IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

162 გვერდი V « < 149 150 151 152 > »   
Reply to this topicStart new topic
> მართლმადიდებლობა თუ ფსევდო მართლმადიდებლობა
daviti_23
პოსტი Jan 23 2009, 01:46 AM
პოსტი #2991


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



კანუდოსელი
ციტატა
თვით მოციქულებიც კი არ გამოირჩეოდნენ ჩაცმით სხვებისგან...

მაშინდელი თუნდაც წარმართული საზოგადოება მაგ საკითხში ბევრად აღემატებოდა დგევანდელს.ისევე როგორც "უღმერთო" კომუნისტების ხანაში.
და რა არის გასაკვირი ამაში თუ ეს საკითხი დაცული იყო რიღათი უნდა შეეცვალათ მოციქულებს,თუმცა არის კანონები სადაც იკრძალება აღრევა.


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 23 2009, 04:11 AM
პოსტი #2992


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
,თუმცა არის კანონები სადაც იკრძალება აღრევა

ჩამოაბულბულე smile.gif და გავარჩიოთ a075.gif


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
orthodox-georgia
პოსტი Jan 23 2009, 05:32 PM
პოსტი #2993


----
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 2,373
რეგისტრ.: 13-May 08
მდებარ.: იქ
წევრი № 4,815



ციტატა
ჩვენ გვყავს 6,166 დარეგისტრირებული მომხმარებელი

არიქა სამი ექვსიანი, დავიღუპეთ!














biggrin.gif


--------------------
ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)

ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან.

ღმერთს ებარებოდეთ!

პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia
20.01.2012
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 23 2009, 07:00 PM
პოსტი #2994


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
არიქა სამი ექვსიანი, დავიღუპეთ!

:D ჩაგეთვალა, მაგრამ ეს უკვე მთლად არაა სამი ექვსიანი :D აი 666 მომხმარებელი ვინაა ის მაინტერესებს :)

დავით 23,

უნდა აღვნიშნო,სთეივაითის არ იყოს, შენთან საუბარი, ამ ბოლო დროს, მართლაც სასიამოვნოდ და ზედმეტი დაძაბულობის, ლამის ხუმრობებითაც კი მიდიოდა,
მაგრამ "პოლემიკის" თემაში, ეჭვი დამებადა, რომ შენც იზიარებ სხილაძის სამარცხვინო პოზიციას, თუ ასეა მაშინ იმასთან ვინც პატრიარქს, წმიდა სინოდს და ჩემს
ეკლესიას უშვერი სიტყვებით იხსენიებს, მასთან შარვალზე და კაბაზე კამათი ზედმეტად მიმაჩნია და ვწყვეტ.
ხოლო თუ არაა ასე, მაშინ დიდი სიხარულით გავაგრძელებ, რადგან შენი აღებული კურსი იგივე სხილაძის და დიდგორის სქიზმატური ჯგუფის ფანატიზმისაგან დიდად
განსხვავდება, თუ რათქმაუნდა ასე ფიქრობ, და რაიმე ლავირირებულ პოლიტიკას არ ეწევი,

მოკლედ გავარკვიოთ ეს ყველაფერი და მერე გავაგრძელოთ საუბარი, თუ რათქმაუნდა ღირს;

იხარე;

კაიროსი!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Jan 23 2009, 08:25 PM
პოსტი #2995


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



ციტატა(KAIROS @ Jan 23 2009, 07:00 PM) *


დავით 23,

უნდა აღვნიშნო,სთეივაითის არ იყოს, შენთან საუბარი, ამ ბოლო დროს, მართლაც სასიამოვნოდ და ზედმეტი დაძაბულობის, ლამის ხუმრობებითაც კი მიდიოდა,
მაგრამ "პოლემიკის" თემაში, ეჭვი დამებადა, რომ შენც იზიარებ სხილაძის სამარცხვინო პოზიციას, თუ ასეა მაშინ იმასთან ვინც პატრიარქს, წმიდა სინოდს და ჩემს
ეკლესიას უშვერი სიტყვებით იხსენიებს, მასთან შარვალზე და კაბაზე კამათი ზედმეტად მიმაჩნია და ვწყვეტ.
ხოლო თუ არაა ასე, მაშინ დიდი სიხარულით გავაგრძელებ, რადგან შენი აღებული კურსი იგივე სხილაძის და დიდგორის სქიზმატური ჯგუფის ფანატიზმისაგან დიდად
განსხვავდება, თუ რათქმაუნდა ასე ფიქრობ, და რაიმე ლავირირებულ პოლიტიკას არ ეწევი,

მოკლედ გავარკვიოთ ეს ყველაფერი და მერე გავაგრძელოთ საუბარი, თუ რათქმაუნდა ღირს;

იხარე;

კაიროსი!


კაიროს ძაან აზვიადებ,მე საუბარი მსურს და კითხვები მაქვს და მე არაფერს არ ვამტკიცებ,დააკვირდი ჩემს პოსტებს ყოველთვის კიტხვის ფორმა აქვს სადაც არასდროს სრულდება აზრი,მამ გიორგზე ძალიან არასწორი წარმოდგენა გაქვს,პატრიარქი რომ ცუდად იყო კურთხევა გასცა მრევლში,რომ ყველას გადზლიერებულად ელოცათ მისთვის,მას არასდროს გაულანძღავს არავინ ამის ვერც ერთ მაგალიათს ვერ მოიყვან!დიდგორის არაა ერთი კაცის იქ თვამოყრილია ბევრი აზრები რომლებიდანაც ბევრი საერთოდ მიუღებელია ჩემთვის,მასე მე უამრავ საიტებზე შევდივარ და ბევრი აზრი მომცონს ბევრი არა,ხოლო ღმერთმა შეაჩვენოს ყველა ვინც საქართველოს ეკლესიას უშვერი სიტყვებით იხსენიებს,და ყველა ის ვინც მისი მტერია ცნობიერი თუ ქვეცნობიერი.არასდროს მამა გიორგისგან მასეთი რაღაც არ თქმულა და ვერ მოიყვან ერთფრზასაც კი ან სიტყვას რაც შეესაბამისებოდეს შენს ბრალდებას.კაიროს ასე რომ კაბები მე ეხლა რაგაც მოვიფიქრე მაგარი სერიოზული დიზაინები ალბად დავდებ სურათებს იმედია არ გამტკიცავთ tongue.gif


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
afxazi
პოსტი Jan 23 2009, 08:33 PM
პოსტი #2996


დავითი
***

ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე
პოსტები: 8,814
რეგისტრ.: 7-March 07
წევრი № 1,291



daviti_23
ციტატა
მამ გიორგზე ძალიან არასწორი წარმოდგენა გაქვს,პატრიარქი რომ ცუდად იყო კურთხევა გასცა მრევლში,რომ ყველას გადზლიერებულად ელოცათ მისთვის

აკი ეკუმენისტი პატრიარქიაო და მასზე ლოცვა არ შეიძლებაო biggrin.gif biggrin.gif არ მჯერა მე მაგის


--------------------
სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის

კლიმენტი ალექსანდრიელი


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Jan 23 2009, 08:39 PM
პოსტი #2997


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



afxazi
ციტატა
აკი ეკუმენისტი პატრიარქიაო და მასზე ლოცვა არ შეიძლებაო არ მჯერა მე მაგის

მე გეუბნევი ფაქტს გინდა დაიჯერე გინდა არა,ასე არ გჯერათ ბევრი რამის მიტომაა მერე რომ სჰემოგელახებათ ხოლმე ვიღაც.


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 23 2009, 09:20 PM
პოსტი #2998


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
ამ გიორგზე ძალიან არასწორი წარმოდგენა გაქვს,პატრიარქი რომ ცუდად იყო კურთხევა გასცა მრევლში,რომ ყველას გადზლიერებულად ელოცათ მისთვის,მას არასდროს გაულანძღავს არავინ ამის ვერც ერთ მაგალიათს ვერ მოიყვან!დ

ვაა, ხო? :D სულ მზე და მთვარე ამოდის ხომ პატრიარქზე არა? :) კაცო, რეებს წერ არ უკვირდები, მოიცა ახლავე :)
"ილია II ხშირად ტელევიზიით ახალ წელს ულოცავს საქართველოს მოსახლეობას. მოლოცვა-დალოცვაში თითქოს ცუდი არაფერია, მაგრამ მღვდელ გიორგი სხილაძის ქადაგებებში იგი მხილებულია ხუთ ეკლესიოლოგიურ დარღვევაში"
დნება სიყვარულით :)
"uares gamovlinebas war- moadgens ,,patriarqistuli papizmi“, romlis Cvens eklesiaSi arsebobas am werilis dasawyisSi Seve- xeT,"
და სხვაგან სადაც ლანძღავს "საპატრიარქოს" , მე როცა ოჯახს ვაგინებ, ეს თავისთავად გულისხმობს მისი მამათმთავარის ლანძღვას, იქნებ ის ადგილები დაგანახო სადაც პატრიარქის შეცდომებზე საუბრობს და ამბობს,
saq. sapatriarqo awarmoebs sayovelTao ,,ma- sobriv“ naTlobebs, romlis drosac bevri zrda- sruli yovelgvari sinanulisa da aRsarebis, mo- samzadebeli ganswavlis, kaTakmevlad dadgenis gareSe ,,inaTleba“, romelTagan zogi jvars ixs- nis da agdebs, xolo didi nawili Seugnebeli ,,qristeanea“.
აქ ვინ იგულისხმება? მაინცდამაინც ილია შიოლაშვილი - ღუდუშაურს უნდა აგინოს პირდაპირ დიდგორელებივით? :)
კარგი რა, 1 იანვრის გამო პატრიარქის ხუთგზის ვითომ მამხილებელი სხილაძის დაცვა აქ უკვე უხერხულიც კია ...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Jan 23 2009, 09:31 PM
პოსტი #2999


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



KAIROS
კაიროს მეგობარო,დალოცვილო ადამიანო,სადაა აქ ლაძღვა ლანძღVა იცი რა არის ან გინება საერთოდ?ის რომ საეკლესიო კანონიკით და მიდგომით ასევე საეკლესიო ქმედებაა განხილული ეს ლაძღვაა,კათაკმევლებზე რომ საუბრობს,აღნიშნავს ფაქტს სადაც გულისტკივილის გამოთვამს მათ სულიერ ხსნასთან დაკავშირებით,ეს ლაძღვაა,კაი ეხლა თორე მეორედ ფეხს აღარ შემოვადგამ ას საიტზე სად იპოვე ლანძღვა და გინება,ეგ იცის კანდუსომ შეურაწყოფა,გულისტკივილი მხილება სათნოებააა ჩემო კარგო სათნოებააა.რაც ადამიანის სულის ხსნასთან პირდაპირ კავშირშია და სიყვარული უდევს ამას საფუძვლად ზუსტად.ხოლო ის რაც ვთქვი მის კურთხევაზე მართლაც მასე იყო,ადამიანო რატო არ გჯერა,არ იცნობ შენ ამ ადამიანს,არასდროს მამა გიორგის საქართველოს ეკლესიაზე სისულელეა სართოდ ამაზე საუბარიც კი!აქ შენი მოვანილი არგუმენტები მამა გიორგის ქებაა,წესივრად პატიოსნად განათლებული ადამიანისთვის და ღმერთმა გაგახაროს.


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ალექსანდრე
პოსტი Jan 23 2009, 09:33 PM
პოსტი #3000


Advanced Member
***

ჯგუფი: Moderator
პოსტები: 6,232
რეგისტრ.: 24-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 7



KAIROS
ციტატა
სულიდან უნდა დაიწყო ბოდიში და ზრუნვა ნიფხავ-პერანგიდან კი არა
იხარე;
კაიროსი

კაიროს ვენაცვალე, კაი ნათქვამია smile.gif


--------------------
ჩვენისა ცხორებისათვის ჯვარცმული იესუ, ჩვეულებისაებრ ტკბილად გეტყოდა, ნუ მტირ მე, დედაო საყვარელო, გარნა შენ გოდებით ხმობდი, მეცა შენთანა მოვკუდები, ძეო ჩემო საყვარელო.

ვითარცა ლეღვსა მას უნაყოფოსა, ნუ მომკვეთ მე მაცხოვარ ცოდვილსა ამას, არამედ მერმეცა მრვალ-ჟამ შენდობაი მომმადლე და მორწყე სული ჩემი, ცრემლითა სინანულისათა, რათა ნაყოფი მოგართვა შენ მოწყალებისა
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Jan 23 2009, 09:40 PM
პოსტი #3001


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



ციტატა
KAIROS

ციტატა
სულიდან უნდა დაიწყო ბოდიში და ზრუნვა ნიფხავ-პერანგიდან კი არა
იხარე;
კაიროსი

კაიროს ვენაცვალე, კაი ნათქვამია

უფალი ამბობს ამა ქვეყნისას გეუბნევიტ არ გესმიტო და ზეცის რომ გითხრათ რას გაიგებთო,ასე რომ ზოგს ნიფხავი და კაცობა უნდა ასწავლო სარწმუნოებაზე მერე უნდა ელაპარაკო


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 23 2009, 11:41 PM
პოსტი #3002


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



პოსტი ჩასწორებულია
მღვდელ გიორგი სხილაძესთან დიალოგი მიმდინარეობს "საეკლესიო სამართლის განყოფილებაში


http://church.ge/index.php?showtopic=5701&st=100


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
daviti_23
პოსტი Jan 24 2009, 12:25 AM
პოსტი #3003


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 284
რეგისტრ.: 22-October 07
წევრი № 3,021



KAIROS'
ახლა შედარებით მშვიდად საუბრობ,ანუ მივედით იქ რომ მამა გიოგის მიმართ ბრალდებები თიტქოს ვიღაცას ლანძღავს ან რაგაც მაგდაგვარი ცილისწამებები რომ აბსურდია.
ციტატა
1. სხილაძე განუდგა ჩვენს ეკლესიას,

იგივე გრძლდება ეკლესიას არ განდგომილა ვაა.
ციტატა
ჯერ თავი შეაფარა სერბებს და მერე იქიდან რ.ს.მ.ე-ს რატომ და როგორ ეს სხვა საქმეა და აქ არ გვინდა

რა არ გინდა მეგობარო,ნუ აპარებ ინტრიგნულ ქვეტექსტებს smile.gif

ციტატა
მაგრამ იგი აგრძელებს ჩვენი სინოდის, ჩვენი მღვდელთმთავრების და მისი მამამთავრის მხილებას

მორიგი ცილისწმება,სად ნახე სინოდზე მამაგიორგის ნათვამი,სამხილებელი კი ამხილა ჯერ კიდე მაშინ შენ და მე ტრუსიკიანები რომ დავრბოდით.
ციტატა
სადაც სიყვარული ნაკლებად ჩანს, რადგან აბრკოლებს ადამიანებს

მხილების Mტავრი მოტივი სიყვარულია,შენ ამით მოყვასის სულის გადარჩენას ცდილობ,ხოლო დაბრკოლებაზე პირიქით მგონია,მოქცეული ყავს უამრავი,ხოლო თუ ვინმემ მისის სიკეთე ცუდად გაიგო მასე უფალიც ჯვარს აცვეს,და ბევრი კიდე ისტორიას ახსოვს სიმართლისთვის რას უშვებოდნენ.ასე რომ დაბრკოლება არაფერ შუაშია.
ციტატა
რომ აბსურდია ყველა მისი საახალწლო ბრალდებები

კაიროს შენს მიერ მეცნიერულად ბუნოიბაზე დადბულ პოსტს თუ გულისხმობ მოითმინე ცოტა ხანი მოვიცლი მაგისთვის,მე ვერ ვნახე აქ სამაგისო კონტრარგუმენტი.
tongue.gif
ციტატა
თუკი ასე შეტკივა გული ჩვენს პატრიარქზე, მაშინ რატომ არ უცხადებს
პროტესტს დიდგორელ სქიზმატებს, რომელნიც პატრიარქს ყოვლადბილწად
და ყოველნაირად აგინებენ? რატომ არ გამოდის მათ წინააღდეგ? რატომ არის იქ გამოჭენებული მისი სტატიები? ბოლოსდაბოლოს ისინი ხომ სხილაძისათვისაც სქიზმატები არიან? რა გამოდის რ.ს.მ.ე. ბოსტონელ სქიზმატებთან ერთად "ამხელს" საქართველოს საპატრიარქოს"? ან გამოვა მათგან და დაგმობს მათ მიერ პატრიარქის პირად და უსირცხვილო გინებებს, ან მათთან ყოფნით თავადაც ირცხვენს სახელს
არავინ არავისტან სახელს არ ირცხვენს,უბრალოდ სწორად უნდა შეხედო მოვლენებს,რაც უთვამს თუ არ უთქვამს ყველაფერი ერთ ადამიანს არ უნდა დააბრალო.და დიდგორი კიდევ ერთხელ ვამბობ კარგად ცაუკვირდი რა საიტია .ეგ არის ქართული ტკივილი.და კარგსაც შვებიან რომ ყველას ერთად კრიბავენ,აი ამ აზრამდე მიმიყვანეთ ამ საიტის მესვურებმა,რომ ყველაფერ სიმართლეს უარყოფთ;განა დავიტ აღმაშენებლის საძმო თვითონ საქართველოს საპატრიარქოს წიაღში არაა,მასეთი მხილება მოენატრება დიდგორს მაგათ რომ ყავთ საპატრიარქო ნამხელი,
ციტატა
რაა კაცო ქება სხილაძესი? პატრიარქს და სინოდს რომ უქნევს ხელს, სამსაპატრიარქო გამოცვილი და სქიზმატებთან დამეგობრებული მღვდელი?

ქება არ ვიცი მე ,სიმართლეა ეს ბატონო და რაც გინდა დაარქვი,ხოლო ხელს არვინ არავის უქნევს,ყველას უყურებს სიმართლე თვალებში თოთო ბავშვივით,მართალია მას ცოტა ცაგრავენ მაგრამ მოვა ბავშვის პატრონი მალე ალბად.
ციტატა
დღეს სხილაძე აროშვილებთან ერთად გვევლინება საქართველოს ეკლესიის
და მისი მამათმთავრის მოწინააღმდეგედ, ჯერ გამოეყოს მათ და მერე გავაგრძელოთ "საახალწლო თეოლოგიაზე" საუბარი

სად ნახე მამა გიორგი აროშვილებთან ერთად,მასე შენც ხარ ბევრ ვინმესთან საერთო ინტერნეტ სივრცეში ერთად,დგაბრალო რაც იცი და რაც არა?


--------------------
ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Jan 24 2009, 06:48 AM
პოსტი #3004


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



სხილაძეზე მიახლოებით სამ ადგილას ვსაუბრობთ, ამიტომ პასუხან სხვაგან დაგიწერე, ეს არგუმენტი კი სასაცილოა smile.gif[ და ბოლოს , მე რომ აქ ვარ, აშკარად ჩანს ჩემი პოზიცია, და ეგ გასაღიმი არგუმენტი იყო smile.gif დაწეროს სხილაძემ პატრიარქი მადლმოსილია და მისი ეკლესია კანონიკურიო , ამხილოს სქიზმატი აროშვილები, მათ გვერდით სტატიების დადება სამარხვინოა მისთვის და მის რ.ს.მ.ე-თვის.
დიდგორის პოლიტიკური რაღაცეები სხვაა, ხოლო ეკლესიურად სქიზმატები არიან და არაფერი "კარგად ჩაკვირვება" არ უნდა ახლა,.........იხარე;
კაიროსი!
პ.ს.
დავით 23 ორ დღეში შემოგვიერთდება და გვიპასუხებს...
პ.ს.ს.
პოსტი ჩასწორებულია
მღვდელ გიორგი სხილაძესთან დიალოგი მიმდინარეობს "საეკლესიო სამართლის განყოფილებაში"


http://church.ge/index.php?showtopic=5701&st=100


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 21 2009, 04:42 AM
პოსტი #3005


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



გაეცანით რუსულ ფსევდომართლმადიდებლობას smile.gif არც ისე შორს ვართ, თუმცა ზოგ საკითხში ჩვენ ჩვენებურად ვუბერამთ biggrin.gif

Михаил Ситников

Церковные суеверия

Традиционная склонность в России к суевериям, получившим особенно широкое распространение в последние годы, - явление известное. Впрочем, известное, наверное, по причине богатства языческих традиций многочисленных этносов огромной страны, которые веками перемешивались, что не прекращается до сих пор. Все-таки Россия не маленькая Эстония или Норвегия, где все бытовые поверья вращаются вокруг одного локального эпического предания. Однако кроме суеверий вообще существует у нас и такое уникальное явление, как суеверия сугубо церковные - то есть входящие в качестве составляющего элемента в одну из самых распространенных религиозных традиций - российское православие. Именно на эту составляющую 'народной веры' и обратила недавно внимание РПЦ МП, что выразилось в специальной миссионерской конференции 'Церковные суеверия', которая состоялась в Санкт-Петербурге 18 мая 2006 года. Материалы конференции, к сожалению, пока не опубликованы, и случится это, вероятно, не скоро. Но вопрос настолько интересен и даже колоритен, что обойти его вниманием было бы несправедливо.
Ясно, что церковные суеверия отличаются от любых других их сугубо религиозной 'привязкой' и связаны с самыми распространенными в церкви обрядами - крещением, отпеванием, исповедью, елеопомазанием и т. д. Сюда же входят и 'особые' представления о том, как надо воспринимать богослужение, как следует вести себя в храме и после службы. Что требуется обязательно делать до нее и после. Как 'употреблять' огарки свечей, 'троицкие букеты', куличи, засохшие просфоры, записки о поминовении. Что 'полагается' делать с 'крестильной рубашкой', что можно, а что нельзя после причащения и др.
Исповедь, например, часто трактуется как явно магическое действо, к которому тщательно готовятся. А именно, составляются обширные 'списки грехов', после отпущения которых просят священника порвать бумагу, веря в то, что если именно он этого не сделает, то 'грехи не отпустятся'. После елеопомазания некоторые прихожане тщательно протирают лоб, чтобы спрятать затем ватку дома 'за икону', которая от этого обязана продержаться 'чудотворной' до следующего раза, когда будет засунута новая ватка, а старая сожжена. После отпевания все свечные огарки, которые не удается положить в гроб усопшего, надо обязательно закопать под деревом, чтобы 'покойник, не дай Бог, не вернулся'. К причастию часто подходят ради того, чтобы избавиться от недуга - в основном, желудочного свойства, 'малокровия' и т. д.
Приблизительно так же относятся и к Таинству Крещения, к которому 'прибегают от грыжи', 'от сглазу', перед дальней дорогой. Крестильную рубашку младенцев либо привязывают к ним, опять же, 'от сглазу', либо сжигают, чтобы хранить пепел на случай болезни. Кроме того, нередко совершенно серьезно обращаются в храмы 'за вторым крещением', чтобы получить 'тайное имя' или просто вылечиться от заболеваний. Некоторые верующие сообщают, что им уже удавалось креститься 2-3 раза, но приходят снова, потому что от болезни 'не помогло'.
Крестильные крестики с распятием настолько устойчиво воспринимаются ведущими 'к несчастью', что, как сообщил профессор Алексей Осипов, теперь в производстве это обстоятельство приходится учитывать и изготавливать только 'гладкие'.
Церковное венчание тоже облечено многими условностями, которых придерживаются почти все, в том числе и воцерковленные верующие из традиционно православных семей. Считается очень важным, кто именно из брачующихся первым ступит на полотенце, кто во время венчания 'увидит' (имеется в виду головокружение от непривычки долгого стояния и, как следствие, 'круги в глазах'). Падение кольца во время обручения, легкое недомогание, спотыкновение, выпадение из руки свечи, касание венцом головы - все это 'знаки', к которым верующие (и неверующие) относятся самым серьезным образом, что приводит иногда даже к прерыванию венчания.
Не менее распространены суеверные представления, связанные с отпеванием усопших. В частности, в последнее время в среде православных бытует убежденность, что отпевать покойников допустимо и вообще без участия священника. Надо просто получить в храме землю 'для отпевания', а все остальное 'можно сделать прямо дома', для чего приглашается несколько старушек, которые всю 'операцию' и произведут.
Но подобным все не ограничивается, потому что в разряд суеверий (суетности, бессмыслицы) нельзя не поместить и массу разного рода искаженных религиозных представлений, которых, вероятно, столько же, сколько самих 'суеверов'. Они поддаются определенной классификации и объединяются в своеобразные группы.
Например, широко распространенная убежденность в том, что Иисус Христос, Матерь Божия и Николай Мир Ликийских чудотворец - это и есть Троица - суеверное представление, единое для всех, и других вариантов пока не существует. Зато св. Власию в этом отношении 'повезло' гораздо больше - он и 'для богатства', и 'ему надо младенцев мужеского пола подносить', и, само собой, 'от облысения'. В специальное предназначение святых для всех случаев жизни верят почти все православные ‑ молятся таковым 'от головы', 'от бесноватости', 'для ученья', 'для родов'.
Священник Александр Дягилев, выступавший на конференции, отметил, что недавний 'крестильный бум', в результате которого и стали возможными грандиозные показатели статистики о распространении в стране православного вероисповедания, имеет и оборотную сторону. Приближенно, лишь каждого 50-го из крещеных в храме, можно считать условно воцерковленным. Причем невоцерковленностью в данном случае следует считать едва ли не абсолютное, то есть полное отсутствие каких-либо религиозных представлений и при этом, чаще всего, неверие вообще. Понятно, что иначе это не назовешь, потому что половина крестившихся 'твердо не верят' во Второе Пришествие и Воскресение, Благодать Божию, а то и в Господа вообще, тогда как остальные 'допускают' или 'сомневаются'. Зато почти все крестившиеся (и некрещеные) верят в существование рая и ада, телегонии, а также нечистой силы, не говоря уже об опасности сглаза и колдовства, действенности заговоров для детей, сделанных самими родителями по 'ведомым бумажкам'.
Широко распространена и пользуется большой популярностью практика обращения к так называемым 'старцам'. Откуда они берутся, определить трудно, но народная тропа в 'скиты' и просто монастыри, а то и на квартиры, несмотря на увещевания священнослужителей, не зарастает. Старцы, как правило, делятся на группы 'молитвенников' и 'прозорливых', первые из которых особенно многочисленны. О причине этого догадаться нетрудно: 'прозорливость' все же требует определенного таланта. Но главное, что 'старцев' усердно разыскивают и 'передают из рук в руки' сами православные, организовывая им широкую рекламу, обеспечивая клиентуру. На конференции отмечались даже случаи расклейки объявлений в некоторых отдаленных монастырях с указанием адресов, по которым надо обращаться, чтобы удостоиться аудиенции у какого-нибудь 'чудотворца'.
Нередко бывает, что эти 'старцы' отчитывают, 'изгоняют бесов', 'отмаливают порчу' и т. д. Особо популярны такие 'молитвенные услуги', как избавление от наркомании, алкоголизма и курения. Кроме того, на отчитку к 'чудотворцам' ездят не только откровенно страждущие, но и ничем не хворающие - на всякий случай. Интересно, что иногда между 'старцами' обнаруживается связь, и если у одного что-то не получается, то он рекомендует своего более опытного коллегу.
Обсуждалась на конференции проблема 'прикладного' изготовления и использования икон. Немалой популярностью, например, пользуются иконы таких 'святых', как Гришка Распутин, Иоанн Грозный, разного рода неопознанных 'старцев' и 'прозорливцев'. Впрочем, это явление известно давно, и самостийной 'канонизации' уже подвергались разные деятели, вплоть до вождя мирового пролетариата. Однако в последнее время появились и столь неожиданные 'святые', как ...Игорь Тальков, Влад Листьев, Дмитрий Холодов и другие.
Вопрос о том, что же делать со всеми этими 'чудесами', по сути, повис в воздухе. Для борьбы с мракобесной литературой было предложено ввести 'церковную цензуру', но кто будет цензурировать - окончательно так и не было решено[u]. Тем не менее, после основной части и нескольких круглых столов по специальным вопросам, как и полагается, был зачитан и одобрен итоговый документ.

Документ
миссионерской конференции 'Церковные суеверия'
Санкт-Петербург, 18 мая 2006 г.

Мы, собравшиеся на миссионерскую конференцию клирики и миряне Санкт-Петербургской епархии, заслушав и обсудив ряд докладов, касающихся суеверий в среде православных верующих, пришли к следующим выводам:

1. Суеверия, как правило, основаны на ложных представлениях о Боге и Святой Церкви, на искаженном понимании православного богословия и церковных канонов, на языческих предрассудках, обрядоверии и ложном мистицизме.
2. Проблема околоцерковных суеверий напрямую связана с низкой церковной культурой нашего общества, с отсутствием подлинной веры и подлинных знаний, на место которых внедряются оккультные суррогаты 'массовой культуры' или псевдоправославные вымыслы.
3. В связи с этими причинами, получают распространение в церковной среде такие явления, как младостарчество, нагнетание апокалиптических настроений, распространение расколоучительной литературы, самочинные крестные ходы, 'канонизации' и 'прославления' сомнительных исторических персонажей, тиражирование новонаписанных неканонических икон, акафистов и т.п.
4. Многие из вышеперечисленных явлений пропагандируются через нецерковные СМИ и на православных выставках-ярмарках, ежегодно проводимых в Санкт-Петербурге.

В связи с вышеизложенным, мы предлагаем:

1. Клирикам и мирянам настоятельно напоминать всеми возможными способами о необходимости воцерковления, церковного образования и самообразования всех крещенных в православие жителей Санкт-Петербургской епархии.
2. Рекомендовать отцам настоятелям учреждать в храмах консультационные пункты в воскресные и праздничные дни для первичных катехизических бесед с невоцерковленными людьми и для профилактики суеверий в церковной среде. Назначать для этих целей консультантов из числа благочестивых, воцерковленных и образованных прихожан.
3. Во исполнение решений Архиерейского собора 2000 года, просить священноначалие применять меры церковного прещения к издателям и распространителям расколоучительной литературы, самочинных икон, акафистов, молитв, искушающих невоцерковленных мирян.
4. Просить Его Высокопреосвященство, Высокопреосвященнейшего Владимира, митрополита Санкт-Петербургского и Ладожского назначать 'Выставочные комитеты' с определенными полномочиями из числа клириков и представителей православной общественности для наблюдения за работой православных выставок-ярмарок, проводимых в городе, как это предлагал Святейший Патриарх Алексий II.
5. Просить Его Высокопреосвященство, Высокопреосвященнейшего Владимира, митрополита Санкт-Петербургского и Ладожского рассмотреть вопрос о введении на епархиальном уровне института духовной цензуры. Таким образом, ни одна книга, напечатанная без благословения правящего архиерея, не может считаться церковной, ни одна самочинно появляющаяся икона не может предлагаться для общецерковного прославления и поклонения. Просить также Владыку митрополита об издании соответствующего циркуляра, обязывающего настоятелей храмов не принимать в церковные лавки литературу без благословения священноначалия и вести разъяснительную работу среди прихожан.
6. Издавать ежегодный индекс литературы, рекомендуемой для катехизации и духовного самообразования.

Принято единогласно всеми участниками конференции.

Санкт-Петербург, Свято-Троицкая Александро-Невская Лавра
18.05.2006


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
betaneli luka
პოსტი Feb 21 2009, 11:00 AM
პოსტი #3006


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 95
რეგისტრ.: 3-March 07
წევრი № 1,243



პოსტის სახელწოდებაა''მართლმადიდებლობა,თუ ფსევდო მართლმადიდებლობა.''
''მართლმადიდებლობა არ შეიძლება იყოს მოსახერხებელი,კომფორტული...თუ,რა თქმა უნდა,ეს მოცემული მართლმადიდებლობა,არ არის ყალბი.''
ხუცეს-მონოზონი მამა სეარაფიმე როუზ-პლატინელი.
რას იტყვით ამის შესახებ?რა აზრის ხართ?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ქავთარაძე
პოსტი Feb 21 2009, 11:22 AM
პოსტი #3007


დაურეგისტრირებელი









betaneli luka
და რა შუაშია ?
Go to the top of the page
+Quote Post
betaneli luka
პოსტი Feb 21 2009, 11:37 AM
პოსტი #3008


Newbie
*

ჯგუფი: Members
პოსტები: 95
რეგისტრ.: 3-March 07
წევრი № 1,243



და კიდევ:''რამეთუ ესე არს მცნებაი ჩემი,რამეთუ იყუარებოდით ურთიერთას,ვითარცა მე შეგიყუარენ თქვენ...''(იოანე,15:12)მაცხოვარი გვასწავლის,რომ ვყვარობდეთ ურთიერთას-ამითი გიცნან თქვენ,რომ ჩემი მოწაფენი ხართო,თუ გეყვარებათ ერთმანეთიო.მართლად მადიდებლობა ღვთისა(მართლმადიდებლობა შემოკლებით)ჩვენი ეკლესიის მოძღვრებით არის სწორედაც ამ სიყვარულის დაცვა,გაღმავება და გამრავლება.რას ფიქრობთ ამის შესახებ?
პ.ს.ფანატიკოსობა მოდის ბერძნული სიტყვიდან fanato,რაც სიკვდილს ნიშნავს,ანუ ფანატიკოსი არის ადამიანი(ბერძნების აზრით),რომელიც ცხოვრობს,მაგრამ ღვთისა და მოყვასის მიმართ სიყვარული კი არ გააჩნია.ამიტომ მას მხოლოდ ეჩვენება,რომ ცხოვრობს მართლმადიდებლურად,სინამდვილ
ში კი-მკვდარია.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 21 2009, 12:14 PM
პოსტი #3009


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
პოსტის

no.gif თემის smile.gif
რისი თქმა გინდა იქნებ გვითხრა გასაგებად? არ ეთანხმები რაიმეს? აბა დაწერე რას და რატომ?
ან ეს სად წაიკითხე?
ციტატა
ფანატიკოსობა მოდის ბერძნული სიტყვიდან fanato

? ohmy.gif ბერძნული თუ არ იცი ძამიკო, რატომ იბრალებ? ბერძნულად ფანატო კი არა თანატოს ნიშნავს სიკვდილს, და ეგ საერთოდ არაფერ შუაშია ამ ტერმინთან.
ფანატიზმი მოდის ლათინური სიტყვიდან fanaticum რაც ნიშნავს ღმერთით შთაგონებული, საღვთო, წარმოდგება "fanum" ტაძარი, უახლოვდება "fas "
საღვთო კანონი.
აი როგორია ამ ტერმინის განმარტება ბერძნულად:
Φανατισμός
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
Ο Φανατισμός που ως όρος προέρχεται εκ της λατινικής λέξης "fanum" (=ιερόν), σημαίνει την μετ' εγωισμού και εμπάθειας προσήλωση σε κάποιες αντιλήψεις, ανεξάρτητα της ορθότητας ή όχι αυτών.
Στην αρχαία Ρώμη, fanotici (=θρησκόληπτοι, θρησκομανείς, μανιώδεις) καλούνταν οι προσερχόμενοι στο βωμό της θεάς του πολέμου Μπελλόνα και που παρέμεναν καταλαμβανόμενοι από ένθεη μανία και προέβαιναν σε διάφορες φρικαλεότητες μπροστά στους προσερχόμενους θεατές, διατρυπώντας τα μέλη του σώματός τους με ξίφη ή αποσπώντας τεμάχια των σαρκών τους προς τιμή της θεάς, χωρίς να λείπουν βέβαια και οι μεταξύ τους απατεώνες, παραλλαγές των οποίων συμβαίνουν σήμερα σε χώρες της νότιας Ασίας. Βαθμηδόν όμως η λέξη προσέλαβε σημασία, δια της χρησιμοποίησης της θρησκείας, προς ικανοποίηση κατά των αλλόπιστων ή αντιπάλων υπέρμετρη εκδικητικότητα, ο δε θρησκευτικός αυτός φανατισμός έγινε αιτία πολλών κακουργημάτων, όπως ανθρωποθυσίες, όργια εθνικών θρησκευμάτων στους ιερούς χώρους αυτών, άπειροι αφορισμοί, καταδιώξεις αιρετικών, η ίδια η "Ιερά Εξέταση" ως και θρησκευτικοί πόλεμοι και επαναστάσεις.
გასაგები რომ იყოს გთავაზობ რუსულ თარგმანს:
Фанатизм
Материал из Википедии, свободной энциклопедии
Фанатизм, как этот термин происходит от латинского слова "fanum" (= священные) означает вывоз эгоизма и эмпатии соблюдение некоторых представлений, независимо от правильности или иного из них.
В древнем Риме, fanotici (= thriskoliptoi, religionist, алчный) proserchomenoi (proserchomai (pros-er'-khom-ahee) approach, come to ) призвал алтарь богини войны и Белла были оккупированы Германией и встроенных в различные злодеяния перед зрителями proserchomenous, diatrypontas членами их органов с мечами или отделения кусочки мяса в честь богини, пропавших без курса и своих жуликов, колебания, которые происходят сегодня в странах Южной Азии. Но постепенно слово нанял значение, за счет использования религии в соответствии с требованиями в отношении соперников allopiston или чрезмерного мстительность, и религиозный фанатизм был причиной многих преступлений, таких, как человека, национальных религий вникать в эти священные места, неопытные отлучение, преследования еретических, себя "инквизиция", и религиозных войн и революций.


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი Feb 21 2009, 12:29 PM
პოსტი #3010


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ამ თემასთან დაკავშირებით საინტერესო რამ წერია აქ და ნახეთ:

ციტატა

Николай Бердяев

О ФАНАТИЗМЕ, ОРТОДОКСИИ И ИСТИНЕ

http://church.ge/index.php?s=&showtopic=59...ndpost&p=467854


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

162 გვერდი V « < 149 150 151 152 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 3 მომხმარებელი (მათ შორის 3 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 27th September 2025 - 04:50 AM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი