![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2831
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
და არა ვალდებულებას. ვის როგორ ეტყვის გული და რა სეუძლია ფიზიკურად ან სულიერად. ამ საკითხზე ზოგადად უკვე იყო საუბარი, სადაც სოტირისმა საკმაოდ ბევრი მასალა დადო...მე მეზარება მისი მოძებნა, აიღე და ნახე კაცო... არ გეუბნებიან სულ იდექიო, მაგრამ ვინაიდან არ არის აკრძალვა ჯდომმისა, საკმაოდ საგრძნობ ნაწილში ლიტურგიისა, აჯობებს ეს წესი დამკვიდრდეს, რომ დამატებითი საცდური არ გავუჩინოთ ადამიანებს. და მერე ის ადამიანი დაჯდება თუ ადგება - კი ბატონო - მისი საქმეა... -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2832
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა აჯობებს ეს წესი დამკვიდრდეს, მოდი წესის დამკვიდრება თითოეულ პიროვნებას მივანდოთ მისი სულიერი მდგომარეობიდან გამომდინარე. ეხლა მაინდ და მაინც სალდათებივით ყველამ ერტად ვიმოქმედოთ ესე არ მგონია სწორი იყოს. თუ მე მინდა ფეხზე დგომა ან ჯდომა, არ არის სწორი მაიძულო საწინააღმდეგო, რაღაცის დამკვიდრების მოტივით. მით უფრო თუ ვალდებულება, მხოლოდ გარკვეული ნაწილის უპირობო ფეხზე დგომაში გამოიხატება და სხვა ვალდებულება არ არსებობს და ჩვენზეა მონდობილი. მე მგონი შეთანხმებულ მოძრაიბებზეც გვქონდა საუბარი სოტირისთან, ანუ რა დროს ვიწერთ პირჯვარს და აშ, ამაზე დიდი წინააღმდეგობა იყო, როცა გინდა მაშინ გადაიწერეო, ხოდა ეგებ როცა მინდა მაშინ მომცე დაჯდომის უფლება. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2833
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი მოდი წესის დამკვიდრება თითოეულ პიროვნებას მივანდოთ მისი სულიერი მდგომარეობიდან გამომდინარე. ეხლა მაინდ და მაინც სალდათებივით ყველამ ერტად ვიმოქმედოთ ესე არ მგონია სწორი იყოს. თუ მე მინდა ფეხზე დგომა ან ჯდომა, არ არის სწორი მაიძულო საწინააღმდეგო, რაღაცის დამკვიდრების მოტივით, მით უფრო თუ ვალდებულება, მხოლოდ გარკვეული ნაწილის უპირობო ფეხზე დგომაში გამოიხატება და სხვა ვალდებულება არ არსებობს და ჩვენზეა მონდობილი. ლიტურგიკა არ არის პიროვნული გადასაწყვეტი - აი აქ ცდები სერიოზულად....თან ძალიან სერიოზულად -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2834
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა ლიტურგიკა არ არის პიროვნული გადასაწყვეტი - აი აქ ცდები სერიოზულად....თან ძალიან სერიოზულად ზაზა, ამას მხოლოდ იმიტომ ვამბობ, რომ როგორც მე ვხდები ლიტურგიკა მაძლევს არჩევნის საშუალებას და არა საკუთარი პრინციპი. ვალდებულებას მხოლოდ გარკვეული ადგილების მოსმენის დროს ფეხზე ადგომით გამოიხატება. სხვა ვალდებულება ვერ ვნახე და ამიტომ გადავწყვიტე ასე. მაშინ დადე ვინმეს ნაშრომი, წმინდა მამის ან განმარტება ლიტურგიკის , სადაც ჩვენი ჯდომა-დგომის საკიტხის ცალსახად გადაწყვეტაზეა მითითებული. ერთი რამ ზუსტად ვიცი, ზედმეტი მოძრაობით ეკელსიაში ხალხი არ უნდა შეაწუხო. ცვენ ამას დღეს არ ვიცავთ, ზოგს შუა წირვის დროს უნდა ღვთისმშობლის ხატთან სანთლის დანთება, ზოგს გავლა-გამოვლა და აშ. ეს სხვა ადამიანებს ყურადღEბას და კონცენრრირების საშულებას ართმევს. ცალსახაა, რომა სე არ შეიძლება, მაგრამ რატომ ვეწინააღმდგები ლიტურგიკას თუ ფეხზე ვიდგები და ვილოცებ, მაშინ როცა ამსე მსურს ლოცვა? -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
alilo |
![]()
პოსტი
#2835
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 303 რეგისტრ.: 5-July 07 წევრი № 2,393 ![]() |
ციტატა ცხადია გეთანხმებით რომ ეკლესიაში მსახურებაზე ჯდომა არ არის სასიკვილე ცოდვა მომიტევეთ მაგრამ ცოტა მცდარი აზრია,უფეო სექტურ აზროვნებაში ჩამოგართმევთ ასეთ აზროვნებას. წირვის დროს არანაირ შემთხვევაში აე შეიძლება ჯდომა გარდა სახარების ქადაგებისას(ისიც მოძრვარმა დართო ნება) და ბოლოს ქადაგებისას.დანარჩენ შემთხვევაში დიდი შეურაწყოპაცააა ადამიანის ჯდომა წირვაზე უფლისთვის. ერთ მაგალითს მოგიყვანთ ,ერთხელ მსახურებაზე ერთი კაცი იჯდა ეკლესიაში,ამ დროს მოძრვარმა ათასჯერ მსიცა შენიშვნა რომ ამაგრაიყო დაჰე,მეც მიმაცემინა შენიშვნა ნუ დგებოდა მაგრამ ისევ ჯდებოდა,მოძრვარმა რომ დაინახა მაშინ მომიტრიალდა და მითხრა ჯობს საერთოდ არ მოვიდეს ეს კაცო კელსიაში,მე მიუგე მამაო ადამიანი თუ არ მოვიდა ეკლესიაში დაიღუპება მეთქი დ მან კი მიპასუხა ეგ კაცი ისედაც დაღუპულია.მართალია აქაც სიჯუტეს აქცსა ადგილი მაგრამ,ეს ჯდომამ გამიიტვია ასეთი სიმკაცრე მოძღვრისა.წირვის დროს ადამიანს იმ შემთხვევაში აქცს უელბა დაჯდეს თუ ცუდად არის ფიზიკურად,დანარჩენ შემთხვევაში მიუღებელაი ჯდომა და არ აქვს გამართლება.რა თქმა უნდა არსებობს მომენტები მოძღვარი გრთავს ნებას ჯდომისას წირვის დროს,მაგრამ ტუ ტვიოტმ დაჯდა შენ არ მოგც აუფლება ჯდომსია მაშინ არ შეიძლება.ხიშრად გხვდება ასეთი მომენტები ეპისკოპოსებიც ჯდებიან ტირვაზე მაგრამ მრევლი ჩვეულებრივად დგას. -------------------- კაცმა ისეთი რამ არ უნდა ჩაიდინოს ,რომ როცა უკან მოიხედავს იმ ჩანადენის შერცხვეს, ეს ჩანადენი შეიძლება იყოს სიტყვის,საქმის ან გულის-ხმის ყოპის სახით.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2836
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
კანუდოსელი ზაზა, ამას მხოლოდ იმიტომ ვამბობ, რომ როგორც მე ვხდები ლიტურგიკა მაძლევს არჩევნის საშუალებას და არა საკუთარი პრინციპი. მერე? ეს არის საბაბი, რომ დააკანონო ფეხზე დგომა? მე ვამბობ, რომ კანონი უნდა იყოს, სკამების ქონა და ვინ დაჯდება და ვინ ადგება - მისი გადასაწყვეტია alilo ციტატა უფეო სექტურ აზროვნებაში ჩამოგართმევთ ასეთ აზროვნებას შენი ჭირიმე რაა, მოდი ჯერ გაეცანი თემას და მერე მოგვაყენე შეურაცხყოფა სექტური აზროვნებისა...ჯერ რამე ისწავლე და მერე აბრახუნე ეგ იდეები პ.ს. თუ გამინაწყენდი, ცივი წყალი დალიე, და სექტა გაიხსენე -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
alilo |
![]()
პოსტი
#2837
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 303 რეგისტრ.: 5-July 07 წევრი № 2,393 ![]() |
ციტატა შენი ჭირიმე რაა, მოდი ჯერ გაეცანი თემას და მერე მოგვაყენე შეურაცხყოფა სექტური აზროვნებისა...ჯერ რამე ისწავლე და მერე აბრახუნე ეგ იდეები კანუდოსელი რაც შეეხეება შეურაწყოპას,მე ეგ ციტატა არ დამიწერია სეუარწყიფის განზრახვის მიზნით და თუ ვინმემ შეურაწყიფილად მიიღოოო რამე დიდი ბოდიშით. და რაც შეხეება გაანთლებას მე არ დავწერ იმას რაც არ ვიცი.და არც დაგიწყებ მტკიცებას რა ვიცი და რა არ ვიცი.დიდი ბოდიში კიდევ ერთხელ.დიდი პატივის ცემით ალილო -------------------- კაცმა ისეთი რამ არ უნდა ჩაიდინოს ,რომ როცა უკან მოიხედავს იმ ჩანადენის შერცხვეს, ეს ჩანადენი შეიძლება იყოს სიტყვის,საქმის ან გულის-ხმის ყოპის სახით.
|
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2838
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
alilo
ციტატა სექტურ აზროვნებაში ჩამოგართმევთ ასეთ აზროვნებას ![]() ![]() ციტატა შემთხვევაში აე შეიძლება ჯდომა სად აწერია აკრძალვაზე? ალილო, ეგებ გადახედო თემას, მსახურებაზე დაჯდომის შესახებ. აი შენ ლინკი, სინტერეოა, გირჩევ გადახედო. http://church.ge/index.php?s=&showtopic=22...ndpost&p=131491 კანუდოსელი ციტატა ეს არის საბაბი, რომ დააკანონო ფეხზე დგომა? არა, მაგრამ არც დაჯდომა არ უნდა იყოს კანონი. ციტატა მე ვამბობ, რომ კანონი უნდა იყოს, სკამების ქონა და ვინ დაჯდება და ვინ ადგება - მისი გადასაწყვეტია ჩვენ, შევთანხმდით ![]() -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2839
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ალილოჯან დაასტოპე
![]() ხომ გითხარი, ჯერ იკითხე, მერე წერე ![]() ნინიკო, მე რაც დავწერე, დავწერე სრულიად ნეიტრალურად, იქ შემობერძნულების ნასახიც არ იყო, არამედ შემომწვალებლურების წინააღმდეგ ვწერდი... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
animani |
![]()
პოსტი
#2840
|
![]() Ann ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 143 რეგისტრ.: 16-May 08 წევრი № 4,841 ![]() |
ოდნავ დაიხვეწა სია, და რამდენიმე პუნქტი ამოვარდა, ვინაიდან აღარ არის აქტუალური. მოკლედ აი სია იმისა, თუ რისი "შიში" წარმოუდგენია ზოგიერთ მართლმადიდებელს მართლმადიდებლობის ნორმად: ვკითხულობ და ვერ გამიგია რა შუაშია შიში? მართლმადიდებლები მართალია ღვთისმოშიში ხალხია მაგრამ ფობიებით შეპყრობილი ხომ არა ვართ. იქნებ დაგვეწერა რა არის ეკლესიურად მისაღები და დაუშვებელი. რას კრძალავს ეკლესია? ეს ხომ დოგმაა მართმადიდებლებისთვის , როგორც აქსიომა არ უნდა მივიღოთ? ეს ჩამონათვალი აბსურდია აქ ბევრია სადავო საკითხი ა, მაგრამ გადამწყვეტი მნიშვნელობა მაინც ეკლესიის აზრს ენიჭება. |
argani |
![]()
პოსტი
#2841
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
orthodox-georgia
ციტატა სამონასტრო მსახურება დიდია და ფიზიკურად ძნელია მთელი მსახურება ფეხზე დგომ შეგახსენებ რომ ადვილი ფაფის ჭამაა შტაქუნზე წოლისას. მონასტერში ისინი მიდიან ვინც კარგად იცის რას აპირებს, რა ელის იქ. ამიტომ ამ განმარტების მიცემა, ჩემი მოწიწებული აზრით, შეურაცხმყოფელია მათთვის. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2842
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა შეგახსენებ რომ ადვილი ფაფის ჭამაა შტაქუნზე წოლისას. მონასტერში ისინი მიდიან ვინც კარგად იცის რას აპირებს, რა ელის იქ. ამიტომ ამ განმარტების მიცემა, ჩემი მოწიწებული აზრით, შეურაცხმყოფელია მათთვის. ზუსტად ვერ მივხვდი შეურაცმყოფელი რა არის. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2843
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
alilo
ციტატა ჯდომამ გამიიტვია ასეთი სიმკაცრე მოძღვრისა. დავამატებდი რომ ასევე გამოიწვია მამოს მიერ ცოდვილის სიყვარულმა და მასზე ზრუნვამ, რამეთუ იცოდა თუ რა შესაძლო პატიჟი ელოდა ამ ურჩს. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2844
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა რა შესაძლო პატიჟი ელოდა ამ ურჩს. რას ამბობ კაცო რა გჭირს? ციტატა ეს თემა ჩვენში დიდ გაუგებრობას იწვევდა და ახლაც იწვევს. რას არ გაიგონებს კაცი ღმრთისმსახურებისას დაჯდომის კრიტიკისას, კათოლიციზმის გავლენიდან მოყოლებული და მოდერნიზმით დამთავრებული. სამწუხაროა, რომ კრიტიკოსებმა არ იციან არც მსოფლიო ეკლესიის ისტორია და გამოცდილება, არც საკუთარი ეკლესიის ისტორია და არც საკუთარი ეკლესიის თანამედროვე საღმრთისმსახურო წიგნები. სამწუხარო ფაქტია, მაგრამ გამოსწორებადია. 1) ახლა ძლივს უძლებს ჩვენი მრევლის დიდი ნაწილი ხანგრძლივ მსახურებას და მითუმეტეს მაშინ როგორ გაუძლებს, ჩვენში მსახურება რომ ტიპიკონის მოთხოვნების დაცვით მიმდინარეობდეს (ე.ი. იგალობებოდეს ყველაფერი, რისი გალობაც საჭიროა და არ იკვეცებოდეს მსახურებები). მაგალითად საბაწმიდური ტიპიკონით ღამისთევის მსახურება მზის ჩასვლიდან მზის ამოსვლამდე უნდა გრძელდებოდეს (მწუხრი, ცისკარი, პირველი ჟამი) და ყოველ კვირა დღეს უნდა სრულდებოდეს. ადვილი გამოსათვლელია რამდენი საათია ეს (სეზონის მიხედვით ცვალებადობა გვექნება) და რამდენით მეტია ახლანდელ მსახურებაზე. ამას უნდა დავუმატოთ ლიტურგიის აღსასრულებლად საჭირო დრო (რომელიც გარკვეული პერიოდის მერე უნდა სრულდებოდეს) და რამდენი საათი გამოვა ჯამში, თავად განსაჯეთ. 2) ახლანდელი პრაქტიკით ისე გამოდის, რომ ეპისკოპოსებს და მღვდლებს დასხდომის პრივილეგია ჰქონიათ, ხოლო მრევლი კი უბრალო მასა ყოფილა, რომელიც ფეხზე უნდა იდგეს. რა მოტივით ხდება ასეთი დისკრიმინაცია, გაუგებარია. ეს არის ორი ლოგიკური არგუმენტი. ნელ-ნელა დავწერ ისტორიულსაც: ცხორებაჲ ნეტარისა მამისა ჩუენისა იოვანესი და ეფთჳმესი და ვითარცა იყო ნეტარი მამაჲ ჩუენი ეფთჳმე სავსე ზეგარდამოჲთა მადლითა, ეგრეთვე საღმრთონი წესნი და განგებანი დაესხნეს მონასტერსა თჳსსა... ჭაბუკთადა გაეწესა საშოვალ ეკლესიასა დგომაჲ და ორკეცად და სამკეცად დგიან ჴელ-მოჭდობით და მოწიწებით. და სკამები საშოვალ დადგიან და ოდეს ჯერ-არნ ეგრეთ-ვე ორკეცად და სამკეცად დასხდიან. ე.ი. ივერონშო სკამებიც ჰქონიათ ეკლესიაში და როდესაც განწესებული იყო, სხდებოდნენ კიდეც. შიომღვიმის მონასტრის ტიპიკონი დიდი მწუხრის დასაწყისი: ხოლო კანდელაკმან აღიღოს სანთელი მცირითა სასანთლითა და ჴმა-ყოს: აღემართენით. აქედან გამომდინარეობს, რომ მწუხრის დაწყების წინ მონაზვნები ისხდნენ (სხვაგვარად მიმართვა აღემართენით უაზროა) და რომ თითოეულს საკუთარი დასაჯდომი ჰქონია. აღდგომის მსახურების აღწერიდან: ხოლო შემდგომად დასრულებისა ამბორისყოფისა, წარიკითხავს საკითხავსა ოქროპირისასა წინამძღუარი, რომლისა თავი არს ესე: ვინცა ვინ კეთილადმსახურნი... ხოლო არა დავსხდებით ამისსა კითხვასა შინა. ე.ი. სხვა საკითხავებზე სხდებოდნენ და შესაბამისად საკუთარი სკამებიც ჰქონდა ყველას. ამ ერთზე არ სხდებოდნენ. ხოლო წმიდათა დიდთა მარხვათა აჩენს წინამძღუარი ეკლესიასა შინა მაღჳძებელსა, რომელიცა თითოეულსა წიგნის კითხვასა ზედა, შემდგომად მცირედ წარკითხვისა აღდგების თჳსისა ადგილისაგან და ჰყოფს სამსა თაყუანისცემასა საშუალ ეკლესიისა, და მოჰვლის ძმათა მყუდროებით. და რომელიცა პოოს მძინარედ, მოზიდავს მას ნელიად მცირედ. ხოლო იგი აღდგების და მოვალს საშუალ ეკლესიისა, ჰყოფს მუჴლთმოდრეკასა გ, და ორთავე სამჴროთა მიმართ თითოსა, და კუალად წარვალს და დაჯდების ადგილსა თჳსსა. ე.ი. დიდ მარხვაში წინამძღვარი ერთ-ერთ მონაზონს განაწესებს მაღვიძებლად. ყოველი საკითხავის დაწყებიდან მცირე ხნის გასვლის შემდეგ ეს მონაზონი დგება (ე.ი. ადგილი ჰქონია დასაჯდომად და იჯდა) და ეკლესიას მოივლის იმის სანახავად, ვინმეს ხომ არ ძინავს. თუ ვინმეს მძინარეს იპოვის, გააღვიძებს მას, ეს უკანასკნელი დგება (ე.ი. ადგილი ჰქონია დასაჯდომად და იჯდა), ეკლესიის შუაში სამ მეტანიას აკეთებს, ორივე კლიროსის მიმართ თითოს, მერე ბრუნდება და თავის ადგილზე ჯდება (ე.ი. აქედანაც ჩანს, რომ ყველა მონაზონს საკუთარი ადგილი ჰქონია დასაჯდომად). კონდაკი, 1710 წ., ვახტანგ მეექვსის სტამბა დიდი მწუხრის აღწერიდან: რაჟამს ჯერ-იყოს ლოცვა დიდისა მწუხრისა, მოვალს მღდელი და დიაკონი და ჰყოფენ მეტანიასა წინაშე ხატსა მეუფისა ქრისტესსა გ. ყოველნი მუნ მყოფნი ძმანი იყვნენ მსხდომარენი... და ჴმაჲ-ჰყოფს ევტაქსია წინაშე წმიდისა კარისა მასვე კელევსატესა. მაშინ ყოველნი ძმანი აღდგებიან... ე.ი. აქედანაც ჩანს, რომ მწუხრის დაწყების წინ ყველა მონაზონი იჯდა და ყველას საკუთარი სკამი ჰქონია. ახლა რაში უნდა ჭირდებოდეს კაცს სკამი ეკლესიაში, თუ ლოცვისას არ უნდა ჯდებოდეს? სადღესასწაულო, მოსკოვი, 1865 შობის განგება, გვ. ფოზ, მწუხრზე საწინასწარმეტყველოდან საკითხავების დასრულების შემდეგ ასეთი მითითებაა: ესრეთ ჰჴმობს მკითხუელი ჴმასა ზედა ვ, ჩუენ აღუსდგებით და იგი იტყჳს ტროპარსა ამას... რატომ წერია ჩვენ ავდგებით ფეხზეო? იმიტომ რომ საწინასწარმეტყველოზე ყველა იჯდა. ასეთი ბევრი სხვა მაგალითის მოყვანა შეიძლება. უნდა თუ არა ვინმეს, ჩვენთან სკამები რეალობა იყო ეკლესიებში, დაჯდომაც რეალობა იყო და არც ახლა ამოუშლია ვინმეს წიგნებიდან მათი ხსენება. ლინკი რომ დავდო არ წაიკიტხავთ ვიცი, ამიტომ ეს მაინც წაიკითხეთ რა! -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2845
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეს ხომ დოგმაა მართმადიდებლებისთვის , როგორც აქსიომა არ უნდა მივიღოთ? ის რაც დოგმაა - გეთანხმებით და თქვენ რა იგულისხმეთ? იქნებ დაგეკონკრეტებინათ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
argani |
![]()
პოსტი
#2846
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ზუსტად ვერ მივხვდი შეურაცმყოფელი რა არის. მონასტერში თავისი ნებით წასულ ღვისნიერზე ის რომ თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. დალოცვილი სვიმეონ მესვეტე დაღლილობაზე არ ფიქრობდა როცა ასვეტდა და რატომღაც მგონია რომ განმონასტრებულები ასევე ნაკლებად იმიზეზებენ ჩამოჯდომას დაღლილობის გამო . |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2847
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა მონასტერში თავისი ნებით წასულ ღვისნიერზე ის რომ თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. დალოცვილი სვიმეონ მესვეტე დაღლილობაზე არ ფიქრობდა როცა ასვეტდა და რატომღაც მგონია რომ განმონასტრებულები ასევე ნაკლებად იმიზეზებენ ჩამოჯდომას დაღლილობის გამო . მესვეტეს გვიდარებ ადამიანო>? ესხომ ღავწლია, ჩვენ ბუნებრივ მდგოამრეობაზე გეუბნებით, ანუ ვამბობთ, რომ ცოდვა არ არის დაჯდომა ტქო. წაიკიხე რა დავწერე, ჩემი დაწერილი არ არის, მაგრამ საინტერესო პოსტია. იქაც ძველ ქრისტიანებზე ,. მოანსტერზე და მათ ჩვეულებაზეა საუბარი. ციტატა თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. ყვლე ახორცილეი იღლება, მიუხედავად იმისა უღირთ მათ სხეული თუ არა. თუა რ დაისცვენებენ, ანუ არც მსახურების თავი ექნებათ. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2848
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ლინკი რომ დავდო არ წაიკიტხავთ ვიცი, ამიტომ ეს მაინც წაიკითხეთ რა! აბა მე რას მარგებს მაგის წაკითხვა როცა აქ მამაოს მიერ მითითებაზე იყო ლაპარაკი. მე მორჩილად ვსდევ მითითებას და გუმანს, ხოლო მაგ თემაზე ხელდასმილებს უნდა მიმართო. რას ამბობენ ისინი? |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2849
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა აბა მე რას მარგებს მაგის წაკითხვა როცა აქ მამაოს მიერ მითითებაზე იყო ლაპარაკი. მე მორჩილად ვსდევ მითითებას და გუმანს, ხოლო მაგ თემაზე ხელდასმილებს უნდა მიმართო. რას ამბობენ ისინი? შვილო, შიო მღვიმის ტიპიკონი დავდე მეტი რა გინდა? ასე ცხოვრობდნენ ბერები , ასე მსახურებდნენ ტქო, შენ კიდევ საოცრებებ მპასუხობ. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2850
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ასე ცხოვრობდნენ ბერები ხოლო მამაომ არდაჯდომის მითითება მრევლს მისცა. |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 26th September 2025 - 06:27 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი