![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
athos |
![]()
პოსტი
#241
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა ამაზე მე პირადად ცალსახა პასუხი საერთოდ არ მაქვს შენ შეიძლება პასუხი არ გაქვს, მაგრამ ერთი საიდუმლოს მადლმოსილად აღიარება, მეორესაც გულისხმობს თავისთავად. თუ ამბობ, რომ გამოყოფის შემთხვევაში, მადლი ერთბაშად არ ტოვებს იმათ ვინც გამოეყო, მაშინ უცნაურად გამოდის, რომ ეს მადლი ერთი საიდუმლოსთვის საკმარისია და მეორისთვის არა? -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#242
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
შენ შეიძლება პასუხი არ გაქვს, მაგრამ ერთი საიდუმლოს მადლმოსილად აღიარება, მეორესაც გულისხმობს თავისთავად. რატომ? მე ეს ტრივიალური არ მეჩვენება...ყოველ შემთხვევაში ასეთ განცხადებას დასაბუთება ესაჭიროება.... და უცნაურობა აქ ძალიან ბევრია, ისევე როგორც იმ იკონომიაში, დამეთანხმე, რომ სერგი სტაროგრადელი სწორად განიხილავს პრობლემატურ საკითხს... მე მგონია რომ ეკლესიოლოგია არაა ამ საკითხში ისე სრულყოფილი, რომ ცალსახად უპასუხოს. ფაქტი ერთია, რომ 1. მადლის აღვსების თეორია გვიანდელი დანამატია 2. ძველი მამები სწორედ ნათლობის და მირონცხების აღიარებაზე მსჯელობდნენ როდესაც არ გადანათლავდნენ ერეტიკოსებს და მიანიშნებდნენ მრწამსზე - რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს რომ საკითხი ეხებოდა არა ფორმის სისწორეს, არამეტ საიდუმლოებებს. კვიპრიანე კართაგენელი აბსოლუტურად სწორია როდესაც ამ საკითხს არა ფორმის ენაზე განიხილავს, არამეტ მადლის... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#243
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა ფაქტი ერთია, რომ ფაქტი ისაა, რომ უფრო ხშირად მიმართავდნენ გადანათვლას სქიზმის შემდეგ, ვიდრე არ მიმართავდნენ. ბოლო პერიოდში ნათლობის გარეშე მიღება (და ზოგადად ამის თეოლოგიური ახსნის მცდელობა) კათოლიციზმის (და კათოლიკური თეოლოგიის) გავლენის შედეგი უფროა. ციტატა ძველი მამები სწორედ ნათლობის და მირონცხების აღიარებაზე მსჯელობდნენ როდესაც არ გადანათლავდნენ ერეტიკოსებს და მიანიშნებდნენ მრწამსზე - რაც კიდევ ერთხელ ადასტურებს რომ საკითხი ეხებოდა არა ფორმის სისწორეს, არამეტ საიდუმლოებებს. ბასილი დიდიც ძველი მამაა, აი რას წერს: Ибо, хотя начало отсупления произошло чрез раскол, но отступившие от Церкви уже не имели на себе благодати Святаго Духа. Ибо оскудело преподание благодати, потому что пресеклось законное преемство. Ибо первые отступившие получили посвящение от отцев, и, чрез возложение рук их, имели дарование духовное. Но отторженные, соделавшись мирянинами, не имели власти ни крестити, ни рукополагати, и не могли преподать другим благодать Святаго Духа, от которой сами отпали. Почему приходящих от них к Церкви, яко крещенных мирянинами, древние повелевали вновь очищати истинным церковным крещением. Но поелику некоторым в Асии решительно угодно было, ради назидания многих, прияти крещение их: то да будет оно приемлемо. რომ ეკლესიის გარეთ მყოფებს უკვე აღარ აქვთ სული წმიდის მადლი. ამიტომ ისინი თავიდან უნდა მოინათლონო, მაგრამ რადგან ზოგან არ ნათლავენ, სადაც ასეა, დაე ასე დარჩესო. არანაირ მადლის დარჩენის გამო ნათლობის მიღებაზე არ არის აქ ლაპარაკი -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#244
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეგ ტექსტი ტრივიალური არაა და აი რატომ, იქ წერია როგორც ეს:
Ибо, хотя начало отсупления произошло чрез раскол, но отступившие от Церкви уже не имели на себе благодати Святаго Духа. ისე ეს: Ибо оскудело преподание благодати, ანუ თავად ბასილი დიდის აზრით მისი ტერმინი не имели на себе благодати Святаго Духа სრულ არარსებობას არ გულისხმობს მასთანვე დაწერილ Ибо оскудело преподание благодати - ის ფონზე. და ერთიცაა, რომ იგივე ბასილი დიდი ამბობს, თავის აზრს, რომ არ მიაჩნია ასეთების გადანათვლა არასწორად, თუმცა მხარს უჭერს ტრადიციას - ანუ ეკლესიის აზრს. ციტატა ბოლო პერიოდში ნათლობის გარეშე მიღება (და ზოგადად ამის თეოლოგიური ახსნის მცდელობა) კათოლიციზმის (და კათოლიკური თეოლოგიის) გავლენის შედეგი უფროა არანაირად, სად იყვნენ კათოლიკები არიანელების დროს? არადა ზოგიერთ მსოფლიო საეკლესიო კრებებაზე დაკანონებულია მათი არ მონათვლაც -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#245
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ბასილი დიდი არსად არ ამბობს რომ გადანათვლა იმიტომ არ უნდა მოხდეს, რომ ეკლესიის გარეთ მადლია, მისი ციტატა იკონომიაზე უფრო მიგვანიშნებს -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#246
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ბასილი დიდი არსად არ ამბობს რომ გადანათვლა იმიტომ არ უნდა მოხდეს, რომ ეკლესიის გარეთ მადლია პირდაპირ ამ სიტყვებით არ ამბობს ცხადია, მაგრამ ამბობს სხვაგვარად: "როგორც არა ბოლომდე გაუცხოებულნი ეკლესიისგანო" - რა არის ეს ბოლომდე არა გაუცხოება? ონტოლოგიური შინაარსის თუ არაა, მაშინ მისივე სიტყვები: "მათ ნათლობას შეიწყნარებსო" - სრულიად აბსურდულია---რაც არ არის არც შეიწყნარება ცხადია, რომ ბასილი დიდი მაინც მომხრეა გადანათვლის, მაგრამ ეკლესიის ტრადიცია და მისივე ეგ კანონი არ იძლევა საბაბს ასე მარტივად გადავჭრათ ეს საკითხი.. აი ხომ დასვა საკითხი მიტროოპოლიტმა სერგიმ, მაინტერესებს რაიმე არაწინააღმდეგობრივი პასუხი თუ იქნება ... რამდენადაც ვიცი ამაზე პასუხი არ არის გარდა იმ უცნაური იკონომიისა...არადა ის, იკონომია კი არა სიცრუე გამოდის ვიმეორებ: მადლის აღვსების თეორია არ გვხვდება არსად ძველ მამებში, ხოლო არმონათვლა გვხვდება და თან რიგ თეოლოგებთან სწორედ იქ მადლის არსებობის კონტექსტში -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#247
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა პირდაპირ ამ სიტყვებით არ ამბობს ცხადია, მაგრამ ამბობს სხვაგვარად: "როგორც არა ბოლომდე გაუცხოებულნი ეკლესიისგანო" - რა არის ეს ბოლომდე არა გაუცხოება? ონტოლოგიური შინაარსის თუ არაა, მაშინ მისივე სიტყვები: "მათ ნათლობას შეიწყნარებსო" - სრულიად აბსურდულია---რაც არ არის არც შეიწყნარება ბასილი დიდს რომ ჩაეთვალა ეკლესიის გარეთ მადლის არსებობა, მაშინ ასეთ ეპისტოლეებს კი არ დაწერდა, არამედ კატეგორიული წინააღმდეგი იქნებოდა ასეთი ორმხრივი მიდგომის, რადგან ამ შემთხვევაში, ადამიანებს ნათლობის გამეორება მოუხდებოდათ, მეორეჯერ მოინათლებოდნენ. ციტატა Почему приходящих от них к Церкви, яко крещенных мирянинами, древние повелевали вновь очищати истинным церковным крещением. Но поелику некоторым в Асии решительно угодно было, ради назидания многих, прияти крещение их: то да будет оно приемлемо. შენი აზრით истинное церковное крещение რას ნიშნავს? რამდენი истинное крещение შეიძლება იყოს? -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#248
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ბასილი დიდს რომ ჩაეთვალა ეკლესიის გარეთ მადლის არსებობა, მაშინ ასეთ ეპისტოლეებს კი არ დაწერდა, არამედ კატეგორიული წინააღმდეგი იქნებოდა ასეთი ორმხრივი მიდგომის, რადგან ამ შემთხვევაში, ადამიანებს ნათლობის გამეორება მოუხდებოდათ, მეორეჯერ მოინათლებოდნენ. შენი აზრით истинное церковное крещение რას ნიშნავს? რამდენი ისწინნოე კრეშჩენიე შეიძლება იყოს? ვიმეორებ კიდევ ერთხელ: ბასილი დიდი არაა მომხრე არმონათვლისა, ამიტომ არც არის გასაკვირი მისი დიფერენციაცია. მაგრამ მისი სიტყვები რომ ადრე მამები ამას არ აკეთებდნენ - ესაა ანალიზის ჩასატარებელი - ეგ შეწყნარებაა ფორმის? მაშინ აგერ უამრავი მაგალითია, როდესაც არათუ მონანება არამეტ არანაირი რიტუალი არ ჩატარდა გადმოსვლისას - მიდი და ახსენი ახლა როგორ შეიძლება ეს? აი რას წერს იმ ძველ მამებზე: Ибо древние положили принимать Крещение, ни в чем не отступающее от веры -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#249
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ციტატა როდესაც არათუ მონანება არამეტ არანაირი რიტუალი არ ჩატარდა გადმოსვლისას - მიდი და ახსენი ახლა როგორ შეიძლება ეს? სად წერდნენ მერე მამები რომ არანაირი წესი არ უნდა შესრულდეს? ყველაზე მცირე, მონანიება მაინც საჭიროა სადაც არანაირი რიტუალი არ ტარდება ეგ ნორმად მიგაჩნია? -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#250
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სადაც არანაირი რიტუალი არ ტარდება ეგ ნორმად მიგაჩნია? მოდი მე განაჩენს არ გამოვიტან, ვიტყვი რაც იყო, და კერძოდ იყო ის რომ მრავალი ათასი ადამიანი ნესტორიანელი ასირიელი-აისორი გადმოვიდა მართლმადიდებლობაში ყოველგვარი წესის გარეშე. კითხვა შენთან - ისინი არიან თუ არა მართლმადიდებლები? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#251
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
წყარო?
-------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#252
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა როდესაც არათუ მონანება არამეტ არანაირი რიტუალი არ ჩატარდა გადმოსვლისას - მიდი და ახსენი ახლა როგორ შეიძლება ეს? მაგრამ ეს არ ნიშნავს კანუდოს რომ ეს საეკლესიო ტრადიცია. მე ვფიქრობ ძალიან დიდი დარღვევაა. ექცია რომ დავდე კარგად იყო ამაზე საუბარი. რომ ელესა უპირობოდ მოითხოვდა სხვა აღმსარებლობიდან გადმოსულისაგან წერილობით შეჩვენებას იმ ერესისა სადაც ის იყო მანამდე. მხოლოდ ამის შემდეგ შეეძლო მას გამხდარიყო ეკლესიის წევრი. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#253
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მე ვფიქრობ ძალიან დიდი დარღვევაა. ნაჩქარევ დასკვნებს არ გავაკეთებდი შენს ადგილზე და მთელ ეკლესიას არ დავადანაშაულებდი დარღვევაში.... თანაც მე მაინტერესებს: ბოლო ბოლო არიან თუ არა ისინი მართლმადიდებლები? ეკატერინე иеромонах Стефан. Профессор СПбДА В. В. Болотов и вопрос о чиноприеме воссоединения несториан с Русской Православной Церковью в конце XIX в. // Христианское чтение. Журнал Православной Санкт-Петербургской духовной академии. № 14, 1997 -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#254
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ნაჩქარევ დასკვნებს არ გავაკეთებდი შენს ადგილზე და მთელ ეკლესიას არ დავადანაშაულებდი დარღვევაში.... თანაც მე მაინტერესებს: ბოლო ბოლო არიან თუ არა ისინი მართლმადიდებლები? და ეს ეკლესიის დარღვევად ვერანაირად ვერ ჩაითვლება, რადგან საეკლესიო ტრადიცია სრულიად სხვაა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#255
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეკატერინე
მოდი უბრალოდ ციტატების სროლა რომ არ იყოს ორივე მხრიდან, შევეცდები მოყვანილის ანალიზი ჩავატარო მოკლედ აქ წამოჭრილი საკითხი ეხება იმას თუ როგორ ხდება აღვსება მადლით (თუ ის ხდება) მოუნათლავის გადმოსვლის შემთხვევაში. მე ამაზე ადრე დაგიწერე, რომ ვინაიდან არ ხდება ნათლობის რიტუალი და ხდება მაგალითად მხოლოდ მირონცხების, ე.ი. მირონცხებით გადადის მადლითქო და ეს მიუღებელიათქო რადგან მირონცხების საიდუმლო სხვაა და ნათლობის სხვაათქო - ამაზე შენც დამეთანხმე, მაგრამ ამბობ, რომ აღვსება ხდება შემოსვლისას. მოკლედ მოდი ეს გავაანალიზოთ: აღვსება ე.ი. ნათლობის მადლის მიღება, მაგრამ აი აქ არის სერიოზული პრობლემა: 1. ამ მიდგომით ადამიანს მირონს სცხებ, მაგრამ ის არაა მონათლული, მონათლული გახდება შემოერთების შემდეგ, შემოერთება კი ხორციელდება მირონცხებით, ე.ი. შენ მას მირონსცხებ მონათვლამდე, ანუ ადამიანი სულიერად მკვდარია (ნათლობა სწორედ სულიერი დაბადებაა) და მკვდარს ანიჭებ სული წმინდის ნიჭებს? ![]() 2. არის მეორე ვარიანტი, რომ ეს ორი მოვლენა დროში განცალებული არაა, ანუ თანხვდება - მაშინ ეს ნიშნავს, რომ შენ მირონცხების საიდუმლოთი ნათლავ კიდეც და მაშინ ვუბრუნდები ჩემს პირველ კითხვას: როგორ შეიძლება მირონცხებამ შეითავსოს ნათლობა? 3. მესამე წესით მიღებულები არიან სინანულით მიღებულები - ასეთ დროს ხდება უკვე სინანულით მათი ნათლობაც და მირონცხებაც? მოდი ესეც ვნახოთ კარგად: ნათლობაზე გავაკეთე კომენტარი ახლა სინანულით მიღებულთა კონტექსტში ვნახოთ მირონცხება როგორ ხორციელდება. თუ სინანულის შემდეგ ხდება შემოერთება და ამის ნიადაგზე ნათლობაც, ოღონდ არ ვიმეორებთ გარეგნულ სახეს და ასევე მირონცხებაც - პრობლემა ისეთივეა, ოღონდ უფრო მკაცრად დანახული: რა იკონომიაა ისეთი, რომელიც ადამიანს სინანულის გზით, მას არა მარტო ნათლავს არამეტ მირონცხებს კიდეც მაგრამ მესამე წესი კიდევ უფრო დიფერენცირებულია: ორი ვარიანტით მიღება არსებობს: ე.წ. აღსარების საიდუმლოს წესით ჩატარებული და წერილობითი სახით - რაც როგორც ასეთი, საიდუმლო არაა აი ამ ვარიანტის დროს სრულიად წარმოუდგენელია როგორ ანიჭებს ადამიანს ეკლესია ა) ნათლობის და ბ) მირონცხების მადლს ყოველგვარი საიდუმლოს გარეშე? -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
athos |
![]()
პოსტი
#256
|
![]() Άγιον Όρος ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: co-Moderators პოსტები: 1,846 რეგისტრ.: 8-January 07 წევრი № 816 ![]() |
ბასილი დიდი წერს:
Ибо, хотя начало отсупления произошло чрез раскол, но отступившие от Церкви уже не имели на себе благодати Святаго Духа. Ибо оскудело преподание благодати, потому что пресеклось законное преемство. Ибо первые отступившие получили посвящение от отцев, и, чрез возложение рук их, имели дарование духовное. Но отторженные, соделавшись мирянинами, не имели власти ни крестити, ни рукополагати, и не могли преподать другим благодать Святаго Духа, от которой сами отпали. Почему приходящих от них к Церкви, яко крещенных мирянинами, древние повелевали вновь очищати истинным церковным крещением. Но поелику некоторым в Асии решительно угодно было, ради назидания многих, прияти крещение их: то да будет оно приемлемо. რომ ეკლესიის გარეთ მყოფებს უკვე აღარ აქვთ სული წმიდის მადლი. ამიტომ ისინი თავიდან უნდა მოინათლონო, მაგრამ რადგან ზოგან არ ნათლავენ, სადაც ასეა, დაე ასე დარჩესო. არანაირ მადლის დარჩენის გამო ნათლობის მიღებაზე არ არის აქ ლაპარაკი ბასილი დიდს რომ ჩაეთვალა ეკლესიის გარეთ მადლის არსებობა, მაშინ ასეთ ეპისტოლეებს კი არ დაწერდა, არამედ კატეგორიული წინააღმდეგი იქნებოდა ასეთი ორმხრივი მიდგომის, რადგან ამ შემთხვევაში, ადამიანებს ნათლობის გამეორება მოუხდებოდათ, მეორეჯერ მოინათლებოდნენ. -------------------- და ესე უწყოდეთ ჟამი, რამეთუ აწვე არს ჟამი განღჳძებად ჩუენდა ძილისაგან. აწ უმახლობელეს არს ჩუენდა ცხორებაჲ, ოდესღა-ესე გურწმენა. ღამე იგი განგუეშორა, და დღე შემოგუეახლა; განვიშორნეთ უკუე საქმენი ბნელისანი და შევიმოსოთ საჭურველი ნათლისაჲ.
|
ზვარე |
![]()
პოსტი
#257
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
კანონიკური სამართლის თანახმად კათოლიკების, მონოფიზიტების (სომხები, კოპტები) და სქიზმით გამოყოფილების მართლმადიდებლობაზე მოქცევისას ხელახალი ნათლობა არ უნდა მოხდეს (იწერება მონანიების ხელწერილი /ლიველონი/ და ხდება მირონცხება), ხოლო ანგლიგანების და ისეთი ქრისტიანული კონფესიების წარმომადგენლების მოქცევისას, რომელთანაც დარღვეულია ნათლობის ფორმულა ან/და სამოციქულო მემკვიდრეობა ხდება ნათლობა, რადგან წინა ,,ნათლობა" არშემდგარად ითვლება.
როგორ, ხორციელდება ყოველივე ეს ჩვენთან? ხშირად გამიგია სომეხზე ან კათოლიკეზე მოინათლაო, მირონცხება მოხდა და უცოდინრობის გამო ითქმება მოინათლა, თუ განსაკუთრებულ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე? -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#258
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
სადღაც იყო ძალიან დაწვრილებითი საუბარი მაგ თემაზე, ამიტომ თუ იმ პოსტებს გადმოიტანენ აქ ან პირიქით კარგი იქნება... ისე ჩვენ ახლადშექმნილ ბიბლიოთეკაში არსებობს ორი წიგნი ამ თემაზე...
-------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
veriko7 |
![]()
პოსტი
#259
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 887 რეგისტრ.: 30-April 08 წევრი № 4,695 ![]() |
მეც ძალიან მაინტერესებს ეს საკითხი
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#260
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა სადღაც იყო ძალიან დაწვრილებითი საუბარი მაგ თემაზე გამახსენეთ თემა და შევუერთოთ. ![]() |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 04:44 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი