IPB

სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )

საეკლესიო ბიბლიოთეკა

18 გვერდი V « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> სალოსი "ქრისტესთვის სულელი", სალოსი, მისი ღვაწლი და სალოსთა ცხოვრების ეპიზოდები
KAIROS
პოსტი May 11 2008, 03:03 AM
პოსტი #141


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
სიშიშვლის ცოდვის ჩადენა

მარიამ, ნუ რა ვიცი რა გითხრა, ესეთი ცოდვა მარიამ არ არსებობს!
ანუ სიშიშვლემ შეიძლება გამოიწვიოს დაბრკოლება, მაგრამ იგი არსში ცოდვა არ არის, რატომ არ გინდა გაიგო?გინება კი არსშივე ცოდვაა და სრული ალოგიზმია ამის თქმა
ციტატა
შეიძლება ადამიანი ისე იგინებოდეს, რომ არ სცოდავდეს
შორსაა ეს როგორც ლოგიკიდან, ისე ღვთისმეტყველებიდან და ასევე ეკლესიის გამოცდილებიდან...

ციტატა
საბოლოოდ მაინც მაგის გამო გაიხსნა ეს თემა

მე არ მაინტერესებს, ვინ გულში რა იფიქრა, როცა დავწერ რამეს მამა გაბრიელზე, მაშინ დავწერ მამა გაბრიელს, როცა ვწერ გინებაზე, არ ვგულისხმობ აუცილებლად მამა გაბრიელს, მარიამ, ძალიან ცუდი რაღაცეები დაწერე, ცოტა უკან რომ დაგეხია აჯობებდა, ის რომ მამა გაბრიელი ყოველწუთას იგინებოდა მე არ მითქვამს და არ გამიმეორებია
ციტატა
ყოველ წუთას სცოდავდა. ამაში შენც ეთანხმები
და ეს ცილისწამებაა ან მომიყვანე ციტატა სადაც ეს დავწერე! მარიამ, ძალიან ამწვავებ სიტუაციას, რადგან გადადიხარ ისევ პიროვნულ შეურაცხყოფაზე, გვსახავ ეკლესიის მტრებად და მამა გაბრიელის მაგინებლებად, როცა უბრალოდ ვამბობ რომ სრული ალოგიზმია "გინება არ იყოს ცოდვა" სრული! და ეს დაგიმტკიცე კიდეც მამათა ციტატებით სადაც ხაზგასმითაა ნათქვამი რომ ნებისმიერი ავი საუბარი თუნდაც კეთილი მიზნებითაც მიუღებელია, რადგან არსშივე ცოდვაა, და შევეცადე ამეხსნა ამ ცოდვის არსი, მისი შემადგენლობა და ხასიათი, რაც ცალმხრივად ცოდვაა და ცალმხრივად მიუღებელია! შენ იმეორებ ჯიუტად ერთადერთჯერ მომხდარ გამონაკლის შემთხვევას, როცა
ღრმადმოხუცებული ბერი გაშიშვლდა, არც დიდად დამაბრკოლებელი აპოლონის სხეული ექნებოდა ახლა წმიდა მამას, გრძელწვერებსაც თუ გავიხსენებთ მითუმეტეს... ძალიან უხერხულია ამაზე საუბარი. ახლა მაშინ თავიდან უნდა დავიწყოთ საუბარი, და ავხსნათ რატომ არ არის სიშიშვლე თავისთავად ცოდვა და რატომ არის გინება თავისთავად ცოდვა, ეს იმდენად მარტივია, რომ მართლა მიკვირს რატომ არ ღებულობ, საკვირველია ისიც, რომ მამა გაბრიელი არ ფასდება მისი გინებით, არამედ მისი საქმეებით, როგორც წმიდა ილია მართალი წმიდანად იმისათვის კი არ შეურაცხავთ რომ ჩიბუხს ეწეოდა და ბანქოს თამაშობდა , არამედ სხვა რამესათვის, და რა ვქნათ ახლა იქნებ ჩიბუხის მოწევაც და ბანქოს თამაში "წმიდად" შევრაცხოთ? და ის რომ ჩიბუხის მოწევაზე და ბანქოს თამაშზე ვთქვა ცუდია მეთქი, ამით წმიდა ილია მართალს ვაგინებ? და უკანასკნელი ცოდვილი გამოდის, იმით რომ ერთი ან მეორე დავგმო? ძალიან ვიწროა ეგ ლოგიკა მარიამ...
გარდა იმისა, რომ გთხოვე, არ გადმოხვიდე პერსონალურ ლანძღვაზე მეთქი, მაინც იმეორებ იგივეს, იქნებ მართლა უბრალოდ იგნორი გავუკეთო ამ თემას აჯობებს?... ვფიქრობ შენ მაინც არ მიიღებ ჩემს აზრს, ხოდა რა აზრი აქვს ზედმეტი სიტყვების და ნერვების ხარჯვას, უბრალოდ ისევ ვიმეორებ ნუ გადავალთ ერთმანეთის ლანძღვაზე და თითების ქნევაზე, ვისაუბროთ ვარაუდზე, აზრზე, მაგრამ არავითარ შემთხვევაში ერთმანეთზე ან ერთმანეთის რწმენაზე... რატომ არ ღებულობ ამას?sad.gif
ყველაზე წმიდის დედის მრავალგზისი შეგინება როგორ შეიძლება "თავდადებად" ჩაითვალოს ეგ მითხარი, ასეთი ალოგიზმი საიდან?
იმ ციტატის განმარტებას უჩემოდაც კარგად ნახავ მამებთან...
ვცეთ პატივი ერთმანეთს, რატომ ამდენი შუღლი?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 11 2008, 03:26 AM
პოსტი #142


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ე.ი. მოკლედ რომ გითხრა:

1) ზოგადად გინება არის ცოდვა და ზოგადად სიშიშვლე არ არის ცოდვა

2) გინება არის არსშივე ცოდვა და სიშიშვლე არ არის არსშივე ცოდვა

ამ ორს ყოველგვარად დაგიმტკიცებ თუ არ დამიჯერებ smile.gif

3) ის რომ მამა გაბრიელი იგინებოდა ( ეს მე არ ვიცი, ამბობენ...) და არ მინდა მამა გაბრიელზე ვისაუბრო! მაგრამ თუკი მაინც იგინებოდა, იგი ცნობილი მამა გაბრიელი გინებისათვის არ არის, არამედ სხვა საქმეთათვის

4) მაგრამ რადგან მამა გაბრიელიც იგინებოდა, არ ნიშნავს რომ გინება ზოგჯერ და ზოგიერთისათვის შეიძლება , გინება ყოველთვის და ყველასათვის ცოდვაა!

და ამ ორსაც დაგიმტკიცებ!

თუ გინდა მერე გინების ცოდვას აგიღწერ, ტექსტობრივადაც გავარჩევ ( რამდენადაც შესაძლებელი იქნება) და ნახავ, რომ ამ სიბილწიდან არანაირი კეთილი არ შეიძლება გამოვიდეს...

მე ვიმეორებ პირადად ნუ მეხები, ნურც ჩემს პირად დამოკიდებულებებს ვინმესთან ან რამესთან, არაა ეგ არც შენი და არც აქ გასარჩევი საქმე, ვისაუბროთ ზოგადად თემაზე, საკითხზე, გინებაზე და სალოსობაზე...

იყენებდა რომელიმე მამა ცოდვას კეთილი მიზნებით? (რაც აკრძალა კიბიაღმწერელმა?)

ვიმეორებ სიშიშვლე არსშივე არაა ცოდვა, ამიტომ ამ ერთადერთჯერ მომხდარი ამბავის ჯოკერივით ტრიალი არ გინდა, აქაა საუბარი არა იმაზე, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს ცოდვა ( ანუ შეიძლება არც გამოიწვიოს, იმ სალოსის მაგალითში ასეც მოხდა), არამედ იმაზე, რაც თავისთავად არის ცოდვა და თავის არსშივე არის სიბილწე...

მინდა დიალოგი მარიამ, მაგრამ არა ისეთი, როგორსაც აქამდე იყო, არა პიროვნული, არამედ განყენებული, საკითხის და არა ჩემს ირგვლივ smile.gif

ვივიწყებ ყველაფერს და გთავაზობ, ობიექტურად და ობიექტის ირგვლივ ვიმსჯელოთ ( არ გვინდა დაკონკრეტება მაინცდამაინც მამა გაბრიელზე)...

გაწყობს?

კაიროსი!





--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი May 11 2008, 03:43 AM
პოსტი #143


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
) გინება არის არსშივე ცოდვა და სიშიშვლე არ არის არსშივე ცოდვა


ეს უდავოდ ძალიან მნიშვნელოვანია, მაგრამ ნეოს მაგალითზე რას იტყცი>


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 11 2008, 03:53 AM
პოსტი #144


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



ციტატა
მაგალითად განრისხებული კაცი მისდევს ქუჩაში ქალს დანით და ეს ესაა ეწევა, მე შორიახლოს ვდგევარ... ერთადერთი გზა ამ კაცი შეჩერებისა არის რომ გულიანად შევაგინო... და მისი მრისხანება იმ ქალიდან ჩემზე გადმოვიტანო...

ამაზე იკითხე? biggrin.gif
ეს რა მაგალითია, მაინცდამაინც უნდა შეაგინოს? biggrin.gif
სხვანაირად ვერ გააბრაზებს? რომ დაუძახოს ის რაც არის იმ მომენტში, ანუ შლეგი, გიჟი, ხელი, გადარეული და ა.შ. ესიამოვნება?
ანუ მაინცდამაინც მის დედას ან კეთილებს უნდა შეეხოს? smile.gif
და დავუშვათ რომც შეეხოს, მას ცოდვა მაინც ცოდვად ჩაეთვლება, მაგრამ რათქმაუნდა მცირედ, ანუ იგივეა მკვლელობა თავდაცვის დროსაც მკვლელობაა მაგრამ ნაკლები... მაგრამ ცოდვა მაინც არის..

არის იერარქიული სხვაობა ცოდვებში, მეტი სიმძიმის ან ნაკლების, არის დიდი ცოდვა და მცირე ცოდვა, მაგრამ არ არსებობს ცოდვა როცა აღარ არის ცოდვა, მრუშობა ყოველთვის მრუშობაა, სიტყვით თუ საქმით!
არაა კიდევ ნათელი?


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი May 11 2008, 04:39 AM
პოსტი #145


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
ანუ შლეგი, გიჟი, ხელი, გადარეული


რა განვითარებული ხარ ამ მხირვ laugh.gif laugh.gif laugh.gif

სალოსობას არ აპირებ?

ციტატა
არაა კიდევ ნათელი?


კი 2kiss.gif


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი May 11 2008, 10:37 PM
პოსტი #146


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



KAIROS
სად გაგლანძღე ერთი მითხარი რა... ნუთუ მართლა ვერ გაიგე, რას ვამბობ?
რატომ სახავთ სიშიშვლის გამოჩენას არ-ცოდვად, ეს ამიხენი ერთი. რამდენადაც მახსოვს, აღსარების წიგნი რომაა, ცოდვების ჩამონათვალით, იქაც კია სიაში - სიშიშვლის დაუფარავობა, რომელიც თურმე ცოდვა არ ყოფილა. ბილწსიტყვაობაც ცოდვაა, მაგრამ თუ მისი წყარო არაა ცოდვისმიერი, ანუ ბლწი გული, მაშინ? მერამდენედ უნდა გავიმეორო ნეტა, რომ უბრალოდ გაიგო რას ვამბობ...
აგერ, კანუდოსელმა თქვა, გინება იმიტომაა ცოდვა, რომ მშობლებს ეხებაო და მშობლები არაფერ შუაშიაო. და იოანე ნათლისმცემელი იქედნეთა ნაშობებს რომ უწოდებდა ფარისევლებს, ამით მათ მშობლებს არ ეხებოდა და არ ლანძღავდა? კი ხომ? და სცოდავდა ამით?
ჯერ ერთი, როცა ერთმანეთს ადარებ გინების და სიშიშვლის დაუფარავობის ცოდვას, ერთი რამე მაინც გაიხსენე. რამდენი კაცი გამოდის ქუჩაში შიშველი და რამდენი კაცი იგინება? ანუ რომელი უფრო დიდ სირცხვილად და თავის მოჭრად ითვლება? სიშიშვლე ხომ არა? აბა, რაზე მეკამათები და რატომ მიმტკიცებ, რომ ის უფრო ნაკლები ცოდვა კი არა, ლამის ცოდვა საერთოდ არაა? არა სიშიშვლე, არამედ სიშიშვლის დაუფარავობა.
გინებას რაც შეეხება, მაგაზე აქვთ კაცებს ყველაზე მძაფრი რეაქცია. რამდენიც არ უნდა უძახო, გიჟი და გადარეული, შეიძლება კაცმა ყურადღება არ მოგაქციოს, მაგრამ რომ შეაგინებ, მაშინვე მოგიტრიალდება. ზუსტად ამაზე იყო გათვლილი ნეოს მოყვანილი მაგალითი, მაგრამ კაცს თუ გაგება არ უნდა, არ გაიგებს...
და რა შუაშია კიდევ სალოსობასთან ღვთისმეტყველება, ეგ მითხარი რა... სალოსის საქციელი გინდა ღვთისმეტყველურად ახსნა? biggrin.gif წარმატებას გისურვებ, მაგრამ ამ წარმატებაში ეჭვი მეპარება biggrin.gif

პ.ს. საწყენად კიდევ არაფერი მითქვამს და ტყუილად იბუსხები 2kiss.gif

პ.პ.ს რაც შეეხება მამა გაბრიელს, მე არ ვამტკიცებ, რომ ის უცოდველი იყო, რადგან "არა არს კაცი, ცხონდეს და არა სცოდოს", მაგრამ მისი სალოსური საქციელი, რომელსაც ხშირად სჩადიოდა, არ იყო ვნებების და ცოდვების ბრალი, ის ამას სრულიად გააზრებულად აკეთებდა გარკვეული მიზნით (განგებ ან მოჩვენებით) და არა იმიტომ, რომ შეპყრობილი იყო ბილსიწყტვაობის, მემთვრალეობის და ა.შ. ვნებებით. მემთვრალეობაზე ამის კონკრეტული მაგალითი შემიძლია მოვიყვანო (თუ დაინეტერესდებით). და ეგეც არ იყოს, განა შეიძლება ადამიანი შეპყრობილი იყოს ასეთი ბილწი ვნებებით და თან საღვთო მადლით იყოს სავსე და სასწაულმოქმედებდეს? ასეთი რამე სრულიად შეუძლებელია. და თუნდაც ერთი მარტო ამ ფაქტის გამო ვარ მე პირადად დარწმუნებული, რომ მას ეს ყველაფერი, რაც თითქოს ცოდვას ჰგავდა, ცოდვად არ ერაცხებოდა უფლის მიერ.


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
სარდიონ
პოსტი May 11 2008, 11:06 PM
პოსტი #147


Member
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 677
რეგისტრ.: 3-April 08
წევრი № 4,428



სიშიშვლე -- თავისთავად ცოდვა არაა , მაგრამ აუცილებლად ცოდვის წარმომქმნელია.(მრუშების).
გინება -- გონებით და გულით (და არა ისე:დედის ტუჩები რომ იწყევლებიან და ძუძუები ილოცებიანო, ნათქვამი როა ანუ უბოროტოდ.) ცოდვაა,
მაგრამ შეიძლება სიწმინდის წარმომქმნის მიზეზი გახდეს (თავმდაბლობის).


--------------------
KILL YOUR TV !
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანონისტი
პოსტი May 11 2008, 11:55 PM
პოსტი #148


დავით
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 16,930
რეგისტრ.: 17-October 06
მდებარ.: თბილისი, საქართველო
წევრი № 284



KAIROS
როგორც იოანე მმარხველი ამბობს თავის "კანონიკონში" ყოველი ცოდვა იწყება ცოდვიანი გულისთქმით, ანუ გულისთქმით ცოდვით. თუკი ადამიანს ცოდვიანი განზრახვა არ ჰქონია, მის მიერ ჩადენილი საქციელი, რაც არ უნდა ჰგავდეს გარეგნული ნიშნებით ცოდვას, იგი ცოდვა ვერ იქნება

ძალიან ცუდი მაგალითი მოიყვანე მრუშების, რადგან მრუშება თავად არის ცოდვა (რაც არ უნდა ფორმებით იყოს), ხოლო უცენზურო სიტყვების ხმარება კი არ არის ყოველთვის ცოდვა, არამედ - შეგინება

უცენზურო სიტყვების პარალელურია სქესობრივი კავშირი (რომელიც არ არის ყოველთვის ცოდვიანი - როცა ხდება ცოლ-ქმარს შორის)

უცენზურო სიტყვები არის ჩვეულებრივი ქართული სიტყვები, რომლებიც, ზნეობიდან გამომდინარე, ნაკლებად არის ხმარებაში. თუკი სულხან-საბას სიტყვის კონას ნახავთ, იქ ყველა ეს კარგად ნაცნობი სიტყვები შეტანილია. ამიტომ, მისი თქმა, ბუნებრივია, ცალსახად ცოდვა ვერ იქნება.

როდის იქნება ეს ცოდვა, როდესაც ადამიანს გულში გაუჩნდება ბოღმა მოყვასის მიმართ, ეს ბოღმა გაძლიერდება, გამოაღწევს გონებიდან და გამოვლინდება შეურაცხმყოფელი სიტყვების სახით. მხოლოდ ამ დროს არის იგი ცოდვა. გინების მიზანი უნდა იყოს ადამიანის დამცირება და შეურაცხყოფა.

ერთი ქუთაისური ანეგდოტი გამახსენდა (წინდაწინ ბოდიშს მოვითხოვ tongue.gif), მაგრამ მგონი მისი წაკითხვით მიხვდებით, რომ უცენზურო სიტყვების გამოყენება ყოველთვის არ იქნება შეურაცხმყოფელი.
ჭიჭიკია ბიჭიკიას ეუბნება - შენი დედაო...
- რაია, სიმონ, რას მაგინებ?
- კი არ გაგინებ, ამბავს გიყვებიო... biggrin.gif

გინება უკვე ცოდვაა, რადგან ის არის უცენზურო სიტყვების გამოყენება შეურაცხყოფის მიზნით, მაგრამ უცენზურო სიტყვების გამოყენება ჯერ კიდევ არ ნიშნავს, რომ იგი ცოდვაა yes.gif



--------------------
„ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4)
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მნათე
პოსტი May 12 2008, 12:02 AM
პოსტი #149


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 17,662
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: Tbilisi
წევრი № 4



ციტატა
მაგრამ უცენზურო სიტყვების გამოყენება ჯერ კიდევ არ ნიშნავს, რომ იგი ცოდვაა


ნიშნავს დავით, მაგრამ არსებობს გარემოებითი შემსუბუქება, შეუძლებელია დაცემულ გულში შეურაცხყოფა წარმოითქვას ჭრილობის გარეშე....


--------------------
ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!

რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :)))))
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 12 2008, 03:51 AM
პოსტი #150


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



მინდოდა ამ თემის დატოვება, მაგრამ ეს გამოხმაურებები არ მაძლევს ამის უფლებას, რას წერთ ხალხო?
არ შეგიძლიათ წეროთ მიუკერძოებლად? არ იფიქროთ მამა გაბრიელზე და ისე წეროთ? აკი ბანქოზე და ჩიბუხზე მოგიყვანეთ მაგალითი?
ბევრი შეცდომებია თქვენს პოსტებში, მხოლოდ ძირითადებს გამოვყოფ:
სრულ ალოგიზმია თეოლოგიურად რასაც წერთ და უკვე დავიღალე ამის მტკიცებაში:
ალოგიზმია:
ციტატა
ბილწსიტყვაობაც ცოდვაა, მაგრამ თუ მისი წყარო არაა ცოდვისმიერი, ანუ ბლწი გული, მაშინ

მაშინაც და ყოველთვის ცოდვაა, არ გადმოედინება ერთი წყაროდან ტკბილი და მწარე, არ შეიძლება გინება გადმოდიოდეს მადლის წყაროდან, ბილწება ბილწებიდან მოდის, ის არ შეაგინებს კაცს რაც შედის, არამედ რაც გადმოდის, ეს უმარტივესია, შეიძლება არ იყოს ისეთი ცუდი გულით ნათქვამი, შეიძლება კარგიც კი უნდოდეს მაგინებელს, მაგრამ გინება გინებად რჩება, წყევა-წყევად, სიბილწე-სიბილწედ, კიბისაღმწერელმა პირდაპირ აკრძალა ცოდვა კეთილი მიზნებისათვის!
ციტატა
აგერ, კანუდოსელმა თქვა, გინება იმიტომაა ცოდვა, რომ მშობლებს ეხებაო

მაგაზე კანუდოსელი მოგწერს, მაგრამ ვერ გაგიგია აშკარად რა თქვა მან, მან თქვა რომ ორმაგად არის ცოდვა , თორემ გინება "პირდაპირიც" რომ იყოს "ვიღაცას ასედა ისე" მაინც გინება " ვიღაცის დედას ასედაისე" ისიც გინებაა, მაგრამ ეს ბოლო ორმაგი, რადგან მეორე სრულიად უდანაშაულო ადამიანსაც მოიცავს, ორივე ცოდვაა, სხვადასხვა სიმძიმის...
ციტატა
ერთი რამე მაინც გაიხსენე. რამდენი კაცი გამოდის ქუჩაში შიშველი და რამდენი კაცი იგინება? ანუ რომელი უფრო დიდ სირცხვილად და თავის მოჭრად ითვლება?
მარიამ, ეს ძალიან ზედაპირული შედარებაა, არ გიპასუხებ, რადგან არაფერ შუაშია, ქუჩაში რა ხდება და ეს სხვაა, ადამიანთა დაცემულების გამო, სიშიშვლე კი ცოდვა არაა თავისთავად რატომ ვერ ხვდები, სამოთხეში ადამიანები შიშვლები იყვნენ, შემოსვა კი დაცემას მოყვა სწორედ, როცა სულიერად გაშიშვლდნენ, სამოსელის აუცილებლობა არც მარიამ ეგვიპტელს გააჩნდა, და მხოლოდ მაშინ შეიმოსა, რომ სხვა არ დაებრკოლებინა, ანუ თავად სიშიშვლე ცოდვა არაა, განა შემოსილები ვიღებთ შხაპს? არამედ შეიძლება მას მოყვეს ვინმეს დაბრკოლება ( რაც არ მომხდარა იმ ბერის მაგალითში, თორემ სალოსს ადამიანთა დაბრკოლებას დავაბრალებთ ), გინება კი თავისთავად არის ცოდვა, არის სიბილწე, არის მრუშობა სიტყვით, ასე და ასე ვქენიო და ვუქენიო სხვას... რაა ახლა ეს თუ არა ცოდვა?

ციტატა
აქვთ კაცებს ყველაზე მძაფრი რეაქცია.

ეგეც დიდი ვერაფერი არგუმენტია, ღვთისმეტყველებას ჩვენ ღვთის მცნებიდან ვზომავთ და არა იქიდან, დაცემულ ხალხს რაზე აქვს რეაქცია და რაზე არა... დანარჩენი იქ წერია და თავიდან ნახე...
ციტატა
ზუსტად ამაზე იყო გათვლილი ნეოს მოყვანილი მაგალითი, მაგრამ კაცს თუ გაგება არ უნდა, არ გაიგებს...

ნეოს მაგალითი იყო ალოგიზმი, და დავწერე ნათლად, ასე რომ გაგებას არ ნდომება ცოტა ზედმეტია...
ციტატა
მე პირადად დარწმუნებული, რომ მას ეს ყველაფერი, რაც თითქოს ცოდვას ჰგავდა, ცოდვად არ ერაცხებოდა უფლის მიერ.

ამან შეიძლება იმუშავოს იგივე მომთვრალებაზე, ეგ გასაგებია, მაგრამ გინებაზე არა, იმიტომ გინება უკვე აღსრულებული ქმედებაა, მოყვანილი ცოდვაა, და მომთვრალება არა!
ციტატა
მაგრამ აუცილებლად ცოდვის წარმომქმნელია.(მრუშების).

არა სარდიონ, რატომ აუცილებლად კაცო? ხომ დავწერე ზემოთ მაგალითები, რომ ეს არ გამოუწვევია? არც იმ სალოსს ვინც შევიდა აბანოში შიშველი მრუშობა კი არ გამოიწვია (მკრეხელობაა) არამედ პირიქით!
ციტატა
ცოდვაა,
მაგრამ შეიძლება სიწმინდის წარმომქმნის მიზეზი გახდეს (თავმდაბლობის).

ეგეც ალოგიზმია, არ შეიძლება ცოდვამ სიწმინდე წარმოქმნას, არ შეიძლება პანტა ვაშლმა ბროწეული მოისხას, არ შეიძლება სიბილწიდან სიკეთე წამოვიდეს... ასე რთულია?ანუ შეიძლება ცოდვას სიკეთე მოყვეს, მაგრამ ეს ამ ცოდვის "დამსახურება" კი არაა, არამედ ღვთის განგების, როგორც ის რომ უფლის ჯვარცმას და სიკვდილს, სწორედ სიკვდილის ძლევა მოყვა,
მაგრამ ეს მის ჯვარცმელებს ჯვარის სისხლისაგან არ ანთავისუფლებს...
ციტატა
ძალიან ცუდი მაგალითი მოიყვანე მრუშების, რადგან მრუშება თავად არის ცოდვა (რაც არ უნდა ფორმებით იყოს), ხოლო უცენზურო სიტყვების ხმარება კი არ არის ყოველთვის ცოდვა, არამედ - შეგინება

კანონისტ, ასეთ ალოგიზმს როგორ წერ კანონისტი კაცი? უცენზურო სიტყვები არაა უბრალოდ სიტყვები, როგორც გინდა დახატო, ის არც ლექსიკონში წერია, იმ მიზნით რომ მიხვდე რას ნიშნავს, არამედ იქაა წინადადება, რომლის მთქმელი ამბობს მე ასე და ასე ვიზამო, ეს კი გინებაა და სიბილწე! და არა უბრალო სიტყვები, რომელიც მედიცინაშიც გამოიყენება და ფილოლოგიაშიც... ნუ გვაყრი თუ კაცი ხარ ნაცარს თვალებში, შეიგინა ნიშნავს იმას რომ შეიგინა ( დაგინება-შეგინებას გარჩევა გინდა თუ? smile.gif)...

ციტატა
შენი დედაო...

ჯიგარ, ისა ვქენიო რომ ეთქვა ხომ იქნებოდა გინება? და თუ ჰო, რა შუაშია აქ ეს ანეგდოტი? სხვაზე დაგიწერე მნათემ, ყველა უცენზურო სიტყვის უცენზუროდ გამოყენება არის ცოდვა და შეგიძლია გადაამოწმო სადაც გინდა...

ახლა მარიამ სად მაწყენინე, იქ სადაც დამაბრალე რომ მამა გაბრიელს უკანასკნელ ცოდვილად მივიჩნევ, ღმერთმა დამიფაროს ჩემი თავის იქით ვინმე მივიჩნიო უკანაკნელ ცოდვილად, მითუმეტეს მამა გაბრიელი, რომლის ზეთს ჩემი 2 წლის დისშვილი ავად რომ იყო, ითხოვდა დე, მამა გაბრიელის ზეთი მაცხეო და სულ იკურნება და აბა თუ მიხვდები ვინ ჩაუტანა?...

მე მოვრჩი...

იხარეთ;

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
კანუდოსელი
პოსტი May 12 2008, 01:00 PM
პოსტი #151


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 8,829
რეგისტრ.: 2-November 06
მდებარ.: კანუდოსი
წევრი № 374



მე მოკლე ჩართვებით შემოვიფარგლები ხოლმე ამიერიდან biggrin.gif
ციტატა(მარიამი @ May 11 2008, 10:37 PM) *

KAIROS
აღსარების წიგნი რომაა, ცოდვების ჩამონათვალით, იქაც კია სიაში - სიშიშვლის დაუფარავობა,

აი ეგ წიგნი აიღე და რაც შეიძლება შორს მოისროლე...კი ვიცი რომ არ მოისვრი, მაგრამ ეგეთი წიგნების არსებობა, აღსარების პროფანირებას უწყობს ხელს...ეს ისე...ზოგადად...


--------------------
ინკვიზიტორი იეღოველი ეკუმენისტი მასონი ბუდისტი მღვდელი გულისყურით გისმენთ :-)
პ.ს.
ბყკ :-)
ბ - ბუდისტ
ყ - ყრმათა
კ - კავშირი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
G_I_O_R_G_I_
პოსტი May 12 2008, 03:16 PM
პოსტი #152


Advanced Member
***

ჯგუფი: Members
პოსტები: 1,857
რეგისტრ.: 31-July 06
წევრი № 27



ზოგადა ვიტყვი არა გინებაზე არამედ მოყვასის შეურაწყოფაზე სხვადასხვა სიტყვებით.
როგორც უფალი ბრძანებს ვინც თავის მოყვას უთხრას უგუნურო იგი უკვე ჯოჯოხეთის გეენიის ღირსიაო.ამიტომ როცა ადამიანი თავისი გულის სისავსიგან აყენებს შეურაწყოფას მოყვასას სხვადასხვა სიტყვით ეს დიდი ცოდვაა.
ზოგადად კი მრავალ პატერიკში ნათქვამი (მაგ ლავსაიკონი) და სხვა თუ როგორ ამდაბლებდნენ წმ მამები,ბერები სხვადასხვა მონასტერში მის მორჩილებაში მყოფ მოწაფეს თუ ბერს და სხვა.მაგ ერთი მამა (სახელი არ მახსოვს)ამბობს რომ რამდენიმე ათეული წლის მანძილზე მოძღვარმა მხოლოდ ორჯერ მომმართა სახელით დანარჩენი კი სულ სხვადასხვა "შეურაწმყოფელი სიტყვებით მიმართავდა"(არა გინების) ასეთი ამბები მრავლათაა მოთხრობილი პატერიკებში და სხვაგან.და ამით ის ადამიანი თავმდაბალობას მოთმინებას მორჩილებას და სხვა სათნოებებს სწავლობდა და წარემატებოდნენ მათში.და ეს შემთხვევაში მოძღვრის მიერ მოწაფის შეურაწყოფა და სხვა არ იყო ცოდვა.
ეს ყველაფერი ჩვენ რათქმაუნდა არ გვეხება და ჩვენ შემთხვევაში ცოდვა იქნება.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი May 12 2008, 07:43 PM
პოსტი #153


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



ციტატა
მაშინაც და ყოველთვის ცოდვაა, არ გადმოედინება ერთი წყაროდან ტკბილი და მწარე, არ შეიძლება გინება გადმოდიოდეს მადლის წყაროდან, ბილწება ბილწებიდან მოდის, ის არ შეაგინებს კაცს რაც შედის, არამედ რაც გადმოდის, ეს უმარტივესია, შეიძლება არ იყოს ისეთი ცუდი გულით ნათქვამი, შეიძლება კარგიც კი უნდოდეს მაგინებელს, მაგრამ გინება გინებად რჩება, წყევა-წყევად, სიბილწე-სიბილწედ, კიბისაღმწერელმა პირდაპირ აკრძალა ცოდვა კეთილი მიზნებისათვის!

ზუსტად ამას გავუსვი ხაზი, კაიროს: რომ რადგან არ შეიძლება ერთი წყაროდან ტკბილი და მწარე მოდიოდეს, ასევე, რადგან ვიცით, რამდენი ტკბილი წყალი წამოსულა მამა გაბრიელისგან და მოდის დღემდე, აქედან გამომდიანრეობს, რომ მისი წყარო (ანუ გული) მადლით იყო სავსე და არა სიბილწით. აბა როგორღა წამოვიდოდა მისგან მწარე? როცა ადამიანი იგინება, როგორც წესი ეს იმიტომ ხდება, რომ გულში აქვს ეს სიბილწე, არ შეუძლია თავი შეიკავოს, რომ არ თქვას, "კოკასა შიგან რაცა დგას" შემთხვევაა, მაგრამ მამა გაბრიელთან ეს შემთხვევა არაა და ამიტომ ამ ორ ვარიანტს ერთ ქვაბში ვერ მოვხარშავთ.

ციტატა
მარიამ, ეს ძალიან ზედაპირული შედარებაა, არ გიპასუხებ, რადგან არაფერ შუაშია, ქუჩაში რა ხდება და ეს სხვაა, ადამიანთა დაცემულების გამო, სიშიშვლე კი ცოდვა არაა თავისთავად რატომ ვერ ხვდები, სამოთხეში ადამიანები შიშვლები იყვნენ, შემოსვა კი დაცემას მოყვა სწორედ, როცა სულიერად გაშიშვლდნენ, სამოსელის აუცილებლობა არც მარიამ ეგვიპტელს გააჩნდა, და მხოლოდ მაშინ შეიმოსა, რომ სხვა არ დაებრკოლებინა, ანუ თავად სიშიშვლე ცოდვა არაა, განა შემოსილები ვიღებთ შხაპს? არამედ შეიძლება მას მოყვეს ვინმეს დაბრკოლება ( რაც არ მომხდარა იმ ბერის მაგალითში, თორემ სალოსს ადამიანთა დაბრკოლებას დავაბრალებთ ), გინება კი თავისთავად არის ცოდვა, არის სიბილწე, არის მრუშობა სიტყვით, ასე და ასე ვქენიო და ვუქენიო სხვას... რაა ახლა ეს თუ არა ცოდვა?

კაიროს, შენ ისევ და ისევ სიშიშვლეზე საუბრობ, მე კი - სიშიშვლის შეუმოსავობაზე. რატომ შეიმოსა მარიამ ეგვიპტელი? იმიტომ რომ სანამ არავინ ხედავდა, სულერთი იყო ეცმებოდა თუ არა ტანსაცმელი, ხოლო სხვა ადამიანთან შეუმოსავად ვერ გამოჩნდა. ხომ მართალი ვარ? სვიმეონ სალოსმა კი სწორედ ეს უკანასკნელი გააკეთა, შიშველი გამოჩნდა იქ, სადაც ყველაზე სამარცხვინო იყო ამის გაკეთება. და შენ რა იცი, რომ არავინ დაბრკოლდა? თვითონ ის არ დაბრკოლებულა შიშველი ქალების შეხედვით (ეს მისი ცხოვრებიდანაა ცნობილი), მაგრამ სხვას რა რეაქცია ჰქონდა (გარდა იმისა, რომ ცემით გამოაგდეს იქიდან), ცნობილი არაა. მამა გაბრიელზეც იგივე ხდებოდა, დასცინოდნენ და აბუჩად იგდებდნენ მისი სალოსული საქციელის გამო, რისთვისაც აკეთებდა კიდეც ალბათ ამ ყველაფერს.
ციტატა
ამან შეიძლება იმუშავოს იგივე მომთვრალებაზე, ეგ გასაგებია, მაგრამ გინებაზე არა, იმიტომ გინება უკვე აღსრულებული ქმედებაა, მოყვანილი ცოდვაა, და მომთვრალება არა!

სიმთვრალე არ არის აღსრულებული ქმედება? ეს ვერ გავიგე კარგად.
ნეოს მაგალითს რაც შეეხება, ძალიან რეალურისტული და ცხოვრებისეულია და მე პირადად ძალიან მომეწონა. ნუ, შენ არ მოგწონს, იმიტომ არ ძირში სპობს შენს არგუმენტებს biggrin.gif
ციტატა
ახლა მარიამ სად მაწყენინე, იქ სადაც დამაბრალე რომ მამა გაბრიელს უკანასკნელ ცოდვილად მივიჩნევ

ძალიან მინდა დავიჯერო.... კაი, დავიჯერებ.... მაგრამ შენი მსჯელობიდან საწინააღმდეგო დასკვნა გამოდის. რადგან გწყინს, არ გავაგრძელებ ამაზე smile.gif

უახლოეს მომავალში სხვა თემაში დავწერ მამა გაბრიელზე რაღაც-რაღაცეებს და ჩემი სურვილი იქნება, რომ წაიკითხოთ. ლინკს აქაც დავდებ smile.gif



ციტატა(კანუდოსელი @ May 12 2008, 01:00 PM) *

მე მოკლე ჩართვებით შემოვიფარგლები ხოლმე ამიერიდან biggrin.gif

აი ეგ წიგნი აიღე და რაც შეიძლება შორს მოისროლე...კი ვიცი რომ არ მოისვრი, მაგრამ ეგეთი წიგნების არსებობა, აღსარების პროფანირებას უწყობს ხელს...ეს ისე...ზოგადად...

საიდან იცი, რომ არ მოვისვრი? ან საიდან იცი რომ უვკე მოსროლილი არა მაქვს? გეთანხმები, რომ მაგ წიგნიდან დიდი ხეირი არაა, ყოველ შემთხვევაში აღმსარებლის დასახმარებლად.
თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ იქ ჩამოთვლილი ცოდვები ცოდვებად არ ითვლება. ამის მაგალითად გამოვიყენე ეგ წიგნი და შენი რეპლიკა ჩემთვის სრულიად ზედმეტი იყო. სხვას თუ წაადგება რამეში, კი ბატონო smile.gif


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი May 12 2008, 08:16 PM
პოსტი #154


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



ახლა მამა გაბრიელზე ვკითხულობდი და მნათესგან დაციტირებულ ამ მოგონებას წავაწყდი:
ციტატა
აი, რას იგონებს სამთავროს წმინდა ნინოსა და ანტიოქიის დედათა მონასტრების სულიერი მოძღვარი არქიმანდრიტი მიქაელი (გაბრიჭიძე):

ახლადაღკვეცილი ბერი ვიყავი და დიდი სურვილი მქონდა რჩევა--დარიგება მიმეღო ისეთი ბერისაგან, როგორიც მამა გაბრიელი იყო.

შეუძლოდ გრძნობდა თავს და სენაკში იწვა. იმ სიტუაციაში მას სალოსობა არ ეტყობოდა. სერიოზულად მაძლევდა დარიგებეს, როგორი უნდა იყოს ბერი..... შემდეგ მოუხმო დედებს და ტრაპეზი გააწყობინა. მოთხოვა “პროფესორი” (იგულისხმება შავი ღვინო), მომაწოდა ერთი ჭიქა და მაკურთხა დამელია “დო დნა”. კურთხევა შევასრულე. მას შემდეგ ჭიქის დალევა აღარ შემოუთავაზებია.....
ამ საუბარში, ვიყავით გართული, როცა ორმა ქალბატონმა ლოცვა თქვა კართან. ბერმა აკურთხა, შემოსულიყვნენ. მათ ღვეზელები მოუტანეს და სიხარულით აღნიშნეს, რომ საკუთარი ხელით გამოუცხვეს. გავიგეთ, რომ ავად ბრძანდებითო – უთხრეს.....

ეტყობოდა ორიდან ერთ-ერთი ქალბატონი არ იცნობდა ბერს, სთხოვა ხელი მათხოვეო. მამა გაბრიელმა გადმომხედა და გაიღიმა: “რათ უნდა ახლა ამას ჩემი ხელი?!” ქალბატონმა მოწიწებით მოკიდა ხელზე ხელი და დაუწყო შელოცვა. თავისთვის რაღაცას ბუტბუტებდა. უცბად ბერმა დაიქუხა: “ ხელი გამიშვი, შენ არ იცი, რომ მე ბერი ვარ? რას მეთომარები! გაეთრიეთ ორთავენი აქედან, ჩაალაგეთ თქვენი ღვეზელები და გაეთრიეთ.” მათ ისე შეეშინდათ, აღარ იცოდნენე რა ექნათ, საშინლად დაიბნენ, დაეცნენ მუხლებზე და დაუწყეს თხოვნა, შეგვინდეთ მამა გაბრიელ! ბერი კი იგივეს იმეორებდა: “ჩაალაგეთ თქვენი ღვეზელები და გაეთრიეთ აქედან, არ წამომაყენოთ ფეხზე.” ის ქალბატონი, რომელიც იცნობდა ბერს, შეეხვეწა ღვეზელები მაინც დაიტოვეთო, მაგრამ ამაოდ.




შეგიძლიათ აქ ვინმემ ქრისტე დამანახოთ?

და გამოგიტყდებით, გამაოგნა ამ ციტატის სრული ტექსტიდან ტენდენციურად ამოჭრის ოსტატობამ. ლევან, არ გეწყინოს და ნამდვილად არ გეკადრებოდა.
ახლა ამის გაგრძელებას დავწერ:

როგორც კი გავიდნენ ისინი სენაკიდან, ისეთი სიყვარულით დაიწყო მათზე ლოცვა, გამაოგნა. აღაპყრო ხელები და მთელი გულით დაულოცა ოჯახები. „ესენი ბერთან მოწიწებით არ მოსულან, ამის შემდეგ ეცოდინებათ, როგორ უნდა მოეპყრან ღვთისმსახურს“ - თქვა მან.

მნათიკო, შეგიძლია დაინახო ქრისტე smile.gif


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nana_007
პოსტი May 12 2008, 11:22 PM
პოსტი #155


I need a hero...
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 642
რეგისტრ.: 9-April 08
წევრი № 4,509



მარიამი,

არ გეწყინოს,მაგრამ სხვა თემებში ნაწერების ძებნა არ არის ლამაზი და "შმონი" ქვია ამას ...სწორედ ესაა რაც კაცს აფიქრებინებს, რომ პირადულზე გადადის ყველაფერი, თორემ სხვა შემთხვევაში რად უნდა დაინტერესდეს ვინმე ფორუმელის პირადი ცხოვრებით თუ ოდესმე დაწერილი პოსტებით . მე როგორც შენთვის ცნობილი "არამართლმადიდებელი" (თურმე ფორმაც მაცვია და ვინ იცის 'პაპიროსსაც' ვეწევი და იქნება ღამე დანითაც დავდივარ ) , რომ არ დამზოგავ იასნია, მაგრამ კაიროსზე ჩაციკლვაც საიდან მოიტანე ეგ არ მესმის.

არვის ეგონოს ლევანს (მნათეს) ვიცავ, რამეთუ მას ჩემი დასაცავი არაფერი აქვს, უბრალოდ ძალიან მაღიზიანებს პოსტების ჩიჩქნა და მერე "მხილება". თქვენი საქმისა თქვენ იცით, მაგრამ ყოველგვარი ხერხების გამოყენებაც ნამდვილად არ არის ლამაზი. თუ რამე სათქმელი აქვს ვინმემ, იმ თემებში თქვას, სადაც პოსტები წერია და პოსტებს არ სჭირდება სხვა თემებში პორწიალი. სხვა თუ არაფერი, არაესთეთიკურია...ინტრიგნობას გავს და მე პირადად არ მინდა დავიჯერო...

პ.ს. თუ ჩემს ჟარგონზე არამართლმადიდებლობის ხარისხს მომიმატებ, იქნება იმაზეც ვიფიქროთ, სალოსი ხომ არ ვარ ... რას გეიგებ უაჩკოდ, გინება მოსულაო და მე რა ვიცი, თუმცა მე გინებისგან შორს ვარ... rolleyes.gif


--------------------
Мне, как сказку, приговор читал судья,
А за окнами вовсю апрель свистел,
Говорили, что эта та статья
Мне начертит номерочек на кресте...

Am I pretty -then cut me in the face... Am I stronger -break my neck in disgrace...
Am I smarter - kill me and eat my brain...Am I braver- kill me and eat my heart...

Geadelt ist, wer Schmerzen kennt
Vom Feuer das in Lust verbrennt ,
Ein Funkenstoss in ihren Schoss,
Ein heisser Schrei : "Feuer frei"!

Когда счастье моё мусорами разбито...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი May 12 2008, 11:34 PM
პოსტი #156


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



ციტატა
არ გეწყინოს,მაგრამ სხვა თემებში ნაწერების ძებნა არ არის ლამაზი

მნათეს პოსტზე თუ ამბობთ, ამავე თემაშია, მე-2 გვერდზე. და საერთოდ, მნათეს ამ პოსტს მოჰყვა მთელი ეს დებატები. ზუსტად ამიტომ გამახსენდა, როგორც კი წავიკითხე smile.gif

ციტატა
არვის ეგონოს ლევანს (მნათეს) ვიცავ, რამეთუ მას ჩემი დასაცავი არაფერი აქვს, უბრალოდ ძალიან მაღიზიანებს პოსტების ჩიჩქნა და მერე "მხილება". თქვენი საქმისა თქვენ იცით, მაგრამ ყოველგვარი ხერხების გამოყენებაც ნამდვილად არ არის ლამაზი. თუ რამე სათქმელი აქვს ვინმემ, იმ თემებში თქვას, სადაც პოსტები წერია და პოსტებს არ სჭირდება სხვა თემებში პორწიალი. სხვა თუ არაფერი, არაესთეთიკურია...ინტრიგნობას გავს და მე პირადად არ მინდა დავიჯერო...

http://church.ge/index.php?s=&showtopic=35...ndpost&p=306493
პირველ გვერდზე ყოფილა საერთოდ smile.gif ამავე თემაში... სხვა თემაში რომ ყოფილიყო, რა თქმა უნდა, იმავე თემაში ვუპასუხებდი.

ციტატა
მე როგორც შენთვის ცნობილი "არამართლმადიდებელი" (თურმე ფორმაც მაცვია და ვინ იცის 'პაპიროსსაც' ვეწევი და იქნება ღამე დანითაც დავდივარ ) , რომ არ დამზოგავ იასნია, მაგრამ კაიროსზე ჩაციკლვაც საიდან მოიტანე ეგ არ მესმის.

ეს ვერ გავიგე. რა საიდან მოვიტანე? და ვის რატომ არ დავზოგავ? unsure.gif

ციტატა
პ.ს. თუ ჩემს ჟარგონზე არამართლმადიდებლობის ხარისხს მომიმატებ, იქნება იმაზეც ვიფიქროთ, სალოსი ხომ არ ვარ ...

ესეც ვერ გავიგე unsure.gif როდესმე გიწოდეთ ასეთი რამე? სერიოზულად დავიბენი, მგონი რაღაც გაუგებრობაა აქ huh.gif


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nana_007
პოსტი May 12 2008, 11:37 PM
პოსტი #157


I need a hero...
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 642
რეგისტრ.: 9-April 08
წევრი № 4,509



მარიამი,

გასაგებია, მაპატიე თუ ამავე თემაში ეწერა, შEნი ნაწერიდან სხვანაირად ჩანდა.


--------------------
Мне, как сказку, приговор читал судья,
А за окнами вовсю апрель свистел,
Говорили, что эта та статья
Мне начертит номерочек на кресте...

Am I pretty -then cut me in the face... Am I stronger -break my neck in disgrace...
Am I smarter - kill me and eat my brain...Am I braver- kill me and eat my heart...

Geadelt ist, wer Schmerzen kennt
Vom Feuer das in Lust verbrennt ,
Ein Funkenstoss in ihren Schoss,
Ein heisser Schrei : "Feuer frei"!

Когда счастье моё мусорами разбито...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
მარიამი
პოსტი May 12 2008, 11:39 PM
პოსტი #158


+ + +
***

ჯგუფი: Senators
პოსტები: 12,615
რეგისტრ.: 23-July 06
მდებარ.: თბილისი
წევრი № 6



ციტატა(nana_007 @ May 12 2008, 11:37 PM) *

მარიამი,

გასაგებია, მაპატიე თუ ამავე თემაში ეწერა, შEნი ნაწერიდან სხვანაირად ჩანდა.

OK
smile.gif


--------------------
ნუ მივატოვებთ ერთმანეთს, როცა ერთმანეთს ვჭირდებით...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nana_007
პოსტი May 13 2008, 03:05 AM
პოსტი #159


I need a hero...
**

ჯგუფი: Members
პოსტები: 642
რეგისტრ.: 9-April 08
წევრი № 4,509



ციტატა
ნეოს მაგალითს რაც შეეხება, ძალიან რეალურისტული და ცხოვრებისეულია და მე პირადად ძალიან მომეწონა.



მარიამი,

ნეოს მაგალითი მგონი სალოსობის ამბავში არ არის მართებული, ზოგადად რეალურ ცხოვრებაში კი შესაძლებელია, რომ ვთქვათ ამ მეთოდით კაცი წავიდეს "რაღაც" ცოდვაზე , თუ ამით სხვას გადაარჩენს დაზიანებისაგან ან უარესი: სიკვდილისაგან.

მასე ტყუილიც დიდი ცოდვაა, მაგრამ თუ "იძულებული" ტყუილით ვინმე უდანაშაულოს გადაარჩენ, ვფიქრობ აღსარებას ექვემდებარება და მიმტევებადიც იქნება. მაგალითად, მღვდელი თევდორე ავიღოთ: წესით იმანაც მოიტყუა, მაგრამ ვინ იტყვის მასზე, რომ ის მატყუარა იყო.

ჩემი აზრით, სალოსი სულ სხვა რამეა.

მე რომ რომელიმე მოძღვარმა მითხრას "გაეთრიე" ან "ნუ მეხები ხელზე, იმიტომ რომ ქალი ხარო", ამით ჩემს ცოდვილობას კი არ დავინახავ, არამედ მისას, რამდენადაც მე მას თაყვანისცემით და პატივით ვეამბორები და არა ღმერთმა დამიფაროს, ქვენა აზრებით. ეს განსხვავებაა: ამ დროს ბევრი დაბრკოლდება.

მემთვრალეობით ანუ მოგონილი სიმთვრალით კი მართლაც შეიძლება დავინახოთ, თუ როგორ "საქონლდება" ადამიანი ამ დროს და მოვერიდოთ, რომ ჩვენც ასე არ გამოვიყურებოდეთ.


--------------------
Мне, как сказку, приговор читал судья,
А за окнами вовсю апрель свистел,
Говорили, что эта та статья
Мне начертит номерочек на кресте...

Am I pretty -then cut me in the face... Am I stronger -break my neck in disgrace...
Am I smarter - kill me and eat my brain...Am I braver- kill me and eat my heart...

Geadelt ist, wer Schmerzen kennt
Vom Feuer das in Lust verbrennt ,
Ein Funkenstoss in ihren Schoss,
Ein heisser Schrei : "Feuer frei"!

Когда счастье моё мусорами разбито...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KAIROS
პოსტი May 13 2008, 03:15 AM
პოსტი #160


იხარეთ!
***

ჯგუფი: საფინანსო
პოსტები: 9,492
რეგისტრ.: 9-November 06
მდებარ.: Aurea mediocritas
წევრი № 438



მოდი ახლა ასე გავაკეთოთ მარიამ, რადგან ისევ იგივეს ვიმეორებთ და დამრჩა შთაბეჭდილება,
რომ ან ვერ წაიკითხე კარგად ჩემი პოსტი, ან უბრალოდ არ გინდოდა გაგება, ამიტომ არ ვისაუბროთ მამა გაბრიელზე.
ციტატა
სვიმეონ სალოსმა კი სწორედ ეს უკანასკნელი გააკეთა, შიშველი გამოჩნდა იქ, სადაც ყველაზე სამარცხვინო იყო ამის გაკეთება. და შენ რა იცი, რომ არავინ დაბრკოლდა?

ნუ აქაც ლოგიკური შეცდომაა, თან მერე ისეთი შეცდომა მოგდის, რომ ალბათ შენც ვერ მიხვდი რა გამოვიდა, მე იმას გიმტკიცებ რომ სიშიშვლე თავისთავად არ არის ცოდვა, მას შეიძლება მოყვეს ცოდვა და შეიძლება არა, გასაგებია? რატომ მამეორებინებ ოცდამეშვიდეჯერ? ანუ გინება არის ცოდვა, არსშივეა ცოდვაა , სიბილწეა, და ცოდვაა უკვე, სიშიშვლე არა, მას მხოლოდ შეიძლება მოყვეს რაიმე დაბრკოლება, კიდევ ვერ ხედავ განსხვავებას? ჩემთვის აქ მთავარი არის არსობრივი სხვაობა დაგანახო, მერე უკვე მაგ შედარებას ვეღაც მოიყვან, რადგან არსობრივი სხვაობა სადაცაა, ის არ გაძლევს საშუალებას არსობრივად არცოდვა შეადარო არსობრივად ცოდვას და ეს უკანასკნელი გაამართლო, იმ არცოდვის შესაძლო შედეგებით... ამაზე ნათლად დაწერა ცოტა ძნელია, ახლა მეორე, კარგად დაუკვირდი რა დაწერა, ე.ი. დაუბრკოლებია სვიმონ სალოსს იქ ხალხი ohmy.gif მოკლედ ლაფსუს biggrin.gif
ციტატა
სიმთვრალე არ არის აღსრულებული ქმედება? ეს ვერ გავიგე კარგად.

მარიამ, იქ ხომ სიმთვრალეზე კი არ იყო საუბარი, არამედ მომთვრალებაზე, ანუ სიმთვრალე არ იყო აღსრულებული, ანუ რომ დამთვრალიყო ნამდვილად მაშინ რათქმაუნდა იქნებოდა ცოდვა, მაგრამ მოიმთვრალა თავი, როგორც იგიჟიანებენ და ა.შ. მაგრამ გინება ხომ უკვე აღსრულებული წარმოთქმული ცოდვაა, გასაგებია აქაც განსხვავება?

ციტატა
ნეოს მაგალითს რაც შეეხება, ძალიან რეალურისტული და ცხოვრებისეულია და მე პირადად ძალიან მომეწონა. ნუ, შენ არ მოგწონს, იმიტომ არ ძირში სპობს შენს არგუმენტებს biggrin.gif

ისევ ჯიუტობ, ნეოს მაგალითი შეიძლება რეალურია, მაგრამ ღვთისმეტყველებასთან არაფერი ესაქმება, რატომ ვერ გაიგე, იმისათვის რომ ვიღაც ცოდვილი რაღაც ცოდვაზე ღიზიანდება, ეს რა ამ ცოდვას ამართლებს? რა ლოგიკაა ეს მარიამ? ხომ დავწერე : "ღვთისმეტყველებას ჩვენ ღვთის მცნებიდან ვზომავთ და არა იქიდან, დაცემულ ხალხს რაზე აქვს რეაქცია და რაზე არა.." გინება იქაც ცოდვაა და ყველგან, ზოგან ნაკლები სიმძიმის, ზოგან მეტის... მოკლედ იხ. ჩემი ბოლო პოსტები...
ვიაზროვნოთ ღვთისმეტყველურად და ობიექტურად...
ხოდა არ გინდა მერე ხომ პირადულზე გადასვლები, ცდები და იმიტომ , პირადულები მარტო ღმერთმა იცის და მას მივანდოთ....
აბა წინსვლის სურვიელბით smile.gif

კაიროსი!


--------------------
...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

18 გვერდი V « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული წევრი)
0 წევრი:

 



მსუბუქი ვერსია ახლა არის: 16th June 2025 - 05:32 PM

მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი

ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი