სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
| ekaterine2 |
Feb 3 2009, 03:59 PM
პოსტი
#562
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 21 რეგისტრ.: 3-February 09 წევრი № 6,437 |
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:00 PM
პოსტი
#563
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
daviti_23
შენ რაც გკითხე, იმაზე მიპასუხე: ვის აქვს უფლება, განკვეთოს მთელი ეკლესია (ადგილობრივი)? -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:01 PM
პოსტი
#564
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტი
რისი თმა მინდოდა ვითომ ვერ გაიგე,ის რომ ქმედება ანათემაზეა გადაცემული.რატომ გაილანძღე,? სად კანდუსოელი,მოდი ნახე რა ქნა კანონისტმა -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:02 PM
პოსტი
#565
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
daviti_23
ხო, არ მომწონს რომ ფინეთის ეკლესია ეგრე აღნიშნავს აღდგომას. მართლა არ მომწონს. სხვა რამე გაინტერესებს ჩემგან ამ საკითხზე? -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
| guest |
Feb 3 2009, 04:05 PM
პოსტი
#566
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 |
daviti_23
ციტატა დედიკო,კაიროსი,კანდუსოელი თუ ვინ მოდი რა ჯერ წერა-კითხვა ისწავლე და მერე იაზვე იდეაში, თორემ მართლა მოგეკითხებათ მერე დედიკოებიც! უზრდელი ხარ , მაშინ რომ არაფერი გითხარი იმიტომ გედაიინსკრიმენტე თავზე ხომ? ვაი, შენ ინფანტილურ გონებას რა ვუთხარ... გეუბნები, მეორედ აქ ჩემზე რამეს დაწერ, მიწიდან ამოგიღებენ ... დედაშენი აშაყირე შენ საცოდავო ბოღმავ ! bezi na kurac , kucko jedan ! |
| ზილოტები |
Feb 3 2009, 04:07 PM
პოსტი
#567
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 13 რეგისტრ.: 26-January 09 წევრი № 6,385 |
ზილოტები მე ვინ მომცა უფლება რამე მივიჩნიო არ მივიჩნიო ცოდვად? რა კითხვაა ეს? მსოფლიო კრების ფუნქციებს "დიდგორი" ითავსებს, თორემ მე ღმერთმა დამიფაროს ამხელა მკრეხელობა. სასჯელად კანონი განსაზღვრავს სასულიერო დასიდან განკვეთას ყველასათვის, ვინც პასექს იუდეველებთან ერთად იზეიმებს. მე ის კი არ მომიწერია, რომ შენ განსაჯო და სამსჯავრო შენ გამოუტანო, არამედ უკვე რაც განსჯილია ეკლესიის მიერ და შენ თვითონ დაწერე კარგათ, რომ ანათემირებულია და განკვეთილი ეკლესიიდან, თვითონ დამრღვევიც და მასთან თანამოზიარეც, ეს რომ ახალი საკითხი იყოს ეკლესიის წიაღში, მაშინ რათქმაუნდა უნდა დავლოდებოდეთ კრების განჩინებას, ხოლო თუ უკვე განსაზღვრულია მაორედ განსაზღვრას არ საჭიროებს. ასე, რომ ჩემო კანონისტო მითხარი გვაქვს უფლება ეკლესიიდან განკვეთილებთან გვქონდეს ევქარისტული კავშირი? -------------------- [i][b]ზილოტები[/b][/i]
|
| guest |
Feb 3 2009, 04:07 PM
პოსტი
#568
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 6,611 რეგისტრ.: 7-June 07 წევრი № 2,127 |
დათოებო,
თქვენი დიდი ხათრი მაქვს მაგრამ იძულებული ვხვდები შემოვიყვანო სოლჯერი და ჯერ დედიკოები მოვახსენებინო და მერე პირადად დაუქლიავონ ცხვირ-პირი ამ უზრდელს! ყოველ პოსტში მე მახსენებს ! ან მოაკეტინეთ და ნუ იაზვობს, ან არა და აღარ მოვერიდები მეც! იცით ხომ რომ გამკეთებელი ვარ იმის, რის პირობასაც ვიძლევი? ხოდა მიხედეთ რა დროზე! picka mu majkina kurvetinska! |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:10 PM
პოსტი
#569
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტი
ციტატა ხო, არ მომწონს რომ ფინეთის ეკლესია ეგრე აღნიშნავს აღდგომას. მართლა არ მომწონს ასე ამბობენ სხვები სხვა დარღვევაზე რომ არ მოწონოთ,აჰა საკუთარი პირით ხომ თქვი,ახლა ბატონო ასე რომ ამბობ სიმართლეს და თვალებში ნაცარი არ ს შემაყარე მორე კითხვა, აქვს თუ არა ეპისკოპოს ან ხვა ეკლესიას უფლება რომ განერიდოს ამ დარღვევას,ზილოტურად,რა დონის დარღვევა ეს ერესია თუ მწვალებლობაა? მიწიდან ამოგიღებენ; -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:14 PM
პოსტი
#570
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
ზილოტები
ციტატა ანათემირებულია და განკვეთილი ეკლესიიდან, თვითონ დამრღვევიც და მასთან თანამოზიარეც, ეს რომ ახალი საკითხი იყოს ეკლესიის წიაღში, მაშინ რათქმაუნდა უნდა დავლოდებოდეთ კრების განჩინებას, ხოლო თუ უკვე განსაზღვრულია მაორედ განსაზღვრას არ საჭიროებს.ასე, რომ ჩემო კანონისტო მითხარი გვაქვს უფლება ეკლესიიდან განკვეთილებთან გვქონდეს ევქარისტული კავშირი? კანონიკურად გაუმართავია. 1. ანათემა და განკვეთა ერთი და იგივე სასჯელი არ არის. 2. განსაზღვრას საჭიროებს არა კანონი, არამედ კონკრეტული დარღვევის ფაქტი. სანამ არ დაიდება უფლებამოსილი საეკლესიო ორგანოს განჩინება ფინეთის ეკლესიაზე, იგი ინარჩუნებს მადლმოსილებას. 3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს 4. ეკლესიიდან განკვეთილებთან ევქარისტიული კავშირი არ შეიძლება, ცხადია. ამიტომ, ფინეთის ეკლესიასთან გვაქვს ევქარისტიული კავშირი, ხოლო კვიპრიანეს, ბოსტონისა და სხვა სქიზმატურ სინოდებთან - არა. აბა კიდევ რა გნებავთ? daviti_23 ციტატა აქვს თუ არა ეპისკოპოს ან ხვა ეკლესიას უფლება რომ განერიდოს ამ დარღვევას,ზილოტურად,რა დონის დარღვევა ეს ერესია თუ მწვალებლობაა? ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან. ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია. -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:22 PM
პოსტი
#571
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტი
ჩემს კითხვას რატომ არ უპასუხე ციტატა 3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს რომელ კანონებს,და თუ ვხედავთ რომ ხდება აშკარად ანათემირებული საკითხის ქადაგება,გრძელდება დარღვევა და განჩინებაც არ ჩანს,აქვს თუ არა უფლება ეპისკოპოს განეშოროს ამნაირ დარღვევას კრებამდე? კანონისტი ციტატა ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან. ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია. ალბად მერე დადე ვერ წავიკითხე,მე არ მოვითხოვ მაგას, უბრალოდ საკითხი მაინტერესებს,ხომ არის ზილოტობის კანონი,შესაბამება თუ არა ანალოგიურ სიტუაციას,? -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:25 PM
პოსტი
#572
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
daviti_23
ციტატა რა დონის დარღვევაა,ერესია თუ მწვალებლობა. რომელზე მკითხე? ხო გიპასუხე: ციტატა ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან. ციტატა რომელ კანონებს,და თუ ვხედავთ რომ ხდება აშკარად ანათემირებული საკითხის ქადაგება,გრძელდება დარღვევა და განჩინებაც არ ჩანს,აქვს თუ არა უფლება ეპისკოპოს განეშოროს ამნაირ დარღვევას კრებამდე? ალბათ, ორგზისი კრების მე-15 კანონს გულისხმობ. აქ მას ვერ გამოვიყენებთ რამდენიმე მიზეზის გამო: 1. ის ეხება მწვალებლობას და არა კანონდარღვევას. 2. ის ეხება 1 ეპისკოპოსის დანაშაულს, რომელსაც შეგიძლია განერიდო. აქ კი საუბარია ავტონ. ეკლესიაზე, რომელზე განრიდებაც ნიშნავს კონსტანტინოპოლზე განრიდებას, ე.ი. მთელ მართლმადიდებლობაზე უარის თქმას 3. ის ეხება ერისკაცებს და სამღვდელოებას, რომლებსაც არ აქვთ მსჯავდრების უფლება -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:27 PM
პოსტი
#573
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტილოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა?
-------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:32 PM
პოსტი
#574
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
daviti_23
გადამრევ. შეიძლება ეპისკოპოსი იყოს მკვლელი. ის უნდა განიკვეთოს, მაგრამ მწვალებელი არ არის. მწვალებლობა არის ეკლესიის დოგმატური სწავლების განზრაც და შეგნებულად დამახინჯება. ასევე, სხვა სასჯელია განკვეთა სასულიერო პირისა (რასაც ზემომოყვანილი კანონი ითვალისწინებს), როდესაც ხდება მისი დაყვანა საერო პირამდე, და სხვა რამეა ანათემა, ძველქართულად "შეჩვენება", ან "ყოვლითურთ მოკვეთა", რომლის დროსაც ადამიანი გაძევებულ იქნება საერთოდ ეკლესიიდან. ნუ ურევ ამეებს. 1 სიტყვასაც უდიდესი მნიშვნელობა აქვს, 1 სიტყვის გამოა სომხური ეკლესია თავის დროზე განკვეთილი. ციტატა ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე საეკლესიო დანაშაულის განსაზღვრისას ლოგიკური მეთოდის, ანუ კანონთა შინაარსობრივი მსგავსების მეთოდის გამოყენება კატეგორიულად აკრძალულია. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საეკლესიო მსჯავრდების წესი არ იცნობს სამართლის ანალოგიის პრინციპს. -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:32 PM
პოსტი
#575
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტი
არ ყოფილა შემთხვევბი ეკლესიის ისტორიაში როცა ორ მართმადიდებლურ ეკლესიას არ ქონდა ერთმანეთტან ევქარისტია,? და ეს მაინტერესებს კიდე კანონისტი ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა? ციტატა კანონისტი ლოგიკა კოგიკა,სწორედ ლოგიკიდან გამომდინარე,თუ ხდება ანათემირებული საკითხის ქადაგება,და ამსთან ვართ ერთობაში;მაინტერესებს რანაირად სეერწყა ერთმანეთს,ანათემა და ჭეშმარიტება,?მაშინ რა დააშავეს სხვა ეკლესიებმა?ან კათოლიკურმა,ფილოკვიეა მარტო პრობლემა? ეს საკითხი ხომ არაა ახალი,არის უკვე განხილული,ანუ ისევე როგორც სხვა საკითხები არი ანათემირებული და მათი ახლიდან ქადაგება რას ნიშნავს,ანათემირებულს მადლი რანაირად აქვს,ეს მიკვირს უბრალოდ,მაშინ ასევე ქონია მადლი კათოლიკეებსაც(ღმერთმა მაპატიოს) და ასე სქიზმებსაც -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| ზილოტები |
Feb 3 2009, 04:33 PM
პოსტი
#576
|
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 13 რეგისტრ.: 26-January 09 წევრი № 6,385 |
ზილოტები კანონიკურად გაუმართავია. 1. ანათემა და განკვეთა ერთი და იგივე სასჯელი არ არის. 2. განსაზღვრას საჭიროებს არა კანონი, არამედ კონკრეტული დარღვევის ფაქტი. სანამ არ დაიდება უფლებამოსილი საეკლესიო ორგანოს განჩინება ფინეთის ეკლესიაზე, იგი ინარჩუნებს მადლმოსილებას. 3. ყოველი ვინც განჩინებამდე შეიტანს ეჭვს ამაში, ეწინააღმდეგება საეკლესიო კანონებს 4. ეკლესიიდან განკვეთილებთან ევქარისტიული კავშირი არ შეიძლება, ცხადია. ამიტომ, ფინეთის ეკლესიასთან გვაქვს ევქარისტიული კავშირი, ხოლო კვიპრიანეს, ბოსტონისა და სხვა სქიზმატურ სინოდებთან - არა. აბა კიდევ რა გნებავთ? daviti_23 ფინეთის ეკლესიასთან ევქარისტიული კავშირის გაწყვეტა იქნება საკმაოდ მძიმე ცოდვა, ტოლფასი სქიზმისა, რადგან ბუნებრივია ამას უნდა მოყვეს ევქარისტიის შეწყვეტა ყველა იმ ადგილობრივ ეკლესიასთან, ვინც მასთან არის კავშირში, ანუ ჩვენი ეკლესიის მოწყვეტა მართლმადიდებელი ეკლესიის წიაღიდან. ამიტომ ეს, ყოვლად დაუშვებელია. ანათემა, იგივე შეჩვენება-შერისხვა, თავის-თავად ეკლესიის გარეთ დააყენებს პიროვნებას თუ პიროვნებათა ჯგუფს, ანუ მოიკვეთს, მართალია განკვეთა კიდევ მსუბუქი ნათქვამია, ვინც ანათემის ქვეშ ექცევა, ხოლო ვინც მათთან გააგრძელებს ლოცვას, ზიარებას იგივე კანონით განიკვეთება ე.ი. აღმოჩნდება ეკლესიის გარეთ, ხოლო ეკლესიის გარეთ მაცხონებელი მადლი არ არის. ეკლესიის კრების მიერ უკვე დადგენილ კანონებს ვინც დაარღვევს ხელმეორე განჩინებას არ საჭიროებს, რადგან აზრი არა აქვს, შეკრებილნი ხომ ვერ შეცვლიან კანონს, მაშინ ავაზაკთა კრება იქნება და არა ქრისტეანთა. საეჭვო რომ იყოს ფინეთის ეკლესიის ყოფნა არ ყოფნა ახალ სტილზე, მაშინ შენი მიდგომა სწორი იქნებოდა, მაგრამ ეს ასე რომ არ არის? -------------------- [i][b]ზილოტები[/b][/i]
|
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:35 PM
პოსტი
#577
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
კანონისტი
ციტატა საეკლესიო დანაშაულის განსაზღვრისას ლოგიკური მეთოდის, ანუ კანონთა შინაარსობრივი მსგავსების მეთოდის გამოყენება კატეგორიულად აკრძალულია. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, საეკლესიო მსჯავრდების წესი არ იცნობს სამართლის ანალოგიის პრინციპს. მაშინ რა აღარ მოგწონს?და იგივეს რატომ შენს კოლეგებს არ ეუბნევი მაგალითად კანდუსოს როცა ლოღიკისკენ უწოდებს სხვებს,?თუ არტო სხვბიეთვისაა სასწავლებელი ჭკუა მარაგში? -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანუდოსელი |
Feb 3 2009, 04:41 PM
პოსტი
#578
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 |
daviti_23
ციტატა რატომ შენს კოლეგებს არ ეუბნევი მაგალითად კანდუსოს როცა ლოღიკისკენ უწოდებს სხვებს ისე, სწორად რომ დაწერო ჩემი ნიკი მთლად კარგი იქნება რაც შეეხება კითხვას კანონისტისადმი, საქმე იმაშია, რომ მე მეცნიერულ საკითხს ვეხები და არა კანონიკურს, ამიტომ რა უნდა მითხრას, როცა საქმე ამას არც ეხება. ამიტომ გამეცით პასუხი იმ კითხვებზე თუ შეგიძლიათ... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
| მხევალი ნინო |
Feb 3 2009, 04:47 PM
პოსტი
#579
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 |
კანუდოსელი
ციტატა ამიტომ გამეცით პასუხი იმ კითხვებზე თუ შეგიძლიათ... რომელ შეკიხვაზე? საერთოდ, კიდევ ერთხელ ტანმიმდევრობით, რომ დაწეროთ, რა დადგინდა მსოფლიო კრების დროს, რა დარღვევა იწვევს ანათემას , გადასარევი იქნება. თორემ, ავირიე. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
| daviti_23 |
Feb 3 2009, 04:50 PM
პოსტი
#580
|
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 |
მხევალი ნინო
ვეთანხმები .კანუდოსელი ალბად ვერ ნახა,დადე დავუკოპირებ რომ გიპასუხოს,თუ არ გეზარება;ამ ლინკს დავუკოპირებ მთლიანად;იხარე,თორე ბევრი იწერება და გვერდები გადადის უაზროდ -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
| კანონისტი |
Feb 3 2009, 04:50 PM
პოსტი
#581
|
|
დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 |
ზილოტები
ციტატა ანათემა, იგივე შეჩვენება-შერისხვა, თავის-თავად ეკლესიის გარეთ დააყენებს პიროვნებას თუ პიროვნებათა ჯგუფს, ანუ მოიკვეთს, მართალია განკვეთა კიდევ მსუბუქი ნათქვამია, ვინც ანათემის ქვეშ ექცევა, ხოლო ვინც მათთან გააგრძელებს ლოცვას, ზიარებას იგივე კანონით განიკვეთება ე.ი. აღმოჩნდება ეკლესიის გარეთ, ხოლო ეკლესიის გარეთ მაცხონებელი მადლი არ არის. ეკლესიის კრების მიერ უკვე დადგენილ კანონებს ვინც დაარღვევს ხელმეორე განჩინებას არ საჭიროებს, რადგან აზრი არა აქვს, შეკრებილნი ხომ ვერ შეცვლიან კანონს, 1. ავტომატურად არ შეიძლება სასჯელის მისჯა, რომ რახან ერისკაცი/მღვდელი/ეპისკოპოსი/ეკლესია ჩადის ცოდვას, ის განუსჯელად იმსახურებს სასჯელს. რახან მსოფლიო კრებებმა დაგვიდგინეს დანაშაულის გამოძიების და მისჯის წესი, ესე იგი საჭიროდ ჩათვალეს, ხომ? რატომ არ გვინდა მათი დაცვა? 2. პასქალიის შეცვლაზე ანათემა არ არის, მსოფლიო კრების კანონებით (არამედ - განკვეთა). ანათემას ადგენს ადგილობრივი კრების კანონი, მაგრამ მისი შეცვლის უფლება ამავე კრებას აქვს. ის განჩინება, რაც მიიღო კონსტანტინოპოლმა XVI საუკუნეში, იმავე კონსტანტინოპოლმა გააუქმა XX საუკუნეში და ამის უფლება მას ჰქონდა. 3. როგორ არ აქვს კრებას კანონის შეცვლის უფლება? აქვს. მხოლოდ უნდა შეცვალოს იმავე უფლებამოსილების კრებამ. მსოფლიო კრების კანონი - მსოფლიო კრებამ, ადგილობრივი - ადგილობრივმა და ასე. უცვალებელი არის დოგმატური სწავლება და არა საეკლესიო კანონი. ციტატა საეჭვო რომ იყოს ფინეთის ეკლესიის ყოფნა არ ყოფნა ახალ სტილზე, მაშინ შენი მიდგომა სწორი იქნებოდა, მაგრამ ეს ასე რომ არ არის? არ აქვს მნიშვნელობა. მერე რა რომ საეჭვო არ არის? აქ მთელ ეკლესიაზეა საუბარი. ადგე და ერთი ხელის მოსმით შეაჩვენო, მასე სად არის? დაცულ უნდა იქნეს საპროცესო კანონიკური წესები: 1. დაიბარო ეკლესიის იერარქია 2. განუმარტო ცდომილება 3. მოუწოდო შეცვალოს ეს სიმცდარე 4. თუ არ შეცვლის, მრევლს გააცნო, რომ მათ ემუქრებათ მთლიანი განკვეთა 5. მოუწოდო მრევლს განუდგეს კანონდამრღვევ იერარქიას 6. ვინც დარჩება ცდომილებაში - განკვეთო. ეს უნდა შეასრულოს მსოფლიო კრებამ, უკიდურეს შემთხვევაში კი - კონსტანტინოპოპლის ადგილობრივმა კრებამ. მანამდე ყველანი ინარჩუნებენ მადლმოსილებას. daviti_23 ციტატა მაშინ რა აღარ მოგწონს?და იგივეს რატომ შენს კოლეგებს არ ეუბნევი მაგალითად კანდუსოს როცა ლოღიკისკენ უწოდებს სხვებს,?თუ არტო სხვბიეთვისაა სასწავლებელი ჭკუა მარაგში? ლოგიკა ძალიან კარგია მსჯელობაში და ამისკენ მოგიწოდებენ თქვენც და მოვუწოდებთ ჩვენ თავსაც. მაგრამ მე მხოლოდ გამონაკლისი ვთქვი, რომ საეკლესიო სასჯელის განსაზღვრისას ლოგიკურ მეთოდს ეკლესია არ იყენებს, ანუ, რომ განვმარტო: თუ რომელიმე ქმედება ჰგავს სხვა ქმედებას, რაც ეკლესიის მიერ ითვლება დანაშაულად, არ შეიძლება პირველ ქმედებასაც ეწოდოს იგივე, თუკი მასზე ცალკე კანონი არ საუბრობს. მხოლოდ მსგავსებით და ლოგიკური დანასკვით სასჯელის მისჯა არ შეიძლება. -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
![]() ![]() |
| მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 26th November 2025 - 05:54 AM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი