IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

15 გვერდი V « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ღვთისმეტყველება და ეკლესიოლოგია
კანონისტი
პოსტი Nov 16 2006, 05:52 PM
პოსტი #81


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



კანუდოსელი
ციტატა
კანონისტ და დათიკო!

ოფტოპიკისთვის-გაფრთხილება

მართალი ხარ, ბოდიში!

ისე შევყევი, რომ სულ დამავიწყდა ძირითადი თემა

შენიშვნა მიღებულია smile.gif


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 16 2006, 07:03 PM
პოსტი #82


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



კანუდოსელი
ციტატა
ვისაუბროთ თავად მიღების წესის გრადაციის შესახებ

დიდი სიამოვნებით smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 16 2006, 07:23 PM
პოსტი #83


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



აი აქ კი ძალიან დიდი ძიებაა საჭირო, კანუდოსელ დატრიალდი ერთი გაიკითხე შენებთან და მეც ცოტა გადმოვქექავ წიგნებს smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Nov 17 2006, 12:56 AM
პოსტი #84


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ციტატა
აი აქ კი ძალიან დიდი ძიებაა საჭირო, კანუდოსელ

არაფერი დიდი ძიება არ არის საჭირო აქ თქვენს მიერ მითითებულ კითხვებზე მივედი ერთერთ მოძღვართან და ამომწურავი პასუხი მივიღე და არის გამოცემული ლიტერატურა სადაც ეს ყველა საკითხები რაც თქვენს მიერ არის დასმული დეტალურად არის განმარტებული.აქ 2 ვარიანტია 1)მიდით რომელიმე მოძღვართან რომლის სიტყვასაც თქვენთვის ავტორიტეტი აქვთ და მიიღებთ პასუხს.2)გაეცანით იმ ლიტერატურას მათზე ინფორმაციას დავადგენ და მოგაწვდით.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 17 2006, 12:59 AM
პოსტი #85


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



solomony
ციტატა
არის გამოცემული ლიტერატურა სადაც ეს ყველა საკითხები რაც თქვენს მიერ არის დასმული დეტალურად არის განმარტებული

იქნებ გვითხრა რომელი ლიტერატურაა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 17 2006, 01:07 AM
პოსტი #86


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



მე მსგავსი არაფერი მინახავს და გამიგონია, და მოკლედ გვიშველე თუ კაცი ხარ smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Nov 17 2006, 01:10 AM
პოსტი #87


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ციტატა
მათზე ინფორმაციას დავადგენ და მოგაწვდით.

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 03:22 AM
პოსტი #88


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 13 2006, 10:09 PM) *

მე მაინც მომხრე ვარ, რომ მაინც აქ სამების სახელზე აღსრულებულ ნათლობის გარეგნულ სახეს შეიწყნარებს ეკლესია ( თუ შეიწყნარებს რათქმაუნდა) და არა მისი მადლის საკრამენტულ რაიმე პროცენტულობას (სასაცილოდაც კი ჟღერს "სულიწმიდის 21,4 % საკრამენტული და 54,6 % მომხმობი მადლის გათვალისწინებით..." smile.gif ), წარმართს კი მხოლოდ იმიტომ არ ვღებულობთ ასე, რადგან ის ელემენტალურად არ ინათლება, თუნდაც გარეგნულადაც კი სამების სახელზე, თან ხელდასხმის შეუწყვეტელი მადლის მქონე სამრვდლო პირისაგან)...

თუმცა აქაც უნდა დავკონკრეტდეთ, მაინც რაა ეს "ხელდასხმის შეუწყვეტელი მადლი" და მოქმედებს თუ არა ის დღემდის კათოლიკურ ეკლესიაში? ზოგიერთი მის "გამყინვარებაზე" ( ანუ შეჩერებაზე) საუბრობს ( როგორც გაყინული ონკანიდან არ მოდის წყალი)... გადასახედია და დასაფიქრებელია, რადგან როცა რაიმე საკრამენტულ მადლზე ვიწყებთ საუბარს, მაშინ ზიარებაც უნდა ვაღიაროთ და სხვა დანარჩენიც და თუ ასეა, მაშინ რა გვაქვს გასაყოფი?..

მოკლედ, გავაგრძელოთ...

მეც მანდ ვარ ჩემო კაიროს, თუ შეიწყნარება ნათლობის გარეგნული ფორმა, მაშინ კითხვები იბადება სასწაულად ბევრი (ანუ დავუშვათ, რომ ნათლობის მადლი იქ არ არის):
1. სად ეძლევა მას ფაქტიური ძალა?
2. რატომ არ შეიწყნარება წარმართი, თუ მანაც იგივე წესით შეასრულა გარეგნული "ნათლობა"?
ამასთან დაკავშირებით, როგორც შენ ამბობ, თუ მთელი საქმე ხელდასხმაშია, მაშინ მდგომარეობა კიდევ უარესად არის, რადგან იბადება კითხვა?

როგორი ხასიათისაა ეს ხელდასხმა?, ვაიანტი ორია:
ა) საკრამენტული
ბ) გარეგნული

თუ პასუხია (ა)-საკრამენტული, მაშინ კიდევ მძიმედაა საქმე და იბადება დამატებითი კითხვა:
როგორ შეიძლება იყოს საკრამენტალურ დონეზე მღვდლობის მადლი მოუნათლავ ადამიანზე (გავიხსენოთ, რომ ჩვენ დავუშვით, რომ ნათლობის მადლი იქ არ არის)?

თუ მეორე ვარიანტია: (ბ)-არა საკრამენტული, ანუ გარეგნული და მივდივართ ისევ ნათლობის მაგვარ მოდელზე, რომ ეკლესია შეიწყნარებს ხელდასხმის მხოლოდ გარეგნულ ფორმას, და აი აქ ისევ ჩემი შემოთავაზებული პატარა ექსპერიმენტი გავიხსენოთ: ადგა წარმართმა და მღვდლობის გარეგნული ხელდასხმის რიტუალი ჩაატარა მეორეზე, მაშინ ასეთი "მღვდლის" მიერ გარეგნულად სწორად "მონათლულს" ეკლესია ჩათვლის ნათლობად?

"ჩემი" პასუხია არა.

და ისევ რჩება ის ვარიანტი, რასაც მე ვუჭერ მხარს, რომ ნათლობის მადლი არის სქიზმატურ დაჯგუფებებში, ისევე როგორც ქიროტონიის, წინააღმდეგ შემთხვევაში ჩემი აზრით სრულ აბსურდამდე მივდივართ. თუ ჩემს ლოგიკაში რაიმე ბზარია შემისწორეთ.

პ.ს.
ისე ეს საკითხი ასე ერთი ხელაღებით რომ ამოუხსნია სოლომონის ნაცნობ მღვდელს, ალბათ იმ დროს საფლავში ტრიალებდნენ: მიტროპოლიტი სერგი, იოანე მეიენდორფი,გიორგი ფლოროვსკი და მრავალი სხვა biggrin.gif




--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 17 2006, 01:43 PM
პოსტი #89


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ისე ეს საკითხი ასე ერთი ხელაღებით რომ ამოუხსნია სოლომონის ნაცნობ მღვდელს, ალბათ იმ დროს საფლავში ტრიალებდნენ: მიტროპოლიტი სერგი, იოანე მეიენდორფი,გიორგი ფლოროვსკი და მრავალი სხვა


smile.gif ვიცი, ერთერთი ბანალური, რუსული ან რუსულიდან ნათარგმნი წიგნი იქნება, თუმცა მოვუცადოთ...

მისმინე ხელდასხმაში შეიძლება ვიფიქროთ, რომ მხოლოდ ეს ნათლობის მადლი მიენიჭებათ?

მაინც რატომ იყო განსხვავება კათოლიკეს და წარმართის მოქცევას შორის?
ნათლობის ფაქტობრივი ძალა ანუ შესრულება-შევსება, მოქცევის შემდეგ ხდება მგონი, თორემ ნათლობის მაცხოვნებლობაც უნდა დავუშვათ, ჩიხი აქაც არის მაშინ რასაც ამბობ წარმართმაც და კათოლიკემაც, რომ ერთი და იგივე წესით, სწორი ფორმულირებით, მონათლოს ადამიანი, მაშინ ამ ადამიანის მართლმადიდებლობაზე მოქცევისას რატომ უნდა მოინათლოს თავიდან წარმართის მონათლული და კათოლიკეს არა? თუმც, ახლა ხშირად კათოლიკეც კი ინათლება, მაგრამ რახან პრეცედენტი არსებობს, ნიშნავს, რომ მას თავისი განმარტებაც ჰქონდა და ექნება კიდეც ( რადგან ზოგი ეკლესია ამ წესს დღესაც ინარჩუნებს), მგონი ეს იყო პრობლემა...
ძნელი საკითხია, თუ იმ წიგნმაც არ გვიშველა ( რა ვქნა არა მაქვს რაღაც დიდი იმედი და... smile.gif ), მაშინ მოგვიწევს ერთი-ორი მსხვილი წიგნების შლა და "მსხვილი" სპეცების დაკითხვა smile.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 03:33 PM
პოსტი #90


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 17 2006, 02:43 PM) *

მაინც რატომ იყო განსხვავება კათოლიკეს და წარმართის მოქცევას შორის?
ნათლობის ფაქტობრივი ძალა ანუ შესრულება-შევსება, მოქცევის შემდეგ ხდება მგონი,


ახლა დრო არ მაქვს კაიროსს დავენაცვლე და ეს, რაც შენ თქვი, უამრავ თეოლოგიურ აბსურდს ბადებს...მოგვიანებით დავწერ...

ციტატა(KAIROS @ Nov 17 2006, 02:43 PM) *

მისმინე ხელდასხმაში შეიძლება ვიფიქროთ, რომ მხოლოდ ეს ნათლობის მადლი მიენიჭებათ?



უფრო ქართულად ჭირიმე biggrin.gif
ვერაფერი ვერ გავიგე რა გინდოდა გეთქვა biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 07:44 PM
პოსტი #91


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 17 2006, 02:43 PM) *

ჩიხი აქაც არის მაშინ რასაც ამბობ წარმართმაც და კათოლიკემაც, რომ ერთი და იგივე წესით, სწორი ფორმულირებით, მონათლოს ადამიანი, მაშინ ამ ადამიანის მართლმადიდებლობაზე მოქცევისას რატომ უნდა მოინათლოს თავიდან წარმართის მონათლული და კათოლიკეს არა?


მანდ ჩიხი როგორაა, თუ დაუშვებ, რომ კათოლიკესთან მადლი არის და წარმართთან-არა. ეს მიდგომა ხსნის ჩემს მიერ ჩამოთვლილ წინააღმდეგობებს მგონი.

ციტატა(KAIROS @ Nov 17 2006, 02:43 PM) *

თორემ ნათლობის მაცხოვნებლობაც უნდა დავუშვათ



ცხონება საიდუმლოებაა....მე არ მეჩვენაბა კორექტულად ცხონების მადლზე საუბარი, ნათლობასთან მიმართებაში, რადგან უფლისგან წამოსული მადლი ცხონებისკენაა მიმართული ყოველთვის, ხოლო თავად აქტი ცხონებისა-უფლის გადაწყვეტილებაა, რომელიც თავად ჭეშმარიტი მართლმადიდებლური ნათლობის შემთხვევაშიც შეიძლება არ განხორციელდეს კონკრეტული პიროვნებისთვის. და კიდევ ერთი მომენტი, ლოგიკურად ნათლობის საიდუმლოს აღიარება არანაირად არ ნიშნავს იქ ცხონების აღიარებას. აი ამ ორ მომენტს მგონი გათვალისწინება უნდა და მაშინ შენ ეგ კითხვა არ გაგიჩნდებოდა...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 07:58 PM
პოსტი #92


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 17 2006, 02:43 PM) *

მაინც რატომ იყო განსხვავება კათოლიკეს და წარმართის მოქცევას შორის?
ნათლობის ფაქტობრივი ძალა ანუ შესრულება-შევსება, მოქცევის შემდეგ ხდება მგონი



ამაზე გეტყვი, რომ სწორედ ეგაა გაუგებარი, რისთვის ვაწესებთ იკონომიას გარეგნული ფორმისადმი კათოლიკებისთვის და წარმართებისთვის-არა. შენი არგუმენტი იყო, რომ იქ ხელდასხმა არის უწყვეტიო,მაგრამ ნახე ჩემი პოსტი კარგად, ეგ მიდგომა მიგიყვანს იქამდე, რომ იძულებული ხარ ან საკრამენტულობა აღიარო (მაშინ წინააღმდეგობაში ვარდები-ნათლობის საკრამენტი არ არის და ხელდასხმის არის...ძალიან მეეჭვება) ან ქიროტონიის მხოლოდ გარეგნული ფორმა, და აქაც მოგიყვანე ჩემი ექსპერიმენტის მოდიფიკაცია: რომ დაასხან ხელი წარმათებმა მეორე წარმართს სრული წესით, და მერე იმ ხელდასხმულმა მონათლოს მეორე, იმ მეორეს კი მართლმადიდებელი ეკლესია ცხადია გადანათლავს-არ შეხედავს რა ზუსტ ფორმას ნათლობისა. მაშინ რა ხელდასხმის ჯაჭვზეა ლაპარაკი, თუ ორივეს (საკრამენტულს და გარეგნულს) მიყავხარ წინააღმდეგობამდე?

კიდევ ერთი საინტერესო წინააღმდეგობა: კათოლიკების უნათლავად და ასევე უმირონცხებოდ მიღებისას (იგივე რუსეთის მაგალითი) როგორ შეათავსებ ორი საიდუმლოების გარეგნულ ფორმაზე დაყრდნობით ძალის მიცემას მართლმადიდებელ ეკლესიაში გადმოსვლისას ერთ რიტუალში? სად გაგონილა ნათლობის მადლი და მირონცხების მადლი გადასცე ასეთი უცნაური გზით? ეს ძალიან არასერიოზული მიდგომაა მგონი-ვიცი, რომ ამ აზრზე არის უმეტესი აკრიბიის მოყვარული ადამიანი,მაგრამ ისიც გასათვალისწინებელია, რომ ასეთ უჩაურ მეთოდზე არ საუბრობენ წმინდანები არსაც, მოყოლებული პირველლი საუკუნეებიდან თითქმის ჩვენამდე.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 08:09 PM
პოსტი #93


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



მცირე დამატება,აქ კათოლიკების მიღება ვახსენე და არა მარტო კათოლკების, არამედ ასირიული ორიენტალური ეკლესიის წევრთა მრავალათასიანი "არმიის" გადმოსვლის შემდეგ მართლმადიდებლობაში, მოსკოვის საპატრიარქომ ისინი მიიღო ყოველგვარი ნათლობის და მირონცხების გარეშე.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 17 2006, 08:15 PM
პოსტი #94


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



კანუდოსელი
ციტატა
ასირიული ორიენტალური ეკლესიის წევრთა მრავალათასიანი "არმიის"

ეს ვერ მივხვდი ვინ არიან.
კოპტებზე ხომ არ საუბრობ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 08:37 PM
პოსტი #95


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(დათიკო @ Nov 17 2006, 09:15 PM) *

კანუდოსელი

ეს ვერ მივხვდი ვინ არიან.
კოპტებზე ხომ არ საუბრობ?



კოპტები ეგვიპტელები არიან, მე ვსაუბრობ ნესტორიან ასირიელებზე-აისორებზე


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
დათიკო
პოსტი Nov 17 2006, 09:58 PM
პოსტი #96


დათიკო
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 3,383
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: ვეიკი
წევრი № 10



კანუდოსელი
ციტატა
კოპტები ეგვიპტელები არიან, მე ვსაუბრობ ნესტორიან ასირიელებზე-აისორებზე

ხო, ეხლა მივხვდი. smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Nov 17 2006, 11:23 PM
პოსტი #97


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ნათლობის საიდუმლოს აღიარება არანაირად არ ნიშნავს იქ ცხონების აღიარებას

გასაგებია, შენ ამბობ, რომ ადამიანი შეიძლრბა მოინათლოს სხვაგან, მაგრამ ცხონებით მარტო მართმადიდებლურ სამყაროში ცხონდება?
ასეა?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Nov 17 2006, 11:28 PM
პოსტი #98


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(KAIROS @ Nov 18 2006, 12:23 AM) *

გასაგებია, შენ ამბობ, რომ ადამიანი შეიძლრბა მოინათლოს სხვაგან, მაგრამ ცხონებით მარტო მართმადიდებლურ სამყაროში ცხონდება?
ასეა?


ცხონება მარტო ეკლესიაში არის შესაძლებელი, მაგრამ ეკლესიოლოგიური თვალსაზრისით ეკლესიის კანონიკური და საკრამენტალური საზღვრების დამთხვევა არაცალსახა საკითხია დღეს თეოლოგიაში. მე საერთოდ არ ვეხები ცხონების საკითხს-ჩემთვის ძალიან რთული პრობლემაა ეგ. მე ვამბობ, რომ ნათლობის საიდუმლოს აღიარება არ ნიშნავს ცალსახად იქ ცხონების შესაძლებლობას.


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი Nov 22 2006, 02:16 PM
პოსტი #99


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



[კანონი 7. მწვალებელთა შეწყნარების წესი]
მწვალებლებს, რომელთაც სურთ გახდნენ მართლმადიდებელნი, ეკლესია შეიწყნარებს სხვადასხვა წესით:

არიანელნი, მაკედონიანელნი, სავატიანელნი, ნავატიანელნი 5, მეთოთხმეტიანელნი 6, აპოლინარელნი შეიწყნარებიან წერილობითი მოწმობით, ლიველონით (ქარტა სიმტკიცისა). ამ მოწმობაში ანუ ქარტაში ისინი შეაჩვენებენ თავის შეხედულებებს და ყოველნაირ მწვალებლობას. შემდეგ მათ სცხებენ მირონს შუბლზე, თვალებზე, ცხვირზე, პირსა და ყურებზე. მათ ეკლესია არ ნათლავს ხელახლა, რადგანაც ნათლისცემით ისინი არ განსხვავდებიან მართლმადიდებლებისაგან.

რაც შეეხებათ სხვა მწვალებლებს, როგორიც არიან ევნომიანელნი, წყალში ერთხელ ჩაყოფით ნათელღებულნი, მონტანელნი, ანუ ფრიგიელნი 7, საბელიანელნი, რომელნიც ძე-მამობას ასწავლიან და სხვა ბევრ სისაძაგლეს ჩადიან, და სხვა მწვალებელნი, რომელთა უმრავლესობა გალატელთა სოფლიდან მომდინარეობს, თუ მოისურვებენ მართლმადიდებლობის აღსარებას, ისინი მიიღებიან როგორც წარმართნი, ე.ი. მათ ნათლავენ კიდეც და მირონსაც სცხებენ. პირველ დღეს ისინი ქრისტიანები ხდებიან, ხოლო მეორე დღეს - კათაკმეველნი, მესამე დღეს დააფიცებენ სამჯერ შებერვით პირსა და ყურებში. ისინი წიგნის კითხვის მსმენელები არიან ეკლესიაში მრავალი დღის განმავლობაში და მხოლოდ შემდეგ ხდება მათი ნათლისცემა.


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Nov 22 2006, 02:32 PM
პოსტი #100


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



გუშინ ვეცნობოდი ნოკოდიმოს მილაშის კომენტარებს მოციქულთა კანონებზე. მას უწერია, რომ კონსტანტინოპოლის 1789 წლის ადგილობრივმა კრებამ მიიღო კანონი კათოლიკეთა სრული ნათლობით მიღების შესახებ


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

15 გვერდი V « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 04:48 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი