![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#941
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
afxazi
ციტატა რა გელაპარაკო, შენ გესმის ახლა თეოლოგია? რომელი ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა, თურმე სულიწმინდის მადლით ყოველგან მყოფობას ნიშნავს. შენ რა დაგვცინი თუ რა ხდება? შენ ხომ გესმის და ამიხსენი ერთი და გამანათლე, რას ნიშნავს სულიწმიდის ლოცვაში სიტყვები: "რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა"...? -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#942
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli
ციტატა შენ ხომ გესმის და ამიხსენი ერთი და გამანათლე, რას ნიშნავს სულიწმიდის ლოცვაში სიტყვები: "რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა"...? ამ შემთხვევაში ცოტა ზედმეტად მეჩვენება რაიმეს ახსნა შენთვის. მითუმეტეს როცა ტექსტი აშკარად ცხად შინაარსს იძლევა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#943
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
afxazi
ციტატა ამ შემთხვევაში ცოტა ზედმეტად მეჩვენება რაიმეს ახსნა შენთვის. მითუმეტეს როცა ტექსტი აშკარად ცხად შინაარსს იძლევა. ე. ი. ვერ ხსნი... აღიარე მაინც... -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#944
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli
არ გეწყინოს ძმაო და მეჩვენება, რომ მართლა ზედაპირულად მსჯელობ და გინდა რამე ცილი დასწამო ეკლესიას... შენ უნდა იცნობდე მართლმადიდებელი ეკლესიის თეოლოგიას, და ისიც იცი, რომ ჩვენ მას ვაღიარებთ...არაა ეს კარგი საქმე - აკრიტიკო კრიტიკისთვის... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#945
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli
ციტატა ე. ი. ვერ ხსნი... აღიარე მაინც... ![]() ![]() ![]() გინდა ვისაუბროთ თეოლოგიაზე? ციტატა არ გეწყინოს ძმაო და მეჩვენება, რომ მართლა ზედაპირულად მსჯელობ და გინდა რამე ცილი დასწამო ეკლესიას... შენ უნდა იცნობდე მართლმადიდებელი ეკლესიის თეოლოგიას, და ისიც იცი, რომ ჩვენ მას ვაღიარებთ...არაა ეს კარგი საქმე - აკრიტიკო კრიტიკისთვის... ჩვენ ხო გოიმები ვართ კანუდოს. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#946
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
afxazi
"სახეზე გატყობ კმაყოფილებას, იწყებ მეორე განყოფილებას?" გამეცი პასუხი, ძმაო, მე არ მითქვია შენზე მეტი ვიცი თქო. წამოგცდა რაღაც და გიჭირს უკან დაბრუნება. მითხარი როგორ გესმის ზემოთდამოწმებული სიტყვები და რა შემეშალა? afxazi ციტატა ჩვენ ხო გოიმები ვართ კანუდოს. ამას შენ ამბობ, მე არა. -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#947
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli ![]() ![]() ![]() გინდა ვისაუბროთ თეოლოგიაზე? ჩვენ ხო გოიმები ვართ კანუდოს. გოიმი ხარ შენ მე ბუდისტი მღვდელი ვარ ნავაროტკებით ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#948
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა გოიმი ხარ შენ მე ბუდისტი მღვდელი ვარ ნავაროტკებით laugh.gif ჰოოო, მაქამდეც გაქაჩე? ![]() ![]() გაჩერდი თორემ ანათემას გადაგვცემენ. თუ შენ უკვე ხარ გადაცემული? dzvelmartlmadidebeli ციტატა გამეცი პასუხი, ძმაო, მე არ მითქვია შენზე მეტი ვიცი თქო. წამოგცდა რაღაც და გიჭირს უკან დაბრუნება. მითხარი როგორ გესმის ზემოთდამოწმებული სიტყვები და რა შემეშალა? რა აგიხსნა ჩემო კარგო რა, ის რომ ორი წინადადება "და" კავშირითაა შეერთებული და ორი ერთმანეთის შემავზებელ აზრს გადმოსცემს? ის, რომ სულიწმინდა ყოველგან მყოფია და თავისი მადლით ყოველივეს აღავსებს? -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#949
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა არ გეწყინოს ძმაო და მეჩვენება, რომ მართლა ზედაპირულად მსჯელობ და გინდა რამე ცილი დასწამო ეკლესიას... შენ უნდა იცნობდე მართლმადიდებელი ეკლესიის თეოლოგიას, და ისიც იცი, რომ ჩვენ მას ვაღიარებთ...არაა ეს კარგი საქმე - აკრიტიკო კრიტიკისთვის... ძმურად ამიხსენი რაშია ჩემი ზედაპირულობა?... ან რაში ვწამებ ცილს თქვენს ეკლესიას?... თქვენი ეკლესიის ლოცვებში ბევრი შეცდომაა, ამის დამადასტურებელი მაგალითები შემიძლია მოგიტანო, მაგრამ არ ვიქნები მართალი ამ შემთხვევაში, რადგან გაზეთ "მადლში" წამიკითხავს, რომ თვით თქვენი ეკლესიის სასულიერო და საერო პირებიც აღიარებენ საღვთისმეტყველო ტექსტების გაუმართაობას. ამიტომაც არ ვილაპარაკებ ამ საგანზე. რადგან აღიარებენ, რატომ უნდა ვაკრიტიკოთ? ეს უსამართლობა იქნებოდა, მაგრამ როცა ლოცვაში არის აშკარა შეცდომა (თუ დამელოდები, აფხაზთან მაქვს საქმე გასარჩევი, ორ წუთში აგიხსნი რაშია შეცდომა) უნდა შეგვეძლოს იმის აღიარება, რომ შეცდომაა. და აქ არაფერ შუაშია "კრიტიკა კრიტიკისთვის". -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#950
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
ციტატა "რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა"...? ამ სიტყვებშI სად ჩანს, რომ სულიწმინდა მადლით მყოფობს ყველგან? თურმე ამხელა "მწვალებლობას" წარმოვთქვათ და არავინ ყურადღებას არ აქცევს. სასაცილო არაა? dzvelmartlmadidebeli ციტატა ძმურად ამიხსენი რაშია ჩემი ზედაპირულობა?... ან რაში ვწამებ ცილს თქვენს ეკლესიას?... თქვენი ეკლესიის ლოცვებში ბევრი შეცდომაა, ამის დამადასტურებელი მაგალითები შემიძლია მოგიტანო, მაგრამ არ ვიქნები მართალი ამ შემთხვევაში, რადგან გაზეთ "მადლში" წამიკითხავს, რომ თვით თქვენი ეკლესიის სასულიერო და საერო პირებიც აღიარებენ საღვთისმეტყველო ტექსტების გაუმართაობას. ამიტომაც არ ვილაპარაკებ ამ საგანზე. რადგან აღიარებენ, რატომ უნდა ვაკრიტიკოთ? ეს უსამართლობა იქნებოდა, მაგრამ როცა ლოცვაში არის აშკარა შეცდომა (თუ დამელოდები, აფხაზთან მაქვს საქმე გასარჩევი, ორ წუთში აგიხსნი რაშია შეცდომა) უნდა შეგვეძლოს იმის აღიარება, რომ შეცდომაა. და აქ არაფერ შუაშია "კრიტიკა კრიტიკისთვის". აჰა, სულ ესა ხარ? რატომ მიდის ყველა კრიტიკოსი აქამდე? იმიტომ, რომ მათი კრიტიკა ბოღმით აღსასვსეა და საფუძველი არ გააჩნია. მაგრამ ის სიტყვები რა შუაშია მაინც ვერ გავიგე. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#951
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
afxazi
ციტატა რა აგიხსნა ჩემო კარგო რა, ის რომ ორი წინადადება "და" კავშირითაა შეერთებული და ორი ერთმანეთის შემავზებელ აზრს გადმოსცემს? ის, რომ სულიწმინდა ყოველგან მყოფია და თავისი მადლით ყოველივეს აღავსებს? თუ შეიძლება კითხვითი წინადადებებით ნუ მპასუხობ, თხრობითი წინადადებით ამიხსენი... მე შენი გაგება მაინტერესებს ამ ლოცვისა, თორემ თუ ეხლაც არ მომცემ პასუხს, ავდგები და თვითონ გიპასუხებ... -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
netvorc |
![]()
პოსტი
#952
|
![]() ზეზვა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 154 რეგისტრ.: 14-June 10 მდებარ.: თბილისი წევრი № 9,007 ![]() |
ამ სიტყვებშI სად ჩანს, რომ სულიწმინდა მადლით მყოფობს ყველგან? თურმე ამხელა "მწვალებლობას" წარმოვთქვათ და არავინ ყურადღებას არ აქცევს. სასაცილო არაა? dzvelmartlmadidebeli აჰა, სულ ესა ხარ? რატომ მიდის ყველა კრიტიკოსი აქამდე? იმიტომ, რომ მათი კრიტიკა ბოღმით აღსასვსეა და საფუძველი არ გააჩნია. მაგრამ ის სიტყვები რა შუაშია მაინც ვერ გავიგე. ყოველსავე აღავსებ რას ნიშნავს? ყველაფერს აღავსებ ხომ არა? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#953
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli
ციტატა თუ შეიძლება კითხვითი წინადადებებით ნუ მპასუხობ, თხრობითი წინადადებით ამიხსენი... მე შენი გაგება მაინტერესებს ამ ლოცვისა, თორემ თუ ეხლაც არ მომცემ პასუხს, ავდგები და თვითონ გიპასუხებ... მე მგონი გასაგებად დაგიწერე ჩემი პასუხი. ეხლა შენ მიპასუხე სად ჩანს აქ ის, რომ სულიწმინდა მადლით მყოფობს ყველგან? netvorc ციტატა ყოველსავე აღავსებ რას ნიშნავს? ყველაფერს აღავსებ ხომ არა? ![]() ![]() იდენტური წინადადებებია. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
netvorc |
![]()
პოსტი
#954
|
![]() ზეზვა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 154 რეგისტრ.: 14-June 10 მდებარ.: თბილისი წევრი № 9,007 ![]() |
dzvelmartlmadidebeli მე მგონი გასაგებად დაგიწერე ჩემი პასუხი. ეხლა შენ მიპასუხე სად ჩანს აქ ის, რომ სულიწმინდა მადლით მყოფობს ყველგან? netvorc ![]() ![]() იდენტური წინადადებებია. ხოდა თუ იდენტურია ესეიგი ყველაფერს აღავსებს მადლით, ანუ ყველგან არის და ყველაფერს აღავსებს მადლით, და რაშიღა ედავები ძველმართლმადიდებელს? |
afxazi |
![]()
პოსტი
#955
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
netvorc
ციტატა და რაშიღა ედავები ძველმართლმადიდებელს? ის მეუბნება მადლით მყოფობსო, ანუ ბუნებით არაო, ნუ ეს ჩანსო ამ სიტყვებშიო. ანუ გასაგებად რომ ვთქვათ იესო ქრისტეს ადამიანური ბუნება ყოველგან მყოფია, მაგრამ არა ბუნებით, არამედ ღვთის სიტყვასთან შეერთების გამო გამდიდრებითად. წმინდა სამება კი ყოველგან მყოფია არსით და არა მადლით. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
netvorc |
![]()
პოსტი
#956
|
![]() ზეზვა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 154 რეგისტრ.: 14-June 10 მდებარ.: თბილისი წევრი № 9,007 ![]() |
netvorc ის მეუბნება მადლით მყოფობსო, ანუ ბუნებით არაო, ნუ ეს ჩანსო ამ სიტყვებშიო. ანუ გასაგებად რომ ვთქვათ იესო ქრისტეს ადამიანური ბუნება ყოველგან მყოფია, მაგრამ არა ბუნებით, არამედ ღვთის სიტყვასთან შეერთების გამო გამდიდრებითად. წმინდა სამება კი ყოველგან მყოფია არსით და არა მადლით. ასე წერია რომ მადლით აღავსებს ყოველივეს, როგორც წერია ისე იკითხება ეს წინადადება, სხვა ახსნა არააქვს |
dzvelmartlmadidebeli |
![]()
პოსტი
#957
|
![]() Oldbeliever ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 591 რეგისტრ.: 5-June 10 წევრი № 8,957 ![]() |
afxazi
ციტატა მე მგონი გასაგებად დაგიწერე ჩემი პასუხი. ეხლა შენ მიპასუხე სად ჩანს აქ ის, რომ სულიწმინდა მადლით მყოფობს ყველგან? ეჰ, აფხაზ, აფხაზ, რატომ ხართ აფხაზები ასეთი ჯიუტები? უნდა აღინიშნოს, რომ ადრე (დაახლ. საბჭოთა პერიოდში), ნიკონ პატრიარქის რეფორმებიდან მოყოლებული სალიტურგიკო ტექსტებში მრავალი უზუსტობა და ცთომილება დამკვიდრდა. ანტონ კათალიკოსმა, როგორც კორნელი კეკელიძე (და არა მარტო ის) წერს, ყველა სალიტურგიკო წიგნი რუსულის მიხედვით გადააკეთა. აქედან აღმოჩნდა უამრავი ნიკონიანური ცთომილება ქართულ ლოცვებში. სულიწმიდის ლოცვაც გამონაკლისი როდია. საინტერესოა აღინიშნოს, რომ დღეს რუსეთში ამ ლოცვას სწორად კითხულობენ, "ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითას" გარეშე. ლოცვა ხომ ერთია და რუსიც და ქართველიც ერთნაირად ხომ უნდა ლოცულობდეს. აი როგორ იკითხება ეს ლოცვა სლავურად: "Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, иже везде сый и вся исполняяй, сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша". როგორც ხედავთ, რუსულში არსადაა "ყოველივეს აღავსებ მადლითა შენითა" ("Вся исполняяй благодатию Твоею). რატომ არ არის ის რუსულში? რატომ ამოიღეს რუსებმა თავიანთი ლოცვიდან ეს სიტყვები? იმიტომ, რომ მიხვდნენ ძველმართლმადიდებელთა მრავალსაუკუნოვანი შენიშვნების სამართლიანობას. ეხლა ვნახოთ, როგორ განმარტავენ ამ ლოცვას რუსი ღვთისმსახურები: Он именуется «Царем Небесным», как равное Отцу и Сыну Третье Лицо Святые Троицы. Именуется «Утешителем», по Его значению в нашей духовной жизни, тем именем, какое дано Ему Иисусом Христом; именуется «Духом истины», каковым Его тоже назвал Сын Божий, т. е. открывающим людям истину, научающим видеть и знать ее, ревновать о ее чистоте и сохранять ее; «везде сущим и все исполняющим», по Его Божественной природе; «Сокровищем благих» – т.е. полнотою, источником и хранителем всякого блага для людей и всего мира; «подателем жизни», как материальной, так и духовной для человека и всего существующего. ხედავ, რას ამბობენ, სული წმიდა არისო ყოველივეს აღმავსებელი თავისი ბუნებით (მაგრამ არა მადლით). სიტყვების დამატება "მადლითა შენითა" სულიწმიდას მიაწერს ყველგანმყოფობას თავისი მადლით და ეს არის საღვთისმეტყველო შეცდომა, რომლის აღიარებაც თქვენ გიჭირთ. მე არავის ველაპარაკები ნიშნის მოგებით, უბრალოდ აღვნიშნე ეს გარემოება, გამოწვეული კანონისტის ლოცვით გოდების კედელთან და გამახსენდა, რომ ლოცვაც გაქვთ ასეთი. ვიფიქრე, იქნებ კანონისტი ამ ლოცვით შეცდა და ეგონა, რომ რაკიღა სულიწმიდა "ყოველივეს აღავსებს თავისი მადლით", გოდების კედელი რა, გამონაკლისი ხომ არ იქნებოდა? ჰოდა, დადგა კიდევაც ეს კაცი კედელთან და დაიწყო პირჯვრის წერა და თავის ქნევა. ამრიგად, თუ გსმენიათ სადმე რომ სულიწმიდა ყოველივეს მადლითაც აღავსებს, მაშინ უნდა ვაღიაროთ, რომ ჯოჯოხეთში სულები ცხონებულან. თანაც უნდა მაჩვენოთ, რომელი წმიდა მამა ასწავლის სულიწმიდის მყოფობას ყველგან თავისი მადლით (მ. შ. ჯოჯოხეთში, მწვალებელთა საკრებულოებში, გოდების კედელთან, სინაგოგაში, მეჩეთში და ა. შ.). თუ არა და, შევთანხმდეთ, რომ ამ ლოცვიდან ეს სიტყვები, როგორც ეს რუსულ ლოცვებშია, ამოსაღებია და ჩვენი ახლანდელი დავა ამით დამთავრდება (თუმცა, ამ საგანზე არც ვაპირებდი დავის გაგრძელებას). თქვენს განათლებაში მე ეჭვი არ მეპარება. ნუ იქედნებით... ერთადერთი თქვენ რაც გაკილიათ, არის მართლმადიდებლობისადმი ერთგულება და პრინციპული პოზიციების დაჭერა არამართლმადიდებლურ საკითხებთან. პრინციპულობას თქვენ მხოლოდ ძველმართლმადიებლებთან იჭერთ... არა და სწორედ მათთან არ გმართებდათ ასეთი პრინციპულობა... -------------------- "ვინცა ვინ, არა ნათელს სცემდეს სამგზისი შთაფვლითა და მოწოდებითა სახელისა მამისა, და ძისა და წმიდისა სულისა, იყავნ შეჩუენებულ" (არსენ იყალთოელი. "დოგმატიკონი").
"ვინცა ვინ, არა დასწერდეს ჯუარსა ორითა თითითა, ვითარ ეგრე ქრისტეცა, შეჩუენება"(არსენ იყალთოელი. დოგმატიკონი) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#958
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი ძმურად ამიხსენი რაშია ჩემი ზედაპირულობა?... ან რაში ვწამებ ცილს თქვენს ეკლესიას?... თქვენი ეკლესიის ლოცვებში ბევრი შეცდომაა, ამის დამადასტურებელი მაგალითები შემიძლია მოგიტანო, მაგრამ არ ვიქნები მართალი ამ შემთხვევაში, რადგან გაზეთ "მადლში" წამიკითხავს, რომ თვით თქვენი ეკლესიის სასულიერო და საერო პირებიც აღიარებენ საღვთისმეტყველო ტექსტების გაუმართაობას. ამიტომაც არ ვილაპარაკებ ამ საგანზე. რადგან აღიარებენ, რატომ უნდა ვაკრიტიკოთ? ეს უსამართლობა იქნებოდა, მაგრამ როცა ლოცვაში არის აშკარა შეცდომა (თუ დამელოდები, აფხაზთან მაქვს საქმე გასარჩევი, ორ წუთში აგიხსნი რაშია შეცდომა) უნდა შეგვეძლოს იმის აღიარება, რომ შეცდომაა. და აქ არაფერ შუაშია "კრიტიკა კრიტიკისთვის". ქართული ენა არ იძლევა იმის საბაბს, რომ ასე თქვა...ამ ენას საკმაო ღირსებები აქვს დამიჯერე... რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა ნიშნავს, რომ 1. ის ყველგანაა და 2. ყოველივეს აღავსებს მადლით და არა ისე, როგორც შენ გინდა თქვა, რომ არა მარტო ყოველივეს აღავსებს მადლით, არამეტ ამავე მადლითაა ყველგან ნუ იგონებ უახლეს ქართულს -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
afxazi |
![]()
პოსტი
#959
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
netvorc
ციტატა ასე წერია რომ მადლით აღავსებს ყოველივეს, როგორც წერია ისე იკითხება ეს წინადადება, სხვა ახსნა არააქვს თქვენ ეხლა მეკაიფებით თუ მართლა ვერ ხვდებით რაც წერია ამ სიტყვებში? კარგი განვიხილოთ: ციტატა "რომელი ყოველგან ხარ და ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა" პირველ წინადადებას შევეშვათ, რადგან იქ აშკარად წერია რომ სულიწმინდა ყველგანაა. განვიხილოთ მეორე წინადადება: ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა. ახალქართულად ეს ასე იქნებოდა, ყოველივეს აღავსებ შენი მადლით. აქ რამე გაურკვეველია? აქ სადმე იგრძნობა, რომ სულიწმინდა ყველგან არათუ ბუნებით, არამედ ამდლით მყოფობს, წინადედაბა ხომ სულიწმინდის მოქმედებაზე მიანიშნებს და არა მის არსობრივ მყოფობაზე. dzvelmartlmadidebeli ციტატა პრინციპულობას თქვენ მხოლოდ ძველმართლმადიებლებთან იჭერთ... არა და სწორედ მათთან არ გმართებდათ ასეთი პრინციპულობა... ოპ, ოპ, სად იყავით ერთი ცალკე პროტესტანტებთან დავა რომ გვქონდა აქვე და ცალკე იეღოველებთან თუ სხვა ბუნდოვან წარმონაქმნებთან? თქვენ იქ არ დამინახიხართ შემოსულები. გვაპატიე, ეს ხომ მხოლოდ თქვენ ხართ თავდადებული მართლმადიდებლები. dzvelmartlmadidebeli ციტატა ხედავ, რას ამბობენ, სული წმიდა არისო ყოველივეს აღმავსებელი თავისი ბუნებით (მაგრამ არა მადლით). სიტყვების დამატება "მადლითა შენითა" სულიწმიდას მიაწერს ყველგანმყოფობას თავისი მადლით და ეს არის საღვთისმეტყველო შეცდომა, რომლის აღიარებაც თქვენ გიჭირთ. ეს უკვე სასაცილოა. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
netvorc |
![]()
პოსტი
#960
|
![]() ზეზვა ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 154 რეგისტრ.: 14-June 10 მდებარ.: თბილისი წევრი № 9,007 ![]() |
netvorc თქვენ ეხლა მეკაიფებით თუ მართლა ვერ ხვდებით რაც წერია ამ სიტყვებში? კარგი განვიხილოთ: პირველ წინადადებას შევეშვათ, რადგან იქ აშკარად წერია რომ სულიწმინდა ყველგანაა. განვიხილოთ მეორე წინადადება: ყოველსავე აღავსებ მადლითა შენითა. ახალქართულად ეს ასე იქნებოდა, ყოველივეს აღავსებ შენი მადლით. აქ რამე გაურკვეველია? აქ სადმე იგრძნობა, რომ სულიწმინდა ყველგან არათუ ბუნებით, არამედ ამდლით მყოფობს, წინადედაბა ხომ სულიწმინდის მოქმედებაზე მიანიშნებს და არა მის არსობრივ მყოფობაზე. dzvelmartlmadidebeli ოპ, ოპ, სად იყავით ერთი ცალკე პროტესტანტებთან დავა რომ გვქონდა აქვე და ცალკე იეღოველებთან თუ სხვა ბუნდოვან წარმონაქმნებთან? თქვენ იქ არ დამინახიხართ შემოსულები. გვაპატიე, ეს ხომ მხოლოდ თქვენ ხართ თავდადებული მართლმადიდებლები. dzvelmartlmadidebeli ეს უკვე სასაცილოა. დარეგისტრირებული არ იყო და როგორ უნდა ჰქონოდა დავა ![]() -------------------------------------- მოკლედ საინტერესო ფილმი Трансгенизация - генетическая бомба ლინკი: http://video.yandex.ru/users/rasvetsiriusa/view/9/ |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 05:50 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი