![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#261
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
კაიროსის თემაში / ეკლესიის საიდუმლოებები/ კანონისტის 161-ე პოსტში ნახსენებ ფრაზას რომის პაბის მოუნათლაობის შესახებ მოეჰყვება 173 პოსტში კაიროსის გამოხმაურება და 189-ე პოსტამდე კამათი ძირითადად კათოლიკეთა ნათლობის აღიარება-არაღიარებას შეეხება.
-------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
მნათე |
![]()
პოსტი
#262
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
მემგონი "ღვთისმეტყველება და ეკლესიოლოგიაში" - იყო
![]() -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#263
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მემგონი "ღვთისმეტყველება და ეკლესიოლოგიაში" - იყო ![]() კი, ზუსტად მანდ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#264
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
აი ეს ბმული
http://church.ge/index.php?showtopic=323&h...ლოგია ამიტომ სჯობს საუბარი გავაგრძელოთ იქიდან სადაც შევჩერდით ვიდრე თავიდან დავიწყოთ ![]() -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#265
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
კანონიკური სამართლის თანახმად კათოლიკების, მონოფიზიტების (სომხები, კოპტები) და სქიზმით გამოყოფილების მართლმადიდებლობაზე მოქცევისას ხელახალი ნათლობა არ უნდა მოხდეს (იწერება მონანიების ხელწერილი /ლიველონი/ და ხდება მირონცხება), ხოლო ანგლიგანების და ისეთი ქრისტიანული კონფესიების წარმომადგენლების მოქცევისას, რომელთანაც დარღვეულია ნათლობის ფორმულა ან/და სამოციქულო მემკვიდრეობა ხდება ნათლობა, რადგან წინა ,,ნათლობა" არშემდგარად ითვლება. როგორ, ხორციელდება ყოველივე ეს ჩვენთან? ხშირად გამიგია სომეხზე ან კათოლიკეზე მოინათლაო, მირონცხება მოხდა და უცოდინრობის გამო ითქმება მოინათლა, თუ განსაკუთრებულ შემთხვევასთან გვაქვს საქმე? მოვიყვან ნაწყვეტს პროფესორ პ. ბუმისის წიგნიდან კანონიკური სამართალი მართლმადიდებელ ეკლესიაში მოსულ მწვალებელთა, სხვა აღმსარებლობის წარმომადგენელთა და სქიზმით განყოფილთა მიღების წესი გარდა კერპთაყვანისმცემლებისა და ზოგადად ურწმუნოებისა თუ რელიგიის გარეშე პირებისა, რომლებიც მოიქცევიან ქრისტიანებად და შემოდიან ეკლესიის წიაღში ზემოთ ხსენებული წესით (კათაკმევლობა, აღსარება, ნათლისღება, მირონცხება), პასუხისმგებლობით აღჭურვილი საეკლესიო ორგანოების წინაშე ხშირ შემთხვევაში წამოიჭრება საკითხი ეკლესიის წიაღში იმ პირების მიღებასთან დაკავშირებით, რომლებიც მოდიან სხვადასხვა მწვალებლური (ერეტიკული) ან სქიზმატური ქრისტიანული საზოგადოებებიდან. ამ შემთხვევაში დგება საკითხი: რა პროცედურას უნდა მივმართოთ, რათა ესენიც მიღებულ იქნან მართლმადიდებელი ეკლესიის კანონიკურ წევრებად? თავიდანვე შეუძლებელია მივიჩნიოთ, რომ ისინი კანონიკურად არიან მონათლულები, რაკი მათ მართლმადიდებელი ეკლესიის კანონიკური მღვდლისაგან არ მიუღიათ ნათელი. ვინაიდან მხოლოდ მართლმადიდებელი ეკლესიის საიდუმლოებია ძალმოსილი და ქმედითი. შდრ. წმიდათა მოციქულთა 47-ე კანონი: ,,ეპისკოპოსმან და ხუცესმან, უკუეთუ მეორედ ნათელ-სცეს მას, რომელსაც ჭეშმარიტი ნათლისღებაი აქუნდეს, ანუ შემწიკულებულსა არა ნათელ-სცეს, განიკუეთენ, ვითარცა მოკიცხარი ჯუარისაი და საუფლოისა სიკუდილისაი და არა განმრჩეველი მღვდელთაი ცრუ მღვდელთაგან''. თუმცა იმ შემთხვევაში, როცა მწვალებელი, სხვა აღმსარებლობის წარმომადგენელი ან სქიზმით განყოფილი მოიქცევა მართლმადიდებლობაზე, ეკლესია ხშირად შემწყნარებლობას იჩენს. მისი მოქმედება, რასაკვირველია, არაა ერთგვაროვანი, არამედ სხვადასხვა სახეს იძენს ზოგადი ვითარებისა და კერძო შემთხვევების შესაბამისად. თუმცა კანონის მიხედვით მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღში მოსულ, მონათლულებს წმიდა სამების სახელით და, ამასთანავე, მღვდლების მიერ, რომელთაც აქვთ სამოციქულო მემკვიდრეობა, იკონომიით მისაღებად შეერაცხებათ ნათლისღება. აქ უნდა გავიაზროთ შემდეგი: ეკლესიას, როგორც საღმრთო მადლის საგანძურის მფლობელს, შესწევს ძალა, აღავსოს ღმრთიური მადლით საიდუმლოს ის წესი, რომელიც აღსრულდა ამა თუ იმ მწვალებლურ, ან სქიზმატურ ქრისტიანულ განშტოებაზე. რადგან ის, ვისზედაც აღსრულდება საიდუმლოს გარკვეული წესი, მოექცევა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღში. ძირითადი კანონები, რომლებიც მიემართება მწვალებელთა და სქიზმით განყოფილთა მართლმადიდებლობად მოქცევის წესებს. ესენია: ლაოდიკიის მე-7 და მე-8 კან. ბასილი დიდის 1-ლი კან. II მსოფლიო კრების მე-7 და V-VI მსოფლიო კრების 95-ე კანონი. აღნიშნული კანონებიდან მომდინარეობს დასკვნა, რომ ეკლესია: გამოჰყოფს მწვალებელთა შორის ისეთებს, რომელნიც ,,ახლად უნდა მოინათლონ'' ანუ, რომელთაც კვლავაც მართებთ ნათლისღება, და ისეთებს, რომელთაც არ მართებთ ახლად ნათლისღება. შენიშვნა: ,,ახლად მოსანათლავს'' ვათავსებთ ბრჭყალებში, რადგანაც კანონიკურად არ არსებობს ახლად ნათლისღება _ ითვლება, რომ პირველი ნათლისღება არ აღსრულებულა, რადგან არ იყო უფლება და ძალმოსილება. ამრიგად, ეკლესია უარყოფდა იმ მწვალებლების ნათლისღებას, რომლებსაც არ სწამთ წმიდა სამება და, შესაბამისად, არ ინათლებოდნენ მისი სამი პირის სახელით. და პირიქით, ეკლესია იწყნარებდა იმ მწვალებელთა ნათლისღებას, რომლებსაც სწამდათ წმიდა სამება და მხოლოდ მცდარად სწამდათ მისი, ან ეკლესიის რაიმე სხვა მოძღვრებისა. ამათ მოეთხოვებოდათ მხოლოდ ხელის მოწერა ლიველონზე, რომელიც შეაჩვენებდა მწვალებლობას და მათ იწყნარებდნენ მირონცხებით, რაკი მათზე აღსრულებულ იყო ნათლისღება ეკლესიის კანონიკური წესით. II. ეკლესია მუდამ უფრო მოქნილი იყო სქიზმით განყოფილთა შეწყნარების თაობაზე. ნათლისღება, რომელიც აღსრულებულ იყო მათზე, შეწყნარებული იყო და ,,აღივსებოდა'' ის წესი ღმრთიური მადლით, რაც განყოფილთ აკლდათ განყოფის გამო ქრისტიანული სიყვარულისა და სიმდაბლით აზროვნების ნაკლებობის გამო. ამიტომაც სქიზმით განყოფილნი ახლად არ ინათლებიან, არამედ შეწყნარებულ არიან მართლმადიდებლობის წიაღში სინანულის იმ განაცხადის შედეგად, რომლითაც უარს ამბობენ სქიზმისათვის პასუხისმგებელ მთავრებზე. ზემოთ წარმოდგენილი კანონიკური დებულებები ფორმულირებულია საყოველთაო ეპისტოლეს ან ეკლესიის ოქმების სახით, როგორც მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღში დღევანდელი მწვალებლებისა თუ სხვა აღმსარებლობისა ან სქიზმით განყოფილთა მიღების ძირითადი წესები. ესენია: 1) მონოფიზიტები, კოპტები და სომხები შეწყნარებულ იქნებიან მათი ბოროტმადიდებლობის (მწვალებლობის) წერილობითი აღიარების შედეგად, მართლმადიდებლური სარწმუნოების აღიარებითა და წმიდა მირონცხებით. 2) რომაელი კათოლიკეები კანონით შეწყნარებულ არიან მართლმადიდებლური სარწმუნოების აღმსარებლობისათვის ლიველონზე ხელმოწერით (რწმენის სიმბოლოს საჯარო განცხადებით) და წმიდა მირონცხებით. აქ საკმარისი არაა ლიველონი განყოფის მთავართა უარყოფისათვის, რადგანაც სქიზმის გარდა აქ სახეზეა მცდარი დოგმატური მოძღვრებები. 3) ანგლიკანებმა, რომლებიც მოდიან მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღში, უმჯობესია ,,ახლად იღონ ნათელი'', რადგანაც საეჭვოა, აქვთ თუ არა მათ ეპისკოპოსებს სამოციქულო მემკვიდრეობა. ამ შემთხვევაში გვმართებს მოქმედება ანალოგიურად იმისა, რასაც აცხადებს კართაგენის 72-ე კანონი. ის კი განსაზღვრავს, რომ დაეჭვების შემთხვევაში, _ ანუ, არის თუ არა ესა თუ ის ყრმა მონათლული, _ უთუოდ საჭიროა მისი ნათლისღება. 4) პროტესტანტები მიიღებიან კანონიკური კათაკმევლური დამოძღვრებისა და ნათლისღებისა და მირონცხების შედეგად. ეს იმიტომ, რომ მათზე შეწყდა სამოციქულო მემკვიდრეობა _ აუცილებელი წინაპირობა ყოველთა საიდუმლოებათა ძალმოსილებისთვის. გარდა ამისა, მრავალ პროტესტანტს (მათ სხვადასხვა განშტოებებს) არ სწამთ ერთარსება სამება. 5) ძველი სტილის მიმდევრობისათვის სქიზმით განყოფილთათვის, რომელთა მიმართ მაინც გაცხადებულია სამოციქულო მემკვიდრეობა, საჭიროა აღესრულოს ზემოთ აღნიშნული, სქიზმით განყოფილთათვის დადგენილი პროცედურა. შენიშვნა. 1. აქაც აღსანიშნავია, რომ მართლმადიდებელ ეკლესიაში სხვა აღმსარებლობის ქრისტიანთა ჯგუფური მოქცევისათვის, იკონომიით, თავდაპირველად პროცედურა შეიძლება შედარებით მოქნილი იყოს. ცხადია, აღმოსავლეთისა და დასავლეთის ეკლესიათა გაერთიანების შემთხვევაში, აღნიშნული თემა განხილულ უნდა იქნას საგანგებოდ, შეთანხმების თანახმად. ამასთანავე, მართლმადიდებლური ეკლესიის წიაღში პროტესტანტების ჯგუფური მოქცევის შემთხვევაში გათვალისწინებულ უნდა იქნას სამარიელებთან დაკავშირებული პრეცედენტი (საქმე მოც. 8,14-17): `ესმა რაÁ უკუე მოციქულთა, რომელნი იყვნენ იერუსალიმს, რამეთუ შეიწყნარეს სამარიას სიტყუაი ღმრთისაი, მიავლინნეს მათდა პეტრე და იოვანე, რომელნი იგი ვითარცა მივიდეს, ლოცვა-ყვეს მათთვს, რაÁთა მიიღონ სული წმიდაი. რამეთუ მუნამდე არა იყო არცა ერთსა მათგანსა ზედამოწევნულ სული წმიდაი, გარნა ბანილ ხოლო იყვნეს სახელითა უფლისა იესუისითა. მაშინ დაასხმიდეს ხელთა მათ ზედა, და მიაქუნდა სული წმიდაი''. შენიშვნა 2. იგულისხმება, რომ მართლმადიდებლობაზე მოქცეული სხვა სარწმუნოების მრავალი წარმომადგენელი კმაყოფილი არ იქნება შესაბამისი პროცედურით. მაგ. მათ შეიძლება ვერ იგრძნონ დაკმაყოფილებულად თავი, რაკი ,,ხელახლა არ მოინათლნენ''. მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ პასუხისმგებლობით აღჭურვილი, კომპეტენტური საეკლესიო ორგანოები უნდა აჰყვნენ სხვადასხვა პიროვნულ, ფსიქოლოგიური ხასიათის პრეტენზიებს, დაინტერესებულთა მისწრაფებებს, მათ ტენდენციებს. საბოლოო შედეგად მაშინ მივიღებთ უწესრიგობას და, შესაძლოა, უკიდურესი სუბიექტივიზმი დამკვიდრდეს ეკლესიის წიაღში. -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#266
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
ზვარე
ციტატა კანონიკური სამართლის თანახმად კათოლიკების, მონოფიზიტების (სომხები, კოპტები) და სქიზმით გამოყოფილების მართლმადიდებლობაზე მოქცევისას ხელახალი ნათლობა არ უნდა მოხდეს ადრე ასე იყო, დღეს კი მათი მონათვლა აუცილებელია. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#267
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მათი მონათვლა აუცილებელია. ეს ჩვენთან, სხვაგან სხვანაირადაა, ძალიან ცვალებადი საკითხია... ერთ პერიოდში ასეა, მეორეში ისე... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#268
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
ზვარე ადრე ასე იყო, დღეს კი მათი მონათვლა აუცილებელია. ანუ კანონიკური სამართლის პროფესორი პ. ბუმისი არასწორ ინფორმაციას გვაწვდის (???); სახელმძღვანელო კი რეცენზირებულია და ნებადართულია გამოსაცემად საქართველოს სამოციქულო ავტოკეფალური ეკლესიის გამომცემლობისა და რეცენზირების დეპარტამენტის მიერ (სსამეგრდ 25.05.07; სრ #176) რა ხდება? -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#269
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა რა ხდება? არაფერი, ის რომ ეს არის ბუმისის წიგნი, ის ბერძენია, კონტ.ის ეკლესიის გამოცდილებას წერს, ჩვენ კი საქ, ეკლ-ის , ასეა ზვარე, ეს არაა დოგმატიკა, კანონიკაა, განსხვავებული და ცვალებადი... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#270
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
ეს ჩვენთან, სხვაგან სხვანაირადაა, ძალიან ცვალებადი საკითხია... ერთ პერიოდში ასეა, მეორეში ისე... ამ თემის დასაწყისში კანდოუსელის მიერ აღწერილი შემთხვევა სწორედ რომ ეთანხმება ჩემს მიერ ციტირებულ ლიტერატურაში მითითებულ პოზიციას. კანდოუსელის აღწერილი შემთხვევა სად მოხდა? მართლმადიდებლურ ქვეყნებს ამ საკითხზე სხვადასხვა პოზიცია აქვთ? რამდენადაც ჩემთვის ცნობილია ჩვენთან ცოტა არ იყოს არაერთგვაროვან პრაქტიკას აქვს ადგილი, რა არის ამ განსხვავების მიზეზი? -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#271
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანდოუსელის აღწერილი შემთხვევა სად მოხდა? რომელი შემთხვევა? პ.ს. მე არ ვეთანხმები კაიროსის მოსაზრებას, რომ კანონიკაა და წერტილი...კანონიკის უკან ღვთისმეტყველება და რაც მთავარია ეკლესიოლოგია იმალება -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#272
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მე არ ვეთანხმები კაიროსის მოსაზრებას, რომ კანონიკაა და წერტილი...კანონიკის უკან ღვთისმეტყველება და რაც მთავარია ეკლესიოლოგია იმალება მე ფაქტი ვთქვი ჩემო კარგო, ფაქტი კი ხომ იცი ფატტო - მატტოა ![]() ციტატა მართლმადიდებლურ ქვეყნებს ამ საკითხზე სხვადასხვა პოზიცია აქვთ? რამდენადაც ჩემთვის ცნობილია ჩვენთან ცოტა არ იყოს არაერთგვაროვან პრაქტიკას აქვს ადგილი, რა არის ამ განსხვავების მიზეზი? მიზეზებზე ადრეც ვწერდით, ერთერთი ისტორიული პირობებია, მაგალითად ადრე კონსტანტინეპოლის ეკლესიას ხსენაბც კი არ უნდოდა ლათინების და ახლა უნალთავად ღებულობს და შერეული ქორწინებაც არის მიღებული ... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#273
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
ალბათ ყველასთვის ცნობილია 1997 წელს მომხდარი სქიზმის შესახებ. ადიგენის რაიონის მართლმადიდებლური მოსასლეობის ძალიან დიდი ნაწილი მონათლულია სქიზმაში მყოფი მღვდლის მიერ (მათ შორის სქიზმის შემდეგ, რადგან იგი ერთერთ მთავარ მონასტერში მოღვაწეობდა სქიზმის შემდეგაც აღსრულებამდე), მის მიერვეა ჯვარდაწერილი ძალიან ბევრი მათ შორის დიდი ხნის ფაქტობრივ თანაცხოვრებაში მყოფი (და სამოქალაქო ქორწინებაში) მოქალაქე.
ისინი არ გადანათლულან, ჩვენს გვერდით ცხოვრობენ და მონაწილეობენ საიდუმლოებებში............. ![]() -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#274
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#275
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
რომელი შემთხვევა? კათოლიკეს ნათლობის შესახებ, რითაც გახსენი თემა -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
დათიკო |
![]()
პოსტი
#276
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
KAIROS
ციტატა ეს ჩვენთან, სხვაგან სხვანაირადაა, ძალიან ცვალებადი საკითხია... ერთ პერიოდში ასეა, მეორეში ისე... გეთანხმები. ისე, არც თუ ისე დიდი ხანიან რაც ჩვენთან დაიწყეს მონათვლა, მე რამდენადაც ვიცი. სადღაც სამოცდაათიანი წლებიდან. |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#277
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კათოლიკეს ნათლობის შესახებ, რითაც გახსენი თემა იმ კათოლიკეს "ნათლია" თავად ვარ...გადმოსვლის რიტუალი აღესრულა სიონის მაშინდელ საკათედრო ტაძარში -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#278
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
KAIROS გეთანხმები. ისე, არც თუ ისე დიდი ხანიან რაც ჩვენთან დაიწყეს მონათვლა, მე რამდენადაც ვიცი. სადღაც სამოცდაათიანი წლებიდან. იმ კათოლიკეს "ნათლია" თავად ვარ...გადმოსვლის რიტუალი აღესრულა სიონის მაშინდელ საკათედრო ტაძარში ეს ,,ნათლობა'' სამოციან წლებში მოხდა? -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#279
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეს ,,ნათლობა'' სამოციან წლებში მოხდა? ეს ნათლობა მოხდა 90-იანის ბოლოს ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
ზვარე |
![]()
პოსტი
#280
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 286 რეგისტრ.: 15-February 08 წევრი № 3,936 ![]() |
ეს ნათლობა მოხდა 90-იანის ბოლოს ![]() ანუ მე სწორად მითქვამს, რომ არაერთგვაროვანი პრაქტიკაა დღესდღეობით და ცალსახად ჩამოყალიბებული პოზიცია არ არსებობს -------------------- მახლობელ არს ჩემდა ერი ესე პირითა მათითა და ბაგითა მათითა პატივ-მცემს მე, ხოლო გულნი მათნი შორს განშორებულ არიან ჩემგან
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 04:47 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი