![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
აკაკი |
![]()
პოსტი
#981
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,626 რეგისტრ.: 21-May 09 წევრი № 7,018 ![]() |
"ნეტარ არს კაცის" ერთი ვერსიაა კიდევ "ნეტარ არს კაცი ალილუია... და ალილუიას დროს ჰგავს ძალიან ამ ვერსიას
http://www.youtube.com/watch?v=ijgygP_ODgQ არისებობს ჩანაწერი? |
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#982
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
აკაკი
კი არსებობს ![]() მე მაქვს ჯიხეთის დედების ჩანაწერი ![]() ![]() † ნეტარ არს კაცი [ ხმა ჱ. ( VIII ) ] ვეშაპო თუ შეგიძლია ნუსხურის ფონტები რომ მომცე რა ![]() შენ რომელითაც წერ ხოლმე ნოტებში... გასაგებად არის ყველა ასე ![]() ![]() |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#983
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
ლევანი.
ციტატა თუ შეგიძლია ნუსხურის ფონტები რომ მომცე რა smile.gif შენ რომელითაც წერ ხოლმე ნოტებში... გასაგებად არის ყველა ასე smile.gif ინტერნეტში ვერ ვნახე sad.gif http://allshares.ge/download.php?id=325EA04550 -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
davithet |
![]()
პოსტი
#984
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 413 რეგისტრ.: 28-January 09 წევრი № 6,402 ![]() |
მშვიდობა ყველა მართლმადიდებელ ქრისტიან.
თხოვნა მაქვს. ჩემი შვილის ნათლია ( ინგლისელი მართლმადიდებელია სადაც მოინათლა ყაზბეგში) და ცხოვრობს ინგლისში ქალაქ ლივერპულში- არის თუ არა ლივერპულში მართლმადიდებელი კლესია? -------------------- [b]止まれ[/b]
|
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#985
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
მაინტერესებს სულთა თანას კახური ვარიანტი თუ არსებობოს
![]() |
A.V.M |
![]()
პოსტი
#986
|
![]() მადლობა ამ ფორუმს! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 13,742 რეგისტრ.: 14-June 11 მდებარ.: ფორუმს გარეთ წევრი № 11,203 ![]() |
ქართული სამრევლო როგორც ცნობილია ლივერპულში არაა.
(ისე დიდი ბრიტანეთის და ირლანდიის ეპარქიის ხელმძღვანელი მეუფე ზენონია და ლონდონში აქვს სამრევლო..) -------------------- აბა ჰე და აბა ჰო!
|
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#987
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
ლევანი.
ციტატა მაინტერესებს სულთა თანას კახური ვარიანტი თუ არსებობოს კი, არსებობს. როგორც სანოტო (კარბელაშვილების), ასევე აუდიო ჩანაწერი, რომელსაც ლევან მუღალაშვილის გუნდი ასრულებს. სამწუხაროდ, არცერთი არ მაქვს ხელთ. მუღალაშვილის ჩანაწერი ივეტ გრიმოს ახლადჩამოტანილ კოლექციაში აღმოჩნდა. -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#988
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
ვეშაპო
სადმე შემიძლია რომ ვიშოვნო? ![]() |
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#989
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
კახური შობის ტროპარის ნოტები ხომ არ გაქვთ ვინმეს?
![]() |
IOANE_ |
![]()
პოსტი
#990
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 42 რეგისტრ.: 8-February 08 წევრი № 3,886 ![]() |
მაინტერესებს სულთა თანას კახური ვარიანტი თუ არსებობოს ![]() კახური შობის ტროპარის ნოტები ხომ არ გაქვთ ვინმეს? ![]() კარბელაშვილების ჩაწერილ საგალობებს "კახურს" ნუ დავუმკვიდრებთ, თვითონ ქართლელები იყვნენ (გორის მაზრა სოფ. ჭალა) ეს გალობა ქართლიდან შემორჩა აღმოსავლეთის სკოლას, ასე რომ ქართლ-კახური უფრო მართებული იქნება, რადგან საყოველთაოდ ცნობილია რომ აღმოსავლეთის სამგალობლო სკოლა ფაქტიურად ერთ მთლიანობას წაროადგენდა. "1862 წელს შედგა სიღნაღის მაზრის სამღვდელოების კრება, რომელმაც აღადგინა ბოდბის წმ. ნინოს მონასტერთან ძველთაგანვე არსებული სამგალობლო სკოლა. კრების გადაწყვეტილებით სასულიერო პირებმა პირადი სახსრებით ითავეს ყველა ხარჯის გასტუმრება. გორის მაზრის სოფელ ჭალიდან მოიწვიეს ცნობილი მგალობელი მღვდელი გრიგოლ კარბელაშვილი (1812-1880), რომელმაც მცირე ხანში შეძლო სამგალობლო სკოლის სრულფასოვნად ამოქმედება. " ქართლელი ვარ და ქართლელების პოზიციას ვიცავ ![]() Finale SongWriter 2010, ამ პროგრამის გარდა კიდევ ხომ არ იცით ნოტების ასაწყობად (ამოსაბეჭდი ვერსიისთვის) რამე პროგრამა? და კიდევ ტაქტის მანძილი არ მინდა რომ თავში ქონდეს დართული ანუ ტაქტი რამდენ თვლას უნდა შეიცავდეს. ისე მინდა როგორც თქვენს ატვირთულ ნოტებშია ![]() ![]() |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#991
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
IOANE_
ციტატა კარბელაშვილების ჩაწერილ საგალობებს "კახურს" ნუ დავუმკვიდრებთ, თვითონ ქართლელები იყვნენ (გორის მაზრა სოფ. ჭალა) ეს გალობა ქართლიდან შემორჩა აღმოსავლეთის სკოლას, ასე რომ ქართლ-კახური უფრო მართებული იქნება, რადგან საყოველთაოდ ცნობილია რომ აღმოსავლეთის სამგალობლო სკოლა ფაქტიურად ერთ მთლიანობას წაროადგენდა. "1862 წელს შედგა სიღნაღის მაზრის სამღვდელოების კრება, რომელმაც აღადგინა ბოდბის წმ. ნინოს მონასტერთან ძველთაგანვე არსებული სამგალობლო სკოლა. კრების გადაწყვეტილებით სასულიერო პირებმა პირადი სახსრებით ითავეს ყველა ხარჯის გასტუმრება. გორის მაზრის სოფელ ჭალიდან მოიწვიეს ცნობილი მგალობელი მღვდელი გრიგოლ კარბელაშვილი (1812-1880), რომელმაც მცირე ხანში შეძლო სამგალობლო სკოლის სრულფასოვნად ამოქმედება. "ქართლელი ვარ და ქართლელების პოზიციას ვიცავ )))))))))))) 100% ![]() მეტსაც დავძენ, რომ კალმასობაში აღმოსავლეთ ქართული გალობა მოხსენიებულია, როგორც "ქართული გალობა", ხოლო დასავლეთ ქართული გალობა, როგორც "იმერული გალობა". შემდგომად ამისა მოიღეს სანოვაგე და, რა ხელჰყვეს, მერეთ, ვითა ჩვეულება არს იმერთა, იწყეს გალობა, დია სასიამოვნოდ სასმენი. და ოდეს სრულყვეს, ი ო ა ნ ე მ ჰრქვა მეთოდის: ჭეშმარიტად იმერული გალობა დია სასიამოვნო ხმა არს და კარგად შეწყობილი, რომელ საკრავსა მიემსგავსების. მ ე თ ო დ ი: მართალს ანბობთ, ქართულ გალობაზედ იმერული გალობა უკეთ არის შეწყობილი, და თქვენ რომელი გისწავლიათ? ი ო ა ნ ე: მე ქართულის კილოთი. ციტატა Finale SongWriter 2010, ამ პროგრამის გარდა კიდევ ხომ არ იცით ნოტების ასაწყობად (ამოსაბეჭდი ვერსიისთვის) რამე პროგრამა? არის პროგრამა Finale და არის პროგრამა Sibelius. ეს პროგრამები გამოიყენება ძირითადად ნოტების საბეჭდად. დასავლეთში მეტად იყენებენ სიბელიუსს. სიბელიუსი უფრო სერიოზული პროგრამაა, უფრო მარტივიცაა, ინტერფეისიც უკეთესი აქვს და უფრო მეტ დავალებებს ართმევს თავს, მაგრამ მე იმთავითვე ფინალს მივეჩვიე და სიბელიუსის სწავლა მეზარება. ![]() ციტატა და კიდევ ტაქტის მანძილი არ მინდა რომ თავში ქონდეს დართული ანუ ტაქტი რამდენ თვლას უნდა შეიცავდეს. ისე მინდა როგორც თქვენს ატვირთულ ნოტებშია ბეჭვდის დროს წინ ეს "მეთხედები" არ მომწონს ერთერთ ოფციაში უნდა გამოურთო Times signatures. ახლა თან არ მაქვს პროგრამა, მაგრამ როგორც მახსოვს, უნდა ჩართო ის თული, ვიოლინოს გასაღები რომ ახატია, მერე უნდა დააწკაპუნო იმ სისტემაზე, რომელშიც გინდა, რომ გააქრო, გაიხსნება ფანჯარა Staff Attributes, მერე განყოფილებაში Items to display უნდა იპოვო Times signatures და უნდა მოაშორო "პწიჩკა". მისცე ოკ და გაქრება. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#992
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
ვეშაპო
შენ Finalle-ს რომელ ვერსიას იყენებ? ![]() პ.ს. აუ V ტომის წმიდაო ღმერთო რომ არის, პანაშვიდის, ნომერი არის 199, იქნებ pdf ვერსია დამიდო რა თუ შეგიძლია ![]() |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#993
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
ლევანი.
ციტატა შენ Finalle-ს რომელ ვერსიას იყენებ? smile.gif 2006 და 2011-ს ვიყენებ. ისე ყველა მაქვს 1995-დან მოყოლებული, მარა მიმოფანტულად მაქვს. ყველაზე სტაბილურია 2006. 2011-ც კარგია. ციტატა პ.ს. აუ V ტომის წმიდაო ღმერთო რომ არის, პანაშვიდის, ნომერი არის 199, იქნებ pdf ვერსია დამიდო რა თუ შეგიძლია smile.gif V ტომში არც მაგდენი საგალობელია და არც მაგდენი გვერდი. დააზუსტე, რომელ გვერდზეა და რა ნომერია. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
mevar |
![]()
პოსტი
#994
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 159 რეგისტრ.: 27-April 09 წევრი № 6,900 ![]() |
ვეშაპო
კაი გამარჯობა შენი ძამა რამფერ ხარ? ![]() კაი ხანია აღარ შემომიხედავს და პასუხსაც გავცემ პასუხგაუცემელს და კიდო მაქ რაცხა კითხვა შენთან. რაც შეეხება ოსტინატურს - ის მართლაც არის განვითარების ფორმა და არა მრავალხმიანობის ტიპი, ასეა მიჩნეული სამუსიკისმცოდნეო მეცნიერებაში, და შენობასა და საინსტალაციო სისტემას შორის რომ არის სხვაობა, იგივე სხვაობაა მრავალხმიანობის ტიპსა და განვიტარების პრინციპს შორის. ![]() ერთხმიანი ბურდონი არ არსებობს, იმიტომ რომ სიტყვა ბურდონი, ნიშნავს (დანტე ალიგიერიმ გამოიყენა პირველად ეს სიტყვა,სხვათაშორის) რაღაცა ფონზე -მონოტონურ ფონზე რაღაცა ხმების გაშლას. ამიტომ ერთხმიანი ბურდონი ბუნებაში არ არსებობს. სამაგიეროდ არსებობს ერთხმიანი ოსტინატო. და საერთოდ, სულაც არ არის აუცილებელი რომ ოსტინატო მაინცა და მაინც ხმასათან დავაკავშიროთ. ოსტინატო, რაც ნიშნავს ერთი რაიმე მუსიკალურ-რიტმული (ან მარტო რიტმული) ნახაზის უცვლელ თანმიმდევრობათა რიგს,თავისუფლად შეიძლება შეგვხვდეს 1-დან დაწყებული ნებისმიერი მრავალხმიანობით დამთავრებული. მნიშვნელობა ყველაფერს აქვს, რას დავუძახებთ. შეძახილმა ხე გაახმოო, მოგეხსენება. ![]() ეხლა რა მაგის პასუხია და დადგა ჟამი რომ მოვაღწიო ივერიის ღვთისმშობლის ტაძრადა და, ბარემ ხარჯი ხარჯია, მამა გიორგის შესახებ მაინტერესებს გკითხო, ისევ მაგ ტაძარშია მამა გიორგი (აბაშიძე)? მგონი გიორგი ჰქვია. ![]() -------------------- ჭეშმარიტი ქრისტიანი არის მხოლოდ ის, ვისაც ესმის თუ რას ნიშნავს:" გაასწორეთ,შეცვალეთ თქვენი სამშვინველის წყობა, რათა ზეციურ სასუფეველს მიეცეს შემოღწევის საშუალება თქვენს მეობაში."
"ჩემს შემდეგ მომავალი მოგნათლავთ სულისწმიდით და ცეცხლით" მათე 3,11.ლუკა 3,16. "რადგან ჩვენი ღმერთი -მჭამელი ცეცხლია" პავლე. ებრ.12,29 |
ლევანი. |
![]()
პოსტი
#995
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 89 რეგისტრ.: 3-July 10 წევრი № 9,111 ![]() |
ვეშაპო
აუ სულ მეშლება რა ![]() VI ტომში არის ![]() პ.ს. მე მაქვს 2010 ვერსია, და ეტყობა მაგაში განსხვავებულად არის რაღაცეები, იმიტომ რომ როგორც შენ იძახი Time Signature-ს გაქრობას, მანდ საერთოდ არ არის Items to Display ![]() ![]() |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#996
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
mevar
ციტატა კაი გამარჯობა შენი ძამა რამფერ ხარ?smile.gif კაი ხანია აღარ შემომიხედავს და პასუხსაც გავცემ პასუხგაუცემელს და კიდო მაქ რაცხა კითხვა შენთან. რაც შეეხება ოსტინატურს - ის მართლაც არის განვითარების ფორმა და არა მრავალხმიანობის ტიპი, ასეა მიჩნეული სამუსიკისმცოდნეო მეცნიერებაში, და შენობასა და საინსტალაციო სისტემას შორის რომ არის სხვაობა, იგივე სხვაობაა მრავალხმიანობის ტიპსა და განვიტარების პრინციპს შორის.smile.gif ერთხმიანი ბურდონი არ არსებობს, იმიტომ რომ სიტყვა ბურდონი, ნიშნავს (დანტე ალიგიერიმ გამოიყენა პირველად ეს სიტყვა,სხვათაშორის) რაღაცა ფონზე -მონოტონურ ფონზე რაღაცა ხმების გაშლას. ამიტომ ერთხმიანი ბურდონი ბუნებაში არ არსებობს. სამაგიეროდ არსებობს ერთხმიანი ოსტინატო. და საერთოდ, სულაც არ არის აუცილებელი რომ ოსტინატო მაინცა და მაინც ხმასათან დავაკავშიროთ. ოსტინატო, რაც ნიშნავს ერთი რაიმე მუსიკალურ-რიტმული (ან მარტო რიტმული) ნახაზის უცვლელ თანმიმდევრობათა რიგს,თავისუფლად შეიძლება შეგვხვდეს 1-დან დაწყებული ნებისმიერი მრავალხმიანობით დამთავრებული. მნიშვნელობა ყველაფერს აქვს, რას დავუძახებთ. შეძახილმა ხე გაახმოო, მოგეხსენება.smile.gif ნუ,მართლწერის მხრივ არ ვიცი როგორაა, მაგრამ ჩემთვის აბსოლუტურად გასაგებია მაგ ტერმინის ავტორს რისი გადმოცემაც უნდა მაგ ტერმინით. ![]() ციტატა ეხლა რა მაგის პასუხია და დადგა ჟამი რომ მოვაღწიო ივერიის ღვთისმშობლის ტაძრადა და, ბარემ ხარჯი ხარჯია, მამა გიორგის შესახებ მაინტერესებს გკითხო, ისევ მაგ ტაძარშია მამა გიორგი (აბაშიძე)? მგონი გიორგი ჰქვია.sad.gif ვწუხვარ თუ მეშლება) მისვლა მინდა მაგ მამაოსთან და... მამა გრიგოლი (აბაშიძე). ეგ ივერიის ღვთისმშობელში აღარაა. პატრიარქმა შემოდგომაზე აუკრძალა მღვდემსახურება შობამდე და ახლა მგონი სამებაში უნდა იყოს. ლევანი. ციტატა აუ სულ მეშლება რა smile.gif))) VI ტომში არის smile.gif http://allshares.ge/download.php?id=A3477FB367 ციტატა პ.ს. მე მაქვს 2010 ვერსია, და ეტყობა მაგაში განსხვავებულად არის რაღაცეები, იმიტომ რომ როგორც შენ იძახი Time Signature-ს გაქრობას, მანდ საერთოდ არ არის Items to Display smile.gif გადმოვწერ და 2011 დავაყენებ ეხლა smile.gif არა, ეგრეა, როგორც მოგწერე. ![]() -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
mevar |
![]()
პოსტი
#997
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 159 რეგისტრ.: 27-April 09 წევრი № 6,900 ![]() |
ვეშაპო
გაიხარე. ციტატა ნუ,მართლწერის მხრივ არ ვიცი როგორაა, მაგრამ ჩემთვის აბსოლუტურად გასაგებია მაგ ტერმინის ავტორს რისი გადმოცემაც უნდა მაგ ტერმინით. მაგ პონტში, სექსი და სიყვარული ერთიდაიგივე გამოდის ![]() ![]() შენ იმიტომ გესმის რომ ქართველი ხარ და ქართული სიმღერის პონტში გესმის რასაც ამბობს ის ადამიანი. მაგრამ მეცნიერულად არასწორია მაგ ტერმინის გამოყენება ამ შემთხვევაში. არამეცნიერულია ![]() ციტატა მამა გრიგოლი (აბაშიძე). ეგ ივერიის ღვთისმშობელში აღარაა. პატრიარქმა შემოდგომაზე აუკრძალა მღვდემსახურება შობამდე და ახლა მგონი სამებაში უნდა იყოს. ![]() -------------------- ჭეშმარიტი ქრისტიანი არის მხოლოდ ის, ვისაც ესმის თუ რას ნიშნავს:" გაასწორეთ,შეცვალეთ თქვენი სამშვინველის წყობა, რათა ზეციურ სასუფეველს მიეცეს შემოღწევის საშუალება თქვენს მეობაში."
"ჩემს შემდეგ მომავალი მოგნათლავთ სულისწმიდით და ცეცხლით" მათე 3,11.ლუკა 3,16. "რადგან ჩვენი ღმერთი -მჭამელი ცეცხლია" პავლე. ებრ.12,29 |
ვეშაპო |
![]()
პოსტი
#998
|
![]() ბიზონებზე მონადირე ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator პოსტები: 2,860 რეგისტრ.: 1-November 06 წევრი № 360 ![]() |
mevar
ციტატა მაგ პონტში, სექსი და სიყვარული ერთიდაიგივე გამოდისbiggrin.gif ბევრი გეტყვის ეგრეაო. smile.gif შენ იმიტომ გესმის რომ ქართველი ხარ და ქართული სიმღერის პონტში გესმის რასაც ამბობს ის ადამიანი. მაგრამ მეცნიერულად არასწორია მაგ ტერმინის გამოყენება ამ შემთხვევაში. არამეცნიერულიაa075.gif დააბნევს სხვა მკვლევარებს, ან როცა მიხვდებიან ავტორი რასაც გულისხმობდა, ეჭვი შეეპარებათ მის სამეცნიერო ხარისხში. არამგონია ეჭვი შეეპაროთ მაგის გამო. ციტატა ნეტა რათა რა დააშავა... ოკ. გმადლობ. ნუ, იყო რაღაც-რაღაცეები. -------------------- "ვინაც ორიოდე ნოტები ისწავლა, ჩაიგდეს ხელში ეს საცოდავი წირვის წესი და ჯიჯგნიან . . . ყველა მონდომებულია სხვადასხვაგვარი სახე მისცეს, თავის გემოზე გადააკეთოს, ე.ი. ქართული სიტყვები მიუწეროს სლავიანურ სხვა და სხვა გალობათა ხმებს, ამ სიმახინჯით თავი მოსწონთ და სირცხვილათ არ მიაჩნიათ ის, რომ ერთი უბრალო ტროპარი არ იციან გალობით ქართულათ."
მღვდელი რაჟდენი (ხუნდაძე) 1911 წ. |
sasoeba |
![]()
პოსტი
#999
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 75 რეგისტრ.: 10-June 09 წევრი № 7,106 ![]() |
მივესალმები ყველას თუ შეგიძლიათ რომ მითხრათ სად შეიძლება გალობის სწავლა
|
zaz |
![]()
პოსტი
#1000
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Validating პოსტები: 579 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,020 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?feature=playe...d&v=GVUznWL1aao
ამ გალობის "წიაღნი მამულნი" ტექსტი ვინმეს ხომ არ გაქვთ? |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 08:23 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი