IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

41 გვერდი V « < 32 33 34 35 36 > »   
Reply to this topicStart new topic
> კალენდარული საკითხი
daviti_23
პოსტი Mar 4 2009, 03:53 PM
პოსტი #661


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



ციტატა
პროგრამული კოდი
მეტსაც გეტყვით, წმ. ამბროსი აღმსარებელმა (ხელაიამ) საპატიმროში, 1924-1927 წლებში ქრისტეშობა აღნიშნა 25 დეკემბერს და არა 7 იანვარს, ხოლო საქართველოს ეკლესიის სინოდის განჩინებით 1927 წელს ჩვენი ეკლესია გადავიდა შერეულ იულიანურ კალენდარზე, რაც არავის შეუცვლია! ერთი ისაა მხოლოდ, რომ 1928 წელს სინოდის ახალ გადაწყვეტილებაში ჩაიწერა, რომ სამღვდელოებას შორის საკითხის სრულ გარკვევამდე ეკლესია ისევ დაუბრუნდებოდა ძველ სტილს, მხოლოდ დროებით.......


ეს სხვა თემაა,ხოლო ეს სხვა:
პროგრამული კოდი
1583წ. დიდი კრების განჩინება პასქალიის* დამრღვევთა და ახალი კალენდრის მიმდევართა განკვეთის შესახებ
რამდენადაც, ისევ ძველი რომის ეკლესია, თითქოსდა, უხარისო საკუთარ ასტრონომთა დიდებისმოყვარეობა, წინდაუხედავად შეცვალა რა მშვენიერი დადგენილებანი წმინდა აღდგომაზე, რომელიც მთელი ქვეყნის ქრისტეანების მიერ განსაზღვრებისამებრ აღესრულებოდა და იდღესასწაულებოდა — ამის გამო ხდება ცდუნებათა მიზეზი, რამეთუ დღესასწაულობის პრაქტიკასთან დაკავშირებული კითხვით ჩვენი საწყავის წინაშე წარდგნენ სომეხი კაცები, რადგან მათაც კი აიძულებენ სიახლეთა მიღებას. ამისათვის, ჩვენ უნდა გვეთქვა, თუ რა არის ამაზე დადგენილი წმინდა მამაების მიერ. ჩვენი თანახმიერება, იმსჯელა რა ალექსანდრიის უნეტარეს პატრიარქთან, იერუსალიმის უნეტარეს პატრიარქთან და სინოდის სხვა წევრებთან ერთად სულიწმინდის მოხმობით, განსაზღვრავს და განმარტავს ამის თაობაზე წმ. მამათა გადაწყვეტილებას: ვინც არ მისდევს ეკლესიის წეს-ჩვეულებებსა და იმას, რაც მსოფლიოს შვიდმა წმინდა კრებამ გვიბრძანა წმინდა აღდგომასა და თუენზე** და კეთილად განაგო, მივყვებოდეთ მას, — არამედ სურს, მისდიოს გრიგორიანულ*** პასქალიასა და თუენს, რითაც უღმერთო ასტრონომებითურთ ეწინააღმდეგება წმ. კრებათა განჩინებებს და სურს, შეცვალოს და დაასუსტოს ისინი, — შეჩვენებულ იყოს (ანათემა) და ქრისტეს ეკლესიიდან და მორწმუნეთა კრებულიდან — განკვეთილ! თქვენ კი, მართლმადიდებელო და კეთილმორწმუნე ქრისტეანენო, გეპყრათ ის, რაც გისწავლიათ, რაშიც იშვენით და აღიზარდენით და როცა გარდუვალობა მოგიხმობთ, საკუთარი სისხლიც კი დათხიეთ, რათა შეინარჩუნოთ მამათამიერი რწმენა და აღმსარებლობა! იფხიზლებდით და შემოიზღუდენით მათგან, რათა უფალი ჩვენი იესუ ქრისტე შეგეწიოთ და ჩვენი სისავსის ლოცვები იყავნ თქვენ ყოველთა თანა, ჭეშმარიტად (ამინ)!

კონსტანტინოპოლის პატრიარქი იერემია II
ალექსანდრიის პატრიარქი სილიბისტრო
იერუსალიმის პატრიარქი სოფრონი და

1583წ. 20 ნოემბრის კრების სხვა მღვდელმთავრები

______________________

*პასქალია — აღდგომისა და მის გარშემო მოძრავ დღესასწაულთა კალენდარული მონაცემების ცხრილი;

**თუენი (თვენი) — საეკლესიო კალენდრით განლაგებულ დღესასწაულთა და წმინდანთა განსადიდებელი (ჰიმნოგრაფიული) ლოცვების კრებული, რომელიც თვეების მიხედვითაა გაწყობილი (იწყება სექტემბრის თვიდან და მთავრდება აგვისტოს თვით);
.

აქ არაა საუბარი იმაზე რაზეც თქვენ ეხმიანებით...


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 5 2009, 01:43 AM
პოსტი #662


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ფინეთის საკითხის გარკვევა მხოლოდ მსოფლიო კრებას ძალუძს და იმედია მალევე გაირკვევა...


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ekaterine2
პოსტი Mar 5 2009, 02:59 AM
პოსტი #663


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 21
რეგისტრ.: 3-February 09
წევრი № 6,437



ციტატა(KAIROS @ Mar 4 2009, 01:49 PM) *

დიდგორი სქიზმატთა საყვირია და ხალხი რომ იბნევა, ამაზე თვალის დახუჭვა არის სრული სუბიექტივიზმი!
გაუხსენით ცალკე გვერდი სხილაძეს და წეროს იქ, თან აროშვილებიც ამხილოს, რატომ ვერ ვნახულობთ ვერსად აროშვილებს სქიზმატურობის მამხილებელ წერილებს?
არაა დავით იქ ყოფნა გამართლებული!
შენს კითხვაზე ვისაც დაუსვი ის გიპასუხებს.

აროშვილებზე ცოტა რამ მსმენია. მაინტერესებს, რატომ განკვეთეს ისინი საქართველოს ეკლესიიდან? ეკუმენიზმის მხილება გახდა მხოლოდ ამის საბაბი?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 5 2009, 04:28 AM
პოსტი #664


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
რატომ განკვეთეს

ისინი როცა აქვსენტის ბერძნულ სქიზმაში გადავიდნენ, არ იყვნენ მღვდლები და შესაბამისად მათი სამღვდელო ხარისხიდან განკვეთაც არ მომხდარა, მეტიც მათ "სამღვდელო ხარისხი" მიიღეს იმ სქიზმატური ეკლესიიდან, ასე რომ ელემენტალურად არის თვითმარქვია მღვდლები და სქიზმატები,
ამიტომაა რომ სხილაძე მათ გვერდით არ უნდა იყოს და ამ საქციელით თავად რსმე-ს პოზიციასაც ეწინააღდმეგება, რადგან არავინ არც რსმე და ბუნებრივია არცერთი დიდი საპატრიარქო ( რომელთანაც რსმე ახლახანს შევიდა ევქარისტიულ კავშირში მოსკოვის საპატრიარქოსტან ევქარისტიული კავშირის აღდგენის გზით) ამ აქვსენტის "სინოდს" არ ცნობს!

ნახეთ თავად მათი (ზ.აროშვილის) მონაყოლის დეტალი:


"ჩრდილოეთ ამერიკის მართლმადიდებელი ეკლესიის ეპისკოპოსები დაინტერესდენ საქართველოში მიმდინარე მოვლენებით და მოგვწერეს ძალიან თბილი, მხარდამჭერი წერილი. ასევე უნდა ითქას, რომ ამ პერიოდში, მათ ერთ-ერთ მონასტერში იმყოფებოდა სტუმრად მ. ანდრია (ბოროდა), რომელიც იმ წლებში, ამერიკის ერთ-ერთ იურისდიქციაში მღვდელი იყო. მ. ანდრეას ვრცლად გამოკითხეს საქართველოსა და ჩვენს შესახებ ეპისკოპოსებმა და ჩვენთან ურთიერთობის სურვილი გამოთქვეს. ჩრდილოეთ ამერიკის მართლმადიდებელი ეკლესია არის ნეტარ ხსენებული მთავარეპისკოპოს ავქსენტის, ანუ საბერძნეთის ჭეშმარიტი მართლმადიდებელი ეკლესიის სინოდის ნაწილი ამერიკაში, ხოლო მთავარეპისკოპოს ავქსენტის გარდაცვალების შემდგომ ამერიკაშიც და საბერძნეთშიც მის მემკვიდრეებად დარჩნენ. ჩვენ შეძლებისდაგვარად დავიწყეთ შესწავლა ამ სინოდის ხელდასხმებისა და საჭიროდ ჩავთვალეთ გაგვეღრმავებინა მათთან კონტაქტი. მ. იოანე ჯერ მოსკოვში ჩაფრინდა მათ გასაცნობად, ხოლო შემდეგ ამერიკაში იმყოფებოდა სამი კვირა მათთან.

მ. იოანეს დაბრუნების შემდეგ, როგორც მისი მონათხრობით შევიტყეთ სავსებით გამართული იერარქიული მდგომარეობა ჰქონდათ მათ და სარწმუნოებითაც ჭეშმარიტი მართლმადიდებლები იყვნენ. ბერ-მონაზვნებმა და ერისკაცებმა გადაწყვეტილება მივიღეთ, რომ გადავსულიყავით მათ იურისდიქციაში და ხელდასხმა მიგვეღო მათგან."


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Mar 9 2009, 03:10 AM
პოსტი #665


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



daviti_23
უკაცრავად ვიყო და ადრე მითხარი, რომ სხილაძეს მზად აქვს წერილი, მაგრამ იმდენად დიდია, რომ მისი ჩადება ასე ადვილი არ არის და ნელნელა დაიდებაო.

სად არის თუნდაც იმ პოსტის ერთი ნაგლეჯი? biggrin.gif

პ.ს.
ეჰ...ტყუილს მაგარი მოკლე ფეხები აქვს..., ნუ, მე ვიტყოდი, შენს შემთხვევაში, ფეხები საერთოდ არა აქვს biggrin.gif


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 13 2009, 09:05 PM
პოსტი #666


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ახლადარჩეული პატრიარქის კირილის სწორი მიდგომა, სჭირდება ამ თემას...

«Если мы встречаемся с человеком, который утверждает, что он борется за чистоту православия, но в его глазах опасный огонь гнева, ему везде чудятся еретики, он готов идти в бой и на разделение Церкви, готов поколебать основы церковного бытия, якобы защищая православие …, – это первый признак еретика... Если мы слышим горячие призывы к борьбе, к разделению, к спасению православия даже до смерти, когда мы слышим слоган: ''Православие или смерть!'', - нужно опасаться подобных проповедников».


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი Mar 13 2009, 09:34 PM
პოსტი #667


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ციტატა
но в его глазах опасный огонь гнева, ему везде чудятся еретики

biggrin.gif
ციტატა
он готов идти в бой и на разделение Церкви

პატრიარქს რამდენჯერ უთქვამს რომ ვისაც განხეთქილება შემოაქვს ეკლესიაში რომ ამაზე მძიმე ცოდვა არაფერია და ასევე ეშმაკი ჰყოფს ხოლო უფალი აერთიანებს მაგრამ ვისაც ეს ეხება ნაკლებად ისმენენ და ფიქრობენ ამაზე.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Mar 25 2009, 08:04 PM
პოსტი #668


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



ჩვენი თარგმანი: «25/05/06, ერევანი, /,,სომხეთი-სიახლენი"/. დღეს, ყოველთა სომეხთა კათალიკოსმა გარეგინ მეორემ მიიღო ფინეთის მართლმადიდებელი ეკლესიის მეთაური, მთავარეპისკოპოსი კარელიისა და სრულიად ფინეთისა ლეო. როგორც სააგენტოს ,,სომხეთი-სიახლენი" წმ. ეჩმიაძინის პირველსაყდრის პრეს-კანცელარიაში აცნობეს... ,,ჩვენ გვწამს, რომ ჩვენი საერთო ლოცვა განამტკიცებს ჩვენი ხალხების ძმობასა და ორ ეკლესიას შორის ძმურ სიყვარულს, დააახლოვებს რა მათ თავის მისიაში", _ სთქვა გარეგინ მეორემ. ცერემონიალის დასრულების შემდეგ, ორივე ეკლესიის მეთაურმა მონაწილეობა მიიღო წმ. ლიტურგიაში...».

http://www.golubinski.ru/inform/armen.htm


ჩვენი შეკითხვა საქ. საპატრიარქოს: რა კომენტარს გაუკეთებთ იმას, რომ ევქარისტიულ კავშირში იმყოფებით ისეთ ეკლესიასთან, რომელიც, თავის მხრივ, მონოფიზიტთა წირვაში მონაწილეობს?



წინასწარ გმადლობთ პასუხისათვის!



"სა.ქ.მ.ე."-ის რედაქცია


დავაკოპირე და მეც მაინტერესებს პასუხი
ციტატა
დავაკოპირე და მეც მაინტერესებს პასუხი



www.saqme.fr

http://www.saqme.fr/somxebtan%20wirva.htm


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 25 2009, 08:43 PM
პოსტი #669


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



სა.ქ.მ.ე აჯობებს საქმეს მიხედოს და ამ თემაში პასუხი მოძებნოს ვიდრე სომხების მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას გამოაბას კუდები, აქ კი არც შესაბამისი თემაა და უბრალოდ სასაცილოც კი არის 2009 წლის 25 მარტს აყენებთ საკითხს, რა მოხდა ერევანში 25 მაისს 2006 წლის

http://www.golubinski.ru/suomi/index.htm

ანუ ლამის 3 წლის უკან, იქ ერთადერთი ის იყო, რომ სომხები წერენ "главы двух церквей приняли участие в Св.Литургии" ყველა ისე იგებს, როგორ უნდა და აწყობს... კარგით რა, ამ ჩხიკინს სამი წლის უკან რა მოხდა არ აჯობებს, დღეს დასმულ კითხვებს უპასუხოთ?
ეეეჰ-ით;
კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Mar 26 2009, 12:53 PM
პოსტი #670


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021




1. მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, რაც უფრო ახლოსაა გამოთვლილი შედეგი რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით?
2. თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა?
3. გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით? (თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ)
და ასევე ესეც (იყოს მაინც, პრინციპული არაა, მაგრამ...):
4. გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს (არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული) იულიუსის, არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს?

ციტატა

1. მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, რაც უფრო ახლოსაა გამოთვლილი შედეგი რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით?
2. თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა?
3. გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით? (თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ)
და ასევე ესეც (იყოს მაინც, პრინციპული არაა, მაგრამ...):
4. გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს (არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული) იულიუსის, არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს?

კაიროს ამ კითხვაზე პასუხი იხილე



*



,,მოცემულ კანონში ჩვენ ვხვდებით საეკლესიო სასჯელის დადების ერთ, განსაკუთრებულ იურიდიულ ნორმას. მართლმადიდებლური საეკლესიო სამართლის მიერ შესატყვისი მსჯავრის დადება ჩადენილი დანაშაულის გამო ხდება ან დამნატორული (საბრალდებო), ან დეკლარატორული (ახსნა-განმარტებითი) განაჩენით. დამნატორული განჩინების გამოტანისას აუცილებელ მოთხოვნას წარმოადგენს ის, რომ სათანადო საეკლესიო სასამართლომ უნდა შეასრულოს ყველა ის დანაწესი, რომელიც ეხება სასამართლო პროცესს, რათა ამ გზით გაეცნოს და დარწმუნდეს, რომ საქმე ნამდვილად დანაშაულს ეხება, _ რის საფუძველზეც დამნაშავეს უნდა დაადოს შესაბამისი სასჯელი. მაგრამ ხდება ხოლმე, რომ გარკვეული დანაშაულის ჩამდენი პირი, უკვე, დასჯილია მსჯავრის გამოტანის გარეშეც; ეს კი ხდება მაშინ, როდესაც დამნაშავე თვით დანაშაულის ჩადენისას მოჰყვა სჯულით გათვალისწინებული სასჯელის ქვეშ. ასეთ შემთხვევაში, სასამართლო არ საჭიროებს, გამოიძიოს დანაშაული, რადგანაც თვით მისი ჩადენით დამნაშავე, უკვე, თვითდაისაჯა შესაბამისი სასჯელით, _ რჩება მხოლოდ იმის დადასტურება (კონსტატირება), რომ დანაშაულებრივი ქმედება მოხდა და სასჯელიც, ამასთან ერთად, საბრალდებო დასკვნაც მხოლოდ დეკლარატორული (განმარტებითი) იქნება. მსგავსად, განაჩენებში განსხვავების გამო, სხვადასხვაგვარად იწოდებიან შესატყვისი სასჯელებიც. დამნატორული (მსჯავრდებითი) ხასიათის განაჩენისას სასჯელს ეწოდება [...] სასამართლო სასჯელი; თუკი განაჩენს აქვს დეკლარატორული (ახსნა-განმარტებითი) ხასიათი, მაშინ, სასჯელი იწოდება და იქცევა [...] იურიდიულ ანუ სჯულიერ სასჯელად. [...] სწორედ აქედან განვითარდა საეკლესიო სამართალში იურიდიული ანუ სჯულიერი მსჯავრის ცნება, განსასხვავებლად იმ მსჯავრისგან, რომელიც გამოიტანება კუთვნილი სასამართლო გამოძიებითა და ქვემდებარე საეკლესიო სასამართლოს მიერ გამოცხადებით. ამგვარი სასჯელის საფუძველი იპოვება წმინდა წერილში. მოციქული პავლე, ახსენებს რა ტიტეს მწვალებელ ადამიანს, რომელსაც არ სურს, მოუსმინოს მართლმადიდებლურ სარწმუნოებაზე მოსაქცევ შეგონებებს და ჯიუტად რჩება ერესში, ამბობს, რომ ასეთი ადამიანი განიხრწნა, დაისაჯა რა თავისი თავი თვითონ [...(,,არს იგი თვით დასჯილ“)] (ტიტე: 3,10-11). ასეთივე მნიშვნელობა აქვს ღანგრის კრების ყველა კანონს, რომელთა ბრძანებით, ეკლესიიდან განგდებულად უნდა ჩაითვალოს ყველა ის, ვინც კანონებში მითითებულ ერთ დანაშაულს მაინც ჩაიდენს. ღანგრის კანონები არ ამბობენ, რომ დანაშაულისთვის სასჯელი მხოლოდ საეკლესიო სასამართლომ უნდა გამოაცხადოს; არამედ ამ კანონით ნაგულისხმევ თვითოეულ ასეთ დამნაშავეზე ამბობენ მოც. პავლეს მსგავსად: ,,ანათემა ესტო“*, რომ ასეთი ჯიუტი დამნაშავე, უკვე, დასჯილიაო. ანტიოქიის კრების მოცემული (1) კანონი ყველაზე კარგად განგვიმარტავს ასეთი ხასიათის სასჯელს. ამ კანონით, ადგენს რა _ ყოველწლიურად თუ როდის უნდა მოიხსენიონ ქრისტეანებმა ქრისტეს აღდგომა, ამავე დროს, კრება ბრძანებს, ეკლესიიდან განკვეთილებად ჩაითვალონ ეპისკოპოსები, მღვდლები და დიაკვნები, რომლებიც ამ განწესების საწინააღმდეგოდ მოქცევას გაბედავენ [...]. მაშასადამე, სასამართლოს არ სჭირდება ასეთ პირთა გამოძახება და გასამართლება, რამდენადაც ამ საკრებო კანონით ისინი, უკვე, დასჯილები არიან განწესების დარღვევის მომენტიდან. ასეთ შემთხვევაში, საეკლესიო სასამართლოს, თუკი იგი საერთოდ დაიჭერს საქმეს საკუთარივე ქმედებით სასჯელქვეშ მოყოლილ დამნაშავეებთან, შეუძლია მხოლოდ დადასტურება (კონსტატირება) იმ სასჯელისა, რომელსაც დამნაშავე ეწია ჩადენილი ქმედების გამო და შესაბამის განჩინებასაც ექნება მხოლოდ დეკლარატორული (განმარტებითი) ხასიათი. თუმცა, ყველა ზემოთქმულს მნიშვნელობა აქვს მხოლოდ იმ განსაზღვრულ დანაშაულთა ჩადენისას, რომელთა შესატყვისი იურიდიული სასჯელიც კატეგორიულადაა გამოკვეთილი კანონებში. შესაბამისად, სხვა საეკლესიო დანაშაულთა შემთხვევაში, განჩინება ყოველთვის უნდა იყოს დამნატორული (საბრალდებო) ხასიათისა, _ ყველა იმ კანონიერი დანაწესის შენარჩუნებით, რაც განჩინებულია ფორმალური საეკლესიო-სასამართლო პროცესისას; კანონი** არა მხოლოდ აღნიშნული დანაშაულის ჩამდენთ სჯის ასეთნაირად (ეკლესიიდან განკვეთითა და გაძევებით), არამედ იმათაც, ვინც გაბედავს სულიერ ურთიერთობას ასეთ, უკვე, განკვეთილ სასულიერ პირებთან“***:

______________

*ბერძნ.

**ანტიოქიის I.

***,,მართლმად. ეკლ. კანონები ეპ. ნიკოდიმეს განმარტ.“, თარგმ. სერბულიდან, ტ.II,1996.



ფინეთის ავტონომიური ეკლესია არღვევს ამ კანონს; საქ. ეკლესიას კი აკრძალული ზიარებითი ურთიერთობა აქვს მასთან. ხოლო რა ძალა და მნიშვნელობა აქვს ასეთ ურთიერთობას, ამის წარმოსაჩენად მოვიტანთ სულ რამდენიმე ამონარიდს: წმ. თეოდორე სტოდიელი თავისი ძმისადმი _ თესალონიკის მთავარეპ. იოსებისადმი მიწერილ წერილში განკვეთილ მღვდელზე საუბრობს: ,,ჩვენ არ ვღებულობთ მონაწილეობას მის განხსნაში, რამეთუ ჩვენ არა ვართ ზიარებით კავშირში იმათთან, ვინც იგი აშკარად განხსნა. ჩვენ რომ გვქონდეს ევქარისტიული ურთიერთობა მათთან _ მაშინ, ამით გამოვიდოდა, რომ ჩვენც ვღებულობთ მონაწილეობას მის განხსნაში. მაგრამ რამდენადაც ჩვენ კეთილკრძალულებით არ შევდივართ მის განმხსნელებთან ზიარებით ერთობაში, ამიტომაც, ცხადია, რომ არც მის განხსნაში ვღებულობთ მონაწილეობას“. VII მსოფლ. კრების პირველ ,,საქმეში“, რაც ერთვის რომის იმპერატორების კონსტანტინესა და ირინეს უმაღლეს სიგელს, ხატმებრძოლ მწვალებლებზე ვკითხულობთ: ,,როგორ დავაღწევ თავს ღმრთის სამსჯავროს, როდესაც ვიმყოფები რა კავშირში ასეთ ხალხთან, ჩავითვლები მათ თანამონაწილედა და თანამოზიარედ?!“ (წმ. პავლე, კონსტანტინოპოლ. პატრიარქი, VIIIს.). ,,დიდმა ოქროპირმა ხმამაღლა, ყველასათვის გასაგებად გამოაცხადა ღმრთის მტრებად არა მხოლოდ მწვალებლები, არამედ მათთან ურთიერთობის მქონენიც (წმ. თეოდორე სტოდიელი, ,,39-ე წერილი იღუმენ თეოფილეს“). ასევე, წმ. იოანე დამასკოელი აჯამებს მსოფლ. ეკლ. სწავლებას ზემომოხმობილი დასკვნით: ,,თუკი ზიარების მეშვეობით ნამდვილად აღსრულდება ერთიანობა ქრისტესი და ჩვენიც _ ერთმანეთთან, მაშინ, ჩვენ თავისუფალი კეთილგანწყობით ნამდვილადვე ვერთიანდებით ყველა იმ ადამიანთანაც, ვინც ჩვენთან ერთად ეზიარება; რადგანაც ეს გაერთიანება ხდება ჩვენი თავისუფალი ნების მიერ, სწორედ, ჩვენი თანხმობით“.




ციტატა

,,მოცემულ კანონში ჩვენ ვხვდებით საეკლესიო სასჯელის დადების ერთ, განსაკუთრებულ იურიდიულ ნორმას. მართლმადიდებლური საეკლესიო სამართლის მიერ შესატყვისი მსჯავრის დადება ჩადენილი დანაშაულის გამო ხდება ან დამნატორული (საბრალდებო), ან დეკლარატორული (ახსნა-განმარტებითი) განაჩენით. დამნატორული განჩინების გამოტანისას აუცილებელ მოთხოვნას წარმოადგენს ის, რომ სათანადო საეკლესიო სასამართლომ უნდა შეასრულოს ყველა ის დანაწესი, რომელიც ეხება სასამართლო პროცესს, რათა ამ გზით გაეცნოს და დარწმუნდეს, რომ საქმე ნამდვილად დანაშაულს ეხება, _ რის საფუძველზეც დამნაშავეს უნდა დაადოს შესაბამისი სასჯელი. მაგრამ ხდება ხოლმე, რომ გარკვეული დანაშაულის ჩამდენი პირი, უკვე, დასჯილია მსჯავრის გამოტანის გარეშეც; ეს კი ხდება მაშინ, როდესაც დამნაშავე თვით დანაშაულის ჩადენისას მოჰყვა სჯულით გათვალისწინებული სასჯელის ქვეშ. ასეთ შემთხვევაში, სასამართლო არ საჭიროებს, გამოიძიოს დანაშაული, რადგანაც თვით მისი ჩადენით დამნაშავე, უკვე, თვითდაისაჯა შესაბამისი სასჯელით, _ რჩება მხოლოდ იმის დადასტურება (კონსტატირება), რომ დანაშაულებრივი ქმედება მოხდა და სასჯელიც, ამასთან ერთად, საბრალდებო დასკვნაც მხოლოდ დეკლარატორული (განმარტებითი) იქნება. მსგავსად, განაჩენებში განსხვავების გამო, სხვადასხვაგვარად იწოდებიან შესატყვისი სასჯელებიც. დამნატორული (მსჯავრდებითი) ხასიათის განაჩენისას სასჯელს ეწოდება [...] სასამართლო სასჯელი; თუკი განაჩენს აქვს დეკლარატორული (ახსნა-განმარტებითი) ხასიათი, მაშინ, სასჯელი იწოდება და იქცევა [...] იურიდიულ ანუ სჯულიერ სასჯელად. [...] სწორედ აქედან განვითარდა საეკლესიო სამართალში იურიდიული ანუ სჯულიერი მსჯავრის ცნება, განსასხვავებლად იმ მსჯავრისგან, რომელიც გამოიტანება კუთვნილი სასამართლო გამოძიებითა და ქვემდებარე საეკლესიო სასამართლოს მიერ გამოცხადებით. ამგვარი სასჯელის საფუძველი იპოვება წმინდა წერილში. მოციქული პავლე, ახსენებს რა ტიტეს მწვალებელ ადამიანს, რომელსაც არ სურს, მოუსმინოს მართლმადიდებლურ სარწმუნოებაზე მოსაქცევ შეგონებებს და ჯიუტად რჩება ერესში, ამბობს, რომ ასეთი ადამიანი განიხრწნა, დაისაჯა რა თავისი თავი თვითონ [...(,,არს იგი თვით დასჯილ“)] (ტიტე: 3,10-11). ასეთივე მნიშვნელობა აქვს ღანგრის კრების ყველა კანონს, რომელთა ბრძანებით, ეკლესიიდან განგდებულად უნდა ჩაითვალოს ყველა ის, ვინც კანონებში მითითებულ ერთ დანაშაულს მაინც ჩაიდენს. ღანგრის კანონები არ ამბობენ, რომ დანაშაულისთვის სასჯელი მხოლოდ საეკლესიო სასამართლომ უნდა გამოაცხადოს; არამედ ამ კანონით ნაგულისხმევ თვითოეულ ასეთ დამნაშავეზე ამბობენ მოც. პავლეს მსგავსად: ,,ანათემა ესტო“*, რომ ასეთი ჯიუტი დამნაშავე, უკვე, დასჯილიაო. ანტიოქიის კრების მოცემული (1) კანონი ყველაზე კარგად განგვიმარტავს ასეთი ხასიათის სასჯელს. ამ კანონით, ადგენს რა _ ყოველწლიურად თუ როდის უნდა მოიხსენიონ ქრისტეანებმა ქრისტეს აღდგომა, ამავე დროს, კრება ბრძანებს, ეკლესიიდან განკვეთილებად ჩაითვალონ ეპისკოპოსები, მღვდლები და დიაკვნები, რომლებიც ამ განწესების საწინააღმდეგოდ მოქცევას გაბედავენ [...]. მაშასადამე, სასამართლოს არ სჭირდება ასეთ პირთა გამოძახება და გასამართლება, რამდენადაც ამ საკრებო კანონით ისინი, უკვე, დასჯილები არიან განწესების დარღვევის მომენტიდან. ასეთ შემთხვევაში, საეკლესიო სასამართლოს, თუკი იგი საერთოდ დაიჭერს საქმეს საკუთარივე ქმედებით სასჯელქვეშ მოყოლილ დამნაშავეებთან, შეუძლია მხოლოდ დადასტურება (კონსტატირება) იმ სასჯელისა, რომელსაც დამნაშავე ეწია ჩადენილი ქმედების გამო და შესაბამის განჩინებასაც ექნება მხოლოდ დეკლარატორული (განმარტებითი) ხასიათი. თუმცა, ყველა ზემოთქმულს მნიშვნელობა აქვს მხოლოდ იმ განსაზღვრულ დანაშაულთა ჩადენისას, რომელთა შესატყვისი იურიდიული სასჯელიც კატეგორიულადაა გამოკვეთილი კანონებში. შესაბამისად, სხვა საეკლესიო დანაშაულთა შემთხვევაში, განჩინება ყოველთვის უნდა იყოს დამნატორული (საბრალდებო) ხასიათისა, _ ყველა იმ კანონიერი დანაწესის შენარჩუნებით, რაც განჩინებულია ფორმალური საეკლესიო-სასამართლო პროცესისას; კანონი** არა მხოლოდ აღნიშნული დანაშაულის ჩამდენთ სჯის ასეთნაირად (ეკლესიიდან განკვეთითა და გაძევებით), არამედ იმათაც, ვინც გაბედავს სულიერ ურთიერთობას ასეთ, უკვე, განკვეთილ სასულიერ პირებთან“***:

______________

*ბერძნ.

**ანტიოქიის I.

***,,მართლმად. ეკლ. კანონები ეპ. ნიკოდიმეს განმარტ.“, თარგმ. სერბულიდან, ტ.II,1996.



ფინეთის ავტონომიური ეკლესია არღვევს ამ კანონს; საქ. ეკლესიას კი აკრძალული ზიარებითი ურთიერთობა აქვს მასთან. ხოლო რა ძალა და მნიშვნელობა აქვს ასეთ ურთიერთობას, ამის წარმოსაჩენად მოვიტანთ სულ რამდენიმე ამონარიდს: წმ. თეოდორე სტოდიელი თავისი ძმისადმი _ თესალონიკის მთავარეპ. იოსებისადმი მიწერილ წერილში განკვეთილ მღვდელზე საუბრობს: ,,ჩვენ არ ვღებულობთ მონაწილეობას მის განხსნაში, რამეთუ ჩვენ არა ვართ ზიარებით კავშირში იმათთან, ვინც იგი აშკარად განხსნა. ჩვენ რომ გვქონდეს ევქარისტიული ურთიერთობა მათთან _ მაშინ, ამით გამოვიდოდა, რომ ჩვენც ვღებულობთ მონაწილეობას მის განხსნაში. მაგრამ რამდენადაც ჩვენ კეთილკრძალულებით არ შევდივართ მის განმხსნელებთან ზიარებით ერთობაში, ამიტომაც, ცხადია, რომ არც მის განხსნაში ვღებულობთ მონაწილეობას“. VII მსოფლ. კრების პირველ ,,საქმეში“, რაც ერთვის რომის იმპერატორების კონსტანტინესა და ირინეს უმაღლეს სიგელს, ხატმებრძოლ მწვალებლებზე ვკითხულობთ: ,,როგორ დავაღწევ თავს ღმრთის სამსჯავროს, როდესაც ვიმყოფები რა კავშირში ასეთ ხალხთან, ჩავითვლები მათ თანამონაწილედა და თანამოზიარედ?!“ (წმ. პავლე, კონსტანტინოპოლ. პატრიარქი, VIIIს.). ,,დიდმა ოქროპირმა ხმამაღლა, ყველასათვის გასაგებად გამოაცხადა ღმრთის მტრებად არა მხოლოდ მწვალებლები, არამედ მათთან ურთიერთობის მქონენიც (წმ. თეოდორე სტოდიელი, ,,39-ე წერილი იღუმენ თეოფილეს“). ასევე, წმ. იოანე დამასკოელი აჯამებს მსოფლ. ეკლ. სწავლებას ზემომოხმობილი დასკვნით: ,,თუკი ზიარების მეშვეობით ნამდვილად აღსრულდება ერთიანობა ქრისტესი და ჩვენიც _ ერთმანეთთან, მაშინ, ჩვენ თავისუფალი კეთილგანწყობით ნამდვილადვე ვერთიანდებით ყველა იმ ადამიანთანაც, ვინც ჩვენთან ერთად ეზიარება; რადგანაც ეს გაერთიანება ხდება ჩვენი თავისუფალი ნების მიერ, სწორედ, ჩვენი თანხმობით“.




სასაცილო არის ნამდვილად სატირალი რომ არ იყოს,ნუ აბრკოლებ ხალხს შენ თუ პასუხი არ გაქვს,შენთვისაც არ დაუსვამთ,აწერია მისამართი.რა კადნიერება გაქვს ასეთი?იქნებ აქვს სხვას პასუხი?


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 26 2009, 01:03 PM
პოსტი #671


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა

სასაცილო არის ნამდვილად სატირალი რომ არ იყოს,ნუ აბრკოლებ ხალხს შენ თუ პასუხი არ გაქვს,შენთვისაც არ დაუსვამთ,აწერია მისამართი.რა კადნიერება გაქვს ასეთი?იქნებ აქვს სხვას პასუხი?

რას წერ კაცო შენ? ან ის რა პასუხი იყო ან ეს რა შენიშვნა?
რა მისამართი აწერია?
ციტატა
ჩვენი შეკითხვა საქ. საპატრიარქოს:

ჰოდა აქ რა უნდა მაშინ?
1. ეგ არის სამი წლის უკანდელი ამბავი
2. იქ რა მოხდა ეგ არც არავინ იცის, სქიზმატთა "წყარო" სომხური ინფორმაციაა მხოლოდ
3. მაგ საკითხზე უკვე იყო საუბარი, და არავითარ შუაში არ არის კალენდარულ საკითხთან!
და დაბრლოკებით ვინ ვინს აბრკოლებს ეგ აშკარაა smile.gif
ახლა შეეშვი ამ პროვოკაციებს და ან კითხვას უპასუხეთ აქ რაც ამ თემას ეხება ან უბრალოდ 3 წლის უკანდელი ამბების საქექად სხვა თემა გახსენი smile.gif
ის რაც დაწერე სულაც არაა პასუხი smile.gif არამედ რაღაც ზოგადი საუბარი , ასე რომ დაყავი პასუხები ყველა კითხვაზე (ნეტა შენ თუ გაიგე საერთოდ რა წერია იქ იმ კითხვებთან მიმართებაში biggrin.gif ) და ნათლად უპასუხეთ

ციტატა
1. მით ზუსტია გამოთვლა ამა თუ იმ მოვლენისა, რაც უფრო ახლოსაა გამოთვლილი შედეგი რეალურ მოვლენასთან - ამას ეთანხმებით?
2. თუ გამოთვლი იულიანური კალენდრით პასექის დროს, რომელიც ემყარება პასქალიის კანონს, და სადაც წერია, რომ ათვლა წარმოებს სავსე მთვარესთან მიმართებაში - საკმარისია აიხედო ცაში, რომ ნახავ, რომ მთვარე სავსე არაა. და თქვენ მაინც თვლით, რომ სავსეა?
3. გრიგორის კალენდარი აღმოჩნდა 20-ჯერ უფრო ზუსტი. ეთანხმებით? (თუ არა, მაშინ გთხოვთ ანალოგიური არითმეტიკა დამიდოთ)
და ასევე ესეც (იყოს მაინც, პრინციპული არაა, მაგრამ...):
4. გავაგრძელებ თქვენსავე ლოგიკას, რადგან ქრისტე მაგალითია, მაშინ ის აღნიშნავდა დღესასწაულებს (არა იმ დროს რომის პროვინციებში უკვე არსებული) იულიუსის, არამეტ ებრაული კალენდრით და რატომ ქრისტეს არჩევანს არ მისდევთ და არ იყენებთ ძველებრაულ კალენდარს?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Mar 26 2009, 10:49 PM
პოსტი #672


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



ზაზა შენ რა გსურს ჩამოაყალიბე,გასაგებია რომ წერ ასტრონომიულ გამოთვლას,მე ასტრონომი არ ვარ მაგრამ,კანონზე თუა საუბარი ასეა,ხოლო ასტრონომებზე კარგად წერია ანათმაში,
ციტატა
მისდიოს გრიგორიანულ*** პასქალიასა და თუენს, რითაც უღმერთო ასტრონომებითურთ ეწინააღმდეგება წმ. კრებათა განჩინებებს და სურს, შეცვალოს და დაასუსტოს ისინი

რა გინდა,გრიგონიალური კალენდარი აღიაროს ეკლესიამ?
კაიროს,სამი წლის წინანდელი მერე რა?სამმა წელმა გაამართლა ეს დარღვევა?

ხოლო მთავარი ამის მოტივი,ფინეთის ეკლესიის დარღვევა რომელზეც მეც ველი პასუხს,დავითისგან,ანათემის გაუქმებელი კრების განჩინების ქართულ თარგმანს ველი.


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Mar 26 2009, 11:07 PM
პოსტი #673


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
კაიროს,სამი წლის წინანდელი მერე რა?სამმა წელმა გაამართლა ეს დარღვევა?

ჯიგარო, ჯერ ეგ დარღვევა უნდა დაამტკიცო, მერე კანონები ნახო, მერე იმ კანონების განმარტებები, მერე რეაქცია პატრიარქისა, მერე ცალკე თემა გახსენი და მერე ჩაგახუტებ კანონისტას biggrin.gif
ციტატა
ასტრონომებზე კარგად წერია ანათმაში,

ანუ ასტრონომებია გადაცემული ანათემას?წინ სიტყვა "უღმერთოს" ვერ ხედავ? მართლა რა სიბნელეა sad.gif რეებს წერ? დავით, შენ ცოტა უფრო მეტად მოაზროვნე მეგონე sad.gif
ან უპასუხეთ თემას ან არადა ნუღარ გვაცდენთ რა !
რა ხალხში გვაქვს საქმე-თი;
კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი Mar 27 2009, 01:31 AM
პოსტი #674


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



daviti_23
ციტატა
ეგ რომ იყო პირდაპირ დაწერდი შენს ვინაობას

კაიროსი არ არის ვინმე ანონიმი და არც ეშინია იმის გამოჩენა ვინც არის. ფორუმის 90% პირადად იცნობს. ასე რომ, ეგ კგბ-შნიკური მიმოხვევები აღარ უნდა მოიცილო? არ გრცხვენია კაცო ? რას ეჩრები შენ სხვების პირადში და რად ინტერესდები ვინ ვინაა!!!

ციტატა
მათემატიკაში ოროსანი იყო

შენ რაოსანი ხარ? იცი შენ პლიუს-მინუსი?

19 წლისა ვარო იძახი და მაგ ასაკისთვის განვითარებულზე რა გითხრა და მაგარი გაწრთვნილი ხარ შესაბამისი სამსახურებიდან.

მიხედეთ თქვენს კოლხოზს და თავი დაანებეთ აქ ხალხის შეურაცხყოფას mad.gif ზაზას დონეზე მიდი ჯერ და მერე "გადაეცი ანათემას" !!! თქვენნაირად არ ამარიაჟებს აქ ხალხი აი-ია რომ გაქვთ წაკითხული, ჩასახული არ იყავი შენ (თუ მართლა 19 წლის ხარ) რომ პირადად ზაზა და რამდენიმე ფორუმელი დისერტაციას იცავდა ! არ გადაიმასქნეს ბიჭო თავზე! mad.gif წავა გააკეთებს პაუზას, დამოძღვრავენ მერე შემოაგდებენ და გასმული ენა პრუტუნებს სისულეებს! ესხმის ხალხს პირადულად და მერე "ღაღადებს" მორალს.

მორჩი!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Iona
პოსტი Mar 27 2009, 11:35 AM
პოსტი #675


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 943
რეგისტრ.: 6-February 07
წევრი № 1,025



ციტატა
ჩემთვის კალენდრის საკითხი გადაწყვეტილია, ხელმძღვანელობ კალენდრით, რომელსაც დედა ეკლესია აკუთხევს და ბერძნების (ან სხვების) ტინგიცს ნაკლებ ყურადღებას ვაქცევ...
იქნება ბერძნების წამხედვარობით ჩვენც დავაქუცმაცოდ ეკლესია?...


ბერძნებმა იმიტომ შეცვალეს რომ ფეხი აუბან ევროკავშირის სხვა ქვეყნებს, - უბრალოდ ასე უფრო მოსახერხებელია ზოგადად ქვეყნისთვის. (გლობაზიაცია)
გინდა 7 აგნიშნე შობა გინდა 25 - შინაგანად ადამიანში რამე შეიცვლება ?
აშკავარდ არა
თუ აქვს ამას რაიმე მისტიური მნიშვნელობა? თუ აქვს ნუ მალავთ smile.gif

ეგ არის უბრალოდ გარეგნული კოსმეტიკური რემონტი - არანაირი განსაკუთრებული პოზიტიური ცვლილება ადამიანის შინაგან სამყაროში მაგას არ მოკვება. - ჩემის აზრით რა თქმა უნდა smile.gif

კალენდრის შეცვლა უბრალოდ წამბაძველობა უფროა ვიდრე რაიმე საჭიროება.


--------------------
ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი Mar 27 2009, 11:46 AM
პოსტი #676


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



Iona
ციტატა
ბერძნებმა იმიტომ შეცვალეს რომ ფეხი აუბან ევროკავშირის სხვა ქვეყნებს, - უბრალოდ ასე უფრო მოსახერხებელია ზოგადად ქვეყნისთვის. (გლობაზიაცია)

რა დროს ევროკავშირი იყო 1923 წელს?

და საქართველოს ეკლესიამ რომ შეცვალა 1927 წელს, ის თუ ვიცით? smile.gif


--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Mar 27 2009, 12:01 PM
პოსტი #677


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



ჭკვიანად იყავით. უკაანსკნელი არაფრის მომცემი საუბარი იშლება, თუ ახალი არაფერი გაქვთ სათქმელი, განსაკუთრებით ამ პიროვნებას

daviti_23
მაშინ პროვკაციულ რაღაც მონაჩმახებს შეეშვი. თუ პასუხი გაინტერესებს რამეზე, ჯერ კანუდოსელის კითხვებზე გაიცეს პასუხები. და თუ არ შეგიძლია მშვიდად და კორექტულად ისაუბრო მაშინ ნუღარ დაპოსტავ აქ.

ამ საკითხში არაკომპეტენტურ ხალს კი ვთხოვ ნუ შემოვლენ ამ თემაში და უაზრო გამოანტქვამებით ნუ აავსებენა ქაურობას, რომელშიც ეს წერვი იგულისხმება:

lch


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი Mar 27 2009, 12:09 PM
პოსტი #678


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



ციტატა(daviti_23 @ Mar 26 2009, 11:49 PM) *

რა გინდა,გრიგონიალური კალენდარი აღიაროს ეკლესიამ?


რატომაც არა..., თუმცა სინამდვილეში რაც სინამდვილეში მინდა, რომ გითხრა, უფრო გადამცემ ანათემას biggrin.gif

კარგი იქნებოდა ომარ ხაიამის laugh.gif კალენდარული სისტემა, რომელიც:

1. გრიგორის კალენდარზე უფრო ზუსტია და მარტივიც
2. მართალია ჩამოუვარდება სიზუსტით განახლებულ იულიანურ კალენდარს, მაგრამ ამ უკანასკნელის ძალიან რთული სისტემის გამო, ბადალი არა აქვს ომარ ხაიამის კალენდარს.

პ.ს.
ზემოთ მოყვანილ კითხვებს ესეც მიუმატეთ:
თუ თვლით, რომ გრიგოლის კალენდარი უვარგისია, რადგან პასექი გამოთვლილი ამ კალენდრით ხშირად წინ უსწრებს და ემთხვევა ებრაულს, მაშინ რატომ არ გადააგდო ეკლესიამ ამავე მოტივით იულიანური კალენდარი VIII საუკუნემდე, რადგან VIII საუკუნემდე იულიანურიც იძლეოდა ასეთ "ცდომილებას"?
აი ეს წლები დაწყებული IV საუკუნიდან:
306, 316, 319, 323, 326, 343, 346, 347, 350, 367, 370, 374, 394, 401, 414, 418, 421, 441, 445, 465, 475, 495, 496, 499, 519, 523, 536, 543, 563, 570, 590, 594, 614, 743, 783


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
lch
პოსტი Mar 27 2009, 01:43 PM
პოსტი #679


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 616
რეგისტრ.: 10-May 08
წევრი № 4,780



afxazi
ციტატა
ამ საკითხში არაკომპეტენტურ ხალს კი ვთხოვ ნუ შემოვლენ ამ თემაში და უაზრო გამოანტქვამებით ნუ აავსებენა ქაურობას, რომელშიც ეს წერვი იგულისხმება:

lch


მართალია, თქვენი და თქვენ ნაირების კომპეტენციითა და აზრიანობითაც შორს წავალთ.....


პ.ს.
იქმნება შტაბეჭდილება, რომ აქ ზოგირთ წევრს, განსაკუთრებით სენატორ-მოდერატორებს (უმრავლესობას არა, ზოგს მხოლოდ), ვინმესთვის პიროვნული შეურაცყოფის მიყენების დაუოკებელი მოთხოვნილება ამოძრავებს...


--------------------
"განა კაცია ტვინთხელა, ბევრს რომ ფარფატებს, ჰყვირისო. გვაშორე, ღმერთო, გვაშორე ერისთავობა ვირისო!"
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
guest
პოსტი Mar 27 2009, 01:50 PM
პოსტი #680


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 6,611
რეგისტრ.: 7-June 07
წევრი № 2,127



lch
არ ხარ მაგაში მართალი ნამდვილად. იქნებ ერთხელ გაგეღიმა ან რაიმე კეთილი დაგეწერა ფორუმელების მიმართ და მოგეშვება შენც, უკიდურეს შემთხვევაში მიხვდები, რომ აქ მტერი არავინაა smile.gif

მე გიპასუხე გუშინ: ჩვენც ამ კალენდრით ვსარგებლობთ და არ ვართ სხვები ვიღაც smile.gif ასე რომ, ნუ გამოიყვან იმ ხალხისგან ბუებს, ვისაც არ იცნობ და შანსსაც კარგავ რომ გაიცნო.

ბოდიში დავით, ოFF-ისთვის .

lch
ციტატა
მართალია, თქვენი და თქვენ ნაირების კომპეტენციითა და აზრიანობითაც შორს წავალთ.....

ეს კი აშკარა შეურაცხყოფაა და თან ეხება ჩემს მეგობრებს, უბრალოდ გაფრთხილებად მიიღე თუ თხოვნებს აიგნორებ, რომ მეორედ ასე არ მიმართო ხალხს. თან ნული წარმოდგენა გაქვს იმათზე, ვისზეც მაგას წერ და ეს ამპარტავნული "თქვენ ცუდებო და მე კარგო" არაა ნამდვილად კარგი თვისება, ისიც როცა კაცი ხარ.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

41 გვერდი V « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 17th June 2025 - 08:01 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი