![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
argani |
![]()
პოსტი
#2841
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
orthodox-georgia
ციტატა სამონასტრო მსახურება დიდია და ფიზიკურად ძნელია მთელი მსახურება ფეხზე დგომ შეგახსენებ რომ ადვილი ფაფის ჭამაა შტაქუნზე წოლისას. მონასტერში ისინი მიდიან ვინც კარგად იცის რას აპირებს, რა ელის იქ. ამიტომ ამ განმარტების მიცემა, ჩემი მოწიწებული აზრით, შეურაცხმყოფელია მათთვის. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2842
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა შეგახსენებ რომ ადვილი ფაფის ჭამაა შტაქუნზე წოლისას. მონასტერში ისინი მიდიან ვინც კარგად იცის რას აპირებს, რა ელის იქ. ამიტომ ამ განმარტების მიცემა, ჩემი მოწიწებული აზრით, შეურაცხმყოფელია მათთვის. ზუსტად ვერ მივხვდი შეურაცმყოფელი რა არის. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2843
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
alilo
ციტატა ჯდომამ გამიიტვია ასეთი სიმკაცრე მოძღვრისა. დავამატებდი რომ ასევე გამოიწვია მამოს მიერ ცოდვილის სიყვარულმა და მასზე ზრუნვამ, რამეთუ იცოდა თუ რა შესაძლო პატიჟი ელოდა ამ ურჩს. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2844
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა რა შესაძლო პატიჟი ელოდა ამ ურჩს. რას ამბობ კაცო რა გჭირს? ციტატა ეს თემა ჩვენში დიდ გაუგებრობას იწვევდა და ახლაც იწვევს. რას არ გაიგონებს კაცი ღმრთისმსახურებისას დაჯდომის კრიტიკისას, კათოლიციზმის გავლენიდან მოყოლებული და მოდერნიზმით დამთავრებული. სამწუხაროა, რომ კრიტიკოსებმა არ იციან არც მსოფლიო ეკლესიის ისტორია და გამოცდილება, არც საკუთარი ეკლესიის ისტორია და არც საკუთარი ეკლესიის თანამედროვე საღმრთისმსახურო წიგნები. სამწუხარო ფაქტია, მაგრამ გამოსწორებადია. 1) ახლა ძლივს უძლებს ჩვენი მრევლის დიდი ნაწილი ხანგრძლივ მსახურებას და მითუმეტეს მაშინ როგორ გაუძლებს, ჩვენში მსახურება რომ ტიპიკონის მოთხოვნების დაცვით მიმდინარეობდეს (ე.ი. იგალობებოდეს ყველაფერი, რისი გალობაც საჭიროა და არ იკვეცებოდეს მსახურებები). მაგალითად საბაწმიდური ტიპიკონით ღამისთევის მსახურება მზის ჩასვლიდან მზის ამოსვლამდე უნდა გრძელდებოდეს (მწუხრი, ცისკარი, პირველი ჟამი) და ყოველ კვირა დღეს უნდა სრულდებოდეს. ადვილი გამოსათვლელია რამდენი საათია ეს (სეზონის მიხედვით ცვალებადობა გვექნება) და რამდენით მეტია ახლანდელ მსახურებაზე. ამას უნდა დავუმატოთ ლიტურგიის აღსასრულებლად საჭირო დრო (რომელიც გარკვეული პერიოდის მერე უნდა სრულდებოდეს) და რამდენი საათი გამოვა ჯამში, თავად განსაჯეთ. 2) ახლანდელი პრაქტიკით ისე გამოდის, რომ ეპისკოპოსებს და მღვდლებს დასხდომის პრივილეგია ჰქონიათ, ხოლო მრევლი კი უბრალო მასა ყოფილა, რომელიც ფეხზე უნდა იდგეს. რა მოტივით ხდება ასეთი დისკრიმინაცია, გაუგებარია. ეს არის ორი ლოგიკური არგუმენტი. ნელ-ნელა დავწერ ისტორიულსაც: ცხორებაჲ ნეტარისა მამისა ჩუენისა იოვანესი და ეფთჳმესი და ვითარცა იყო ნეტარი მამაჲ ჩუენი ეფთჳმე სავსე ზეგარდამოჲთა მადლითა, ეგრეთვე საღმრთონი წესნი და განგებანი დაესხნეს მონასტერსა თჳსსა... ჭაბუკთადა გაეწესა საშოვალ ეკლესიასა დგომაჲ და ორკეცად და სამკეცად დგიან ჴელ-მოჭდობით და მოწიწებით. და სკამები საშოვალ დადგიან და ოდეს ჯერ-არნ ეგრეთ-ვე ორკეცად და სამკეცად დასხდიან. ე.ი. ივერონშო სკამებიც ჰქონიათ ეკლესიაში და როდესაც განწესებული იყო, სხდებოდნენ კიდეც. შიომღვიმის მონასტრის ტიპიკონი დიდი მწუხრის დასაწყისი: ხოლო კანდელაკმან აღიღოს სანთელი მცირითა სასანთლითა და ჴმა-ყოს: აღემართენით. აქედან გამომდინარეობს, რომ მწუხრის დაწყების წინ მონაზვნები ისხდნენ (სხვაგვარად მიმართვა აღემართენით უაზროა) და რომ თითოეულს საკუთარი დასაჯდომი ჰქონია. აღდგომის მსახურების აღწერიდან: ხოლო შემდგომად დასრულებისა ამბორისყოფისა, წარიკითხავს საკითხავსა ოქროპირისასა წინამძღუარი, რომლისა თავი არს ესე: ვინცა ვინ კეთილადმსახურნი... ხოლო არა დავსხდებით ამისსა კითხვასა შინა. ე.ი. სხვა საკითხავებზე სხდებოდნენ და შესაბამისად საკუთარი სკამებიც ჰქონდა ყველას. ამ ერთზე არ სხდებოდნენ. ხოლო წმიდათა დიდთა მარხვათა აჩენს წინამძღუარი ეკლესიასა შინა მაღჳძებელსა, რომელიცა თითოეულსა წიგნის კითხვასა ზედა, შემდგომად მცირედ წარკითხვისა აღდგების თჳსისა ადგილისაგან და ჰყოფს სამსა თაყუანისცემასა საშუალ ეკლესიისა, და მოჰვლის ძმათა მყუდროებით. და რომელიცა პოოს მძინარედ, მოზიდავს მას ნელიად მცირედ. ხოლო იგი აღდგების და მოვალს საშუალ ეკლესიისა, ჰყოფს მუჴლთმოდრეკასა გ, და ორთავე სამჴროთა მიმართ თითოსა, და კუალად წარვალს და დაჯდების ადგილსა თჳსსა. ე.ი. დიდ მარხვაში წინამძღვარი ერთ-ერთ მონაზონს განაწესებს მაღვიძებლად. ყოველი საკითხავის დაწყებიდან მცირე ხნის გასვლის შემდეგ ეს მონაზონი დგება (ე.ი. ადგილი ჰქონია დასაჯდომად და იჯდა) და ეკლესიას მოივლის იმის სანახავად, ვინმეს ხომ არ ძინავს. თუ ვინმეს მძინარეს იპოვის, გააღვიძებს მას, ეს უკანასკნელი დგება (ე.ი. ადგილი ჰქონია დასაჯდომად და იჯდა), ეკლესიის შუაში სამ მეტანიას აკეთებს, ორივე კლიროსის მიმართ თითოს, მერე ბრუნდება და თავის ადგილზე ჯდება (ე.ი. აქედანაც ჩანს, რომ ყველა მონაზონს საკუთარი ადგილი ჰქონია დასაჯდომად). კონდაკი, 1710 წ., ვახტანგ მეექვსის სტამბა დიდი მწუხრის აღწერიდან: რაჟამს ჯერ-იყოს ლოცვა დიდისა მწუხრისა, მოვალს მღდელი და დიაკონი და ჰყოფენ მეტანიასა წინაშე ხატსა მეუფისა ქრისტესსა გ. ყოველნი მუნ მყოფნი ძმანი იყვნენ მსხდომარენი... და ჴმაჲ-ჰყოფს ევტაქსია წინაშე წმიდისა კარისა მასვე კელევსატესა. მაშინ ყოველნი ძმანი აღდგებიან... ე.ი. აქედანაც ჩანს, რომ მწუხრის დაწყების წინ ყველა მონაზონი იჯდა და ყველას საკუთარი სკამი ჰქონია. ახლა რაში უნდა ჭირდებოდეს კაცს სკამი ეკლესიაში, თუ ლოცვისას არ უნდა ჯდებოდეს? სადღესასწაულო, მოსკოვი, 1865 შობის განგება, გვ. ფოზ, მწუხრზე საწინასწარმეტყველოდან საკითხავების დასრულების შემდეგ ასეთი მითითებაა: ესრეთ ჰჴმობს მკითხუელი ჴმასა ზედა ვ, ჩუენ აღუსდგებით და იგი იტყჳს ტროპარსა ამას... რატომ წერია ჩვენ ავდგებით ფეხზეო? იმიტომ რომ საწინასწარმეტყველოზე ყველა იჯდა. ასეთი ბევრი სხვა მაგალითის მოყვანა შეიძლება. უნდა თუ არა ვინმეს, ჩვენთან სკამები რეალობა იყო ეკლესიებში, დაჯდომაც რეალობა იყო და არც ახლა ამოუშლია ვინმეს წიგნებიდან მათი ხსენება. ლინკი რომ დავდო არ წაიკიტხავთ ვიცი, ამიტომ ეს მაინც წაიკითხეთ რა! -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2845
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ეს ხომ დოგმაა მართმადიდებლებისთვის , როგორც აქსიომა არ უნდა მივიღოთ? ის რაც დოგმაა - გეთანხმებით და თქვენ რა იგულისხმეთ? იქნებ დაგეკონკრეტებინათ -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
argani |
![]()
პოსტი
#2846
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ზუსტად ვერ მივხვდი შეურაცმყოფელი რა არის. მონასტერში თავისი ნებით წასულ ღვისნიერზე ის რომ თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. დალოცვილი სვიმეონ მესვეტე დაღლილობაზე არ ფიქრობდა როცა ასვეტდა და რატომღაც მგონია რომ განმონასტრებულები ასევე ნაკლებად იმიზეზებენ ჩამოჯდომას დაღლილობის გამო . |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2847
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა მონასტერში თავისი ნებით წასულ ღვისნიერზე ის რომ თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. დალოცვილი სვიმეონ მესვეტე დაღლილობაზე არ ფიქრობდა როცა ასვეტდა და რატომღაც მგონია რომ განმონასტრებულები ასევე ნაკლებად იმიზეზებენ ჩამოჯდომას დაღლილობის გამო . მესვეტეს გვიდარებ ადამიანო>? ესხომ ღავწლია, ჩვენ ბუნებრივ მდგოამრეობაზე გეუბნებით, ანუ ვამბობთ, რომ ცოდვა არ არის დაჯდომა ტქო. წაიკიხე რა დავწერე, ჩემი დაწერილი არ არის, მაგრამ საინტერესო პოსტია. იქაც ძველ ქრისტიანებზე ,. მოანსტერზე და მათ ჩვეულებაზეა საუბარი. ციტატა თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. ყვლე ახორცილეი იღლება, მიუხედავად იმისა უღირთ მათ სხეული თუ არა. თუა რ დაისცვენებენ, ანუ არც მსახურების თავი ექნებათ. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2848
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ლინკი რომ დავდო არ წაიკიტხავთ ვიცი, ამიტომ ეს მაინც წაიკითხეთ რა! აბა მე რას მარგებს მაგის წაკითხვა როცა აქ მამაოს მიერ მითითებაზე იყო ლაპარაკი. მე მორჩილად ვსდევ მითითებას და გუმანს, ხოლო მაგ თემაზე ხელდასმილებს უნდა მიმართო. რას ამბობენ ისინი? |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2849
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა აბა მე რას მარგებს მაგის წაკითხვა როცა აქ მამაოს მიერ მითითებაზე იყო ლაპარაკი. მე მორჩილად ვსდევ მითითებას და გუმანს, ხოლო მაგ თემაზე ხელდასმილებს უნდა მიმართო. რას ამბობენ ისინი? შვილო, შიო მღვიმის ტიპიკონი დავდე მეტი რა გინდა? ასე ცხოვრობდნენ ბერები , ასე მსახურებდნენ ტქო, შენ კიდევ საოცრებებ მპასუხობ. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2850
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა ასე ცხოვრობდნენ ბერები ხოლო მამაომ არდაჯდომის მითითება მრევლს მისცა. |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2851
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
argani
ციტატა ხოლო მამაომ არდაჯდომის მითითება მრევლს მისცა. თქვენ თუ განსაკუთრებული კურთხევა გაქვთ, მაშინ შეეცადეთ მისი შესრულება. მაგრამ თქვენი კურთხევა ეკლესიის წეს ვერ შეცვლის. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2852
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მაგრამ თქვენი კურთხევა ეკლესიის წეს ვერ შეცვლის. კაკაც დაიმსახურეეეე ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
მხევალი ნინო |
![]()
პოსტი
#2853
|
![]() ზღაპრის ბოლო კეთილია.. ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 25,889 რეგისტრ.: 19-December 06 წევრი № 715 ![]() |
კანუდოსელი
ციტატა კაკაც დაიმსახურეეეე ნუ დამცინით ტუ შეიძლებოდეს, ლამის გავგიჟდე ![]() ბვერ მივხვდი არქანს რა უნდა. -------------------- ჩვენ ვინც ქრისტიანობა დაგვაბრალა ....
დიდება შენდა, რომელმან მოგვფინე ნათელი -Поверь мне Карлсон, Не в пирогах счастье. -Да ты что, с ума сошёл?! А в чем же ещё? © |
argani |
![]()
პოსტი
#2854
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
მხევალი ნინო
ციტატა თქვენ თუ განსაკუთრებული კურთხევა გაქვთ, მაშინ შეეცადეთ მისი შესრულება. მაგრამ თქვენი კურთხევა ეკლესიის წეს ვერ შეცვლის. განსაკუთრებულებას რომ არ ვითხოვ იმიტომაც ვამბობ რომ მამაოს მითითიების თანახმად, ჯდომა დაუშვებელია. ხოლო ის რაც მონასტერში ხდება მრევლთან რა კავშირშია? სწორედაც რომ ეკლესიის წესია მრევლის სკამებზე არდასმა. |
orthodox-georgia |
![]()
პოსტი
#2855
|
![]() ---- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,373 რეგისტრ.: 13-May 08 მდებარ.: იქ წევრი № 4,815 ![]() |
მხევალი ნინო მონასტერში თავისი ნებით წასულ ღვისნიერზე ის რომ თქვა დამღლელია მათთივის მსახურება და ჩამოჯდომას ამიტომ ენებათო, იმას უდრის უარყო ამ ხალხს საკუთარი სხეული რომ არად უღირს. დალოცვილი სვიმეონ მესვეტე დაღლილობაზე არ ფიქრობდა როცა ასვეტდა და რატომღაც მგონია რომ განმონასტრებულები ასევე ნაკლებად იმიზეზებენ ჩამოჯდომას დაღლილობის გამო . მესვეტე და ჩვეულებრივი ბერი ერთმანეთისგან რომ განსხვავდება ეს ახალია შენთვის? -------------------- ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)
ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან. ღმერთს ებარებოდეთ! პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia 20.01.2012 |
argani |
![]()
პოსტი
#2856
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 333 რეგისტრ.: 15-January 07 წევრი № 859 ![]() |
orthodox-georgia
ციტატა მესვეტე და ჩვეულებრივი ბერი ერთმანეთისგან რომ განსხვავდება ეს ახალია შენთვის? არა და არც ისაა ახალი რომ მესვეტეს ელტვის ყოველი მის გზას შემდგარი მორწმუნე. ამ გზას კი სავარძელში მოკალათებული ვერ მიაღწევ. |
orthodox-georgia |
![]() ![]()
პოსტი
#2857
|
![]() ---- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,373 რეგისტრ.: 13-May 08 მდებარ.: იქ წევრი № 4,815 ![]() |
orthodox-georgia არა და არც ისაა ახალი რომ მესვეტეს ელტვის ყოველი მის გზას შემდგარი მორწმუნე. ამ გზას კი სავარძელში მოკალათებული ვერ მიაღწევ. თუ წინა გვერდებს გადაავლებ თვალს, შეამჩნევ, რომ რამოდენიმე გვერდი სწორედ მაგას ვყვირივარ, რომ ეკლესიაში ფეხზე უნდა ვიდგეთ, ტუმცა ჯდომაც არაა აკრძალული. ფეხზე იდგები, თუ დაჯდები, ეგ ჩემი აზრით გამოხატავს ჩვენს დამოკიდებულებას ღვთისადმი (ბუნებრივია სნეულებს და უძლურებს არ ვგულისხმობ). თუმცა იმის თქმა რომ დაჯდომა ცოდვაა, არა მგონია სწორი იყოს -------------------- ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)
ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან. ღმერთს ებარებოდეთ! პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia 20.01.2012 |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#2858
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
მხევალი ნინო განსაკუთრებულებას რომ არ ვითხოვ იმიტომაც ვამბობ რომ მამაოს მითითიების თანახმად, ჯდომა დაუშვებელია. ხოლო ის რაც მონასტერში ხდება მრევლთან რა კავშირშია? სწორედაც რომ ეკლესიის წესია მრევლის სკამებზე არდასმა. მამაოს მითითება თუ ზოგადად მთელს მრევლს ეხება უპირობოდ, მაშინ თქვენი მოძღვარი უბრალოდ ცდება ... ეს ტრაგედია არაა ორი მიზეზის გამო 1. საქართველოში სკამები დღეს ვერ დაიდგმება, რადგან ხალხია ძალიან ბევრი და ტაძრები საკმაოდ ცოტა 2. ადამიანი უცდომელი არაა, უცდომელი მხოლოდ ღმერთია orthodox-georgia ციტატა თუმცა იმის თქმა რომ დაჯდომა ცოდვაა, არა მგონია სწორი იყოს აგაშენა ღმერთმა -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
orthodox-georgia |
![]()
პოსტი
#2859
|
![]() ---- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,373 რეგისტრ.: 13-May 08 მდებარ.: იქ წევრი № 4,815 ![]() |
-------------------- ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)
ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან. ღმერთს ებარებოდეთ! პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia 20.01.2012 |
xatia19 |
![]()
პოსტი
#2860
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 23-May 08 მდებარ.: saberdzneti წევრი № 4,891 ![]() |
რა დაგემართათ ხალხნო? ძალიან გასაგებადაა დღეს ლიტურგია, რა გადათარგმნა და გათანამედროვება მოინდომეთ? ადამიანი როცა ახალი მისულია ეკლესიაში შეიძლება მართლა გაუჭირდეს სიტყვების გაგება, მაგრამ როცა ის უკვე მრევლი ხდება ყველაფერს იგებს..... კიდევ რა სკამებზე ვლაპარაკობთ? რა სკამები, რის სკამები, უფალმა ჩვენთვის ამხელა შეურაცხყოფა, ამხელა ტკივილი და ბოლოს სიკვდილიც კი დაითმინა და ჩვენ კიდევ 2 საათი ფეხზე დგომა ვეღარ აგვიტანია, სირცხვილია უბრალოდ რა... სხვა ქვეყნებს ნუ შევედრებით რა ძალიან გთხოვთ, რომ იძახით საბერძნეთში და რუმინეთში თუა სკამები აქ რატო არ უნდა იყოსო, მაშინ ეგრე საბერძნეთში აღსარებებს საერთოდ არ აბარებენ და ისე ეზიარებიან, იქნებ ცოტა ხანში ეგეც მოინდომოთ? კარგით რა... ისე ვინც მოხუცია და არ შეუძლია ფეხზე დიდხანს დგომა იმათთვის კი არის სკამები საქართველოში.....
-------------------- ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ ყოველივე სასარგებლო როდია, ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ მე არაფერს დავემონები. პავლე მოციქული [1 კორინთელთა]
"ვითარცა სახედ სურინ ირემსა წყაროთა მიმართ წყალთასა, ეგრე სურის სულსა ჩემსა შენდამი ღმერთო!" (ფს 41) |
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 16th June 2025 - 05:31 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი