![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#1481
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
აქა მშვიდობა!დასაწყისისთვის ერთი ჭკვიანის ფრაზა უნდა მოვიშველიო კერძოდ გრიგოლ კლიმოვის "მერწმუნეთ როგორც კი ეცდებით,ეშმაკს კუდზე დააბიჯოთ,იქვე წააწყდებით ანტიქრისტესაც და,როგორც კი ანტიქრისტეს რაობაში გარკვევას ეცდებით,უმალ მოგაკერებენ ანტისემიტის იარლიყს" ან ჩვენებურად რომ ვთქვათ სქიზმატის
![]() მაგ: აქ ლაპარაკია რომ მოხდეს შეთანხმებები რომ გავრცელდეს ლიტერატურა,იბადება კითხვა იქედან გამომდინარე რომ,ეკუმენურ მოძრაობაში მყოფი ეკლესიების თანასწორ უფლებიანობიდან გამომდინარე იგივე ალტერნატივას არ მოითხოვენ მწვალებლები?ანუ მათი ლიტერატურის გავრცელება და ამაში ხელს ვერ შეუშლის იქ მონაწილე სუბიექტები იმიტომ რომ შეთანხმებით არიან ერთმანეთთან?მეორე კითხვა რომ ეკუმენურ მოძრაობა დახატულია ისე თითქოს ის მართმადიდებლების მიერ იყოს შექმნილი დანარჩენი მწვალებლების მოსაქცევად.ეს ასე არაა რა თქმა უნდა მაშინ მეორე მხარეა რომ მართმადიდებლებმა ეს შანსი გამოვიყენოთ რათა ხმა მივაწვდინოთ სხვებს.ბრწყინვალე იდეაა რომ არ იყოს ეკუმენური მოძრაობის შექნის იდეა ცნობილი.აქ ჩნდება შემდეგი კითხვა რომ არ აქვთ სრული ინფორმაცია ამ მოძრაობის წარმოშობის ისტორიაზე და არ იცნობენ იმ ადამიანების იდოლოგიას ვინებიც ესწრაფვოდნენ ამ მოძრაობის შექმნას.როგორც ცნობილია მართმადიდებლები ამ მოძრაობაში ვართ მიწვეულები ისევე როგორც სხვები.აქედან გამომდინარე ყველა იქ მყოფ წევრს ექნებათ თავის მხრივ მათი იქ ყოფნის აუცილებლობის მქონე არგუმენტები არა მარტო ჩვენ სხვა მწვალებლებსაც.აქ არ მაქვს მხედველობაში მარტო ეკუმენიზმი ასევე პან-ეკუმენიზმი.არგუმენტები რომლებზე დაყრდნობითაც ამართლებენ თავიანთ იქ ყოფნას მაგრამ განა ეს არგუმენტები ბრმად შეიძლებოდეს მივიღოთ;მე იმიტომ ვამბობ რომ თვითონ ეკუმენიზმის შემქმნელი სიონისტები ასე არ ფიქრობენ მათ უფრო ცბიერი გეგმები აქვთ ჩამარხული და დღემდე გვატყუებენ მართმადიდებლებს(იმედია ამ ტესტს სწორად გაიგებენ განვმარტავ:ვგულისხმობ სიონისტებს არა იერარქებს.როგორც ჩანს მათ გულწრფელად სწამთ რასაც ეუბნევიან და ამ დროს სხვებს სულ სხვა გეგმები აქვთ)რაც გამოჩნდება ქვევით მოყვანილ არგუმენტებში.ამიტომ მე მგონია რომ თუ მატ ეს არ იციან მაშინ შევატყობინოთ.მე მინდა რამოდენიმე არგუმენტი მოვიყვანო არა მონაწილე თუ იქ მონაწილეთა მოწინააღმდეგეების რიგებიდან თქმული შეფასებები არამედ ეკუმენური მოძრაობის შემქმნელების მიზნები ანუ არა მონაწილეთა არამედა შემქმნელების არგუმენტები თუ რისთვის და რატომ შეიქმნა ეკუმენური მოძრაობა.ამ მასალაბეის მოძიება არის ძალიან მარტივი დავდებ რამდენიმეს მაგრამ ზღვა რაოდენობაა და ამიტომ ყველს ვურჩევ შევიდნენ სიონისტ მასონთა საიტებზე ან თვალყური ადევნონ მათ გამოცემებში დაბეჭდილ სატატიებს თუ ნაშრომებს. ასე მაგ: 1)http://video.mail.ru/mail/diana009/146/207.html ეს საიტია სადაც ვიდეო მასალებია და იქ ბევრი საინტერესო რამეა მაგრამ ეს სულ არაა. 2)Алексей Осипов: "Не внешнее объединение важно, а единение в истине. Увы, в экуменизме само понятие святости, духовные измерения религии вымываются. В конце 60-х годов в Бангкоке проходила экуменическая конференция "Спасение сегодня". На ней говорилось о чем угодно: о спасении человечества от войн, нищеты, болезней... Забыли только об одном. О том спасении, с которым пришел Иисус Христос. Когда же наши представители напомнили об этом, на них посмотрели как на динозавров. Безразличие к истине, охлаждение религиозности ощущаются уже давно. Вот вам еще один пример. Протоиерей Сергий Булгаков в 1927 году в Лозанне на Всемирной конференции "Вера и устройство" предложил: давайте все причащаться от единой чаши. Наши так называемые догматические различия настолько незначащи, что мы можем пренебречь ими". 3)http://www.apocalyptism.ru/TRC_4_3.htm 4)ამ საიტზე დევს სინისტ სწავლულთა წიგნები რუსულად და ბევრი რამ წერია როგორ უნდა შექმნილიყო თანმედროვეობა და ხდება თუ არა ის ასე www.apocalyptism.ru/ .(აქ აფხაზეთზე საინტერსო მასალა დევს ტიტქოს რარაც რელიგიური მოძრაობა შექმნეს არ წამიკითავს ტუმცა სხვა ტემაა მაგრამ საინტერესო) მოკლედ იფორმაცია ულევია და მოძიება დამღლელი ნახეთ არა ეკუმენიზმის კრიტიკოსების აზრი ან იქ მონაწილეთა არამედ იდეის სულის ჩამდგმელების ცნობიერებას გავეცნოთ.უბრალოდ GOGLE-ს საიტიდანაც შეიძლება მოძებნა შეიყვანეთ საძიებელი სიტყვა მასონიზმზე ან სიონიზმე ან ორივე ერტად და ეკუმენიზმი დაუამრავი ინფორმაციაა რაც ადასტურებს რომ მართმადიდებლებს ატყუებენ ასე რომ თუ არ იციან მათ მაშინ შევატყობინოთ. -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
abo |
![]()
პოსტი
#1482
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,533 რეგისტრ.: 20-March 07 წევრი № 1,441 ![]() |
ეკუმენიზმში მონაწილეობით არაერთი სასულიერო პირი ჩავარდნილა ცოდვაში (თანამლოცველობა მწვალებლებთან და ა.შ), მაგრამ არც ერთ მიმდინარეობას არ გადაუხედავს კრიტიკულად თავის სწავლებისათვის.
ეს მხოლოდ მამა ანდრიას აზრი არაა ეკუმენიზმის შესახებ. ჩემი აზრით ამას ჩვენი საპატრიარქოც იზიარებს. აბო. -------------------- არ გაიწვრთნების სამი რამ: მგელი, არწივი, კაი ყმა.
|
მნათე |
![]()
პოსტი
#1483
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 17,662 რეგისტრ.: 23-July 06 მდებარ.: Tbilisi წევრი № 4 ![]() |
მინდა წარმოგიდგინოთ ჩემი პირველი ვორნი ფორუმ.გე-ზე... ბენედიქტის შეურაცხყოფა გავასამართლე
![]() http://forum.ge/?showtopic=33868235&f=&st=45entry10311126 -------------------- ანალოღია და ჯვარი მომიტანეთ, ვქადაგებ!
რომ გამრეცხავთ, გავიწევ :))))) |
ნაინა |
![]()
პოსტი
#1484
|
![]() პროვინციელი ალქაჯი!!!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 15,155 რეგისტრ.: 11-May 07 მდებარ.: ,,მოუსავლეთი'' მიჩიგანის კოლმეურნეობა. წევრი № 1,886 ![]() |
ციტატა მინდა წარმოგიდგინოთ ჩემი პირველი ვორნი ფორუმ.გე-ზე... ბენედიქტის შეურაცხყოფა გავასამართლე http://forum.ge/?showtopic=33868235&f=&st=45entry10311126 ძალიან კარგი მნათეუს, ნებისმიერი აღმსარებლობის წარმომადგენლისთვის მისი რწმენა მისთვის წმიდაა და არანაირად არ შეიძლება შეურაცხყოფა, მით უმეტეს ასეთი მაღალი იერარქების შეურაცხყოფა სირცხვილია. ![]() -------------------- ________________________________________________
გიგრძვნიათ ოდესმე სუსხიან ზამთარში, მზისგან მოგზავნილი სხივების სინაზე? ხანდახან გულნატკენს ტირილი რომ გინდათ... და მაინც იცინით სუყველას ჯინაზე... ________________________________________________ |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#1485
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
ძალიან კარგი მნათეუს, ნებისმიერი აღმსარებლობის წარმომადგენლისთვის მისი რწმენა მისთვის წმიდაა და არანაირად არ შეიძლება შეურაცხყოფა, მით უმეტეს ასეთი მაღალი იერარქების შეურაცხყოფა სირცხვილია. ![]() შეურაცყოფა საერთოდ ცოდვაა და მას ადამიანი უნდა ერიდოს არა მარტო ადამიანთა მიმართებაში არამედ საერთოდ სამყაროში ნებისმიერი რამის მიმართ იმიტომ რომ "შემქმნელი ყოველთა,ხილულთა და არა ხილულთა" არის უფალი.ხოლო მათი სარწმუნოება(მწვალებლების) მათთვის რომ "წმინდაა" ეს იმას ნიშნავს რომ თუ არ გადმოვლენ ჭეშმარიტებაზე წარწყმდებიან სამწუხაროდ.ამიტომ ჩვენ კვერი და ტაში კი არ უნდა დავუკრად არამედ უნდა ვამხილოთ.უბრალოდ ამ დროს ემოციურად ზედმეტი სიყვარულით შეიძლება "შემოგელანძღოს" ვინმე ![]() ![]() -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
ნაინა |
![]()
პოსტი
#1486
|
![]() პროვინციელი ალქაჯი!!!!! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Senators პოსტები: 15,155 რეგისტრ.: 11-May 07 მდებარ.: ,,მოუსავლეთი'' მიჩიგანის კოლმეურნეობა. წევრი № 1,886 ![]() |
daviti_23
ციტატა მათთვის რომ "წმინდაა" ეს იმას ნიშნავს რომ თუ არ გადმოვლენ ჭეშმარიტებაზე წარწყმდებიან სამწუხაროდ.ამიტომ ჩვენ კვერი და ტაში კი არ უნდა დავუკრად არამედ უნდა ვამხილოთ.უბრალოდ ამ დროს ემოციურად ზედმეტი სიყვარულით შეიძლება "შემოგელანძღოს" ვინმე ) ზედმეტი სიყვარულით შემოლანძღვა მიახლოებით მივხვდი რას ნიშნავს ![]() ყველა რელიგიის მიმდევარს თავისი რწმენა ჰგონია მართალი და შეუმცდარი, ამიტომ ისინი სულაც არ ფიქრობენ რომ წარწყმედა მათი ხვედრია. ვინც არ უნდა იყოს, იქნება ეს კათოლიკე, მუსულმანი თუ არ აქვს მნიშვნელობა , ისევე ძვირფასია მისი რწმენა მათთვის, როგორც მართლმადიდებლობა ჩვენთვის. შეიძლება პიროვნებას, მოქცევის მიზნით, დაველაპარაკოთ ჩვენი რელიგიის უპირატესობაზე და შეუმცდარობაზე, მაგრამ არანაირად არ შეიძლება, რომ მას საკუთარი რწმენა შევუგინოთ და დავუმციროთ. ამის უფლება ვფიქრობ რომ არა გვაქვს. ![]() სულ ეს იყო რისი თქმაც მინდოდა და სწორედ ამის გამო მოვუწონე მნათეს საქციელი ![]() -------------------- ________________________________________________
გიგრძვნიათ ოდესმე სუსხიან ზამთარში, მზისგან მოგზავნილი სხივების სინაზე? ხანდახან გულნატკენს ტირილი რომ გინდათ... და მაინც იცინით სუყველას ჯინაზე... ________________________________________________ |
orthodox-georgia |
![]() ![]()
პოსტი
#1487
|
![]() ---- ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 2,373 რეგისტრ.: 13-May 08 მდებარ.: იქ წევრი № 4,815 ![]() |
ეკუმენიზმში მონაწილეობით არაერთი სასულიერო პირი ჩავარდნილა ცოდვაში (თანამლოცველობა მწვალებლებთან და ა.შ), მაგრამ არც ერთ მიმდინარეობას არ გადაუხედავს კრიტიკულად თავის სწავლებისათვის. +1 -------------------- ამ ბოლო დროს ისედაც არ ვიკლავდი თავს აქ შემოსვლით და ვატყობ სწორადაც ვიქცეოდი. აქ ჩემი "აგრესიის" გარეშე გაცილებით კარგად გრძნობენ თავს და აღარ შევაწუხებ ამის მეტი არავის. აწი მილოცვების და პატრიარქის ქადაგების მეტი თუ სადმე რამე დავწერო, შეგიძლიათ ბანი დამადოთ :)
ყველას შენდობას ვთხოვ ვისაც რამე გეწყინათ ჩემგან. ღმერთს ებარებოდეთ! პატივისცემით თქვენი orthodox-georgia 20.01.2012 |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1488
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
abo
ციტატა ეკუმენიზმში მონაწილეობით არაერთი სასულიერო პირი ჩავარდნილა ცოდვაში (თანამლოცველობა მწვალებლებთან და ა.შ), მაგრამ არც ერთ მიმდინარეობას არ გადაუხედავს კრიტიკულად თავის სწავლებისათვის. და ეს ეკუმენიზმის ბრალი იყო? სადაც არ უნდა იყო ადამიანი, როგორ გარემოშიც, თუ შენ მართლმადიდებელი სარწმუნების შინაგანი და ჭეშმარიტი აღმსარებელი ხარ, მე მგონი გარემო პიობები შენზე ასეთ გავლენას არ უნდა იწვევდეს. როგორც ბევრი ამ შემთხვევაშიც ნაცნობ, ლოტის და იუდას მაგალითს მოვიყვან, ერთი სოდომში ცხოვრობდა მაგრამ სიწმინდე შეინარჩუნა, მეორე მოციქული იყო მაგრამ ქრისტე გაყიდა... ასე მეც შეიძლება მისი უწმინესობის სიტყვები მოვიშველიო არგუმენტად, როგორც 1997 წლის ინტერვიუდან, ასევე 2004 წლის აკადემიაში საუბრიდან, რომ ეკუმენურმა მოძრაობამ ბევრი სასიკეთო საქმე მოიტანა, რომ მაგალიტად გაიხსნა ამერიკის მართლმადიდებელი სამოციქულო ეკლესია (თუნდაც ეს რად ღირს), რომ მრავალი პროტესტანტი მოექცა მართმადიდებლობაზე და ასე შემდეგ. და უშუალოდ საქართველოს ეკლესიასთან დაკავშირებით. 1962 წელს რომ არ შესულიყო ეკუმენურ მოძრაობაში, დაფიქრებულხართ რა დარჩებოდა საქართველოს ეკლესიისგან... მე არ ვამბობ რომ ეს კარგია, იმიტომ რომ არ ვიცნობ რეალურად ამ მოძრაობის როგორც საფუძვლებს, ასევე დღევანდელ მიზნებს. მაგრამ არ შემიძლია ის ვამტკიცო რომ ეს მწვალებლობაა, რადგან ამის რეალური საფუძველი არ არსებობს. ეს საკითხი ცალსახად შესაფასებელი არ არის. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
xatia19 |
![]()
პოსტი
#1489
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 23-May 08 მდებარ.: saberdzneti წევრი № 4,891 ![]() |
ეკუმენიზმი ანუ "აღდგომა" ჯვარცმის გარეშე[არქიმანდრიტი ლაზარე]
ეკუმენიზმი- ეს აშკარა ბოროტებაა, თანაც დახვეწილი მზაკვრობით, თვალთმაქცური მომხიბლაობით გამორჩეული, რომელიც სულზე თუმცა შეუმჩნევლად მოქმედებს, მაგრამ ქრისტიანის სულიერი ცხოვრების უმთავრესი ცენტრების პარალიზებას ახდენს.. თუმცაღა ჩვენი ეკლესიის მრავალი წევრი, ერისკაცი თუ მღვდელი აცხადებს რომ, ეკუმენიზმმა შესაძლოა დადებითი როლიც კი შეასრულოს, თუკი მას "გარკვეული" პოზიციიდან მივუდგებით, მაგრამ ამგვარი შეხედულება სავსებით მცდარია, ეკუმენიზმი დამანგრეველ ძალად დარჩება ჯეშმარიტი სარწმუნოების მიმართ.. რაგინდ კეთილ, წესიერ და სასიამოვნო ადამიანებად არ უნდა მიგვაჩნდნენ მატი წარმომადგენლები, რაგინდ მეგობრული ურთიერთობაც არ უნდა გვქონდეს მათთან, ღმერთის შესახებ მათი სწავლების სიმცდარეში ეჭვი არ უნდა შევიტანოთ. კაცობრივი სიკეთის გარეგნული სახე ნუ მოგვატყუებს: სიკეთე სხვადასხვაგვარი შეიძლება იყოს. ხშირად სულიერი სიბრმავის გამო ჩვენ არ ძალგვიძს კაცის გარეგნული საქმეების ძირის დანახვა, კერძოდ იმის მიხვედრა, თუ სულის რა ფენებიდან აღმოცენდებიან ეს გარეგნული სათნოებანი. მხოლოდ წმინდა მამები გვასწავლიან სახარებისეული სიკეთის ცრუ კაცობრივი სიკეთისგან გარჩევას, მარტოოდენ ჩვენი გონება ამისთვის არ გამოდგება.. ეკუმენიზმის მომხრენი ხშირად ამბობენ:"ეკუმენიზმი სულ სხვა რამ არის- თქვენ არ გესმით, რას ნიშნავს ეს, ჩვენ არ ვაპირებთ რაიმე დავუთმოთ მწვალებლებს სარწმუნოებრივ საკითხებში, პირიქით: მართლმადიდებლობისაკენ მათი მოზიდვა გვინდა. ჩვენ არა გვაქვს უფლება საკუთარ თავში ჩავიკეტოთ და მხოლოდ საკუთარი სულის ცხონებაზე ვიზრუნოთ, როდესაც მთელი მსოფლიო იღუპება"... მაგრამ ამავე დროს: როდესაც ღმერთი ინებებს და ვინმე კათოლიკე, პროტესტანტი ან სხვა გზააბნეული სული დიდი ძიებისა და ტანჯვა-წვალების შემდეგ მართლმადიდებლობის მიღებას გადაწყვეტს, ეს ჩვენი "სიყვარულით სავსე" ეკუმენისტები მოულოდნელად სრულიად გულგრილად ხვდებიან ხოლმე ფარას ჩამორჩენილ, მამისეულ სახლში დაბრუნებას მოწყურებულ კრავებს! ამ მოძღვართა სახეებს მაშინ აღარც აღტაცება ეტყობა და არც უწინდელი ენთუზიაზმი- პირიქით, რაღაც მოწყენა და მეტიც, უკმაყოფილება ეუფლებათ! ლამისაა უთხრან: "რა საჭიროა ასეთი მსხვერპლი? ეს სრულიადაც არ არის აუცილებელი, დაბრუნდით თქვენიანებთან, გულს ნუ ატკენთ მათ!" და მართაც, რა დროს აღტაცება და ენთუზიაზმია, როცა პაპებს, კარდინალებს, ქსენძებს, პასტორებს, დოქტორებს.. ძალიან არ მოეწონებათ თავიანთი ცხვრების მართლმადიდებლებისკენ გადასვლა! ვაითუ გაუნაწყენდნენ ჩვენს მწყემსებს და "ქრისტიანთა გაერთიანების საქმე მთელ მსოფლიოში მშვიდობის დასამყრებლად" გართულდეს და გაჭიანურდეს. ღირს კი განა ერთი- ორი საწყალი კრავისთვის დავა- მთავარი მიზანი ხომ ბევრად უფრო მნიშვნელოვანია............. ეკუმენიზმთან დაკავშირებით ასევე მამა სერაფიმე როუზი ამბობს:"ეკუმენისტური მოძრაობის მართლმადიდებელი წარმომადგენლები იმითაც კი, რომ მონაწილეობენ ამ მოძრაობაში და ლოცულობენ მათთან ერთად, ვისაც მცდარი წარმოდგენა აქვს ქრისტესა და მის ეკლესიაზე მწვალებლებს ამას ეუბნებიან:"შესაძლოა მართლებიც იყოთო" . ეს უკვე სავსებით საკმარისია იმისათვის, რომ მართლმადიდებელმა ქრისტიანმა დაკარგოს ღვთის მადლი- და მერე რა შრომის ფასად დაუჯდება მისი დაბრუნება ვინ იცის!" -------------------- ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ ყოველივე სასარგებლო როდია, ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ მე არაფერს დავემონები. პავლე მოციქული [1 კორინთელთა]
"ვითარცა სახედ სურინ ირემსა წყაროთა მიმართ წყალთასა, ეგრე სურის სულსა ჩემსა შენდამი ღმერთო!" (ფს 41) |
Iona |
![]()
პოსტი
#1490
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
უფასო ყველი მხოლოდ სათაგურშია.
![]() ციტატა და ეს ეკუმენიზმის ბრალი იყო? სადაც არ უნდა იყო ადამიანი, როგორ გარემოშიც, თუ შენ მართლმადიდებელი სარწმუნების შინაგანი და ჭეშმარიტი აღმსარებელი ხარ, მე მგონი გარემო პიობები შენზე ასეთ გავლენას არ უნდა იწვევდეს. როგორც ბევრი ამ შემთხვევაშიც ნაცნობ, ლოტის და იუდას მაგალითს მოვიყვან, ერთი სოდომში ცხოვრობდა მაგრამ სიწმინდე შეინარჩუნა, მეორე მოციქული იყო მაგრამ ქრისტე გაყიდა... 1.ნეტარ არს კაცი, რომელი არა მივიდა ზრახვასა უღმრთოთასა და გზასა ცოდვილთასა არა დადგა და საჯდომელსა უშჯულოთასა არა დაჯდა. 2. არამედ შჯულსა უფლისასა არს ნებაი მისი და შჯულსა მისსა ზრახავნ იგი დღე და ღამე. თუკი თვალის შენი გაცდონებდესო ჯობია ამოითხაროო როგორც სახარება გვასწავლის . როგორც წმ ინანე ოპროპირის განმარტავს სახარების ამ ეპიხოდს საუბარია ახლობლებზე რომლებიც გვაბრკოლებენ უფალთან ურთიეთობაში. -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
afxazi |
![]()
პოსტი
#1491
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Iona
ციტატა 1.ნეტარ არს კაცი, რომელი არა მივიდა ზრახვასა უღმრთოთასა და გზასა ცოდვილთასა არა დადგა და საჯდომელსა უშჯულოთასა არა დაჯდა. 2. არამედ შჯულსა უფლისასა არს ნებაი მისი და შჯულსა მისსა ზრახავნ იგი დღე და ღამე. თუკი თვალის შენი გაცდონებდესო ჯობია ამოითხაროო როგორც სახარება გვასწავლის . როგორც წმ ინანე ოპროპირის განმარტავს სახარების ამ ეპიხოდს საუბარია ახლობლებზე რომლებიც გვაბრკოლებენ უფალთან ურთიეთობაში. უი, შენ რა ასე მშრალად გინდა გადმოსცე სახარების ეს სიტყვები ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
xatia19 |
![]()
პოსტი
#1492
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 23-May 08 მდებარ.: saberdzneti წევრი № 4,891 ![]() |
Iona უი, შენ რა ასე მშრალად გინდა გადმოსცე სახარების ეს სიტყვები ![]() მაგრამ იქვე პავლე მოციქული ამბობს: წარმართს ერთი და ორი შეგონების შემდეგ თუ არ მობრუნდა განეშორეო..... ამაზე რას იტყვი? -------------------- ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ ყოველივე სასარგებლო როდია, ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ მე არაფერს დავემონები. პავლე მოციქული [1 კორინთელთა]
"ვითარცა სახედ სურინ ირემსა წყაროთა მიმართ წყალთასა, ეგრე სურის სულსა ჩემსა შენდამი ღმერთო!" (ფს 41) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1493
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
xatia19
ციტატა მაგრამ იქვე პავლე მოციქული ამბობს: წარმართს ერთი და ორი შეგონების შემდეგ თუ არ მობრუნდა განეშორეო..... ამაზე რას იტყვი? ჯერ ზემოთაზე მიპასუხე და ამაზე გიპასუხებ. -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
დათიკო |
![]()
პოსტი
#1494
|
![]() დათიკო ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 3,383 რეგისტრ.: 24-July 06 მდებარ.: ვეიკი წევრი № 10 ![]() |
xatia19
ციტატა მაგრამ იქვე პავლე მოციქული ამბობს: წარმართს ერთი და ორი შეგონების შემდეგ თუ არ მობრუნდა განეშორეო..... ამაზე რას იტყვი? მერე იმ ერთი და ორი შეგონებისას რა ხდება? |
Iona |
![]()
პოსტი
#1495
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
afxazi
ციტატა უი, შენ რა ასე მშრალად გინდა გადმოსცე სახარების ეს სიტყვები მაშინ პავლე მოციქუის იმ სიტყვებზე რას მეტყვი, რომ ამბობს ებრაელისთვის ებრელი გავხდებიო და წარმართისთვის წარმართიო და ასე შემდეგ რომ ის ქრისტესთან მივიყვანოო. ეგ რომელ ადგილას არის შემახსენე პ.ს შეგიძლია მიპასუხო თუ რა განსხვავებააა ეკუმენიზმსა და მისიონერობას შორის? და რომლით იყო პავლე მოციქული დაკავებული ეკუმნიზით თუ მისიონერობით? -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
კანონისტი |
![]()
პოსტი
#1496
|
![]() დავით ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 16,930 რეგისტრ.: 17-October 06 მდებარ.: თბილისი, საქართველო წევრი № 284 ![]() |
Iona
ციტატა რომლით იყო პავლე მოციქული დაკავებული ეკუმნიზით თუ მისიონერობით? ამიხსენი, ეს სიტყვები რაა? "დადგა პავლე შუა არეოპაგში და თქვა: ათენელებო, ყველაფერი, რასაც ვხედავ, იმას მოწმობს, რომ ძალზე მორწმუნენი უნდა იყოთ. ვინაიდან, როცა ქალაქი დავიარე და დავათვალიერე თქვენი ტაძრები, ვნახე ერთი სამსხვერპლოც, რომელსაც აწერია: „უცნობ ღმერთს“! მეც სწორედ იმას გახარებთ, ვისაც შეუცნობლად ეთაყვანებით. " (საქმ. XVII, 22-23) ![]() -------------------- „ნეტარ არიან, რომელთა დაიცვან სამართალი და ჰყონ სიმართლე ყოველსა ჟამსა.“ (ფს. 105; 4) |
xatia19 |
![]()
პოსტი
#1497
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 23-May 08 მდებარ.: saberdzneti წევრი № 4,891 ![]() |
Iona უი, შენ რა ასე მშრალად გინდა გადმოსცე სახარების ეს სიტყვები ![]() ანუ მე ყველაფერს ვეცდები იმისთვის რომ ხალხი ჭეშმარიტ სარწმუნოებაზე მოვაბრუნოო...... მაგრამ არა ისე, რომ მეც წარმართი გავხდეო, უბრალოდ მეგობრად გავუხდებიო...... -------------------- ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ ყოველივე სასარგებლო როდია, ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ მე არაფერს დავემონები. პავლე მოციქული [1 კორინთელთა]
"ვითარცა სახედ სურინ ირემსა წყაროთა მიმართ წყალთასა, ეგრე სურის სულსა ჩემსა შენდამი ღმერთო!" (ფს 41) |
afxazi |
![]()
პოსტი
#1498
|
![]() დავითი ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: სენატის თავმჯდომარე პოსტები: 8,814 რეგისტრ.: 7-March 07 წევრი № 1,291 ![]() |
Iona
ციტატა ეგ რომელ ადგილას არის შემახსენე კორინთელთა პირველი ეპისტოლის მეცხრე თავი 16-22 მუხლები: რადგანაც თუ ვაბარებ, ვითომ რა მაქვს სასიქადულო? ვინაიდან აუცილებლობით ეს მადევს ვალად, და ვაი ჩემს თავს, თუ არ ვახარებ. რადგან თუ ნებით ვაკეთებ ამას, საზღაური მაქვს, ხოლო თუ ძალაუნებურად, მხოლოდ ჩემთვის მონდობილ მნეობას ვასრულებ. კი მაგრამ, რაა ჩემი საზღაური? ის, რომ სახარების ქადაგებისას უსასყიდლოდ ვახარებ ქრისტეს და არ ვსარგებლობ მახარებლის უფლებით. რადგანაც ყველასაგან თავისუფალმა ყველას ვუმონე თავი, რათა უმრავლესნი შემეძინა. იუდეველებთან ვიყავი როგორც იუდეველი, რათა შემეძინა იუდეველნი; რჯულის ქვეშ მყოფთათვის - როგორც რჯულის ქვეშ მყოფი, რათა შემეძინა რჯულის ქვეშ მყოფნი. ურჯულოთათვის - ურჯულო (თუმცა არა ურჯულო ღვთისა, არამედ რჯულიერი ქრისტესი), რათა შემეძინა ურჯულონი. უძლურთათვის - უძლური, რათა შემეძინა უძლურნი. ყველას ყველად ვექმენ, რათა მეხსნა ზოგიერთნი. ციტატა შეგიძლია მიპასუხო თუ რა განსხვავებააა ეკუმენიზმსა და მისიონერობას შორის? პატრიარქის 1997 წლის ინტერვიუდან: "მართმადიდებური ეკლესიების და პირადად ჩემი დამოკიდებულება სხვა ქრისტიანული მიმდინარეობების და ნებისმიერი რელიგიის წარმომადგენელთა მიმართ გულისხმობს დიალოგის აუცილებლობას. მართლმადიდებლობა ინახავს განუყოფელი ეკლესიის სწავლებას, იმ ეკლესიისა, რომელიც თვით მაცხოვარმა და მისმა მოწაფეებმა დაარსეს, ჩვენი ვალია გავაცნოთ ეს რწმენა და ტრადიციები სხვა ქვეყნებსა და ხალხებს, ვისაც აქვს ამის სურვილი. პროტესტანტულ სამყაროში ბოლო დროს იგრძნობა განსაკუთრებუი დაინტერესება, სწრაფვა პირველსაწყისის მართლმადიდებლობისაკენ. შეერთებულ შტატებში დაარსდა მართლმადიდებლური ავტოკეფალური ეკლესია, ევროპაში გაჩნდა მართლმადიდებლური ეპარქიები, იტალიაში, საფრანგეთში, ინგლისში იზრდება მართლმადიდებელი მრევლი. ყოველივე ეს შედეგია ურთიერთობისა, დიალოგისა, ქადაგებისა. ჩვენში ზოგიერთნი ამის წინააღმდეგები არიან. ბრმა რელიგიურ ფანატიზმს ჯანსაღი რწმენა და სიყვარული უნდა დავუპირისპიროთ, თორემ არასწორ გზაზე დავდგებით." რაც შეეხება მისიონერობას, ეს ცოტა სხვა თემაა და ამას აქ არ განვხილავთ, თუმცა რაღაც მომენტში მაინც აქტუალურია. ციტატა და რომლით იყო პავლე მოციქული დაკავებული ეკუმნიზით თუ მისიონერობით? წაიკითხე კარგად რომაელთა მიმათ ეპისტოლე და მიხვდები. xatia19 ციტატა ანუ მე ყველაფერს ვეცდები იმისთვის რომ ხალხი ჭეშმარიტ სარწმუნოებაზე მოვაბრუნოო...... მაგრამ არა ისე, რომ მეც წარმართი გავხდეო, უბრალოდ მეგობრად გავუხდებიო...... ![]() -------------------- სათნოება თვითკმარია ბედნიერებისთვის კლიმენტი ალექსანდრიელი |
xatia19 |
![]()
პოსტი
#1499
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 102 რეგისტრ.: 23-May 08 მდებარ.: saberdzneti წევრი № 4,891 ![]() |
xatia19 მერე იმ ერთი და ორი შეგონებისას რა ხდება? რაღაც კითხვა კარგად ვერ გავიგე... ![]() -------------------- ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ ყოველივე სასარგებლო როდია, ყოველივე ნებადართულია ჩემთვის, მაგრამ მე არაფერს დავემონები. პავლე მოციქული [1 კორინთელთა]
"ვითარცა სახედ სურინ ირემსა წყაროთა მიმართ წყალთასა, ეგრე სურის სულსა ჩემსა შენდამი ღმერთო!" (ფს 41) |
Iona |
![]()
პოსტი
#1500
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 943 რეგისტრ.: 6-February 07 წევრი № 1,025 ![]() |
დასმულ შეკითხვებს რატომ არ პასუხობთ პირდაპირ?
სად ეკკუმენიზმი და სად პავლე მოციქული ? მოციქული ახარებდა წარმართებს - საქ,ე გვაქ მისონერულ საქმიანობასთAნ პავლე მოციქული კერპებთან ლოცულობდა ? ციტატა პატრიარქის 1997 წლის ინტერვიუდან: სამართლანობის გამო უნდა ისიც ავღნიშნოთ რომ ეგ იყო 1997 წელს მას მერე მე როგორც მახსოვს ეკუმენური მოძრაობიდან გამოვედით ჩვენივე ნებით!!! და ეგ სულ სხვა თემა და სხვა ისტორიაა. ციტატა "დადგა პავლე შუა არეოპაგში და თქვა: ათენელებო, ყველაფერი, რასაც ვხედავ, იმას მოწმობს, რომ ძალზე მორწმუნენი უნდა იყოთ. ვინაიდან, როცა ქალაქი დავიარე და დავათვალიერე თქვენი ტაძრები, ვნახე ერთი სამსხვერპლოც, რომელსაც აწერია: „უცნობ ღმერთს“! მეც სწორედ იმას გახარებთ, ვისაც შეუცნობლად ეთაყვანებით. " (საქმ. XVII, 22-23) ვინ იდგა ელინთა კერპების უკან ვისაც ისინი ეთაყვანებოდნენ , ? ვისაც შეუცნობლად ეთAყვანებნენ -- გასაგებია ვინც არის უცნობ ღმერთად მოხსენიებული. ეუმენიზმის მომხრეებმა გთხოვეთ მიპასუხოტთ ადრე დასმულ შეკითხვებზე ![]() ციტატა ხალხო და ჯამაათნო! რა არის ეკუმენური მოძრაობის საბოლოო მიზანი ? და სეართოდაც საიდან დაიწყო ეს მოძრობა ? -------------------- ვაჲ ჩუენდა შენ მიერ, ჵ სიკუდილო, რამეთუ თანა-მდები ხარ უწყალოჲ, რომელი არავის მიუტევებ, და მოსესხე ხარ სასტიკი, რომელი არა გარდაიჴადები. და მტაცებელი ხარ ძლიერი, რომელი არა დააცადებ; და მპარავი ხარ მღჳძარე, რომელსა არა გრცხუენის; და ჴელმწიფე ხარ მბრძანებელი, რომელსა არა გეშინის...
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 18th June 2025 - 03:16 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი