IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 27 28 29 30 31 > »   
Reply to this topicStart new topic
> კალენდარული საკითხი
კანუდოსელი
პოსტი Feb 3 2009, 03:59 PM
პოსტი #561


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



daviti_23
ციტატა
დედიკო,კაიროსი,კანდუსოელი თუ ვინ

კლასიკა იკითხე და მიხვდები კანუდოსელი რომელი სქესისაა biggrin.gif

პ.ს.
წიგნეებიიიი biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ekaterine2
პოსტი Feb 3 2009, 03:59 PM
პოსტი #562


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 21
რეგისტრ.: 3-February 09
წევრი № 6,437



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 03:53 PM) *

P.S. ბრჭყალებში ჩასმულ ჩემ სახელს კიდევ ვის ნაწერშიც ვნახავ, მას არ ვუპასუხებ. smile.gif
კი ბატონი, ამიერიდან თქვენი სახელით მოგმართავთ და ბრჭყალებში ჩასმა არავის მოუვა აზრად.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 04:00 PM
პოსტი #563


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



daviti_23
შენ რაც გკითხე, იმაზე მიპასუხე:

ვის აქვს უფლება, განკვეთოს მთელი ეკლესია (ადგილობრივი)?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:01 PM
პოსტი #564


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
რისი თმა მინდოდა ვითომ ვერ გაიგე,ის რომ ქმედება ანათემაზეა გადაცემული.რატომ გაილანძღე,? სად კანდუსოელი,მოდი ნახე რა ქნა კანონისტმა


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 04:02 PM
პოსტი #565


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



daviti_23
ხო, არ მომწონს რომ ფინეთის ეკლესია ეგრე აღნიშნავს აღდგომას.

მართლა არ მომწონს.

სხვა რამე გაინტერესებს ჩემგან ამ საკითხზე?


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი Feb 3 2009, 04:05 PM
პოსტი #566


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



daviti_23

ციტატა


დედიკო,კაიროსი,კანდუსოელი თუ ვინ

მოდი რა ჯერ წერა-კითხვა ისწავლე და მერე იაზვე იდეაში, თორემ მართლა მოგეკითხებათ მერე დედიკოებიც! უზრდელი ხარ , მაშინ რომ არაფერი გითხარი იმიტომ გედაიინსკრიმენტე თავზე ხომ? ვაი, შენ ინფანტილურ გონებას რა ვუთხარ... გეუბნები, მეორედ აქ ჩემზე რამეს დაწერ, მიწიდან ამოგიღებენ ... დედაშენი აშაყირე შენ საცოდავო ბოღმავ !


bezi na kurac , kucko jedan ! mad.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 3 2009, 04:07 PM
პოსტი #567


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 03:51 PM) *

ზილოტები

მე ვინ მომცა უფლება რამე მივიჩნიო არ მივიჩნიო ცოდვად?

რა კითხვაა ეს?

მსოფლიო კრების ფუნქციებს "დიდგორი" ითავსებს, თორემ მე ღმერთმა დამიფაროს ამხელა მკრეხელობა.

სასჯელად კანონი განსაზღვრავს სასულიერო დასიდან განკვეთას ყველასათვის, ვინც პასექს იუდეველებთან ერთად იზეიმებს.

მე ის კი არ მომიწერია, რომ შენ განსაჯო და სამსჯავრო შენ გამოუტანო, არამედ უკვე რაც განსჯილია ეკლესიის მიერ და შენ თვითონ დაწერე კარგათ, რომ ანათემირებულია და განკვეთილი ეკლესიიდან, თვითონ დამრღვევიც და მასთან თანამოზიარეც, ეს რომ ახალი საკითხი იყოს ეკლესიის წიაღში, მაშინ რათქმაუნდა უნდა დავლოდებოდეთ კრების განჩინებას, ხოლო თუ უკვე განსაზღვრულია მაორედ განსაზღვრას არ საჭიროებს.
ასე, რომ ჩემო კანონისტო მითხარი გვაქვს უფლება ეკლესიიდან განკვეთილებთან გვქონდეს ევქარისტული კავშირი?


--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი Feb 3 2009, 04:07 PM
პოსტი #568


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



დათოებო,

თქვენი დიდი ხათრი მაქვს მაგრამ იძულებული ვხვდები შემოვიყვანო სოლჯერი და ჯერ დედიკოები მოვახსენებინო და მერე პირადად დაუქლიავონ ცხვირ-პირი ამ უზრდელს! ყოველ პოსტში მე მახსენებს ! ან მოაკეტინეთ და ნუ იაზვობს, ან არა და აღარ მოვერიდები მეც! იცით ხომ რომ გამკეთებელი ვარ იმის, რის პირობასაც ვიძლევი? ხოდა მიხედეთ რა დროზე!

picka mu majkina kurvetinska!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:10 PM
პოსტი #569


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
ციტატა
ხო, არ მომწონს რომ ფინეთის ეკლესია ეგრე აღნიშნავს აღდგომას.

მართლა არ მომწონს

ასე ამბობენ სხვები სხვა დარღვევაზე რომ არ მოწონოთ,აჰა საკუთარი პირით ხომ თქვი,ახლა ბატონო ასე რომ ამბობ სიმართლეს და თვალებში ნაცარი არ ს
შემაყარე მორე კითხვა,
აქვს თუ არა ეპისკოპოს ან ხვა ეკლესიას უფლება რომ განერიდოს ამ დარღვევას,ზილოტურად,რა დონის დარღვევა ეს ერესია თუ მწვალებლობაა?


მიწიდან ამოგიღებენ; biggrin.gif სად ნახე შაყირი biggrin.gif შენ ვინ რა გითხრა ? დავითი პარიზში ვცხოვრობ თუ გინდა დამიკავშირდი ტელეფონის ნომერს მოგცემ.არაა პრობლემა;


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 04:14 PM
პოსტი #570


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ზილოტები
ციტატა
ანათემირებულია და განკვეთილი ეკლესიიდან, თვითონ დამრღვევიც და მასთან თანამოზიარეც, ეს რომ ახალი საკითხი იყოს ეკლესიის წიაღში, მაშინ რათქმაუნდა უნდა დავლოდებოდეთ კრების განჩინებას, ხოლო თუ უკვე განსაზღვრულია მაორედ განსაზღვრას არ საჭიროებს.ასე, რომ ჩემო კანონისტო მითხარი გვაქვს უფლება ეკლესიიდან განკვეთილებთან გვქონდეს ევქარისტული კავშირი?

კანონიკურად გაუმართავია.

1. ანათემა და განკვეთა ერთი და იგივე სასჯელი არ არის.
2. განსაზღვრას საჭიროებს არა კანონი, არამედ კონკრეტული დარღვევის ფაქტი. სანამ არ დაიდება უფლებამოსილი საეკლესიო ორგანოს განჩინება ფინეთის ეკლესიაზე, იგი ინარჩუნებს მადლმოსილებას.
3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს
4. ეკლესიიდან განკვეთილებთან ევქარისტიული კავშირი არ შეიძლება, ცხადია. ამიტომ, ფინეთის ეკლესიასთან გვაქვს ევქარისტიული კავშირი, ხოლო კვიპრიანეს, ბოსტონისა და სხვა სქიზმატურ სინოდებთან - არა.

აბა კიდევ რა გნებავთ?

daviti_23
ციტატა
აქვს თუ არა ეპისკოპოს ან ხვა ეკლესიას უფლება რომ განერიდოს ამ დარღვევას,ზილოტურად,რა დონის დარღვევა ეს ერესია თუ მწვალებლობაა?

ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან.

ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:22 PM
პოსტი #571


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
ჩემს კითხვას რატომ არ უპასუხე sleep.gif რა დონის დარღვევაა,ერესია თუ მწვალებლობა.
ციტატა
3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს

რომელ კანონებს,და თუ ვხედავთ რომ ხდება აშკარად ანათემირებული საკითხის ქადაგება,გრძელდება დარღვევა და განჩინებაც არ ჩანს,აქვს თუ არა უფლება ეპისკოპოს განეშოროს ამნაირ დარღვევას კრებამდე?

კანონისტი
ციტატა
ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან.

ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია.

ალბად მერე დადე ვერ წავიკითხე,მე არ მოვითხოვ მაგას,smile.gif
უბრალოდ საკითხი მაინტერესებს,ხომ არის ზილოტობის კანონი,შესაბამება თუ არა ანალოგიურ სიტუაციას,?


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 04:25 PM
პოსტი #572


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



daviti_23
ციტატა
რა დონის დარღვევაა,ერესია თუ მწვალებლობა.

რომელზე მკითხე?

ხო გიპასუხე:
ციტატა
ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან.


ციტატა
რომელ კანონებს,და თუ ვხედავთ რომ ხდება აშკარად ანათემირებული საკითხის ქადაგება,გრძელდება დარღვევა და განჩინებაც არ ჩანს,აქვს თუ არა უფლება ეპისკოპოს განეშოროს ამნაირ დარღვევას კრებამდე?

ალბათ, ორგზისი კრების მე-15 კანონს გულისხმობ.

აქ მას ვერ გამოვიყენებთ რამდენიმე მიზეზის გამო:
1. ის ეხება მწვალებლობას და არა კანონდარღვევას.
2. ის ეხება 1 ეპისკოპოსის დანაშაულს, რომელსაც შეგიძლია განერიდო. აქ კი საუბარია ავტონ. ეკლესიაზე, რომელზე განრიდებაც ნიშნავს კონსტანტინოპოლზე განრიდებას, ე.ი. მთელ მართლმადიდებლობაზე უარის თქმას
3. ის ეხება ერისკაცებს და სამღვდელოებას, რომლებსაც არ აქვთ მსჯავდრების უფლება


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:27 PM
პოსტი #573


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტილოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა?


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 04:32 PM
პოსტი #574


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



daviti_23
გადამრევ.

შეიძლება ეპისკოპოსი იყოს მკვლელი. ის უნდა განიკვეთოს, მაგრამ მწვალებელი არ არის.

მწვალებლობა არის ეკლესიის დოგმატური სწავლების განზრაც და შეგნებულად დამახინჯება.

ასევე, სხვა სასჯელია განკვეთა სასულიერო პირისა (რასაც ზემომოყვანილი კანონი ითვალისწინებს), როდესაც ხდება მისი დაყვანა საერო პირამდე, და სხვა რამეა ანათემა, ძველქართულად "შეჩვენება", ან "ყოვლითურთ მოკვეთა", რომლის დროსაც ადამიანი გაძევებულ იქნება საერთოდ ეკლესიიდან.

ნუ ურევ ამეებს. 1 სიტყვასაც უდიდესი მნიშვნელობა აქვს, 1 სიტყვის გამოა სომხური ეკლესია თავის დროზე განკვეთილი.

ციტატა
ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე

საეკლესიო დანაშაულის განსაზღვრისას ლოგიკური მეთოდის, ანუ კანონთა შინაარსობრივი მსგავსების მეთოდის გამოყენება კატეგორიულად აკრძალულია. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საეკლესიო მსჯავრდების წესი არ იცნობს სამართლის ანალოგიის პრინციპს.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:32 PM
პოსტი #575


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
არ ყოფილა შემთხვევბი ეკლესიის ისტორიაში როცა ორ მართმადიდებლურ ეკლესიას არ ქონდა ერთმანეთტან ევქარისტია,?
და ეს მაინტერესებს კიდე
კანონისტი ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა?

ციტატა
კანონისტი ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა?

ეს საკითხი ხომ არაა ახალი,არის უკვე განხილული,ანუ ისევე როგორც სხვა საკითხები არი ანათემირებული და მათი ახლიდან ქადაგება რას ნიშნავს,ანათემირებულს მადლი რანაირად აქვს,ეს მიკვირს უბრალოდ,მაშინ ასევე ქონია მადლი კათოლიკეებსაც(ღმერთმა მაპატიოს) და ასე სქიზმებსაც


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 3 2009, 04:33 PM
პოსტი #576


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 04:14 PM) *

ზილოტები

კანონიკურად გაუმართავია.

1. ანათემა და განკვეთა ერთი და იგივე სასჯელი არ არის.
2. განსაზღვრას საჭიროებს არა კანონი, არამედ კონკრეტული დარღვევის ფაქტი. სანამ არ დაიდება უფლებამოსილი საეკლესიო ორგანოს განჩინება ფინეთის ეკლესიაზე, იგი ინარჩუნებს მადლმოსილებას.
3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს
4. ეკლესიიდან განკვეთილებთან ევქარისტიული კავშირი არ შეიძლება, ცხადია. ამიტომ, ფინეთის ეკლესიასთან გვაქვს ევქარისტიული კავშირი, ხოლო კვიპრიანეს, ბოსტონისა და სხვა სქიზმატურ სინოდებთან - არა.

აბა კიდევ რა გნებავთ?

daviti_23

ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან.

ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია.

ანათემა, იგივე შეჩვენება-შერისხვა, თავის-თავად ეკლესიის გარეთ დააყენებს პიროვნებას თუ პიროვნებათა ჯგუფს, ანუ მოიკვეთს, მართალია განკვეთა კიდევ მსუბუქი ნათქვამია, ვინც ანათემის ქვეშ ექცევა, ხოლო ვინც მათთან გააგრძელებს ლოცვას, ზიარებას იგივე კანონით განიკვეთება ე.ი. აღმოჩნდება ეკლესიის გარეთ, ხოლო ეკლესიის გარეთ მაცხონებელი მადლი არ არის. ეკლესიის კრების მიერ უკვე დადგენილ კანონებს ვინც დაარღვევს ხელმეორე განჩინებას არ საჭიროებს, რადგან აზრი არა აქვს, შეკრებილნი ხომ ვერ შეცვლიან კანონს, მაშინ ავაზაკთა კრება იქნება და არა ქრისტეანთა. საეჭვო რომ იყოს ფინეთის ეკლესიის ყოფნა არ ყოფნა ახალ სტილზე, მაშინ შენი მიდგომა სწორი იქნებოდა, მაგრამ ეს ასე რომ არ არის?


--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:35 PM
პოსტი #577


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
ციტატა
საეკლესიო დანაშაულის განსაზღვრისას ლოგიკური მეთოდის, ანუ კანონთა შინაარსობრივი მსგავსების მეთოდის გამოყენება კატეგორიულად აკრძალულია. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საეკლესიო მსჯავრდების წესი არ იცნობს სამართლის ანალოგიის პრინციპს.

მაშინ რა აღარ მოგწონს?და იგივეს რატომ შენს კოლეგებს არ ეუბნევი მაგალითად კანდუსოს როცა ლოღიკისკენ უწოდებს სხვებს,?თუ არტო სხვბიეთვისაა სასწავლებელი ჭკუა მარაგში? smile.gif აჰა ბატონო ხომ ვსაუბრობთ რა საჭიროა ლანძღვა,სიმართლეს რომ იძახი მშვიდად მიდის საუბარი


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Feb 3 2009, 04:41 PM
პოსტი #578


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



daviti_23
ციტატა
რატომ შენს კოლეგებს არ ეუბნევი მაგალითად კანდუსოს როცა ლოღიკისკენ უწოდებს სხვებს

ისე, სწორად რომ დაწერო ჩემი ნიკი მთლად კარგი იქნება biggrin.gif

რაც შეეხება კითხვას კანონისტისადმი, საქმე იმაშია, რომ მე მეცნიერულ საკითხს ვეხები და არა კანონიკურს, ამიტომ რა უნდა მითხრას, როცა საქმე ამას არც ეხება.

ამიტომ გამეცით პასუხი იმ კითხვებზე თუ შეგიძლიათ...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 3 2009, 04:47 PM
პოსტი #579


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



კანუდოსელი
ციტატა
ამიტომ გამეცით პასუხი იმ კითხვებზე თუ შეგიძლიათ...



რომელ შეკიხვაზე? საერთოდ, კიდევ ერთხელ ტანმიმდევრობით, რომ დაწეროთ, რა დადგინდა მსოფლიო კრების დროს, რა დარღვევა იწვევს ანათემას , გადასარევი იქნება. თორემ, ავირიე.


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 04:50 PM
პოსტი #580


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



მხევალი ნინო
ვეთანხმები
.კანუდოსელი
ალბად ვერ ნახა,დადე დავუკოპირებ რომ გიპასუხოს,თუ არ გეზარება;ამ ლინკს დავუკოპირებ მთლიანად;იხარე,თორე ბევრი იწერება და გვერდები გადადის უაზროდ


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 17th June 2025 - 08:00 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი