![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
თამარი_ცქნაფო |
![]()
პოსტი
#181
|
![]() მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 ![]() |
ერთი გამაგებინა, ელესარს და კაიროსს ერთნაირი სტილი რატომ აქვთ? თუ მე მეჩვენება და დამეწყო ფილოლოგიური წიკები?
-------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#182
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მერე უნდა იყოს, გაუგებრად დავწერე...
-------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Lenus |
![]()
პოსტი
#183
|
![]() ექს-მტყუან-მოდერატორი ;) ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,446 რეგისტრ.: 9-March 07 წევრი № 1,315 ![]() |
-----------
-------------------- "ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)
აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე! |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#184
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
სიამოვნებით დაველოდებოდი ამის წყაროს. მ. ბიძინა გუნიას წიგნი ნახე...იქ არის ყველა ეგ მონაცემი, ფორმულებითურთ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Lenus |
![]()
პოსტი
#185
|
![]() ექს-მტყუან-მოდერატორი ;) ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,446 რეგისტრ.: 9-March 07 წევრი № 1,315 ![]() |
-----------
-------------------- "ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)
აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე! |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#186
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
![]() ![]() ![]() კაცო , შენ არ იყავი ამას რომ წერდი??? http://church.ge/index.php?showtopic=2526&st=20# ![]() ასე როგორ შეიძლება პოზიციების შეცვლა ?? ![]() მამა ბიძინა ახლა გახდა სანდო წყარო? --- ეხ...მე დავიღალე და შენი არ ვიცი ![]() კარგა ნახე რაში მოვიხსენიე ის არაკომპეტენტურად, თორე ფორმულებს რომ წერს რომლის შინაარსი ბოლომდე არ ესმის ეს სხვა პრობლემაა, მთავარია რომ იულიანური კალენდრის შესაბამის ფორმულებს სწორად წერს - ბოლო ბოლოისინი მისი არაა... მაგისი წიგნი ხელმისაწვდომია და მაგიტომ გირჩიე, თორე ახლა უფრო აჯობებდა ალბათ ასტრონომიის სახელმძღვანელო პ.ს. სანამ გამოედავები სიტყვებს შინაარსი გაიგე ჯოო ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
Lenus |
![]()
პოსტი
#187
|
![]() ექს-მტყუან-მოდერატორი ;) ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,446 რეგისტრ.: 9-March 07 წევრი № 1,315 ![]() |
-----------
-------------------- "ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)
აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე! |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#188
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მერე უნდა იყოს, გაუგებრად დავწერე...
ბუნიაობა ძველი სტილით 21 მარტს არ არის?? კი პ.ს. 1000 ჯერ ნუ მამეორებინებ ერთი და იგივეს..... ![]() ფაქტიურად, შენ მხარს უჭერ კათოლიკურ ვარიანტს პასქალიისა. ამდენი ვწერე მხოლოდ იმიტომ, რომ ეს დასკვნა გაგეკეთებინა? ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#189
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
Lenus
ციტატა რაც შეეხება ბუნიობას: მე არ ვიცი რომელი წესი ამბობს კონკრეტულად, რომ 21 მარტს (!!) უნდა იყოს პასექის პირველი დღე. სიამოვნებით დაველოდებოდი ამის წყაროს. მატთეოს ვლასტაროსის ანბანური სინტაგმა ასო Π, თავი 7 წმინდა პასექის შესახებ Для чего Пасха бывает после равноденствия? Но хорошо исследовать: для чего повелено нам совершать Пасху после весеннего равноденствия. Когда Бог приводил мир из небытия в бытие, тогда от первого дня даже до седьмого было точное равноденствие, - ни день, ни ночь не превышали один другую ни на мгновение: ибо хотя еще в четвертый день новосозданные светила осветили мир, однако им не было повелено поступить движением вперед, как это происходит ныне во вселенной. Солнце, вступив в первый равноденственный отдел Зодиака, стояло на первом градусе овна; а луна стала на диаметрально противоположной стороне, против осеннего равноденствия, в знаке весов, нисколько не забегая к солнцу, как обыкновенно она течет ныне, ибо иначе в ней не сохранилось бы полного сияния. Между тем Бог не хотел показать нам в начале ничего несовершенного во всем том, что Он сотворил; и луна, быв обращена к солнцу всею своею поверхностию, видимою нами, тогда была вполне освещена, хотя впоследствии, с различием движения своего, показывает нам различные виды своих освещений. Итак, оба светила, сияя полным светом и оставаясь в равном соотношении одно к другому, двигались таким образом со всею вселенною, и через то как бы ожидали конца сотворения всего сущего. В день шестой рукою Божиею созидается человек, в такое время, когда равноденствие еще оставалось в полной силе, и луна, стоя прямо против солнца, обилием своего блеска почти равнялась ему. И не прилично бы было ни первому человеку быть созданным прежде равноденствия, когда все еще покрыто было мраком, человеку, который по великому сродству со светом не без основания называется светом даже и от тех, кои отчуждены от света благочестия, ни светилам умалить приличествующую им красоту, на тот раз, когда они должны были сопровождать долженствовавшего быть царем твари; кроме сего, и самое время, которое отселе воспринимало свое начало, должно было начать дни и ночи, только лишь созданные, равенством, потому, что равенство по природе первее неравенства, как положение первее отрицания, бытие - лишения; и Бог сим научал, чтобы мы ставили закон равенства, на коем утверждены все добродетели, выше всякого излишества и неравенства. Когда же, после седьмого дня, светила, как бы выпущенные из затвора, начали свое течение то, по неравномерной скорости движения, тотчас и произошли уклонения. Но как Господь благоволительно предопределил исправить человека после грехопадения его: то прилично было совершить воссоздание его в то же самое время, когда он первоначально создан, т.е. во время равноденствия. И как после сего свет благочестия долженствовал возрастать, а тьма нечестия умаляться: то не без основания совершается спасительная Пасха после равноденствия, когда свет дня прибавляется, а мрак ночи убавляется. Однако же не всегда бывает Пасха в тот самый день, когда совершил спасение наше Господь; потому что для сего надлежит сойтись многому воедино, а именно: не только полнолуние, которое обычно бывает в 14-й день луны, должно сойтись с равноденствием, но требуется, чтобы этот день был 6-й в неделе, и 23-е число марта, когда был создан первый Адам, и когда сей же Адам был воссоздан от второго Адама. Но это редко может совпасть. Также и високосные месяцы, вводимые для уравнения времени, производят неравенство относительно времени Пасхи. Для времени спасительного страдания Господня нам преимущественно нужно, как мы сказали, чтобы 14-й день луны был после равноденствия: ибо если полнолуние хотя немного не достигнет означенного дня, то закон церковный повелевает совсем оставить такой месяц и переходить к 14-му дню луны следующего месяца, и, кроме сего, совершать Пасху в воскресный день, и еще - не праздновать вместе с иудеями. Поэтому, если случится и иудейская Пасха в воскресный день, мы свою перенесем на следующее воскресенье, дабы она была чиста и свободна от празднования иудейского. Итак, по этим причинам неравенства времени относительно дня Пасхи, мы наибольшею частию не попадаем на точный день Господней Пасхи. Господь претерпел спасительное страдание по наступлении 5539-го года от сотворения мира. [Мы считаем от сотворения мира до Р. Хр. лет. Жития Христова на земле полагаем: 30 лет жизни частной и 3 1/2 года общественного служения, запечатленного крестною смертию. Итак, по нашему счету, следовало бы смерть Иисуса Христа полагать в 5543 г. Властарь или жития Христова полагает всего 30-ть лет, или от сотворения мира считает 5505 лет.] когда солнце проходило 23-й круг, а луна 10-й. Иудеи в тот год имели Пасху в последний день седмицы, как говорят Евангелисты, называя этот день великим днем субботы (Иоан. 19, 31), что было 24-го марта; в следующий день (воскресный), который особенно отделяется для солнца и падает на 25-е число марта, вечное Солнце правды возсияло от гроба. Итак, как иудейская Пасха совершается, как мы сказали, в 14-й день луны после равноденствия, что обыкновенно простирается от 21-го марта до 18-го апреля включительно, наша же Пасха полагается в следующее за тем воскресенье, а правитель дней и седмиц есть солнце: то, исчисляя и сводя круги того и другого светила, потребный для нас день отыскиваем весьма удобно. Для луны положено 19 кругов, а для солнца 28. Лунные круги, по закону природы, начинаются с января так же, как и основание луны; круги же солнца начинаются с началом месяца октября. Небесполезно, думаю, исследовать причины такого порядка. http://agioskanon.ru/sintagma/016.htm#p7 მოციქულთა მე-7 კანონი უკუეთუ ვინმე ეპისკოპოსმან, ანუ ხუცესმან, ანუ დიაკონმან წმიდაჲ დღე აღვსებისაჲ უწინარეს გაზაფხულისა დღეთაჲსა ჰურიათა თანა სრულ-ყოს, განიკუეთენ. -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
Lenus |
![]()
პოსტი
#190
|
![]() ექს-მტყუან-მოდერატორი ;) ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,446 რეგისტრ.: 9-March 07 წევრი № 1,315 ![]() |
-----------
-------------------- "ქართველმან კაცმან თავი თვისი უნდა ამსგავსოს მგელსა და მტრის ჯარი კი ცხვრისა ფარასა და ეგრეთ შეერიოს მტრის ჯარსა, ვითარცა მგელი ცხვრის ფარასა..." (ლუარსაბ I)
აუწვდომელს ნუ აწუდები, გარდასულსა ნუ ინანი და რომელი შენთვის არა გინდეს ბოროტი, სხუასა ნუ უზამ და სცხონდე! |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#191
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
კვლავ მატთეოს ვლასტაროსის წიგნიდან:
აღდგომის აღსასრულებლად უნდა გავითვალისწინოთ 4 შეზღუდვა: 1. აღდგომა უნდა აღინიშნოს გაზაფხულის ბუნიობის შემდეგ 2. აღდგომა არ უნდა დაემთხვეს იუდეურ პასექს (მთვარის კალენდრით 14 ნისანი) 3. აღდგომა უნდა აღინიშნოს არამხოლოდ ბუნიობის, არამედ სავსემთვარეობის შემდეგაც 4. სავსემთვარეობიდან პირველივე შვიდეულში (იუდეური გაანგარიშებით) -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#192
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
შენ თვითონ ნახე: მერე ვერ ხედავ მანდ რა წერია, რომ საყრდენი არის 21 (ფორმულაში 21+1 - მიანიშნებს, რომ შემდეგ უნდა იყოს), ეს კი ნიშნავს რომ ანათვალი ხდება იმ დაშვებით რომ ბუნიობა არის 21 - ში, მაგრამ ძველი სტილით 21 - ში ნამდვილად არ არის ბუნიობა რა ვერ გაიგე შე კაცო (იუდეური გაანგარიშებით) ეს უკანასკნელი უამრავ ბარდაგს შეიცავს ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#193
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
შეიძლება ჩემი ოცნება გაგანდოთ?
აქაური იუზრები მამაკაცები ხართ, ხოდა როგორც ამ თემის ერთადერთ მანდილოსანს, გევედრებით, გემეტანიებით, გასაგებად ჩემს გლეხურ-ყანურ ენაზე ამიხსენით რა ირღვევა გრიგორიანული კალენდრით, ან იულიუანურით. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#194
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
შეიძლება ჩემი ოცნება გაგანდოთ? აქაური იუზრები მამაკაცები ხართ, ხოდა როგორც ამ თემის ერთადერთ მანდილოსანს, გევედრებით, გემეტანიებით, გასაგებად ჩემს გლეხურ-ყანურ ენაზე ამიხსენით რა ირღვევა გრიგორიანული კალენდრით, ან იულიუანურით. ტკბილო არაფერიც არ ირღვევა მე თუ მკითხავს კაცი (ბუნიობა რომ ბუნიობა არაა ესეც არაა პრინციპული, უბრალოდ პრინციპულობას იძენს,როცა მეორე მხარე ხდება ბუკვალური დამცველი კალენდრის), უბრალოდ მოსახერხებელია. თორე იყოს იულიანური, მარა მაინც აჯობებს ნორმალური არა აბსურდული კალენდარი გვქონდეს... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#195
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ეს უკანასკნელი უამრავ ბარდაგს შეიცავს ეგ ვლასტაროსს მოკითხე ![]() P.S. სამოთხეში უნდა იყოს წესით (რომელი წესით კი არ ვიცი, მაგრამ მაინც ![]() ![]() ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#196
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი ეგ ვლასტაროსს მოკითხე ![]() P.S. სამოთხეში უნდა იყოს წესით (რომელი წესით კი არ ვიცი, მაგრამ მაინც ![]() ![]() ![]() არა ვლასტაროსს რას ვერჩი, მე იუდეველთა კალენდარი ვიგულისხმე ![]() კვლავ მატთეოს ვლასტაროსის წიგნიდან: კ სტატი ეს წიგნი ქართულად ითარგმნა თუ ისევ ჯურღმულში ვსხედვართ ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#197
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა კ სტატი ეს წიგნი ქართულად ითარგმნა თუ ისევ ჯურღმულში ვსხედვართ ორი ამბავი მაქვს: ცუდი და კარგი ცუდი: ჯურღმულში ვსხედვართ კარგი: მე ვაპირებ თქვენ ამოყვანას ![]() ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
ელესარი |
![]()
პოსტი
#198
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
ციტატა ბუნიაობა ძველი სტილით 21 მარტს არ არის?? ეგ კაცი გადამრევს. რამდენჟერ ვახსენეთ ეგ საკითხი და საკმაოდ გასაგებად! ეჭვი თუ გეპარებათ აი რეცეპტი: - საათი (ნებისმიერი წავა, ოღონდ ჩინური წარმოების არ იყოს და "ბატარეია" გამართული ქონდეს) - წლის განმავლობაში ყოველ დღე და ღამე გაიზომოს დღის და ღამის ხანგრძლივობა - ჩაიწეროს ანათვალი ცხრილში - წელი რომ შესრულდება მოინახოს თუ როდის (გაზაფხულზე) მოხდა დღე-ღამ ტოლობა და რომელი სტილით. უკვე სირცხვილია ამაზე ლაპარაკი! განგებ აღარ ვპასუხობ ამ შეკითხვას, ვინაიდან პასუხი უკვე არაერთხელ გაცემული იყო. -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#199
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კარგი: მე ვაპირებ თქვენ ამოყვანას ![]() ![]() მირჩევნია დავრჩე ჯურღმულში მაშინ, სადაც "ჩემი შვილი" იტანჯება ![]() ელესარი დღეღამტოლობა როდის არის? (ლენუსი მემართება ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
ელესარი |
![]()
პოსტი
#200
|
![]() Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 79 რეგისტრ.: 18-January 08 წევრი № 3,669 ![]() |
ციტატა ერთი გამაგებინა, ელესარს და კაიროსს ერთნაირი სტილი რატომ აქვთ? თუ მე მეჩვენება და დამეწყო ფილოლოგიური წიკები? არ შეიძლება რომ? რაიმე კანონს ხომ არ ვარღვევთ ამით? ![]() -------------------- «Так, товарищи, по вопросу о плюрализме двух мнений быть не может».
------ “ხოლო აწ ესერა ჰგიეს სარწმუნოებაჲ, სასოებაჲ და სიყუარული, სამი ესე; ხოლო უფროჲს ამათსა სიყუარული არს” (1 კორ. 13:13) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 12:19 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი