IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

15 გვერდი V « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ღვთისმეტყველება და ეკლესიოლოგია
დათიკო
პოსტი Nov 15 2006, 03:58 PM
პოსტი #61


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



solomony
ციტატა
http://orthodoxy.wanex.net/apologetika/kat...khilebeli_3.htm დავით თუ დაგაინტერესებს აქ წეაიკითხე მე8 და მე9 თავები კათოლიკეთა ზიარების შესახებ ბევრი რამ გაგიკვირდება

ციტატა
აბა ერთი წუთით დავფიქრდეთ, თუ ეს საიდუმლო აღესრულება და ჭეშმარიტად გარდაიქმენება (უფუარი) პური და ღვინო მაცხოვრის სისხლად და ხორცად

მართლაც დამავიწყდა რომ ისინი მხოლოდ პურით აზიარებენ.
მითუმეტეს.

ვფიქრობ, რომ სულ სხვა მიმართულებით წავიდა საუბარი. აჯობებს თემას დავუბრუნდეთ და კათოლიკეთა ნათლობა არ ნათლობაზე ვისაუბროთ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 15 2006, 04:16 PM
პოსტი #62


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(დათიკო @ Nov 15 2006, 04:58 PM) *

ვფიქრობ, რომ სულ სხვა მიმართულებით წავიდა საუბარი. აჯობებს თემას დავუბრუნდეთ და კათოლიკეთა ნათლობა არ ნათლობაზე ვისაუბროთ.



მგონია, არც კათოლიკეთა მონათვლა არ მონათვლაა მთავარი თემა...მე ვსაუბრობ ზოგადად მიღების წესში სამი სხვადასხვა ფორმის რიტუალის არსებობის შესახებ.

ახლა სამწუხაროდ დრო მაქვს ძალიან მცირე...მოგვიანებით თუ შევძელი დავწერ რამეს.

ციტატა(დათიკო @ Nov 15 2006, 04:17 PM) *

კანუდოსელი

მგონი მასეა. sad.gif



კი და არა.

კი, თუ მართლა მოუნათლავია ის თავის თემში და არა თუ მონათლულია.
საკითხის დასმა ისე, რომ რატომ ნათლავს ზოგი და ზოგი არაო, ეს მიანიშნებს ნაწილობრივ იმაზე, რომ ეკლესია ცენტრალიზებული არ არის, მაგრამ ქრიასტიანული სული ვერ შეეგუება იმის თქმას, რომ მთელი ის პრაქტიკა რაც არსებობს მოუნათლავთა მიღების შესახებ, არის ეკლესიის დიდი შეცდომა, ამიტომ ვსვამ საკითხს კიდევ ერთხელ:

თუ ეკლესია იღებს ერეტიკოსს უნათლავად, ნიშნავს, თუ არა ეს იმას,რომ ის აღიარებს იქ არსებული ნათლობის მადლლის არსებობას და ქმედითობას?

თუ არ ნიშნავს, მაშინ კონტრ კითხვა: ე.ი. არც იქ მონათლულა და არც აქ ინათლება, ანუ ასეთი ადამიანი მოუნათლავი რჩება?


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Nov 15 2006, 04:22 PM
პოსტი #63


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



კითხვები,კითხვები.ეს კითხვები წინა გვერდზეც დავსვით საჭიროა პასუხები ამ კითხვებზე გაგვცეს კომპეტენტურმა ადამიანმა უფრო სწორედ მოძღვარმა(რომელმაც იცის)საინტერესო იქნება პასუხი გაგვცეს მამა ანდრიამ
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 15 2006, 04:33 PM
პოსტი #64


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(solomony @ Nov 15 2006, 05:22 PM) *

კითხვები,კითხვები.ეს კითხვები წინა გვერდზეც დავსვით საჭიროა პასუხები ამ კითხვებზე გაგვცეს კომპეტენტურმა ადამიანმა უფრო სწორედ მოძღვარმა(რომელმაც იცის)საინტერესო იქნება პასუხი გაგვცეს მამა ანდრიამ



ჩემო სოლომონ, პრობლემის სწორად დანახვა, პრობლემის ნახევრად გადაჭრის ტოლფასიაო ამბობდა ერთი მეცნიერი, ჰოდა ჩვენც ვცდილობთ მის სწორად დანახვას, ანუ კითხვის სწორად დასმას.

კომპეტენტური ადამიანი შეიძლება იყოს როგორც მოძღვარი, ისე საერო პირი.
მეც მაინტერესებს მამა ანდრიას პოზიცია ძალიან.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 15 2006, 04:38 PM
პოსტი #65


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



ციტატა
კი და არა.

ციტატა
კი, თუ მართლა მოუნათლავია ის თავის თემში და არა თუ მონათლულია.

თუ მონათლულია კათოლკურად, მაშინ?
ციტატა
აკითხის დასმა ისე, რომ რატომ ნათლავს ზოგი და ზოგი არაო, ეს მიანიშნებს ნაწილობრივ იმაზე, რომ ეკლესია ცენტრალიზებული არ არის

ეკლესია ერთია, მას ერთი აზრი გააჩნია ყველა საკითხზე.
თუ რომელიმე ქცვეყნის ავტოკეფალური ეკლესია ამა თუ იმ წესს არ იზიარებს ან უგულებელყოფს, ეს მხოლო მის პირად პასუხისმგებლობაზე უნდა იყოს.
ციტატა
ქრიასტიანული სული ვერ შეეგუება იმის თქმას, რომ მთელი ის პრაქტიკა რაც არსებობს მოუნათლავთა მიღების შესახებ, არის ეკლესიის დიდი შეცდომა, ამიტომ ვსვამ საკითხს კიდევ ერთხელ:

მოდი ერთ რამეზე შევთანხმდეთ: ეკლესია არის უცდომელი, რადგან თავად მაცხოვარია ეკლესია.
რაც შეეხება რიგ დარღვევებს, ეს მხოლოდ კონკრეტულ კლირიკოსებს შეიძლება ჰქონდეთ.
ამ შემთხვევაში, რუსული ეკლესია საკუთარ თავზე იღებს იმ პასუხისმგებლობას (აქ რუსულ ეკლესიაში ვგულისხმობ რუსული ეკლესიის მღვდელმთავრებს), რომ რომელიმე ადამიანი შეიძლება ნათლობის გარეშე დარჩეს.
ეკლესიას ასეთი რამე არ შეიძლება შეეშალოს. ეს მხოლოდ ადამიანთა შეცდომა შეიძლება იყოს.

ციტატა
თუ ეკლესია იღებს ერეტიკოსს უნათლავად, ნიშნავს, თუ არა ეს იმას,რომ ის აღიარებს იქ არსებული ნათლობის მადლლის არსებობას და ქმედითობას?

აქ კი ვფიქრობ არასწორადაა დასმული საკითხი.
მადლი შეიძლება იყოს, მაგრამ არა მაცხოვნებელი.
ან პირიქით:
უნათლავად მიღება შეიძლება მოხდეს მხოლოდ მაშინ, თუ ეს ნათლობა აღესრულება მართლმადიდებლური წესით და შემდეგ მოხდა ერესის წარმოქმნა.
კათოლიკურ ეკლესიაზე ახლოს არცერთი ეკლესია არ დგას მართლმადიდებლურთან. კათოლიკეთა მიღებაც ნათლობით ხდება (ბოლო პერიოდზე ვსაუბრობთ). ეს არ ნიშნავს იმას რომ მათთან მადლი არ არის, მაგრამ მათი ნათლობა არ არის ჭეშმარიტი და მაცხოვნებელი.

კარგი იქნებოდა, ღვთიემეტყველებაში გაწაფული მოძღვარი ჩარეულიყო ჩვენს დისკუსიაში და ნათელი მოეფინა ამ საკითხისთვის. კონკრეტულად კი გაეხსენებინა ის მომენტი, როდესაც საბოლოოდ გადაწყდა კათოლიკეთა მონათვლა. რის საფუძველზე მოხდა ამის დაკანონება. ეს ხომ ასე უსაფუძვლოდ არ მოხდებოდა. გუშინ არ ნათლავდი და დღეს ნათლავ. ეს ასე უბრალოდ არ ხდება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 15 2006, 05:03 PM
პოსტი #66


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



საინტერესო სტატიას წავაწყდი.
Священник Владимир Савельев,
преподаватель Киевской духовной академии.
Православие и новейший латинский Катехизис
http://pravoslavye.org.ua/index.php?r_type...ullinfo&id=3468
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 15 2006, 05:06 PM
პოსტი #67


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ციტატა
ათოლიკები ლოცულობენ წმინდა ძღვენზე მადლის გადმოსვლისთვის

კათოლიკეები სწორედ რომ არ ლოცულობენ წმინდა ძღვენზე მადლის გადმოსვლისათვის! რომაული დოქტრინით, საიდუმლო სერობის სიტყვების წარმოთქმისთანავე "ესე არს ხორცი ჩემი" და "ესე არს სისხლი ჩემი" პური და ღვინო პირდაპირ გადაიქცევა ხორცად და სისხლად. ამდენად, კათოლიკეებს არ აქვთ არც სული წმიდის მოწვევის ლოცვა (პრინციპში ეს სლავური ტრადიცია უფროა) და რაც მთავარია გადაქცევის ლოცვები ("და ჰყავ უკუე პური...", "ხოლო ბარძიმსა ამას შინა..." და "შესცვალე სულითა შენითა წმიდითა")

ციტატა
რასაც მოჰყვება ამ ძღვენის სისხლად და ხორცად გარდაქმნა

შესაბამისად, არამარტო მათი ეკლესიის მადლგანძარცვულობის, არამედ თუნდაც ზემოთმოყვანილი მიზეზის გამო კათოლიკეების მიერ აღსრულებული უსისხლო მსხვერპლშეწირვა არ არის ჭეშმარიტი და ის ვერ იქცევა მაცხოვრის უხრწნელ ხორცად და სისხლად


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 15 2006, 05:25 PM
პოსტი #68


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(კანუდოსელი @ Nov 13 2006, 07:54 PM) *


«Повели вознестися Дарам сим, рукою ангела, в пренебесный Твой алтарь»… Молитва эта в отношении к Дарам производит не что иное, как то, что прелагает их в тело и кровь Господа…



ჩემი თარგმანი იყო უფრო უტრირებული, აი ზუსტი თარგმანი ასეთი იქნება:
"ბრძანე ძღვენთა აღტაცება ანგელოზის ხელითა შენს ზეციურ საკურთხეველში"...ეს ლოცვა ძღვენთა მიმართებაში წარმოქმნის სხვა არაფერს, თუ არა, იმას, რომ გარდაქმნის ისინი ხორცად და სისხლად უფლისა...


ჯერ ერთი, ჩემი მოყვანილი ეს ადგილი არ ეხებოდა კონკრეტულ პრაქტიკას მესის სისწორისა, არამედ წმინდანის პოზიციას კათოლიკური მადლმოსილების შესახებ, მეორეც კათოლიკურ მესაში ე.წ. ეპიკლეზის ლოცვის არ-არსებობა, ცალსახად არ ნიშნავს, იმას რომ კათოლიკური რწმენით პურის და ხორცის გარდაქმნა არ ხდება.

უძველესი ლიტურგიკული ტექსტებიდან ზოგში არის ეპიკლეზა სულისა, ზოგში-ეპიკლეზა იესოსი და ზოგში საერთოდ არ არის ის. მართალია შენ პოზიციას იზიარებდა კვიპრიანე კერნი, მაგრამ მისი სამეცნერო ბაგაჟი ემყარებოდა იმდროინდელ ფაქტობრივ მასალას, დღეს კი მეცნიერებს გაცილებით მეტი ხელნაწერები აქვთ ხელთ, ვიდრე კვიპრიანე კერნს გააჩნდა.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Nov 15 2006, 08:34 PM
პოსტი #69


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



http://orthodoxy.wanex.net/apologetika/kat...khilebeli_3.htm დავით თუ დაგაინტერესებს აქ წეაიკითხე მე8 და მე9 თავები კათოლიკეთა ზიარების შესახებ.
კანოდუსელ აბა ერთი ეს წაიკითხე რას იტყვი ამაზე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 15 2006, 08:39 PM
პოსტი #70


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(solomony @ Nov 15 2006, 09:34 PM) *

http://orthodoxy.wanex.net/apologetika/kat...khilebeli_3.htm დავით თუ დაგაინტერესებს აქ წეაიკითხე მე8 და მე9 თავები კათოლიკეთა ზიარების შესახებ.
კანოდუსელ აბა ერთი ეს წაიკითხე რას იტყვი ამაზე.



სოლომონ, ეგ წაკითხული მაქვს...რა უნდა ვთქვა, საერთო შინაარსით მართალია ერთში: კათოლიკები არიან ერეტიკოსები

ხოლო ღვთისმეტყველების თვალსაზრისით მისი ფასი ნულია.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 16 2006, 02:47 AM
პოსტი #71


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



კამათში მონაწილეობას მანამ არ მივიღებ, სანამ უსამართლო გაფრთხილებას არ მომხსნის პატ. ადმინი და სანამ ფორუმზე ფორუმის წესებს არ გამოიყენებს!
აქ ფორუმია მეგობრებო და კამათის, საუბრის და ოფოთოფიქობის გამო არავინ არ შეზღუდოთ!
თავისუფლება ფორუმზე!

ციტატა

სოლომონ, ეგ წაკითხული მაქვს...რა უნდა ვთქვა, საერთო შინაარსით მართალია ერთში: კათოლიკები არიან ერეტიკოსები


მე არც მაგაში არ ვეთანხმები ჩემო კანუდოსელ!

კათოლიკები არის სქიზმატები, ერესი სხვაა, სქიზმა სხვა...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
შოთა
პოსტი Nov 16 2006, 03:02 AM
პოსტი #72


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,637
რეგისტრ.: 28-July 06
მდებარ.: tel-aviv
წევრი № 22



ციტატა
აქ ფორუმია მეგობრებო და კამათის, საუბრის და ოფოთოფიქობის გამო არავინ არ შეზღუდოთ!
თავისუფლება ფორუმზე!



ოპტიკების შეზღუდვას ნუ წარმოადგენ როგორც თავისუფლების შევიწროებას რადგანაც , ფორუმი წაილეკებოდა უაზო პოსტებით რომ არ შიზღუდოს ოპტიკები.


--------------------
http://www.youtube.com/user/shotka84tube
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 16 2006, 03:09 AM
პოსტი #73


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 16 2006, 03:47 AM) *

კათოლიკები არის სქიზმატები, ერესი სხვაა, სქიზმა სხვა...



მეტი იმათ თავი არ გაუხმეთ biggrin.gif როგორც ეგენი კარგა ხანია ერეტიკოსებად მოიაზრებიან ჩემს თვალში. ახლა არ მითხრა, შენს თვალში დიდი ბედენა არააო.

ისე კი ეგ ძალლიან მოძრავი განმარტებაა, რადგან ბასილი დიდისეული განმარტებით სქიზმატები სწავლებით იყვნენ ისეთივე, როგორც მართლმადიდებლობა...ამას კათოლიკებზე ვერ იტყვი.

თუმცა კანონისტის ენით მართალი ხარ biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 16 2006, 03:40 AM
პოსტი #74


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



KAIROS
ციტატა
კათოლიკები არის სქიზმატები, ერესი სხვაა, სქიზმა სხვა...

ერეტიკოსები არიან მაგენი კაი ხანია უკვე wink.gif
ოსიპოვის რომელირაც ლექციაში კარგადაა ეგ ამბები აღწერილი. თუ ვიპოვე დავდებ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 16 2006, 12:12 PM
პოსტი #75


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
ეგენი კარგა ხანია ერეტიკოსებად მოიაზრებიან ჩემს თვალში.

გეთანხმები! 100%

KAIROS
ციტატა
კათოლიკები არის სქიზმატები, ერესი სხვაა, სქიზმა სხვა...

რომის ეკლესია, ე.წ. "კათოლიკეები" არიან მწვალებლები (ანუ ერეტიკოსები), რადგანაც მათ დაამახინჯეს დოგმატური სწავლება:
ა) სულიწმიდის შესახებ
ბ) ეკლესიის შეუმცდარობის შესახებ
გ) პირველქმნილი ცოდვის მემკვიდრეობის შესახებ
დ) წმინდანთა მადლის სესახებ
ე) იმქვეყნიური მისაგებლის შესახებ


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 16 2006, 04:30 PM
პოსტი #76


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა(შოთა @ Nov 16 2006, 12:02 AM) *

ოპტიკების შეზღუდვას ნუ წარმოადგენ როგორც თავისუფლების შევიწროებას რადგანაც , ფორუმი წაილეკებოდა უაზო პოსტებით რომ არ შიზღუდოს ოპტიკები.



ფორუმია მეგობარო ეს და არა საკონფერენციო დარბაზი... მითუმეტეს რატომღაც მე მიპოვეს ოფთოფიქები, როცა ზოგი თემა სავსეა მსგავსით....

მხოლოდდამხოლო შეურაცხყოფა უნდა დაისაჯოს!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 16 2006, 04:53 PM
პოსტი #77


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



კანონისტი
ციტატა
ბ) ეკლესიის შეუმცდარობის შესახებ

ეკლესიის თუ პაპის?
ციტატა
დ) წმინდანთა მადლის სესახებ

ამას გულისხმობ?
სწავლება წმინდანთა საკმარისზე მეტი დამსახურებების შესახებ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 16 2006, 05:26 PM
პოსტი #78


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ვაგრძელებ ჩემს აქ საუბარს, გადავწყვიტე, კანონისტის სიხისტის და უსამართლობის მიუხედავად ფორუმი არ დამეტოვებინა, ამიტომ ისევ შემოვდივარ კამათში!

ციტატა

კათოლიკურ ეკლესიაზე ახლოს არცერთი ეკლესია არ დგას მართლმადიდებლურთან. კათოლიკეთა მიღებაც ნათლობით ხდება (ბოლო პერიოდზე ვსაუბრობთ). ეს არ ნიშნავს იმას რომ მათთან მადლი არ არის, მაგრამ მათი ნათლობა არ არის ჭეშმარიტი და მაცხოვნებელი.




დათიკო, სწორად აზროვნებ, ესაა რასაც აქამდე ვატმკიცებდი, ერთადერთი აქ შეიძლებოდა უფრო დაკონკრეტება :"
ციტატა
კონკრეტულად კი გაეხსენებინა ის მომენტი, როდესაც საბოლოოდ გადაწყდა კათოლიკეთა მონათვლა. რის საფუძველზე მოხდა ამის დაკანონება
საქმეც მაგაშია, რომ ეგ არ გადაწვეტილა, ძირითადად ადგილობრივი საეკლესიო კრებათა გადაწვეტილებით სარგებლობენ ხოლმე, თუმცა გამონაკლისიც ვნახეთ, აგერ კანუდოსელს სიონში კათოლიკეს მოქცევისას უნათლავი წესი უხილავს!
ასე რომ ეს კანონი ერთიანი ჯერ არ არის, იმედია მსგავსი და სხვა ძალიან ბევრი გაურკვეველი საკითხი, მსოფლიო კრებაზე გადაწყდება, რისი მოწვევაც ასეა საჭირო!

კათოლიკებზე კი შეიძლება საშუალო გადაწვეტილებამდე მივიდეთ, იყო სქიზმა და მიიღო ერესის სახე...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 16 2006, 05:46 PM
პოსტი #79


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



დათიკო
ციტატა
ეკლესიის თუ პაპის?

პაპის ცხადია
ანუ მთლიან კონტექსტში წინადადება ასეთია:

ციტატა
მათ დაამახინჯეს დოგმატური სწავლება:
ბ) ეკლესიის შეუმცდარობის შესახებ

ანუ, შეთხზეს სწავლება პაპის შეუმცდარობის შესახებ

ამას ვგულისხმობდი

წმინდანებზე იმას, რაც დაწერე

KAIROS
ციტატა
კანუდოსელს სიონში კათოლიკეს მოქცევისას უნათლავი წესი უხილავს

ჰო, მაგრამ ის იქნება უკვე მონათლული იყო ჩვენი ეკლესიის წიაღში და მერე დაუბრუნდა ისევ მართლმადიდებლობას
აგერ, მსგავსი ისტორიაცაა:
http://orthodoxy.wanex.net/gza/tsanava.htm


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 16 2006, 05:49 PM
პოსტი #80


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



კანონისტ და დათიკო!

ოფტოპიკისთვის-გაფრთხილება smile.gif
რა არის კაცო, გავყვირივარ-ვისაუბროთ თავად მიღების წესის გრადაციის შესახებ და მაინც კათოლიკების ცდომილებებზეა საუბარი?


მაგაზე ცალკე თემა ხალხო


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

15 გვერდი V « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 02:31 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი