![]() |
სტუმარს სალამი ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() ![]() |
![]() |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2321
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
რუსული შეურაცხყოფა.
http://www.youtube.com/watch?v=BqTVcKJsRno&feature=related ციტატა უფალს ამ მწვალებელ ადამიანის მართალთანა განუსვენეს ევედრებოდნენ რატომ არ რეაგირებს ამაზე ადმინისტრაცია? ვინ არის მწავალებელი ადამიანი? -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2322
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ჰმ...
რაა ეს დერჟავული ავადმყოფობა ![]() თუმცა ეგ ვიდეო არის დადებული 29 .07. 2008 და უშუალოდ უკავშირდება უკრაინაში მსოფლიო პატრიარქის ვიზიტს, შესაბამისად გაბრაზებაც ამითაა გამოწვეული... -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#2323
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
ჰმ... რაა ეს დერჟავული ავადმყოფობა ![]() თუმცა ეგ ვიდეო არის დადებული 29 .07. 2008 და უშუალოდ უკავშირდება უკრაინაში მსოფლიო პატრიარქის ვიზიტს, შესაბამისად გაბრაზებაც ამითაა გამოწვეული... მე ეგ ვიდეო რუსულად მაქვს ნანახი,იქ რუსული კომენტარი უკეთდება,სემდეგ სხვებსაც ვკითხე და დაადასტურეს ბერძნულიდან,ასე რომ მასზე დაყრდნობით ვამბობ რასაც ვამბობ.თუ უარყოფთ,რიად დააფიქსირედ და დააკონკრეტეთ და მერე ვისაუბროდ -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2324
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
daviti_23
მე ვლოცულობ კათოლიკეებთან ერთად, მწვალებელი ვარ? ![]() -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#2325
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
daviti_23 მე ვლოცულობ კათოლიკეებთან ერთად, მწვალებელი ვარ? ![]() თუ ხუმრობ არ ვიცი,რატო სვამ ასე კიტხვას,ტუ რიტორიკულად სვამ კიტხვას,დაგიწუნებ რიტორიკას,ისე დემოსთენე კარგი რიტორი იყო, თუ ასეა ერთი სენი ნამდვილი გვარი დ სახელი ძალიან გთხოვ... და ჩემს აზრსაც მოგახსენებ მერე აუცილებლად... ამიტომ არის რომ ვამბობ,ამ საიტზე არცხვენე ეკლესიას და მის წმინდა სახელს აყენებთ შეურაწყოფას,და ქადგებთ არასწორად,ანუ მართალ სიტყვას არასწორად განმარტავთ,გეშინოდეთ თუ უფლისკენ მიმავალი ერთი მაინც გყავთ დაბრკოლებული,გერჩივნოდეთ ლოდი დაეკიდათ და ზღვაში ჩაეფალით. ისე ნუ ეფარებით პატრიარქის სახელს ძალიან გთხოვთ -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2326
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა თუ ასეა ერთი სენი ნამდვილი გვარი დ სახელი ძალიან გთხოვ... რას მელაპარაკები, მამის სახელი ან პირადი საპირფარეშოს სხვა ატრიბუტი ხომ არ წარმოგიდგინოთ კიდევ? ![]() გეკითხებით პირდაპირ - ვინც ლოცულობს კათოლიკეებთან ერთად, ვინც ამბობს რომ სინამდვილეში ეს ორი ეკლესია ერთია, რომ ჩვენ გაგვაჩნია ერთნაირი ევქარისტიული ცნობიერება - არის თუ არა მწვალებელი? არის თუ არა მწვალებელი ის, ვინც მიიჩნევს რომ კათოლიკე არაფრითაა გამორჩეული ღვთისთვის, მართლმადიდებლისგან? პროტესტანტებზე და არასამოციქულო ტრადიციის ეკლესიებზე საუბარი არ მაქვს. ციტატა ამიტომ არის რომ ვამბობ,ამ საიტზე არცხვენე ეკლესიას და მის წმინდა სახელს აყენებთ შეურაწყოფას,და ქადგებთ არასწორად,ანუ მართალ სიტყვას არასწორად განმარტავთ,გეშინოდეთ თუ უფლისკენ მიმავალი ერთი მაინც გყავთ დაბრკოლებული,გერჩივნოდეთ ლოდი დაეკიდათ და ზღვაში ჩაეფალით. დაწყნარდით, თქვენი პათოსის ადამიანებს, ვერასდროს გავუსწრებთ ამ საქმეში, მათუსალას სიცოცხლეც რომ მოგვეცეს. -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#2327
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
რას მელაპარაკები, მამის სახელი ან პირადი საპირფარეშოს სხვა ატრიბუტი ხომ არ წარმოგიდგინოთ კიდევ? ![]() გეკითხებით პირდაპირ - ვინც ლოცულობს კათოლიკეებთან ერთად, ვინც ამბობს რომ სინამდვილეში ეს ორი ეკლესია ერთია, რომ ჩვენ გაგვაჩნია ერთნაირი ევქარისტიული ცნობიერება - არის თუ არა მწვალებელი? არის თუ არა მწვალებელი ის, ვინც მიიჩნევს რომ კათოლიკე არაფრითაა გამორჩეული ღვთისთვის, მართლმადიდებლისგან? პროტესტანტებზე და არასამოციქულო ტრადიციის ეკლესიებზე საუბარი არ მაქვს. რა მაინტერესებს,დავითიც კანონისტი ასე ფიქრობს?კაიროს შენც ასე ფიქრობ? სხვები ამ საიტის პირველ პირნი ასე ფიქრობთ? -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2328
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა რა მაინტერესებს,დავითიც კანონისტი ასე ფიქრობს?კაიროს შენც ასე ფიქრობ? სხვები ამ საიტის პირველ პირნი ასე ფიქრობთ? ანათემა მათ, კერულარიოსისა და ჰუმბერტის სახელით! ანათემა! ანათემა! ანა! თემა! მააა! აა! -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
death |
![]()
პოსტი
#2329
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
რას მელაპარაკები, მამის სახელი ან პირადი საპირფარეშოს სხვა ატრიბუტი ხომ არ წარმოგიდგინოთ კიდევ? ![]() გეკითხებით პირდაპირ - ვინც ლოცულობს კათოლიკეებთან ერთად, ვინც ამბობს რომ სინამდვილეში ეს ორი ეკლესია ერთია, რომ ჩვენ გაგვაჩნია ერთნაირი ევქარისტიული ცნობიერება - არის თუ არა მწვალებელი? არის თუ არა მწვალებელი ის, ვინც მიიჩნევს რომ კათოლიკე არაფრითაა გამორჩეული ღვთისთვის, მართლმადიდებლისგან? პროტესტანტებზე და არასამოციქულო ტრადიციის ეკლესიებზე საუბარი არ მაქვს. დაწყნარდით, თქვენი პათოსის ადამიანებს, ვერასდროს გავუსწრებთ ამ საქმეში, მათუსალას სიცოცხლეც რომ მოგვეცეს. ეხლა შენ ძანაც ნუ გაუბერავ ![]() -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2330
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა ეხლა შენ ძაანაც ნუ გაუბერავ მოკრძალებული პოზიციები იბადება, აგრესიულად ორთოდოქსული და აგრესიულად კათოლიკური ძალების მიერ, ამ შიშს განიცდის ყველა ის - ვინც იწყებს ისტორიულ გადაფასებას. ვინც ერთის მხრივ თავისუფლდება იდეოლოგიურად შავბნელი იზოლაციონიზმისგან და ვინც მეორეს მხრივ მზად არის უარი თქვას ტერმინოლოგიური ჩავარდნების მსხვერპლზე. პაპი არის მართალი ეპისკოპოსი რომისა, ისევე როგორც ყველა დანარჩენი პატრიარქია მართალი ეპისკოპოსი თავისი კათედრისა, დაშვება იმისა რომ რომელიმეს არ აქვს საეპისკოპოსო მადლი, არის აბსურდი. მე მესმის რომ ტიპური ცნობიერებისთვის ჟღერს ზედმეტად ხარისხობრივად, მაგრამ მოვა დრო როცა ჩვენ გადავაფასებთ ყველაფერს, მოვა დრო, როცა ჩვენ დაგვჭირდება ერთმანეთი. სამწუხაროდ პოლიტიკით დაშორებულები, მხოლოდ პოლიტიკითვე ერთიანდებიან... ის, ვისთვისაც უცხოა ეკლესიური სამყარო, უარს ამბობს კავშირზე, უარს ამბობს მამაო ჩვენოზე, საუფლო ლოცვას გადააქცევს "ჩემო"-დ. მატრონა წმინდანია, აქვინელი მწვალებელი. როდამდე უნდა გაგვყვეს ეს ბერდძნულ-ლათინური შუღლი და კულტურული მტრობა? არ მოვიდა დრო გადავაფასოთ ყველაფერი? არ მოსულა როგორც ჩანს ![]() -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
death |
![]()
პოსტი
#2331
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
მოკრძალებული პოზიციები იბადება, აგრესიულად ორთოდოქსული და აგრესიულად კათოლიკური ძალების მიერ, ამ შიშს განიცდის ყველა ის - ვინც იწყებს ისტორიულ გადაფასებას. ვინც ერთის მხრივ თავისუფლდება იდეოლოგიურად შავბნელი იზოლაციონიზმისგან და ვინც მეორეს მხრივ მზად არის უარი თქვას ტერმინოლოგიური ჩავარდნების მსხვერპლზე. პაპი არის მართალი ეპისკოპოსი რომისა, ისევე როგორც ყველა დანარჩენი პატრიარქია მართალი ეპისკოპოსი თავისი კათედრისა, დაშვება იმისა რომ რომელიმეს არ აქვს საეპისკოპოსო მადლი, არის აბსურდი. მე მესმის რომ ტიპური ცნობიერებისთვის ჟღერს ზედმეტად ხარისხობრივად, მაგრამ მოვა დრო როცა ჩვენ გადავაფასებთ ყველაფერს, მოვა დრო, როცა ჩვენ დაგვჭირდება ერთმანეთი. სამწუხაროდ პოლიტიკით დაშორებულები, მხოლოდ პოლიტიკითვე ერთიანდებიან... ის, ვისთვისაც უცხოა ეკლესიური სამყარო, უარს ამბობს კავშირზე, უარს ამბობს მამაო ჩვენოზე, საუფლო ლოცვას გადააქცევს "ჩემო"-დ. მატრონა წმინდანია, აქვინელი მწვალებელი. როდამდე უნდა გაგვყვეს ეს ბერდძნულ-ლათინური შუღლი და კულტურული მტრობა? არ მოვიდა დრო გადავაფასოთ ყველაფერი? არ მოსულა როგორც ჩანს ![]() მოიცა, საკითხი სხვა კუთხით ნუ გადაგყავს. პოლიტიკური იდენტიფიკაცია აქ არაფერ კავშირშია. მართალია 1054 წელს სქიზმის მიზეზი პოლიტიკური დაპირისპირება იყო მაგრამ დღეს სიტუაცია სხვაგვარადაა. რაც შეეხება მადლს ეს უკვე სხვა თემაა. ამის განსაზღვრაში შენც გაიჭედები და მეც, ამიტომ საკითხი აბსურდამდე მიგყავს. ევქარისტიული ერთობა არ არის პრიმიტივიზმიდან ამოსული, რადგან ის შლის განსხვავებას მაგრამ ვერ შლის დაყოფას. ევქარისტიული ერთობა გამოხატულია ერთობაში. ამ დროს ხდება ფერიცვლაება ქრისტეში მაგრამ დაყოფა ფერიცვალებას ვერ მოგცემს, რადგან ის ონტოლოგიურად არსებულია. კავშირი შედგება მაშინ როდესაც წაიშლება დაყოფა მაგრამ დარჩება განსახვავება მაგრამ არ შედგება თუ დარჩება დაყოფა. ერთობა დამოკიდებულია სურვილზე მაგრამ სურვილზე მაღლა ჭეშმარიტება დგას. ჭეშმარიტი ერთობა დაყოფის (schismata) გარეშე არსებობს. ეს რთული და მძიმე პროცესია, რომელიც იმედია პოზიტიურად გადაწყდება მაგრამ დღესდღეობით ეს არარსებულია. -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2332
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა მოიცა საკითხი სხვა კუთხით ნუ გადაგყავს. პოლიტიკური იდენტიფიკაცია აქ არაფერ კავშირშია. მართალი 1054 წელს სქიზმის მიზეზი პოლიტიკური დაპირისპირება იყო მაგრამ დღეს სიტუაცია სხვაგვარადაა. სიტუაცია ცხადია შეიცვალა, მაგრამ თეოლოგიური სიქაჯის ფანტაზიებს, როგორც სჩანს ზღვარი არასდროს ეშლებათ. ციტატა ევქარისტიული ერთობა არ არის პრიმიტივიზმიდან ამოსული, რადგან ის შლის განსხვავებას მაგრამ ვერ შლის დაყოფას. ევქარისტიული ერთობა გამოხატულია ერთობაში. ამ დროს ხდება ფერიცვლაება ქრისტეში მაგრამ დაყოფა ფერიცვალებას ვერ მოგცემს, რადგან ის ონტოლოგიურად არსებულია. ევქარისტია ან არის, ან არ არის. პაპი ან არის ეპისკოპოსი, ან არ არის. საშუალო მღვდლობა და საშუალო ეპისკოპოსობა არ არსებობს. მოინათლა პაპი? მოინათლა! გადმოგვყავს კათოლიკე მღვდელი, მღვდლისავე ხარისხით? გადმოგვყავს... არ ვნათლავთ, ქიროტონიას ვაღიარებთ, რა ქვია ახლა ამას? ევქარისტიული ერთობა კი არ არის პრიმიტივიზმიდან ამოსული, არამედ ის თეოლოგიური აბსურდი - რომელსაც განსხვავებად წარმოგვიდგენენ. ფაქტია, რომ არც ერთი ეკლესია არ გასულა იმ დაშვებადობის საზღვრებიდან, რაც ერთიანობას ხელს უშლის - ბუნებრივია დასაზუსტებელია არაერთი რამ, შესამუშავებელია პრობლემის გადაჭრის კანონიკური და თეოლოგიური ენა, მაგრამ ის ორგანული იდიოტიზმი, სიშლეგე და აბსურდი, რომელსაც ადგილი აქვს სცილდება ყოველგვარ სურვილს თუნდაც დიალოგისას... თორე მე არავითარი დიალოგი არ მჭირდება ![]() ციტატა კავშირი შედგება მაშინ როდესაც წაიშლება დაყოფა მაგრამ დარჩება განსახვავება მაგრამა რ შედგება თუ დარჩება განსხვავება. ერთობა დამოკიდებულია სურვილზე მაგრამ სურვილზე მაღლა ჭეშმარიტება დგას. ჭეშმარიტი ერთობა დაყოფის (schismata) გარეშე არსებობს. ეს რთული და მძიმე პროცესია, რომელიც იმედია პოზიტიურად გადაწყდება მაგრამ დღესDღეობიტ ეს არარსებულია. ვერაფერი წაიშლება, ვერაფერი დაიწერება და ვერაფერი გადაწყდება - თუ არ იქნება დიალოგი, თუ იქნება ალუზირებული ფაქტების მთელი სერია რომლითაც ვიკვებებით, თუ აზროვნებისთვის მოვიხმობთ რუსულ პოტენციას, თუ არ დავიწყებთ ფიქრს. ვინც ფიქრი დაიწყო, უკვე დიალოგის მაგიდას უზის და აგერ ჩვენი პატივცემული იუზერები, მწვალებელს ეძახიან. ევქარისტია აღდგება მას შემდეგ, რაც პრობლემა მოგვარდება - ამაზე ვინ დავობს? მაგრამ პრობლემა როგორ მოგვარდება, ან რამდენად არის იმ რანგის? ამაშია საქმე... -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
death |
![]()
პოსტი
#2333
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
ავგუსტინე
კვლავ სხვა საკითხზე მსჯელობ ![]() აქ არაფერ შუაშია პაპის მონათვლა. მონათვლით პროტესტანტიც ინათლება. რატომ ამახვლილებ პაპზე აქცენტს? რას ნიშნავს თეოლოგიური აბსურდი? აბსურდამდე ყველაფერს დაყვანა შეძლება. მაგრამ დაყოფა აფსურდი არაა. ერთობა შეუძლებელია როცა დაყოფაა. ამოსავალი წერტილი აქაა. როგორ შეიძლება ერთობა როცა დაყოფაა? როგორ შეიძლება ერთი ვიყო, როდესაც სხვისთვის ექ კათედრიდან გამომავალი სიტვა ღვთიურია ხოლო ჩემთვის არა. სადაა ფერიცვალება? დაყოფა იყო და დაყოფა რჩება. საერთო ევქარისტია ასეთ შემთხვევაში აბსურდია. დიალოგის არსებობაში გეთანხმები მაგრამ საერთო ევქარისტია დიალოგის შემდეგაა შესაძლებელი როცა დაყოფა გაქრება. ციტატა ევქარისტია აღდგება მას შემდეგ, რაც პრობლემა მოგვარდება - ამაზე ვინ დავობს? მაგრამ პრობლემა როგორ მოგვარდება, ან რამდენად არის იმ რანგის? ამაშია საქმე... აქაა ამოსავალი წერტილი ![]() -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2334
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა რას ნიშნავს თეოლოგიური აბსურდი? აბსურდამდე ყველაფერს დაყვანა შეძლება. მაგრამ დაყოფა აფსურდი არაა. ერთობა შეუძლებელია როცა დაყოფაა. ამოსავალი წერტილი აქაა. როგორ შეიძლება ერთობა როცა დაყოფაა? როგორ შეიძლება ერთი ვიყო, როდესაც სხვისთვის ექ კათედრიდან გამომავალი სიტვა ღვთიურია ხოლო ჩემთვის არა. სადაა ფერიცვალება? დაყოფა იყო და დაყოფა რჩება. საერთი ევქარისტია ასეთ შემთხვევაში აბსურდია. ამაშია საქმე, რეალურად ეკლესიას არ დაუკარგავს ცნობიერება იმისა, რომ ვიღაც შეიძლება იყოს პრიმატი - ვიღაცები შეიძლება იყვნენ კრება. ამის ანალიზი ძირითადად მიმდინარეობს დილეტანტთა დონეზე და არა მათ დონეზე, ვინც ეს უნდა გააკეთოს. რატომ არ ვართ დიალოგში? იმიტომ რომ გვინდა აღარ იყოს გაყოფა? რამდენჯერ მომხდარა სულელური გაყოფა? ამის ნიშანია ისიც, რომ მეჩვიდმეტე საუკუნემდე ორი ეკლესია რეალურად არ იყო დაშორებული ერთმანეთისგან, ისინი ერთმანეთს აღიქვამდნენ როგორც მაგალითად საზღვარგარეთის რუსი მართლმადიდებლები და მართლმადიდებლები. მითხარით ვინმემ, რატომ არ შეუძლია სინოდს მიიღოს გადაწყვეტილება, როცა დაქვრივებულია საპატრიარქო კათედრა? ამაში არ არის პრიმატის ცნობიერება? მხოლოდ მომაწესრიგებელი გარემოება აქვს? მონათვლით პროტესტანტიც ინათლება? უკაცრავად, არ დაგავიწყდეთ ასეთი განცხადებების წინ, რომ ჩვენმა სინოდმა დაადგინა - უნათლავი ბავშვები ხვდებიან ჯოჯოხეში. -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
Lashab |
![]()
პოსტი
#2335
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 561 რეგისტრ.: 24-December 08 წევრი № 6,157 ![]() |
მე ვთვლი რომ ეს ორი მხარე(კათოლიკობა და მართლმადიდებლობა) ერთად, ერთ მუშტად უნდა იყვნენ შეკრულები... ვიცი რომ არის განსხვავება, თუნდაც სულიწმინდის გამომავლობაზე, მაგრამ იქნებ მოხდეს ამაზე შეთანხმება...
აშკარაა რომ ყველაზე ახლოს მართლმადიდებლურ ეკლესიასთან კათოლიკურია, რაც მეტი დაყოფაა ქრისტიანულ სამყაროში- მით უარესია, რაც უფრო ხარისხიანი და მრავლისმომცველი ერთობაა- უკეთესია... 1054 წლამდე ეს ორი ეკლესია ერთად მოდიოდა, მთავარი გაყოფის მიზეზი ნამდვილად პოლიტიკური იყო... ეხლა ვთვლი რომ კათოლიკები არა მწვალებლები, როგორც ორტოდოქსი.გე-ზე არიან შემკულები ასე, არამედ სულიერ ძმები და ერთი მრწამსისანი არიან... ეს ჩემი აზრია, იმედია ანათემას აქ ზოგიერთი არ გადამცემს ![]() -------------------- "ვისაც არ უყვარს, ვერ შეუცვნია ღმერთი, რადგან ღმერთი სიყვარულია."- (1 იოანე 4:8)
"სიყვარული სულგრძელია და კეთილი; სიყვარულს არ შურს, არ ტრაბახობს და არ ამაყობს; არ უკეთურობს, არ ეძებს თავისას, არ მრისხანებს, არ იზრახავს ბოროტს. არ შეჰხარის უსამართლობას, არამედ ჭეშმარიტებით ხარობს; ყველაფერს იტანს, ყველაფერი სწამს... ყველაფერს ითმენს. სიყვარული არასოდეს მთავრდება... " - (1 კორ 13:4-8) |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2336
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა მონათვლით პროტესტანტიც ინათლება? უკაცრავად, არ დაგავიწყდეთ ასეთი განცხადებების წინ, რომ ჩვენმა სინოდმა დაადგინა - უნათლავი ბავშვები ხვდებიან ჯოჯოხეში. და არც ის, რომ კათოლიკეების მასობრივი გადანათვლა მიმდინარეობს, რითაც ირღვევა მრწამსი. ციტატა 1054 წლამდე ეს ორი ეკლესია ერთად მოდიოდა მეჩვიდმეტე საუკუნემდეც შესანიშნავად მოდიოდა, ყოველ შემთხვევაში მცირე განსხვევებით იმისგან, რაც მანამდე იყო... გადანასკვულები არასდროს ვყოფილვართ, არც კულტურულად, არც ევქარისტიულად, არც თეოლოგიურად (ექვსი საუკუნე ფილიოკვესთან ერთად ვიცხოვრეთ, ექვსი საუკუნე!) -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
death |
![]()
პოსტი
#2337
|
![]() A P O L O G I S T ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 1,274 რეგისტრ.: 4-February 07 წევრი № 1,003 ![]() |
ამაშია საქმე, რეალურად ეკლესიას არ დაუკარგავს ცნობიერება იმისა, რომ ვიღაც შეიძლება იყოს პრიმატი - ვიღაცები შეიძლება იყვნენ კრება. ამის ანალიზი ძირითადად მიმდინარეობს დილეტანტთა დონეზე და არა მათ დონეზე, ვინც ეს უნდა გააკეთოს. რატომ არ ვართ დიალოგში? იმიტომ რომ გვინდა აღარ იყოს გაყოფა? რამდენჯერ მომხდარა სულელური გაყოფა? ამის ნიშანია ისიც, რომ მეჩვიდმეტე საუკუნემდე ორი ეკლესია რეალურად არ იყო დაშორებული ერთმანეთისგან, ისინი ერთმანეთს აღიქვამდნენ როგორც მაგალითად საზღვარგარეთის რუსი მართლმადიდებლები და მართლმადიდებლები. მითხარით ვინმემ, რატომ არ შეუძლია სინოდს მიიღოს გადაწყვეტილება, როცა დაქვრივებულია საპატრიარქო კათედრა? ამაში არ არის პრიმატის ცნობიერება? მხოლოდ მომაწესრიგებელი გარემოება აქვს? მონათვლით პროტესტანტიც ინათლება? უკაცრავად, არ დაგავიწყდეთ ასეთი განცხადებების წინ, რომ ჩვენმა სინოდმა დაადგინა - უნათლავი ბავშვები ხვდებიან ჯოჯოხეში. ამ პათოში გეთანხმები დიალოგი აუცლიებელია ![]() ![]() დიალოგი XVII ს-მდე კი არა პიუს IX-მდეც მშვენივრად წავიდოდა ![]() -------------------- ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ λόγος, καὶ ὁ λόγος ἦν πρὸς τὸν θεόν, καὶ θεὸς ἦν ὁ λόγος.
The devil can cite scripture for his own purpose! — William Shakespeare თავისუფლებისათვის გაგვათავისუფლა ქრისტემ. მაშ, იდექით მასში და ნუღარ შეუდგებით მონობის უღელს" (გალ 5.1) |
ავგუსტინე |
![]()
პოსტი
#2338
|
![]() Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 436 რეგისტრ.: 14-March 09 წევრი № 6,642 ![]() |
ციტატა აც შეეხება პრიმატს, გაურკვევლობასაც ეს ბადებს. საერთოდ პრიმატი ვიღაც არა, პრიმატი სულიწმინდაა (ღმერთი ზოგადად) ხოლო ამის გამოხატულება პაპშია თუ საეკლესიო კრებაში, აქ უკვე კამათის დაწყება მომიწევს ამ თემაზე. რაც საუბარს უკვე სხვა პოლუსში გადაიტანს პრიმატსა და სულიწმიდას შორის ტოლობის ნიშნის დასმას არ ვემხრობი, პრიმატი ეს ლოგიკური აუცილებლობაა, თუმცა გამოუცნობიც. ადამიანური პრიმატი ეკლესიისა, სადაც ერთ ადამიანებს ევალებათ მეორეთა მოქცევა, სადაც ღმერთთან ურთიერთობაში საუფლო ლოცვა ჩვენობით საუბრობს და არა მეობით... სადაც ადამიანური მოტივაცია, ადამიანური ლოცვა ამხელა ძალისაა, არ შეიძლება გარკვეულ ადამიანურ პლადფორმას აუცილებლად დაექვემდებაროს ყველა ის, რაც დანარჩენს... ეკლესიას სჭირდება პეტრე, ისევე როგორც პეტრე ვერ იცოცხლებს ეკლესიის გარეშე. ციტატა დიალოგი XVII ს-მდე კი არა პიუს IX-მდეც მშვენივრად წავიდოდა დამოკიდებულების გარდატეხა მაგ საუკუნიდან ხდება. -------------------- http://jvarosnebi.com/
Adoramus te, Christe, et benedicimus tibi. Quia per sanctam crucem tuam redemisti mundum. |
KAIROS |
![]()
პოსტი
#2339
|
![]() იხარეთ! ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: საფინანსო პოსტები: 9,492 რეგისტრ.: 9-November 06 მდებარ.: Aurea mediocritas წევრი № 438 ![]() |
ციტატა მე ვთვლი რომ ეს ორი მხარე(კათოლიკობა და მართლმადიდებლობა) ერთად, ერთ მუშტად უნდა იყვნენ შეკრულები... ვიცი რომ არის განსხვავება, თუნდაც სულიწმინდის გამომავლობაზე, მაგრამ იქნებ მოხდეს ამაზე შეთანხმება... აშკარაა რომ ყველაზე ახლოს მართლმადიდებლურ ეკლესიასთან კათოლიკურია, რაც მეტი დაყოფაა ქრისტიანულ სამყაროში- მით უარესია, რაც უფრო ხარისხიანი და მრავლისმომცველი ერთობაა- უკეთესია... 1054 წლამდე ეს ორი ეკლესია ერთად მოდიოდა, მთავარი გაყოფის მიზეზი ნამდვილად პოლიტიკური იყო... ეხლა ვთვლი რომ კათოლიკები არა მწვალებლები, როგორც ორტოდოქსი.გე-ზე არიან შემკულები ასე, არამედ სულიერ ძმები და ერთი მრწამსისანი არიან... ეს ჩემი აზრია, იმედია ანათემას აქ ზოგიერთი არ გადამცემს ლაშაბ, შეგახსენებ უკვე სხვადასხვა ადგილას შეხსენებულს, აქ მხოლოდ მართლმადიდებლები ვწერთ და მართლმადიდებლობურ სწავლებებს განვიხილავთ, შესაბამისად სექტანტური ან არამართლმადიდებლური სწავლებების შესახებ განხილვა და კამათი მიდის და იქნება მხოლოდ აპოლოგეტიკის ქვეგანყოფილებაში, გთხოვ გაითვალისწინო და შენს აგნოსტიკურ-სექტანტურ აზრებს ყველგან ნუ დაწერ ( ეხება სხვა ყველა არამართლმადიდებელბსაც) თქვენთან საკამათოდ გამოვყავით სპეციალური განყოფილება და იქ გაქვთ სრული თავისუფლება. ავგუსტინე, იმისათვის რომ დავით 23 ულტრაკონსერვატიზმს და სქიზმატობამდე მისულ სხილაძე-აროშვილ-მკალავიშვილის ტიპის აბსურდებს დაუპირისპირდე თავადაც ფრთხილად უნდა იყო და ულტრალიბერარულ კობახიძის ტიპის უკიდურესობაში არ უნდა ჩავარდე, დღეს კათოლიციზმი არის მწვალებლობა ეკლესიაში და მორჩა, საფუძვლად რა ედო და XVII ს.ში რა ხდებოდა სხვაა, მაგრამ როგორც პრიმატის ისე ფილიოქვეს და ისე სხვა ბევი სწავლება სრულიად მიუღებელია ეკლესიისათვის და ეკლესიას პეტრე ისევე სჭირდება, როგორც პავლე და იოანე, რაც აღემატება ფორმულას Primus inter pares არის არაქრისტესმიერი და ის რასაც პაპიზმი ქვია და ის რასაც ჩვენ მწვალებლობას ვუძახით... აურეა მედიოკრიტას! კაიროსი! -------------------- ...მართლმადიდებლობა ყოველგვარი უკიდურესობებისგან გამიჯნული სამეუფეო გზაა. აქედან გამომდინარე, მისთვის დამახასიათებელია თავგანწირვა, მაგრამ მიუღებელია ფანატიზმი, დამახასიათებელია შემწყნარებლობა, მაგრამ მიუღებელია ფსევდოლიბერალიზმი (ყველაფრის დაშვებულობა)-
ილია II- სააღდგომო ეპისტოლე, 2008 წელი |
daviti_23 |
![]()
პოსტი
#2340
|
Member ![]() ![]() ჯგუფი: Members პოსტები: 284 რეგისტრ.: 22-October 07 წევრი № 3,021 ![]() |
ავგუსტინე, იმისათვის რომ დავით 23 ულტრაკონსერვატიზმს და სქიზმატობამდე მისულ სხილაძე
კაიროს თუ შეიძლება განამარტე რაც დაწერე. ისევ და ისევ ცდილობ დააბნელო თემა რომელიც ავგუსტინემ ბრწყინვალედ წამოწია,ანუ ჭეშმარიტ ეკუმენიზმს ქადაგებს და არიქა ვემხილეთო მაიცაო საით მიდიხარო,აცადე კაცს ბოლომდე თქვას სათქმელი. და მილიონჯერ მოგიწოდე უკვე,რომ ნუ მოძღვრი ხალხს შეცდომით,შენი მხრიდან იყო წინადადება რომ ნუ იტყვი მწვალებელიო,და მეცვ შევიკავებ თავსო სქიზმაო და ასე შემდეგ.შე კაცო არ დაგღალა ამ ცილისწამებამ? მოდი სადმე შევიკრიბოტ არ გინდა? მე თბილისში ვარ. და რიად ვისაუბროდ,ოფიციალურად დააფიქსირე შენი არასწორი ქადაგებები და მოძღვრებები რომელსაც ეკლესიასთან არნაირი კავშირი არ აქვს,შენი საკუთარია,და შენვე გეკუთვნის. რომ სქიზმატად მოიხსენიებ სერაფიმ როუზსაც კი და კიდე რავი,ჩაყვინთული თემები უკვე,აი როგორიცაა,რ.ს.მ.ე. სქიზმად მოხსენიება და ასე შემდეგ.შენი პირადი სწავლება ბევრს ეკლესიის სწავლება გონია,ცოტა თავი შეიკავე. ვაითუ დააბრკოლო ვინმე -------------------- ჭეშმარიტება არის ნათელი და ამავდროულად მარტივი,რომელსაც ჩვენი ბნელი და რთული მისწრაფებების გამო ვერ შევიცნობთ.რაც სწორედ ღრუბელივითაა მზიან ამინდში რომელიც ესოდენ აშორებს ჩვენი თვალთახედვიდან მზეს.
|
![]() ![]() |
მსუბუქი ვერსია | ახლა არის: 20th June 2025 - 05:29 PM |
მართლმადიდებლური არხი: ივერიონი
ფორუმის ელექტრონული ფოსტა: იმეილი