IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 29 30 31 32 33 > »   
Reply to this topicStart new topic
> კალენდარული საკითხი
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 07:07 PM
პოსტი #601


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



daviti_23
ციტატა
სასამრთლოში როცა შეიტან საჩივარს და სასამრთლო არანაირ რეაგირებას არ ახდენს არამედ დამნაშავის ხელის დაფარებას,რას იფიქრებ,?რას იზავ?

1. საერო სამართალში - ვერც ვერაფერს
2. საეკლესიო სამარალში - უფალზე მსასოებელი წამოხვალ იმის იმედით, რომ ადრე თუ გვიან საღვთო სამართალი აღსრულდება.

მორჩილება უმთავრესი სათნოებაა, ამით იწყება ქრისტიანობა.

ახლა არ მითხრა, მე უფლის კანონებს ვემორჩილებიო. უფლის კანონია ისიც, რომ განხეთქილება არ უნდა შეიტანო ეკლესიაში.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ekaterine2
პოსტი Feb 3 2009, 07:22 PM
პოსტი #602


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 21
რეგისტრ.: 3-February 09
წევრი № 6,437



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 07:07 PM) *

daviti_23

1. საერო სამართალში - ვერც ვერაფერს
2. საეკლესიო სამარალში - უფალზე მსასოებელი წამოხვალ იმის იმედით, რომ ადრე თუ გვიან საღვთო სამართალი აღსრულდება.

მორჩილება უმთავრესი სათნოებაა, ამით იწყება ქრისტიანობა.

ახლა არ მითხრა, მე უფლის კანონებს ვემორჩილებიო. უფლის კანონია ისიც, რომ განხეთქილება არ უნდა შეიტანო ეკლესიაში.

სასამართლო თუ დანაშაულს ხელს დააფარებს, გამოდის რომ ის არ არის ჭეშმარიტი სასამართლო. აქედან გამომდინარე, იმ სასამართლოს წარმომადგენლებიც ცრუ მოსამართლეებად შეიძლება განვიხილოთ. მაშასადამე, განაჩენიც მცდარი გამოდის და საჭიროა ბრძოლა სიცრუის წინააღმდეგ. აი, მაშინ გვექნება უფლის იმედი , რომ ადრე თუ გვიან სამართალი აღესრულება. სიცრუისადმი მორჩილება, რა მორჩილებაა?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 3 2009, 07:23 PM
პოსტი #603


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 05:12 PM) *

ზილოტები

ეკლესიას ნუ სვამ ბრჭყალებში, სულიწმიდის გმობაა !!
ეს თქვენეული განმარტებაა, რომელსაც მე ვერ დავეთანხმები.
წმ. მაქსიმე აღმსარებელი (დღეს მისი ხსენების დღეა, შეგვეწიოს მისი ლოცვა-მეოხება kiss1.gif ) თავად განკვეთეს და არავის განდგომია. მეორეც, ის მსოფლიო კრების მიერ დაგმობილ მწვალებლობას ებრძოდა და მესამე, მისი ქმედება გამოწვეული იყო კონკრეტული ვითარებით და მას სხვაგან წასასვლელი არსად ჰქონდა, რადგან მსოფლიო კრებას უკვე ჰქონდა გამოტანილი განჩინება მონოთელიზმზე.

ფინეთის ეკლესია კი:
1. არ არის მწვალებელი
2. არც არავის განუკვეთია
3. შეგვიძლია ჩავთვალოდ მადლმოსილად კრებამდე

I-ეკლესია არ ჩამისვამს ბრჭყალებში, არამედ ეკლესიად წოდებულნი.
II-ეს ჩემებური განმარტება კი არ არის, არამედ ეკლესიის სწავლებულებაა და თუ ვერ დაეთანხმები ეს შენი გადასაწყვეტია.
III_წმ. მაქსიმე აღმსარებელი კი არ განკვეთეს, არამედ თვითონ განუდგა მონოთელიტურ მწვალებლობას და რომში 649 წელს ნეტარ პაპ მარტინესთან ჩავიდა, სადაც 105 ეპისკოპოსი იქნა კრებაზე მიწვეული წმ. მაქსიმეს რჩევით.
ამ კრებაზე დაიგმო მონოთელიტური ერესი, ხოლო წმ. მაქსიმე, ნეტარი პაპი მარტინე და წმ. მაქსიმეს ორი მოწაფე ანასტასები, მეფის ბრძანებით შეიპყრეს და ცდილობდნენ მათ გადაბირებას ცემის, წამების, მოფერების და სხვა საშუალებით, მათი თხოვნა იყო, რომ მონაწილეოა მიეღოთ მათთან ლოცვაში, რასაც მტკიცედ უკუაგდებდნენ. რატომ არ იღებდა მონაწილეობას? იმიტომ, რომ ისინი ერესში ჩავარდნენ და ამას კრება აღარ ჭირდებოდა იმის სათქმელად, რომ ერესში მყოფთან არ უნდა ილოცოო. ამიტომ შენ თუ ამ სწავლებას არ ეთანხმები, წმიდა მამათა სწავლებას არ ეთანხმები.
მსოფლიო კრებას პასქალიაზეც აქვს უკვე დადგენილი და ძალიან გთხოვ 15-ჯერ ნუ მამეორებინებ ერსა და იგივეს.


--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 3 2009, 07:30 PM
პოსტი #604


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანონისტი
ციტატა
. საერო სამართალში - ვერც ვერაფერს

და დაერქმევა მას უსამართლობა ხომ?უნდა ამხილო თუ არა ეს უსამართლობა რომ ეს მოსმართლე მკველელს აფარებს ხელსო?
ციტატა
2. საეკლესიო სამარათალში - უფალზე მსასოებელი წამოხვალ იმის იმედით, რომ ადრე თუ გვიან საღვთო სამართალი აღსრულდება.

კი ბატონო და სამხილებელი არის თუ არა?



--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 3 2009, 08:08 PM
პოსტი #605


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



IV მსოფლიო საეკლესიო კრების XIV კანონის განმარტებისას, ცნობილი კანონისტი ზონარა ამბობს: "მწვალებელნი არიან ისინიც, ვინც მართლმადიდებელი ეკლესიის სწავლებას თუნდაც ნაწილობრივ არ ეთანხმებიან, ანდა მცირეოდენ ამახინჯებენ მას".

"ის ვინც განცხადებული ჭეშმარიტების შემდეგ აგრძელებს რაღაცის ძიებას, ის მიდის სიცრუისაკენ."( VII მსოფლიო კრების აქტებიდან.)


--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 3 2009, 08:48 PM
პოსტი #606


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



აცდით თემას!
ჯერ ერთი ის რომ, საღვთო და უცვლელ ჭეშმარიტებად კალენდარის და კანონიკური დადგენილებების შერაცხვა სრული აბსურდია და დემაგოგია...
ეკლესია ცვლის კანონებს, ცვლის დღესასწაულებს, მაგალითად შობა ადრე 6/19 იანვარს აღინიშნებოდა, მერე 25/7 -ში გადავიდა... მერე ზოგან შეიცვალა, ზოგან დარჩა... კალენდარი იცვლება, ჭეშმარიტება რჩება!
და რადგან აქ უკვე კანონიკური კამათებია და კანონისტი გაგცემთ პასუხს,
მაგრამ ახლა ყველა სხილაძიტს მოვუწოდებ, ან თემის ირგვლივ ან სხვაგან გააგრძელეთ!
აი კითხვები:
ციტატა

კანუდოსელი:
გადმომაქვს ჩემი ის პოსტი აქ, რომ კარგად ნახოთ:
ციტატა(mRvdeli giorgi sxilaZe @ Jan 29 2009, 05:11 AM)

მაგრამ ე. წ. იულიუსის კალენდარი, რასაც სამოციქულო მართლმადიდებლობა მიჰყვება, მსოფლიოს პირველმა წმინდა საეკლესიო კრებამ აკურთხა
აბა სად აკურთხა კრებამ კალენდარი? გთხოვთ დადოთ კონკრეტული ციტატა და შემოგვთავაზოთ კონკრეტული გარჩევა საკითხისა, ოღონდ არ დაიწყოთ: ის ფაქტიურად კურთხევას ნიშნავსო... და მსგავსები ვითხოვ კონკრეტულ ციტატებს პირველი მსოფლიო საეკლესიო კრებიდან, რომელიც მიეძღვნა კალენდარს

ციტატა(mRvdeli giorgi sxilaZe @ Jan 29 2009, 05:11 AM)

მსოფლიოს ყველაზე დიდ მეცნიერთა (ასტრონომთა და სხვ.) აზრითაც, სწორედ ისაა არსებულ კალენდრულ წყობებს (სისტემებს) შორის შედარებით ნაკლებად ცდომილი.
ახლა გადავიდეთ არიტმეტიკის სწავლებაზე
რას ეწოდება სიზუსტე?
მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, თუ გამოთვლილი შედეგი ახლოსაა რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით? (აღმოჩენას თუ არ გააკეთებთ არითმეტიკაში, ალბათ ეთანხმებით)

მაშინ განვაგრძობ: სიტუაცია ისეთია, რომ თუ მოვლენა რომელიც უნდა მოხდეს t დროს და გაქვს ორი კალენდარი, რომელთაგან ერთის გამოთვლა გაძლევს t_1-ს ხოლო მეორეთი t_2-ს, მაშინ უფრო ზუსტი იქნება ის კალენდარი რომლისთვისაც მის მიერ გამოთვლილი დრო იქნება ყველაზე ახლოს რეალურ მომენტთან t-თან.

რა მომენტზეა საუბარი?
აქ მოვიხმობ პასქალიის კანონიდან მთავარ მომენტს: რომ პასექს ვზეიმობთ სავსე მთვარის მოვლენასთან მიმართებაში, რომ როდესაც გვაქვს გაზაფხულის დღეღამტოლობა, უნდა ვიზეიმოთ კვირა დღეს
ე.ი. კალენდართა შორის უფრო ზუსტი ისაა, რომელიც ყველაზე ახლოს იქნება რეალურ თვალით დანახულ მოვლენასთან, რომელიც დავუშვათ მოხდა t-დროით მომენტში.

ანუ მათემატიკურად საკითხი ასე დგას:
ჯერ დავთვალოთ აბსოლუტური ცდომილებების მოდული D_1 = |t -t_1|, D_2 = |t -t_2| აქედან ცხადია, რომ რომლისთვისაც D იქნება მინიმალური, ის კალენდარი არის უფრო ზუსტი. ერთი წლის განმავლობაში თითოეული ცდომილება D_1 და D_2 არის საკმაოდ პატარა, მაგრამ როდესაც კალენდრით ხელმძღვანელობ მრავალი საუკუნის განმავლობაში, ეს მცირე დროები იჯამება და გაძლევს უკვე შესამჩნევ ცდომილებას, კერძოდ იულიანური კალენდრით 128 წლის განმავლობაში გამოყენების შემთხვევაში მიიღებ 1 დღიან ცდომილებას:
128*D_1 = 1დღე
გრიგორიანულის გამოყენებისას იგივე დროის შემდეგ მიიღებ:
128*D_2 = D_2/D_1 = 1/20 დღე

ანუ: მაშინ როცა იულიანური იძლევა 1 დღიან დაგვიანებას, გრიგორის - მხოლოდ [1 საათი და 12 წუთი]-ან დაგვიანებას.

ანუ, თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა? გთხოვთ მიპასუხეთ ამაზეც
ე.ი. ჩვენ ფაქტიურად არ ვასრულებთ ნიკეის კრების დადგენილებას, რომ ვიზეიმოთ იმ კონკრეტულ ფაქტთან მიმართებაში. თუმცა აქაც ცალსახა არაა საკითხი და ახლა არ მინდა ამაზე, ჯერ იმ კითხვებზე მიპასუხეთ და მერე ამაზეც ვიტყვი...

და რაც ყველაზე მთავარია, გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით?
თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ, თუ ვერ დამიდებთ, მაშინ გვაცალეთ მწვალებლებს აზროვნება, თქვენთვის ეს როგორც ჩანს უცხო ხილია

ვაგრძელებ ლაფსუსებს:
ციტატა(mRvdeli giorgi sxilaZe @ Jan 29 2009, 05:11 AM)

ჩვენი აზრით, ყველაზე უფრო დიდი მტკიცებითი საბუთი (არგუმენტი) და პასუხი ამ საკითხზე არის შემდეგი: თავად მაცხოვარი როცა დედამიწაზე მობრძანდა, იმ დროს, ბუნებრივია, კალენდარული ცდომილებიდან გამომდინარე, ძველებრაული კალენდრისთვისაც ,,დაგროვილი“ იქნებოდა გარკვეული დრო, რაც მისთვისაც უნდა მიემატებინათ (ან უნდა მოეკლოთ). მაგრამ ქრისტე პასექის დღეს უკვე არსებული კალენდრის მიხედვით აღნიშნავდა. ხოლო კალენდრის რეფორმის მომხრეთა აზრით, მაშინ, ვის, თუ არა მას, უნდა შეეცვალა (შეესწორებინა) არსებული კალენდარი
ქრისტეს მისიის შესახებ თუ გსმენიათ რამე? ვატყობ არცთუ ბევრი რამ...ე.ი. ქრისტე მოვიდა კალენდრების შესაცვლელადაც, მაგრამ რადგან ვერ იპოვა ცდომილება, აღარ შეცვალა

კითხვა თქვენთან: გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს (არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული) იულიუსის არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს? მიპასუხეთ თუ შეიძლება?

ანუ კითხვები შემდეგია (თუ მაინც ვერ გაიგეთ):
1. მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, რაც უფრო ახლოსაა გამოთვლილი შედეგი რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით?
2. თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა?
3. გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით? (თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ)
და ასევე ესეც (იყოს მაინც, პრინციპული არაა, მაგრამ...):
4. გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს (არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული) იულიუსის, არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს?



--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 3 2009, 11:20 PM
პოსტი #607


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



ციტატა(KAIROS @ Feb 3 2009, 08:48 PM) *

აცდით თემას!
ჯერ ერთი ის რომ, საღვთო და უცვლელ ჭეშმარიტებად კალენდარის და კანონიკური დადგენილებების შერაცხვა სრული აბსურდია და დემაგოგია...
ეკლესია ცვლის კანონებს, ცვლის დღესასწაულებს, მაგალითად შობა ადრე 6/19 იანვარს აღინიშნებოდა, მერე 25/7 -ში გადავიდა... მერე ზოგან შეიცვალა, ზოგან დარჩა... კალენდარი იცვლება, ჭეშმარიტება რჩება!
და რადგან აქ უკვე კანონიკური კამათებია და კანონისტი გაგცემთ პასუხს,
მაგრამ ახლა ყველა სხილაძიტს მოვუწოდებ, ან თემის ირგვლივ ან სხვაგან გააგრძელეთ!
აი კითხვები:


აბა რას ბრძანაბთ, რა არის დემაგოგია? პასქალიის საკითხი თქვენთვის დემაგოგიაა? თუ კანონიკური საკითხია, რასაც მრავალი ბიბლიური, ძალზედ მნიშვნელოვანი საკითხები უკავშირდება.
ან რა კანონების შეცვლა შეგიძლიათ, საიდან მოგაგვთ ეს ახალი სწავლება გადაშალეთ VI მსოფლიო საეკლესიო კრების I და II კანონები და ნახავთ რისი შეცვლა შეგიძლიათ, ელკესია ბრძანებს ქვეყნის აღსასრულაბდე შეუცვლელად დატოვებას, თუ არა და შეაჩვენებს და შერისხავს ყველას, ვინც შეეცდება შეცვალოს, მოაკლოს ან დაამატოს რაიმე წმიდა მამათა მიერ დადგენილ კანონებს, რომელ შეცვლაზეა ლაპარაკი? ადრე თუ შეცვლია რაიმე ეს იმის გამო, რომ ჯერ ეკლესიას არ ჰქონია ნამსჯელი ამა თუ იმ საკითხზე, რადგან ეკლესიური კანონიკა ყალიბდებოდა თანდათანობით, ხოლო დადგენის შემდგომ სად გინახავთ ვინმეს გაებედოს შეცვლა?


--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 11:39 PM
პოსტი #608


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ზილოტები
ციტატა
დადგენის შემდგომ სად გინახავთ ვინმეს გაებედოს შეცვლა?

1. საეკლესიო კრებების მოწვევის რაოდენობა, წესი და სიხშირე შეიცვალა
2. ეპისკოპოსთა ცოლის ყოლის უფლება შეიცვალა
3. დიდმარხვის შუა კვირაში წირვის ჩატარება VI კრებამ აკრძალა

და ასე......

გავაგრძელოთ?

მაგ "დიდგორის" საიტს კიდევ უთხარით, ან დამიჯერონ ან კიდევ სხვებთან საპოლემიკოდ ნუ მოჰყავთ ციტატები ჩემი წიგნიდან !!

გასაგებია?

ზილოტები
VI მსოფლიო კრების 1 და 2 კანონები სხვებთან ერთად ამტკიცებენ ანკვირიის კრების კანონებს, როგორც უტყუარს

ანკვირიის მე-10 კანონი კი ნებას რთავს დიაკონს, რომ ჯვარი დაიწეროს.

ახლა მე გეკითხებით, შეიძლება ჯვარი დაიწეროს?

ამიტომ, როდესაც საკითხზე საუბრობთ, გაერკვიეთ საქმეებში და მერე ისაუბრეთ. რაჭველებმა იციან ასეთ ადამიანზე - ურიის დაწყევლილიაო "არც შენით გაცოდინა და არც სხვისი გაგაგებინაო" - ასე იციან.

მომიტევეთ, მაგრამ მე ასაკის სიმცირის მიუხედავად 7 წელია საეკლესიო სამართალში ვმუშაობ და უცებ, რომ რაღაცას "დაარეხვებთ" (სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით), მაპატიეთ და ცოტა მეტი არგუმენტი რომ ვითხოვო, არ გაიკვირვოთ.

არც ის, ზედაპირული მსჯელობა რომ ვერ მივიღო....


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 3 2009, 11:52 PM
პოსტი #609


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



ekaterine2
ციტატა
სასამართლო თუ დანაშაულს ხელს დააფარებს, გამოდის რომ ის არ არის ჭეშმარიტი სასამართლო. აქედან გამომდინარე, იმ სასამართლოს წარმომადგენლებიც ცრუ მოსამართლეებად შეიძლება განვიხილოთ. მაშასადამე, განაჩენიც მცდარი გამოდის და საჭიროა ბრძოლა სიცრუის წინააღმდეგ. აი, მაშინ გვექნება უფლის იმედი , რომ ადრე თუ გვიან სამართალი აღესრულება. სიცრუისადმი მორჩილება, რა მორჩილებაა?

და, სასამართლო შეცდა თუ არა, ამას ჩვენ განვსაზღვრავთ???

გეუბნებით, მსოფლიო კრების უფლებამოსილებები გაქვთ შეთავსებული-მეთქი და რატომ გწყინთ?

ვინ დაგადგინათ სამოციქულო მადლის მქონე მღვდელმთავართა მსაჯულად? მაქსიმე აღმსარებელს თუ არ შეედაროთ, ისე არ ქნათ.

ხიბლისა და ამპარტავნების ცოდვაზე გსმენიათ რამე?

იმის მიუხედავად, რომ კანონიკაში ასე თუ ისე ვერკვევი და არათუ ეპისკოპოსი და მით უმეტეს პატრიარქი, არამედ მღვდელიც კი რომ მეტყვის ისეთ რამეს, რაც მთლად მისაღები არ არის კანონიკურად, ვჩუმდები მაინც, რადგან მე - ერისკაცს, არავინ მეკითხება განვსაჯო მოძღვარი და ეს ცოდნა უფალმა მომცა ეკლესიისა და ერის სამსახურისთვის და არა განყოფისა და განკითხვისათვის.

როდესაც მომეცემა საშუალება, რომ მივაღწიო მიზანს, არ იდარდოთ, არ შევუშინდები არაფერს, მაგრამ საუბარსა თუ მხილებას უნდა ჰქონდეს მიზანი და ეს მიზანი უნდა იყოს კეთილი სიტყვის აღსრულება და არა საკუთარი აზრების ურცხვი გატანა.


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 4 2009, 12:10 AM
პოსტი #610


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



კანონისტი
daviti_23


უეკცრავად და ზვიადი და კალენდარი როგორ დააკავშირეთ ტქვენს გაზრდას????


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Feb 4 2009, 12:35 AM
პოსტი #611


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



მხევალი ნინო
ციტატა
უეკცრავად და ზვიადი და კალენდარი როგორ დააკავშირეთ ტქვენს გაზრდას????

"დიდგორი" : ))


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Lashab
პოსტი Feb 4 2009, 02:15 AM
პოსტი #612


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 561
რეგისტრ.: 24-December 08
წევრი № 6,157



ციტატა(კანუდოსელი @ Jan 29 2009, 03:06 PM) *


ახლა საქმე:

აბა სად აკურთხა კრებამ კალენდარი? გთხოვთ დადოთ კონკრეტული ციტატა და შემოგვთავაზოთ კონკრეტული გარჩევა საკითხისა, ოღონდ არ დაიწყოთ: ის ფაქტიურად კურთხევას ნიშნავსო... და მსგავსები biggrin.gif ვითხოვ კონკრეტულ ციტატებს პირველი მსოფლიო საეკლესიო კრებიდან, რომელიც მიეძღვნა კალენდარს
ახლა გადავიდეთ არიტმეტიკის სწავლებაზე biggrin.gif
რას ეწოდება სიზუსტე?
მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, თუ გამოთვლილი შედეგი ახლოსაა რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით? (აღმოჩენას თუ არ გააკეთებთ არითმეტიკაში, ალბათ ეთანხმებით)

მაშინ განვაგრძობ: სიტუაცია ისეთია, რომ თუ მოვლენა რომელიც უნდა მოხდეს t დროს და გაქვს ორი კალენდარი, რომელთაგან ერთის გამოთვლა გაძლევს t_1-ს ხოლო მეორეთი t_2-ს, მაშინ უფრო ზუსტი იქნება ის კალენდარი რომლისთვისაც მის მიერ გამოთვლილი დრო იქნება ყველაზე ახლოს რეალურ მომენტთან t-თან.

რა მომენტზეა საუბარი?
აქ მოვიხმობ პასქალიის კანონიდან მთავარ მომენტს: რომ პასექს ვზეიმობთ სავსე მთვარის მოვლენასთან მიმართებაში, რომ როდესაც გვაქვს გაზაფხულის დღეღამტოლობა, უნდა ვიზეიმოთ კვირა დღეს
ე.ი. კალენდართა შორის უფრო ზუსტი ისაა, რომელიც ყველაზე ახლოს იქნება რეალურ თვალით დანახულ მოვლენასთან, რომელიც დავუშვათ მოხდა t-დროით მომენტში.

ანუ მათემატიკურად საკითხი ასე დგას:
ჯერ დავთვალოთ აბსოლუტური ცდომილებების მოდული D_1 = |t -t_1|, D_2 = |t -t_2| აქედან ცხადია, რომ რომლისთვისაც D იქნება მინიმალური, ის კალენდარი არის უფრო ზუსტი. ერთი წლის განმავლობაში თითოეული ცდომილება D_1 და D_2 არის საკმაოდ პატარა, მაგრამ როდესაც კალენდრით ხელმძღვანელობ მრავალი საუკუნის განმავლობაში, ეს მცირე დროები იჯამება და გაძლევს უკვე შესამჩნევ ცდომილებას, კერძოდ იულიანური კალენდრით 128 წლის განმავლობაში გამოყენების შემთხვევაში მიიღებ 1 დღიან ცდომილებას:
128*D_1 = 1დღე
გრიგორიანულის გამოყენებისას იგივე დროის შემდეგ მიიღებ:
128*D_2 = D_2/D_1 = 1/20 დღე

ანუ: მაშინ როცა იულიანური იძლევა 1 დღიან დაგვიანებას, გრიგორის - მხოლოდ [1 საათი და 12 წუთი]-ან დაგვიანებას.

ანუ, თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა? გთხოვთ მიპასუხეთ ამაზეც
ე.ი. ჩვენ ფაქტიურად არ ვასრულებთ ნიკეის კრების დადგენილებას, რომ ვიზეიმოთ იმ კონკრეტულ ფაქტთან მიმართებაში. თუმცა აქაც ცალსახა არაა საკითხი და ახლა არ მინდა ამაზე, ჯერ იმ კითხვებზე მიპასუხეთ და მერე ამაზეც ვიტყვი...

და რაც ყველაზე მთავარია, გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით?
თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ
, თუ ვერ დამიდებთ, მაშინ გვაცალეთ მწვალებლებს აზროვნება, თქვენთვის ეს როგორც ჩანს უცხო ხილია biggrin.gif

ვაგრძელებ ლაფსუსებს:

ქრისტეს მისიის შესახებ თუ გსმენიათ რამე? ვატყობ არცთუ ბევრი რამ...ე.ი. ქრისტე მოვიდა კალენდრების შესაცვლელადაც, მაგრამ რადგან ვერ იპოვა ცდომილება, აღარ შეცვალა biggrin.gif

კითხვა თქვენთან: გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული იულიუსის არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს? მიპასუხეთ თუ შეიძლება?

ჯერ ეს იყოს...

პ.ს.
თუ ჩემი უკმეხი ტონი გეწყინათ, გამიგია ლევილში კარგი ცივი წყალი მოდისო, ხოდა დალიეთ biggrin.gif


გამარჯობა, მე არ მეხება თქვენი ეკლესიური გარჩევები(სქიზმები), მე მხოლოდ კალენდარულ საკითხზე გაგცემ ობიექტურ პასუხს:

1. იულიანური კალენდარი მართლაც არაზუსტია, ისე ჯობდა ზუსტად დაგეწერა თუ რატომ... "ჩვენმა" იულიუსმა რომ დაამრგვალა 5 საათი და 48 წუთი- 6 საათამდე- მაშინ არა, მაგრამ დროთა განმავლობაში დიდი ცდომილება წარმოშვა(დაახლოებით 10 დღიანი ცდომილება 16 საუკუნეში)...

დღეს რა კალენდარსაც ვხმარობთ(მიუხედავად იმისა რომ ყოველ 400-ზე განაყოფ წლებს არ თვლიან ნაკიან წელიწადად)- დიდ უზუსტობას გვაძლევს- ფაქტიურად შენი დაბადებისდღე რომელსაც აღნიშნავ- იცვლება დაბადებიდან დაახლოებით 50 წლის შემდეგ...

2. ებრაელები იესოს მოსვლამდე ხმარობდნენ ებრაულ კალენდარს, განსაზღვრულს მთვარის ფაზების მიხედვით, თუმცა 11 დღით ნაკლებია მათI მთვარული წელიწადის ხანგრძლივობა და ამ დანაკლისს ათანასწორებდნენ ყოველ 19 წელიწადში 7 თვის დამატებით(ზოგადად 2-3 წელიწადში 1 თვის ჩამატებით)... (ბიბლიაში ასევე ნახსენებია "წინასწარმეტყველური" წელი 360 დღიანი)

3. იესოს გარდაცვალებაზეც ვიტყვი რამოდენიმე სიტყვას(თუ არ მეთანხმებით შემდეგ სიტყვებში არაუშავს) - (დაბადების თარიღი არაა ცნობილი და ვერ ვიტყვი- თუმცა უნდა ითქვას რომ მოხდა მინიმუმ 3,5 წლის წინ მის წამებამდე(დანიელი 9:25-27)... ანუ ჩვენი კალენდრით ოქტომბერ/ნომბერში-ანუ ა.წ. 29 წლის იანვარიდან-ნოემბრამდე...)- იესოს წამება მოხდა ნისანის 14(15)-ში, პასექის დღესასწაულზე... რაც გასათვალისწინებელია არის ის რომ მაგ დროს არის სავსე მთვარე... რადგან ეს მთვარის კალენდრით აღინიშნებოდა- მოძრავი დღესასწაულია და როგორც იცით მარტ/აპრილს ემთხვევა ჩვენი კალენდრით... მაგრამ რეალურად ამის გამოთვლა მხოლოდ ებრაული კალენდრის გამოყენებით ხდება...

მეტს ამ ეტაპზე აღარ დავწერ, იმედია რაც დავწერე შენც და ფორუმელებსაც დააინტერესათ(ნუ მათ ვინც არ იცოდნენ)...

smile.gif rolleyes.gif


--------------------
"ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)

"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ზილოტები
პოსტი Feb 4 2009, 03:06 AM
პოსტი #613


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 13
რეგისტრ.: 26-January 09
წევრი № 6,385



ციტატა(კანონისტი @ Feb 3 2009, 11:39 PM) *

ზილოტები

1. საეკლესიო კრებების მოწვევის რაოდენობა, წესი და სიხშირე შეიცვალა
2. ეპისკოპოსთა ცოლის ყოლის უფლება შეიცვალა
3. დიდმარხვის შუა კვირაში წირვის ჩატარება VI კრებამ აკრძალა

და ასე......

გავაგრძელოთ?

მაგ "დიდგორის" საიტს კიდევ უთხარით, ან დამიჯერონ ან კიდევ სხვებთან საპოლემიკოდ ნუ მოჰყავთ ციტატები ჩემი წიგნიდან !!

გასაგებია?

ზილოტები
VI მსოფლიო კრების 1 და 2 კანონები სხვებთან ერთად ამტკიცებენ ანკვირიის კრების კანონებს, როგორც უტყუარს

ანკვირიის მე-10 კანონი კი ნებას რთავს დიაკონს, რომ ჯვარი დაიწეროს.

ახლა მე გეკითხებით, შეიძლება ჯვარი დაიწეროს?

ამიტომ, როდესაც საკითხზე საუბრობთ, გაერკვიეთ საქმეებში და მერე ისაუბრეთ. რაჭველებმა იციან ასეთ ადამიანზე - ურიის დაწყევლილიაო "არც შენით გაცოდინა და არც სხვისი გაგაგებინაო" - ასე იციან.

მომიტევეთ, მაგრამ მე ასაკის სიმცირის მიუხედავად 7 წელია საეკლესიო სამართალში ვმუშაობ და უცებ, რომ რაღაცას "დაარეხვებთ" (სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით), მაპატიეთ და ცოტა მეტი არგუმენტი რომ ვითხოვო, არ გაიკვირვოთ.

არც ის, ზედაპირული მსჯელობა რომ ვერ მივიღო....


1. სეკლესიო კრებების მოწვევა კი არ შეიცვალა არამედ შემცირდა.

2. ეპისკოპოსთა ცოლის მოყვანის უფლება კიარ შეიცვალა არამედ გავრცელდა მონაზვნობა და გადაწყვიტეს შემდეგ აერჩიათ მონაზვნებიდან, რაც ადრე არ არსებობდა.

3. წირვის აკრძალვა და საკურთხევლის კანკელის შემოტანა და მსგავსი რამ ხდებოდა და იხვეწებოდა საეკლესიო პრაქტიკა, რაც არსობრივად არაფერს არ ცვლიდა.

ახლა VI მსოფლიო კრების 1 კანონი: "ყოველი სიტყვის და საქმის დამწყების არჩეული წესი ღვთისგან დაწყება და ღმერთთან ერთად განსვენება არის ღვთისმეტყველის სიტყვისაებრ.

აქედან გამომდინარე, ჩვენმიერ ბრწყინვალედ ქადაგებული კეთილმსახურების, ქრისტეზე დაფუძნებული ეკლესიის ლიბანის ნაძვებზე მაღლა აღორძინებისა და მისი წარმატების მოსწრაფენი ვიწყებთ მღვდელმეტყველებას და ღვთის მადლით ვადგენთ სიტყვის მსახურ თვითმხილველ მოციქულთაგან ჩვენთვის მოცემილი სარწმუნოების შეუხებლად და უვნებლად დაცვას.

შემდეგ 318 წმინდა და ნეტარი მამისგან, რომლებიც შეიკრიბნენ ნიკეაში ჩვენი მეფის კონსტანტინე დიდის დროს ბოროტად მსახური არიოზის და მის მიერ სჯულდებული წარმართული სხვაღმრთობის ან მრავალ ღმერთიანობის გამო, განსაკუთრებით აღსანიშნავია ის, რომ მათ სარწმუნოების სწორი აღსარებით ღვთაებრივი ბუნების სამივე გვამოვნების ართარსება გამოგვიცხადეს, გაგვანათლეს და არ დაუშვეს არ ცოდნით დაფარვა ამისი, არამედ მამის, ძის და სული წმიდის ართი თაყვანის ცემა ცხადად ასწავლეს მორწმუნეებს და ღვთაების არათანასწორი ხარისხების ბოროტად მადიდებლობა დაამხეს და გააქრეს და მართმადიდებლობის საწინააღმდეგოდ მწვალებელთა ქვიშაზე მავშურად ნაშენები დაარღვიეს და დასცეს.

ასევე ჩვენი მეფის დიდი თეოდოსის დროს ამ სამეფო ქალაქში შეკრებილი 150 წმინდა მამის ქადაგებულ სარწმუოებას დავამტკიცებთ ვიზიარებთ რა ღვისმეტყველთა ნათქვამს სული წმიდის აღსარების გამო. ბილწი მაკედონიოსი ჭეშმარიტების მასსე უფრო დიდ მტრებთან ერთად განკვეთეს, როგორც თავხედობით მეუფების მონობად ჩამომყვანი და განუყოფელი ერთობის გაყოფის ავაზაკურად შემომღებელი, იმ მიზნით, რომ არასრულყოფილი ყოფილიყო ჩვენი იმედის საიდუმლო.

ჭეშმარიტების ამ საძაგელ მოწინააღმდეგესთან ერთად დასაჭეს უკეთურების ბოროტი მესაიდუმლე აპოლინარი, რომელმაც უფალი უგონებო ხორცის მიმღებად იქადაგა რითაც ჩვენი ამიერი გადარჩენა არა სრულყოფილად დასახა.

აგრეთვე ქალაქ ეფესოში ჩვენი მეფის...

... ჩვენ მათ დადგენილებას, როგორც სულის მიერ აღმოთქმულს ვაღიარებთ და მომდევნო თაობებსაც ვასწავლით.

შემდეგ ცოტა ხნის წინ ნეტარხსენებული ჩვენი მეფის კონსტანტინეს დროს ამ სამეფო ქალაქში ჩატარებული წმინდა კრების ქარწმუნოებას ვაღიარებთ და შეუცვლელად და დაუმახინჯებლად დავიცავთ. ამ დადგენილებამ მეტი სიმტკიცე შეიძინა, რადგან კეთილ მსახურმა მეფე კონსტანტინემ იგი თავისი ბეჭდით დაამტკიცა საუკუნო სიმტკიცისათვის...

... მოკლედ რომ ვთქვად, ღვთის აკლესიაში გაბრწყინებულ ქვეყნის მნათობ და ამ ქვეყნად ხსნის სიტყვის მტვირთველ კაცთა სარწმუნოების მტკიცედ პყრობას და სოფლის აღსასრულამდე შეურყევლად და შეუცვლელად დატოვებას ვადგენთ და მათ მიერ ღვთივ მოცემულ დაწერილსა და სჯულს მივიღებთ და შევიწყნარებთ, ხოლო მათ წინააღმდგომს ყველას უკუვაგდებთ და შევაჩვენებთ, როგორც ჭეშმარიტების მტრებს, ღმერთზე ამაოდ გათავხედებულებს და სიცრუის ხმამაღლა მეტყველებს

ხოლო ვინც კი პირველ თქმულ კეთილ მსახურების სჯულს არ შეიტკბიბს და არ შეუდგება, იქადაგებს და ხელს მიჰყოფს მის შებრუნებას და უკუღმა შემოტრიალებას, შეჩვენებულ იყოს ზემოთ მოხსენებული წმინდა და ღმერთ შემოსილი მამებისა და ქრისტიანთა კრებულისაგან და ისინი როგორც უცხოები გაძევებულ და გაგდებულ უნდა იქნენ, რადგან ჩვენ არც არაფრის შემატებას და არც არაფრის დაკლებას ვიღებთ თავზე. ნუ გადავალთ სარზმუნოების პირველ განჩინებულ საზღვარს ან რომელიმე სიტყვას.

2 კანონი : ფრიად კეთილად და ყოვლად სასწრაფოდ ადგენს ეს წმიდა კრება, რათა მიერიდან მტკიცედ და შეუცვლელად დარჩეს ჩვენი სულისა და ვნებათა საკურნებლად ჩვენს წინამორბედ წმინდა და ნეტარ მამათა მიერ შეწყნარებული და ჩვენთვის მოციკულთა სახელით მოცემული 85 კანონი.

ხოლო რადგან ამ კანონებში გვემცნო ჩვენ წმინდა მოციკულთაგანვე კლიმენტოსის მიერ გადმოცემული განწესების შეწყნარება, რომელშიც ძველად სხვა გვარად მადიდებელ მწვალებლებს ეკლესიის გასარყვნეკლად ცუდი და კეთილ მსახურებისათვის უცხო სიტყვები ჩაურთავთ, რითაც კეთილ მშვენიერ საღვთო სჯულს აბნელებენ, მათ სამართლიანად ამოღებას ვბრძანებთ ქრისტიანული სამწყსოს განსამტკიცებლად არაფერი აქვთ საერთო მწვალებელთა გამონაგონსა და უცთომელ საკუთრის მოციქულთა მოძღვრებას.

ვამტკიცებთ აგრეთვე ჩვენს წმიდა ნეტარ მამათა მიერ დადგენილ სხვა სამღვდელო კანონებს : ნიკეას შეკრებილ 318 წმინდა მამათა მიერ, ანკირიას, ნეოკესარიას ...

ხოლო ზემოთ მოხსენებულ კანონთა დამახინჯების ან უარყოფის ნება არავის აქვს აკრძალულია სხვა სიმართლის მტრებისა და ჭეშმარიტების რაჭრებისაგან ცრუ სახელით წარწერილი კანონების შეწყნარება.

ხოლო თუ ვინმემ ზემოთ ჩამოთვლილ კანონთაგან რომელიმეს დაშლას და დარღვევას ხალი მიჰყოს, იგი უნდა დაისაჯოს კანონის განჩინების შესაბამისად და რაც განსაზღვრულია, ის სასჭელი მიიღოს და მისგანვე მოიპოვოს მან კურნება იმისა, რაშიც ცდება."
გავაგრძელო? biggrin.gif
არ არის კარგი ტყუილებით ტრაბახი, ღმეთმა გვაპატიოს.




--------------------
[i][b]ზილოტები[/b][/i]
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ekaterine2
პოსტი Feb 4 2009, 04:18 AM
პოსტი #614


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 21
რეგისტრ.: 3-February 09
წევრი № 6,437



გეუბნებით, მსოფლიო კრების უფლებამოსილებები გაქვთ შეთავსებული-მეთქი და რატომ გწყინთ?(კანონისტი)
სასამართლო შეცდა თუ არა, ამას მე კი არა კანონი განსაზღვრავს! არ მწყინს არაფერი, მაგრამ ჯერჯერობით არავის უფლებემოსილებები არ შემითავსებია smile.gif
ვინ დაგადგინათ სამოციქულო მადლის მქონე მღვდელმთავართა მსაჯულად? მაქსიმე აღმსარებელს თუ არ შეედაროთ, ისე არ ქნათ.(კანონისტი)
ღმერთმა დამიფაროს ასეთი რამისგან! მე ვამბობ რომ მცდარი განაჩენის გამომტანი მსაჯულის არ მჯერა , ეს სულ სხვა რამეა. სხვათაშორის ზემოთ აღვნიშნე, რომ არც არასწორი განაჩენის შეგუება არის სწორი . დასკვნის გამოტანა თქვენთვის მომინდვია.
ხიბლსა და ამპარტავნებაზე მსმენია, მაგრამ რატომ მისვამთ ამ შეკითხვას? იქნებ ისიც მითხრათ რომ ჩემ სულიერ მდგომარეობასაც კარგად იცნობთ, გეკითხებით მოძღვრის კომპეტენციები შეითავსეთ?!

იმის მიუხედავად, რომ კანონიკაში ასე თუ ისე ვერკვევი და არათუ ეპისკოპოსი და მით უმეტეს პატრიარქი, არამედ მღვდელიც კი რომ მეტყვის ისეთ რამეს, რაც მთლად მისაღები არ არის კანონიკურად, ვჩუმდები მაინც, რადგან მე -ერისკაცს, არავინ მეკითხება განვსაჯო მოძღვარი და ეს ცოდნა უფალმა მომცა ეკლესიისა და ერის სამსახურისთვის და არა განყოფისა და განკითხვისათვის.(კანონისტი)
ძალიან კარგია კანონიკაში რომ კარგად ერკვევით, მაგრამ კანონის დაცვა ვის ევალება პირველ რიგში თუ არა კანონისტს? მოძღვრის განკითხვა არც არავის მოსწონს, მაგრამ სიცრუისგან გამოყოფა ზოგადად დადებითად უნდა ჩავთვალოთ .და ბოლოს, თქვენს კეთლ ზრახვებში ეჭვის შეტანის უფლება არ მაქვს, მაგრამ მაოცებს თქვენი დამოკიდებულება. მერწმუნეთ, ჩვენც მხილება მხოლოდ სიმართლის დასაცავად გვინდა, და არა საკუთარი აზრების გასატანად!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 4 2009, 04:55 AM
პოსტი #615


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ჩემო ტკბილო და მურაბა ხალხო biggrin.gif

ზილოტ.-ები ( მრავლობითში biggrin.gif ) პასუხს მიიღებს ( მხოლობითში smile.gif ) შესაბამისად სხვა თემაში, მე იქ არსად არ მიხსენებია პასქალია, არამედ იმას გავუსვი ხაზი, რომ კალენდარი რახან იცვლება ე.ი. არ წარმოადგენს უცვლელ ჭეშმარიტებას, ან ცოტა ლოგიკა არა გაქვთ? უცვლელი და ჭეშმარიტი კალენდარი რა არი? დაამატეთ ბარემ მეცამეტე წევრად მრწამსში... მოკლედ იქით ვისიყვარულოთ biggrin.gif

ციტატა
VI მსოფლიო კრების 1 და 2 კანონები სხვებთან ერთად ამტკიცებენ ანკვირიის კრების კანონებს, როგორც უტყუარს

ანკვირიის მე-10 კანონი კი ნებას რთავს დიაკონს, რომ ჯვარი დაიწეროს.

ახლა მე გეკითხებით, შეიძლება ჯვარი დაიწეროს?

ისე ზილოტ-ები წყევლებს რომ ამუქებ, მოკლედ შეგიძლია უპასუხო ამ კაცს? smile.gif ხომ ხედავ, როგორ შეიცვალა? არ თქვა ახლა არ შეიცვალა, დაიხვეწაო biggrin.gif ამას შეცვლა ქვია, მოყვანა რომ არ მოყვანად იცვლება ის შეცვლაა, და მსუბუქად მოყვანა ( biggrin.gif ) დახვეწა იქნებოდა, მაგრამ შეიცვალა...

ციტატა
სიცრუისგან გამოყოფა ზოგადად დადებითად უნდა ჩავთვალოთ

ეკატერინე2 , ხომ არ აჯობებდა ჩემო კარგო მოგესმინა ჯერ ამ ხალხისათვის? თორემ გამოდის, რომ მთელ ეკლესიას სიცრუეს უწოდებ (რადგან სქიზმატები გამოეყვნენ ეკლესიას), ცოტა სიფრთხილეა დაიკო აქ საჭირო, არაა ისე ადვილი, რომ გეუბნებიან... უსმინე და ობიექტურად შეეცადე იაზროვნო, მართლა გჯერა, რომ ჩვენი, კონსტანტინეპოლის, ალექსანდრიის, რუსეთის / სადაც ევქარისტიულ კავშირში რომ არიან ამასაც ვერ ხვდებიან რას ნიშნავს ეს / , ანტიოქიის და ყველა საპატრიარქო "სიცრუეა" და "უმადლოა" და ლევილშიღა გადარჩა ჭეშმარიტება? დაფიქრდი დაიკო... მე აქ მოვრჩი, მხოლოდ თემის ირგვლივ, გთხოვთ!

მოკლედ რა...

ახლა კი

რახან თემა ჩემი გახსნილია, მოვითხოვ უკვე მოდერისაგან კალენდართან შეუსაბამო ნებისმიერი პოსტი გადატანილ იქნას სხვა შესაბამის თემაში

მადლობა;


კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Feb 4 2009, 05:06 AM
პოსტი #616


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



KAIROS
ციტატა
ან ცოტა ლოგიკა არა გაქვთ

ლოგიკა არაოო,კანონისტმა წეღან მითხრა smile.gif ნუ მსჯელობ ლოგიკურად, smile.gifთუმცა მივხვდი რისი თქმაც უნდოდა smile.gifმას ბერებიც უდასტურებენ ამ აზრს smile.gif მამები ;მაგრამ ვერ ავიტან კანონისტმა რომ ფინეტის კალენდარია რ მოიწონა,რატომ გაილანძღა მოსთხოვეთ პასუხი,გააკარით ჯვარს biggrin.gif კაიროს მარტო მე რომ ვილანძღები რათა ? biggrin.gif


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 4 2009, 05:21 AM
პოსტი #617


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ფინეტის კალენდარია რ მოიწონა,რატომ გაილანძღა მოსთხოვეთ პასუხი

ჯერ უნდა გაიგო, რომ ფინეთის კალენდარი არ არსებობს, მერე ის რომ მათი დანაშაული კალენდარი კი არა, თვითნებური გადასვლაა საერთო კრების გარეშე, მესამე ის რომ აღდგომას ერთად ვდღესასწაულობთ ყველა მართლმადიდებელი. და მერე ის რომ ეს კრების პრეროგატივაა!
დანარჩენზე სხვაგან გიპასუხებ თავად კანონისტი..თუმცა დაწერა კიდეც:
ციტატა
ფინეთის ეკლესია კი:
1. არ არის მწვალებელი
2. არც არავის განუკვეთია
3. შეგვიძლია ჩავთვალოდ მადლმოსილად კრებამდე

გაგებას ჯერ გაგების სურვილი უნდა უპირველესად, დანარჩენი მერე...
ყველას შეგახსენებთ თემის ირგვლივ მხოლოდ!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მხევალი ნინო
პოსტი Feb 4 2009, 11:57 AM
პოსტი #618


ზღაპრის ბოლო კეთილია..
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 25,889
რეგისტრ.: 19-December 06
წევრი № 715



ekaterine2
ციტატა
მერწმუნეთ, ჩვენც მხილება მხოლოდ სიმართლის დასაცავად გვინდა



არ დაიკარგოს არსად ტქვენი მხილბე ა და ტქვენი სიმართლე biggrin.gif ეს თემა გადაიკიტხე ჯერ, ის პოსტები მაინც გადაიკიტხე, სადაც გიორგი სხილაძე და დიდგორელები წერენ, ხოდა აჩვენე მათ პოსტებში ერთ შეკითხვზე მაინც, ერთი არგუმენტირებული პასუხი, გარდა მაღალფარდოვანეი სიტყვებისა, მხილება და ჭეშმარიბეა. ეჰ, ერთი მიმართულებით გაქვთ გონება და გამწარებული ცდილობთ ერთი აზრის დაცვას, ეგებ ოპონენტებსაც მოსმინოთ და ცოტა იაზროვნოთ.


ზილოტები
ციტატა
2. ეპისკოპოსთა ცოლის მოყვანის უფლება კიარ შეიცვალა არამედ გავრცელდა მონაზვნობა და გადაწყვიტეს შემდეგ აერჩიათ მონაზვნებიდან, რაც ადრე არ არსებობდა.




საოცარი პოსტია biggrin.gif

რას ამტკიცებ? ადრე,ცოლი რომ შეიძლებოდა ჰყოლოდა და დღეს აუცილებლად მონაზონი რომ უნდა იყოს ეპისკოპოსი ეს ცვლილება არაა? ანუ, ცვლილება უფრო მეტი ყოფილა, არა მხოლოდ ცოლზეა აკრძალვა, არამედ, ეპისკოპოსობისათვის, მონაზვნობაც ყოფილა საჭირო... და ეს ცვლილება არაა?????????????? ყველა ასე ფიქრობთ?


--------------------
ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....

დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი

-Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? ©
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
eriskaci
პოსტი Feb 4 2009, 12:00 PM
პოსტი #619


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 26
რეგისტრ.: 4-February 09
წევრი № 6,447



თუ ვინმე სასულიერო პირი ან ერისკაცი ურიათა ან მწვალებელთა შესაკრებელში შევიდეს სალოცავად, სასულიერო პირი განიკვეთოს, ერისკაცი უზიარებლობით დაისაჯოს მოციკულთა კანონისტო თუ არ შეწუხდები ამაზე მიპასუხეთ smile.gif ილია მეორე რაატო აზიარებს არამართმადიდებლებს და რატო აღავლენს არა ერთხელ მათთან ერთად წირვას? წინასწარ გიხდი მადლობას
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
eriskaci
პოსტი Feb 4 2009, 12:18 PM
პოსტი #620


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 26
რეგისტრ.: 4-February 09
წევრი № 6,447



ციტატა
მორჩილება უმთავრესი სათნოებაა, ამით იწყება ქრისტიანობა


მაგ მორჩილებასაც ახსნა აქვს თავისი smile.gif მორჩილება ისეთ საქმეში რაც მართმადიდებლობას ეწინააღმდეგება და მწვალებლობისკენ არის მიმართული აქ მორჩილება დანაშაულია smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 18th June 2025 - 02:25 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი