![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#3001
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
ციტატა KAIROS ციტატა სულიდან უნდა დაიწყო ბოდიში და ზრუნვა ნიფხავ-პერანგიდან კი არა იხარე; კაიროსი კაიროს ვენაცვალე, კაი ნათქვამია უფალი ამბობს ამა ქვეყნისას გეუბნევიტ არ გესმიტო და ზეცის რომ გითხრათ რას გაიგებთო,ასე რომ ზოგს ნიფხავი და კაცობა უნდა ასწავლო სარწმუნოებაზე მერე უნდა ელაპარაკო -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3002
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
პოსტი ჩასწორებულია
მღვდელ გიორგი სხილაძესთან დიალოგი მიმდინარეობს "საეკლესიო სამართლის განყოფილებაში http://church.ge/index.php?showtopic=5701&st=100 -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#3003
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
KAIROS'
ახლა შედარებით მშვიდად საუბრობ,ანუ მივედით იქ რომ მამა გიოგის მიმართ ბრალდებები თიტქოს ვიღაცას ლანძღავს ან რაგაც მაგდაგვარი ცილისწამებები რომ აბსურდია. ციტატა 1. სხილაძე განუდგა ჩვენს ეკლესიას, იგივე გრძლდება ეკლესიას არ განდგომილა ვაა. ციტატა ჯერ თავი შეაფარა სერბებს და მერე იქიდან რ.ს.მ.ე-ს რატომ და როგორ ეს სხვა საქმეა და აქ არ გვინდა რა არ გინდა მეგობარო,ნუ აპარებ ინტრიგნულ ქვეტექსტებს ![]() ციტატა მაგრამ იგი აგრძელებს ჩვენი სინოდის, ჩვენი მღვდელთმთავრების და მისი მამამთავრის მხილებას მორიგი ცილისწმება,სად ნახე სინოდზე მამაგიორგის ნათვამი,სამხილებელი კი ამხილა ჯერ კიდე მაშინ შენ და მე ტრუსიკიანები რომ დავრბოდით. ციტატა სადაც სიყვარული ნაკლებად ჩანს, რადგან აბრკოლებს ადამიანებს მხილების Mტავრი მოტივი სიყვარულია,შენ ამით მოყვასის სულის გადარჩენას ცდილობ,ხოლო დაბრკოლებაზე პირიქით მგონია,მოქცეული ყავს უამრავი,ხოლო თუ ვინმემ მისის სიკეთე ცუდად გაიგო მასე უფალიც ჯვარს აცვეს,და ბევრი კიდე ისტორიას ახსოვს სიმართლისთვის რას უშვებოდნენ.ასე რომ დაბრკოლება არაფერ შუაშია. ციტატა რომ აბსურდია ყველა მისი საახალწლო ბრალდებები კაიროს შენს მიერ მეცნიერულად ბუნოიბაზე დადბულ პოსტს თუ გულისხმობ მოითმინე ცოტა ხანი მოვიცლი მაგისთვის,მე ვერ ვნახე აქ სამაგისო კონტრარგუმენტი. ![]() ციტატა თუკი ასე შეტკივა გული ჩვენს პატრიარქზე, მაშინ რატომ არ უცხადებს არავინ არავისტან სახელს არ ირცხვენს,უბრალოდ სწორად უნდა შეხედო მოვლენებს,რაც უთვამს თუ არ უთქვამს ყველაფერი ერთ ადამიანს არ უნდა დააბრალო.და დიდგორი კიდევ ერთხელ ვამბობ კარგად ცაუკვირდი რა საიტია .ეგ არის ქართული ტკივილი.და კარგსაც შვებიან რომ ყველას ერთად კრიბავენ,აი ამ აზრამდე მიმიყვანეთ ამ საიტის მესვურებმა,რომ ყველაფერ სიმართლეს უარყოფთ;განა დავიტ აღმაშენებლის საძმო თვითონ საქართველოს საპატრიარქოს წიაღში არაა,მასეთი მხილება მოენატრება დიდგორს მაგათ რომ ყავთ საპატრიარქო ნამხელი,პროტესტს დიდგორელ სქიზმატებს, რომელნიც პატრიარქს ყოვლადბილწად და ყოველნაირად აგინებენ? რატომ არ გამოდის მათ წინააღდეგ? რატომ არის იქ გამოჭენებული მისი სტატიები? ბოლოსდაბოლოს ისინი ხომ სხილაძისათვისაც სქიზმატები არიან? რა გამოდის რ.ს.მ.ე. ბოსტონელ სქიზმატებთან ერთად "ამხელს" საქართველოს საპატრიარქოს"? ან გამოვა მათგან და დაგმობს მათ მიერ პატრიარქის პირად და უსირცხვილო გინებებს, ან მათთან ყოფნით თავადაც ირცხვენს სახელს ციტატა რაა კაცო ქება სხილაძესი? პატრიარქს და სინოდს რომ უქნევს ხელს, სამსაპატრიარქო გამოცვილი და სქიზმატებთან დამეგობრებული მღვდელი? ქება არ ვიცი მე ,სიმართლეა ეს ბატონო და რაც გინდა დაარქვი,ხოლო ხელს არვინ არავის უქნევს,ყველას უყურებს სიმართლე თვალებში თოთო ბავშვივით,მართალია მას ცოტა ცაგრავენ მაგრამ მოვა ბავშვის პატრონი მალე ალბად. ციტატა დღეს სხილაძე აროშვილებთან ერთად გვევლინება საქართველოს ეკლესიის და მისი მამათმთავრის მოწინააღმდეგედ, ჯერ გამოეყოს მათ და მერე გავაგრძელოთ "საახალწლო თეოლოგიაზე" საუბარი სად ნახე მამა გიორგი აროშვილებთან ერთად,მასე შენც ხარ ბევრ ვინმესთან საერთო ინტერნეტ სივრცეში ერთად,დგაბრალო რაც იცი და რაც არა? -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3004
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
სხილაძეზე მიახლოებით სამ ადგილას ვსაუბრობთ, ამიტომ პასუხან სხვაგან დაგიწერე, ეს არგუმენტი კი სასაცილოა
![]() ![]() დიდგორის პოლიტიკური რაღაცეები სხვაა, ხოლო ეკლესიურად სქიზმატები არიან და არაფერი "კარგად ჩაკვირვება" არ უნდა ახლა,.........იხარე; კაიროსი! პ.ს. დავით 23 ორ დღეში შემოგვიერთდება და გვიპასუხებს... პ.ს.ს. პოსტი ჩასწორებულია მღვდელ გიორგი სხილაძესთან დიალოგი მიმდინარეობს "საეკლესიო სამართლის განყოფილებაში" http://church.ge/index.php?showtopic=5701&st=100 -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3005
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
გაეცანით რუსულ ფსევდომართლმადიდებლობას
![]() ![]() Михаил Ситников Церковные суеверия Традиционная склонность в России к суевериям, получившим особенно широкое распространение в последние годы, - явление известное. Впрочем, известное, наверное, по причине богатства языческих традиций многочисленных этносов огромной страны, которые веками перемешивались, что не прекращается до сих пор. Все-таки Россия не маленькая Эстония или Норвегия, где все бытовые поверья вращаются вокруг одного локального эпического предания. Однако кроме суеверий вообще существует у нас и такое уникальное явление, как суеверия сугубо церковные - то есть входящие в качестве составляющего элемента в одну из самых распространенных религиозных традиций - российское православие. Именно на эту составляющую 'народной веры' и обратила недавно внимание РПЦ МП, что выразилось в специальной миссионерской конференции 'Церковные суеверия', которая состоялась в Санкт-Петербурге 18 мая 2006 года. Материалы конференции, к сожалению, пока не опубликованы, и случится это, вероятно, не скоро. Но вопрос настолько интересен и даже колоритен, что обойти его вниманием было бы несправедливо. Ясно, что церковные суеверия отличаются от любых других их сугубо религиозной 'привязкой' и связаны с самыми распространенными в церкви обрядами - крещением, отпеванием, исповедью, елеопомазанием и т. д. Сюда же входят и 'особые' представления о том, как надо воспринимать богослужение, как следует вести себя в храме и после службы. Что требуется обязательно делать до нее и после. Как 'употреблять' огарки свечей, 'троицкие букеты', куличи, засохшие просфоры, записки о поминовении. Что 'полагается' делать с 'крестильной рубашкой', что можно, а что нельзя после причащения и др. Исповедь, например, часто трактуется как явно магическое действо, к которому тщательно готовятся. А именно, составляются обширные 'списки грехов', после отпущения которых просят священника порвать бумагу, веря в то, что если именно он этого не сделает, то 'грехи не отпустятся'. После елеопомазания некоторые прихожане тщательно протирают лоб, чтобы спрятать затем ватку дома 'за икону', которая от этого обязана продержаться 'чудотворной' до следующего раза, когда будет засунута новая ватка, а старая сожжена. После отпевания все свечные огарки, которые не удается положить в гроб усопшего, надо обязательно закопать под деревом, чтобы 'покойник, не дай Бог, не вернулся'. К причастию часто подходят ради того, чтобы избавиться от недуга - в основном, желудочного свойства, 'малокровия' и т. д. Приблизительно так же относятся и к Таинству Крещения, к которому 'прибегают от грыжи', 'от сглазу', перед дальней дорогой. Крестильную рубашку младенцев либо привязывают к ним, опять же, 'от сглазу', либо сжигают, чтобы хранить пепел на случай болезни. Кроме того, нередко совершенно серьезно обращаются в храмы 'за вторым крещением', чтобы получить 'тайное имя' или просто вылечиться от заболеваний. Некоторые верующие сообщают, что им уже удавалось креститься 2-3 раза, но приходят снова, потому что от болезни 'не помогло'. Крестильные крестики с распятием настолько устойчиво воспринимаются ведущими 'к несчастью', что, как сообщил профессор Алексей Осипов, теперь в производстве это обстоятельство приходится учитывать и изготавливать только 'гладкие'. Церковное венчание тоже облечено многими условностями, которых придерживаются почти все, в том числе и воцерковленные верующие из традиционно православных семей. Считается очень важным, кто именно из брачующихся первым ступит на полотенце, кто во время венчания 'увидит' (имеется в виду головокружение от непривычки долгого стояния и, как следствие, 'круги в глазах'). Падение кольца во время обручения, легкое недомогание, спотыкновение, выпадение из руки свечи, касание венцом головы - все это 'знаки', к которым верующие (и неверующие) относятся самым серьезным образом, что приводит иногда даже к прерыванию венчания. Не менее распространены суеверные представления, связанные с отпеванием усопших. В частности, в последнее время в среде православных бытует убежденность, что отпевать покойников допустимо и вообще без участия священника. Надо просто получить в храме землю 'для отпевания', а все остальное 'можно сделать прямо дома', для чего приглашается несколько старушек, которые всю 'операцию' и произведут. Но подобным все не ограничивается, потому что в разряд суеверий (суетности, бессмыслицы) нельзя не поместить и массу разного рода искаженных религиозных представлений, которых, вероятно, столько же, сколько самих 'суеверов'. Они поддаются определенной классификации и объединяются в своеобразные группы. Например, широко распространенная убежденность в том, что Иисус Христос, Матерь Божия и Николай Мир Ликийских чудотворец - это и есть Троица - суеверное представление, единое для всех, и других вариантов пока не существует. Зато св. Власию в этом отношении 'повезло' гораздо больше - он и 'для богатства', и 'ему надо младенцев мужеского пола подносить', и, само собой, 'от облысения'. В специальное предназначение святых для всех случаев жизни верят почти все православные ‑ молятся таковым 'от головы', 'от бесноватости', 'для ученья', 'для родов'. Священник Александр Дягилев, выступавший на конференции, отметил, что недавний 'крестильный бум', в результате которого и стали возможными грандиозные показатели статистики о распространении в стране православного вероисповедания, имеет и оборотную сторону. Приближенно, лишь каждого 50-го из крещеных в храме, можно считать условно воцерковленным. Причем невоцерковленностью в данном случае следует считать едва ли не абсолютное, то есть полное отсутствие каких-либо религиозных представлений и при этом, чаще всего, неверие вообще. Понятно, что иначе это не назовешь, потому что половина крестившихся 'твердо не верят' во Второе Пришествие и Воскресение, Благодать Божию, а то и в Господа вообще, тогда как остальные 'допускают' или 'сомневаются'. Зато почти все крестившиеся (и некрещеные) верят в существование рая и ада, телегонии, а также нечистой силы, не говоря уже об опасности сглаза и колдовства, действенности заговоров для детей, сделанных самими родителями по 'ведомым бумажкам'. Широко распространена и пользуется большой популярностью практика обращения к так называемым 'старцам'. Откуда они берутся, определить трудно, но народная тропа в 'скиты' и просто монастыри, а то и на квартиры, несмотря на увещевания священнослужителей, не зарастает. Старцы, как правило, делятся на группы 'молитвенников' и 'прозорливых', первые из которых особенно многочисленны. О причине этого догадаться нетрудно: 'прозорливость' все же требует определенного таланта. Но главное, что 'старцев' усердно разыскивают и 'передают из рук в руки' сами православные, организовывая им широкую рекламу, обеспечивая клиентуру. На конференции отмечались даже случаи расклейки объявлений в некоторых отдаленных монастырях с указанием адресов, по которым надо обращаться, чтобы удостоиться аудиенции у какого-нибудь 'чудотворца'. Нередко бывает, что эти 'старцы' отчитывают, 'изгоняют бесов', 'отмаливают порчу' и т. д. Особо популярны такие 'молитвенные услуги', как избавление от наркомании, алкоголизма и курения. Кроме того, на отчитку к 'чудотворцам' ездят не только откровенно страждущие, но и ничем не хворающие - на всякий случай. Интересно, что иногда между 'старцами' обнаруживается связь, и если у одного что-то не получается, то он рекомендует своего более опытного коллегу. Обсуждалась на конференции проблема 'прикладного' изготовления и использования икон. Немалой популярностью, например, пользуются иконы таких 'святых', как Гришка Распутин, Иоанн Грозный, разного рода неопознанных 'старцев' и 'прозорливцев'. Впрочем, это явление известно давно, и самостийной 'канонизации' уже подвергались разные деятели, вплоть до вождя мирового пролетариата. Однако в последнее время появились и столь неожиданные 'святые', как ...Игорь Тальков, Влад Листьев, Дмитрий Холодов и другие. Вопрос о том, что же делать со всеми этими 'чудесами', по сути, повис в воздухе. Для борьбы с мракобесной литературой было предложено ввести 'церковную цензуру', но кто будет цензурировать - окончательно так и не было решено[u]. Тем не менее, после основной части и нескольких круглых столов по специальным вопросам, как и полагается, был зачитан и одобрен итоговый документ. Документ миссионерской конференции 'Церковные суеверия' Санкт-Петербург, 18 мая 2006 г. Мы, собравшиеся на миссионерскую конференцию клирики и миряне Санкт-Петербургской епархии, заслушав и обсудив ряд докладов, касающихся суеверий в среде православных верующих, пришли к следующим выводам: 1. Суеверия, как правило, основаны на ложных представлениях о Боге и Святой Церкви, на искаженном понимании православного богословия и церковных канонов, на языческих предрассудках, обрядоверии и ложном мистицизме. 2. Проблема околоцерковных суеверий напрямую связана с низкой церковной культурой нашего общества, с отсутствием подлинной веры и подлинных знаний, на место которых внедряются оккультные суррогаты 'массовой культуры' или псевдоправославные вымыслы. 3. В связи с этими причинами, получают распространение в церковной среде такие явления, как младостарчество, нагнетание апокалиптических настроений, распространение расколоучительной литературы, самочинные крестные ходы, 'канонизации' и 'прославления' сомнительных исторических персонажей, тиражирование новонаписанных неканонических икон, акафистов и т.п. 4. Многие из вышеперечисленных явлений пропагандируются через нецерковные СМИ и на православных выставках-ярмарках, ежегодно проводимых в Санкт-Петербурге. В связи с вышеизложенным, мы предлагаем: 1. Клирикам и мирянам настоятельно напоминать всеми возможными способами о необходимости воцерковления, церковного образования и самообразования всех крещенных в православие жителей Санкт-Петербургской епархии. 2. Рекомендовать отцам настоятелям учреждать в храмах консультационные пункты в воскресные и праздничные дни для первичных катехизических бесед с невоцерковленными людьми и для профилактики суеверий в церковной среде. Назначать для этих целей консультантов из числа благочестивых, воцерковленных и образованных прихожан. 3. Во исполнение решений Архиерейского собора 2000 года, просить священноначалие применять меры церковного прещения к издателям и распространителям расколоучительной литературы, самочинных икон, акафистов, молитв, искушающих невоцерковленных мирян. 4. Просить Его Высокопреосвященство, Высокопреосвященнейшего Владимира, митрополита Санкт-Петербургского и Ладожского назначать 'Выставочные комитеты' с определенными полномочиями из числа клириков и представителей православной общественности для наблюдения за работой православных выставок-ярмарок, проводимых в городе, как это предлагал Святейший Патриарх Алексий II. 5. Просить Его Высокопреосвященство, Высокопреосвященнейшего Владимира, митрополита Санкт-Петербургского и Ладожского рассмотреть вопрос о введении на епархиальном уровне института духовной цензуры. Таким образом, ни одна книга, напечатанная без благословения правящего архиерея, не может считаться церковной, ни одна самочинно появляющаяся икона не может предлагаться для общецерковного прославления и поклонения. Просить также Владыку митрополита об издании соответствующего циркуляра, обязывающего настоятелей храмов не принимать в церковные лавки литературу без благословения священноначалия и вести разъяснительную работу среди прихожан. 6. Издавать ежегодный индекс литературы, рекомендуемой для катехизации и духовного самообразования. Принято единогласно всеми участниками конференции. Санкт-Петербург, Свято-Троицкая Александро-Невская Лавра 18.05.2006 -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
betaneli luka |
![]()
პოსტი
#3006
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 95 რეგისტრ.: 3-March 07 წევრი № 1,243 ![]() |
პოსტის სახელწოდებაა''მართლმადიდებლობა,თუ ფსევდო მართლმადიდებლობა.''
''მართლმადიდებლობა არ შეიძლება იყოს მოსახერხებელი,კომფორტული...თუ,რა თქმა უნდა,ეს მოცემული მართლმადიდებლობა,არ არის ყალბი.'' ხუცეს-მონოზონი მამა სეარაფიმე როუზ-პლატინელი. რას იტყვით ამის შესახებ?რა აზრის ხართ? |
ქავთარაძე |
![]()
პოსტი
#3007
|
დაურეგისტრირებელი ![]() |
betaneli luka
და რა შუაშია ? |
betaneli luka |
![]()
პოსტი
#3008
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 95 რეგისტრ.: 3-March 07 წევრი № 1,243 ![]() |
და კიდევ:''რამეთუ ესე არს მცნებაი ჩემი,რამეთუ იყუარებოდით ურთიერთას,ვითარცა მე შეგიყუარენ თქვენ...''(იოანე,15:12)მაცხოვარი გვასწავლის,რომ ვყვარობდეთ ურთიერთას-ამითი გიცნან თქვენ,რომ ჩემი მოწაფენი ხართო,თუ გეყვარებათ ერთმანეთიო.მართლად მადიდებლობა ღვთისა(მართლმადიდებლობა შემოკლებით)ჩვენი ეკლესიის მოძღვრებით არის სწორედაც ამ სიყვარულის დაცვა,გაღმავება და გამრავლება.რას ფიქრობთ ამის შესახებ?
პ.ს.ფანატიკოსობა მოდის ბერძნული სიტყვიდან fanato,რაც სიკვდილს ნიშნავს,ანუ ფანატიკოსი არის ადამიანი(ბერძნების აზრით),რომელიც ცხოვრობს,მაგრამ ღვთისა და მოყვასის მიმართ სიყვარული კი არ გააჩნია.ამიტომ მას მხოლოდ ეჩვენება,რომ ცხოვრობს მართლმადიდებლურად,სინამდვილ ში კი-მკვდარია. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3009
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა პოსტის ![]() ![]() რისი თქმა გინდა იქნებ გვითხრა გასაგებად? არ ეთანხმები რაიმეს? აბა დაწერე რას და რატომ? ან ეს სად წაიკითხე? ციტატა ფანატიკოსობა მოდის ბერძნული სიტყვიდან fanato ? ![]() ფანატიზმი მოდის ლათინური სიტყვიდან fanaticum რაც ნიშნავს ღმერთით შთაგონებული, საღვთო, წარმოდგება "fanum" ტაძარი, უახლოვდება "fas " საღვთო კანონი. აი როგორია ამ ტერმინის განმარტება ბერძნულად: Φανατισμός Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Ο Φανατισμός που ως όρος προέρχεται εκ της λατινικής λέξης "fanum" (=ιερόν), σημαίνει την μετ' εγωισμού και εμπάθειας προσήλωση σε κάποιες αντιλήψεις, ανεξάρτητα της ορθότητας ή όχι αυτών. Στην αρχαία Ρώμη, fanotici (=θρησκόληπτοι, θρησκομανείς, μανιώδεις) καλούνταν οι προσερχόμενοι στο βωμό της θεάς του πολέμου Μπελλόνα και που παρέμεναν καταλαμβανόμενοι από ένθεη μανία και προέβαιναν σε διάφορες φρικαλεότητες μπροστά στους προσερχόμενους θεατές, διατρυπώντας τα μέλη του σώματός τους με ξίφη ή αποσπώντας τεμάχια των σαρκών τους προς τιμή της θεάς, χωρίς να λείπουν βέβαια και οι μεταξύ τους απατεώνες, παραλλαγές των οποίων συμβαίνουν σήμερα σε χώρες της νότιας Ασίας. Βαθμηδόν όμως η λέξη προσέλαβε σημασία, δια της χρησιμοποίησης της θρησκείας, προς ικανοποίηση κατά των αλλόπιστων ή αντιπάλων υπέρμετρη εκδικητικότητα, ο δε θρησκευτικός αυτός φανατισμός έγινε αιτία πολλών κακουργημάτων, όπως ανθρωποθυσίες, όργια εθνικών θρησκευμάτων στους ιερούς χώρους αυτών, άπειροι αφορισμοί, καταδιώξεις αιρετικών, η ίδια η "Ιερά Εξέταση" ως και θρησκευτικοί πόλεμοι και επαναστάσεις. გასაგები რომ იყოს გთავაზობ რუსულ თარგმანს: Фанатизм Материал из Википедии, свободной энциклопедии Фанатизм, как этот термин происходит от латинского слова "fanum" (= священные) означает вывоз эгоизма и эмпатии соблюдение некоторых представлений, независимо от правильности или иного из них. В древнем Риме, fanotici (= thriskoliptoi, religionist, алчный) proserchomenoi (proserchomai (pros-er'-khom-ahee) approach, come to ) призвал алтарь богини войны и Белла были оккупированы Германией и встроенных в различные злодеяния перед зрителями proserchomenous, diatrypontas членами их органов с мечами или отделения кусочки мяса в честь богини, пропавших без курса и своих жуликов, колебания, которые происходят сегодня в странах Южной Азии. Но постепенно слово нанял значение, за счет использования религии в соответствии с требованиями в отношении соперников allopiston или чрезмерного мстительность, и религиозный фанатизм был причиной многих преступлений, таких, как человека, национальных религий вникать в эти священные места, неопытные отлучение, преследования еретических, себя "инквизиция", и религиозных войн и революций. -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3010
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ამ თემასთან დაკავშირებით საინტერესო რამ წერია აქ და ნახეთ:
ციტატა Николай Бердяев О ФАНАТИЗМЕ, ОРТОДОКСИИ И ИСТИНЕ http://church.ge/index.php?s=&showtopic=59...ndpost&p=467854 -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#3011
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
პოსტის სახელწოდებაა''მართლმადიდებლობა,თუ ფსევდო მართლმადიდებლობა.'' ''მართლმადიდებლობა არ შეიძლება იყოს მოსახერხებელი,კომფორტული...თუ,რა თქმა უნდა,ეს მოცემული მართლმადიდებლობა,არ არის ყალბი.'' ხუცეს-მონოზონი მამა სეარაფიმე როუზ-პლატინელი. რას იტყვით ამის შესახებ?რა აზრის ხართ? ზოგადად ვიტყვი, რომ ჩემთვის სქიზმაში აღსრულებული, უკეთეს შემთხვევაში მართლმადიდებლობის პერიფერიაში მდგომი ადამიანი ვერანაირად ვერ იქნება ავტორიტეტი... მეც გკითხავთ, რას ფიქრობთ როუზის მიერ ნათქვამის შესახებ: Сергианство было не просто «не право», нет, в его выборе церковной политики было нечто гораздо худшее: сергианство было предательством Христа, основанным на компромиссе и соглашении с духом мiра сего. Сергианство явилось тем неизбежным результатом, к которому приводит церковная политика, руководимая земной логикой, а не разумом Христовым. (Что такое сергианство, Стр.12–21). აი აქ კი მოგვიწოდებს დაუმორჩილებლობიკენ: Мы уже сейчас живем в век “онечестивившихся” епископов, о которых предсказывал преподобный Серафим, и уже сейчас повсюду встречается скрытое в той или иной мере или явное неповиновение епископам, и это становится духовной необходимостью -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
betaneli luka |
![]()
პოსტი
#3012
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 95 რეგისტრ.: 3-March 07 წევრი № 1,243 ![]() |
გასაგებია თქვენი აზრები.
|
Iona |
![]()
პოსტი
#3013
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
ციტატა 'მართლმადიდებლობა არ შეიძლება იყოს მოსახერხებელი,კომფორტული...თუ,რა თქმა უნდა,ეს მოცემული მართლმადიდებლობა,არ არის ყალბი.'' ეს ფრაზაც ფსევდო მართმადიდებლობური იდეებით არი გაჟგენთილი ? თუ ნაგდია? -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
betaneli luka |
![]()
პოსტი
#3014
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 95 რეგისტრ.: 3-March 07 წევრი № 1,243 ![]() |
დიდ ბოდიშს ვიხდი კველასთან,მათ შორის ვიკიპედიასთანაც,მაგრამ ბერძნულად fanato მართლაც სიკვდილს ნიშნავს.კიდევ ერთხელ ვითხოვ პატიებას,მაგრამ ეს მართლაც ასეა. მამა სერაფიმ როუზის სიტკვები ნამდვილია,მას ეკუთვნის და ჩემის აზრით ნიშნავს იმას,რომ როცა მართლმადიდებლობას იღებ,უნდა მოემზადო იმისათვის,რომ სულ განსაცდელები გექნება,კომფორტი და მოსვენება კი-არა.
|
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#3015
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
ჯერ ერტი რად გვინდა სერაფიმე როუზი, როდესაც არსებობენ სრულიად "ცალსახა" წევრები ეკლესიისა, მეორეც თქვენ ნახეთ ის ლინკი რაც დავდე? ეთანხმებით მას?
ასეთი არეული აზრები ჰქონდა სერაფიმ როუზს და ის ბაიკები, რომ ცხოვრების ბოლოში მოინანია დ.ა.შ. არ ვიცი ეგრეა თუ არა, რადგან პატიოსნება მოითხოვს, რომ თუ პუბლიცისტურ სტატიაში ადრე აგინე ეკლესიას - ისევ პუბლიცისტურ სტატიაში მიაწოდო შენი ახალი აზრი, რომ ცდებოდი კონკრეტულად იმ საკითხში...მას ასეთი რამ არ გაუკეთებია და ამიტომ ის ჩემთვის არის არც მეტი არც ნაკლები სქიზმატი ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#3016
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
გასაგებია თქვენი აზრები. მანდ სერაფიმ როუზის აზრები უფროა ვიდრე ჩემი ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
თამარი_ცქნაფო |
![]()
პოსტი
#3017
|
![]() მე რომ მიყვარხარ, განა ისე არწივს მთა უყვარს... ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 15,854 რეგისტრ.: 1-November 06 მდებარ.: მწვერვალი ''დიადი ვერასოდეს'' წევრი № 362 ![]() |
მე დავიბენი... სიკვდილს ნიშნავსო და სიკვდილი სხვანაირად რომ იწერება? თ და ფ ხომ არ აგერიათ? ვინძოლო რუსულმა იცის აღრევა ასე და რა ვიცი, იქნებ ამ სიტყვის დროსაც-მეთქი...
მე ვინ მეკითხება ისე? უტარო კოვზი ვარ ![]() -------------------- ''ადამიანზე გამძლეა თიხა,
მაგრამ თიხაზე გამძლეა სიტყვა, ის შეიძლება უბრალო იყოს და აუტანელ ტკივილად ითქვას''... |
კანუდოსელი |
![]()
პოსტი
#3018
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 8,829 რეგისტრ.: 2-November 06 მდებარ.: კანუდოსი წევრი № 374 ![]() |
დააბნელე ბაბუ დააბნელე
![]() ![]() -------------------- ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს. ბყკ :-) ბ - ბუდისტ ყ - ყრმათა კ - კავშირი |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#3019
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ხო კაი დავაზუსტებ.
1. ტერმინი "ფანატიკოსი" წარმოდგება ლათინური სიტყვიდან ციტატა fanaticum და ნიშნავს: ციტატა Фанатизм, как этот термин происходит от латинского слова "fanum" (= священные) означает вывоз эгоизма и эмпатии соблюдение некоторых представлений, независимо от правильности или иного из них. 2. შესაბამისად ეს სიტყვა უბრალოდ გავს ბერძნულ "θάνατος"- სიკვდილი რომელიც ამ შემთხვევაში არ წარმოადგენს ტერმინის მაწარმოებელს, არამედ უბრალო მსგავსებასთან გვაქვს საქმე. აი მაგალითი "έσχατος εχθρός καταργείται θάνατος" "უკუანაჲსკნელ მტერი იგი განქარდეს - სიკუდილი " ( I კორ. 15 : 26) და ბოლოს უცნობილესი ქრისტე აღსდგა მკვდრეთით: "Χριστός Ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, θανάτῳ θάνατον πατήσας " იმედია ახლა უფრო გასაგებია. იხარეთ; კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
გრიგოლი |
![]()
პოსტი
#3020
|
Newbie ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 92 რეგისტრ.: 25-June 09 წევრი № 7,178 ![]() |
666 ნისშნავს სახელს, რომელიც იმეფებს 3,5 წელი. ბევრი სცემს მას თაყვანს, მათ შორის მართლმადიდებელი ქრისტიანი. ხოდა ვინც აღიარებს მას წარწყმდება. მას ექნება საკუთარი წყობა და რელიგია. როგორ იყო კომუნისტების დროს? ამაზე უარესად იქნება მაშინ.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 17th June 2025 - 07:51 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი