიბლიოთეკაში დავდე, ძალიან საინტერესოა და განვიხილოთ მერე ![]() იხარე, კაიროსი! ოდნავ ზედაპირულად განიხილავს...მშრალად წერია, რა ვიცი, მე ეგრე მომეჩვენა.... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 03:20 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი